Hello mplaster,
Hello Gipper24,
The casino representative responded by saying they would respond to you here on the forum as soon as possible.
Regards,
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LEGGIQuindi gli istanti originali brango, yabby, extreme ecc. per quanto siano rigidi con i loro t&c almeno non sono predatori e mirano specificamente ad annullare le vincite legittime. Mr O, Eternal e...
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Hello mplaster,
Hello Gipper24,
The casino representative responded by saying they would respond to you here on the forum as soon as possible.
Regards,
Il rappresentante del casinò ha risposto dicendo che ti avrebbero risposto qui sul forum il prima possibile.
Saluti,
mplaster wroteIt was a week yesterday and still no movement.
Greetings mplaster,
I have had your requested withdrawal approved for you however I noticed you have not updated your Bitcoin address since November of last year. If you could kindly send the Complaints Moderator your updated Bitcoin address they can forward it to me and I'll see what I can do to get the funds out the door for you.
Best wishes,
Nick and Ruby Slots
ha scrittoIeri è passata una settimana e ancora nessun movimento.
Saluti gesso ,
Ho fatto approvare la tua richiesta di prelievo, tuttavia ho notato che non hai aggiornato il tuo indirizzo Bitcoin da novembre dello scorso anno. Se potessi gentilmente inviare al moderatore dei reclami il tuo indirizzo Bitcoin aggiornato, me lo potranno inoltrare e vedrò cosa posso fare per farti uscire i fondi.
Auguri,
Slot Nick e Ruby
Hello mplaster,
Upon the casino representative's response, can you please share with me via private message your updated BTC?
Thanks!
Ciao gesso ,
Alla risposta del rappresentante del casinò, puoi condividere con me tramite messaggio privato il tuo BTC aggiornato?
Grazie!
Gipper24 wroteAfter attempting to get bank wire transfer approved 3 times, screenshot shows evidence that I was told to withdraw via bitcoin.
The reason for denying bank wire transfer was because 1) "they show it is a joint account" - Not possible! It is only in my name. Provided proof 3 times
They also stated 2) They never received the proof that was sent to them 3 different dates to payments@casinosupportcenters.com -of course they received it! Gmail clearly shows they did! Sent it to them 35 times in one day lol!!
Greetings Gipper24,
I have made a special request to see if it is possible to get you an exception to withdraw via Bitcoin, in the meantime do you have another bank account that may be eligible to receive the withdrawals? The shared Chase bank account you had submitted cannot be transferred to per our 3rd party payment providers.
Thanks in advance.
Best wishes,
Nick and Slots of Vegas
Gipper24 ha scrittoDopo aver tentato di ottenere l'approvazione del bonifico bancario per 3 volte, lo screenshot mostra la prova che mi è stato detto di prelevare tramite bitcoin.
Il motivo per negare il bonifico bancario era perché 1) "dimostrano che si tratta di un conto congiunto" - Non è possibile! È solo a mio nome. Prova fornita 3 volte
Hanno anche affermato 2) Non hanno mai ricevuto la prova che è stata loro inviata in 3 date diverse a payment@casinosupportcenters.com - ovviamente l'hanno ricevuta! Gmail mostra chiaramente che lo hanno fatto! Glielo ho inviato 35 volte in un giorno lol!!
Saluti Gipper24 ,
Ho fatto una richiesta speciale per vedere se è possibile ottenere un'eccezione per prelevare tramite Bitcoin, nel frattempo hai un altro conto bancario che potrebbe essere idoneo a ricevere i prelievi? Il conto bancario Chase condiviso che hai inviato non può essere trasferito tramite i nostri fornitori di pagamenti di terze parti.
Grazie in anticipo.
Auguri,
Nick e le slot di Las Vegas
0.7/ 5
I sent it to you just now! Thanks!
Te l'ho mandato proprio adesso! Grazie!
The Chase account is not shared. How is this so hard to understand? It was LITERALLY created with Chase as an individual account because Slots of Vegas said I needed it. Then Slots of Vegas somehow claims it's "shared". It is not. I am the only one on the account. I will not create another one just to be told some other BS lie.
