Dear all,
Pamper Casino Review - BLACKLISTED APRIL 2017
AC Casino Review - BLACKLISTED APRIL 2017
BetDNA - BLACKLISTED APRIL 2017
Moneystorm - BLACKLISTED APRIL 2017
Please feel free to leave any feedback or just say hi! US players are welcome at both Pamper & AC. Over the course of the next few weeks we are expecting to unroll some really bombastic changes at our organisation. Join us on Twitter/Facebook to be the first to get the giant free chip promotions that will invariably be associated with these changes!
PS - Please don't post specific player issues here since it is not safe to post usernames & personal info in a public forum. For that, please email me directly at richard AT pampercasino.com and I'll make sure your problem is taken care of immediately.
Finally, while I don't don't represent AC Casino directly I can forward any issues to Eric (AC Casino manager).
Here for our players,
Richard
Pamper Casino
Update: Casino Girl added 18th April 2016.
Coccolare | Casinò AC | Casinò Moneystorm | BetDNA | Ragazza del casinò
- Iniziato da
- Pamper Casino
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
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- Iniziato da
- Pamper Casino
- at Apr 17, 12, 02:04:51 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Originale Traduzione tradotto conCarissimi,
Recensione di Pamper Casino - NELLA LISTA NERA APRILE 2017
Recensione di AC Casino - NELLA LISTA APRILE 2017
BetDNA - NELLA LISTA APRILE 2017
Moneystorm - NELLA LISTA APRILE 2017
Non esitate a lasciare qualsiasi feedback o semplicemente salutare! I giocatori statunitensi sono i benvenuti sia al Pamper che all'AC. Nel corso delle prossime settimane prevediamo di introdurre alcuni cambiamenti davvero esplosivi nella nostra organizzazione. Unisciti a noi su Twitter/Facebook per essere il primo a ricevere le gigantesche promozioni di chip gratuiti che saranno invariabilmente associate a questi cambiamenti!
PS: ti preghiamo di non pubblicare qui problemi specifici dei giocatori poiché non è sicuro pubblicare nomi utente e informazioni personali in un forum pubblico. Per questo, inviami un'e-mail direttamente a richard AT pampercasino.com e mi assicurerò che il tuo problema venga risolto immediatamente.
Infine, anche se non rappresento direttamente AC Casino, posso inoltrare eventuali problemi a Eric (direttore di AC Casino).
Qui per i nostri giocatori,
Richard
Casinò coccolati
Aggiornamento: Casino Girl è stato aggiunto il 18 aprile 2016. -
- Risposta da
- blueday
- at Apr 18, 12, 02:58:16 AM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Welcome to LCB Richard. Glad you are here for everyone.
blueBenvenuto a LCB Richard. Sono felice che tu sia qui per tutti.
blu -
- Risposta da
- Aussie20
- at Apr 18, 12, 02:40:14 PM
- Sr. Newbie 29
- attività più recente 11 anni fa
Hello Richard , i have sent you 2 emails . Thanks so much in advance
Ciao Richard, ti ho inviato 2 email. Grazie mille in anticipo
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 18, 12, 04:59:34 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Hello Richard , i have sent you 2 emails . Thanks so much in advance :)
Replied!
Ciao Richard, ti ho inviato 2 email. Grazie mille in anticipo :)
Risposto! -
- Risposta da
- alb777
- at Apr 18, 12, 06:39:29 PM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
Hi,
i still wait for a withdrawal .....
username is PAM455728CIAO,
sto ancora aspettando il ritiro.....
il nome utente è PAM455728 -
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 18, 12, 06:53:25 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Hi,
i still wait for a withdrawal .....
username is PAM455728
There are no pending withdrawals associated with this account. If you want to request a withdrawal please open a ticket with accounting.
CIAO,
sto ancora aspettando il ritiro.....
il nome utente è PAM455728
Non ci sono prelievi in sospeso associati a questo conto. Se vuoi richiedere un prelievo apri un ticket con contabilità.
-
- Risposta da
- Aussie20
- at Apr 19, 12, 03:07:20 AM
- Sr. Newbie 29
- attività più recente 11 anni fa
Hi Richard , i have replyed to your emails and sent you the last reply from the accounting department . Realy hope that you can help me out with this issue . Thanks
Ciao Richard, ho risposto alle tue e-mail e ti ho inviato l'ultima risposta dal reparto contabilità. Spero davvero che tu possa aiutarmi con questo problema. Grazie
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 19, 12, 10:03:04 AM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Hi Richard , i have replyed to your emails and sent you the last reply from the accounting department . Realy hope that you can help me out with this issue . Thanks
Reply sent!
Ciao Richard, ho risposto alle tue e-mail e ti ho inviato l'ultima risposta dal reparto contabilità. Spero davvero che tu possa aiutarmi con questo problema. Grazie
Risposta inviata! -
- Risposta da
- Aussie20
- at Apr 19, 12, 02:16:43 PM
- Sr. Newbie 29
- attività più recente 11 anni fa
Hi Richard i have replyed back , thank you
Ciao Riccardo, ti ho risposto, grazie
-
- Risposta da
- alb777
- at Apr 19, 12, 05:44:22 PM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
Hi,
i still wait for a withdrawal .....
username is PAM455728
There are no pending withdrawals associated with this account. If you want to request a withdrawal please open a ticket with accounting.
Exscuse me, you are here to help me and to speed up the my withdrawal or for other?
You request better the informations about me and you will see i have a pending withdrawal!
hi
CIAO,
sto ancora aspettando il ritiro.....
il nome utente è PAM455728
Non ci sono prelievi in sospeso associati a questo conto. Se vuoi richiedere un prelievo apri un ticket con contabilità.
Scusate, siete qui per aiutarmi e velocizzare il prelievo o per altro?
Richiedi meglio le informazioni su di me e vedrai che ho un prelievo in sospeso!
CIAO
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 19, 12, 05:47:53 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Exscuse me, you are here to help me and to speed up the my withdrawal or for other?
You request better the informations about me and you will see i have a pending withdrawal!
If you have already requested a withdrawal please provide me the ticket ID of the ticket you have open with Accounting.
Scusate, siete qui per aiutarmi e velocizzare il prelievo o per altro?
Richiedi meglio le informazioni su di me e vedrai che ho un prelievo in sospeso!
Se hai già richiesto un prelievo forniscimi l'ID ticket del ticket che hai aperto con Contabilità. -
- Risposta da
- alb777
- at Apr 20, 12, 12:23:49 AM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
Look, I no longer needed your help..............
I understood that you are not here to help us players, but to legitimize your late payments giving to players the responsibility for these delays!
Tomorrow, without to have my win in my moneybookers account, I'll open a nice thread on your casino, do not worry!
I only remember that you, here, are not yet resolved a payment .....
hiGuarda, non avevo più bisogno del tuo aiuto..............
Ho capito che non sei qui per aiutare noi giocatori, ma per legittimare i tuoi ritardi nei pagamenti dando ai giocatori la responsabilità di questi ritardi!
Domani, senza avere la vincita sul mio conto moneybookers, aprirò un bel thread sul vostro casinò, non preoccupatevi!
Ricordo solo che voi, qui, non avete ancora risolto un pagamento.....
