Discussione sul supporto e sui reclami del Casinò Grande Vegas

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Ultimo messaggio fatto 1 mese fa fa da JovanaV
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  • Originale English Traduzione Italiano
    JovanaV wrote:

    Dear itsallboutheride,

    We've received the following response from the casino rep:

    Unfortunately there’s nothing we can do. 

    No exceptions can be made regarding this player's VIP status request. VIP status is earned based on overall playing behavior. Players reach and maintain VIP status if they demonstrate VIP-level activity.

    The current status will remain unchanged.​​

    Dear itsallboutheride,

    Have you seen the casino rep's response regarding your VIP status?

    Thank you.

    JovanaV ha scritto:

    Caro itsallboutheride ,

    Abbiamo ricevuto la seguente risposta dal rappresentante del casinò:

    Purtroppo non possiamo fare nulla.

    Non possono essere fatte eccezioni per quanto riguarda la richiesta di stato VIP di questo giocatore. Lo stato VIP si ottiene in base al comportamento di gioco complessivo. I giocatori raggiungono e mantengono lo stato VIP se dimostrano attività di livello VIP.

    Lo stato attuale rimarrà invariato.

    Caro itsallboutheride ,

    Hai visto la risposta del rappresentante del casinò in merito al tuo status VIP?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I would like to know what this is based on because I deposit a lot every day with the exception of the days that I have to wait to receive a payout.  

    Vorrei sapere su cosa si basa questo perché deposito molto ogni giorno, fatta eccezione per i giorni in cui devo aspettare per ricevere un pagamento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear itsallboutheride,

    Could you please let us know if you have contacted the casino's support regarding this and what explanation you have received this time?

    Thank you.

    Caro itsallboutheride ,

    Potresti farci sapere se hai contattato l'assistenza del casinò a questo proposito e quale spiegazione hai ricevuto questa volta?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Per my post yesterday at 1043 here is what their support said to me

     

    I reached out to them and they told me:   
    "Our bonuses are designed to enhance a player's chance of winning. We offer promotions only to players that are having a hard time getting wins. 

    Your account is reviewed on a regular basis and the more you deposit the higher chance you have of qualifying for future bonuses.  We highly recommend you deposit and play daily in the casino 🙂 By doing this you will receive better bonuses soon and about your VIP it is important you regularly depositing and playing in the casino 🙂".  
     

    My comment back was "That is ridiculous, I deposit an enormous amount of money and you are telling me I don’t deserve to be a VIP and get special bonuses because I win occasionally"

    In base al mio post di ieri alle 10:43 ecco cosa mi ha detto il loro supporto

    Li ho contattati e mi hanno detto:
    "I nostri bonus sono progettati per aumentare le possibilità di vincita di un giocatore. Offriamo promozioni solo ai giocatori che hanno difficoltà a ottenere vincite.

    Il tuo account viene esaminato regolarmente e più depositi, maggiori sono le possibilità di qualificarti per bonus futuri. Ti consigliamo vivamente di depositare e giocare ogni giorno nel casinò 🙂 In questo modo riceverai presto bonus migliori e per quanto riguarda il tuo VIP è importante che depositi e giochi regolarmente nel casinò 🙂".

    Il mio commento è stato "È ridicolo, deposito un'enorme quantità di denaro e tu mi stai dicendo che non merito di essere un VIP e di ricevere bonus speciali perché vinco ogni tanto"

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear itsallboutheride,

    We’ve received feedback from the rep that you should contact the casino's support directly for further and more detailed explanations regarding your VIP status, as they will provide all the necessary information and advice on how to proceed. Therefore, we will be closing this complaint.

    Thank you for your understanding.

    Caro itsallboutheride ,

    Abbiamo ricevuto un feedback dal rappresentante che ti ha detto di contattare direttamente l'assistenza del casinò per ulteriori e più dettagliate spiegazioni in merito al tuo stato VIP, in quanto ti forniranno tutte le informazioni e i consigli necessari su come procedere. Pertanto, chiuderemo questo reclamo.

    Grazie per la comprensione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I did reach out to them and what they told me I posted above.  So in other words if you are winning at their casino and withdrawal you do not get any match bonus greater than 25%.    I don't know about anyone else but this is not appropriate and blatent stealing.  

    Li ho contattati e quello che mi hanno detto l'ho pubblicato sopra. Quindi, in altre parole, se vinci al loro casinò e prelevi, non ricevi alcun bonus di abbinamento superiore al 25%. Non so cosa ne pensino gli altri, ma questo non è appropriato e rappresenta un furto palese.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I know I'm probably beating a dead horse with this, but I'm really upset that they took my VIP status away and here's information from their own website about the VIP Status and I have accumulated more than enough points to maintain that

     

    1. The comp points are equivalent to VIP points. Depending on your accumulated VIP points, you may automatically qualify for our Grande VIP Club. Upon entry you will receive a notification e-mail.
    2. VIP points are automatically accumulated with every bet you place in the Casino - $10 wagered = 1 VIP point. Additionally, you receive 5 points for every $1 deposited, and 1,000 VIP points will be deducted for every withdrawal.
    3. VIP points accumulate during any 90-day period and as soon as you acquire the minimum of 5,000 points during any single 90-day period, you will automatically gain access to our Grande VIP Club.
    4. The 90-day period is a sliding time frame and the overall number of collected VIP points is constantly being recalculated. Once you are eligible for the Grande VIP Club, your status will be protected for 30 days. During this 30-day period, you will maintain the achieved VIP status even if you haven't accumulated enough points; therefore won't drop out of the Grande VIP Club.
    5. The only VIP points which are counted, is the saved data for the Grande VIP Club and not your comp points shown on your player account – which can be redeemed by you at any time.

     

    So che probabilmente sto insistendo con questo, ma sono davvero arrabbiato che mi abbiano tolto lo status VIP e qui ci sono informazioni dal loro sito web sullo status VIP e ho accumulato più che sufficienti punti per mantenerlo

    1. I punti comp equivalgono ai punti VIP. A seconda dei punti VIP accumulati, potresti qualificarti automaticamente per il nostro Grande VIP Club. All'iscrizione riceverai un'e-mail di notifica.
    2. I punti VIP vengono automaticamente accumulati con ogni scommessa che fai nel Casinò: 10 $ scommessi = 1 punto VIP. Inoltre, ricevi 5 punti per ogni 1 $ depositato e 1.000 punti VIP verranno detratti per ogni prelievo.
    3. I punti VIP si accumulano durante un periodo di 90 giorni e non appena raggiungi il minimo di 5.000 punti durante un singolo periodo di 90 giorni, avrai automaticamente accesso al nostro Grande VIP Club.
    4. Il periodo di 90 giorni è un intervallo di tempo scorrevole e il numero complessivo di punti VIP raccolti viene costantemente ricalcolato. Una volta che sei idoneo per il Grande VIP Club, il tuo stato sarà protetto per 30 giorni. Durante questo periodo di 30 giorni, manterrai lo stato VIP raggiunto anche se non hai accumulato abbastanza punti; pertanto non uscirai dal Grande VIP Club.
    5. Gli unici punti VIP che vengono conteggiati sono i dati salvati per il Grande VIP Club e non i punti comp mostrati sul tuo account giocatore, che puoi riscattare in qualsiasi momento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear itsallboutheride,

    We understand that you're frustrated about losing your VIP status, but as previously mentioned, the best course of action is to contact the casino’s support directly, as they are the only ones who can provide a detailed explanation or reconsider your case. Unfortunately, there's nothing more we can do on our end since the casino has already given their final response.

    We encourage you to reach out to their support team again and clarify any concerns regarding their VIP policy. If you receive any updates or need assistance with a different issue in the future, feel free to let us know.

    Thanks for your understanding.

    Caro itsallboutheride ,

    Sappiamo che sei frustrato per la perdita del tuo status VIP, ma come detto in precedenza, la cosa migliore da fare è contattare direttamente l'assistenza del casinò, in quanto sono gli unici che possono fornire una spiegazione dettagliata o riconsiderare il tuo caso. Sfortunatamente, non c'è altro che possiamo fare da parte nostra, poiché il casinò ha già dato la sua risposta definitiva.

    Ti invitiamo a contattare nuovamente il loro team di supporto e a chiarire eventuali dubbi sulla loro politica VIP. Se in futuro dovessi ricevere aggiornamenti o avessi bisogno di assistenza per un problema diverso, non esitare a farcelo sapere.

    Grazie per la comprensione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello itsallboutheride,

    Please let us know if you need any assistance.smiley

    Ciao itsallboutheride,

    Fateci sapere se avete bisogno di assistenza. smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    I now have another issue with grande vegas casino. I redeemed code Grandenabble and the terms and conditions are no max cashout.  I requested a withdrawal Thursday and this morning I received an email stating that:  

    Thank you for your patience as you await your payout of $ 2,500.00 via bank wire to be processed.

    However, this payout was denied as the maximum cash out from your deposit match bonus is $750.00. We have deducted the exceeding funds.

    27. For all deposit bonuses exceeding 100%, a maximum cashout of 15 times the deposit amount applies, unless stated otherwise.

    Kindly re-submit your request and we will be sure to process this payout in due course.

    i have sent them an email as well, my username is: ***
     

    Can you please assist in getting my full withdrawal processed?

     

    Kind Regards 

     

     

    Ora ho un altro problema con il casinò Grande Vegas. Ho riscattato il codice Grandenabble e i termini e le condizioni non prevedono un prelievo massimo. Ho richiesto un prelievo giovedì e stamattina ho ricevuto un'email che diceva:

    Grazie per la pazienza dimostrata nell'attesa che il pagamento di $ 2.500,00 tramite bonifico bancario venga elaborato.

    Tuttavia, questo pagamento è stato negato poiché il prelievo massimo dal bonus di deposito è di $750,00. Abbiamo detratto i fondi eccedenti.

    27. Per tutti i bonus di deposito superiori al 100%, si applica un prelievo massimo pari a 15 volte l'importo del deposito, salvo diversa indicazione.

    Ti preghiamo di inviare nuovamente la tua richiesta e ci assicureremo di elaborare il pagamento a tempo debito.

    ho mandato loro anche una email, il mio nome utente è: ***

    Potresti aiutarmi a elaborare l'intero prelievo?

    Cordiali saluti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello itsallboutheride,

    We will contact the casino representative to check what’s going on in your case, and we’ll let you know what response we receive from them.
    In the meantime, could you please confirm whether you’ve resubmitted your withdrawal request as the casino advised?

    Please also note that each bonus comes with its own specific terms and conditions, so it's very important to read them carefully to avoid any misunderstandings.

    Thank you.

    Ciao itsallboutheride ,

    Contatteremo il rappresentante del casinò per verificare la situazione del tuo caso e ti faremo sapere quale risposta riceveremo.
    Nel frattempo, potresti confermare di aver reinviato la richiesta di prelievo come consigliato dal casinò?

    Si prega di notare inoltre che ogni bonus è soggetto a termini e condizioni specifici, pertanto è molto importante leggerli attentamente per evitare malintesi.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I did not resubmit for the $750 because it should be 2440 ( originally 2500 but you have to submit for 2440 after the 60 fee)
     

    I always check the terms of the bonus and make sure there is no max cashout.  

    Non ho ripresentato la richiesta per i $ 750 perché dovrebbero essere 2440 (originariamente 2500 ma devi presentare la richiesta per 2440 dopo la quota di 60)

    Controllo sempre i termini del bonus e mi assicuro che non ci sia un limite massimo di incasso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello itsallboutheride,

    We’re still waiting for a response from the casino representative regarding your case. If we don’t hear back from them soon, we’ll send a reminder.

    In the meantime, do you have any updates on your end?

    Ciao itsallboutheride ,

    Stiamo ancora aspettando una risposta dal rappresentante del casinò in merito al tuo caso. Se non riceveremo risposta a breve, ti invieremo un promemoria.

    Nel frattempo, hai qualche novità da parte vostra?

  • Originale English Traduzione Italiano

    They are still claiming the code is only 15 times deposit and I know it is not.  It is no max cashout out.  When I applied the coupon I looked as well to see what the cash withdrawal was and there was nothing noted about waiting for deposit amount to determine like it would if I used one of the codes with a limit. Also after the deposit I look at the coupon page to confirm everything and there was nothing noted,as cashout amount appearing on the page.  

    Continuano a sostenere che il codice sia valido solo per 15 volte il deposito, ma so che non è così. Non c'è un prelievo massimo. Quando ho applicato il coupon, ho controllato anche l'importo del prelievo e non c'era scritto nulla riguardo all'attesa dell'importo del deposito per determinarlo, come invece accadrebbe se usassi uno dei codici con un limite. Inoltre, dopo il deposito, ho controllato la pagina del coupon per confermare tutto e non c'era scritto nulla, solo l'importo del prelievo appariva sulla pagina.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi itsallboutheride,

    We’ve sent a reminder to the casino representative since we haven’t heard back from them yet. Do you have any updates on your side?

    Thank you for your patience.

    Ciao itsallboutheride ,

    Abbiamo inviato un promemoria al rappresentante del casinò, dato che non abbiamo ancora ricevuto risposta. Hai novità da parte tua?

    Grazie per la pazienza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear itsallboutheride,

    We’ve received a response from the casino representative, which matches the explanation they provided to you as well. They referred to the following rule from their T&C:

    27. For all deposit bonuses exceeding 100%, a maximum cashout of 15 times the deposit amount applies, unless stated otherwise.

    The general Terms & Conditions apply to all promotions.

    It is always recommended to carefully review the general T&C, as they often contain important rules and limitations that apply to all bonuses, helping to avoid misunderstandings like in this case.

    Given this, we unfortunately won’t be able to assist further with this complaint.

    Thank you for your understanding.

    Caro itsallboutheride ,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò, che corrisponde alla spiegazione che ti hanno fornito. Hanno fatto riferimento alla seguente regola dei loro Termini e Condizioni:

    27. Per tutti i bonus di deposito superiori al 100%, si applica un prelievo massimo pari a 15 volte l'importo del deposito, salvo diversa indicazione.

    I Termini e Condizioni generali si applicano a tutte le promozioni.

    Si consiglia sempre di leggere attentamente i T&C generali, poiché spesso contengono regole e limitazioni importanti che si applicano a tutti i bonus, aiutando a evitare malintesi come in questo caso.

    Considerato quanto sopra, purtroppo non potremo fornirti ulteriore assistenza in merito a questo reclamo.

    Grazie per la comprensione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I waited 9 Business Days for them to verify my account to only hear 9 Days later that my Address on my Profile is missing the suburb showing on my Proof of address, where i followed up everyday they could have said it sooner. Submitted my address as it is with Proof of Address again and they say another 3 Business Days. Day four today and still not verified. All is verified only address, surely it does not take another 9 Business Days to verify only my address. I have a withdrawal that i want to do and waiting 2 weeks to withdraw your winnings makes me sceptical to play at this casino again. if i win again what will the next excuse be so that i can not withdraw. CAN SOMEONE PLEASE ASSIST ME IN GETTING MY ACCOUNT VERIFIED PLEASE

    Casinò: Grande Vegas

    Case #: 3241

    Ho aspettato 9 giorni lavorativi per la verifica del mio account e solo 9 giorni dopo mi hanno detto che il mio indirizzo sul profilo non riportava il sobborgo indicato sulla prova di residenza, che ho contattato quotidianamente. Avrebbero potuto dirmelo prima. Ho inviato nuovamente il mio indirizzo così com'è con la prova di residenza e mi hanno detto che ci vorranno altri 3 giorni lavorativi. Oggi è il quarto giorno e non è ancora stato verificato. È stato verificato solo l'indirizzo, sicuramente non ci vogliono altri 9 giorni lavorativi per verificare solo il mio indirizzo. Devo effettuare un prelievo e aspettare 2 settimane per prelevare le vincite mi rende scettico a giocare di nuovo in questo casinò. Se vinco di nuovo, quale sarà la prossima scusa per non poter prelevare? QUALCUNO PUÒ AIUTARMI A VERIFICARE IL MIO ACCOUNT?

    Casinò: Grande Vegas

    Case #: 3241

    Inviato tramite il modulo di reclamo LCB
  • Originale English Traduzione Italiano

    Please verify my account waiting 13 Business days

    Si prega di verificare il mio account in attesa di 13 giorni lavorativi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear sarah80,

    First of all, welcome to LCB.

    Sorry to hear that you are facing this kind of issue. Could you please let us know the amount you're trying to withdraw?

    We've contacted the casino representative regarding this and will update you as soon as we receive their response.

    Thank you.

    Cara sarah80 ,

    Innanzitutto benvenuti a LCB.

    Ci dispiace che tu stia riscontrando questo tipo di problema. Potresti comunicarci l'importo che stai cercando di prelevare?

    Abbiamo contattato il rappresentante del casinò in merito e vi aggiorneremo non appena riceveremo la sua risposta.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    It is $71 - Thank you 

    Costa 71 dollari - Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you for your response, sarah80. We have contacted the casino rep and will let you know once we receive their response.

    Grazie per la risposta, sarah80 . Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e ti faremo sapere non appena riceveremo la sua risposta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    It is now day four of waiting after i waited 9 days to get my account verified. They said Id is verified and bank account verified had to resend my address for verification and this will only take three days. Agent cant give me any solid answer on the chat. Please can someone assist me on getting my account verified. Why all this hicups and running arround the bush. Surely it does not take so long to get stuff verified

    Sono al quarto giorno di attesa, dopo 9 giorni di attesa per la verifica del mio account. Mi hanno detto che il mio documento d'identità e il conto bancario sono stati verificati, quindi ho dovuto inviare nuovamente il mio indirizzo per la verifica, ma ci vorranno solo tre giorni. L'agente non è riuscito a darmi una risposta definitiva in chat. Qualcuno può aiutarmi a verificare il mio account? Perché tutti questi intoppi e questo girare intorno? Di sicuro non ci vuole così tanto tempo per ottenere la verifica.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear sarah80,

    We're still waiting for a response from the casino representative and will update you as soon as we hear back from them. Please note that the verification of KYC documents can sometimes take longer than the stated timeframe in some casinos due to various reasons. If there’s any progress on your side in the meantime, kindly update us.

    Thank you for your patience.

    Cara sarah80 ,

    Stiamo ancora aspettando una risposta dal rappresentante del casinò e ti aggiorneremo non appena avremo notizie. Tieni presente che la verifica dei documenti KYC può talvolta richiedere più tempo rispetto ai tempi indicati in alcuni casinò per vari motivi. Se nel frattempo ci sono progressi da parte tua, ti preghiamo di tenerci aggiornati.

    Grazie per la pazienza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear sarah80,

    We haven't heard back from the casino rep, so we've sent them a reminder. In the meantime, have there been any updates or progress on your side?

    Thank you for your patience.

    Cara sarah80 ,

    Non abbiamo ricevuto risposta dal rappresentante del casinò, quindi gli abbiamo inviato un promemoria. Nel frattempo, ci sono stati aggiornamenti o progressi da parte vostra?

    Grazie per la pazienza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello sarah80,

    Could you please update us on the progress of your case?

    Thank you.

    Ciao sarah80 ,

    Potresti tenerci aggiornati sullo stato di avanzamento del tuo caso?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear sarah80,

    We’ve received an update from the casino rep that your documents have now been approved and your withdrawal request was processed today on their end.

    Could you please confirm this and let us know once the funds reach your account?

    Thank you.

    Cara sarah80 ,

    Abbiamo ricevuto un aggiornamento dal rappresentante del casinò che i tuoi documenti sono stati approvati e che la tua richiesta di prelievo è stata elaborata oggi.

    Potresti confermare questa informazione e farci sapere quando i fondi saranno accreditati sul tuo conto?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark Case #3241 as resolved. 

    If the user gets back to us, we will reopen the complaint if necessary.

    Thank you.

    Poiché sono trascorse 48 ore e non abbiamo ricevuto risposta dal membro, ma abbiamo ricevuto la risposta dal casinò, contrassegneremo il caso n. 3241 come risolto.

    Se l'utente ci risponderà, riapriremo il reclamo, se necessario.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I opened an account back in May and then deposited and then they said AFTER my deposit that I wasn’t allowed to play there because I was from Washington state. And I was disappointed, but I was like OK. Can I get my 25 dollars back? I submitted all the documents they wanted to get my money back and yet, they still have not, to this day given me my $25..

    Importo contestato: 25$

    Casinò: Grande Vegas

    Case #: 3554

    Ho aperto un conto a maggio, ho depositato e dopo il deposito mi hanno detto che non mi era permesso giocare lì perché ero dello stato di Washington. Ero deluso, ma ho pensato: "Ok, posso riavere indietro i miei 25 dollari?". Ho presentato tutti i documenti che volevano per riavere indietro i miei soldi, eppure non mi hanno ancora restituito i miei 25 dollari.

    Importo contestato: 25$

    Casinò: Grande Vegas

    Case #: 3554

    Inviato tramite il modulo di reclamo LCB
  • Originale English Traduzione Italiano
    Leslie Capps wrote:

    I opened an account back in May and then deposited and then they said AFTER my deposit that I wasn’t allowed to play there because I was from Washington state. And I was disappointed, but I was like OK. Can I get my 25 dollars back? I submitted all the documents they wanted to get my money back and yet, they still have not, to this day given me my $25..

    Disputed amount: 25$

    Casino: Grande Vegas

    Case #: 3554

    Any update?

    Leslie Capps ha scritto:

    Ho aperto un conto a maggio, ho depositato e dopo il deposito mi hanno detto che non potevo giocare lì perché ero dello stato di Washington. Ero deluso, ma ho pensato: "Ok, posso riavere indietro i miei 25 dollari?". Ho presentato tutti i documenti che volevano per riavere indietro i miei soldi, eppure non mi hanno ancora restituito i miei 25 dollari.

    Importo contestato: 25$

    Casinò: Grande Vegas

    Caso n.: 3554

    Ci sono novità?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Leslie Capps,

    Thank you for bringing this to our attention. This is exactly why it’s very important to carefully read a casino’s Terms and Conditions before signing up, as unfortunately, situations like this can happen when certain regions are restricted. That said, we’ll contact the casino rep to see what can be done regarding your refund request and will update you here once we have more information.

    Gentile Leslie Capps ,

    Grazie per avercelo segnalato. Questo è esattamente il motivo per cui è molto importante leggere attentamente i Termini e Condizioni di un casinò prima di registrarsi, poiché purtroppo situazioni come questa possono verificarsi quando alcune regioni sono soggette a restrizioni. Detto questo, contatteremo il rappresentante del casinò per valutare la tua richiesta di rimborso e ti aggiorneremo non appena avremo maggiori informazioni.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Any update?

    Ci sono novità?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Leslie Capps,

    Unfortunately, we still haven’t received any reply from the casino rep. We sent them a reminder and will let you know as soon as we have any update.

    Please also note that it’s the players’ responsibility to carefully read the Terms & Conditions and make sure that playing from their country is allowed.

    Ciao Leslie Capps ,

    Purtroppo non abbiamo ancora ricevuto alcuna risposta dal rappresentante del casinò. Abbiamo inviato loro un promemoria e vi faremo sapere non appena avremo aggiornamenti.

    Si prega inoltre di notare che è responsabilità dei giocatori leggere attentamente i Termini e Condizioni e assicurarsi che sia consentito giocare dal proprio Paese.

  • Hello Leslie Capps,

    We still haven’t heard back from the casino regarding your case, so we’ve sent them a follow-up asking for clarification, given the circumstances, and also specifically requested information about the possibility of refunding your $25 deposit.

    We’ll let you know as soon as we receive their reply.

  • Originale English Traduzione Italiano

    They barely replied to me months ago as well and then after one message and me sending all documentation still never paid or responded to me ... 

    Anche a me hanno risposto a malapena mesi fa e poi, dopo un messaggio e l'invio di tutta la documentazione, non mi hanno ancora pagato né risposto...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Anything yet?

    Qualcosa ancora?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Leslie Capps,

    We still haven’t heard back from the casino regarding your case, so we’ve now sent them a follow-up request. We’ll let you know as soon as we receive their response.

    Thank you for your patience.

    Ciao Leslie Capps ,

    Non abbiamo ancora ricevuto risposta dal casinò in merito al tuo caso, quindi abbiamo inviato loro una richiesta di follow-up. Ti faremo sapere non appena riceveremo la loro risposta.

    Grazie per la pazienza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Leslie Capps,

    The casino confirmed your account was closed the same day you registered because online gambling is prohibited in Washington State. Unfortunately, their system didn’t block registration before the deposit.

    They said they are willing to refund you via BTC and have been guiding you through the process, but they still need you to send a clearer photo holding your ID. Their team has been guiding you to receive the funds back, they would just need you to be responsive.

    Ciao Leslie Capps ,

    Il casinò ha confermato che il tuo account è stato chiuso lo stesso giorno della registrazione, poiché il gioco d'azzardo online è vietato nello Stato di Washington. Purtroppo, il loro sistema non ha bloccato la registrazione prima del deposito.

    Hanno detto di essere disposti a rimborsarti tramite BTC e ti hanno guidato attraverso la procedura, ma hanno ancora bisogno che tu invii una foto più chiara con il tuo documento d'identità. Il loro team ti ha aiutato a ricevere i fondi, ma hanno solo bisogno che tu sia reattivo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Leslie Capps,

    Could you please let us know if you’ve seen the casino’s response regarding your refund? Could you please update us on whether you were able to send the requested document or if there’s been any progress on your side?

    Thank you.

    Ciao Leslie Capps ,

    Potresti farci sapere se hai visto la risposta del casinò in merito al tuo rimborso? Potresti aggiornarci se sei riuscito a inviare il documento richiesto o se ci sono stati progressi da parte tua?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark Case #3554 as resolved.

