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Ultimo messaggio fatto 19 years fa fa da C3SARIIO
cindygreco
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Sorry to hear it hasn't been sorted out yet. Thank you for letting us know. We'll notify the casino rep to update us regarding your case. We'll keep you posted. 

    Mi dispiace sapere che la cosa non è stata ancora risolta. Grazie per avercelo informato. Informeremo il rappresentante del casinò per aggiornarci sul tuo caso. Ti terremo aggiornato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MissKaron,

    We got a reply from the casino regarding your payouts. You've probably received this emails stating that:

    The first two transactions will be combined and sent to the processor in 72 hours. Once we have the tracking numbers next week you will receive an email with the delivery details. By the end of next week the other two amounts will also be combined and sent.We are not able to send more than $2500 via check, therefore , we will send them one after the other.

    Please do let us know when the money hit your account. 

    Ciao MissKaron,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò in merito ai tuoi pagamenti. Probabilmente hai ricevuto questa email in cui si afferma che:

    Le prime due transazioni verranno combinate e inviate al processore entro 72 ore. Una volta che avremo i numeri di tracciamento la prossima settimana, riceverai un'e-mail con i dettagli della consegna. Entro la fine della prossima settimana verranno combinati e inviati anche gli altri due importi. Non siamo in grado di inviare più di $ 2500 tramite assegno, pertanto li invieremo uno dopo l'altro.

    Per favore, facci sapere quando il denaro arriverà sul tuo conto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Cindy: re Bingo-Knights Casino

    I have a 112.75 dollar withrawal via check pending since March 31,2017.  user=PacerFive

    I'm not getting answers through the LiveChat. Please help.

    Ciao Cindy: riguardi il Casinò Bingo-Knights

    Ho un prelievo di 112,75 dollari tramite assegno in sospeso dal 31 marzo 2017. utente=PacerFive

    Non ricevo risposte tramite la LiveChat. Per favore aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I;ve been waiting to receive a $132.00  Bitcoin withdrawal for a month now from Dreams Casino the same outfit as this casino.

    My June 6th request got a Mgrs. approval on June 28th but no payment as of yet!!

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Acct. - quball

    06/28/2017 08:28 AM Manager Withdrawal Approved! -$88.00
    06/28/2017 08:28 AM Manager Withdrawal Requested -$88.00
    06/28/2017 08:28 AM Bitcoin Withdrawal Declined $88.00
    06/28/2017 08:28 AM Bitcoin Withdrawal Approved! -$132.00

    Sto aspettando di ricevere un prelievo di $ 132,00 in Bitcoin da un mese ormai da Dreams Casino, lo stesso sito di questo casinò.

    La mia richiesta del 6 giugno ha ricevuto una risposta da Mons. approvazione il 28 giugno ma ancora nessun pagamento!!

    -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------

    Acc. -Quball

    28/06/2017 08:28 Ritiro del manager approvato! -$88,00
    28/06/2017 08:28 Richiesto ritiro del manager - $ 88,00
    28/06/2017 08:28 Prelievo di Bitcoin diminuito $ 88,00
    28/06/2017 08:28 Approvato il ritiro di Bitcoin! -$ 132,00

  • Originale English Traduzione Italiano

    HI qubal,

    Your message will be forwarded to the casino. Please bear in mind that the whole casino group has a  warning sign. You can find more info HERE

    Ciao qubal,

    Il tuo messaggio verrà inoltrato al casinò. Tieni presente che l'intero gruppo di casinò ha un segnale di avvertimento. Potete trovare maggiori informazioni qui .

  • Originale English Traduzione Italiano

    thanks

    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    The casino informed us that since you want to be paid via Bitcoin, they will be able to issue out the payment until next week. 

    Please let us know once you get the money. 

    Il casinò ci ha informato che, poiché desideri essere pagato tramite Bitcoin, potranno emettere il pagamento fino alla prossima settimana.

    Per favore, faccelo sapere una volta che avrai i soldi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I doubt if I ever get paid by this group and I really don't care anymore. I'll never drop a dime into this group of casinos again!!  I'll stick with legitment RTG's Casinos that are happy to pay in a reasonable time frame when I win few bucks!

