I had my money an hour ago!
Thanks very much Casino Rep!
Good job!
hi
alberto
Coccolare | Casinò AC | Casinò Moneystorm | BetDNA | Ragazza del casinò
- Iniziato da
- Pamper Casino
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
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-
- Risposta da
- alb777
- at Oct 18, 12, 02:14:00 AM
- Jr. Member 99
- attività più recente 7 anni fa
-
- Risposta da
- pollismx
- at Oct 18, 12, 07:11:10 PM
- Full Member 123
- attività più recente 1 anno fa
mmm in me case i am waiting since 1 oct! and for me money since the 15 oct ! i have more of 3 days!waiting user yoyis
mmm nel mio caso sto aspettando dal 1° ottobre! e per me soldi dal 15 ottobre! ho più di 3 giorni! aspetto l'utente yoyis
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Oct 18, 12, 07:14:49 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Hi Pollis,
Could you please email me your username to richard AT pampercasino dot com.
UPDATE
OK I see it now thanks.Ciao Pollis,
Potresti per favore inviarmi via email il tuo nome utente a Richard AT pampercasino punto com.
AGGIORNAMENTO
OK, ora lo vedo, grazie. -
- Risposta da
- pollismx
- at Oct 18, 12, 10:32:56 PM
- Full Member 123
- attività più recente 1 anno fa
[quote author=Pamper Casino link=topic=23067.msg238026#msg238026 date=1350602089]
Hi Pollis,
Could you please email me your username to richard AT pampercasino dot com.
UPDATE
OK I see it now thanks.
i send me user and mail in pv thanks admin
[quote autore=Pamper Casino link=topic=23067.msg238026#msg238026 date=1350602089]
Ciao Pollis,
Potresti per favore inviarmi via email il tuo nome utente a Richard AT pampercasino punto com.
AGGIORNAMENTO
OK, ora lo vedo, grazie.
mi invio utente e mail in pv grazie amministratore1.1/ 5
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- Risposta da
- alb777
- at Oct 19, 12, 06:36:37 AM
- Jr. Member 99
- attività più recente 7 anni fa
Guys, it's amazing!
I decided to tell my experience because I can not stand that things must be represented in a different way by who, instead, has a moral duty to respect the players.
Well, I have been punished by Mr. Richard, manager of Pamper Casino, which write here and closed my account after three withdrawals.
Reason? I post here my withdrawal requests ...........
Now, my posts are realized only to remember to Pamper casino the respect of the rule of 3 business days for the withdrawals.
But!! Yes, it is just so! This is the real reason of the disturb and of the discomfort that Mr. Richard lives. I only now understand this disturb: Pollismx, here, still has not been paid since October 1 and to remember the respect of this rule give problems to Mr. Richard.
Yes, i bothered because the respect of the rule is not so "automatic" and, then, if i remember here this respect, Mr. Richard cannot take time to pay winnings as it is doing with Pollimsx.
Dear Mr. Richard, it is not clear that the rules must be respected by players but, aboveall, by your casino!!!
I have been punished for this, to remember this rule to all here!
Good Mr. Richard!
Dear Mr. Richard, rather than punish me, go to pay Pollismx and other players (of other sites where i now will write) that still have not the wins within the three business days and that still await for days and days!
I even complimented with Pamper casino because, in my two cases, I have been regularly paid within 3 business days ....... I made free advertising in favor Pamper Casino, every manager should be happy for this!
And instead, Mr. Richard is not happy, it is a paradox!!! He punished me because I remember here publicly "the rules of 3 business days".
But!!!
I have not words for this...... The truth i have been punished only because Mr Richard knows that pamper casino has difficult to pay within 3 business days in the future, and I bothered to remember publicly this rule because "this promise" of three days do not know to maintain as happened now to Pollimsx.
If i did not write here, I would never have my winnings within 3 business days, this is the sad truth!
Goodbye Richard, be more honest with the players and avoid to remember me that my payments were made with three business days because your punishment to close my account has deleted everything, even the little good made with me!
AlbertoRagazzi, è fantastico!
Ho deciso di raccontare la mia esperienza perché non sopporto che le cose debbano essere rappresentate in modo diverso da chi, invece, ha il dovere morale di rispettare i giocatori.
Ebbene, sono stato punito dal signor Richard, direttore di Pamper Casino, che mi ha scritto qui e ha chiuso il mio conto dopo tre prelievi.
Motivo? Inserisco qui le mie richieste di prelievo.................
Ora, i miei post sono realizzati solo per ricordare a Coccola Casinò il rispetto della regola dei 3 giorni lavorativi per i prelievi.
Ma!! Sì, è proprio così! Questo è il vero motivo del turbamento e dello sconforto che vive il signor Richard. Capisco solo ora questo disturbo: Pollismx, qui, non viene ancora pagato dal 1 ottobre e ricordare il rispetto di questa regola dà problemi al signor Richard.
Sì, mi sono preoccupato perché il rispetto della regola non è così "automatico" e, poi, se ricordo qui questo rispetto, il signor Richard non può prendersi il tempo per pagare le vincite come sta facendo con Pollimsx.
Caro signor Richard, non è chiaro se le regole debbano essere rispettate dai giocatori ma, soprattutto, dal tuo casinò!!!
Sono stato punito per questo, per ricordare questa regola a tutti qui!
Buon signor Richard!
Caro signor Richard, piuttosto che punirmi, vada a pagare Pollismx e altri giocatori (di altri siti di cui ora scriverò) che ancora non hanno ottenuto le vincite entro i tre giorni lavorativi e che aspettano ancora per giorni e giorni!
Mi sono addirittura complimentato con Pamper Casino perché, nei miei due casi, sono stato regolarmente pagato entro 3 giorni lavorativi....... Ho fatto pubblicità gratuita a favore di Pamper Casino, ogni gestore dovrebbe esserne felice!
