why doesn't the representative answer,casino does not pay money to their players,accused of all sins and the proof cannot be provided.please downgrade this casino on the forum
Supporto e thread di reclamo di Oshi Bitcoin Casino
- Iniziato da
- OshiCasino
- Casino Rep 93
- attività più recente 1 anno fa
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- Risposta da
- bars55
- at Sep 09, 20, 10:43:11 AM
- Newbie 5
- attività più recente 4 anni fa
-
- Risposta da
- Sydney
- at Sep 09, 20, 01:30:13 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello bars55,
We've sent another reminder email to the Casino Representative. We usually get a reply from them within a couple of days, so hopefully, they'll reply to this complaint soon.
Ciao bars55,
Abbiamo inviato un'altra email di promemoria al rappresentante del casinò. Di solito riceviamo una risposta entro un paio di giorni, quindi speriamo che rispondano presto a questo reclamo.
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- Risposta da
- Sydney
- at Sep 11, 20, 04:41:08 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello bars55,
We've received evidence from the casino showing that you created duplicate accounts at the casino. As you already know, this is not permitted and we consider this case closed.
Ciao bars55,
Abbiamo ricevuto prove dal casinò che dimostrano che hai creato account duplicati al casinò. Come già sapete, ciò non è consentito e consideriamo il caso chiuso.
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- Risposta da
- 4uzhoi34
- at Sep 27, 20, 07:54:17 AM
- Jr. Member 56
- attività più recente 19 giorni fa
Sydney wrote:
Hello 4uzhoi34,
We've received the evidence from the casino showing that you created two accounts from the same IP address. Since this is against the casino's T&C's, there's nothing more we can do to help you.
Hello! I was withdrawn my winnings.
Sydney ha scritto:Ciao 4uzhoi34,
Abbiamo ricevuto prove dal casinò che dimostrano che hai creato due account dallo stesso indirizzo IP. Dato che ciò va contro i T&C del casinò, non possiamo fare altro per aiutarti.
Ciao! Mi sono state ritirate le mie vincite.
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- Risposta da
- Sydney
- at Oct 29, 20, 02:52:24 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello HokeyPokey.
Please private message me your casino username and we're going to ask the Casino Representative to check what's going on with your withdrawal.
Ciao HokeyPokey.
Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e chiederemo al rappresentante del casinò di verificare cosa sta succedendo con il tuo prelievo.
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- Risposta da
- JennJennca
- at Feb 04, 21, 08:09:47 PM
- Full Member 133
- attività più recente 2 years fa
A few months ago I accidentally cashed out thinking I didnt have any wager left.
The system instantly banned me and claimed abuse and now totally bonus banned and everything.
I have been trying to get help but lice chat just tells me too bad nothing they can do.
So I am banned for life because of a mistake where I tried to withdraw like $30 lol ??????????
Qualche mese fa ho accidentalmente incassato pensando di non avere più alcuna scommessa.
Il sistema mi ha immediatamente bannato e ha rivendicato l'abuso e ora il bonus è stato completamente bannato e tutto il resto.
Ho cercato di chiedere aiuto ma la chat dei pidocchi mi dice semplicemente che non possono fare nulla.
Quindi sono stato bannato a vita a causa di un errore in cui ho provato a ritirare circa $ 30 lol ??????????
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Feb 05, 21, 03:12:00 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi WilliamDafoe,
Do you want to provide us with your casino username so we can get in touch with the casino rep and ask to look into your account?
Ciao WilliamDafoe,
Vuoi fornirci il tuo nome utente del casinò in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò e chiedere di controllare il tuo account?
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- Risposta da
- MelissaN
- at Feb 05, 21, 03:48:36 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi WilliamDafoe,
Thanks for sending the account details. We notified the casino rep. Keep you updated.
Ciao WilliamDafoe,
Grazie per aver inviato i dettagli dell'account. Abbiamo informato il rappresentante del casinò. Ti tengo aggiornato.
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- Risposta da
- Slotkampioen777
- at Mar 08, 21, 06:08:35 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
Hello,
I have been a player from oishi for a long time always satisfied and happy.