CIAO -
- Risposta da
- Aussie20
- at Apr 20, 12, 08:06:01 AM
- Sr. Newbie 29
- attività più recente 11 anni fa
Hi Richard , the account as i said i have nothing to do with it , i am sure i have 1 account . The accounted department never told me , 3 months has passes and no one told me anytthing , infact whenevr i asked if there was any problem accounting replyed always no , and my withdrawal was pending , Pls if i will not get paid what i have won im going to get the LGA involed as i have everything saved on my pc and everything was right .
ThanksCiao Richard, l'account come ho detto non ho nulla a che fare con esso, sono sicuro di avere 1 account. Il reparto contabilità non me lo ha mai detto, sono passati 3 mesi e nessuno mi ha detto niente, infatti quando ho chiesto se c'erano problemi di contabilità ho risposto sempre no, e il mio prelievo era in sospeso, per favore se non verrò pagato quello che ho vinto im coinvolgerò LGA poiché ho tutto salvato sul mio PC ed era tutto a posto.
Grazie -
- Risposta da
- alb777
- at Apr 20, 12, 08:30:42 AM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
Pamper Casino Rep continue to not pay the wins........
Be careful!
He has come here not to solve the problems of payment but only to increase again these problems with other non-existent excuses and groundless.
He just wants to increase the times of payments, infact he still did not solve a problem of payment.
Be careful!Il rappresentante del Casinò Pamper continua a non pagare le vincite........
Stai attento!
È venuto qui non per risolvere i problemi dei pagamenti ma solo per riacutizzare questi problemi con altre scuse inesistenti e infondate.
Vuole solo allungare i tempi dei pagamenti, infatti ancora non ha risolto un problema di pagamento.
Stai attento!1.1/ 5
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 20, 12, 11:46:31 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
To clarify :
1. alb777 - Refuses to request a withdrawal from the Accounting department! We have no Accounting tickets open on his behalf. Wants to request a withdrawal in a public forum (here).
2. Aussie20 - I thought I had resolved this in the emails we exchanged but one last time, you have 2 accounts : "SBS77" & "Silvio" both of which are now closed. Nearly all the information is identical in both accounts (same city, country, last name, IP). You cannot have 2 accounts from the same household as per our policies and this policy exists for precisely this reason - To prevent bonus abuse and opening of multiple accounts from the same household and redeeming of free chips/one time bonuses multiple times.Chiarire :
1. alb777 - Si rifiuta di richiedere un ritiro dal reparto Contabilità! Non abbiamo ticket contabili aperti per suo conto. Vuole richiedere un prelievo in un forum pubblico (qui).
2. Aussie20 - Pensavo di aver risolto questo problema nelle e-mail che ci siamo scambiati, ma per l'ultima volta hai 2 account: "SBS77" e "Silvio", entrambi ora chiusi. Quasi tutte le informazioni sono identiche in entrambi gli account (stessa città, paese, cognome, IP). Non puoi avere 2 conti dalla stessa famiglia secondo le nostre politiche e questa politica esiste proprio per questo motivo: per prevenire l'abuso dei bonus e l'apertura di più conti dalla stessa famiglia e il riscatto di gettoni gratuiti/bonus una tantum più volte. -
- Risposta da
- alb777
- at Apr 21, 12, 07:53:31 PM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
1. alb777 - Refuses to request a withdrawal from the Accounting department! We have no Accounting tickets open on his behalf. Wants to request a withdrawal in a public forum (here).
Then Pamper, all this is not true!
I'm tired!
I have an Accounting tickets open!
For this accounting tichet open, I receive emails by Pamper for my withdrawal and I continue to respond to your emails.
Pamper, please, stop!
1. alb777 - Si rifiuta di richiedere un ritiro dal reparto Contabilità! Non abbiamo ticket contabili aperti per suo conto. Vuole richiedere un prelievo in un forum pubblico (qui).
Allora Coccola, tutto questo non è vero!
Sono stanco!
Ho un ticket di contabilità aperto!
Per questo ticket contabile aperto, ricevo email da Pamper per il mio prelievo e continuo a rispondere alle vostre email.
Coccola, per favore, basta! -
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 21, 12, 10:46:56 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
If you have already requested a withdrawal please provide me the ticket ID of the ticket you have open with Accounting.
Se hai già richiesto un prelievo forniscimi l'ID ticket del ticket che hai aperto con Contabilità. -
- Risposta da
- alb777
- at Apr 22, 12, 05:52:29 AM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
I close here.
I not needed for your support because the times of payments are slow and very very slow.
And you are still here to speak!
but!
hiChiudo qui.
Non ho bisogno del vostro supporto perchè i tempi dei pagamenti sono lenti e molto molto lenti.
E sei ancora qui per parlare!
Ma!
CIAO -
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 22, 12, 11:11:44 AM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
I close here.
I not needed for your support because the times of payments are slow and very very slow.
And you are still here to speak!
but!
hi
it is now clear you aren't actually looking for any help but rather looking to create unnecessary trouble. I will not be party to that. I will no longer respond to any post from you unless you present me with a ticket ID for your withdrawal ticket with Accounting.
Chiudo qui.
Non ho bisogno del vostro supporto perchè i tempi dei pagamenti sono lenti e molto molto lenti.
E sei ancora qui per parlare!
Ma!
CIAO
ora è chiaro che in realtà non stai cercando alcun aiuto ma piuttosto stai cercando di creare problemi inutili. Non ne prenderò parte. Non risponderò più a nessun tuo post a meno che tu non mi presenti un ID ticket per il tuo ticket di prelievo con Contabilità. -
- Risposta da
- zuga
- at Apr 22, 12, 01:01:02 PM
- Admin 8375
- attività più recente 11 years fa
to alb777 and all,
I do understand your frustration however please show respect to Casino Representatives. They are here to help and assist our membership.
If you really need assistance then please send the info requested from you and Im sure Pamper Casino Rep will be more than happy to look into it.
cheers
Zugaad alb777 e tutto il resto,
Capisco la tua frustrazione, tuttavia ti preghiamo di mostrare rispetto ai rappresentanti del casinò. Sono qui per aiutare e assistere i nostri membri.
Se hai davvero bisogno di assistenza, invia le informazioni richieste e sono sicuro che il rappresentante di Pamper Casino sarà più che felice di esaminarlo.
saluti
Zuga1.1/ 5
-
- Risposta da
- alb777
- at Apr 22, 12, 05:36:26 PM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
Zuga,
You have disappointed me.
Respect is a big word, the frustration and the respect are two different things.
Then, Pamper casino is famous for delays in payments, in all the forums never cease complaints!
No more excuses to delay payments, the representative may have the ticket with only my username ........
I'll talk with the representative when Pamper casino begin to pay winnings in 2/3 days, only so I will understand that the representative is really here to help us!
best RegardsZuga,
Mi hai deluso.
Rispetto è una parola grossa, la frustrazione e il rispetto sono due cose diverse.
Poi, il casinò Pamper è famoso per i ritardi nei pagamenti, in tutti i forum non mancano mai le lamentele!
Niente più scuse per ritardare i pagamenti, l'incaricato potrà avere il ticket solo con il mio nome utente........