    Thanks for trying Melissa, I much appreciate your assistance!

    Thanks

    Dubito che verrò mai pagato da questo gruppo e davvero non mi interessa più. Non metterò mai più un centesimo in questo gruppo di casinò!! Resterò fedele ai casinò legittimi di RTG che sono felici di pagare in un periodo di tempo ragionevole quando vinco pochi dollari!

    Grazie per aver provato Melissa, apprezzo molto il tuo aiuto!

    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Please don't give up now. They should pay you. You need to be a little bit more patient. Let's wait until next week and see if the money will be in your account. 

    Per favore, non arrenderti adesso. Dovrebbero pagarti. Devi essere un po' più paziente. Aspettiamo fino alla prossima settimana e vediamo se i soldi saranno sul tuo conto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    No payment as of today - Looks like they lied AGAIN!!

    Nessun pagamento ad oggi - Sembra che abbiano mentito ANCORA!!

  • Originale English Traduzione Italiano
    quball wrote:

    No payment as of today - Looks like they lied AGAIN!!

    Oh, sorry to hear that. We're going to contact them again. As per their words, you should have been paid 10 days ago. We'll keep you posted. 

    quball ha scritto:

    Nessun pagamento ad oggi - Sembra che abbiano mentito ANCORA!!

    Oh mi spiace sentirlo. Li contatteremo di nuovo. Secondo le loro parole, avresti dovuto essere pagato 10 giorni fa. Ti terremo aggiornato.

  • Originale English Traduzione Italiano
    quball wrote:

    No payment as of today - Looks like they lied AGAIN!!

    The casino emailed us today saying that they haven't been able to issue out the payment because they need to move you from Bitcoin to another withdrawal method. They tried to reach you but got no reply. Could you please contact them so it can be sorted out? 

    Thanks

    quball ha scritto:

    Nessun pagamento ad oggi - Sembra che abbiano mentito ANCORA!!

    Il casinò ci ha inviato un'e-mail oggi dicendoci che non sono stati in grado di emettere il pagamento perché devono spostarti da Bitcoin a un altro metodo di prelievo. Hanno provato a contattarti ma non hanno ricevuto risposta. Potresti contattarli per risolvere la questione?

    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Here is my conversation with them this morning via live chat - 

     

    Thank you for contacting Dreams Casino. My name is 'Tom'. For your security, please verify the Email address, Username, and phone number on your account so that I can assist you further.

    quball: dmbxxxxxxx

    Tom: Welcome to Dreams casino. This is Tom, Can I have your E-mail id, username and phone number please?

    quball: quball

    quball: 309xxxxxxx

    Tom: Thank you for sharing the information. Please go ahead with your question, I am here to help you.

    quball: I have not received my payout or withdrawal from june 28th manger approval for $132.00

    quball: Reference #: LTK121660168194737X

    quball: Dear David, This is Annie Holmes with Dreams. Please contact us via Live Chat so that we can alert Finance again

    Tom: Just a moment.

    quball: ok

    Tom: Hay David ! I can see that your pay out is in process to send it to the processor as it was escalated to the manager. They are keep in touch with the finance department regarding your payout.

    Tom:

    quball: What does that mean?

    Tom: It was already escalated and will be reach to you any time.

    quball: Ok - Thanks

    quball: See ya later

    Ecco la mia conversazione con loro stamattina tramite live chat -

    Grazie per aver contattato Dreams Casino. Il mio nome è Tom'. Per la tua sicurezza, verifica l'indirizzo email, il nome utente e il numero di telefono sul tuo account in modo che possiamo aiutarti ulteriormente.

    quball: dmbxxxxxxx

    Tom: Benvenuto al casinò Dreams. Sono Tom, posso avere il tuo ID e-mail, nome utente e numero di telefono, per favore?

    quball: quball

    quball: 309xxxxxxx

    Tom: Grazie per aver condiviso le informazioni. Per favore vai avanti con la tua domanda, sono qui per aiutarti.

    quball: Non ho ricevuto il pagamento o il prelievo dall'approvazione del manager del 28 giugno per $ 132,00

    quball: Riferimento n.: LTK121660168194737X

    quball: Caro David, questa è Annie Holmes con Dreams. Ti preghiamo di contattarci tramite Live Chat in modo da poter avvisare nuovamente la Finanza

    Tom: Solo un momento.

    quball: ok

    Tom: Ciao David! Vedo che il tuo pagamento è in fase di invio al processore poiché è stato inoltrato al gestore. Sono in contatto con il dipartimento finanziario per quanto riguarda il tuo pagamento.