Until I won 2200 euro, I always lost all my deposits. Then I won and they won't pay me. This was years back I didn't know LCB forum had such a good back channel support. I am trying to seek justice . They void my winnings on the reason:
-participating in any type of collusion with other players
-providing incorrect registration data
-development of strategies aimed at gaining of unfair winnings
-fraudulent actions against other online casinos or payment providers
- creating two or more accounts
- other types of cheatingThey never SHOWED any proof. They just withhold my balance. Ofcourse I never did this things above. I want to ask if we representive can show LCB forum any proof because there is NON.
Hope nothing happens simulair to other players it has been defestating and a nightmare for me back then.
Ciao,
Sono un giocatore di oishi da molto tempo sempre soddisfatto e felice.
Fino a quando non ho vinto 2200 euro, ho sempre perso tutti i miei depositi. Poi ho vinto e non mi pagheranno. Anni fa non sapevo che il forum LCB avesse un supporto così buono per il canale di ritorno. Sto cercando di chiedere giustizia. Annullano le mie vincite per il motivo:
-partecipazione a qualsiasi tipo di collusione con altri giocatori
-fornire dati di registrazione errati
-sviluppo di strategie finalizzate all'ottenimento di vincite ingiuste
-azioni fraudolente contro altri casinò online o fornitori di pagamenti
- creazione di due o più account
- altri tipi di imbroglioNon hanno mai MOSTRATO alcuna prova. Trattengono semplicemente il mio equilibrio. Ovviamente non ho mai fatto queste cose sopra. Voglio chiedere se il nostro rappresentante può mostrare al forum LCB qualche prova perché NON esiste.
Spero che non succeda nulla allo stesso modo degli altri giocatori, è stato devastante e un incubo per me allora.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Mar 08, 21, 06:16:30 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Slotkampioen777,
Could you please private message me your casino username and we're going to ask the Casino Representative to look into this.
Ciao Slotkampioen777,
Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e chiederemo al rappresentante del casinò di esaminare la questione.
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 08, 21, 06:45:03 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Slotkampioen777,
Thank you for providing us with your account details. We've sent an email to the Casino Representative and asked him to check what happened here. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao Slotkampioen777,
Grazie per averci fornito i dettagli del tuo account. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di verificare cosa è successo qui. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
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- Risposta da
- OSHI
- at Mar 11, 21, 09:05:58 AM
- Casino Rep 13
- attività più recente 2 anni fa
Hello, I my name is Leon, I am a new Casino Representative for Oshi Casino.
Ciao, mi chiamo Leon, sono un nuovo rappresentante del casinò per Oshi Casino.
3.8/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 11, 21, 09:13:11 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Welcome to the LCB forum, Leon! Thank you for being available to assist our members!
Benvenuto nel forum LCB, Leon! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri membri!
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- Risposta da
- Dzile
- at Mar 11, 21, 09:21:12 AM
- Moderator 16028
- attività più recente 1 ora fa
Hi Leon, nice to have you, welcome to LCB forum
Ciao Leon, piacere di averti, benvenuto nel forum LCB
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- Risposta da
- OSHI
- at Mar 11, 21, 09:22:53 AM
- Casino Rep 13
- attività più recente 2 anni fa
Hello Slotkampioen777,
by the decision of the administration back then such a decision was made and it cannot be changed.
Thank you for understanding!
Ciao Slotkampioen777,
per decisione dell'amministrazione di allora è stata presa tale decisione e non può essere modificata.
Grazie per la comprensione!
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- Risposta da
- Marinna
- at Mar 11, 21, 09:30:20 AM
- Moderator 1324
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Leon, welcome to the LCB forum!
Ciao Leon, benvenuto nel forum LCB!
