Coccolare | Casinò AC | Casinò Moneystorm | BetDNA | Ragazza del casinò

79,185
Visite
246
risposte
Ultimo messaggio fatto 8 anni fa fa da bigbonusbuster
Pamper Casino
  • Iniziato da
  • Pamper Casino
  • Costa Rica Casino Rep 59
  • attività più recente 7 anni fa

I lettori di questo argomento di discussione hanno anche letto:

  • Evviva, avventurieri! Benvenuti a RooliCasino , dove ogni giro è un viaggio emozionante! Pronti a solcare i sette mari o esplorare galassie lontane? Unitevi a Roo, la nostra guida pelosa che gira il...

    LEGGI
  • Recensione del casinò FCMoon Bonus di iscrizione: 100% fino a €/$400 Bonus di iscrizione - Canada: 100% fino a CA$ 500 Offerta in scadenza: per maggiori informazioni contattare l'assistenza...

    LEGGI
  • Vegas Casino Online - Esclusivo torneo freeroll Cai Hong da $500 Per i giocatori nuovi ed esistenti: USA OK! Montepremi garantito: $500 Nome del torneo: Cai Hong I primi 20 giocatori vincono i premi...

    LEGGI

Per favore oppure registrazione per pubblicare o commentare.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I really do not understand how they are not blacklisted  huh Why do some casinos ho do the same thing get blacklisted but places like this get warnings.  8'|

    Davvero non capisco come non siano nella lista nerahuh Perché alcuni casinò che fanno la stessa cosa vengono inseriti nella lista nera ma posti come questo ricevono avvisi. 8'|

  • Originale English Traduzione Italiano

    I really do not understand how they are not blacklisted  huh Why do some casinos ho do the same thing get blacklisted but places like this get warnings.  8'|


    Not sure what you are taking about ? They have warnings

    Davvero non capisco come non siano nella lista nerahuh Perché alcuni casinò che fanno la stessa cosa vengono inseriti nella lista nera ma posti come questo ricevono avvisi. 8'|


    Non sei sicuro di cosa stai facendo? Hanno avvertimenti
  • Originale English Traduzione Italiano


    I really do not understand how they are not blacklisted  huh Why do some casinos ho do the same thing get blacklisted but places like this get warnings.  8'|


    Not sure what you are taking about ? They have warnings






    Warnings and blacklist are two different things.  I do not know what is hard to understand about that ?  I can not provide a link to another forum so i suggest Google search if you are still finding it hard to understand.


    Davvero non capisco come non siano nella lista nerahuh Perché alcuni casinò che fanno la stessa cosa vengono inseriti nella lista nera ma posti come questo ricevono avvisi. 8'|


    Non sei sicuro di cosa stai facendo? Hanno avvertimenti






    Avvisi e lista nera sono due cose diverse. Non so cosa ci sia di difficile da capire in questo? Non posso fornire un collegamento a un altro forum, quindi suggerisco di cercare su Google se hai ancora difficoltà a capire.
  • Originale English Traduzione Italiano

    What's hard to understand is why you are bitching about the blacklist when you know too well that LCB tries their best to resolve the issues first .

    Seems that some of you guys would rather see all these Reps gone ruining the chances for resolution.

    And let me remind you all that there are clear warnings for these and other brands.

    Ciò che è difficile da capire è perché ti lamenti della lista nera quando sai troppo bene che LCB fa del suo meglio per risolvere prima i problemi.

    Sembra che alcuni di voi preferirebbero vedere tutti questi rappresentanti sparire rovinando le possibilità di risoluzione.

    E lasciate che vi ricordi che esistono avvertenze chiare per questi e altri marchi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    What's hard to understand is why you are bitching about the blacklist when you know too well that LCB tries their best to resolve the issues first .

    Seems that some of you guys would rather see all these Reps gone ruining the chances for resolution.

    And let me remind you all that there are clear warnings for these and other brands.







