Hi Solar77,
I understand your frustration , however I don't think you can really blame anyone but yourself for giving the winnings back.
And trust me I have been there myself. We all need to exercise some degree of self-discipline when it comes to gambling. And at times that can be tricky to do.
From everything I have witnessed in regards to CWC group, I can say without any shred of doubt they are not in a business of screwing players over ( unlike some other groups tsk tsk ).
CWC | Mezzogiorno di fuoco | Casinò Rosso Fortunato | Discussione sul supporto e sui reclami di Aladdins Gold Casino
- Iniziato da
- CWC-Martyn
- Jr. Member 99
- attività più recente 7 anni fa
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LEGGICHIUSO [a causa dell'inattività del mitt...
4 4062 mesi fa -
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1 2872 mesi fa -
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2 3372 mesi fa
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-
- Risposta da
- zuga
- at Feb 25, 15, 01:26:42 PM
- Admin 8368
- attività più recente 22 years fa
Originale Traduzione tradotto conCiao Solar77,
Capisco la tua frustrazione, tuttavia non penso che tu possa davvero incolpare nessuno tranne te stesso per aver restituito le vincite.
E credetemi, ci sono stato anch'io. Dobbiamo tutti esercitare un certo grado di autodisciplina quando si tratta di gioco d’azzardo. E a volte può essere complicato da fare.
Da tutto ciò a cui ho assistito riguardo al gruppo CWC, posso dire senza alcun briciolo di dubbio che non si occupano di fregare i giocatori (a differenza di altri gruppi tsk tsk). -
- Risposta da
- kkimelwell
- at Mar 26, 15, 12:47:32 AM
- Full Member 153
- attività più recente 6 anni fa
Hello Stephen! I am a weekly depositor for over 5 years now. Had a big string of bad luck here over the last year. And it seems the harder I play the more I lose. Not blaming anyone but myself for giving it away, however I have a question. This month since the 6th of the month I have deposited well over 1500.00 and really am not able to deposit again for a week or so. And when i do deposit, i try and not use the deposit bonuses, from personal experience thats usually when i hit and then its a 10% winnings vs all of it. Anyhow, saying that can you please check and start beginning on the 6th up to date and determine if there is ANY offer that you can make to get me back in the game.
I feel like there HAS to be some type of VIP player bonus (counting all the losses just this month alone) that can be applied.
Would make me feel better about losing so much and hopefully get me back iin the game.
I appreciate your time and any effort on this. And thanks so much. Hope you have a great day!
username: kkimelwellCiao Stefano! Sono un depositante settimanale da oltre 5 anni ormai. Ho avuto una lunga serie di sfortune qui nell'ultimo anno. E sembra che più gioco duro più perdo. Non incolpo nessuno tranne me stesso per averlo dato via, tuttavia ho una domanda. Questo mese, dal 6 del mese, ho depositato ben più di 1500,00 e in realtà non sono in grado di depositare di nuovo per circa una settimana. E quando deposito, cerco di non utilizzare i bonus di deposito, per esperienza personale di solito è quando ottengo e quindi è una vincita del 10% rispetto a tutto. Ad ogni modo, dicendo questo, potresti controllare e iniziare a iniziare dal 6 ad oggi e determinare se c'è QUALSIASI offerta che puoi fare per rimettermi in gioco.
Sento che DEVE esserci un qualche tipo di bonus per i giocatori VIP (contando tutte le perdite solo questo mese) che può essere applicato.
Mi farebbe sentire meglio per aver perso così tanto e spero di rimettermi in gioco.
Apprezzo il tuo tempo e qualsiasi sforzo in merito. E grazie mille. Spero che tu abbia trascorso una fantastica giornata!
nome utente: kkimelwell -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Mar 26, 15, 05:51:10 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi kkimelwell,
I have passed your account over to our promotions team who have added a bonus in to your account with 10x playthrough and 10x max cash out.
Lets hope we can turn this in to a win for you.
Best of Luck
Stephen.Ciao Kkimelwell,
Ho passato il tuo account al nostro team di promozioni che ha aggiunto un bonus al tuo account con playthrough 10x e prelievo massimo 10x.
Speriamo di poter trasformare questo in una vittoria per te.
Buona fortuna
Stefano. -
- Risposta da
- luckee7
- at Mar 28, 15, 04:04:01 PM
- Full Member 146
- attività più recente 7 anni fa
Very interesting comments about Club World. Alladins Gold has been one of my favorite places to play for a few years now; But now that you mention it, even though I love the way they pay out so quickly I've had a very difficult time winning anything substantial. I won tons of money at the blacklisted casinos, just had to wait forever to get paid. One extreme to the other. Is there anything in between?