-
- Risposta da
- fredos386
- at Mar 11, 21, 09:44:05 AM
- Hero Member 532
- attività più recente 3 anni fa
Slotkampioen777 oh ya something similar and more. They just plain don't think we can win... they just want deposits forever then when we win they go crazy all over findings ways to not pay. Last time i won 2k there similar as you i had to treathen with lawyer as they had removed my win and just paid me like i had played a no deposit like wtf. But i was so tilted they refunded me what was stolen as i was 100% right. It's one of many shits around there through the years. I mean rip 10k+ straight to then win 2k with comps (earned with raw deposits only so cant be no deposit thing at all) and they go crazy trying to steal... always problem. Over and over. I thought if i ripped lots they would leave me alone in the future if i win oh hell fak no.
Not to mention they constantly reset vip status and remove all perks every 6-12 months without warning. Last time i was there i was waiting for my vip weekly cashback on monday, they had a maintenance that day.. popped up with new site and removed AGAIN all vip status so i was told im not a big player enough to receive vip rewards like WTF. So i just excluded.. for life.. and it's whole dama group.. they all fraud .. all of them. Complete bullshit group that turned from decent to a load of wannnabe scammers all over. The list of casinos in dama that fucked me is beyond belief.
So ya.. just dont go back.. its not worth it. Only one was not fucking me up all over (even tho they did a big time early on) was level up but when i went back in nostalgia i had the chat ask me lots of questions and runarround to them tell me... to write email.. they had just fakked my face AGAIN like the dama chats always do.. so i said ty for remindign me why i never should come back here and other dama.. Nah i liked the group cauz they were paying... now its the complete opposite they refuse to pay any wins whatsoever. If they find a loop or whatever they consider to be a chance to scam you they will. But often when it happens its too late you spent alot already not knowing at first bigger win they woud fak you up. Scam group avoid everyone i played them all for years.. gave them all tons of chances.. my friends are same they all been there for years all excluded all across for the exact same reasons... AVOID THEM ALL.
Slotkampioen777 oh sì, qualcosa di simile e altro ancora. Semplicemente non pensano che possiamo vincere... vogliono solo depositi per sempre, poi quando vinciamo impazziscono nel trovare modi per non pagare. L'ultima volta che ho vinto 2k lì in modo simile a te ho dovuto trattare con l'avvocato perché avevano rimosso la mia vincita e mi avevano semplicemente pagato come se avessi giocato senza deposito come wtf. Ma ero così inclinato che mi hanno rimborsato ciò che era stato rubato perché avevo ragione al 100%. È una delle tante stronzate che girano lì da anni. Voglio dire, strappa più di 10k di fila per poi vincere 2k con i comps (guadagnati solo con depositi grezzi, quindi non può trattarsi affatto di depositi) e impazziscono cercando di rubare... è sempre un problema. Ancora ed ancora. Pensavo che se avessi strappato un sacco di soldi mi avrebbero lasciato in pace in futuro se avessi vinto, oh diavolo, fak no.
Per non parlare del fatto che ripristinano costantemente lo stato VIP e rimuovono tutti i vantaggi ogni 6-12 mesi senza preavviso. L'ultima volta che sono stato lì stavo aspettando il mio cashback settimanale VIP lunedì, hanno avuto una manutenzione quel giorno.. è apparso un nuovo sito e ha rimosso ANCORA tutti gli stati VIP quindi mi è stato detto che non sono un giocatore abbastanza grande da ricevere premi VIP come WTF. Quindi ho semplicemente escluso... per tutta la vita... ed è tutto il gruppo Dama... tutti frodano... tutti. Gruppo completo di stronzate che si è trasformato da decente in un carico di aspiranti truffatori ovunque. L'elenco dei casinò di Dama che mi ha fottuto è incredibile.