    Excuse me but i will not get in an argument with you here. If you like the casino, please keep playing at it. I have seen far to many issues where unsuspecting  players are not being paid from establishments like this . By the way, I would never address you or anyone else like you just addressed me. I have been a long time member here and have nothing but respect for LCB and my fellow LCBers. I have never in any post i have posted here in all my years, shown nothing but respect to LCB and my fellow players. You Sir are the one who shows the lack of respect for this forum in the way you choose to address me for having a difference in opinion. This is my last post to you on this subject because this is not the right place to do it. Feel free to PM me if you want to and we can continue the discussion and i may can shed light on why i feel the way i do. This is from personal experience with the casino.

    Ciò che è difficile da capire è perché ti lamenti della lista nera quando sai troppo bene che LCB fa del suo meglio per risolvere prima i problemi.

    Sembra che alcuni di voi preferirebbero vedere tutti questi rappresentanti sparire rovinando le possibilità di risoluzione.

    E lasciate che vi ricordi che esistono avvertenze chiare per questi e altri marchi.







    Scusatemi ma non voglio litigare con voi qui. Se ti piace il casinò, continua a giocarci. Ho visto molti casi in cui i giocatori ignari non vengono pagati da strutture come questa. A proposito, non mi rivolgerei mai a te o a chiunque altro come hai appena fatto con me. Sono un membro qui da molto tempo e non ho altro che rispetto per LCB e i miei colleghi LCB. In tutti i miei anni, in nessun post che ho pubblicato qui, non ho mai mostrato altro che rispetto per LCB e i miei compagni giocatori. Lei signore è colui che mostra mancanza di rispetto per questo forum nel modo in cui sceglie di rivolgersi a me per avere una differenza di opinioni. Questo è il mio ultimo post su questo argomento perché non è questo il posto giusto per farlo. Sentiti libero di mandarmi un messaggio privato se vuoi e possiamo continuare la discussione e potrei far luce sul motivo per cui mi sento così. Questo deriva dall'esperienza personale con il casinò.
  • Originale English Traduzione Italiano

    I think i made it clear in my earlier posts how i feel about this group. None the less it is counter productive to blacklist any casino while there is a chance to resolve the issue and get players paid.
    Some of you seem to fail to grasp that.

    And the way i chose to reply to you is in direct corelation with the way you chose to reply to me.

    And lastly i do agree with you this group is no good. The question here is whether LCB can help players paid by having their Reps here.
    They can, and past records have proven that LCB is instrumental in getting players paid.

    Penso di aver chiarito nei miei post precedenti cosa penso di questo gruppo. Tuttavia è controproducente inserire nella lista nera qualsiasi casinò mentre esiste la possibilità di risolvere il problema e far pagare i giocatori.
    Alcuni di voi sembrano non riuscire a capirlo.

    E il modo in cui ho scelto di risponderti è in diretta correlazione con il modo in cui hai scelto di rispondermi.

    E infine sono d'accordo con te che questo gruppo non va bene. La domanda qui è se LCB può aiutare i giocatori pagati avendo i loro rappresentanti qui.
    Possono, e i record passati hanno dimostrato che LCB è determinante nel far pagare i giocatori.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I really do not understand how they are not blacklisted  huh Why do some casinos ho do the same thing get blacklisted but places like this get warnings.  8'|


    The blacklist is always the last resort. It is crucial we try to resolve the complaint first ( sometimes it takes more sometimes less time ).
    All the blacklisted casinos were placed there due to lack of response from the Rep, and non payments at all.

    Those casinos with warnings do pay ( granted with long delays and BS excuses ), and we have contacts there that at least try to help and do actually help when faced with a complaint.

    Now if we were totally ignored by the Reps, and there was absolutely no communication and no payments on sight, then we would blacklist any casino.

    As far as Pamper group goes, it has gone from bad to worse with delays, and the Rep seems to be slower in assisting us than before ( however I tribute this to the Xmas and New Year's Holidays ).

    So any actions will be taken accordingly, however our first priority is to get seculla paid.

    Davvero non capisco come non siano nella lista nerahuh Perché alcuni casinò che fanno la stessa cosa vengono inseriti nella lista nera ma posti come questo ricevono avvisi. 8'|


    La lista nera è sempre l’ultima risorsa. È fondamentale provare prima a risolvere il reclamo (a volte ci vuole più tempo, a volte meno tempo).
    Tutti i casinò inseriti nella lista nera sono stati inseriti lì a causa della mancanza di risposta da parte del rappresentante e del mancato pagamento.