    Poiché sono trascorse 48 ore e non abbiamo ricevuto risposta dal membro, ma abbiamo ricevuto la risposta dal casinò, contrassegneremo il caso n. 3554 come risolto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Great sign up no deposit bonuses to take advantage of ! And to top it off there's plenty of tournaments constantly running at this casino site, definitely recommend 

    Fantastici bonus di iscrizione senza deposito di cui approfittare! E per finire, ci sono tantissimi tornei costantemente in corso su questo sito di casinò, lo consiglio vivamente.

  • Originale English Traduzione Italiano
    JovanaV wrote:

    Hello Leslie Capps,

    Could you please let us know if you’ve seen the casino’s response regarding your refund? Could you please update us on whether you were able to send the requested document or if there’s been any progress on your side?

    Thank you.

    Sorry was mia for a bit yes I will message them ?

    JovanaV ha scritto:

    Ciao Leslie Capps,

    Potresti farci sapere se hai visto la risposta del casinò in merito al tuo rimborso? Potresti aggiornarci se sei riuscito a inviare il documento richiesto o se ci sono stati progressi da parte tua?

    Grazie.

    Scusa se sono stata mia per un po', sì, gli manderò un messaggio?

  • Originale English Traduzione Italiano
    JovanaV wrote:

    Hello Leslie Capps,

    The casino confirmed your account was closed the same day you registered because online gambling is prohibited in Washington State. Unfortunately, their system didn’t block registration before the deposit.

    They said they are willing to refund you via BTC and have been guiding you through the process, but they still need you to send a clearer photo holding your ID. Their team has been guiding you to receive the funds back, they would just need you to be responsive.

    Hello Leslie Capps,

    Thank you for reaching out. Please see their response regarding your case and keep us informed about the progress.

    JovanaV ha scritto:

    Ciao Leslie Capps ,

    Il casinò ha confermato che il tuo account è stato chiuso lo stesso giorno della registrazione, poiché il gioco d'azzardo online è vietato nello Stato di Washington. Purtroppo, il loro sistema non ha bloccato la registrazione prima del deposito.

    Hanno detto di essere disposti a rimborsarti tramite BTC e ti hanno guidato attraverso la procedura, ma hanno ancora bisogno che tu invii una foto più chiara con il tuo documento d'identità. Il loro team ti ha aiutato a ricevere i fondi, ma hanno solo bisogno che tu sia reattivo.

    Ciao Leslie Capps ,

    Grazie per averci contattato. Ti preghiamo di leggere la loro risposta in merito al tuo caso e di tenerci informati sui progressi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Leslie Capps,

    Could you please update us on the progress of your case?

    Thank you.

    Ciao Leslie Capps ,

    Potresti tenerci aggiornati sullo stato di avanzamento del tuo caso?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have sent documentation and still have not gotten response back via email like they asked 

    Ho inviato la documentazione e non ho ancora ricevuto risposta via e-mail come richiesto

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Leslie Capps,

    Could you please let us know if you have checked your spam folder too?

    Thank you.

    Ciao Leslie Capps ,

    Potresti farci sapere se hai controllato anche la tua cartella spam?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Leslie Capps,

    Could you please update us on the progress of your case?

    Thank you.

    Ciao Leslie Capps ,

    Potresti tenerci aggiornati sullo stato di avanzamento del tuo caso?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark Case #3554 as resolved.

    Poiché sono trascorse 48 ore e non abbiamo ricevuto risposta dal membro, ma abbiamo ricevuto la risposta dal casinò, contrassegneremo il caso n. 3554 come risolto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Since the member Leslie Capps has reached out, claiming that she still hasn't received her refund, we will now reopen the Case #3554 and contact the casino rep for further assistance.

    Poiché la socia Leslie Capps ci ha contattato sostenendo di non aver ancora ricevuto il rimborso, riapriremo il caso n. 3554 e contatteremo il rappresentante del casinò per ulteriore assistenza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Leslie Capps,

    We haven't heard back from the casino rep, so we've sent them a reminder. We will update you as soon as we hear back.

    Thank you for your patience.

    Ciao Leslie Capps ,

    Non abbiamo ricevuto risposta dal rappresentante del casinò, quindi gli abbiamo inviato un promemoria. Ti aggiorneremo non appena avremo notizie.

    Grazie per la pazienza.

  • Originale English Traduzione Italiano

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