Quindi sì... semplicemente non tornare indietro... non ne vale la pena. Solo che uno non mi stava incasinando dappertutto (anche se si sono divertiti molto all'inizio) era salito di livello ma quando sono tornato con nostalgia ho chiesto alla chat di farmi un sacco di domande e di correre da loro per dirmi... di scrivere email... mi avevano appena falsificato la faccia ANCORA come fanno sempre le chat di dama.. quindi ho detto ty per avermi ricordato perché non avrei mai dovuto tornare qui e altre dame.. No, mi piaceva il gruppo perché stavano pagando... ora è l'esatto contrario che si rifiutano di pagare qualsiasi vincita. Se trovano un loop o qualunque cosa considerino un'opportunità per truffarti, lo faranno. Ma spesso quando succede è troppo tardi, hai già speso molto senza sapere che alla prima vincita più grande ti avrebbero ingannato. Il gruppo truffatore evita tutti, li ho giocati tutti per anni.. ho dato loro tantissime possibilità.. i miei amici sono gli stessi, sono stati tutti lì per anni, tutti esclusi per gli stessi identici motivi... EVITALI TUTTI.
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- Risposta da
- Slotkampioen777
- at Mar 16, 21, 05:08:24 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
I not understand what was the reason they void my balance?
Non capisco quale sia stato il motivo per cui hanno annullato il mio saldo?
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- Risposta da
- Slotkampioen777
- at Mar 16, 21, 05:19:55 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
They just replied:
Dear xxx,
According to our Terms & Conditions: "The Casino reserves the right to retain payments, if suspicion or evidence exists of manipulation of the casino system. Criminal charges will be brought against any user or any other person(s) who has/have manipulated the casino system or attempted to do so. The Casino reserves the right to terminate and/or change any games or events being offered on the Website."
Also, you have failed your verification procedure as the document required for verification was not provided. Due to these facts, your winnings have been subtracted.First of all let me copy paste my verification email
"Hi xxx,
Your Oshi Account Is Live!
Great! Your Oshi account has been verified and it's now live.Thanks for going through verification and we hope you really enjoy your time on Oshi.
ThanksOshi Care Team
"
Secondif suspicion or evidence exists of manipulation of the casino system"
Rule such as this will never hold up in the court of law it's outrages that a casino can operate with terms like this. Also back when I played there this rule wasn't in place. Basicly this rule would allow the casino to confiscate every casino balance under "suspicion".
Send the proof to LCB forum to show your customers if you are legit.
It looks straight bias to me. Hopefully LCB forum can help.
Hanno semplicemente risposto:
Caro XXX,
Secondo i nostri Termini e Condizioni: "Il Casinò si riserva il diritto di trattenere i pagamenti, se esistono sospetti o prove di manipolazione del sistema del casinò. Verranno intentate accuse penali contro qualsiasi utente o qualsiasi altra persona(e) che abbia/hanno manipolato il sistema del casinò. sistema del casinò o tentato di farlo. Il Casinò si riserva il diritto di interrompere e/o modificare qualsiasi gioco o evento offerto sul sito web."
Inoltre, non hai superato la procedura di verifica poiché non è stato fornito il documento richiesto per la verifica. A causa di questi fatti, le tue vincite sono state sottratte.Prima di tutto lasciami copiare e incollare la mia email di verifica
"Ciaoxxx,
Il tuo account Oshi è attivo!
Grande! Il tuo account Oshi è stato verificato ed è ora attivo.Grazie per aver effettuato la verifica e ci auguriamo che tu possa goderti davvero il tuo tempo su Oshi.
GrazieTeam di assistenza Oshi
"
Secondose esiste il sospetto o la prova di una manipolazione del sistema del casinò"
Norme come queste non reggeranno mai in tribunale, è scandaloso che un casinò possa operare con termini come questi. Anche quando giocavo lì questa regola non era in vigore. Fondamentalmente questa regola consentirebbe al casinò di confiscare ogni saldo del casinò “sospetto”.
Invia la prova al forum LCB per mostrare ai tuoi clienti se sei legittimo.
Mi sembra un chiaro pregiudizio. Speriamo che il forum LCB possa aiutare.
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 16, 21, 05:25:10 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Slotkampioen777,
This issue you had with Oshi Casino happened 4 years ago. We contacted the Casino Representative and she will try to investigate this further and provide us with the evidence if it's possible.
Ciao Slotkampioen777,
Questo problema che hai riscontrato con Oshi Casino si è verificato 4 anni fa. Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e lei cercherà di indagare ulteriormente e fornirci le prove, se possibile.