    Quei casinò con avvisi pagano (concessi con lunghi ritardi e scuse da stronzate), e lì abbiamo contatti che almeno cercano di aiutare e aiutano effettivamente di fronte a un reclamo.

    Ora, se venissimo completamente ignorati dai rappresentanti e non ci fossero assolutamente comunicazioni e pagamenti a vista, allora inseriremmo nella lista nera qualsiasi casinò.

    Per quanto riguarda il gruppo Pamper, è andato di male in peggio con ritardi, e il rappresentante sembra essere più lento nell'assisterci rispetto a prima (tuttavia lo tributo alle vacanze di Natale e Capodanno).

    Quindi tutte le azioni verranno intraprese di conseguenza, tuttavia la nostra prima priorità è ottenere il pagamento di Seculla.
  • Originale English Traduzione Italiano

    I think i made it clear in my earlier posts how i feel about this group. None the less it is counter productive to blacklist any casino while there is a chance to resolve the issue and get players paid.
    Some of you seem to fail to grasp that.

    And the way i chose to reply to you is in direct corelation with the way you chose to reply to me.

    And lastly i do agree with you this group is no good. The question here is whether LCB can help players paid by having their Reps here.
    They can, and past records have proven that LCB is instrumental in getting players paid.





    I really think maybe there was a mis communication. I was trying to help, that is the reason i started the thread in casinos. You are right of course about running off the reps. Then no one would have any help. It is just so very frustrating, especially when you have been the victim of one of the casinos yourself.  I wish there was more that could be done besides the warning placed by them.

    Penso di aver chiarito nei miei post precedenti cosa penso di questo gruppo. Tuttavia è controproducente inserire nella lista nera qualsiasi casinò mentre esiste la possibilità di risolvere il problema e far pagare i giocatori.
    Alcuni di voi sembrano non riuscire a capirlo.

    E il modo in cui ho scelto di risponderti è in diretta correlazione con il modo in cui hai scelto di rispondermi.

    E infine sono d'accordo con te che questo gruppo non va bene. La domanda qui è se LCB può aiutare i giocatori pagati avendo i loro rappresentanti qui.
    Possono, e i record passati hanno dimostrato che LCB è determinante nel far pagare i giocatori.





    Penso davvero che forse ci sia stata una comunicazione errata. Stavo cercando di aiutare, questo è il motivo per cui ho iniziato il thread nei casinò. Ovviamente hai ragione riguardo al fatto di scappare dalle ripetizioni. Allora nessuno avrebbe alcun aiuto. È davvero frustrante, soprattutto quando sei stato tu stesso vittima di uno dei casinò. Vorrei che si potesse fare di più oltre all'avvertimento da loro lanciato.
  • Originale English Traduzione Italiano

    This is my personal experience with Pamper casino and what i think of them.They are not blacklisted just because ,yes they pay their customers ,but with a big delay,well maybe thats the reason,at least i think that is.2 years ago i wagered the 150$ free chip and asked for cashout ,so yes i did have problems with them,meaning that it took me almost 2 months till i got the money in my e-wallet,back then i didnt asked help from noone,like now,you can file a complain so someone will help you,i was sending them every day emails,everyday i talk to the chat support ,yes i did bother them ,till i got the money and yes i got paid,but to deposit there ,i would never do that.

    Questa è la mia esperienza personale con il casinò Pamper e cosa penso di loro. Non sono nella lista nera solo perché, sì, pagano i loro clienti, ma con un grande ritardo, beh forse è questo il motivo, almeno penso che sia. 2 anni fa ho scommesso il chip gratuito di 150 $ e ho chiesto il prelievo, quindi sì, ho avuto problemi con loro, il che significa che mi ci sono voluti quasi 2 mesi prima di avere i soldi nel mio portafoglio elettronico, allora non ho chiesto aiuto a nessuno, tipo ora puoi presentare un reclamo così qualcuno ti aiuterà, mandavo loro email ogni giorno, ogni giorno parlo con l'assistenza via chat, sì, li ho disturbati, finché non ho ricevuto i soldi e sì, sono stato pagato, ma devo depositare lì ,non lo farei mai.