E invece il signor Riccardo non è contento, è un paradosso!!! Mi ha punito perché ricordo qui pubblicamente "le regole dei 3 giorni lavorativi".
Ma!!!
Non ho parole per questo...... La verità sono stato punito solo perché il signor Richard sa che i casinò coccolati difficilmente potranno pagare entro 3 giorni lavorativi in futuro, e mi sono preso la briga di ricordare pubblicamente questa regola perché "questa promessa" " di tre giorni non so sostenere quanto accaduto adesso a Pollimsx.
Se non avessi scritto qui, non avrei mai ricevuto la mia vincita entro 3 giorni lavorativi, questa è la triste verità!
Addio Richard, sii più onesto con i giocatori ed evita di ricordarmi che i miei pagamenti sono stati effettuati in tre giorni lavorativi perché la tua punizione di chiudere il mio conto ha cancellato tutto, anche il poco di buono fatto con me!
Alberto1.1/ 5
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Oct 19, 12, 09:52:03 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Pollismx, here, still has not been paid since October 1[/quote]
To be clear, pollismx had not submitted complete documentation until this week. As soon as she did, her withdrawal was approved and paid.
I have been regularly paid within 3 business days ...[/quote]
And yet you chose to post messages like these over the weekend after requesting your withdrawal on a Friday (i.e. 0 business days)
[quote author=alb777 link=topic=23067.msg237624#msg237624 date=1350330437]
But exscuse me,
Casino Rep is where?
and then despite being warned not to do so, and acknowledging you won't, still continued with messages like this on the 2nd business day since your withdrawal request :
[quote author=alb777 link=topic=23067.msg237904#msg237904 date=1350506446]
Ohhhh Dear Casino Rep,
only now I understand your annoyance of having publicly posted here!!!
Now you do me a favor, help me to restore the rule of 3 business days for the my withdrawal.
thanks very much,
Hi
alberto
Alberto, we literally have tens of thousands of customers all of whom I am responsible for taking care of. When you come here and post messages implying we are not paying you when 3 business days have not elapsed since your withdrawal request I have to take time out of my day to go investigate the case and then write replies that shouldn't need to be written. I warned you on several occasions not to continue this behavior but you did not desist. I had no choice but to request your account be closed.
We wish you the best in your future gaming endeavors. You have been paid in full on all your withdrawals which were processed in a timely fashion. If we choose not to take any further business from you that is our decision. Please respect it and move on.
Pollismx, qui, non viene ancora pagato dal 1 ottobre[/quote]
Per essere chiari, pollismx non aveva presentato la documentazione completa fino a questa settimana. Non appena lo ha fatto, il suo ritiro è stato approvato e pagato.
Sono stato regolarmente pagato entro 3 giorni lavorativi...[/quote]
Eppure hai scelto di pubblicare messaggi come questi durante il fine settimana dopo aver richiesto il prelievo di venerdì (ovvero 0 giorni lavorativi)
[citazione autore=alb777 link=topic=23067.msg237624#msg237624 data=1350330437]
Ma scusami,
Il rappresentante del casinò è dove?
e poi, nonostante sia stato avvisato di non farlo, e riconoscendo che non lo farai, ha comunque continuato con messaggi come questo il 2° giorno lavorativo dalla tua richiesta di prelievo:
[citazione autore=alb777 link=topic=23067.msg237904#msg237904 data=1350506446]
Ohhhh caro rappresentante del casinò,
solo ora capisco il tuo fastidio di aver postato pubblicamente qui!!!
Ora fammi un favore, aiutami a ripristinare la regola dei 3 giorni lavorativi per il mio prelievo.
grazie mille,
CIAO
Alberto
Alberto, abbiamo letteralmente decine di migliaia di clienti di cui sono responsabile. Quando vieni qui e pubblichi messaggi che implicano che non ti stiamo pagando quando non sono trascorsi 3 giorni lavorativi dalla tua richiesta di prelievo, devo prendermi del tempo libero per indagare sul caso e poi scrivere risposte che non dovrebbero aver bisogno di essere scritte . Ti ho avvertito in più occasioni di non continuare con questo comportamento ma tu non hai desistito. Non avevo altra scelta che richiedere la chiusura del tuo account.
Ti auguriamo il meglio per i tuoi futuri impegni di gioco. Sei stato pagato per intero su tutti i tuoi prelievi che sono stati elaborati in modo tempestivo. Se scegliamo di non accettare ulteriori affari da te, questa è la nostra decisione. Per favore rispettalo e vai avanti. -
- Risposta da
- pollismx
- at Oct 19, 12, 10:27:21 PM
- Full Member 123
- attività più recente 1 anno fa
well today receive me payment in me neteller account and me account is good !
thanks casino rep
pampers work very well !bene, oggi ricevi il pagamento sul mio conto Neteller e il mio conto è buono!
grazie rappresentante del casinò
i pamper funzionano molto bene! -
- Risposta da
- zuga
- at Oct 23, 12, 07:28:22 AM
- Admin 8368
- online
All the derailed posts were moved to HERE.
To all members, lets try to stay on topic. This whole section is designed to assist our membership, hence please do not use it for rants and off topic conversation.
cheers
ZugaTutti i post deragliati sono stati spostati QUI .
A tutti i membri, proviamo a rimanere in tema. L'intera sezione è progettata per assistere i nostri membri, quindi per favore non usarla per sproloqui e conversazioni fuori tema.
saluti
Zuga -
- Risposta da
- helwin
- at Oct 27, 12, 08:57:34 AM
- Super Hero 2000
- attività più recente 4 giorni fa
Thank you for your help. My cashout went into my balance and I lost it. I had fun anyway. I know it can be done. I'm sure that sitting in the McDonalds parking lot here in Fresno with the flies and ants didn't help, but for sure next time I'll be more ready!
