Hi Umeshd
Looking at your account, I see there was an attempted cash out on 14th of September, so four days ago? And obviously you're unhappy that we've closed the account...
Background: You opened up an account on August 21 which you used pretty extensively and had five rapid Cashouts which went through fine. Then on September 11, you opened another account and deposited and then attempted to make three different Cashouts, which didn't go through. We flagged up the account as a duplicate account, closed the account and forfeited the winnings.
What I don't understand is that your original account was working fine, so why open a second account?
For people reading, a bit of explanation. We get a lot of duplicate accounts and we have algorithms which identify them. There are two scenarios in which we get these duplicate accounts:
- where players don't have access to an old email, but they want to play on Oshi, so they open a fresh account
- where players want more bonuses... So they open a fresh account and claim those bonuses!
The vast majority of duplicate accounts are from players bonus abusing.
In our terms and conditions, were okay with people having duplicate accounts if they don't use bonuses on teh duplicate accounts. If we see that people are clearly opening accounts to try and obtain more bonuses, then we will close accounts and forfeit winnings.
If you want to keep the rest of this conversation public, that's fine by me but you may want to email me directly and we can pick up from there and then reply on the forum with the final conclusions.. nick.garner@oshi.io
Thanks
Nick
founder/Oshi
Ciao Umeshd
Guardando il tuo conto, vedo che c'è stato un tentativo di prelievo il 14 settembre, quindi quattro giorni fa? E ovviamente non sei contento che abbiamo chiuso il conto...
Contesto: hai aperto un conto il 21 agosto che hai utilizzato in modo piuttosto estensivo e hai effettuato cinque prelievi rapidi che sono andati a buon fine. Poi, l'11 settembre, hai aperto un altro conto, hai effettuato un deposito e poi hai tentato di effettuare tre diversi prelievi, cosa che non è andata a buon fine. Abbiamo segnalato il conto come conto duplicato, lo abbiamo chiuso e abbiamo perso le vincite.
Quello che non capisco è che il tuo account originale funzionava bene, quindi perché aprire un secondo account?
Per chi legge, una piccola spiegazione. Riceviamo molti account duplicati e disponiamo di algoritmi che li identificano. Esistono due scenari in cui otteniamo questi account duplicati:
- dove i giocatori non hanno accesso a una vecchia email, ma vogliono giocare su Oshi, quindi aprono un nuovo account
- dove i giocatori vogliono più bonus... Quindi aprono un nuovo account e richiedono quei bonus!
La stragrande maggioranza degli account duplicati proviene da giocatori che abusano dei bonus.
Nei nostri termini e condizioni, siamo d'accordo con le persone che hanno account duplicati se non utilizzano i bonus sugli account duplicati. Se vediamo che le persone stanno chiaramente aprendo conti per cercare di ottenere più bonus, allora chiuderemo i conti e perderemo le vincite.
Se vuoi mantenere pubblico il resto di questa conversazione, per me va bene, ma potresti mandarmi direttamente un'e-mail e possiamo riprendere da lì e poi rispondere sul forum con le conclusioni finali.. nick.garner@oshi.io
Grazie
Nick
fondatore/Oshi