L'account Chase non è condiviso. Come è così difficile da capire? È stato LETTERALMENTE creato con Chase come account individuale perché Slots of Vegas ha detto che ne avevo bisogno. Quindi Slots of Vegas in qualche modo afferma di essere "condiviso". Non è. Sono l'unico sul conto. Non ne creerò un altro solo per sentirmi dire qualche altra bugia.
0.7/ 5
Nickhelp wroteGipper24 wroteAfter attempting to get bank wire transfer approved 3 times, screenshot shows evidence that I was told to withdraw via bitcoin.
The reason for denying bank wire transfer was because 1) "they show it is a joint account" - Not possible! It is only in my name. Provided proof 3 times
They also stated 2) They never received the proof that was sent to them 3 different dates to payments@casinosupportcenters.com -of course they received it! Gmail clearly shows they did! Sent it to them 35 times in one day lol!!
Greetings Gipper24,
I have made a special request to see if it is possible to get you an exception to withdraw via Bitcoin, in the meantime do you have another bank account that may be eligible to receive the withdrawals? The shared Chase bank account you had submitted cannot be transferred to per our 3rd party payment providers.
Thanks in advance.
Best wishes,
Nick and Slots of Vegas
Furthermore, I still can not understand how a bitcoin withdraw is a "special request". NOWHERE in slots of Vegas Terms and Conditions (https://www.slotsofvegas.com/terms.php) does it state that a Card deposit REQUIRES a wire withdrawal. I did not agree to such rules, Slots of Vegas does not have any such rule, but the casino refuses to payout via bitcoin because I used a Card deposit. Getting a bitcoin withdrawal is not a "special request", it is REQUIRED by the casino because there is no rule in the terms and conditions that states a player can't.
Nickhelp ha scrittoGipper24 ha scrittoDopo aver tentato di ottenere l'approvazione del bonifico bancario per 3 volte, lo screenshot mostra la prova che mi è stato detto di prelevare tramite bitcoin.
Il motivo per negare il bonifico bancario era perché 1) "dimostrano che si tratta di un conto congiunto" - Non è possibile! È solo a mio nome. Prova fornita 3 volte
Hanno anche affermato 2) Non hanno mai ricevuto la prova che è stata loro inviata in 3 date diverse a payment@casinosupportcenters.com - ovviamente l'hanno ricevuta! Gmail mostra chiaramente che lo hanno fatto! Glielo ho inviato 35 volte in un giorno lol!!
Saluti Gipper24,
Ho fatto una richiesta speciale per vedere se è possibile ottenere un'eccezione per prelevare tramite Bitcoin, nel frattempo hai un altro conto bancario che potrebbe essere idoneo a ricevere i prelievi? Il conto bancario Chase condiviso che hai inviato non può essere trasferito tramite i nostri fornitori di pagamenti di terze parti.
Grazie in anticipo.
Auguri,
Nick e le slot di Las Vegas
Inoltre non riesco ancora a capire come un prelievo di bitcoin sia una “richiesta speciale”. DA NESSUNA parte nei Termini e condizioni di Slots of Vegas (https://www.slotsofvegas.com/terms.php) si afferma che un deposito con carta RICHIEDE un prelievo tramite bonifico. Non ho accettato tali regole, Slots of Vegas non ha alcuna regola del genere, ma il casinò si rifiuta di pagare tramite bitcoin perché ho utilizzato un deposito con carta. Ottenere un prelievo di bitcoin non è una "richiesta speciale", è RICHIESTO dal casinò perché non esiste una regola nei termini e nelle condizioni che stabilisca che un giocatore non può.
0.7/ 5
Still nothing! Come on Ruby, you have been in business longer than most of the others out there yet when it comes to payouts you're the worst. I'm sorry! Really I am because really you're my favorite casino but I rarely play there anymore because it takes weeks or more to get paid. And I can't figure out your reasoning. Because I'm sure I'm no different than other players in that when I receive a payout I turn around and deposit right back into the casino. You're only hurting yourself!
Ancora niente! Andiamo Ruby, sei in attività da più tempo della maggior parte degli altri là fuori, eppure quando si tratta di pagamenti sei la peggiore. Mi dispiace! Davvero, perché sei il mio casinò preferito, ma gioco raramente lì perché ci vogliono settimane o più per essere pagato. E non riesco a capire il tuo ragionamento. Perché sono sicuro di non essere diverso dagli altri giocatori in quanto quando ricevo un pagamento mi giro e deposito nuovamente nel casinò. Stai solo facendo del male a te stesso!
I think i've joined pretty many casinos till i'm about tired of registering into more.. What makes your casino different from the rest? As in what major offers/promos do have?
Penso di essermi iscritto a parecchi casinò finché non sono stanco di registrarmi in altri... Cosa rende il tuo casinò diverso dagli altri? Ad esempio, quali sono le principali offerte/promozioni?
Hello mplaster,
Hello Gipper24,
We have notified the casino representative.
Hello Fred28350,
Please visit this page to see a list of casinos where you can play, as our website is geo-targeted. In addition, the casinos will be ranked in hierarchical order based on their ratings, from highest to lowest.
Ciao gesso ,
Ciao Gipper24 ,
Abbiamo informato il rappresentante del casinò.
Ciao Fred28350 ,
Ti invitiamo a visitare questa pagina per visualizzare l'elenco dei casinò in cui puoi giocare, poiché il nostro sito web è geo-targetizzato. Inoltre, i casinò verranno classificati in ordine gerarchico in base alle loro valutazioni, dal più alto al più basso.
You know, what really makes me mad in regards to Ruby Slots is my payout has been sitting there approved since Monday and is "queued" to b sent. We all know that just means it's sitting there until they feel like sending it. Cause once it's sent u receive it very fast. Why does it have to b like this? Urghh
Sapete, ciò che mi fa davvero impazzire per quanto riguarda Ruby Slots è che il mio pagamento è rimasto lì approvato da lunedì ed è "in coda" per essere inviato. Sappiamo tutti che significa semplicemente che rimarrà lì finché non avranno voglia di inviarlo. Perché una volta inviato, lo ricevi molto velocemente. Perchè deve essere così? Urgh
Been 2 weeks today and still nothing. It was approved on Monday. But not sent. Absolutely ridiculous!
Sono passate 2 settimane oggi e ancora niente. Lunedì è stato approvato. Ma non inviato. Assolutamente ridicolo!
Greetings mplaster,
Apologies, it's never happen previously but when I presented the payment for express disbursal the finance department requested I have you confirm your Bitcoin address via "official" channels. Could you kindly contact customer service and give them your updated address? It appears they need a ticket number for confirmation and the quickest way to accomplish this would be through the service department.
Best wishes and thanks for your cooperation,
Nick and Ruby
Saluti gesso ,
Mi scuso, non è mai successo in precedenza, ma quando ho presentato il pagamento per lo sborso espresso il dipartimento finanziario mi ha chiesto di confermare il tuo indirizzo Bitcoin tramite canali "ufficiali". Potresti gentilmente contattare il servizio clienti e fornire loro il tuo indirizzo aggiornato? Sembra che abbiano bisogno di un numero di biglietto per la conferma e il modo più rapido per farlo sarebbe tramite il reparto assistenza.
I migliori auguri e grazie per la collaborazione,
Nick e Ruby
Gipper24 wrote:Nickhelp wroteGipper24 wroteAfter attempting to get bank wire transfer approved 3 times, screenshot shows evidence that I was told to withdraw via bitcoin.
The reason for denying bank wire transfer was because 1) "they show it is a joint account" - Not possible! It is only in my name. Provided proof 3 times
They also stated 2) They never received the proof that was sent to them 3 different dates to payments@casinosupportcenters.com -of course they received it! Gmail clearly shows they did! Sent it to them 35 times in one day lol!!
Greetings Gipper24,
I have made a special request to see if it is possible to get you an exception to withdraw via Bitcoin, in the meantime do you have another bank account that may be eligible to receive the withdrawals? The shared Chase bank account you had submitted cannot be transferred to per our 3rd party payment providers.
Thanks in advance.
Best wishes,
Nick and Slots of Vegas
Furthermore, I still can not understand how a bitcoin withdraw is a "special request". NOWHERE in slots of Vegas Terms and Conditions (https://www.slotsofvegas.com/terms.php) does it state that a Card deposit REQUIRES a wire withdrawal. I did not agree to such rules, Slots of Vegas does not have any such rule, but the casino refuses to payout via bitcoin because I used a Card deposit. Getting a bitcoin withdrawal is not a "special request", it is REQUIRED by the casino because there is no rule in the terms and conditions that states a player can't.
Greetings Gipper24,
I certainly appreciate your feelings on the matter, my job is (sometimes not so) simply to research the situation thoroughly and assist you in whatever way I can. That said it is policy directly related to our finance department, I am attempting to circumnavigate this on your behalf however your patience and understanding in the matter are appreciated.
Best wishes,
Nick
Gipper24 ha scritto:Nickhelp ha scrittoGipper24 ha scrittoDopo aver tentato di ottenere l'approvazione del bonifico bancario per 3 volte, lo screenshot mostra la prova che mi è stato detto di prelevare tramite bitcoin.
Il motivo per negare il bonifico bancario era perché 1) "dimostrano che si tratta di un conto congiunto" - Non è possibile! È solo a mio nome. Prova fornita 3 volte
Hanno anche affermato 2) Non hanno mai ricevuto la prova che è stata loro inviata in 3 date diverse a payment@casinosupportcenters.com - ovviamente l'hanno ricevuta! Gmail mostra chiaramente che lo hanno fatto! Glielo ho inviato 35 volte in un giorno lol!!
Saluti Gipper24,
Ho fatto una richiesta speciale per vedere se è possibile ottenere un'eccezione per prelevare tramite Bitcoin, nel frattempo hai un altro conto bancario che potrebbe essere idoneo a ricevere i prelievi? Il conto bancario Chase condiviso che hai inviato non può essere trasferito tramite i nostri fornitori di pagamenti di terze parti.
Grazie in anticipo.
Auguri,
Nick e le slot di Las Vegas
Inoltre non riesco ancora a capire come un prelievo di bitcoin sia una “richiesta speciale”. DA NESSUNA parte nei Termini e condizioni di Slots of Vegas (https://www.slotsofvegas.com/terms.php) si afferma che un deposito con carta RICHIEDE un prelievo tramite bonifico. Non ho accettato tali regole, Slots of Vegas non ha alcuna regola del genere, ma il casinò si rifiuta di pagare tramite bitcoin perché ho utilizzato un deposito con carta. Ottenere un prelievo di bitcoin non è una "richiesta speciale", è RICHIESTO dal casinò perché non esiste una regola nei termini e nelle condizioni che stabilisca che un giocatore non può.
Saluti Gipper24 ,
Apprezzo sicuramente i tuoi sentimenti in merito, il mio lavoro è (a volte non così) semplicemente quello di ricercare a fondo la situazione e assisterti in ogni modo possibile. Detto questo, si tratta di una politica direttamente correlata al nostro dipartimento finanziario, sto tentando di aggirarla per tuo conto, tuttavia apprezziamo la tua pazienza e comprensione in merito.
Auguri,
Nick
0.7/ 5
I went to live chat and they updated my bitcoin address, they told me to check back in an hour. I waited a couple hours and was just told it would probly b the end of next week. This is ridiculous, can u please help. Hell, they'll need another update by then. Thank you!
Sono andato alla chat dal vivo e hanno aggiornato il mio indirizzo bitcoin, mi hanno detto di ricontrollare tra un'ora. Ho aspettato un paio d'ore e mi è stato appena detto che probabilmente sarebbe stato alla fine della prossima settimana. Questo è ridicolo, potete aiutarmi per favore? Diavolo, per allora avranno bisogno di un altro aggiornamento. Grazie!
Hello mplaster,
We ask for your patience in your case, and while we understand your concerns, let us wait for the casino's final response.
Thanks for your understanding.