    Tom:

    quball: Cosa significa?

    Tom: È stato già inoltrato all'escalation e ti verrà comunicato in qualsiasi momento.

    quball: Ok, grazie

    quball: Ci vediamo dopo

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for sharing this. Have you already changed your withdrawal method from bitcoin? According to their words earlier today, they've been waiting for you to provide them with payment details. 

    Grazie per aver condiviso questo Hai già cambiato metodo di prelievo da bitcoin? Secondo le loro parole di oggi, stavano aspettando che tu fornissi loro i dettagli del pagamento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have no other withdrawal option but bitcoin!

    Non ho altra opzione di prelievo se non bitcoin!

  • Originale English Traduzione Italiano
    quball wrote:

    I have no other withdrawal option but bitcoin!

    Hm! Please wait for them to contact you again and I'm sure they're going to find a way to pay you out. 

    quball ha scritto:

    Non ho altra opzione di prelievo se non bitcoin!

    Hmm! Per favore aspetta che ti contattino di nuovo e sono sicuro che troveranno un modo per pagarti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    again I spoke with live support today about bitcoin --

    Thank you for contacting Dreams Casino. My name is 'Kimo'. For your security, please verify the Email address, Username, and phone number on your account so that I can assist you further.

    quball: hi - do you accept Bitcoin as a deposit and withdrawal method?

    Kimo: Hello

    Kimo: Yes we do

    quball: ok tkx

    ancora una volta oggi ho parlato con l'assistenza dal vivo di bitcoin --

    Grazie per aver contattato Dreams Casino. Il mio nome è "Kimo". Per la tua sicurezza, verifica l'indirizzo email, il nome utente e il numero di telefono sul tuo account in modo che possiamo aiutarti ulteriormente.

    quball: ciao, accetti Bitcoin come metodo di deposito e prelievo?

    Kimo: Ciao

    Kimo: Sì, lo sappiamo

    quball: ok, grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Still No Payment !!

    Ancora nessun pagamento!!

  • Originale English Traduzione Italiano
    quball wrote:

    Still No Payment !!

    Did you get in touch with them? 

    quball ha scritto:

    Ancora nessun pagamento!!

    Sei entrato in contatto con loro?

  • Originale English Traduzione Italiano

    I talked to support 2 times and both times they said Bitcoin is still used for deposits and withdrawals !!

    As for when they will pay - I just get same standard answer" its being prosessed "!!!!!!!!!

    Ho parlato con l'assistenza 2 volte ed entrambe le volte hanno detto che Bitcoin è ancora utilizzato per depositi e prelievi!!

    Per quanto riguarda quando pagheranno, ricevo semplicemente la stessa risposta standard "è in fase di elaborazione"!!!!!!!!!

  • Originale English Traduzione Italiano
    quball wrote:

    I talked to support 2 times and both times they said Bitcoin is still used for deposits and withdrawals !!

    As for when they will pay - I just get same standard answer" its being prosessed "!!!!!!!!!

    Hm! Okay! We'll contact them to check what's going on with your payment. 

    quball ha scritto:

    Ho parlato con l'assistenza 2 volte ed entrambe le volte hanno detto che Bitcoin è ancora utilizzato per depositi e prelievi!!

    Per quanto riguarda quando pagheranno, ricevo semplicemente la stessa risposta standard "è in fase di elaborazione"!!!!!!!!!

    Hmm! Va bene! Li contatteremo per verificare cosa sta succedendo con il tuo pagamento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    The casino promised that your payment will go through today. Hope they'll keep the promise. Please update us when you get the money. 