Commenti molto interessanti su Club World. L'Alladins Gold è ormai da qualche anno uno dei miei posti preferiti in cui suonare; Ma ora che me lo dici, anche se adoro il modo in cui pagano così velocemente, ho avuto difficoltà a vincere qualcosa di sostanziale. Ho vinto un sacco di soldi nei casinò sulla lista nera, ho solo dovuto aspettare un'eternità per essere pagato. Un estremo all'altro. C'è qualcosa nel mezzo?
-
- Risposta da
- dory99
- at Apr 05, 15, 06:36:16 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
I think it is very sad after depositing over 1500.00 in a month that you have to ask for a perk.
What dollar amount deposited makes one a VIP at these casinos?
Just curious.
Penso che sia molto triste dopo aver depositato oltre 1500,00 in un mese dover chiedere un vantaggio.
Quale importo in dollari depositato rende un VIP in questi casinò?
Solo curioso. -
- Risposta da
- luckee7
- at Apr 17, 15, 07:36:58 PM
- Full Member 146
- attività più recente 7 anni fa
Well, I kept at it and even thought the past year has been pretty light on winnings I recently did pretty well at Alladins Gold. Had a couple of nice wins and just as I though, they paid within a few days. This is definitely my favorite place to play now. (Captain Jack can kiss my ass)
Beh, ho continuato così e ho pensato che l'anno passato fosse stato piuttosto scarso in termini di vincite, che recentemente ho ottenuto piuttosto bene ad Alladins Gold. Ho avuto un paio di belle vincite e, proprio come pensavo, hanno pagato in pochi giorni. Questo è sicuramente il mio posto preferito in cui suonare adesso. (Il capitano Jack può baciarmi il culo)
-
- Risposta da
- kkimelwell
- at Jun 03, 15, 04:31:59 PM
- Full Member 153
- attività più recente 6 anni fa
I think it is very sad after depositing over 1500.00 in a month that you have to ask for a perk.
What dollar amount deposited makes one a VIP at these casinos?
Just curious.
AGREE AGREE AGREE
Well I love Club World, and although I continue to lose and play, I need to pull myself away. I have decided it just has to be done. Its like I keep chasing that one big win to make myself feel better at Club World from the weekly loss after loss afer loss. Then from daily VIP bonuses from depositing to now Monday thru Thursdays. No VIP daily when deposting on fridays thru sunday. I dont get it. No support bonus wise on weekends, and thats when i play the most.
Its changed over the last year and 1/2. I love the customer service. They are top notch and A+ but of course their hands are tied, and are only given so much room to help.
Anyhow,,,,,,,,,,,,, my thoughts
Penso che sia molto triste dopo aver depositato oltre 1500,00 in un mese dover chiedere un vantaggio.
Quale importo in dollari depositato rende un VIP in questi casinò?
Solo curioso.
ACCETTO ACCETTO ACCETTO
Beh, adoro Club World e, anche se continuo a perdere e giocare, ho bisogno di staccarmi. Ho deciso che deve essere fatto e basta. È come se continuassi a inseguire quella grande vittoria per sentirmi meglio al Club World dalla perdita settimanale dopo la perdita dopo la perdita. Quindi dai bonus VIP giornalieri dal deposito ad oggi dal lunedì al giovedì. Nessun VIP giornaliero in caso di deposito dal venerdì alla domenica. Non capisco. Nessun bonus di supporto nei fine settimana, ed è lì che gioco di più.
È cambiato nell'ultimo anno e 1/2. Adoro il servizio clienti. Sono di prim'ordine e A+ ma ovviamente hanno le mani legate e gli viene dato solo tanto spazio per aiutare.
Comunque ,,,,,,,,,,,,,, il mio pensiero -
- Risposta da
- lkcisneros
- at Jun 13, 15, 03:23:27 AM
- Newbie 3
- attività più recente 8 anni fa
I am a big fan of Club World group's coustomer service and have had some nice payouts over the last 10 months.
My problem iis I've been using the daily promotions since they started structuring bonuses that way yet, starting yesterday (the 11th) I can no longer claim anything but the continual "allgames" bonus. I've been a depositor for many years and Live chat said only that my account was not eligible. Why would it suddenly change?Sono un grande fan del servizio clienti del gruppo Club World e negli ultimi 10 mesi ho ricevuto dei bei pagamenti.
