Plus I asked them to close my account because I have a gambling problem which they confirmed I done so on 27th February 2022 yet they continued to let me play?
How do I take this further?
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Vincite esclusive del premio LCB Congratulazioni ai vincitori dei concorsi di settembre ($250, $500). Ricordo di aver guardato il video dei vincitori dell'estrazione casuale ad agosto e a settembre...
LEGGIPosso chiedere informazioni sulla visibilità del negozio LCB e sull'area riservata in base alla regione del giocatore? Gioco al jazz casino ma su LCB dice riservato nel mio paese. Quindi vorrei...
LEGGIMi chiedo se sapete tutti chi è Bluey, dato che ho sentito che molti gruppi diversi di persone lo adorano. Sei una di quelle persone?
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Per favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
Plus I asked them to close my account because I have a gambling problem which they confirmed I done so on 27th February 2022 yet they continued to let me play?
How do I take this further?
Inoltre ho chiesto loro di chiudere il mio conto perché ho un problema con il gioco d'azzardo, cosa che hanno confermato di averlo fatto il 27 febbraio 2022, ma hanno continuato a lasciarmi giocare?
Come posso approfondire questo aspetto?
Hello Lozzag1982,
If you're not satisfied with this decision, you can try to file a complaint with the casino licensor.
If you need further detailed advice, or more specific help and counselling regarding your gambling addiction, please contact one of the following independent help services: GamCare, BeGambleAware, or Safer Gambling.
Ciao Lozzag1982 ,
Se non sei soddisfatto di questa decisione, puoi provare a presentare un reclamo al concessore della licenza del casinò.
Se hai bisogno di consigli più dettagliati o di aiuto e consulenza più specifici riguardo alla tua dipendenza dal gioco d'azzardo, contatta uno dei seguenti servizi di assistenza indipendenti: GamCare , BeGambleAware o Safer Gambling .
Thanks for replying
who is the casino licensor please?
Grazie per la risposta
chi è il concessore di licenza del casinò, per favore?
Hello Lozzag1982,
It's Costa Rica gambling jurisdiction.
Ciao Lozzag1982 ,
È la giurisdizione del gioco d'azzardo della Costa Rica.
And how do I access their webpage as I can't find anything online??
E come posso accedere alla loro pagina web visto che non riesco a trovare nulla online??
I dont understand why the casino wont speak to me themselves or even the guy on here to explain there reason for no payout.
how can i have evidence i was getting money and how they can get away with just not paying me, due to them not following responible gambling rules, its disgusting
Non capisco perché il casinò non parli con me o anche con il ragazzo qui per spiegare il motivo del mancato pagamento.
come posso avere la prova che stavo ricevendo dei soldi e come riescono a farla franca semplicemente non pagandomi, perché non seguono le regole del gioco d'azzardo responsabile, è disgustoso
Hi Lozzag1982,
We are sorry that you have to go through all this. We have done everything in our power to assist you with your complaint, there is not much more we can do to assist you, but only run in circles..
Please file your complaint to the Costa Rica Gambling Jurisdiction.
Ciao Lozzag1982,
Ci dispiace che tu debba affrontare tutto questo. Abbiamo fatto tutto quanto in nostro potere per assisterti con il tuo reclamo, non c'è molto altro che possiamo fare per assisterti, ma solo girare in tondo..
Ti invitiamo a presentare il tuo reclamo alla giurisdizione del gioco d'azzardo della Costa Rica.
Yes i have gone down another route
the costa rica gambling people never reply to me though.
thanks for all your help
Sì, ho seguito un'altra strada
Però i giocatori d'azzardo della Costa Rica non mi rispondono mai.
Grazie per tutto il vostro aiuto
What's the update on my new evidence?
Qual è l'aggiornamento sulle mie nuove prove?
Lozzag1982 wroteWhat's the update on my new evidence?
Hello Lozzag1982,
We've checked all the evidence that you've provided us with. After a careful review and consideration of your case, we have reached the conclusion that your complaint is unjustified.