    Cheers

    Il casinò ha promesso che il tuo pagamento verrà effettuato oggi. Spero che mantengano la promessa. Per favore, aggiornaci quando ricevi i soldi.

    Saluti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks Melissa for all you have done for me!!

    I'll let you know if it comes.

    Grazie Melissa per tutto quello che hai fatto per me!!

    Ti farò sapere se arriva.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    The casino promised that your payment will go through today. Hope they'll keep the promise. Please update us when you get the money. 

    Cheers

     The Casino did not follow thru on their promise as of today.

    MelissaN ha scritto:

    Il casinò ha promesso che il tuo pagamento verrà effettuato oggi. Spero che mantengano la promessa. Per favore, aggiornaci quando ricevi i soldi.

    Saluti

    Ad oggi il Casinò non ha mantenuto la promessa.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hm! Thanks for letting us know. We'll contact them again to see what seems to be the issue with your payouts.

    Hmm! Grazie per averci fatto sapere. Li contatteremo nuovamente per verificare quale sembra essere il problema con i tuoi pagamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    The casino promised that your payment will go through today. Hope they'll keep the promise. Please update us when you get the money. 

    Cheers

     This just shows that the "Virtual group of Casinos" is really very Untrustworthy - Anyone who deposits in this group of rogue casinos can kiss there deposts and any withdrawal attempt "GOODBYE"!!! My attempt to collect a " Very Small Sum" of $132.00 is a very telling example!!

    MelissaN ha scritto:

    Il casinò ha promesso che il tuo pagamento verrà effettuato oggi. Spero che mantengano la promessa. Per favore, aggiornaci quando ricevi i soldi.

    Saluti

    Ciò dimostra semplicemente che il "Gruppo virtuale di casinò" è davvero molto inaffidabile - Chiunque depositi in questo gruppo di casinò disonesti può baciare i depositi e qualsiasi tentativo di prelievo "Arrivederci"!!! Il mio tentativo di raccogliere una "somma molto piccola" di $ 132,00 è un esempio molto significativo!!

  • Originale English Traduzione Italiano

    That's the reason why the whole group is on our warning list. They have extremely long payouts. You need to pay a closer attention when choosing a casino to play in. We'll let you know as soon as they email us. 

    Questo è il motivo per cui l'intero gruppo è sulla nostra lista di avvertimenti. Hanno pagamenti estremamente lunghi. È necessario prestare maggiore attenzione quando si sceglie un casinò in cui giocare. Te lo faremo sapere non appena ci invieranno un'e-mail.

  • Originale English Traduzione Italiano

    No payment yet!

    Nessun pagamento ancora!

  • Originale English Traduzione Italiano
    quball wrote:

    No payment yet!

    So sorry to hear that. It's getting frustrating though. You should have got your payment on 28th Aug, as they promised! We'll get n touch with them again to see what happened. 

    quball ha scritto:

    Nessun pagamento ancora!

    Mi dispiace così tanto. Sta diventando frustrante però. Avresti dovuto ricevere il pagamento il 28 agosto, come promesso! Li contatteremo di nuovo per vedere cosa è successo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks Melissa - I just now got this message from my Bitcoin wallet   ---

    "You just received 0.03284 BTC (worth $132.65 USD) from an external Bitcoin account."

    Grazie Melissa, ho appena ricevuto questo messaggio dal mio portafoglio Bitcoin ---

    "Hai appena ricevuto 0,03284 BTC (del valore di $ 132,65 USD) da un conto Bitcoin esterno."

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ignore that last post from me - The payment I received was from Sloto Cash not Dreams - It seems the amountb was the same that dreams owes me!!

    Dear David XXXXXXXX
    Your Payout of $ 120.73 USD for Account ID QuBall has been processed. Method: Manual-Bitcoinhttps://blockchain.info/tx/ 9a814e911dbe9db0c5d2e1558d1fad 88bbe759b3f97f70f720c61c9795f0 a23e

    We thank you for your continued business and are always available if you should have any questions.

     

    Website:
    http://slotocash.im
    Email:
    support@slotocash.im
    Phone:
    +1 866 890 6745
    Thank you for your patronage.
    -The Staff at Slotocash Casino-

    Transaction View information about a bitcoin transaction
    9a814e911dbe9db0c5d2e1558d1fad88bbe759b3f97f70f720c61c9795f0a23e
    1PZcNzqF5MYbuEPtGcRMsdu6VNDynkqVWw (0.044031 BTC - Output)
    1NC5B53bCCxGGYJ5etdx7eC5XGSWyxZ4q4 - (Unspent) 0.010903 BTC
    1GxsPn9CHqyZzyjcEQBch748AtAeenDgD7 - (Spent) 0.03284 BTC
    40 Confirmations

    Ignora il mio ultimo post - Il pagamento che ho ricevuto proveniva da Sloto Cash e non da Dreams - Sembra che l'importo fosse lo stesso che Dreams mi deve!!

    Caro Davide XXXXXXXX
    Il tuo pagamento di $ 120,73 USD per l'ID conto QuBall è stato elaborato. Metodo: Manuale-Bitcoinhttps://blockchain.info/tx/ 9a814e911dbe9db0c5d2e1558d1fad 88bbe759b3f97f70f720c61c9795f0 a23e

    Ti ringraziamo per la tua continua attività e siamo sempre disponibili se dovessi avere domande.

    Sito web:
    http://slotocash.im
    E-mail:
    support@slotocash.im
    Telefono:
    +1 866 890 6745
    Grazie per il vostro patrocinio.
    -Lo staff del Casinò Slotocash-

    Transazione Visualizza le informazioni su una transazione bitcoin
    9a814e911dbe9db0c5d2e1558d1fad88bbe759b3f97f70f720c61c9795f0a23e
    1PZcNzqF5MYbuEPtGcRMsdu6VNDynkqVWw (0,044031 BTC - Uscita)
    1NC5B53bCCxGGYJ5etdx7eC5XGSWyxZ4q4 - (Non speso) 0,010903 BTC
    1GxsPn9CHqyZzyjcEQBch748AtAeenDgD7 - (speso) 0,03284 BTC
    40 conferme

  • Originale English Traduzione Italiano

    This is the update we got from the casino: 

    We did try to issue the payment to the player yet the crypto address registered for him is no longer valid, we get the error when trying to issue out the payment.

    They want you to contact them. I'll send you a PM with the email address you should contact. You also need to provide them with your personal details. Please check your forum inbox. 

    Questo è l'aggiornamento che abbiamo ricevuto dal casinò:

    Abbiamo provato a emettere il pagamento al giocatore ma l'indirizzo crittografico registrato per lui non è più valido, riceviamo l'errore quando proviamo a emettere il pagamento.

    Vogliono che tu li contatti. Ti manderò un PM con l'indirizzo email da contattare. È inoltre necessario fornire loro i tuoi dati personali. Controlla la posta in arrivo del forum.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Have sent them 2 emails in last 2 days with no reply!

    Ho inviato loro 2 e-mail negli ultimi 2 giorni senza risposta!

  • Originale English Traduzione Italiano
    quball wrote:

    Have sent them 2 emails in last 2 days with no reply!

    Okay. Hope they're going to respond soon. You know they are very slow in processing payouts. 

    quball ha scritto:

    Ho inviato loro 2 e-mail negli ultimi 2 giorni senza risposta!

    Va bene. Spero che risponderanno presto. Sai che sono molto lenti nell'elaborazione dei pagamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    To my Suprise they did it!!

    Hello David,

     

    Hope this email finds you well. Apologies for the delays. Your withdrawal has been processed to your last updated bitcoin address.

     

    Kind regards,

     

    Finance Team-EEA

    Con mia sorpresa lo hanno fatto!!

    Ciao David,

    Spero che questa email ti trovi bene. Ci scusiamo per i ritardi. Il tuo prelievo è stato elaborato al tuo ultimo indirizzo bitcoin aggiornato.

    Cordiali saluti,

    Team finanziario-AEA

  • Originale English Traduzione Italiano

    Awesome! That's good news. Thanks for letting us know. heart

    Eccezionale! Questa è una buona notizia. Grazie per averci fatto sapere. heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    I would not have received it without your help!