    1.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I'm still waiting for my money shocked It's been more than two and a half months since my withdrawal request. Always when I ask them why is taking so long and when should I get my money I always get the same answer: " Your withdrawal process is pending and we will update when it's complete.". Same answer during last month. I'm really getting feeling that I'll never get my money  sad

    Sto ancora aspettando i miei soldi shocked Sono passati più di due mesi e mezzo dalla mia richiesta di prelievo. Sempre quando chiedo loro perché ci sta mettendo così tanto tempo e quando dovrei ricevere i miei soldi, ricevo sempre la stessa risposta: "Il tuo processo di prelievo è in sospeso e lo aggiorneremo quando sarà completato.". Stessa risposta durante il mese scorso. Ho davvero la sensazione che non avrò mai i miei soldi sad

  • Originale English Traduzione Italiano

    It took me almost 2 months to get the money from Pamper casino,just dont submit another ticket ,you know how did i got the money Secula?? After i submitted a complaint against them and right after 2 or 3 days the money was in my e-wallet ,just dont wait any more!

    Mi ci sono voluti quasi 2 mesi per ottenere i soldi dal casinò Pamper, basta non inviare un altro biglietto, sai come ho fatto a ottenere i soldi Secula?? Dopo aver presentato un reclamo contro di loro e subito dopo 2 o 3 giorni il denaro era nel mio portafoglio elettronico, non aspettare oltre!

    1.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    It took me almost 2 months to get the money from Pamper casino,just dont submit another ticket ,you know how did i got the money Secula?? After i submitted a complaint against them and right after 2 or 3 days the money was in my e-wallet ,just dont wait any more!

    Where did you made a complaint? How can I make that ? Thanks for helping helena_kp  thumbs_up

    Mi ci sono voluti quasi 2 mesi per ottenere i soldi dal casinò Pamper, basta non inviare un altro biglietto, sai come ho fatto a ottenere i soldi Secula?? Dopo aver presentato un reclamo contro di loro e subito dopo 2 o 3 giorni il denaro era nel mio portafoglio elettronico, non aspettare oltre!

    Dove hai fatto il reclamo? Come posso farlo? Grazie per l'aiuto helena_kp thumbs_up

    1.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    These guys have seriously dropped the ball. We will try one last time to contact them regarding your issue.

    Questi ragazzi hanno seriamente lasciato cadere la palla. Proveremo un'ultima volta a contattarli in merito al tuo problema.

  • Originale English Traduzione Italiano

    These guys have seriously dropped the ball. We will try one last time to contact them regarding your issue.

    Thanks again Zuga. Please keep me updated if you manage to get some response.  thumbs_up

    Questi ragazzi hanno seriamente lasciato cadere la palla. Proveremo un'ultima volta a contattarli in merito al tuo problema.

    Grazie ancora Zuga. Per favore tienimi aggiornato se riesci ad avere qualche risposta. thumbs_up
  • Originale English Traduzione Italiano

    Please note.. Player has been paid.

    Nota.. Il giocatore è stato pagato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Seculla please confirm you got paid.

    cheers
    Zuga

    Seculla, per favore, conferma che sei stato pagato.

    saluti
    Zuga

  • Originale English Traduzione Italiano

    I've received money on my Neteller account about two hours ago. Thank you very much Zuga and LCB for helping.  thumbs_up

    Ho ricevuto denaro sul mio conto Neteller circa due ore fa. Grazie mille Zuga e LCB per l'aiuto. thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Great work!  I m hoping you can help me!  I have been in the withdrawal process for 2 1/2 months!  I'm US so maybe that is a special challenge but they don't answer my emails any more even though I have spaced them out and tried not to rock the boat.  It was a $375 on a free chip.  Any help is greatly appreciated!!
    Melinda

    Ottimo lavoro! Spero che tu possa aiutarmi! Sono in fase di prelievo da 2 mesi e mezzo! Sono statunitense, quindi forse è una sfida speciale, ma non rispondono più alle mie e-mail anche se le ho distanziate e ho cercato di non scuotere la barca. Erano $ 375 su un chip gratuito. Qualsiasi aiuto è molto apprezzato!!
    Melinda

  • Originale English Traduzione Italiano

    I can not believe that the citizens of almost 80 countries are restricted from redeeming any bonuses of any kinds (including free chips).