3.8/ 5
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- Risposta da
- OSHI
- at Mar 16, 21, 05:56:16 AM
- Casino Rep 13
- attività più recente 2 anni fa
We explained everything to you in 2016. The decision was made because there were suspicions on the part of antifraud and bonus abusers. In this case, the casino has the right to do as it sees fit.
Vi abbiamo spiegato tutto nel 2016. La decisione è stata presa perché c'erano sospetti da parte dell'antifrode e degli abusivi di bonus. In questo caso, il casinò ha il diritto di fare ciò che ritiene opportuno.
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- Risposta da
- Slotkampioen777
- at Mar 16, 21, 06:07:28 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
You sent me a wide post of accusastions which you never proofed in any kind of way.
You have this platform to justify your reason which I doubt you can!!
For me and the players it just looks a legit way to not paying whenever the casino is in need in money or just shows fraudelent behaviour. ( like in this situation). You have a clean sheet on the internet. Show it for the players..
Mi hai inviato un lungo post di accuse che non hai mai provato in alcun modo.
Hai questa piattaforma per giustificare la tua ragione, cosa che dubito che tu possa!!
Per me e per i giocatori sembra semplicemente un modo legittimo per non pagare ogni volta che il casinò ha bisogno di denaro o mostra semplicemente un comportamento fraudolento. (come in questa situazione). Hai un foglio pulito su Internet. Mostratelo ai giocatori..
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 16, 21, 06:12:58 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Slotkampioen777,
We've just received evidence from the casino showing the bonus abuse and we consider this case closed. If you don't agree with this decision, you can try to file a complaint with their licensor.
Ciao Slotkampioen777,
Abbiamo appena ricevuto prove dal casinò che dimostrano l'abuso del bonus e consideriamo questo caso chiuso. Se non sei d'accordo con questa decisione, puoi provare a presentare un reclamo al concessore della licenza.
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- Risposta da
- Slotkampioen777
- at Mar 17, 21, 05:49:31 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
Please show the definition of " bonus abuse" I never broke any terms and condition.
I filed a complaint with there license provider...
Per favore mostra la definizione di "abuso di bonus". Non ho mai infranto alcun termine e condizione.
Ho presentato un reclamo al fornitore della licenza...
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- Risposta da
- mettas21
- at Mar 22, 21, 08:23:52 AM
- Newbie 8
- attività più recente 3 anni fa
Hello dear forum I registered at Oshi casino through your forum everything was fine before the withdrawal of money,after a withdrawal request they requested verification wrote to send a selfie with a piece of paper and date I did it, after a couple of hours they cancel the withdrawal of money and write that additional documents are needed namely scan of passport and address registration I sent everything all documents are confirmed and I put money on withdrawal again ,and they cancel the withdrawal again now they write that they cannot withdraw me to my bitcoin wallet since the account currency is rubles,I wrote to them that there is evidence from this forum that players were withdrawn money to bitcoin and their accounts were also in rubles also the players sent me a photo of money withdrawals if necessary, I can attach these photos on the forum,the casino contradicts itself some players withdraw to bitcoin others do not what is that supposed to mean,I'm waiting for a representative to solve this problem
mail casino >email removed by moderator Sydney due to privacy reasons<
Ciao caro forum mi sono registrato al casinò Oshi tramite il tuo forum andava tutto bene prima del prelievo di denaro, dopo una richiesta di prelievo hanno richiesto la verifica hanno scritto per inviare un selfie con un pezzo di carta e la data l'ho fatto, dopo un paio d'ore cancellano il prelievo di denaro e scrivo che sono necessari documenti aggiuntivi, ovvero scansione del passaporto e registrazione dell'indirizzo, ho inviato tutto, tutti i documenti sono confermati e ho rimesso i soldi sul ritiro, e annullano di nuovo il prelievo ora scrivono che non possono prelevarmi sul mio bitcoin portafoglio poiché la valuta del conto è rubli, ho scritto loro che ci sono prove da questo forum che ai giocatori sono stati prelevati soldi in bitcoin e anche i loro conti erano in rubli inoltre i giocatori mi hanno inviato una foto dei prelievi di denaro, se necessario, posso allegarli foto sul forum, il casinò si contraddice alcuni giocatori si ritirano in bitcoin altri non capiscono cosa dovrebbe significare, sto aspettando che un rappresentante risolva questo problema
mail casino >email rimossa dal moderatore Sydney per motivi di privacy<
3.8/ 5
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- Risposta da
- mettas21
- at Mar 22, 21, 11:22:09 AM
- Newbie 8
- attività più recente 3 anni fa
something the casino representative does not answer ,very strange
qualcosa a cui il rappresentante del casinò non risponde, molto strano
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 22, 21, 11:29:06 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello mettas21,
We've sent an email to the Casino Representative and asked him to look into your complaint. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao Mettas21,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di esaminare il tuo reclamo. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
-
- Risposta da
- OSHI
- at Mar 23, 21, 04:04:53 AM
- Casino Rep 13
- attività più recente 2 anni fa
Hello, mettas21, By the decision of the administration, skype verification was requested.