Il mio problema è che utilizzo le promozioni giornaliere da quando hanno iniziato a strutturare i bonus in questo modo, tuttavia, a partire da ieri (l'11) non posso più richiedere altro che il bonus continuo "allgames". Sono un depositante da molti anni e la chat dal vivo diceva solo che il mio conto non era idoneo. Perché dovrebbe cambiare all'improvviso? -
- Risposta da
- blueday
- at Jun 13, 15, 02:17:36 PM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
I am a big fan of Club World group's coustomer service and have had some nice payouts over the last 10 months.
My problem iis I've been using the daily promotions since they started structuring bonuses that way yet, starting yesterday (the 11th) I can no longer claim anything but the continual "allgames" bonus. I've been a depositor for many years and Live chat said only that my account was not eligible. Why would it suddenly change?
The rep is away until Monday. In the meantime, I suggest sending your username by private message to the rep HERE
Sono un grande fan del servizio clienti del gruppo Club World e negli ultimi 10 mesi ho ricevuto dei bei pagamenti.
Il mio problema è che utilizzo le promozioni giornaliere da quando hanno iniziato a strutturare i bonus in questo modo, tuttavia, a partire da ieri (l'11) non posso più richiedere altro che il bonus continuo "allgames". Sono un depositante da molti anni e la chat dal vivo diceva solo che il mio conto non era idoneo. Perché dovrebbe cambiare all'improvviso?
Il rappresentante è assente fino a lunedì. Nel frattempo, suggerisco di inviare il tuo nome utente tramite messaggio privato al rappresentante QUI -
- Risposta da
- gwolfman
- at Jun 14, 15, 08:49:53 AM
- Jr. Member 76
- attività più recente 7 anni fa
Hi I was wondering if you could give me an idea of what your average deposits are. I have been playing at all their casinos for years. My average deposits are $25-50. My birthday was last month and I received a $10.00 birthday chip from each casino. In-order to claim the birthday chips I was required to make a deposit first. In the previous years the birthday chips averaged between $25-50 with no required deposit first.
I am a big fan of Club World group's coustomer service and have had some nice payouts over the last 10 months.
My problem iis I've been using the daily promotions since they started structuring bonuses that way yet, starting yesterday (the 11th) I can no longer claim anything but the continual "allgames" bonus. I've been a depositor for many years and Live chat said only that my account was not eligible. Why would it suddenly change?
I have not even met a playthrough in months let alone had any real wins of any kind. I am ready to give up throwing any more money at there casinos. I am wondering if the reason I never win is because of my deposit size.
I see so many players say they win a lot at there casinos. Do you are other players ever win by only making deposits of $25-50 dollars. I have deposited thousands over the past several years.
I play at other casinos depositing the same amounts and have cash outs over a $1000 quite often.Ciao, mi chiedevo se potessi darmi un'idea di quali sono i tuoi depositi medi. Gioco in tutti i loro casinò da anni. I miei depositi medi sono $ 25-50. Il mio compleanno è stato il mese scorso e ho ricevuto un gettone di compleanno da $ 10,00 da ogni casinò. Per richiedere le chips di compleanno mi è stato richiesto di effettuare prima un deposito. Negli anni precedenti le chips di compleanno erano in media comprese tra $ 25 e 50 senza alcun deposito richiesto.
Sono un grande fan del servizio clienti del gruppo Club World e negli ultimi 10 mesi ho ricevuto dei bei pagamenti.
Il mio problema è che utilizzo le promozioni giornaliere da quando hanno iniziato a strutturare i bonus in questo modo, tuttavia, a partire da ieri (l'11) non posso più richiedere altro che il bonus continuo "allgames". Sono un depositante da molti anni e la chat dal vivo diceva solo che il mio conto non era idoneo. Perché dovrebbe cambiare all'improvviso?
Non ho nemmeno incontrato un playthrough da mesi e tanto meno ho avuto vincite reali di qualsiasi tipo. Sono pronto a rinunciare a buttare altri soldi nei casinò. Mi chiedo se il motivo per cui non vinco mai sia l'entità del mio deposito.
Vedo così tanti giocatori dire che vincono molto nei casinò lì. Altri giocatori hanno mai vinto effettuando solo depositi di $ 25-50 dollari. Ne ho depositati migliaia negli ultimi anni.
Gioco in altri casinò depositando gli stessi importi e ricevo incassi superiori a $ 1000 abbastanza spesso. -
- Risposta da
- dory99
- at Jun 14, 15, 02:30:59 PM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
Reading with interest the CW group comments. I play almost exclusively here and Grand Fortune. I have had a few withdrawals from High Noon and one from Club World. I have never made playthrough at Aladdins, Lucky Red or All Star slots. My deposit amounts vary, 25, 50, 100. It does not seem to matter the amount. Up until a couple of weeks ago I have not managed a withdrawal from HIgh Noon, but have had one, a few hundred dollars.