    Term #12 - Restricted countries

    Residents and/or citizens of the following countries are restricted from redeeming any bonuses of any kind (including free chips) :

    Afghanistan, Algeria, Albania, Armenia, Argentina, Azerbaijan, Bangladesh, Belarus, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Chad, China, Costa Rica, Denmark, Croatia, Czech Republic, Algeria, Estonia, Egypt, Finland, French Guiana, Croatia, Hungary, Indonesia, India, Iraq, Islamic Republic of Iran, Iceland, Jordan, Korea, Kosovo, Kazakhstan, Kosovo, Lebanon, Sri Lanka, Lithuania, Latvia, Libya, Morocco, Republic of Moldova, Malaysia, Montenegro, Nambia, Nigeria, Nepal, Nauru, Netherlands, Panama, Peru, Philippines, Pakistan, Poland, Romania, Russian Federation, Rwanda, Serbia & Montenegro, Sudan, Slovenia, Slovakia, Somalia, Sweden, Suriname, Syrian Arab Republic, Turks & Caicos Islands, Thailand, Turkmenistan, Tunisia, Turkey, Taiwan, United Republic of Tanzania, Ukraine, Uganda, Uruguay, Vietnam, Vanuatu.

    Non posso credere che ai cittadini di quasi 80 paesi sia vietato riscattare qualsiasi tipo di bonus (compresi i chip gratuiti).

    Termine n. 12 - Paesi soggetti a restrizioni

    I residenti e/o i cittadini dei seguenti paesi non possono riscattare bonus di qualsiasi tipo (compresi i chip gratuiti):

    Afghanistan, Algeria, Albania, Armenia, Argentina, Azerbaigian, Bangladesh, Bielorussia, Bosnia ed Erzegovina, Bulgaria, Ciad, Cina, Costa Rica, Danimarca, Croazia, Repubblica Ceca, Algeria, Estonia, Egitto, Finlandia, Guyana francese, Croazia, Ungheria , Indonesia, India, Iraq, Repubblica islamica dell'Iran, Islanda, Giordania, Corea, Kosovo, Kazakistan, Kosovo, Libano, Sri Lanka, Lituania, Lettonia, Libia, Marocco, Repubblica di Moldavia, Malesia, Montenegro, Nambia, Nigeria, Nepal , Nauru, Paesi Bassi, Panama, Perù, Filippine, Pakistan, Polonia, Romania, Federazione Russa, Ruanda, Serbia e Montenegro, Sudan, Slovenia, Slovacchia, Somalia, Svezia, Suriname, Repubblica araba siriana, Isole Turks e Caicos, Thailandia, Turkmenistan , Tunisia, Turchia, Taiwan, Repubblica Unita di Tanzania, Ucraina, Uganda, Uruguay, Vietnam, Vanuatu.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Although after a month, I have been paid either by Pamper casino by casino Always. were winnings from no deposit. They have the strange policy of treating the winners as people who can not and SHOULD seek clarification or explanations about their winnings ...... But when you need to deposit spread the red carpet ....

    Anche se dopo un mese sono stato pagato sia dal casinò Pamper che dal casinò Sempre. erano vincite senza deposito. Hanno la strana politica di trattare i vincitori come persone che non possono e DOVREBBERO chiedere chiarimenti o spiegazioni sulle loro vincite...... Ma quando è necessario depositare stendere il tappeto rosso....

    1.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Great work!  I m hoping you can help me!  I have been in the withdrawal process for 2 1/2 months!  I'm US so maybe that is a special challenge but they don't answer my emails any more even though I have spaced them out and tried not to rock the boat.  It was a $375 on a free chip.  Any help is greatly appreciated!!
    Melinda


    Please PM me your casino username.