After the verification will be approved, your cashout request will be reviewed accordingly.
Ciao Mettas21, con decisione dell'amministrazione è stata richiesta la verifica su Skype.
Una volta approvata la verifica, la tua richiesta di prelievo verrà esaminata di conseguenza.
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- Risposta da
- mettas21
- at Mar 23, 21, 04:36:41 AM
- Newbie 8
- attività più recente 3 anni fa
good afternoon dear casino representative,firstly, my laptop camera does not work,you can check by phone if not then i will try to find a new laptop to communicate with you
buon pomeriggio caro rappresentante del casinò, in primo luogo, la fotocamera del mio portatile non funziona, puoi controllare telefonicamente in caso contrario cercherò di trovare un nuovo portatile per comunicare con te
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- Risposta da
- OSHI
- at Mar 23, 21, 06:39:55 AM
- Casino Rep 13
- attività più recente 2 anni fa
You can install skype on your phone and go through verification. For more detailed verification instructions - contact our 24/7 support service, please.
Puoi installare Skype sul tuo telefono ed eseguire la verifica. Per istruzioni di verifica più dettagliate, contatta il nostro servizio di supporto 24 ore su 24, 7 giorni su 7.
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- Risposta da
- mettas21
- at Mar 23, 21, 06:55:42 AM
- Newbie 8
- attività più recente 3 anni fa
I contacted your support but they did not answer anything about this they only wrote to write a letter to the mail
Ho contattato il vostro supporto ma non hanno risposto nulla a riguardo hanno solo scritto per scrivere una lettera alla posta
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- Risposta da
- OSHI
- at Mar 23, 21, 08:18:36 AM
- Casino Rep 13
- attività più recente 2 anni fa
Please, write the letter and follow instructions. Thank you for understanding!
Per favore, scrivi la lettera e segui le istruzioni. Grazie per la comprensione!
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- Risposta da
- mettas21
- at Mar 23, 21, 01:01:33 PM
- Newbie 8
- attività più recente 3 anni fa
Hello dear forum casino representative contacted me via skype asked questions Full name adress, postcode what games did you play at what rates did you play what was the bonus amount how much money is on the balance sheet where do I withdraw money I replied that I have been playing at the casino for three weeks and that my son-in-law registered me at the casino but I played myself and not he but they said that the mail does not belong to me and blocked my account what is this anyway I played I do not have a duplicate account no ip crossing with such checks, you can throw all players for money I provided all the documents that required I want you to blacklist this casino they are just thieves
Ciao caro forum, il rappresentante del casinò mi ha contattato tramite Skype ha fatto domande Nome completo indirizzo, codice postale a quali giochi hai giocato a quali tariffe hai giocato qual era l'importo del bonus quanti soldi ci sono in bilancio dove ritiro i soldi Ho risposto che ho gioco al casinò da tre settimane e che mio genero mi ha registrato al casinò ma ho giocato io stesso e non lui ma hanno detto che la posta non mi appartiene e mi hanno bloccato il conto, cos'è comunque ho giocato io non hai un account duplicato, nessun incrocio IP con tali assegni, puoi lanciare tutti i giocatori in cambio di soldi. Ho fornito tutti i documenti richiesti. Voglio che tu inserisca questo casinò nella lista nera, sono solo ladri
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 23, 21, 04:11:53 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello mettas21,
We've asked the Casino Representative to look into this. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao Mettas21,
Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di esaminare la questione. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
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- Risposta da
- mettas21
- at Mar 23, 21, 04:39:53 PM
- Newbie 8
- attività più recente 3 anni fa
let them withdraw money and close the account,or let them provide evidence that I have a duplicate account or intersection by ip, or that someone else played for me
lascia che prelevino denaro e chiudano il conto, oppure lascia che forniscano la prova che ho un conto duplicato o un incrocio tramite IP, o che qualcun altro ha giocato per me
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- Risposta da
- mettas21
- at Mar 25, 21, 04:20:48 AM
- Newbie 8
- attività più recente 3 anni fa
dear forum the casino representative provided you with evidence are not?
caro forum, il rappresentante del casinò ti ha fornito prove che non lo sono?
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 25, 21, 04:28:10 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello mettas21,
Yes, we've received the evidence and we're looking into it. A reply will be posted in this thread once we check everything.
Ciao Mettas21,
Sì, abbiamo ricevuto le prove e le stiamo esaminando. Una risposta verrà pubblicata in questo thread una volta che avremo controllato tutto.
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 25, 21, 05:58:59 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello mettas21,
We've checked the evidence provided to us by Oshi Casino Representative. We can confirm the casino has provided sufficient evidence demonstrating that you did not pass Skype-verification.
Ciao Mettas21,
Abbiamo controllato le prove forniteci dal rappresentante del casinò Oshi. Possiamo confermare che il casinò ha fornito prove sufficienti che dimostrano che non hai superato la verifica su Skype.
3.8/ 5
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- Risposta da
- mettas21
- at Mar 25, 21, 06:19:31 AM
- Newbie 8
- attività più recente 3 anni fa
where in the rules it is written that I must be verified via skype,this is their internal procedure,I agreed with the rules when registering it does not say that I have to go through the verification procedure via skype.I think this casino decision is not correct especially since I have been playing at the casino for three weeks and do not know all the subtleties and correct names of slots
dove nelle regole c'è scritto che devo essere verificato via skype,questa è la loro procedura interna,ho concordato con le regole al momento della registrazione non dice che devo passare attraverso la procedura di verifica via skype.Penso che questa decisione del casinò sia non corretto soprattutto perché gioco al casinò da tre settimane e non conosco tutte le sottigliezze e i nomi corretti delle slot
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- Risposta da
- Sydney
- at Mar 25, 21, 06:26:54 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello mettas21,
Skype verification procedure is not unusual and many casinos are conducting this type of verification.
There's nothing further we can do to assist you with this complaint. If you don't agree with this decision, you can file a complaint with their licensor.
Ciao Mettas21,
La procedura di verifica tramite Skype non è insolita e molti casinò stanno conducendo questo tipo di verifica.
Non possiamo fare altro per assisterti con questo reclamo. Se non sei d'accordo con questa decisione, puoi presentare un reclamo al loro concessore di licenza.