Grazie per l'aiuto. Il mio incasso è andato nel mio saldo e l'ho perso. Mi sono divertito comunque. So che si può fare. Sono sicura che stare seduta nel parcheggio del McDonald's qui a Fresno con le mosche e le formiche non abbia aiutato, ma sicuramente la prossima volta sarò più pronta!
-
- Risposta da
- Cat50
- at Oct 28, 12, 06:23:57 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 11 giorni fa
hi my username at pamper casino is brownie24.I made playthru yesterday 10-27-2012 and i would like for the balance to be placed back into my account so that i can try my luck.Last month i cashed out on a freechip and went to live chat to ask for this to be done.He said let me look into it and never came back.Im pretty sure it shouldnt be that hard to get this done and thanks for your help(in advance
salve, il mio nome utente su Pamper Casino è brownie24. Ho effettuato il playthru ieri, 27 ottobre 2012, e vorrei che il saldo fosse riaccreditato sul mio conto in modo da poter tentare la fortuna. Il mese scorso ho incassato un chip gratuito e sono andato per chattare dal vivo per chiedere che venisse fatto. Ha detto di lasciarmi controllare e non è più tornato. Sono abbastanza sicuro che non dovrebbe essere così difficile farlo e grazie per il tuo aiuto (in anticipo
1.1/ 5
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- Risposta da
- Pamper Casino
- at Oct 28, 12, 10:39:59 AM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
hi my username at pamper casino is brownie24.I made playthru yesterday 10-27-2012 and i would like for the balance to be placed back into my account so that i can try my luck.Last month i cashed out on a freechip and went to live chat to ask for this to be done.He said let me look into it and never came back.Im pretty sure it shouldnt be that hard to get this done and thanks for your help(in advance
Hi,
Please open a ticket with Accounting and they'll handle this for you.
salve, il mio nome utente su Pamper Casino è brownie24. Ho effettuato il playthru ieri, 27 ottobre 2012, e vorrei che il saldo fosse riaccreditato sul mio conto in modo da poter tentare la fortuna. Il mese scorso ho incassato un chip gratuito e sono andato per chattare dal vivo per chiedere che venisse fatto. Ha detto di lasciarmi controllare e non è più tornato. Sono abbastanza sicuro che non dovrebbe essere così difficile farlo e grazie per il tuo aiuto (in anticipo
CIAO,
Apri un ticket con la contabilità e loro se ne occuperanno per te.1.1/ 5
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Oct 28, 12, 10:44:35 AM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Thank you for your help. My cashout went into my balance and I lost it. I had fun anyway. I know it can be done. I'm sure that sitting in the McDonalds parking lot here in Fresno with the flies and ants didn't help, but for sure next time I'll be more ready!
Hi Helwin,
As an occasional gambler myself, I can identify with that post Regardless, I am here if you need anything as always
Grazie per l'aiuto. Il mio incasso è andato nel mio saldo e l'ho perso. Mi sono divertito comunque. So che si può fare. Sono sicura che stare seduta nel parcheggio del McDonald's qui a Fresno con le mosche e le formiche non abbia aiutato, ma sicuramente la prossima volta sarò più pronta!
Ciao Helwin,
Essendo anch'io un giocatore d'azzardo occasionale, posso identificarmi con quel post In ogni caso, se hai bisogno di qualcosa sono qui, come sempre -
- Risposta da
- Cat50
- at Oct 28, 12, 11:23:36 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 11 giorni fa
i did i will see how it goes thanks
l'ho fatto, vedo come va, grazie
-
- Risposta da
- Cat50
- at Nov 03, 12, 01:04:25 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 11 giorni fa
accounting told me to verify who i am before they placed my winnings into my account to play.Ihave never heard of this before when someone wants to reverse a withdraw i can see if i wanted the winnings sent to me >:(
la contabilità mi ha detto di verificare chi sono prima di versare le mie vincite sul mio conto per giocare. Non ne avevo mai sentito parlare prima quando qualcuno vuole annullare un prelievo posso vedere se volevo che mi venissero inviate le vincite >:(
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Nov 03, 12, 10:48:54 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
accounting told me to verify who i am before they placed my winnings into my account to play.Ihave never heard of this before when someone wants to reverse a withdraw i can see if i wanted the winnings sent to me >:(
Hi Rena, the problem is that crediting winnings back the way you want is considered a cash credit that is withdraw-able at will so they need to verify before the credit.
la contabilità mi ha detto di verificare chi sono prima di versare le mie vincite sul mio conto per giocare. Non ne avevo mai sentito parlare prima quando qualcuno vuole annullare un prelievo posso vedere se volevo che mi venissero inviate le vincite >:(
Ciao Rena, il problema è che riaccreditare le vincite nel modo desiderato è considerato un credito in contanti prelevabile a piacimento, quindi è necessario verificarlo prima del credito. -
- Risposta da
- Kilas
- at Nov 06, 12, 02:31:31 PM
- Newbie 12
- attività più recente 8 anni fa
hello guys. I managed to do all the requirements for this free casino chips. once you have submitted all the documents I received an email saying they could not afford because I have two accounts at the casino. It is quite impossible for me to have two accounts on this or any other casino. I sent an email to say that I explain how I could have two accounts. Never received any response. I think that must be the excuse for not being able to pay. Thank you staff and now happened to someone tell me. Thank you.
Ciao ragazzi. Sono riuscito a soddisfare tutti i requisiti per queste fiches del casinò gratuite. una volta presentati tutti i documenti ho ricevuto un'e-mail dicendo che non potevo permettermi perché ho due conti al casinò. È del tutto impossibile per me avere due conti su questo o qualsiasi altro casinò. Ho inviato un'e-mail per dire che spiego come potrei avere due account. Non ho mai ricevuto alcuna risposta. Penso che questa debba essere la scusa per non poter pagare. Grazie staff e adesso è successo a qualcuno che me lo racconta. Grazie.
-
- Risposta da
- FAZIII1
- at Nov 06, 12, 03:00:38 PM
- Full Member 182
- attività più recente 5 anni fa
This is Sad people still play in this Very bad casino.
who still use unethical bisness practice often dont pay player and if somone hit somthing big then - immdiatly find excuse to not pay.
- See opinions in web abaout this place - people dont layer.
- And why if somone win then people must pleased in this topic to procces withdrawal - this is Funny ! - In normal casino if player win then player recived withdrawal in few days - and player dont must bagging to help in online forum.
-Pamper is Roqe? mayby not but This is very bad casino - and they often use unethical bisnes practice - and very very long withdrawal time .
Be smart dont place in place like Pamper . .Questo è triste, le persone continuano a giocare in questo casinò pessimo.
che usano ancora pratiche non etiche di bisness spesso non pagano il giocatore e se qualcuno colpisce qualcosa di grosso, allora trova immediatamente una scusa per non pagare.
- Vedi le opinioni nel web su questo posto: le persone non si stratificano.
- E perché se qualcuno vince, allora le persone devono essere contente di questo argomento per procedere al ritiro - questo è divertente! - Nel casinò normale, se il giocatore vince, riceverà il ritiro in pochi giorni - e il giocatore non deve raccogliere fondi per aiutare nel forum online.
-Coccolare è Roqe? forse no, ma questo è un casinò pessimo - e spesso usano pratiche bisnes non etiche - e tempi di prelievo molto, molto lunghi.
Sii intelligente, non posizionarti come Coccola. . -
- Risposta da
- alb777
- at Nov 06, 12, 04:56:30 PM
- Jr. Member 99
- attività più recente 7 anni fa
Strange .......
Manager Richard will help you, wait and see ........Strano .......
Il manager Richard ti aiuterà, aspetta e vedrai ........ -
- Risposta da
- Kilas
- at Nov 08, 12, 01:19:27 PM
- Newbie 12
- attività più recente 8 anni fa
ok thanks alb777. I'm waiting for news. I just want to clarify. Thank you and I'm enjoying how this site treats its members. keep up the good work.
ok grazie alb777. Sto aspettando notizie. Voglio solo chiarire. Grazie e mi sto godendo il modo in cui questo sito tratta i suoi membri. continua così.
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Nov 08, 12, 04:00:26 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
because I have two accounts at the casino. It is quite impossible for me to have two accounts on this or any other casino.
Please update your ticket with accounting and ask for additional details on your multiple accounts and they will provide them to you.
FAZIII1, this is a player support thread. Which means you must provide facts and not vague opinions not backed by anything in particular. Also, if you are not a player (as you seem to imply in your post) I request you to please stay out of this thread.
perché ho due conti al casinò. È del tutto impossibile per me avere due conti su questo o qualsiasi altro casinò.
Aggiorna il tuo ticket con la contabilità e chiedi ulteriori dettagli sui tuoi account multipli e te li forniranno.
FAZIII1, questo è un thread di supporto del giocatore. Ciò significa che devi fornire fatti e non opinioni vaghe non supportate da nulla in particolare. Inoltre, se non sei un giocatore (come sembri implicare nel tuo post), ti chiedo di rimanere fuori da questo thread. -
- Risposta da
- alb777
- at Nov 09, 12, 06:51:22 PM
- Jr. Member 99
- attività più recente 7 anni fa
and now Manager Richard is also the administrator of this forum, he tells what to do in this thread and what not to do!!!!!
But where are we?
W freedom of opinion!!!e ora il Manager Richard è anche l'amministratore di questo forum, dice cosa fare in questo thread e cosa non fare!!!!!
Ma dove siamo?
W la libertà di opinione!!! -
- Risposta da
- zuga
- at Nov 10, 12, 08:45:30 AM
- Admin 8368
- online
alb777,
this thread and the whole section is dedicated to assist player' genuine concerns, complaints, issues and to address questions related to casinos.
This is not a bash fest thread , as it often seems to happen, and there are better things for Richard to do ( ie actually assist the players ) then to listen to counterproductive rants that have nothing to do with the very purpose of this section .
He has dedicated his time and energy to get things done here and has been successful and instrumental in helping our members.
There are dos and donts for this section ( two sticky topics at this sections ) as a guidelines, that some members fail/neglect to read.
With this said, it doesnt mean our members can't post freely at other dedicated forum sections, however it is unacceptable to neglect the mission of DirectCasinoSupport Board. And that is to assist the membership.
I also don't want this to become another derail like the last time, so this is my final warning to stay on topic.
Best
Zugaalb777,
questo thread e l'intera sezione sono dedicati ad assistere le reali preoccupazioni, reclami, problemi dei giocatori e ad affrontare domande relative ai casinò.
Questo non è un thread festoso, come spesso sembra accadere, e ci sono cose migliori da fare per Richard (ad esempio assistere effettivamente i giocatori) piuttosto che ascoltare discorsi controproducenti che non hanno nulla a che fare con lo scopo stesso di questa sezione.
Ha dedicato il suo tempo e le sue energie per portare a termine le cose qui e ha avuto successo ed è stato determinante nell'aiutare i nostri membri.
Ci sono cose da fare e da non fare per questa sezione (due argomenti importanti in questa sezione) come linee guida, che alcuni membri non riescono/trascurano di leggere.
Detto questo, ciò non significa che i nostri membri non possano postare liberamente in altre sezioni dedicate del forum, tuttavia è inaccettabile trascurare la missione del Consiglio di supporto di DirectCasino. E questo è per aiutare l'adesione.