    Ottimo lavoro! Spero che tu possa aiutarmi! Sono in fase di prelievo da 2 mesi e mezzo! Sono statunitense, quindi forse è una sfida speciale, ma non rispondono più alle mie e-mail anche se le ho distanziate e ho cercato di non scuotere la barca. Erano $ 375 su un chip gratuito. Qualsiasi aiuto è molto apprezzato!!
    Melinda


    Per favore mandami in privato il tuo nome utente del casinò.
  • Originale English Traduzione Italiano

    YAY!  Was paid today no problems!  Thanks so very much!! grin for everything you do!

    SÌÌ! È stato pagato oggi senza problemi! Grazie mille!! grin per tutto quello che fai!

  • Originale English Traduzione Italiano

    YAY!  Was paid today no problems!  Thanks so very much!! grin for everything you do!

    Congratulations mmclees. I know that when you have to wait that much money are much more "sweet"  laugh_out_loud

    SÌÌ! È stato pagato oggi senza problemi! Grazie mille!! grin per tutto quello che fai!

    Congratulazioni mmclee. Lo so, quando devi aspettare tanti soldi sono molto più "dolci" laugh_out_loud
  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi - New user be gentle:)

    I have arrived hear as a last resort to try and get a withdrawal from AC casino - My withdrawal of $1000+  has been pending since July 2015. All documentation passed and verified - requested my skrill email in september and despite phoning, emailing, live chat, tickets etc - they just keep saying it is with the accounting dept.

    anyone offer any help?

    cheers

    kennyruss

    Ciao, nuovo utente, sii gentile :)

    Sono arrivato come ultima risorsa per provare a ottenere un prelievo dal casinò AC - Il mio prelievo di $ 1000+ è in sospeso da luglio 2015. Tutta la documentazione è stata approvata e verificata - ho richiesto la mia e-mail con Skrill a settembre e nonostante telefonate, e-mail e chat dal vivo , biglietti ecc. - continuano a dire che è con il reparto contabilità.

    qualcuno offre aiuto?

    saluti

    kennyruss

    1.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi - New user be gentle:)

    I have arrived hear as a last resort to try and get a withdrawal from AC casino - My withdrawal of $1000+  has been pending since July 2015. All documentation passed and verified - requested my skrill email in september and despite phoning, emailing, live chat, tickets etc - they just keep saying it is with the accounting dept.

    anyone offer any help?

    cheers

    kennyruss


    Unfortunately there is nothing we can do. The casino Reps have gone AWOL..

    We will soon be closing this support topic, as We are no longer able to assist our membership with complaints pertaining to this group.

    This group was always slow to pay, but until just recently we were able to get them to pay players. However in the last few months it has became increasingly difficult to get anywhere with this group and why we will no longer be able to help.

    We will of course still allow reports and complaints to be posted as we need to keep everyone informed and up to date.

    Ciao, nuovo utente, sii gentile :)

    Sono arrivato come ultima risorsa per provare a ottenere un prelievo dal casinò AC - Il mio prelievo di $ 1000+ è in sospeso da luglio 2015. Tutta la documentazione è stata approvata e verificata - ho richiesto la mia e-mail con Skrill a settembre e nonostante telefonate, e-mail e chat dal vivo , biglietti ecc. - continuano a dire che è con il reparto contabilità.

    qualcuno offre aiuto?

    saluti

    kennyruss


    Purtroppo non c'è niente che possiamo fare. I rappresentanti del casinò sono scomparsi...

    Presto chiuderemo questo argomento di supporto, poiché non siamo più in grado di assistere i nostri membri con reclami relativi a questo gruppo.

    Questo gruppo è sempre stato lento nel pagare, ma fino a poco tempo fa siamo riusciti a convincerli a pagare i giocatori. Tuttavia negli ultimi mesi è diventato sempre più difficile arrivare da qualche parte con questo gruppo e per questo non saremo più in grado di aiutare.

    Naturalmente consentiremo comunque la pubblicazione di segnalazioni e reclami poiché è necessario tenere tutti informati e aggiornati.