The casinos are tight, tight, tight.
I have definitely noticed the freebies are nonexistent any longer, no perks for being exclusive to this group. I messaged support at Club World a month or so ago as I expected I would be entitled to the Monthly VIP bonus. The response surprised me. I was not entitled to it as I did not lose enough!! Please see pasted below, if you use deposit bonuses, take free spins offered etc, EVEN THOUGH YOU LOSE IT ALL, you can still be disqualified from any type of VIP free chip. It is the ratio between what you deposit and any freebies or deposit bonuses you take.
[i][i][i][u]This month’s loyalty bonus was calculated from the data between the dates from to 18th March to 15th April. I looked into your account and see you have deposited $420 during event hours and have received $377.61 bonuses on top, your bonus percentage is over 90%, therefore you have not been listing for a significant loyalty bonus. ---- SIGNIFICANT - THERE WAS NONE.
I hope that this information answers your questions, however if you do have anything else that you would like to discuss with me, please do not hesitate to contact me.
Kind Regards,
Emma
VIP Host
Club World Casinos
‘Entertaining the world’
a loss is a loss is a loss.....
Anyway, I still acknowledge it is our choice to continue to play at these venues. I have tried Microgaming and have NEVER had a payout and have deposited straight up, never used a coupon.
I continue to play at CW I guess because I know they pay if you are lucky enough to win, but I have reduced my deposit amounts tremendously over the last year and honestly do not see that changing much.
At least at land casinos the perks and the cash back does not involve playthrough.
Here's hoping luck changes soon.
Leggo con interesse i commenti del gruppo CW. Suono quasi esclusivamente qui e Grand Fortune. Ho avuto alcuni prelievi da High Noon e uno da Club World. Non ho mai giocato alle slot Aladdins, Lucky Red o All Star. Gli importi del mio deposito variano, 25, 50, 100. Non sembra avere importanza l'importo. Fino a un paio di settimane fa non sono riuscito a effettuare un prelievo da HIgh Noon, ma ne ho avuto uno, poche centinaia di dollari.
I casinò sono stretti, stretti, stretti.
Ho sicuramente notato che gli omaggi non esistono più, nessun vantaggio per essere esclusivo di questo gruppo. Ho inviato un messaggio di supporto a Club World circa un mese fa poiché mi aspettavo di avere diritto al bonus VIP mensile. La risposta mi ha sorpreso. Non ne avevo diritto perché non avevo perso abbastanza!! Vedi incollato di seguito, se usi i bonus di deposito, prendi i giri gratuiti offerti ecc., ANCHE SE PERDI TUTTO, puoi comunque essere squalificato da qualsiasi tipo di chip VIP gratuito. È il rapporto tra ciò che depositi ed eventuali omaggi o bonus di deposito che ricevi.
[i] [i] [i] [u] Il bonus fedeltà di questo mese è stato calcolato in base ai dati compresi tra il 18 marzo e il 15 aprile. Ho esaminato il tuo account e ho visto che hai depositato $ 420 durante l'orario dell'evento e hai ricevuto $ 377,61 di bonus in più, la tua percentuale di bonus è superiore al 90%, quindi non hai inserito un bonus fedeltà significativo. ---- SIGNIFICATIVO - NON C'ERA NESSUNO.
Spero che queste informazioni rispondano alle tue domande, tuttavia se hai qualcos'altro di cui vorresti discutere con me, non esitare a contattarmi.
Cordiali saluti,
Emma
Ospite VIP
Casinò del mondo dei club
"Intrattenere il mondo"
una perdita è una perdita è una perdita.....
Ad ogni modo, riconosco ancora che è una nostra scelta continuare a suonare in questi luoghi. Ho provato Microgaming e non ho MAI ricevuto un pagamento e ho depositato direttamente, senza mai utilizzare un coupon.
Continuo a giocare su CW, immagino perché so che pagano se sei abbastanza fortunato da vincere, ma ho ridotto enormemente gli importi dei miei depositi nell'ultimo anno e onestamente non vedo che questo cambi molto.
Almeno nei casinò terrestri i vantaggi e il rimborso non implicano il playthrough.
Speriamo che la fortuna cambi presto.
2.3/ 5
-
- Risposta da
- dory99
- at Jun 14, 15, 02:33:38 PM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
I tried to edit my post but could not...