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- Risposta da
- babain55
- at May 09, 21, 09:07:25 AM
- Newbie 1
- attività più recente 3 anni fa
Hello dear forum i have problems with Oshi casino they threw me on 17000 rubles and blocked the account wrote that I changed my date of birth I invited them to photograph my passport from different angles but they refused I also offered to go through Skype verification they refused too they just blocked my account for something that seemed to them this is not acceptable for a casino with such a rating invite a casino representative to investigate
mail casino >email removed by moderator Sydney due to privacy reasons<
Ciao caro forum ho problemi con il casinò Oshi mi hanno lanciato 17000 rubli e bloccato il conto hanno scritto che ho cambiato la mia data di nascita li ho invitati a fotografare il mio passaporto da diverse angolazioni ma si sono rifiutati mi sono anche offerto di fare la verifica su Skype si sono rifiutati inoltre hanno semplicemente bloccato il mio account per qualcosa che a loro sembrava inaccettabile per un casinò con una valutazione del genere invitare un rappresentante del casinò a indagare
mail casino >email rimossa dal moderatore Sydney per motivi di privacy<
3.8/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at May 10, 21, 02:03:51 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello babain55,
We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao babain55,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
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- Risposta da
- OSHI
- at May 18, 21, 05:10:57 AM
- Casino Rep 13
- attività più recente 2 anni fa
Hello,
you had a duplicate account, so the winning was confiscated. It is written in our rules.
We wish you a good day!
Ciao,
avevi un account duplicato, quindi la vincita è stata confiscata. È scritto nelle nostre regole.
Ti auguriamo una buona giornata!
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- Risposta da
- Yakov
- at Jun 27, 21, 08:16:11 AM
- Sr. Member 294
- attività più recente 5 mesi fa
I made a deposit in dollars through the piastrix system. But I can't bring it to her. The output is not available. I don't want to consider other options. The support responds with templates so that I clean the cookies and try another browser and restart telephone. But it doesn't help I can't withdraw my winnings
Ho effettuato un deposito in dollari tramite il sistema Piastrix. Ma non posso portarglielo. L'output non è disponibile. Non voglio prendere in considerazione altre opzioni. Il supporto risponde con modelli in modo che io pulisca i cookie, provi un altro browser e riavvii il telefono. Ma non aiuta non posso ritirare le mie vincite
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- Risposta da
- Yakov
- at Jun 27, 21, 09:12:51 AM
- Sr. Member 294
- attività più recente 5 mesi fa
My nickname Kadrus2002
Il mio soprannome Kadrus2002
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- Risposta da
- Sydney
- at Jun 27, 21, 03:31:20 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello иван иванов,
Please send me your casino username to private message inbox and we'll get in touch with the Casino Representative.
Ciao Ivan Ivanov,
Per favore, inviami il tuo nome utente del casinò nella casella di posta privata e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò.
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- Risposta da
- Yakov
- at Jun 28, 21, 01:21:45 AM
- Sr. Member 294
- attività più recente 5 mesi fa
I sent you my data but by mistake I sent it 3 times if anything I'm sorry I didn't do it on purpose
Ti ho inviato i miei dati ma per errore li ho inviati 3 volte semmai mi spiace non l'ho fatto apposta
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- Risposta da
- Sydney
- at Jun 28, 21, 03:21:47 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello иван иванов,
No worries, all good. We've sent an email to the Casino Representative and asked him to look into this. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao Ivan Ivanov,
Nessun problema, tutto bene. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di esaminare la questione. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
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- Risposta da
- Yakov
- at Jun 29, 21, 01:17:32 AM
- Sr. Member 294
- attività più recente 5 mesi fa
Hi, is there any way to speed up the solution of my problem. I have 2 more free spins packages in this casino, including from this forum from the store. And while the representative will solve my question, they will simply burn. And in general, what is the problem not to withdraw to bitcoin. If this payment system does not work with which the deposit was made, let them withdraw to another one
Salve, c'è un modo per accelerare la soluzione del mio problema. Ho altri 2 pacchetti di giri gratuiti in questo casinò, incluso da questo forum del negozio. E mentre il rappresentante risolverà la mia domanda, semplicemente bruceranno. E in generale, qual è il problema non ritirarsi in bitcoin. Se il sistema di pagamento con cui è stato effettuato il deposito non funziona, lasciali ritirare su un altro
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- Risposta da
- Sydney
- at Jun 29, 21, 03:18:07 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello иван иванов,
We still haven't received a reply from the Casino Representative. We've sent him a reminder email.
Ciao Ivan Ivanov,
Non abbiamo ancora ricevuto risposta dal rappresentante del casinò. Gli abbiamo inviato un'e-mail di promemoria.
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