Ciao gesso ,
Chiediamo la tua pazienza nel tuo caso e, pur comprendendo le tue preoccupazioni, aspettiamo la risposta finale del casinò.
Grazie per la tua comprensione.
I know, it's just so disappointing. I'm so broke and Sunday's my granddaughters birthday and I figured I'd have it within 2 weeks. Oh well, not much I can do.
Lo so, è così deludente. Sono così al verde e domenica è il compleanno di mia nipote e ho pensato che l'avrei avuto entro 2 settimane. Oh beh, non posso fare molto.
Still no money! It was approved a week ago today!
Ancora senza soldi! È stato approvato una settimana fa oggi!
My payout was approved a week ago today and still no money
Il mio pagamento è stato approvato una settimana fa oggi e ancora senza soldi
Greetings mplaster,
Thanks so much for your cooperation, all the necessaries are in place and the funds should be sent out shortly via Bitcoin. Let us know when they arrive!
Best wishes,
Nick and Ruby Slots
Saluti gesso ,
Grazie mille per la collaborazione, tutto il necessario è a posto e i fondi dovrebbero essere inviati a breve tramite Bitcoin. Fateci sapere quando arrivano!
Auguri,
Slot Nick e Ruby
Should I expect it today?
Dovrei aspettarmelo oggi?
Hi Nick, still haven't received payment
Ciao Nick, non ho ancora ricevuto il pagamento
Greetings mplaster,
I handed it directly to the payouts department for express payout, a soon as Bitcoin payments are being disbursed you are in the front of the line however once again, this is a standard Bitcoin payment and thus subject to human limitations. Your patience and understanding are greatly appreciated..
Best wishes,
Nick and Ruby
Saluti gesso ,
L'ho consegnato direttamente al reparto pagamenti per il pagamento espresso, non appena i pagamenti Bitcoin vengono erogati sei in prima fila, tuttavia, ancora una volta, questo è un pagamento Bitcoin standard e quindi soggetto a limitazioni umane. La tua pazienza e comprensione sono molto apprezzate..
Auguri,
Nick e Ruby
Got it! Thank you so much for your help. Appreciate it!
Marilyn
Fatto! Grazie mille per il vostro aiuto. Apprezzalo!
Marilyn
Hello mplaster,
We are so glad to hear that!
Thanks for the update. Enjoy your winnings We will mark this complaint Resolved.
Can we kindly ask you to share with us the information about the winning amount via private message? (How much money have you managed to withdraw?) We collect this data solely to create yearly complaint-related statistics. Thank you!
Ciao gesso ,
Siamo così felici di sentirlo!
Grazie per l'aggiornamento. Goditi le tue vincite Contrassegneremo questo reclamo come Risolto.
Possiamo chiederti gentilmente di condividere con noi le informazioni sull'importo vinto tramite messaggio privato ? (Quanti soldi sei riuscito a prelevare?) Raccogliamo questi dati esclusivamente per creare statistiche annuali relative ai reclami. Grazie!
No resolution on this payout of more than $3,800.00 for nearly three months. I have officially filed all previous deposits to Slots of Vegas as fraud to my credit card company, due to the casino's unwillingness to follow their own Terms and Conditions and unwillingness to release the payout funds.
Nessuna risoluzione su questo pagamento di oltre $ 3.800,00 per quasi tre mesi. Ho ufficialmente denunciato tutti i depositi precedenti a Slots of Vegas come frode nei confronti della società emittente della mia carta di credito, a causa della riluttanza del casinò a seguire i propri Termini e condizioni e della riluttanza a rilasciare i fondi di pagamento.
0.7/ 5
I made a withdrawal to club player casino via Litecoin around 16 hrs ago, n said was approved n sent. very aggravating that i don't even see the payout on blockchain or anything yet as said sent around 16 hrs ago. Somebody please pls help me out, I'd b so very grateful, thx 🤞🤞🤞🤞❤️❤️❤️🤞🤞🤞
Ho effettuato un prelievo al casinò Club Player tramite Litecoin circa 16 ore fa, e ho detto che era stato approvato e inviato. è molto irritante il fatto che non veda nemmeno il pagamento sulla blockchain o altro, come detto inviato circa 16 ore fa. Qualcuno per favore mi aiuta, gliene sarei davvero grato, grazie 🤞🤞🤞🤞❤️❤️❤️🤞🤞🤞
0.4/ 5
Hello Berent13,
First of all, welcome to LCB! Glad to have you here.