Lozzag1982 ha scrittoQual è l'aggiornamento sulle mie nuove prove?
Ciao Lozzag1982,
Abbiamo controllato tutte le prove che ci hai fornito. Dopo un'attenta revisione e considerazione del tuo caso, siamo giunti alla conclusione che il tuo reclamo è ingiustificato.
So they neglected to pay my initial check that was supposed to be mailed back in 2017 after submitting documents and requesting it. I forgot about it, logged in a couple days ago wondering if my balance was still there and it was....
So I pumped my balance up a bit playing slots and requested another cashout and bam!:
Dear xxxxxx xxxxx
Your withdrawal request in the amount of $740.08 has been declined and debited from your account balance due to the following:
1 T&C 4- The casino reserves the right to close any account in which there is no activity within 180 days. Not placing a bet, not making a deposit or withdrawal, or not accessing the account, within this period, are considered examples, but not exclusively, of account inactivity and consequently, any balance is forfeited.
https://www.sunpalacecasino.eu/general-rules-regulations.php
Best Regards,
Alx
Withdraw Sun Palace Casino
I honestly would be more partial to this harsh outcome if SunPalace didnt neglect to send my check in the first place!
Quindi hanno trascurato di pagare il mio assegno iniziale che avrebbe dovuto essere rispedito nel 2017 dopo aver inviato i documenti e averli richiesti. Me ne ero dimenticato, ho effettuato l'accesso un paio di giorni fa chiedendomi se il mio saldo fosse ancora lì e lo era....
Quindi ho aumentato un po' il mio saldo giocando alle slot e ho richiesto un altro prelievo e bam!:
Caro xxxxxxxxxxx
La tua richiesta di prelievo per un importo di $ 740,08 è stata rifiutata e addebitata sul saldo del tuo conto a causa di quanto segue:
1 T&C 4- Il casinò si riserva il diritto di chiudere qualsiasi conto in cui non vi sia attività entro 180 giorni. Non piazzare una scommessa, non effettuare un deposito o un prelievo, o non accedere al conto, entro questo periodo, sono considerati esempi, ma non esclusivamente, di inattività del conto e di conseguenza, qualsiasi saldo viene perso.
https://www.sunpalacecasino.eu/general-rules-regulations.php
Distinti saluti,
Alex
Ritira il Casinò Sun Palace
Onestamente sarei più parziale nei confronti di questo duro risultato se SunPalace non trascurasse di inviare il mio assegno in primo luogo!
5/ 5
Hello Tango Paws,
According to their Terms and Conditions, they can forfeit any balance if the account is not active for 180 days. However, please send me your casino username to private message inbox and we'll contact the Casino Representative.
Ciao Tango Paws ,
Secondo i loro Termini e Condizioni, possono perdere qualsiasi saldo se il conto non è attivo per 180 giorni. Tuttavia, inviami il tuo nome utente del casinò nella casella di posta privata e contatteremo il rappresentante del casinò.
Hello Tango Paws
Here's what the Casino Representative says:
"The player had winnings from free chip back in 2017, and had his account inactive for 180 days. Due to this reason, we are not going to pay any winning to this player."
Ciao Zampe di Tango
Ecco cosa dice il rappresentante del casinò:
"Il giocatore ha ottenuto vincite dal chip gratuito nel 2017 e ha avuto il suo account inattivo per 180 giorni. Per questo motivo non pagheremo alcuna vincita a questo giocatore."
Hi, my name is Jamie Tripp. I recently won in the monthly tournament on lasvegasusa.eu under the username Jmoney911. I have played in this several times and have even won before.
The first time I won something my kyc was verified and i received the payout within a week. This time, however, I have tried and tried to get a straight answer from the casino via contacting their support and withdrawal email links. The only answer that i have received, when i actually get a response is that it will be a few days.
The status of requested has remained unchanged and hasn't been updated at all since June1st at 5:06am. Will you please help me?
Ciao, mi chiamo Jamie Tripp. Recentemente ho vinto il torneo mensile su lasvegasusa.eu con il nome utente Jmoney911. Ci ho giocato diverse volte e ho anche vinto prima.
La prima volta che ho vinto qualcosa, il mio KYC è stato verificato e ho ricevuto il pagamento entro una settimana. Questa volta, tuttavia, ho provato e riprovato a ottenere una risposta diretta dal casinò contattando il loro supporto e i collegamenti e-mail di prelievo. L'unica risposta che ho ricevuto, quando effettivamente ricevo una risposta è che ci vorranno alcuni giorni.
Lo stato della richiesta è rimasto invariato e non è stato aggiornato affatto dalle 5:06 del 1 giugno. Per favore, mi aiuteresti?
Hi Jamie Tripp,
Can you please advise whether you received your payment?
If not, please PM me and send us the casino username so that we could assist you further and contact the casino representative?
Ciao Jamie Tripp ,
Potete per favore avvisare se avete ricevuto il pagamento?
In caso contrario, inviami un messaggio privato e inviaci il nome utente del casinò in modo che possiamo assisterti ulteriormente e contattare il rappresentante del casinò.
Hi Jamie Tripp,
Can you please send us your casino username in a private message so that we could check with the casino representative about what has happened?
Ciao Jamie Tripp ,
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò in un messaggio privato in modo da poter verificare con il rappresentante del casinò cosa è successo?
this casino high country is a joke i won 25$ on a tournament i entered through lcb and i played with my 25 and won 8009 no playthrough on the money which they said they dont have playthrough on the tourney money then went back to check on my withdrawal only to find that they canceled my payout for no reason because i did not have any playthrough or rules with my money it was not a bonus so i was free to bet whatever i pleased and won fair and square so that being said i did go through you to this casino and it really looks bad to continue with a p[lace like this on your site unless they are blacklisted sincerely and hopeing for honest help here
questo casinò high country è uno scherzo ho vinto 25$ in un torneo a cui ho partecipato tramite lcb e ho giocato con i miei 25 e ho vinto 8009 nessun playthrough sui soldi che hanno detto di non avere playthrough sui soldi del torneo poi sono tornato a controllare il mio ritiro solo per scoprire che hanno annullato il mio pagamento senza motivo perché non avevo alcuna giocata o regole con i miei soldi non era un bonus quindi ero libero di scommettere qualunque cosa volessi e ho vinto in modo onesto e corretto, quindi detto questo sono andato tramite te in questo casinò e sembra davvero brutto continuare con un posto come questo sul tuo sito a meno che non siano inseriti nella lista nera, sinceramente e sperando in un aiuto onesto qui
here is the printout of my attempted withdrawal
ecco la stampa del mio tentativo di prelievo
Hi Jamessims171,
Can you tell us please what tournament have you played?
Ciao Jamessims171 ,
Puoi dirci per favore a che torneo hai giocato?
Hi Jamessims171,
Can you provide us with the information about the tournament you have played, so that we be able to help you?
Ciao Jamessims171 ,
Puoi fornirci le informazioni sul torneo a cui hai giocato, in modo che possiamo aiutarti?
We will be closing this complaint due to the submitter's inactivity.
Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.
It was high country and it was october i won 25.00 and i asked them before i started playing what the play through was and they said tournament money winnings do not have a play through but you have to have 150.00 to withdraw so i played and ended up with 800.00 so i anitiated the withdrawal and thought everything went well and then i decided to go back and check when i did i saw they turned down my withdrawal and took my money as well and told me some story about me betting too much and i continued to tell them that i was playing with tournament money and it has no play through and all they said was that i broke rules on the play through but i didnt have one and the last he said to me was it doesnt matter what you say its not going to change anything or make difference you are wasting your time and i wish i could remember his name.
Era un paese alto ed era ottobre, ho vinto 25,00 e ho chiesto loro prima di iniziare a giocare quale fosse il play through e mi hanno detto che le vincite in denaro dei tornei non hanno un play through ma devi avere 150,00 per prelevare, quindi ho giocato e ho finito con 800,00 quindi ho avviato il prelievo e ho pensato che tutto fosse andato bene e poi ho deciso di tornare indietro e controllare quando l'ho fatto ho visto che hanno rifiutato il mio prelievo e hanno preso anche i miei soldi e mi hanno raccontato una storia su come scommettevo troppo e ho continuato per dire loro che stavo giocando con i soldi del torneo e non c'è possibilità di gioco e tutto quello che hanno detto è stato che avevo infranto le regole del gioco ma non ne avevo una e l'ultima volta che mi ha detto è stato che non importa quello che dici, non è così cambierò qualcosa o farai la differenza, stai sprecando il tuo tempo e vorrei poter ricordare il suo nome.
Hello Jamessims171,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can get in touch with Casino Representative in order to help you?
Ciao Jamessims171 ,
Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò per aiutarti?
Hello Jamessims171,
We need your credentials to be able to help you. Please send us via private message .
Ciao Jamessims171,
Abbiamo bisogno delle tue credenziali per poterti aiutare. Vi preghiamo di inviarcelo tramite messaggio privato .
Hello Jamessims171,
We will be closing this complaint due to inactivity of submitter.
Ciao Jamessims171,
Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.
Stole my money!!
This casino is a SCAM!!
Deposited $50 with a massive payout bonus...
Won $500, requested withdrawal...
12 days max for payout...
Been over 12 days and they adjusted my withdrawal from $500 to $100 with no explanation at all. Customer support sucks and doesn't have answers at all just play stupid.
Never again will I play again
Mi hanno rubato i soldi!!
Questo casinò è una truffa!!
Depositato $50 con un enorme bonus di pagamento...
Ha vinto $ 500, ha richiesto il ritiro...
12 giorni massimo per il pagamento...
Sono passati più di 12 giorni e hanno modificato il mio prelievo da $ 500 a $ 100 senza alcuna spiegazione. L'assistenza clienti fa schifo e non ha alcuna risposta, fai semplicemente lo stupido.
Non giocherò mai più
Hello angcast2013,
Sorry to hear that you are encountering this kind of issue.
Could you please tell us which Casino is in question?
May we ask has your account been verified?
Thank you for cooperation.
Ciao angcast2013 ,
Mi dispiace apprendere che stai riscontrando questo tipo di problema.
Potresti dirci quale casinò è in questione?
Possiamo chiederti se il tuo account è stato verificato?
Grazie per la collaborazione.
Hello angcast2013,
Do you have any updates on this matter?
We are waiting for your response to be able to help you.
Thank you.
Ciao angcast2013 ,
Avete aggiornamenti su questo argomento?
Aspettiamo la tua risposta per poterti aiutare.
Grazie.
Hello angcast2013,
We will be closing this complaint due to inactivity of submitter.
Ciao angcast2013 ,
Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.
5/ 5
Hello mizzkitty727,
Please send us your casino username via private message and we'll contact the casino representative to check your account.
Ciao mizzkitty727 ,
Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e contatteremo il rappresentante del casinò per verificare il tuo account.
Hello mizzkitty727,
The casino representative has responded, confirming that your payout will be processed by this weekend.
Please inform us if everything has been sorted out or if you require any further assistance.
Ciao mizzkitty727 ,
Il rappresentante del casinò ha risposto, confermando che il tuo pagamento verrà elaborato entro questo fine settimana.
Vi preghiamo di informarci se tutto è stato risolto o se avete bisogno di ulteriore assistenza.
I finally received my bitcoin withdrawal on Friday, Nov. 24th. Thank you so much for getting involved and helping me get my funds. They weren't responding to my repeated emails at all for weeks.
Finalmente ho ricevuto il mio prelievo di bitcoin venerdì 24 novembre. Grazie mille per esserti coinvolto e avermi aiutato a ottenere i miei fondi. Per settimane non hanno risposto alle mie ripetute e-mail.
Hello mizzkitty727,
You're welcome. Glad we could help! We will close this complaint and mark it as Resolved.
Ciao mizzkitty727,
Prego. Sono felice di poterti aiutare! Chiuderemo questo reclamo e lo contrassegneremo come Risolto.
I won $25 in a tournament at High Country and have a balance of about $100 and was thinking about withdrawing it. I will need to make a deposit and am wondering if this casino is reliable. I don't want to throw good money away. Any replies would be appreciated.
Thank You,
Teramanujuan
Ho vinto $ 25 in un torneo a High Country e ho un saldo di circa $ 100 e stavo pensando di ritirarlo. Dovrò effettuare un deposito e mi chiedo se questo casinò è affidabile. Non voglio buttare via bei soldi. Qualsiasi risposta sarebbe apprezzata.
Grazie,
Teramanujuan
Hello Teramanujuan,
Please be free to read our review of that casino here. Hope this helps!
Ciao Teramanujuan ,
Ti invitiamo a leggere la nostra recensione di quel casinò qui . Spero che questo ti aiuti!
Good afternoon I have problems with this casino I registered through your forum and received a registration bonus after successfully completing the wagering requirements I bet $150 for withdrawal I waited for the withdrawal for more than 9 days and I received a letter that my withdrawal was canceled and I need to bet another $2800 because my country needs double wager I played back the double wager and again bet money for withdrawal I wrote them several emails but they never responded in 14 days, now they will cancel the withdrawal again in a week and write that they need documents for verification although I asked them this question which they didn't answer they will withdraw money like this for a year although the rules say 24-48 hours.Why is there such a high rating for a casino that doesn’t follow its own rules?
user name casino pik***** mail zverobou77@ma****
Buon pomeriggio ho problemi con questo casinò mi sono registrato tramite il vostro forum e ho ricevuto un bonus di registrazione dopo aver completato con successo i requisiti di scommessa ho scommesso $ 150 per il prelievo ho aspettato il prelievo per più di 9 giorni e ho ricevuto una lettera che il mio prelievo era stato annullato e Devo scommettere altri $ 2800 perché il mio paese ha bisogno della doppia scommessa Ho rigiocato la doppia scommessa e ho scommesso di nuovo i soldi per il prelievo Ho scritto loro diverse e-mail ma non hanno mai risposto entro 14 giorni, ora annulleranno di nuovo il prelievo tra una settimana e lo scriveranno hanno bisogno di documenti per la verifica, anche se ho posto loro questa domanda alla quale non hanno risposto, preleveranno denaro in questo modo per un anno, anche se le regole dicono 24-48 ore. Perché c'è una valutazione così alta per un casinò che non segue le sue regole?
nome utente casinò pik***** email zverobou77@ma****
Hello kitera99,
First of all welcome to LCB! Glad to have you here.
Thanks for sharing your casino credentials with us!
We will reach out to casino representative to inquire about your case asap.
Keep you posted.
Ciao kitera99 ,
Innanzitutto benvenuto in LCB! Felice di averti qui.
Grazie per aver condiviso con noi le tue credenziali del casinò!
Contatteremo il rappresentante del casinò per chiedere informazioni sul tuo caso il prima possibile.
Tenervi aggiornati.
canceling the withdrawal again,they sent a letter
Dear Aliaksandr Chaiko,
We want to let you know that your withdrawal request has been declined because you did not accomplish the wagering requirements of the promotion you were given.
All Bonuses and Promotions require double wagering play through prior to cashing out or processing any withdrawal request. Any winnings that do not comply with the required doubled playthrough for any given bonus, will be void"
You are short in wagers $15.55
Required Wagers: $5,600.00
Performed Wagers: $5,584.45
Additionally, we invite you to review the terms and conditions of playing with free promotions.
https://www.oldhavanacasino.eu/terms-conditions.php
25- Players from Europe, Asia and Australia: All Bonuses and Promotions require double wagering play through prior to cashing out or processing any withdrawal request. Any winnings that do not comply with the required doubled playthrough for any given bonus, will be void.
Please note that the required amount of wagers must be reached in valid games only, according to our T&C. Any winnings produced with invalid games when using free bonuses will be considered void.
Best Regards,
Alx
Withdraw Old Havana Casino
I just won back $15.50 and again put money on withdrawal ,Should I wait 14 days again now? contact a casino representative let him speed up the process
annullando nuovamente il ritiro, hanno inviato una lettera
Caro Aliaksandr Chaiko,
Desideriamo informarti che la tua richiesta di prelievo è stata rifiutata perché non hai soddisfatto i requisiti di scommessa della promozione che ti è stata assegnata.
Tutti i bonus e le promozioni richiedono una doppia scommessa prima di incassare o elaborare qualsiasi richiesta di prelievo. Qualsiasi vincita che non rispetti il playthrough raddoppiato richiesto per qualsiasi bonus, sarà annullata"
Sei a corto di scommesse di $ 15,55
Scommesse richieste: $ 5.600,00
Scommesse eseguite: $ 5.584,45
Inoltre, ti invitiamo a rivedere i termini e le condizioni per giocare con le promozioni gratuite.
https://www.oldhavanacasino.eu/terms-conditions.php
25- Giocatori provenienti da Europa, Asia e Australia: tutti i bonus e le promozioni richiedono una doppia scommessa prima di incassare o elaborare qualsiasi richiesta di prelievo. Tutte le vincite che non rispettano il playthrough raddoppiato richiesto per qualsiasi bonus verranno annullate.
Tieni presente che l'importo richiesto di scommesse deve essere raggiunto solo nei giochi validi, secondo i nostri T&C. Qualsiasi vincita prodotta con giochi non validi utilizzando bonus gratuiti sarà considerata nulla.
Distinti saluti,
Alex
Ritiro del Casinò L'Avana Vecchia
Ho appena vinto $ 15,50 e ho nuovamente investito i soldi sul prelievo, dovrei aspettare ancora 14 giorni adesso? contatta un rappresentante del casinò e lascia che acceleri il processo
5/ 5
2.9/ 5
I contacted the chat to find out How long do I have to win back the wager?(I provide a screenshot) They didn’t inform me and they wrote to put money for withdrawal .after seven days they canceled the withdrawal of money.why immediately after my appeal they didn’t answer that they still need to win back $15.50 and they themselves waited 7 days to then cancel the withdrawal of money.Now I'm waiting for my money to be withdrawn again, this is some kind of horror how much longer to wait? I haven't received a single letter from the casino Why doesn't the representative personally respond on the forum?
Ho contattato la chat per sapere quanto tempo ho per riconquistare la scommessa? (fornisco uno screenshot) Non mi hanno informato e hanno scritto per mettere i soldi per il prelievo. Dopo sette giorni hanno annullato il prelievo dei soldi. perché subito dopo il mio ricorso non hanno risposto che dovevano ancora recuperare $ 15,50 e loro stessi hanno aspettato 7 giorni per poi annullare il prelievo di denaro. Ora aspetto che i miei soldi vengano ritirati di nuovo, questo è una specie di orrore quanto ancora aspettare? Non ho ricevuto una sola lettera dal casinò. Perché il rappresentante non risponde personalmente sul forum?
did you receive a response from the casino representative?
they also did not request documents for verification Probably waiting 9 days again to cancel the withdrawal again and then request documents for verification and again wait 9 days At this rate I will be withdrawing money for a year
hai ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò?
inoltre non hanno richiesto i documenti per la verifica Probabilmente aspetterò ancora 9 giorni per annullare nuovamente il prelievo, quindi richiedere i documenti per la verifica e attendere nuovamente 9 giorni A questo ritmo preleverò denaro per un anno
Hello,
Yes, we have just seen the email. The casino responded with good news.
"We will process his withdrawal early next week."
Please update us when you receive your winnings so we can mark this complaint properly.
And can we kindly ask that you send us information about the winning amount (how much money you have withdrawn) via private message when you receive your funds? We collect these data to create yearly complaint-related statistics. Thank you!