My statement "I have not managed a withdrawal from HIgh Noon, but have had one, a few hundred dollars."
should have been...I have not managed a withdrawal from HIgh Noon in a long while, but have had one, a few hundred dollars.Ho provato a modificare il mio post ma non ci sono riuscito...
La mia affermazione "Non sono riuscito a prelevare da HIgh Noon, ma ne ho avuto uno, poche centinaia di dollari."
avrebbe dovuto essere... È da molto tempo che non riesco a effettuare un prelievo da HIgh Noon, ma ne ho avuto uno, poche centinaia di dollari. -
- Risposta da
- gwolfman
- at Jun 15, 15, 12:22:27 PM
- Jr. Member 76
- attività più recente 7 anni fa
>:(
Dory
I tried to edit my post but could not...
My statement "I have not managed a withdrawal from HIgh Noon, but have had one, a few hundred dollars."
should have been...I have not managed a withdrawal from HIgh Noon in a long while, but have had one, a few hundred dollars.
You have taken the words out of my mouth how I feel about the CWG casinos. TIGHT TIGHT TIGHT TIGHT >:( >:( >:(>:(
Dory
Ho provato a modificare il mio post ma non ci sono riuscito...
La mia affermazione "Non sono riuscito a prelevare da HIgh Noon, ma ne ho avuto uno, poche centinaia di dollari."
avrebbe dovuto essere... È da molto tempo che non riesco a effettuare un prelievo da HIgh Noon, ma ne ho avuto uno, poche centinaia di dollari.
Mi hai tolto di bocca le parole che penso riguardo ai casinò CWG. STRETTO STRETTO STRETTO STRETTO >:( >:( >:( -
- Risposta da
- MzCoraE
- at Jun 15, 15, 08:39:09 PM
- Sr. Newbie 33
- attività più recente 6 anni fa
Whenever play at these casinos and do not get enough together to ask for a withdrawal, I go to Live Chat and ask for a Courtesy Bonus. Usually it's 1/2 your deposit and 10X playthrough if you wish to cash out your winnings.
Ogni volta che gioco in questi casinò e non raccolgo abbastanza per chiedere un prelievo, vado sulla chat dal vivo e chiedo un bonus di cortesia. Di solito è metà del tuo deposito e 10 volte il playthrough se desideri incassare le tue vincite.
-
- Risposta da
- Cat50
- at Jun 15, 15, 09:50:36 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 1 giorno fa
>:(Dory
I tried to edit my post but could not...
My statement "I have not managed a withdrawal from HIgh Noon, but have had one, a few hundred dollars."
should have been...I have not managed a withdrawal from HIgh Noon in a long while, but have had one, a few hundred dollars.
You have taken the words out of my mouth how I feel about the CWG casinos. TIGHT TIGHT TIGHT TIGHT >:( >:( >:(
I wanted to include my tight in there.
>:(Dory
Ho provato a modificare il mio post ma non ci sono riuscito...
La mia affermazione "Non sono riuscito a prelevare da HIgh Noon, ma ne ho avuto uno, poche centinaia di dollari."
avrebbe dovuto essere... È da molto tempo che non riesco a effettuare un prelievo da HIgh Noon, ma ne ho avuto uno, poche centinaia di dollari.
Mi hai tolto di bocca le parole che penso riguardo ai casinò CWG. STRETTO STRETTO STRETTO STRETTO >:( >:( >:(
Volevo includere il mio collant lì dentro. -
- Risposta da
- dory99
- at Jun 23, 15, 08:49:12 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
Here is another tight.....Birthday bonus today - deposit and get a 75% coupon, then we will give you $10.00.... didn't check the playthrough on that..
HAHAHAHAHAHA!
Ecco un altro bonus... Bonus di compleanno oggi: deposita e ricevi un coupon del 75%, poi ti daremo $ 10,00... non ho controllato il playthrough su quello..
AH AH AH AH AH AH! -
- Risposta da
- blueday
- at Jun 23, 15, 09:14:41 AM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Can I remind you all this is a help thread. You can post in casinos section if you wish to discuss their offers.
Posso ricordarti che questo è un thread di aiuto. Puoi pubblicare nella sezione casinò se desideri discutere le loro offerte.
-
- Risposta da
- dory99
- at Jun 23, 15, 09:16:30 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
My apologies, I did not realize this was incorrect.