    1.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanksn you  Zuga,

    can offer any contacts within the casino outwith the email contacts listed on the casino website?

    cheers

    Kenny

    Grazie Zuga,

    possiamo offrire contatti all'interno del casinò oltre ai contatti e-mail elencati sul sito web del casinò?

    saluti

    Kenny

  • Originale English Traduzione Italiano

    you know what,  i got a withdrawal in one week when moneystorm first opened. Pamper owes me 250 dollars. their phones don't even ring, but live support is there.  check out my attachments. my boyfriend contacted them. it is the chat transcript.

    sai una cosa, ho ricevuto un prelievo in una settimana quando è iniziato Moneystorm. Pamper mi deve 250 dollari. i loro telefoni non squillano nemmeno, ma il supporto live c'è. controlla i miei allegati. il mio ragazzo li ha contattati. è la trascrizione della chat.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well, I am still fighting this one - but getting nowhere...

    Always cool casino, owed $1004 from July 2015

    will update thread if I have any progress..

    Beh, sto ancora combattendo contro questo, ma non arrivo da nessuna parte...

    Casinò sempre fantastico, dovuto $ 1004 da luglio 2015

    aggiornerò il thread se avrò progressi..

  • Originale English Traduzione Italiano

    im still waiting tooo. the other day i called. he told me to hold on.  i left phone on.  he hadme on hold for 30 min. and when i called back they didnt answer. they have the nerve to say you will receive withdrawl in one to two weeks.

    anch'io sto ancora aspettando l'altro giorno ho chiamato. mi ha detto di aspettare. ho lasciato il telefono acceso mi ha tenuto in attesa per 30 minuti. e quando ho richiamato non hanno risposto. hanno il coraggio di dire che riceverai il ritiro entro una o due settimane.

  • Originale English Traduzione Italiano

    This group has a very very very bad history of slow and non payment. I wished people would research the casinos before making a deposit. Something simple as typing into google 'Pamper Casino Complaints' can save you a lot of trouble.

    Questo gruppo ha una storia pessima di lentezza e mancato pagamento. Avrei voluto che le persone cercassero i casinò prima di effettuare un deposito. Qualcosa di semplice come digitare su Google "Pamper Casino Reclami" può farti risparmiare un sacco di problemi.

    1.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    i hear what you are saying.But free bonuses are free bonuses. AND guess What i got my withdrawal today from a 500 free chip which i put in for 10/15.  I couldn't believe it.  I got it through Moneygram.  Not only that they gave me almost 100 dollars extra.  I would never deposit with them because of their slow withdrawal history, but i finally got paid.

    Ho capito cosa stai dicendo. Ma i bonus gratuiti sono bonus gratuiti. E indovina cosa ho ricevuto oggi il mio prelievo da un chip gratuito da 500 che ho inserito per 15/10. Non potevo crederci. L'ho ottenuto tramite Moneygram. Non solo mi hanno dato quasi 100 dollari in più. Non avrei mai depositato con loro a causa della loro lenta cronologia dei prelievi, ma alla fine sono stato pagato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I konw direct casino rep on here doesnt really answer anymore, but can aanyone else help as to how to access profile info, like address and email? Cant believe they are so strict on duplicate accounts but I cant seem to find a place to change those details frown

    So che il rappresentante diretto del casinò qui non risponde più, ma qualcun altro può aiutarmi su come accedere alle informazioni del profilo, come indirizzo ed e-mail? Non riesco a credere che siano così severi sugli account duplicati, ma non riesco a trovare un posto dove modificare questi dettagli frown

  • Originale English Traduzione Italiano

    I konw direct casino rep on here doesnt really answer anymore, but can aanyone else help as to how to access profile info, like address and email? Cant believe they are so strict on duplicate accounts but I cant seem to find a place to change those details frown


    It has to be done through support but they are slow as molasses and abruptly close the chat.

    So che il rappresentante diretto del casinò qui non risponde più, ma qualcun altro può aiutarmi su come accedere alle informazioni del profilo, come indirizzo ed e-mail? Non riesco a credere che siano così severi sugli account duplicati, ma non riesco a trovare un posto dove modificare questi dettagli frown


    Deve essere fatto tramite il supporto, ma sono lenti come melassa e chiudono bruscamente la chat.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Details may also be updated by calling

    United Kingdom: 0-808-234-1720 or email cashier@pampercasino.com

    But again, good luck. They're just making it difficult.