Inoltre, non voglio che questo diventi un altro deragliamento come l'ultima volta, quindi questo è il mio ultimo avvertimento per rimanere in tema.
Migliore
Zuga -
- Risposta da
- Kilas
- at Nov 10, 12, 10:22:57 AM
- Newbie 12
- attività più recente 8 anni fa
ok. I've done an update on my ticket. I hope they answer me. Thanks for the help.
OK. Ho effettuato un aggiornamento sul mio ticket. Spero che mi rispondano. Grazie per l'aiuto.
-
- Risposta da
- izi90
- at Nov 30, 12, 07:27:56 AM
- Full Member 206
- attività più recente 5 anni fa
Hello Richard, I've sent you a Email
Ciao Richard, ti ho inviato un'e-mail
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Nov 30, 12, 06:22:10 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Hi,
I believe Accounting has already gotten back to you. Let me know if there's anything else I can do.CIAO,
Credo che la contabilità ti abbia già risposto. Fammi sapere se c'è qualcos'altro che posso fare. -
- Risposta da
- Mark Holland
- at Dec 12, 12, 11:23:26 AM
- Newbie 2
- attività più recente 11 anni fa
Dear Richard,
I hope you can help. My user name is spazzer. I deposited $100 and received $735 sticky bonus. After playing playing through the bonus requirements and getting my balance up to approx $1300 I requested a withdrawal on 20th November. I had carried on playing and reduced my balance to approx $1100. Last week my balance was reduced when I logged in to $360, I assumed that was you removing the bonus ready for withdrawal. . Now you tell me there isn't enough balance to take off the bonus and make a withdrawal. Something is very wrong here. Please help with my problem.
MarkCaro Riccardo,
Spero che tu possa aiutare. Il mio nome utente è spazzer. Ho depositato $ 100 e ho ricevuto un bonus fisso di $ 735. Dopo aver soddisfatto i requisiti del bonus e aver ottenuto il mio saldo fino a circa $ 1300, ho richiesto un prelievo il 20 novembre. Avevo continuato a giocare e avevo ridotto il mio saldo a circa $1100. La settimana scorsa il mio saldo è stato ridotto quando ho effettuato l'accesso a $ 360, ho pensato che stavi rimuovendo il bonus pronto per il prelievo. . Adesso mi dici che non c'è abbastanza saldo per prelevare il bonus ed effettuare un prelievo. C'è qualcosa di molto sbagliato qui. Per favore aiutami con il mio problema.
Segno -
- Risposta da
- Mark Holland
- at Dec 12, 12, 06:03:36 PM
- Newbie 2
- attività più recente 11 anni fa
Update:
Dear Mark,
After carefully reviewing the history of your account you are correct you do qualify for the current balance of $360.26 after an initial adjustment had already been made. We will gladly proceed with your request. Please provide your Neteller account and email associated with the account in order to proceed with your request. Alternately you may provide your MoneyBookers / Skrill account.
We apologize for any inconvenience and appreciate in advance for your undestanding.(sic)Aggiornamento:
Caro Marco,
Dopo aver esaminato attentamente la cronologia del tuo account, hai ragione, ti qualifichi per il saldo attuale di $ 360,26 dopo che è già stato effettuato un aggiustamento iniziale. Procederemo volentieri con la tua richiesta. Per favore fornisci il tuo account Neteller e l'e-mail associata all'account per procedere con la tua richiesta. In alternativa puoi fornire il tuo conto MoneyBookers/Skrill.
Ci scusiamo per eventuali disagi e apprezziamo in anticipo la vostra comprensione.(sic) -
- Risposta da
- Cat50
- at Dec 21, 12, 05:29:12 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 11 giorni fa
i know they have my docs but i havent heard anything else and balance is still in my account.How long does it take to verify.I sent the exact same docs to a different casino on the same day and my checks on the way. username brownie24
So che hanno i miei documenti ma non ho sentito nient'altro e il saldo è ancora sul mio conto. Quanto tempo ci vuole per la verifica. Ho inviato esattamente gli stessi documenti a un casinò diverso lo stesso giorno e i miei assegni erano in arrivo. nome utente brownie24
-
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Dec 22, 12, 05:53:45 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Accounting responded to you asking for documents and they haven't heard back. Please check your email or the ticket to see the requested documents.
La contabilità ha risposto alla tua richiesta di documenti e non ha ricevuto risposta. Controlla la tua email o il ticket per vedere i documenti richiesti.
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- Risposta da
- Cat50
- at Dec 23, 12, 05:30:30 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 11 giorni fa
Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our agents will get back to you as soon as possible. For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.
Ticket ID: FWW-788-87973
Subject: Fw: username brownie24 withdraw
Department: Accounting
Type: Issue
Status: Open
Priority: Default
You can check the status of or reply to this ticket online at: http://support.pampercasino.eu/Tickets/Ticket/View/FWW-788-87973
Kind regards,
Pamper Casino
Support Center: http://support.pampercasino.eu
hmmmm i emailed what they requested and heres what i got .This is the only email i recieved and i dont see that i am asked to do anything further.Thanks so much for your reply but never mind on the help.
have a merry xmasGrazie per averci contattato. Questa è una risposta automatica che conferma la ricezione del tuo biglietto. Uno dei nostri agenti ti ricontatterà il prima possibile. Per tua documentazione, i dettagli del biglietto sono elencati di seguito. Quando rispondi, assicurati che l'ID del ticket sia mantenuto nella riga dell'oggetto per garantire che le tue risposte vengano tracciate in modo appropriato.