Mi scuso, non avevo capito che questo non era corretto. -
- Risposta da
- Bitspender
- at Jun 23, 15, 10:02:08 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Club World Casinos has always been one of the tightest RTG casinos to play it. It been like that for many many years. I don't play there because of it and their bonuses are noncashable
Club World Casinos è sempre stato uno dei casinò RTG più severi per giocarci. È stato così per moltissimi anni. Non gioco lì per questo motivo e i loro bonus non sono incassabili
-
- Risposta da
- blueday
- at Jun 24, 15, 07:44:02 PM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Club World Casinos has always been one of the tightest RTG casinos to play it. It been like that for many many years. I don't play there because of it and their bonuses are noncashable
[/quote]
[quote author=blueday link=topic=5846.msg364421#msg364421 date=1435065281]
Can I remind you all this is a help thread. You can post in casinos section if you wish to discuss their offers.
Club World Casinos è sempre stato uno dei casinò RTG più severi per giocarci. È stato così per moltissimi anni. Non gioco lì per questo motivo e i loro bonus non sono incassabili
[/citazione]
[quote autore=blueday link=topic=5846.msg364421#msg364421 data=1435065281]
Posso ricordarti che questo è un thread di aiuto. Puoi pubblicare nella sezione casinò se desideri discutere le loro offerte.
-
- Risposta da
- gabby
- at May 19, 16, 01:36:01 AM
- Mighty Member 3326
- attività più recente 2 anni fa
I don't know if there is a rep who responds to this thread. I have been a loyal depositor with this group for quite a long time. One of the main reasons I stay loyal is the option for withdrawals to be paid back to my credit card, it is the only option I can use for payments. I made a withdrawal at High Noon - Gabby1111 for $2,400.Only AFTER the withdrawal was I notified the credit card system was under maintenance. The cashier said Nothing about that. Anyway, made a withdrawal from Club World today and there is a message saying something about maintenance. It is obviously annoying but I want an answer from them when I will get my money, they either don't reply and when they do, they say they don't know. I want my $2,500, on my card, as they promote. My bank won't take their check
Non so se c'è un rappresentante che risponde a questo thread. Sono un depositante fedele di questo gruppo da parecchio tempo. Uno dei motivi principali per cui rimango fedele è la possibilità di ripagare i prelievi sulla mia carta di credito, è l'unica opzione che posso utilizzare per i pagamenti. Ho effettuato un prelievo a Mezzogiorno di fuoco - Gabby1111 per $ 2.400. Solo DOPO il prelievo mi è stato comunicato che il sistema della carta di credito era in manutenzione. La cassiera non ha detto niente a riguardo. Comunque, oggi ho effettuato un prelievo da Club World e c'è un messaggio che dice qualcosa sulla manutenzione. Ovviamente è fastidioso ma voglio una risposta da loro quando avrò i miei soldi, o non rispondono e quando lo fanno dicono che non lo sanno. Voglio i miei $ 2.500 sulla mia carta, come promuovono. La mia banca non accetterà il loro assegno
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 19, 16, 05:10:39 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Gabby,
Sorry to hear about the issue with the casino. Please, PM me your username and we'll try to get in touch with the casino and ask for the explanation. We'll keep you posted.
Best regards.Ciao Gabby,
Mi dispiace apprendere del problema con il casinò. Per favore, mandami il tuo nome utente in privato e proveremo a metterci in contatto con il casinò e chiedere spiegazioni. Ti terremo aggiornato.
Distinti saluti. -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at May 19, 16, 05:49:39 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Gabby,
First of all congratulations on your win.
Unfortunately the payment back to card method is not available at the moment as there is maintenance, I can not give an ETA on when this will be back however we are hoping soon.
This does not just affect our casinos, it is industry wide for anyone using the same processors.
As we do not know when exactly this will be back it would be best to work out an alternative instead of waiting with the money in the casino. Could you please supply me your username via private mail so I can help figure out another way to get you your winnings as soon as possible?
Best Regards
StephenCiao Gabby,
Innanzitutto congratulazioni per la tua vittoria.
Sfortunatamente il metodo di pagamento con carta di credito non è al momento disponibile poiché è in corso una manutenzione, non posso fornire un'ETA su quando tornerà, tuttavia speriamo presto.
Ciò non riguarda solo i nostri casinò, ma riguarda tutto il settore per chiunque utilizzi gli stessi processori.
Dato che non sappiamo quando esattamente ciò accadrà, sarebbe meglio trovare un'alternativa invece di aspettare con i soldi al casinò. Potresti per favore fornirmi il tuo nome utente tramite posta privata così posso aiutarti a trovare un altro modo per farti ricevere le tue vincite il prima possibile?