    I dettagli possono essere aggiornati anche chiamando

    Regno Unito: 0-808-234-1720 o invia un'e-mail a cashier@pampercasino.com

    Ma ancora una volta, buona fortuna. Stanno solo rendendo le cose difficili.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks x

    Grazie x

  • Originale English Traduzione Italiano

    I dont think anything works there anymore though? player support centre goes to error, withdrawal form when submitted just goes back to withdrawal form (no accepting message or anything) chat not available, login on the actual support pages goes to error. The only thing i can get to is the main pages. even tried the retrieve password to see if automated messages working, and nothing frown

    Non credo che ci sia più qualcosa che funzioni lì? il centro di supporto del giocatore va in errore, il modulo di prelievo una volta inviato torna semplicemente al modulo di prelievo (nessun messaggio di accettazione o altro) chat non disponibile, l'accesso alle pagine di supporto effettive va in errore. L'unica cosa a cui riesco ad arrivare sono le pagine principali. ho anche provato a recuperare la password per vedere se i messaggi automatici funzionavano e niente frown

  • Originale English Traduzione Italiano

    yes these guys are no good. despite their many promises and claims how they going to change their ways, nothing really changed.

    We have stopped mediating when it comes to complaints about this group, but have chosen to keep this topic open as it is a good reminder for all players to steer clear.

    sì, questi ragazzi non vanno bene. nonostante le loro numerose promesse e affermazioni su come avrebbero cambiato i loro modi, nulla è realmente cambiato.

    Abbiamo smesso di mediare quando si tratta di reclami su questo gruppo, ma abbiamo scelto di mantenere aperto questo argomento in quanto è un buon promemoria per tutti i giocatori di tenersi alla larga.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Yes, its good to have the topic open even if for general enquiries that others may be able to help with. Its a shame really as I really enjoy that casino, but of course would never deposit my own money with all the problems it has.

    Sì, è bene avere l'argomento aperto anche per domande generali con le quali altri potrebbero essere in grado di aiutarti. È davvero un peccato perché mi piace molto quel casinò, ma ovviamente non depositerei mai i miei soldi con tutti i problemi che ha.

  • Originale English Traduzione Italiano

    ... lol... i have given up about my reqested withdrawal from two years ago...

    it is really weird, that the authorities in coista rica let those people proceed.

    maybe i should consider a holiday there and get a lawyer to assist me reporting them to the justice...?

    cannot imagine that there are no laws against the actions of that shady operation, attracting peoples hard earned money under different names...?

    it was my second biggest mistake in gambling-career to deposit several times at their different brands.

    the recent reports concerning suspected fake games of netent etc. implemented at their sites worsens. that organization should be definetely shut down, assets liquidated to compensate their victims and the ones in charge should be fined by any means.

    that is not a game. that is in my humble opinion pure crime.

    ... lol... ho rinunciato alla mia richiesta di ritiro di due anni fa...

    è davvero strano che le autorità della Costa Rica abbiano lasciato procedere quelle persone.

    forse dovrei prendere in considerazione una vacanza lì e chiedere ad un avvocato di aiutarmi a denunciarli alla giustizia...?

    non riesci a immaginare che non ci siano leggi contro le azioni di quella losca operazione, che attira persone guadagnate con fatica sotto nomi diversi...?

    è stato il mio secondo errore più grande nella carriera di gioco d'azzardo quello di depositare più volte sui loro diversi marchi.

    le recenti segnalazioni riguardanti presunti giochi falsi di netent ecc. implementati sui loro siti peggiorano. tale organizzazione dovrebbe essere definitivamente chiusa, i beni liquidati per risarcire le vittime e i responsabili dovrebbero essere multati con ogni mezzo.

    non è un gioco questo è a mio modesto parere puro crimine.

Feedback dei Membri

Inserisci il tuo commento.

attività lcb nelle ultime 24 ore

Messaggi più Visti del Forum

Anchi
Anchi Serbia 1 mese fa
214

Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024

Anchi
Anchi Serbia 2 mesi fa
14

Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito

tough_nut
tough_nut 2 mesi fa
3

Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas