Hello Willis Guy,
kingbilly. com and kingbillycasino. com are different brands under different licenses, MGA and Curacao, respectively.
The casino got back to us regarding your case.
Your withdrawal was initially successful, and your account was not closed or blocked, although there was a warning issued regarding the use of abusive language.
According to their Terms and Conditions, their financial department may request additional information or documentation to complete the necessary checks. Failure to comply with these requests may result in the suspension or closure of your account.
Their financial department verified all of your documents; however, your withdrawal was rejected due to incorrect currency usage, and an automatic email with the reason for cancellation was sent to you. Additionally, they stated that as part of GDPR procedures, you were asked to send an email request for your betting history, which you declined to do.
As this is a final statement from the casino, we will close this complaint and consider it Resolved.
Thanks for your understanding.
Ciao Willis Guy ,
kingbilly. com e kingbillycasino. com sono marchi diversi con licenze diverse, rispettivamente MGA e Curacao.
Il casinò ci ha contattato in merito al tuo caso.
Il tuo prelievo inizialmente è andato a buon fine e il tuo account non è stato chiuso o bloccato, nonostante sia stato emesso un avviso relativo all'uso di un linguaggio offensivo.
Secondo i loro Termini e Condizioni, il loro dipartimento finanziario può richiedere ulteriori informazioni o documentazione per completare i controlli necessari. Il mancato rispetto di tali richieste potrà comportare la sospensione o la chiusura del tuo account .
Il loro dipartimento finanziario ha verificato tutti i tuoi documenti; tuttavia, il tuo prelievo è stato rifiutato a causa di un utilizzo errato della valuta e ti è stata inviata un'e-mail automatica con il motivo della cancellazione. Inoltre, hanno affermato che, come parte delle procedure GDPR, ti è stato chiesto di inviare una richiesta via email per la cronologia delle tue scommesse, cosa che hai rifiutato di fare.
Poiché si tratta di una dichiarazione finale del casinò, chiuderemo questo reclamo e lo considereremo risolto.
Grazie per la tua comprensione.