If you run into any problems, we're here to help in the meantime.
Ciao,
Sì, abbiamo appena visto l'e-mail. Il casinò ha risposto con buone notizie.
"Elaboreremo il suo ritiro all'inizio della prossima settimana."
Ti preghiamo di aggiornarci quando ricevi le tue vincite in modo che possiamo contrassegnare correttamente questo reclamo.
E possiamo gentilmente chiederti di inviarci informazioni sull'importo vincente (quanti soldi hai prelevato) tramite messaggio privato quando ricevi i tuoi fondi? Raccogliamo questi dati per creare statistiche annuali relative ai reclami. Grazie!
Se riscontri problemi, nel frattempo siamo qui per aiutarti.
I hope the casino keeps its word,As soon as the money is withdrawn I will write to you in a personal message
Spero che il casinò mantenga la parola data, non appena i soldi verranno ritirati ti scriverò in un messaggio personale
that's horrible they canceled my withdrawal of $150 and left $100 on balance and wrote that you need to make a deposit of $25 and win it back 5 times
and now I'll start ,I had $600 on my balance after wagering the casino system adjusted my balance to $150 ,I bet $150 for withdrawal,I emphasize again, your system adjusted my balance to $150 your minimum withdrawal is $150, which means your system adjusted my balance correctly
it's written in your rules The minimum amount of the withdrawal starts with $150; following up on that, the player will be required to place a deposit, equal to the difference between min withdrawal amount and max cashout won from the No Deposit Bonus (unless otherwise stated). The amount of the placed deposit shall be additionally subject to bets in the face amount of the deposit done prior to requesting for the cashout.
if your system adjusted my balance to $100 then I would need to make a deposit of $50 to withdraw money.Dear casino representative, immediately return my balance of $150 and also withdraw money immediately
Dear representative, I will not make a deposit since your system has adjusted my balance to the minimum withdrawal amount
è orribile, hanno annullato il mio prelievo di $ 150 e hanno lasciato $ 100 in saldo e hanno scritto che devi effettuare un deposito di $ 25 e riconquistarli 5 volte
e ora inizio, avevo $ 600 sul mio saldo dopo aver scommesso, il sistema del casinò ha modificato il mio saldo a $ 150, ho scommesso $ 150 per il prelievo, sottolineo ancora, il tuo sistema ha modificato il mio saldo a $ 150, il tuo prelievo minimo è $ 150, il che significa che il tuo il sistema ha regolato correttamente il mio saldo
è scritto nelle tue regole L'importo minimo del prelievo inizia con $ 150; successivamente, al giocatore verrà richiesto di effettuare un deposito, pari alla differenza tra l'importo minimo di prelievo e l'incasso massimo vinto dal bonus senza deposito (se non diversamente specificato). L'importo del deposito effettuato sarà inoltre soggetto alle scommesse sull'importo nominale del deposito effettuato prima della richiesta di prelievo.
se il tuo sistema modificasse il mio saldo a $ 100, allora dovrei effettuare un deposito di $ 50 per prelevare denaro. Gentile rappresentante del casinò, restituisci immediatamente il mio saldo di $ 150 e preleva immediatamente denaro
Gentile rappresentante, non effettuerò un deposito poiché il tuo sistema ha adeguato il mio saldo all'importo minimo di prelievo
after canceling the withdrawal I contacted the chat where they wrote to me that I need to win back $15.50 and I can withdraw money again about the documents and the deposit they wrote are not needed also a representative of the casino on the forum wrote that they would withdraw my money and now they've canceled everything,please invite a representative again to solve the problem
dopo aver annullato il prelievo ho contattato la chat dove mi hanno scritto che devo riconquistare $ 15,50 e posso prelevare nuovamente i soldi riguardo ai documenti e al deposito che hanno scritto non sono necessari anche un rappresentante del casinò sul forum ha scritto che lo avrebbero fatto ritira i miei soldi e ora hanno cancellato tutto, invita nuovamente un rappresentante per risolvere il problema
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