Distinti saluti
Stefano -
- Risposta da
- medtrans
- at May 19, 16, 03:50:47 PM
- Super Hero 1359
- attività più recente 3 anni fa
Hope you get your money soon Gabby. Maybe suggest moneygram or Western Union? Very disappointing to win a decent amount and then not be able to get it.
medtransSpero che tu riceva presto i tuoi soldi, Gabby. Forse suggerisci Moneygram o Western Union? È molto deludente vincere una somma decente e poi non riuscire a ottenerla.
medtrans -
- Risposta da
- gabby
- at May 19, 16, 11:35:27 PM
- Mighty Member 3326
- attività più recente 2 anni fa
Hope you get your money soon Gabby. Maybe suggest moneygram or Western Union? Very disappointing to win a decent amount and then not be able to get it.
medtrans
I would take the moneygram option...if they had it.
A week now and my money sits and pends...wonder what they would think if it were the other way around??
Spero che tu riceva presto i tuoi soldi, Gabby. Forse suggerisci Moneygram o Western Union? È molto deludente vincere una somma decente e poi non riuscire a ottenerla.
medtrans
Sceglierei l'opzione Moneygram... se l'avessero.
È ormai trascorsa una settimana e i miei soldi restano in sospeso... mi chiedo cosa penserebbero se fosse il contrario??
-
- Risposta da
- gabby
- at May 19, 16, 11:40:35 PM
- Mighty Member 3326
- attività più recente 2 anni fa
I also have a withdrawal at Club World and I was told the ONLY option I could use was via credit card. Funny, the only option available is one they don't have. THAT I can't figure out....!!
Part of the email:
Hello Gabby,
Hope all is well.
We can see that you currently have a withdrawal via the Credit / Debit Card option this is currently down for maintenance.
As I can see that the winnings are tied to a bonus that has a max cash out of $175 there will not be another option for you to use unfortunately so you will need to wait for this to come back up.
I wonder if CWC will pay the CC interest since I have to wait god knows how long.Ho anche un prelievo presso Club World e mi è stato detto che l'UNICA opzione che potevo utilizzare era tramite carta di credito. Strano, l'unica opzione disponibile è quella che non hanno. CHE non riesco a capirlo....!!
Parte dell'e-mail:
Ciao Gabby,
Spero sia tutto a posto.
Possiamo vedere che attualmente disponi di un prelievo tramite l'opzione Carta di credito/debito, che al momento è inattiva per manutenzione.
Come posso vedere, le vincite sono legate a un bonus che ha un limite massimo di $ 175, sfortunatamente non ci sarà un'altra opzione da utilizzare, quindi dovrai aspettare che ritorni.
Mi chiedo se CWC pagherà gli interessi CC visto che devo aspettare chissà quanto tempo. -
- Risposta da
- gabby
- at May 20, 16, 12:01:36 AM
- Mighty Member 3326
- attività più recente 2 anni fa
Posting for proof of withdrawal...just in case.
Pubblicazione di prova del ritiro...per ogni evenienza.
-
- Risposta da
- gabby
- at May 20, 16, 12:04:07 AM
- Mighty Member 3326
- attività più recente 2 anni fa
Don't mean to be annoying but the withdrawal date keeps changing so it reflects to days before todays date.
High Noon Casino Cashier
To
May 16 at 6:45 AM
Hello Gabrielle
Hope you’re well,
We can see that you currently have a withdrawal via the Credit / Debit Card option this is currently down for maintenance however we will contact you when this option is back up.
Non voglio essere fastidioso, ma la data di ritiro continua a cambiare, quindi corrisponde a giorni prima della data odierna.
Cassiere del casinò di mezzogiorno di fuoco
A
16 maggio alle 6:45
Ciao Gabriele
Spero che tu stia bene,
Possiamo vedere che al momento disponi di un prelievo tramite l'opzione Carta di credito/debito, questa è attualmente inattiva per manutenzione, tuttavia ti contatteremo quando questa opzione sarà ripristinata.2.2/ 5
-
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at May 20, 16, 02:02:53 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Just to let you all know, I have put Gabby in contact with the casino Manager who explore other avenues of payment.
With regards to Western Union or Moneygram, we do not use these services and never have.
Checks
Payment to Card
Bank transfer.
As discussed, payment to card is currently out of service, this is completely out of our hands and is affecting many other casinos too.
We can only apologize for this.
Regards
StephenGiusto per farvelo sapere, ho messo Gabby in contatto con il direttore del casinò che esplora altre modalità di pagamento.
Per quanto riguarda Western Union o Moneygram, non utilizziamo questi servizi e non lo abbiamo mai fatto.
Controlli
Pagamento su carta
Trasferimento bancario.