    Thanks Again!!

    Non l'avrei ricevuto senza il tuo aiuto!

    Grazie ancora!!

  • Originale English Traduzione Italiano
    quball wrote:

    I would not have received it without your help!

    Thanks Again!!

    That's why we are here! Glad we could help! Enjoy!

    Cheers! money

    quball ha scritto:

    Non l'avrei ricevuto senza il tuo aiuto!

    Grazie ancora!!

    Ecco perché siamo qui! Sono felice di poterti aiutare! Godere!

    Saluti! money

  • Originale English Traduzione Italiano

    My name is Glenda Schmidt  My payer ID is glsnda6001.  I requested  a withdrawal on 1/22/18. I played a $100 free chip and met the playthrough requirements and sent in all documents. I have still not received a reply from Palace of Chance.

    Mi chiamo Glenda Schmidt Il mio ID pagatore è glsnda6001. Ho richiesto un prelievo il 22/01/18. Ho giocato una fiche gratuita da $ 100, ho soddisfatto i requisiti di gioco e ho inviato tutti i documenti. Non ho ancora ricevuto risposta dal Palazzo della Possibilità.

  • Originale English Traduzione Italiano
    glenda Schmidt wrote:

    My name is Glenda Schmidt My payer ID is glsnda6001. I requested a withdrawal on 1/22/18. I played a $100 free chip and met the playthrough requirements and sent in all documents. I have still not received a reply from Palace of Chance.

    Hello Glenda,

    Sorry to hear that. Unfortunately, they are very slow with processing withdrawals. We've sent them an email regarding your withdrawal. Keep you posted.

    Glenda Schmidt ha scritto:

    Mi chiamo Glenda Schmidt Il mio ID pagatore è glsnda6001. Ho richiesto un prelievo il 22/01/18. Ho giocato una fiche gratuita da $ 100, ho soddisfatto i requisiti di gioco e ho inviato tutti i documenti. Non ho ancora ricevuto risposta dal Palazzo della Possibilità.

    Ciao Glenda,

    Mi dispiace sentirlo. Sfortunatamente, sono molto lenti nell’elaborazione dei prelievi. Abbiamo inviato loro un'e-mail relativa al tuo prelievo. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Glenda,

    We sent another reminder to the casino. Keep you posted.

    Ciao Glenda,

    Abbiamo inviato un altro promemoria al casinò. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Glenda,

    The casino informed us that you didn't send the documents they require and that's the reason for the delay. Please get in touch with them and send the required docs again. Please keep us posted. 

    Ciao Glenda,

    Il casinò ci ha informato che non hai inviato i documenti richiesti e questo è il motivo del ritardo. Contattali e invia nuovamente i documenti richiesti. Per favore, tienici aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I want to tell all who play at these casino's "watch your credits" I have seen right before my eyes as I'm playing a large number of credits disappear . this has happend twice at ruby slots. the first time was $ 150 this time it was $50 . im looking right at my credits as they vanish so beware of theifs

    Voglio dire a tutti coloro che giocano in questi casinò "guardate i vostri crediti" che ho visto davanti ai miei occhi mentre giocavo scomparire un gran numero di crediti. questo è successo due volte alle slot Ruby. la prima volta era di $ 150, questa volta era di $ 50. Sto guardando i miei crediti mentre svaniscono, quindi fai attenzione ai ladri

  • Originale English Traduzione Italiano

    Are you referring to bonus money balance or deposited money balance? I know RTG casinos do not accept 2 in a row no deposit bonus without a single deposit between them.

    Ti riferisci al saldo in denaro bonus o al saldo in denaro depositato? So che i casinò RTG non accettano 2 bonus consecutivi senza deposito senza un singolo deposito tra di loro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Deric L. Nichols, can you please private message me your Ruby Slots casino username so that we can notify them of your issue? 

    Ciao Deric L. Nichols, puoi per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò Ruby Slots in modo che possiamo informarli del tuo problema?

  • Originale English Traduzione Italiano

    I know you ask for our username at the casino we are filing the complaint about, but I cannot figure out how to make this message private. I'm happy to share this information, I would just like to do it privately. Please let me know how to get this information to you guys.