ID biglietto: FWW-788-87973
Oggetto: Fw: nome utente brownie24 ritirare
Dipartimento: Contabilità
Tipo: problema
Stato: aperto
Priorità: predefinita
Puoi controllare lo stato o rispondere a questo biglietto online all'indirizzo: http://support.pampercasino.eu/Tickets/Ticket/View/FWW-788-87973
Cordiali saluti,
Casinò coccolati
Centro di supporto: http://support.pampercasino.eu
hmmmm ho inviato via e-mail ciò che avevano richiesto ed ecco cosa ho ottenuto. Questa è l'unica e-mail che ho ricevuto e non vedo che mi sia stato chiesto di fare altro. Grazie mille per la risposta, ma non preoccuparti dell'aiuto.
passa un buon natale1.1/ 5
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- Risposta da
- Pamper Casino
- at Dec 23, 12, 06:32:30 AM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
This appears to be because you have several tickets open. With this email you sent above you appear to have opened yet another ticket. As far as I can see you have 3 tickets open right now :
GZX-207-26035
JSY-898-67609
And apparently now FWW-788-87973
I have now sat down and merged all of these tickets and I only found FWW-788-87973 because you told me about it since you opened it not by replying to the ticket email or going to the website but by simply emailing an email address that doesn't accept emails in this way. If you hadn't told me about it the ticket would remain untraceable and that happened to be the only ticket where you actually uploaded the ID after a month despite repeated requests for it in the other tickets.
Anyway, the tickets are now merged. You will hear from Accounting when they open next week.Ciò sembra essere dovuto al fatto che hai diversi ticket aperti. Con questa email che hai inviato sopra sembra che tu abbia aperto ancora un altro ticket. Per quanto ho potuto vedere, hai 3 ticket aperti in questo momento:
GZX-207-26035
JSY-898-67609
E a quanto pare ora FWW-788-87973
Ora mi sono seduto e ho unito tutti questi ticket e ho trovato solo FWW-788-87973 perché me ne hai parlato da quando l'hai aperto non rispondendo all'e-mail del ticket o visitando il sito Web ma semplicemente inviando un'e-mail a un indirizzo e-mail che non accetta email in questo modo. Se non me ne avessi parlato il biglietto sarebbe rimasto irrintracciabile e quello era l'unico biglietto su cui hai effettivamente caricato l'ID dopo un mese nonostante le ripetute richieste negli altri biglietti.
Ad ogni modo, i ticket ora sono uniti. Avrai notizie dalla contabilità quando apriranno la prossima settimana. -
- Risposta da
- Cat50
- at Dec 23, 12, 06:42:42 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 11 giorni fa
thanks again for your help,
its all so confusing but ive been very busy this month.I just found out i can email my id and docs.I will see how it goes.Also i only had 2 tickets one was for withdraw and then i requested for the money to be placed back in my account so i could play.Anyways again thanks for your help.Grazie ancora per il vostro aiuto,
è tutto così confuso ma sono stato molto occupato questo mese. Ho appena scoperto che posso inviare via email la mia carta d'identità e i miei documenti. Vedrò come va. Inoltre avevo solo 2 biglietti, uno era per il ritiro e poi ho chiesto che i soldi fossero rimesso nel mio account così ho potuto giocare. Comunque ancora grazie per il tuo aiuto. -
- Risposta da
- ready82
- at Jan 14, 13, 03:57:13 AM
- Full Member 106
- attività più recente 1 mese fa
Hello,
January, 6 i have taked a free coupon, and after meet the bonus requirement, i have cash aout my win!
i Have not still received nothing!
I have sent mail to pit boss, but nothing!.....
No response from te casinò....Bad!!!Ciao,
Il 6 gennaio ho preso un coupon gratuito e, dopo aver soddisfatto i requisiti del bonus, ho incassato la mia vincita!
Non ho ancora ricevuto nulla!
Ho inviato una mail al pit boss, ma niente!.....
Nessuna risposta dal casinò... Pessimo!!! -
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Jan 14, 13, 01:30:05 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Hello,
Please PM me your username so I can look into this.
Hello,
January, 6 i have taked a free coupon, and after meet the bonus requirement, i have cash aout my win!
i Have not still received nothing!
I have sent mail to pit boss, but nothing!.....
No response from te casinò....Bad!!!
Ciao,
Per favore mandami il tuo nome utente in PM così posso esaminarlo.
Ciao,
6 gennaio ho preso un coupon gratuito e, dopo aver soddisfatto i requisiti del bonus, ho incassato la mia vincita!
Non ho ancora ricevuto nulla!
Ho inviato una mail al pit boss, ma niente!.....
Nessuna risposta dal casinò....Pessimo!!! -
- Risposta da
- ready82
- at Jan 14, 13, 07:01:44 PM
- Full Member 106
- attività più recente 1 mese fa
-
- Risposta da
- helwin
- at Jan 30, 13, 12:56:28 AM
- Super Hero 2000
- attività più recente 4 giorni fa
Hello casino rep. I hope you can help me again. I have made playthrough on free $37 at AC casino. After submitting ticket I haven't been able to get back in to Player Support Center. Have received one email after withdrawing, and then another asking for docs. I have tried several times to retrieve a password that I never had. It says its being sent but never there. Live chat told me yesterday to come this morning when a supervisor would look at my ticket. This morning I was only told to wait! If you can help me get password I'd sure appreciate it. My emails don't get acknowledged and I don't know whats going on. My username is helwin and ticket number FYR-490-99278
Ciao rappresentante del casinò. Spero che tu possa aiutarmi di nuovo. Ho giocato con $ 37 gratuiti al casinò AC. Dopo aver inviato il ticket non sono riuscito a rientrare nel Centro assistenza giocatori. Ho ricevuto un'e-mail dopo il ritiro e poi un'altra con la richiesta di documenti. Ho provato più volte a recuperare una password che non avevo mai avuto. Dice che è stato inviato ma mai lì. La chat dal vivo mi ha detto ieri di venire stamattina quando un supervisore avrebbe guardato il mio biglietto. Stamattina mi è stato detto solo di aspettare! Se puoi aiutarmi a ottenere la password, lo apprezzerei sicuramente. Le mie e-mail non vengono riconosciute e non so cosa sta succedendo. Il mio nome utente è helwin e il numero del biglietto FYR-490-99278
3.7/ 5
1.2/ 5
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- Risposta da
- helwin
- at Feb 01, 13, 12:48:28 PM
- Super Hero 2000
- attività più recente 4 giorni fa
Thats okay I received an email from AC saying $74 in account to play as cash or get a bonus on it, so I can get it up . Western Union is $50. And to think I was getting all huffy for assuming they sent me 2 surveys! Sorry and thank you!!