Parlerò con il rappresentante quando il casinò Pamper inizierà a pagare le vincite tra 2/3 giorni, solo così capirò che il rappresentante è davvero qui per aiutarci!
distinti saluti1.1/ 5
-
- Risposta da
- alb777
- at Apr 22, 12, 05:49:06 PM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
For Zuga, this is been the answer of Pamper Casino Representative to my request for help: "There are no pending withdrawals associated with this account. If you want to request a withdrawal please open a ticket with accounting here : http://pamper.helpserve.com/?_m=tickets&_a=submit".
Now, there is a pending withdrawal associated with my account, this is to help the players? The representative ask me to open a ticket with accounting when this ticket has already been opened..........
The representative said one thing that does not exist to take more time, he is using your site to have only visibility, he is not here to help ....Per Zuga, questa è stata la risposta del rappresentante di Pamper Casino alla mia richiesta di aiuto: "Non ci sono prelievi in sospeso associati a questo conto. Se desideri richiedere un prelievo, apri un ticket con la contabilità qui: http://pamper. helpserve.com/?_m=tickets&_a=submit".
Ora, c'è un prelievo in sospeso associato al mio account, questo è per aiutare i giocatori? Il rappresentante mi chiede di aprire un ticket con contabilità quando questo ticket è già stato aperto..........
Il rappresentante ha detto una cosa inesistente per prendersi più tempo, sta usando il vostro sito per avere solo visibilità, non è qui per aiutarvi....1.1/ 5
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 22, 12, 05:56:54 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Just in case this might be a genuine misunderstanding I will say you would have received the ticket ID in the subject of the auto-confirmation email when you opened the ticket. It is also in ALL ticket updates.
Nel caso in cui si tratti di un vero malinteso, dirò che avresti ricevuto l'ID del biglietto nell'oggetto dell'e-mail di conferma automatica quando hai aperto il biglietto. È presente anche in TUTTI gli aggiornamenti dei biglietti.
-
- Risposta da
- zuga
- at Apr 22, 12, 06:22:22 PM
- Admin 8375
- attività più recente 11 years fa
Disappointed You?
You fail to remember that Casino Representatives are part of this community, like you and any other member. And everyone has the same treatment.
And yes there have been complaints at forum about Pamper Casino, but that is the exact reason why we got them on board. To help our members with any issues.
Again you fail to recognize that they do not have to be here, but they have chosen so. So some credit is due IMO.
And if this is to turn into the bashing fest, then it certainly wont lead anywhere and it is undermining what we are trying to achieve here.
Lets give them a chance to get to the bottom of this issue.
Zuga
Deluso?
Non ricordi che i rappresentanti del casinò fanno parte di questa comunità, come te e qualsiasi altro membro. E tutti hanno lo stesso trattamento.
E sì, ci sono state lamentele sul forum riguardo Pamper Casino, ma questo è l'esatto motivo per cui li abbiamo coinvolti. Per aiutare i nostri membri con qualsiasi problema.
Ancora una volta non riuscite a riconoscere che non devono essere qui, ma lo hanno scelto. Quindi un po’ di credito è dovuto all’IMO.
E se questo deve trasformarsi in una festa degli attacchi, allora sicuramente non porterà da nessuna parte e sta minando ciò che stiamo cercando di ottenere qui.
Diamo loro la possibilità di andare a fondo di questo problema.
Zuga
1.1/ 5
-
- Risposta da
- alb777
- at Apr 23, 12, 08:17:35 AM
- Jr. Member 99
- attività più recente 8 anni fa
Zuga,
the problem is that I do not want to be teased by Pamper casino, that's all!Zuga,
il problema è che non voglio essere preso in giro dal casinò Pamper, tutto qui!1.1/ 5
-
- Risposta da
- zuga
- at Apr 23, 12, 08:24:56 AM
- Admin 8375
- attività più recente 11 years fa
Hi alb777,
then you got nothing to worry about as this section is not meant for promotional purposes and all the Reps aware of that.
This board's purpose is solely to help LCB members with their questions, complaints etc.
cheers
ZugaCiao alb777,
allora non hai nulla di cui preoccuparti poiché questa sezione non è pensata per scopi promozionali e tutti i rappresentanti ne sono consapevoli.
Lo scopo di questo comitato è esclusivamente quello di aiutare i membri LCB con le loro domande, reclami, ecc.
saluti
Zuga -
- Risposta da
- ready82
- at Apr 26, 12, 10:18:39 AM
- Full Member 106
- attività più recente 29 giorni fa
Hello, i'm still waiting my whitdrawal of 32 $ since 23 march 2012.
This is the post that i have open in other section
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casinos/pamper-casino-doesn't-pay-my-whitdrawal/Ciao, sto ancora aspettando il prelievo di 32 $ dal 23 marzo 2012.
Questo è il post che ho aperto in un'altra sezione
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casinos/pamper-casino-doesn't-pay-my-whitdrawal/ -
- Risposta da
- ready82
- at Apr 26, 12, 04:55:26 PM
- Full Member 106
- attività più recente 29 giorni fa
Funds received!!!
many thanks for supportFondi ricevuti!!!
molte grazie per il supporto -
- Risposta da
- ruth99
- at Apr 29, 12, 08:28:14 AM
- Jr. Member 62
- attività più recente 8 anni fa
[#BIV-694853]: moneybookers withdrawal
1 recipientsCC: recipientsYou MoreBCC: recipientsYou
Hide Details FROM:Accounting - DO NOT REPLY VIA EMAIL TO:rpbizzz@yahoo.ca Message flagged Friday, April 20, 2012 10:15:43 AMDear Ruth,
Thank you for providing the required documentation
We were able to verify your ID; however the proof of address was not sufficient.
In order to proceed with the withdrawal, please scan and upload a proof of address, this can be a recent copy of a utility bill or bank statement showing your name and physical address.
You also have the option of emailing the documentation to documentation@pampercasino.com or faxing it to 1-866-841-7072 as well if you like. If you decide to email/fax the documentation please let us know via this ticket system how and where you sent it so we can track it down immediately and proceed with the withdrawal to your account.
Should you have any questions, please let us know.
--
All our bonus terms and conditions are available at :
http://www.pampercasino.com/terms_conditions/index_login.html
PLEASE DO NOT RESPOND VIA EMAIL. Go back to the support site at http://www.pampercasino.com/support and respond to this ticket there. The only way to reach accounting is via the Trouble ticket system.
If asked for a username/password on the support site consult the original email you received when you first opened the ticket. If you have lost that email you can retrieve your support site password at :
http://pamper.helpserve.com/index.php?_m=core&_a=lostpassword
Please remember that the support site username/password is different from your casino password due to security reasons.
Accounting Department
http://www.pampercasino.com
Ticket Details
===================
Ticket ID: BIV-694853
Department: Accounting
Priority: Default
Status: Open
****************************************************************************************************
Thank you for submitting your documentation
1 recipientsCC: recipientsYou MoreBCC: recipientsYou
Hide Details FROM:documentation@pampercasino.com TO:rpbizzz@yahoo.ca Message flagged Friday, April 20, 2012 5:09:31 PMHello,
Thank you for submitting the requested documentation. It will be reviewed in 1-2 business days and someone will be in touch to inform you if this is sufficient or if further documentation will be required.