    I have been waiting almost two months for a measly $100 payout that I requested via check.  They only provide 2 options for payout- wire transfer or check. None of the banks I bank with accept international wire transfers, which is why I requested the payout via check. 

    Over the past two months I have gone back and forth with them. Reassurance after reassurance it's being processed, asking me for my information again and again - even though all my documentation was sent and approved, telling me that they cannot send a check to the banks I bank with - why would they be sending the check to my bank?  Just one thing after another, someone always reading from a script and giving me the same responses over and over. 

    I finally gave up and came to you guys. Had I known about you guys I would've never played there.  I know better now. This money was actually won at least a good 6 months ago, before I found LCB, and just sat in my account until I finally went to withdraw it almost two months ago. Since then it's been a nightmare. 

    What blows my mind the most, is all this over $100???  I don't know how they stay in business. 

    Anyway, I have screenshots of all the chats I've had with them, as I've learned to document and save any correspondence I have with online casinos. Please let me know how I can private message this information to you guys. 

    I hope you can help!  You guys are fantastic and I am so grateful for the service you provide. 

    Sincerely, 

    Melissa

    So che chiedi il nostro nome utente al casinò per il quale stiamo presentando il reclamo, ma non riesco a capire come rendere privato questo messaggio. Sono felice di condividere queste informazioni, vorrei solo farlo in privato. Per favore fatemi sapere come fornirvi queste informazioni, ragazzi.

    Sto aspettando da quasi due mesi un misero pagamento di $ 100 che ho richiesto tramite assegno. Forniscono solo 2 opzioni per il pagamento: bonifico bancario o assegno. Nessuna delle banche con cui collaboro accetta bonifici internazionali, motivo per cui ho richiesto il pagamento tramite assegno.

    Negli ultimi due mesi sono andato avanti e indietro con loro. Rassicurazione dopo rassicurazione, è in corso l'elaborazione, chiedendomi ripetutamente le mie informazioni - anche se tutta la mia documentazione è stata inviata e approvata, dicendomi che non possono inviare un assegno alle banche con cui faccio banca - perché dovrebbero inviare l'assegno al mio banca? Solo una cosa dopo l'altra, qualcuno che legge sempre da una sceneggiatura e mi dà sempre le stesse risposte.

    Alla fine mi sono arreso e sono venuto da voi, ragazzi. Se avessi saputo di voi, non avrei mai suonato lì. Adesso lo so meglio. Questi soldi sono stati effettivamente vinti almeno 6 mesi fa, prima che trovassi LCB, e sono rimasti sul mio conto finché non sono andato a ritirarli quasi due mesi fa. Da allora è stato un incubo.

    Ciò che mi fa impazzire di più, tutto questo supera i $ 100 ??? Non so come facciano a restare in affari.

    Ad ogni modo, ho gli screenshot di tutte le chat che ho avuto con loro, poiché ho imparato a documentare e salvare tutta la corrispondenza che ho con i casinò online. Per favore fatemi sapere come posso inviarvi queste informazioni tramite messaggio privato.

    Spero che tu possa aiutare! Ragazzi, siete fantastici e sono molto grato per il servizio che fornite.

    Cordiali saluti,

    Melissa

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MSharp1121,

    Sorry to hear that you are experiencing an issue at Ruby Slots Casino. In order to private message me your casino username, please click HERE. Once we receive that info from you, we will ask the Casino Rep to look into your case.
    Please be advised that this casino group is on our warning list due to slow delayed payments, delayed withdrawal tactics and voided winnings. You can see the complete review page here

    Ciao MSharp1121,

    Siamo spiacenti di apprendere che stai riscontrando un problema su Ruby Slots Casino. Per inviarmi tramite messaggio privato il tuo nome utente del casinò, fai clic QUI . Una volta ricevute queste informazioni, chiederemo al rappresentante del casinò di esaminare il tuo caso.
    Tieni presente che questo gruppo di casinò è nel nostro elenco di avvisi a causa della lentezza dei pagamenti ritardati, delle tattiche di prelievo ritardate e delle vincite annullate . Puoi vedere la pagina di recensione completa qui .