Va bene, ho ricevuto un'e-mail da AC che diceva $ 74 in conto per giocare in contanti o ottenere un bonus su di esso, così posso aumentarlo. Western Union costa 50 dollari. E pensare che mi stavo arrabbiando moltissimo per aver pensato che mi avessero inviato 2 sondaggi! Scusa e grazie!!
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- Risposta da
- Melcb
- at Feb 03, 13, 02:53:53 AM
- Admin 6308
- attività più recente 9 giorni fa
Thats okay I received an email from AC saying $74 in account to play as cash or get a bonus on it, so I can get it up . Western Union is $50. And to think I was getting all huffy for assuming they sent me 2 surveys! Sorry and thank you!!
Glad to read its all sorted:)
Va bene, ho ricevuto un'e-mail da AC che diceva $ 74 in conto per giocare in contanti o ottenere un bonus su di esso, così posso aumentarlo. Western Union costa 50 dollari. E pensare che mi stavo arrabbiando molto per aver pensato che mi avessero inviato 2 sondaggi! Scusa e grazie!!
Sono felice di leggere che è tutto risolto :) -
- Risposta da
- mapluche
- at May 21, 13, 02:42:37 PM
- Super Hero 1644
- attività più recente 2 anni fa
ahmm i am waiting answer since the 15 may for a withdraw not have answer...
ahmm aspetto risposta dal 15 maggio per un ritiro non ho risposta...
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- Risposta da
- Pamper Casino
- at May 21, 13, 09:31:10 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
ahmm i am waiting answer since the 15 may for a withdraw not have answer...
Please PM me your username.
ahmm aspetto risposta dal 15 maggio per un ritiro non ho risposta...
Per favore mandami il tuo nome utente in PM. -
- Risposta da
- p0kahontis
- at Sep 30, 13, 03:46:42 PM
- Sr. Member 367
- attività più recente 7 anni fa
hi, on sept. 8 i made playthrough from 300 chip and requested withdrawal. From the casino i clicked withdrawal and sent in paperwork. then i got a response saying they needed paperwork. I submitted again. then they said i had to send paperwork through moneystorm.eu. they said couldnt be done through casino site. that site wouldnt work. i submitted paperwork nine times. i still haven't heard anything about withdrawal. It says western union takes two to three weeks. i should have money by now, but still hasnt been processed. anyone know where i can get help becasue live support said they cant help me.
michelle
Modify messageciao, a settembre 8 Ho effettuato il playthrough da 300 chip e ho richiesto il ritiro. Dal casinò ho cliccato sul ritiro e ho inviato i documenti. poi ho ricevuto una risposta che diceva che avevano bisogno di documenti. Ho presentato di nuovo. poi hanno detto che dovevo inviare i documenti tramite moneystorm.eu. hanno detto che non è possibile farlo tramite il sito del casinò. quel sito non funzionerebbe. ho presentato i documenti nove volte. non ho ancora sentito nulla riguardo al ritiro. Dice che la Western Union impiega due o tre settimane. Dovrei avere i soldi ormai, ma non sono ancora stati elaborati. Qualcuno sa dove posso trovare aiuto perché il supporto dal vivo ha detto che non possono aiutarmi.
Michelle
Modifica messaggio -
- Risposta da
- zuga
- at Oct 01, 13, 10:52:56 AM
- Admin 8368
- online
I have notified the Rep about your post.
Ho informato il rappresentante del tuo post.
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- Risposta da
- p0kahontis
- at Oct 01, 13, 06:12:06 PM
- Sr. Member 367
- attività più recente 7 anni fa
ty zuga. also they say they get back to you within three days. i always have to email them. since i went through moneystorm.eu and did ticket correction, i still havent heard from them and it is going on five business days.
ty zuga. inoltre dicono che ti risponderanno entro tre giorni. devo sempre mandargli un'e-mail. da quando ho visitato moneystorm.eu e ho corretto il biglietto, non ho ancora avuto loro notizie e durerà cinque giorni lavorativi.
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- Risposta da
- Pamper Casino
- at Oct 01, 13, 08:32:23 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
Here is the response from Moneystorm's manager :
She made several updates without any attachments and when she finally sent her docs she did it in a whole new ticket. We've located all her tickets now and we'll be doing the needful. The player should expect to hear from us within 1 business day.
Ticket log :
08 September 2013 09:03 PM request was submitted TckID: ZDX-430-22373
12 September 2013 06:01 PM she was requested to provide full documentation to validate her account
15 September 2013 12:38 PM She wrote saying she had submitted docs (no docs found in any inbox)
17 September 2013 07:00 PM she was requested to resend docs as we didn't have them
17 September 2013 09:39 PM She replied stating she was having difficulties submitting the documentation via ticket
23 September 2013 06:21 PM she was informed no documents were received and was provided instructions to reset browser to be able to submit the ticket successfully.