Please remember that this email is for the exclusive purpose of submitting requested documentation. Any other correspondence to this email address is not reviewed and automatically discarded. If you need to reach Accounting please communicate via the ticket system at :
http://www.pampercasino.com/support/
For all other queries please contact : support@pampercasino.com
Regards
Accounting Department
http://www.pampercasino.com[#BIV-694853]: ritiro di Moneybookers
1 recipientsCC: recipientsYou AltroBCC: recipientsYou
Nascondi dettagli DA: Contabilità - NON RISPONDERE VIA EMAIL A: rpbizzz@yahoo.ca Messaggio contrassegnato venerdì 20 aprile 2012 10:15:43 Cara Ruth,
Grazie per aver fornito la documentazione richiesta
Siamo riusciti a verificare la tua identità; tuttavia la prova dell'indirizzo non era sufficiente.
Per procedere con il prelievo, scansiona e carica una prova di indirizzo, che può essere una copia recente di una bolletta o di un estratto conto bancario che mostri il tuo nome e indirizzo fisico.
Hai anche la possibilità di inviare la documentazione via email a documentazione@pampercasino.com o anche via fax al numero 1-866-841-7072, se lo desideri. Se decidi di inviare la documentazione via email/fax, comunicaci tramite questo sistema di ticket come e dove l'hai inviata in modo che possiamo rintracciarla immediatamente e procedere con il prelievo sul tuo conto.
In caso di domande, fatecelo sapere.
--
Tutti i termini e le condizioni dei nostri bonus sono disponibili su:
http://www.pampercasino.com/terms_conditions/index_login.html
SI PREGA DI NON RISPONDERE VIA EMAIL. Torna al sito di supporto all'indirizzo http://www.pampercasino.com/support e rispondi a questo ticket lì. L'unico modo per accedere alla contabilità è tramite il sistema Trouble ticket.
Se ti viene richiesto un nome utente/password sul sito di supporto, consulta l'e-mail originale che hai ricevuto la prima volta che hai aperto il ticket. Se hai perso l'e-mail, puoi recuperare la password del sito di supporto all'indirizzo:
http://pamper.helpserve.com/index.php?_m=core&_a=lostpassword
Ricorda che il nome utente/password del sito di supporto è diverso dalla password del casinò per motivi di sicurezza.
Reparto contabilità
http://www.pampercasino.com
Dettagli del biglietto
===================
ID biglietto: BIV-694853
Dipartimento: Contabilità
Priorità: predefinita
Stato: aperto
************************************************** **************************************************
Grazie per aver inviato la tua documentazione
1 recipientsCC: recipientsYou AltroBCC: recipientsYou
Nascondi dettagli DA:documentation@pampercasino.com A:rpbizzz@yahoo.ca Messaggio contrassegnato venerdì 20 aprile 2012 17:09:31Ciao,
Grazie per aver inviato la documentazione richiesta. Verrà esaminato entro 1-2 giorni lavorativi e qualcuno ti contatterà per informarti se ciò è sufficiente o se sarà necessaria ulteriore documentazione.
Ti ricordiamo che questa email ha lo scopo esclusivo di inviare la documentazione richiesta. Qualsiasi altra corrispondenza a questo indirizzo email non verrà esaminata e automaticamente scartata. Se avete bisogno di raggiungere la Contabilità comunicatelo tramite il sistema ticket all'indirizzo:
http://www.pampercasino.com/support/
Per tutte le altre domande, contattare: support@pampercasino.com
Saluti
Reparto contabilità
http://www.pampercasino.com -
- Risposta da
- ruth99
- at Apr 29, 12, 08:46:31 AM
- Jr. Member 62
- attività più recente 8 anni fa
[#NAL-344-31550]: withdraw to moneybookers
1 recipientsCC: recipientsYou MoreBCC: recipientsYou
Hide Details FROM:AC Casino TO:rpbizzz@yahoo.ca Message flagged Tuesday, April 10, 2012 6:50:07 PMRuth Plant,
Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our agents will get back to you as soon as possible. For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.
Ticket ID: NAL-344-31550
Subject: withdraw to moneybookers
Department: Accounting
Type: Issue
Status: Open
Priority: Default
You can check the status of or reply to this ticket online at: http://accasino.helpserve.com/Tickets/Ticket/View/NAL-344-31550
Kind regards,
AC Casino
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Support Center: http://accasino.helpserve.com
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NAL-344-31550 11 April 2012 07:54 PM
Accounting - DO NOT REPLY VIA EMAIL Accounting Issue [ Private ] Default
THIS TICKET HAS NOT BEEN TOUCHED[#NAL-344-31550]: prelevare su Moneybookers
1 recipientsCC: recipientsYou AltroBCC: recipientsYou
Nascondi dettagli DA: AC Casino A: rpbizzz@yahoo.ca Messaggio contrassegnato martedì 10 aprile 2012 18:50:07 Ruth Plant,
Grazie per averci contattato. Questa è una risposta automatica che conferma la ricezione del tuo biglietto. Uno dei nostri agenti ti ricontatterà il prima possibile. Per tua documentazione, i dettagli del biglietto sono elencati di seguito. Quando rispondi, assicurati che l'ID del ticket sia mantenuto nella riga dell'oggetto per garantire che le tue risposte vengano tracciate in modo appropriato.
ID biglietto: NAL-344-31550
Oggetto: prelevare con Moneybookers
Dipartimento: Contabilità
Tipo: problema
Stato: aperto
Priorità: predefinita
Puoi controllare lo stato o rispondere a questo ticket online all'indirizzo: http://accasino.helpserve.com/Tickets/Ticket/View/NAL-344-31550
Cordiali saluti,
Casinò AC
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Centro di supporto: http://accasino.helpserve.com
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NAL-344-31550 11 aprile 2012 19:54
Contabilità - NON RISPONDERE VIA EMAIL Problema contabilità [Privato] Predefinito
QUESTO BIGLIETTO NON È STATO TOCCATO1.2/ 5
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- Risposta da
- jbuijsheeschw
- at Apr 29, 12, 08:58:50 AM
- Super Hero 1366
- attività più recente 3 anni fa
Did you contact the Casino Rep here it LCB??
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/pamperac-casino/
JohanHai contattato il rappresentante del casinò qui LCB??
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/pamperac-casino/
Johan -
- Risposta da
- ruth99
- at Apr 29, 12, 09:08:42 AM
- Jr. Member 62
- attività più recente 8 anni fa
I just posted that this post had been made into his thread
There is no point in my trying any further to mix this situation!Ho appena postato che questo post è stato inserito nel suo thread
Non ha senso cercare ulteriormente di mescolare questa situazione! -
- Risposta da
- zuga
- at Apr 29, 12, 09:18:42 AM
- Admin 8375
- attività più recente 11 years fa
I just posted that this post had been made into his thread
There is no point in my trying any further to mix this situation!
Ive merged both of your topics.
Ho appena postato che questo post è stato inserito nel suo thread
Non ha senso cercare ulteriormente di mescolare questa situazione!
Ho unito entrambi i tuoi argomenti.
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- Risposta da
- ruth99
- at Apr 30, 12, 02:41:58 PM
- Jr. Member 62
- attività più recente 8 anni fa
[#BIV-694853]: moneybookers withdrawal
1 recipientsCC: recipientsYou MoreBCC: recipientsYou
Hide Details FROM:Accounting - DO NOT REPLY VIA EMAIL TO:rpbizzz@yahoo.ca Message flagged Monday, April 30, 2012 12:23:41 PMDear Ruth,
Thank you for providing the required information.
We're pleased to inform you that your withdrawal request for $21.00 via MoneyBookers has already been pre-approved and is currently pending to be approved by management
We truly appreciate your patience and understanding.
Don't hesitate to contact us if you have any further questions.
--
All our bonus terms and conditions are available at :
http://www.pampercasino.com/terms_conditions/index_login.html
PLEASE DO NOT RESPOND VIA EMAIL. Go back to the support site at http://www.pampercasino.com/support and respond to this ticket there. The only way to reach accounting is via the Trouble ticket system.
If asked for a username/password on the support site consult the original email you received when you first opened the ticket. If you have lost that email you can retrieve your support site password at :
http://pamper.helpserve.com/index.php?_m=core&_a=lostpassword
Please remember that the support site username/password is different from your casino password due to security reasons.
Accounting Department
Ticket Details
===================
Ticket ID: BIV-694853
Department: Accounting
Priority: Default
Status: Open
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currently pending to be approved by management
I'm not going to hold my breath on this one[#BIV-694853]: ritiro di Moneybookers
1 recipientsCC: recipientsYou AltroBCC: recipientsYou
Nascondi dettagli DA: Contabilità - NON RISPONDERE VIA EMAIL A: rpbizzz@yahoo.ca Messaggio contrassegnato lunedì 30 aprile 2012 12:23:41 Cara Ruth,
Grazie per aver fornito le informazioni richieste.
Siamo lieti di informarti che la tua richiesta di prelievo di $ 21,00 tramite MoneyBookers è già stata pre-approvata ed è attualmente in attesa di essere approvata dalla direzione
Apprezziamo davvero la tua pazienza e comprensione.
Non esitate a contattarci se avete ulteriori domande.
--
Tutti i termini e le condizioni dei nostri bonus sono disponibili su:
http://www.pampercasino.com/terms_conditions/index_login.html
SI PREGA DI NON RISPONDERE VIA EMAIL. Torna al sito di supporto all'indirizzo http://www.pampercasino.com/support e rispondi a questo ticket lì. L'unico modo per accedere alla contabilità è tramite il sistema Trouble ticket.
Se ti viene richiesto un nome utente/password sul sito di supporto, consulta l'e-mail originale che hai ricevuto la prima volta che hai aperto il ticket. Se hai perso l'e-mail, puoi recuperare la password del sito di supporto all'indirizzo:
http://pamper.helpserve.com/index.php?_m=core&_a=lostpassword
Ricorda che il nome utente/password del sito di supporto è diverso dalla password del casinò per motivi di sicurezza.
Reparto contabilità
Dettagli del biglietto
===================
ID biglietto: BIV-694853
Dipartimento: Contabilità
Priorità: predefinita
Stato: aperto
************************************************** *************
attualmente in attesa di approvazione da parte della direzione
Non tratterrò il fiato su questo -
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Apr 30, 12, 07:57:32 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Ruth,
I would think you were not getting our emails but your posting so many of them here shows that isn't the case either. We had requested additional documentation to verify your address and while you sent it via email on the 20th of this month you did not update your ticket informing us you had sent it in so no connection was made. In time, over the course of 10-15 days this connection would have been made on its own but you are required to either upload all documentation by attaching documents to the ticket or updating the ticket when you email them in. This is clearly stated in the emails we send you.
AC Casino informs me :
Customer provided ID and proof of address from 2011(TckID: REDACTED). She was requested to provide a recent statement or utility bill in order to verify information (04-11-2012 07:54 PM), there has been no reply.
It is also curious to note that you seem very unsatisfied with our service but you have made 3 withdrawals all on free chips never having deposited any funds with us. Considering your dissatisfaction, I had your withdrawal processed and your account closed so you can find some other organization that better suits your needs.Ruth,
Penserei che non ricevessi le nostre e-mail, ma il fatto che tu ne abbia postate così tante qui dimostra che non è nemmeno così. Avevamo richiesto documentazione aggiuntiva per verificare il tuo indirizzo e sebbene lo abbia inviato via e-mail il 20 di questo mese non hai aggiornato il tuo biglietto informandoci di averlo inviato, quindi non è stata stabilita alcuna connessione. Col tempo, nel corso di 10-15 giorni questa connessione verrà effettuata da sola, ma è necessario caricare tutta la documentazione allegando i documenti al ticket o aggiornare il ticket quando li invii via email. Questo è chiaramente indicato in le email che ti inviamo.
AC Casino mi informa:
Il cliente ha fornito un documento d'identità e una prova di indirizzo dal 2011 (TckID: REDACTED). Le è stato chiesto di fornire una dichiarazione recente o una bolletta per verificare le informazioni (04-11-2012 19:54), non ha ricevuto risposta.
È anche curioso notare che sembri molto insoddisfatto del nostro servizio, ma hai effettuato 3 prelievi tutti con chip gratuiti senza mai depositare fondi presso di noi. Considerando la tua insoddisfazione, ho elaborato il tuo prelievo e chiuso il tuo account in modo che tu possa trovare un'altra organizzazione più adatta alle tue esigenze.1.2/ 5
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- Risposta da
- ruth99
- at Apr 30, 12, 10:16:45 PM
- Jr. Member 62
- attività più recente 8 anni fa
I have received my payment via Moneybookers from Pamper casino and have gone to the ticket from AC Casino and sent in another proof of address.
Ho ricevuto il pagamento tramite Moneybookers da Pamper Casino, ho preso il biglietto da AC Casino e ho inviato un'altra prova di indirizzo.
1.1/ 5
1.2/ 5
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- Risposta da
- ruth99
- at Apr 30, 12, 11:42:59 PM
- Jr. Member 62
- attività più recente 8 anni fa
I have now received my $50 payment via Moneybookers from AC Casino.
Thank you to the forum for providing this interface to solve problems
Thank you to the casino rep from AC/Pamper for such an immediate response.Ora ho ricevuto il pagamento di $50 tramite Moneybookers da AC Casino.
Grazie al forum per aver fornito questa interfaccia per risolvere i problemi
Grazie al rappresentante del casinò di AC/Pamper per una risposta così immediata.1.2/ 5
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- Risposta da
- ruth99
- at Jul 18, 12, 08:18:40 AM
- Jr. Member 62
- attività più recente 8 anni fa
I have received this very same email at least 4 times in the last couple of months...just a new date on it.
Due you have a virus at Pamper Casino??????
FROM:documentation@pampercasino.com TO:rpbizzz@yahoo.ca Message flagged Wednesday, July 18, 2012 8:06:00 AM Hello,
Thank you for submitting the requested documentation. It will be reviewed in 1-2 business days and someone will be in touch to inform you if this is sufficient or if further documentation will be required.
Please remember that this email is for the exclusive purpose of submitting requested documentation. Any other correspondence to this email address is not reviewed and automatically discarded. If you need to reach Accounting please communicate via the ticket system at :
http://www.pampercasino.com/support/
For all other queries please contact : support@pampercasino.com
Regards
Accounting Department
US/Canada: 1-800-699-7213
UK: 0-808-234-1720
Spain: 900-991723
Mexico: 01-800-681-9583Ho ricevuto questa stessa email almeno 4 volte negli ultimi due mesi... solo una nuova data.
Perché hai un virus al Pamper Casino??????
DA:documentation@pampercasino.com A:rpbizzz@yahoo.ca Messaggio contrassegnato mercoledì 18 luglio 2012 8:06:00 Ciao,
Grazie per aver inviato la documentazione richiesta. Verrà esaminato entro 1-2 giorni lavorativi e qualcuno ti contatterà per informarti se ciò è sufficiente o se sarà necessaria ulteriore documentazione.
Ti ricordiamo che questa email ha lo scopo esclusivo di inviare la documentazione richiesta. Qualsiasi altra corrispondenza a questo indirizzo email non verrà esaminata e automaticamente scartata. Se avete bisogno di raggiungere la Contabilità comunicatelo tramite il sistema ticket all'indirizzo:
http://www.pampercasino.com/support/
Per tutte le altre domande, contattare: support@pampercasino.com
Saluti
Reparto contabilità
Stati Uniti/Canada: 1-800-699-7213
Regno Unito: 0-808-234-1720
Spagna: 900-991723
Messico: 01-800-681-95831.1/ 5
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- Risposta da
- Pamper Casino
- at Jul 18, 12, 06:53:00 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Only way that can happen is if someone spoofing your email address and emailing documentation AT p*a*m*p*e*rcasino dot com or if your email is sending some form of auto-email to that address. That is the auto-email that goes out whenever anyone emails there.
L'unico modo in cui ciò può accadere è se qualcuno falsifica il tuo indirizzo e-mail e invia la documentazione tramite e-mail a p*a*m*p*e*rcasino dot com o se la tua e-mail invia una qualche forma di e-mail automatica a quell'indirizzo. Questa è l'e-mail automatica che viene inviata ogni volta che qualcuno invia un'e-mail lì.
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- Risposta da
- ruth99
- at Jul 18, 12, 07:07:16 PM
- Jr. Member 62
- attività più recente 8 anni fa
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- Risposta da
- oliveskin
- at Jul 23, 12, 07:42:25 PM
- Newbie 9
- attività più recente 8 anni fa
used the bonus, made the wagering requirements, but casino doesnt respond to withdrawal requests, no response after repeated queries.
either you pay, or you dont..but atleast they should let know.
Can you help ??
my user name is: oliveskinha utilizzato il bonus, ha soddisfatto i requisiti di scommessa, ma il casinò non risponde alle richieste di prelievo, nessuna risposta dopo ripetute domande.
o paghi oppure no...ma almeno dovrebbero fartelo sapere.
Puoi aiutare ??
il mio nome utente è: oliveskin -
- Risposta da
- oliveskin
- at Jul 24, 12, 05:08:15 PM
- Newbie 9
- attività più recente 8 anni fa
update to above comment:
Issue resolved. Money in the account. Thanks!!aggiornamento al commento sopra:
Problema risolto. Soldi sul conto. Grazie!! -
- Risposta da
- davenyc111
- at Aug 19, 12, 06:32:40 PM
- Newbie 12
- attività più recente 12 anni fa
About 3 weeks ago i made deposit of 97 dollars and got their generous bonus of 3125% weekly for slots with 50 times playthrough requirement.Unbelivable but i made it (wagered more then 150000 yeah i know playing slots).Receive message that money now in real balance over 26000 , but i knew that i can only withdraw 1 times bonus.On July 26 submitted ticket ,got response within 3 business to send required docs.Got message back that all docs received.Then passed 3 weeks and money still in my account.I really like casino and games but really long time for payment.I always read terms and conditions and i am sure i did everything according to that.Another thing i red there that if my account not zeroed out when i request withdrawal means that if i make deposit of get free chip they can void my winnings.So over three weeks money sits there i cant deposit and i cant play basically in casino and thats downer. my ac casino login is davenyc111 .thanks
Circa 3 settimane fa ho effettuato un deposito di 97 dollari e ho ricevuto il loro generoso bonus settimanale del 3125% per le slot con requisiti di giocata pari a 50 volte. Incredibile ma ce l'ho fatta (ho scommesso più di 150.000, sì, lo so giocando alle slot). Ricevi il messaggio che i soldi adesso saldo reale superiore a 26000, ma sapevo che potevo ritirare solo 1 volta il bonus. Il 26 luglio ho inviato il ticket, ho ricevuto risposta entro 3 giorni lavorativi per inviare i documenti richiesti. Ho ricevuto un messaggio che informava che tutti i documenti erano stati ricevuti. Poi sono passate 3 settimane e i soldi erano ancora nel mio Mi piacciono molto i casinò e i giochi, ma i tempi di pagamento sono davvero lunghi. Leggo sempre i termini e le condizioni e sono sicuro di aver fatto tutto in base a quelli. Un'altra cosa che ho notato è che se il mio account non viene azzerato quando richiedo il prelievo significa che se effettuo un deposito per ottenere un chip gratuito, possono annullare le mie vincite. Quindi per tre settimane i soldi restano lì, non posso depositare e praticamente non posso giocare al casinò e questo è un aspetto negativo. il mio login al casinò AC è davenyc111. Grazie
1.2/ 5
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- Risposta da
- Pamper Casino
- at Aug 20, 12, 10:46:43 AM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
This case is currently under investigation. The player has committed a chargeback in the past at Pamper Casino and is therefore not eligible for a withdrawal. In fact, his account has been closed and his deposits refunded.
The player has subsequently made a claim that he attempted to resolve said chargeback by communicating with us and was unable to do so. We have asked for evidence of this claim and await his response.Questo caso è attualmente oggetto di indagine. Il giocatore ha effettuato uno storno di addebito in passato su Pamper Casino e pertanto non ha diritto a un prelievo. In effetti, il suo conto è stato chiuso e i suoi depositi rimborsati.