See our review of the casino here.
Please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case.
Thanks.
Ciao Berent13 ,
Innanzitutto benvenuto in LCB! Felice di averti qui.
Vedi la nostra recensione del casinò qui .
Ti preghiamo di inviarci il tuo nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni sul tuo caso.
Grazie.
Hello Berent13,
Thanks for sharing your casino credentials with us!
We will reach out to a casino representative to inquire about your case.
Keep you posted.
Ciao Berent13 ,
Grazie per aver condiviso con noi le tue credenziali del casinò!
Contatteremo un rappresentante del casinò per chiedere informazioni sul tuo caso.
Tenervi aggiornati.
Hello Gipper24,
The casino rep got back to us, claiming their team has thoroughly reviewed your case.
In response to your concerns, we want to notify you that they said their final decision to refund your deposits, including the winning deposit, was made to uphold their commitment to the integrity of the platform and to ensure compliance with their third-party payment providers' policies. Unfortunately, as the winning deposit is no longer within the casino, it renders the associated win invalid as well.
Considering their response and as it is their final statement regarding your case, we will close this complaint and mark it Resolved as we did everything in our power.
Thanks for your understaning.
Ciao Gipper24 ,
Il rappresentante del casinò ci ha contattato sostenendo che il suo team ha esaminato attentamente il tuo caso.
In risposta alle tue preoccupazioni, vogliamo informarti che hanno affermato che la loro decisione finale di rimborsare i tuoi depositi, incluso il deposito vincente, è stata presa per mantenere il loro impegno nei confronti dell'integrità della piattaforma e per garantire la conformità con i loro fornitori di pagamenti di terze parti ' politiche. Sfortunatamente, poiché il deposito vincente non è più all'interno del casinò, anche la vincita associata non è valida.
Considerando la loro risposta e poiché si tratta della loro dichiarazione finale relativa al tuo caso, chiuderemo questo reclamo e lo contrassegneremo Risolto poiché abbiamo fatto tutto ciò che era in nostro potere.
Grazie per la comprensione.
Cool cat casino does not pay, They will not pay. I email them and everytine i get the same generic email in return. Do not play at this casino
Il casinò Cool Cat non paga, non pagheranno. Mando loro un'e-mail e ogni volta ricevo in cambio la stessa e-mail generica. Non giocare in questo casinò
0.6/ 5
I was wondering if there are any updated No Deposit Bonus codes, Please and thank you.
Mi chiedevo se ci sono codici bonus senza deposito aggiornati, per favore e grazie.
Hello dinocow,
Hello GmaShorty76,
First of all, welcome to LCB! Glad to have you here.
dinocow, can you please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?
GmaShorty76- No Deposit Codes are updated daily and can be found here.
Ciao dinosauro ,
Ciao GmaShorty76 ,
Innanzitutto benvenuto in LCB! Felice di averti qui.
dinocow , puoi inviarci il tuo nome utente/id del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni sul tuo caso?
GmaShorty76 - I codici senza deposito vengono aggiornati quotidianamente e possono essere trovati qui .
Ive messaged them ive emailed them no response, or the same generic response. I made a deposit i sent in my verification.
Ho inviato loro un messaggio, ho inviato loro un'e-mail senza risposta o la stessa risposta generica. Ho effettuato un deposito che ho inviato nella mia verifica.
Hello dinocow,
First of all, welcome to LCB! Glad to have you here.
Can you please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?
Thanks!
Ciao dinosauro ,
Innanzitutto benvenuto in LCB! Felice di averti qui.
Puoi inviarci il nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni sul tuo caso?
Grazie!
Hi. Dumb question but is Planet7 not available in the US anymore?
CIAO. Domanda stupida ma Planet7 non è più disponibile negli Stati Uniti?
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