Ok they are continuing to send me sam mails on my simple request
Send me my full account and game history
Thank you for contacting our iWild Support Service.
You can see part of your betting history in your personal account in the "History" section and some games also have a history of the game within the game in the "History" section. This information includes the ID of each round, the exact date and time.
We want to help you, but we need more information to be able to understand the situation. Please describe in more detail the difficulties you have encountered, at what stage you are having difficulties.
In order for us to check the information, please provide at least approximate information about your round, time, game name and describe in detail how and under what circumstances you encountered difficulties.
This information is necessary so that we can transfer it to the appropriate department for checking.
Now, in this mail they are confirming that not full game and account history is available on their website. They are pumping their payout percentages by taking player's winnings, and not showing them on their account under their so called Bonus policy. My winnings are recorded in their game history for payout percentage, but they have taken my money under their so called Bonus policy so no actual win for players, just pumping they percentages for gambling commissions.
This is my response to them, asking again to give me my full game and account history
Ok, for the 4th time I am sending you a clear request.
I want you to e mail me my full game and account history from 23.12. until 27.12 2023. Not one particular spin, all spins that I have made, not one transaction on my Account, all of them, including deposits, withdrawals, your deduction from my real money account and canceled withdrawals.
If you do not want to send me this, just say so. You have already taken 300 euros from my account, I want to post this on every forum and file a formal complaint for Bonus Fraud and taking players money to your gaming license operator in Curacao, and I need my game and account history to prove this.
Everything you write to me is already posted on one forum, today, I will start posting it on 5 more, and tell people about possible Bonus fraud that you are involved in. So all of this is public now.
Just say that you do not want to send me my account and game history, do not write me mails with endless stupid questions
Send me my full game and account history from 23.12. until 27.12. The one you have on your website is not complete.
Ok, continuano a inviarmi e-mail su mia semplice richiesta
Inviami il mio account completo e la cronologia del gioco
Grazie per aver contattato il nostro servizio di supporto iWild.
Puoi vedere parte della cronologia delle tue scommesse nel tuo account personale nella sezione "Cronologia" e alcuni giochi hanno anche una cronologia della partita all'interno del gioco nella sezione "Cronologia". Queste informazioni includono l'ID di ogni round, la data e l'ora esatte.
Vogliamo aiutarti, ma abbiamo bisogno di maggiori informazioni per poter capire la situazione. Descrivi più dettagliatamente le difficoltà che hai incontrato e in quale fase stai riscontrando difficoltà.
Per consentirci di verificare le informazioni, fornisci almeno informazioni approssimative sul tuo turno, orario, nome del gioco e descrivi in dettaglio come e in quali circostanze hai riscontrato difficoltà.
Queste informazioni sono necessarie per poterle trasferire al dipartimento competente per il controllo.
Ora, in questa mail confermano che sul loro sito web non è disponibile la cronologia completa del gioco e dell'account. Stanno aumentando le loro percentuali di pagamento prendendo le vincite dei giocatori e non mostrandole sul loro conto in base alla cosiddetta politica dei bonus. Le mie vincite vengono registrate nella loro cronologia di gioco per la percentuale di pagamento, ma hanno preso i miei soldi in base alla loro cosiddetta politica sui bonus, quindi nessuna vincita effettiva per i giocatori, semplicemente pompando le loro percentuali per le commissioni di gioco.
Questa è la mia risposta, chiedendomi nuovamente di fornirmi la cronologia completa del gioco e dell'account
Ok, per la quarta volta ti invio una richiesta chiara.
Voglio che tu mi invii via email la cronologia completa del gioco e dell'account dal 23.12. fino al 27.12 2023. Nessun giro in particolare, tutti i giri che ho effettuato, nessuna transazione sul mio conto, tutte, inclusi depositi, prelievi, detrazioni dal mio conto in denaro reale e prelievi annullati.
Se non vuoi inviarmi questo, dillo e basta. Hai già prelevato 300 euro dal mio conto, voglio pubblicarlo su ogni forum e presentare un reclamo formale per frode sui bonus e per aver prelevato denaro dai giocatori al tuo operatore di licenza di gioco a Curacao, e ho bisogno della cronologia del mio gioco e del mio account per dimostrarlo.
Tutto ciò che mi scrivi è già pubblicato su un forum, oggi inizierò a pubblicarlo su altri 5 forum e parlerò alla gente di possibili frodi sui bonus in cui sei coinvolto. Quindi tutto questo è pubblico ora.
Di' solo che non vuoi inviarmi il mio account e la cronologia dei giochi, non scrivermi mail con infinite domande stupide
Inviami la cronologia completa del gioco e dell'account dal 23.12. fino al 27.12. Quello che hai sul tuo sito web non è completo.