  • Originale English Traduzione Italiano

    I sent 3 sets of documents and completed third party verification at slots of vegas request over a 2 week period i contacted live chat to ask if a authorization agreement was needed for my account because all my deposits have been bitcoin deposits i was told that it was not needed . during this 2 week period i contacted support to verify receipt of my documents everytime i sent them each time i would get transfered during the chat multiple times being told different instructions by each agent . I tried logging in and got a error i tried changing password  and still wasnt able to log in after 5 tries a chat window popped up a agent came on said my account was closed then hung up on me didnt let me get 1 word in . i had a pending withdraw of $750 and my balance was $2000 now i cant even open a live chat window to ask why this has happened . the only plausible  reason has been a lack of communication . please help

    Ho inviato 3 serie di documenti e completato la verifica di terze parti su richiesta di Slots of Las Vegas per un periodo di 2 settimane Ho contattato la chat dal vivo per chiedere se fosse necessario un accordo di autorizzazione per il mio conto perché tutti i miei depositi erano depositi di bitcoin mi è stato detto che lo era non necessario . durante questo periodo di 2 settimane ho contattato l'assistenza per verificare la ricezione dei miei documenti ogni volta che li ho inviati ogni volta che venivo trasferito durante la chat più volte ricevendo istruzioni diverse da ciascun agente. Ho provato ad accedere e ho ricevuto un errore, ho provato a cambiare la password e ancora non riuscivo ad accedere dopo 5 tentativi, è apparsa una finestra di chat, è apparso un agente che ha detto che il mio account era chiuso, quindi ho riattaccato non permettendomi di inserire 1 parola. avevo un prelievo in sospeso di $ 750 e il mio saldo era di $ 2000, ora non riesco nemmeno ad aprire una finestra di chat dal vivo per chiedere perché è successo. l'unica ragione plausibile è stata la mancanza di comunicazione. per favore aiuto

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi sharsharr25, 

    We've emailed the Casino Rep regarding the issue you are having at Slots of Vegas casino. Let's wait for their response. 

    Also, please be advised that this casino group is on our warning list due to slow delayed payments, delayed withdrawal tactics and voided winnings. You can see the complete info on the review page HERE

    Ciao sharsharr25,

    Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al problema che stai riscontrando al casinò Slots of Vegas. Aspettiamo la loro risposta.

    Inoltre, tieni presente che questo gruppo di casinò è nel nostro elenco di avvisi a causa della lentezza dei pagamenti ritardati, delle tattiche di prelievo ritardate e delle vincite annullate. Puoi vedere le informazioni complete nella pagina di revisione QUI .

  • Originale English Traduzione Italiano

    Aug 2019 16:08
    I was contacted today by Tawni from slots of vegas about my account cloeure now  tthe reason being given is multiple accounts . In my account history there will be a chat when i contacted slots of vegas suppourt to ask if i had a account cause it had been along time since i played there and if so what username then i asked slots of vegas if everything was ok with my account and if i can deposit . I was told sharsharr25 was my username my account was good and i can deposit without problems . Im not redeeming multiple free chips ive got back to back bitcoin deposits and i contacted slots of vegas customer support for this exact reason and was told my account was good

    Agosto 2019 16:08
    Sono stato contattato oggi da Tawni da Slots of Vegas in merito alla chiusura del mio account, ora il motivo indicato è che sono presenti più account. Nella cronologia del mio account ci sarà una chat quando ho contattato il supporto di Slots of Vegas per chiedere se avevo un account perché era passato molto tempo dall'ultima volta che giocavo lì e, se sì, quale nome utente, ho chiesto a Slots of Vegas se andava tutto bene con il mio conto e se posso depositare. Mi è stato detto che sharsharr25 era il mio nome utente, il mio account era valido e posso depositare senza problemi. Non sto riscattando più chip gratuiti, ho effettuato depositi consecutivi di bitcoin e ho contattato l'assistenza clienti di Slots of Vegas per questo esatto motivo e mi è stato detto che il mio conto era buono

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