Il giocatore ha successivamente affermato di aver tentato di risolvere il suddetto chargeback comunicando con noi e di non essere stato in grado di farlo. Abbiamo chiesto prove di questa affermazione e aspettiamo la sua risposta.1.1/ 5
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- Risposta da
- davenyc111
- at Aug 20, 12, 11:29:29 AM
- Newbie 12
- attività più recente 12 anni fa
it was honest mistake misplacing funds in bank account about 200 dollars. since 2009 i tried to cover those charges but players from usa cant access ewalletexpress web site. Also i callled pamper casino several times offering to cover balance of -245 and reinstate my account but they told me it cant be done and account is closed.Now in your casino i had been honest and did everything accourding to terms and conditions .And if parmer casino and AC CASINO IS SAME CASINO then take those 245 dollars that i owe reinstate my pamper account and pay me my withdrawal of over 2700 .But i guees its been month since my withdrawal and now you found some mistake in over three years ago not even in your casino you just dont pay player.Players be aware ALWAYS COOL CASINO IS ANOTHER ROGUE CASINO AS WELL AS PAMPERS.YOU WILL HAVE TO WAIT FOR MONTHS TO GET YOUR MONEY IF EVER.made several calls to support but i didnt record any of them.I have been gambling online since 2005 and that the one mistake that happened.I hever had chargebacks since 2009 and i deposit in pamper casino thousands of dollars and never cashout .In your casino i did everything right.I am not repeat offender but anyone can do first mistake .Anyway it looks like you are made mind already.It like that guy who won 80000 in this is vegas casino and never got paid because they found that he had chargeback few years back in different casino.Online gaming industry just looking for new ways not to pay customers(dont open multiply accounts,dont redeme consecutive free chips,dont make deposits after redeming free chips..etc)And even if you are saint and did everything right still have to wait for months to get paid.Its just frustraiting .I will wait for your decision on this matter and if i dont get paid i will stick to land based casinos from now on...atleast if you lucky to win you will go home with money same day and nobody will dig in your 10 year history to give you exuse not to pay
è stato un errore onesto smarrire fondi nel conto bancario di circa 200 dollari. dal 2009 ho provato a coprire tali addebiti, ma i giocatori degli Stati Uniti non possono accedere al sito web ewalletexpress. Inoltre ho chiamato più volte il Pamper Casino offrendomi di coprire il saldo di -245 e di ripristinare il mio account, ma mi hanno detto che non è possibile farlo e che il conto è chiuso. Ora nel vostro casinò sono stato onesto e ho fatto tutto secondo i termini e le condizioni. E se Parmer Casino e AC CASINO SONO LO STESSO CASINO, quindi prendi quei 245 dollari che devo, ripristina il mio account coccole e pagami il mio prelievo di oltre 2700. Ma immagino che sia passato un mese dal mio ritiro e ora hai trovato qualche errore in più di tre anni fa, non anche nel tuo casinò semplicemente non paghi il giocatore. I giocatori devono essere consapevoli SEMPRE IL COOL CASINO È UN ALTRO CASINÒ CANCELLATO OLTRE AI PAMPERS. DOVRAI ASPETTARE MESI PER RICEVERE I TUOI SOLDI, SE MAI. Ho fatto diverse chiamate all'assistenza ma non ne ho registrato nessuna Gioco d'azzardo online dal 2005 e questo è l'unico errore che si è verificato. Non ho mai ricevuto storni di addebito dal 2009 e deposito nel casinò coccole migliaia di dollari senza mai incassare. Nel vostro casinò ho fatto tutto bene. Non sono recidivo ma chiunque può fare il primo errore. In ogni caso, sembra che tu abbia già preso una decisione. È come quel ragazzo che ha vinto 80.000 in questo casinò di Las Vegas e non è mai stato pagato perché ha scoperto che aveva ricevuto uno storno di addebito qualche anno fa in un altro casinò. L'industria dei giochi online semplicemente alla ricerca di nuovi modi per non pagare i clienti (non aprire conti multipli, non riscattare gettoni gratuiti consecutivi, non effettuare depositi dopo aver riscattato gettoni gratuiti... ecc.) E anche se sei santo e hai fatto tutto bene, devi comunque aspettare mesi per essere pagato È semplicemente frustrante. Aspetterò la tua decisione in merito e se non vengo pagato d'ora in poi mi limiterò ai casinò tradizionali... almeno se sei fortunato a vincere tornerai a casa con i soldi lo stesso giorno e nessuno lo farà scava nella tua storia di 10 anni per darti la scusa per non pagare
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- Risposta da
- Pamper Casino
- at Aug 20, 12, 05:41:56 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Chargebacks are not a "mistake". They are the scourge of our business.
> Also i callled pamper casino several times offering to cover balance of -245 and reinstate my account but they told me it cant be done and account is closed
There is no record of this. Every cheat who charges back always claims "it was a mistake" if they happen to get back in and win. If you have anything substantive to back up your claims we will be happy to look at it and go from there. At this point, this just sounds like the same old story.
> YOU WILL HAVE TO WAIT FOR MONTHS TO GET YOUR MONEY IF EVER.
If you are a chargeback cheat, you can fully expect NOT to be paid by us under any circumstances. Let this be a warning to all chargeback cheats who are thinking of darkening our doors.
I will still say that we don't consider this case fully closed. If you can produce evidence of communication where you attempted to resolve the chargeback like you claim we will be willing to deduct the chargeback amount + chargeback fees and pay the rest. But that will happen ONLY if such evidence can be produced by you.
Otherwise, we have refunded your credit cards in full and the matter is closed.I chargeback non sono un "errore". Sono la piaga del nostro business.
> Inoltre ho chiamato più volte Pamper Casino offrendomi di coprire il saldo di -245 e di ripristinare il mio account, ma mi hanno detto che non è possibile farlo e che il conto è chiuso
Non c'è traccia di questo. Ogni imbroglione che riaddebita afferma sempre che "è stato un errore" se gli capita di rientrare e vincere. Se hai qualcosa di sostanziale a sostegno delle tue affermazioni, saremo felici di esaminarlo e partire da lì. A questo punto, sembra proprio la solita vecchia storia.
> DOVRAI ASPETTARE MESI PER OTTENERE I TUOI SOLDI, SE MAI.
Se sei un imbroglione del chargeback, puoi aspettarti di NON essere pagato da noi in nessuna circostanza. Facciamo in modo che questo sia un avvertimento per tutti i truffatori che stanno pensando di oscurare le nostre porte.
Dirò ancora che non consideriamo questo caso completamente chiuso. Se puoi produrre prova della comunicazione in cui hai tentato di risolvere il chargeback come sostieni, saremo disposti a detrarre l'importo del chargeback + le commissioni di chargeback e pagare il resto. Ma ciò accadrà SOLO se tali prove potranno essere prodotte da te.
In caso contrario, avremo rimborsato integralmente le vostre carte di credito e la questione sarà chiusa.1.1/ 5
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- Risposta da
- davenyc111
- at Aug 20, 12, 07:23:20 PM
- Newbie 12
- attività più recente 12 anni fa
i made several calls to support but i didnt record any of them.I have been gambling online since 2005 and that the one mistake that happened.I hever had chargebacks since 2009 and i deposit in pamper casino thousands of dollars and never cashout .In your casino i did everything right.I am not repeat offender but anyone can do first mistake .Anyway it looks like you are made mind already.It like that guy who won 80000 in this is vegas casino and never got paid because they found that he had chargeback few years back in different casino.Online gaming industry just looking for new ways not to pay customers(dont open multiply accounts,dont redeme consecutive free chips,dont make deposits after redeming free chips..etc)And even if you are saint and did everything right still have to wait for months to get paid.Its just frustraiting .I will wait for your decision on this matter and if i dont get paid i will stick to land based casinos from now on...atleast if you lucky to win you will go home with money same day and nobody will dig in your 10 year history to give you exuse not to pay
PS you allowed ''THIS CHEATER'' me open account, make several deposits ,but when time to pay ...then lets find something on this guy not to pay him...NO MY FRIEND ITS SAME OLD STORY WITH ONLINE CASINOS...NOT PAYING CUSTOMERS.ho fatto diverse chiamate all'assistenza ma non ne ho registrata nessuna. Gioco d'azzardo online dal 2005 e questo è l'unico errore che si è verificato. Non ho mai ricevuto storni di addebito dal 2009 e deposito nei casinò coccolati migliaia di dollari e non ho mai incassato. Nel tuo casinò, ho fatto tutto bene. Non sono un recidivo, ma chiunque può commettere il primo errore. In ogni caso, sembra che tu abbia già deciso. È come quel ragazzo che ha vinto 80.000 in questo casinò di Las Vegas e non è mai stato pagato perché ha scoperto che aveva riaddebito qualche anno fa in diversi casinò. L'industria del gioco online sta solo cercando nuovi modi per non pagare i clienti (non aprire conti multipli, non riscattare gettoni gratuiti consecutivi, non effettuare depositi dopo aver riscattato gettoni gratuiti... ecc.) E anche se sei santo e ha fatto tutto bene, devo ancora aspettare mesi per essere pagato. È semplicemente frustrante. Aspetterò la tua decisione in merito e se non vengo pagato d'ora in poi mi limiterò ai casinò tradizionali... almeno se sei fortunato a farlo vinci tornerai a casa con i soldi lo stesso giorno e nessuno scaverà nei tuoi 10 anni di storia per darti la scusa per non pagare
PS mi hai permesso che "QUESTO TRUFFATORE" aprisse un conto, effettuasse diversi depositi, ma quando è il momento di pagare... allora troviamo qualcosa su questo ragazzo per non pagarlo... NO AMICO MIO, È LA STESSA VECCHIA STORIA CON I CASINÒ ONLINE. ..CLIENTI NON PAGANTI.2.9/ 5
1.1/ 5
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- Risposta da
- Pamper Casino
- at Aug 20, 12, 08:19:47 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
It doesn't have to be a recorded phone call. An email, a ticket ID, a chat transcript, anything will do. Frankly, if you had called in trying to resolve anything there would notations in your account. There aren't any. That leads me to believe there was no such attempt (as there usually never is, why would someone chargeback and then try to send the funds back?).
Regardless, if you have no proof of your story that you attempted to resolve the chargeback that means you didn't as we have no record of it on our end either. That means we have to treat this as a simple chargeback case where a previous chargeback scammer got back in and attempted to withdraw on a win as chargeback scammers do in case of winning (and chargeback in case of losing so it is a zero liability game for them). Considering that, your deposits have been refunded, your withdrawal is denied and your account is closed.Non deve essere una telefonata registrata. Un'e-mail, l'ID di un ticket, la trascrizione di una chat, qualunque cosa andrà bene. Francamente, se avessi chiamato cercando di risolvere qualcosa, ci sarebbero delle annotazioni nel tuo account. Non ce ne sono. Ciò mi porta a credere che non ci sia stato un tentativo del genere (come di solito non accade mai, perché qualcuno dovrebbe addebitare un addebito e poi provare a rispedire i fondi?).
In ogni caso, se non hai prove a sostegno del fatto che hai tentato di risolvere il chargeback, significa che non l'hai fatto, poiché non ne abbiamo alcuna traccia nemmeno da parte nostra. Ciò significa che dobbiamo trattare questo come un semplice caso di chargeback in cui un precedente truffatore di chargeback è rientrato e ha tentato di ritirarsi in caso di vincita come fanno i truffatori di chargeback in caso di vincita (e di chargeback in caso di perdita, quindi è un gioco a responsabilità zero per loro). Considerando ciò, i tuoi depositi sono stati rimborsati, il tuo prelievo è stato negato e il tuo conto è stato chiuso. -
- Risposta da
- davenyc111
- at Aug 20, 12, 08:52:31 PM
- Newbie 12
- attività più recente 12 anni fa
WHAT A BUNCH OF THIEFS .WHY DONT YOU RETURN THOUSANDS OF DOLLARS THAT I DEPOSIT IN PAMPER CASINO.AND NEVER MADE SINGLE CASHOUT.YEAH THEY RETURN ME 60 DOLLARS OUT OF 500 I DEPOSIT IN AC CASINO.NICE GESTURE.YOU CAN KEEP THAT WITHDRAWAL YOUR CASINO AND PAMPER CASINO WILL GO OUT OF BUSINESS ATLEAST FOR US MARKET AND THAT IS LARGEST MARKET WITH DISPOSABLE INCOME.THANKS FOR MAKING CLEAR CHOICE FOR ME I WILL STICK TO LAND BASED CASINOS FROM NOW ON.
US PLAYERS PLEASE STAY AWAY FROM THIS ROUGE SCAM CASINO
PS I WILL MAKE IT MY HOBBY TO RIGHT NEGATIVE REVIEWS ABOUT PAMPER AND AC CASINO ALL OVER INTERNET
SO EVERY GOOGLE SEARCH WITH YOUR CASINOS REQUEST WILL HAVE THAT INFORMATION.
PLAYERS BE AWARE!!!CHE MOLTO DI LADRI. PERCHÉ NON MI RESTITUISCONO MIGLIAIA DI DOLLARI CHE HO DEPOSITO NEL CASINÒ PAMPER. E NON HO MAI FATTO UN SOLO INCASSO. SÌ, MI RESTITUISCONO 60 DOLLARI DEI 500 CHE DEPOSITO IN AC CASINO. BEL GESTO. PUOI MANTENERE QUEL PRELIEVO IL CASINO E IL PAMPER CASINO cesseranno l'attività almeno per il mercato statunitense, che è il mercato più grande con reddito disponibile. Grazie per aver fatto una scelta chiara per me, da ora in poi mi limiterò ai casinò tradizionali.
I GIOCATORI DEGLI STATI UNITI SI PREGA DI STARE LONTANO DA QUESTO CASINÒ TRUFFA ROUGE
PS FARÒ IL MIO HOBBY CORREGGERE LE RECENSIONI NEGATIVE SU PAMPER E AC CASINÒ SU TUTTO INTERNET
QUINDI OGNI RICERCA SU GOOGLE CON LA TUA RICHIESTA DI CASINÒ AVRÀ QUESTE INFORMAZIONI.
GIOCATORI ATTENZIONE!!!1.1/ 5
1.2/ 5
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- Risposta da
- zuga
- at Aug 21, 12, 08:20:46 AM
- Admin 8375
- attività più recente 11 years fa
Hi davenyc,
Charge backs are one of the most notorious ways to defraud casinos.
From what Pamper Casino Rep told us here, you will get refunded your deposit.
I'm not sure why they let you play in the first place, however that doesn't change the fact that you committed a fraud. Unless, like the Rep stated, you can provide an evidence that you did try to refund them and settle that matter..
Now you claim that you have deposited more in past before this win.
if that is the case I think casino should refund you all your deposits minus the charge back and charge back fees.
However IMO you are not entitle to your winnings, unless again you provide an evidence to support your claims.
P.S.
Please do not use CAPs as its considered to be very rude.
ZugaCiao Davenyc,
I riaddebiti sono uno dei modi più noti per frodare i casinò.
Da quanto ci ha detto il rappresentante di Pamper Casino qui, ti verrà rimborsato il tuo deposito.
Non sono sicuro del motivo per cui ti hanno lasciato giocare, tuttavia ciò non cambia il fatto che hai commesso una frode. A meno che, come affermato dal rappresentante, tu non possa fornire la prova che hai tentato di rimborsarli e risolvere la questione.
Ora affermi di aver depositato di più in passato prima di questa vincita.
in tal caso, penso che il casinò dovrebbe rimborsarti tutti i depositi meno le spese di storno e di addebito.
Tuttavia, secondo l'IMO, non hai diritto alle tue vincite, a meno che tu non fornisca nuovamente una prova a sostegno delle tue affermazioni.
PS
Si prega di non utilizzare i CAP perché è considerato molto scortese.
Zuga1.1/ 5
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