30 September 2013 08:17 PM she wrote "I was finally able to use the link you provided to submit documents (...)"
Docs were actually provided on 26 September 2013 12:48 PM in a different ticket, tckID:HMI-892-42735.Ecco la risposta del manager di Moneystorm:
Ha effettuato diversi aggiornamenti senza allegati e quando finalmente ha inviato i suoi documenti lo ha fatto con un ticket completamente nuovo. Abbiamo trovato tutti i suoi biglietti adesso e faremo tutto il necessario. Il giocatore dovrebbe aspettarsi di ricevere nostre notizie entro 1 giorno lavorativo.
Registro ticket:
8 settembre 2013 21:03 la richiesta è stata inviata TckID: ZDX-430-22373
12 settembre 2013 18:01 le è stato richiesto di fornire la documentazione completa per convalidare il suo account
15 settembre 2013 12:38 Ha scritto dicendo di aver inviato dei documenti (nessun documento trovato nella posta in arrivo)
17 settembre 2013 19:00 le è stato chiesto di inviare nuovamente i documenti poiché non li avevamo
17 settembre 2013 21:39 Risponde affermando di avere difficoltà nell'invio della documentazione tramite ticket
23 settembre 2013 18:21 è stata informata che non erano stati ricevuti documenti e le sono state fornite istruzioni per reimpostare il browser per poter inviare il ticket con successo.
30 settembre 2013 20:17 scrive "Finalmente ho potuto utilizzare il link che mi hai fornito per inviare documenti (...)"
I documenti sono stati effettivamente forniti il 26 settembre 2013 alle 12:48 in un ticket diverso, tckID:HMI-892-42735. -
- Risposta da
- p0kahontis
- at Oct 01, 13, 11:03:05 PM
- Sr. Member 367
- attività più recente 7 anni fa
i did send to account email
here are all the dates is sent email with an attachment:\
i tried your webiste at least six times. i sent emails to your account dept. on
sept. 8 with docs.
spet 15 with docs
sept 17 with docs
sept 18 with docs
sept 26 with docs
if you like, i save these emails and would be glad to forward them to you
michelle profide me with you email addressjho inviato all'e-mail dell'account
ecco tutte le date di invio dell'e-mail con un allegato:\
Ho provato il tuo sito web almeno sei volte. ho inviato e-mail al tuo reparto account. SU
settembre 8 con documenti.
Spedisci 15 con i documenti
17 settembre con i documenti
18 settembre con i documenti
26 settembre con i documenti
se vuoi, salvo queste email e sarei felice di inoltrartele
Michelle mi ha fornito il tuo indirizzo emailj -
- Risposta da
- p0kahontis
- at Oct 01, 13, 11:04:58 PM
- Sr. Member 367
- attività più recente 7 anni fa
i also have a automated response from sept 8 with ticket number i included docs when i submitted this ticker
ho anche ricevuto una risposta automatica dall'8 settembre con il numero del ticket che ho incluso nei documenti quando ho inviato questo ticket
-
- Risposta da
- p0kahontis
- at Oct 01, 13, 11:38:57 PM
- Sr. Member 367
- attività più recente 7 anni fa
hi got a phone call right now say payment was processed. he asked if i got email about it and i told him know. we are both having issues with receiving emails from each other. but thank you very much for working this out.
michellesalve, ho ricevuto una telefonata in questo momento per dire che il pagamento è stato elaborato. mi ha chiesto se avevo ricevuto un'e-mail a riguardo e gliel'ho detto. entrambi stiamo riscontrando problemi con la ricezione di e-mail l'uno dall'altro. ma grazie mille per aver risolto il problema.
Michelle -
- Risposta da
- thunderbucks
- at Oct 17, 13, 03:28:38 PM
- Newbie 6
- attività più recente 8 anni fa
Hi, I emailed this but thought i would post it as well.
Hello so I'm hoping maybe you can help me.
I submitted a ticket at AC for a withdrawal ( ONN-182-65557) back on the 27th of July and have yet to be paid out.
I have made withdrawals in the past and they have gone relatively smoothly but i have no idea what the problem is this time nor can I get an answer from anybody.
My withdrawal was pre approved and sent to processing on August 11th.
Can you find out what's going on?
I would appreciate any help you can offer.
Thank you for your time if you need any information from me please let me know.Ciao, ti ho mandato questa email ma ho pensato di postarla anche io.
Ciao, quindi spero che tu possa aiutarmi.
Ho inviato un ticket ad AC per un prelievo (ONN-182-65557) il 27 luglio e devo ancora essere pagato.
Ho effettuato prelievi in passato e sono andati relativamente bene, ma non ho idea di quale sia il problema questa volta né riesco a ottenere una risposta da nessuno.
Il mio prelievo è stato pre-approvato e inviato in elaborazione l'11 agosto.
Puoi scoprire cosa sta succedendo?
Apprezzerei qualsiasi aiuto tu possa offrire.
Grazie per il tuo tempo, se hai bisogno di informazioni da me, faccelo sapere. -
- Risposta da
- Pamper Casino
- at Oct 17, 13, 03:32:52 PM
- Casino Rep 59
- attività più recente 7 anni fa
I'm sorry there is no ticket by that number. Could you please email eric AT onlinecasino.ac with your username so he can get this taken care of?
Mi dispiace, non c'è nessun biglietto con quel numero. Potresti inviare un'e-mail a Eric AT onlinecasino.ac con il tuo nome utente in modo che possa occuparsi di questa cosa?
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- Risposta da
- thunderbucks
- at Oct 17, 13, 03:48:02 PM
- Newbie 6
- attività più recente 8 anni fa
Thats strange I'm looking at the ticket right now lol.
so its just onlinecasino.ac att Eric?
thank you for your prompt responseÈ strano, sto guardando il biglietto proprio adesso lol.
quindi è solo onlinecasino.ac nei confronti di Eric?
Grazie per la vostra tempestiva risposta
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