Come discusso, il pagamento tramite carta è attualmente fuori servizio, questo è completamente fuori dal nostro controllo e sta influenzando anche molti altri casinò.
Di questo possiamo solo scusarci.
Saluti
Stefano -
- Risposta da
- kerch123
- at May 20, 16, 06:07:18 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
did you all ever notice DEPOSITS NEVER GO DOWN ,,,JUST WITHDRAWS
avete mai notato che I DEPOSITI NON SCENDONO MAI, SOLO PRELIEVI
-
- Risposta da
- kerch123
- at May 20, 16, 06:10:29 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
funny how it works like that
did you all ever notice DEPOSITS NEVER GO DOWN ,,,JUST WITHDRAWS
strano come funzioni così
avete mai notato che I DEPOSITI NON SCENDONO MAI, SOLO PRELIEVI -
- Risposta da
- kerch123
- at May 20, 16, 11:30:35 AM
- Full Member 182
- attività più recente 1 anno fa
1 thing about that group cwc they pay you at least
1 cosa su quel gruppo CWC ti pagano almeno
-
- Risposta da
- Solar77
- at May 23, 16, 02:54:09 PM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
Hi, I changed my address on my account on April 17th. by sending in a bank statement with the new address on it, after being told this was fine as I do not receive utility bills. The account was updated at that time, also a new credit card was verified also, as I was updating my account to make a withdrawal, so it was all accepted and updated, seeing as the withdrawal went through, I was sure that it was fine, and new info added to my account.. Now I see that the new address is not on my account at all, and everyone from chat to 2 different cashiers are telling me to send in a utility bill or" just send in the bank statement again"! I did all my updating already at Manhattan April 16th and 17th. with verification form sent,new credit card photo and new address bank statement, all was fine, and withdrawal allowed, I resent the bank statement to Club World and Manhattan yesterday, now have not heard a word, if they are too busy to respond to me, that is not great customer service, I did all this already, seems not my fault it is not updated properly, I was trying to make a small withdrawal at Club World, when I noticed the old address on my account,and talked to chat, who said the address change was never received,and old address remains on all your casino's I have a record of it in my sent emails.of course due to human gambling nature this unnecessary delay is making the small withdrawal not much longer possible, I know the time difference, my resent address info was there when cashiers arrived Monday am, thank you for your time, username Solar7 Manhattan , ClubWorld Solar72
Ciao, ho cambiato indirizzo sul mio account il 17 aprile. inviando un estratto conto con sopra il nuovo indirizzo, dopo che mi è stato detto che andava bene perché non ricevo bollette. Il conto è stato aggiornato in quel momento, inoltre è stata verificata anche una nuova carta di credito, poiché stavo aggiornando il mio conto per fare un prelievo, quindi è stato tutto accettato e aggiornato, visto che il prelievo è andato a buon fine, ero sicuro che fosse andato bene e nuove informazioni aggiunte al mio account.. Ora vedo che il nuovo indirizzo non è affatto sul mio account e tutti, dalla chat a 2 cassieri diversi, mi dicono di inviare una bolletta o di inviare semplicemente l'estratto conto Ancora"! Ho già fatto tutti gli aggiornamenti a Manhattan il 16 e 17 aprile. con modulo di verifica inviato, nuova foto della carta di credito e nuovo indirizzo estratto conto, tutto andava bene e prelievo consentito, ho inviato nuovamente l'estratto conto a Club World e Manhattan ieri, ora non ho sentito una parola, se sono troppo occupati per rispondere io, non è un ottimo servizio clienti, ho già fatto tutto questo, sembra non sia colpa mia se non è aggiornato correttamente, stavo cercando di effettuare un piccolo prelievo su Club World, quando ho notato il vecchio indirizzo sul mio conto e ho parlato con chat, che ha detto che il cambio di indirizzo non è mai stato ricevuto e che il vecchio indirizzo rimane su tutti i vostri casinò. Ne ho traccia nelle e-mail inviate. Ovviamente, a causa della natura del gioco d'azzardo umano, questo ritardo non necessario rende il piccolo prelievo non più a lungo possibile, Conosco la differenza di fuso orario, le informazioni sul mio nuovo indirizzo erano lì quando sono arrivati i cassieri lunedì mattina, grazie per il tuo tempo, nome utente Solar7 Manhattan, ClubWorld Solar72
-
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at May 24, 16, 03:02:11 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Solar,
I have just checked this with our cashier team and confirmed this was an oversight on our part. We are currently in the process of updating all accounts. This will be completed soon.
Best Regards
Stephen.Ciao Solare,
Ho appena verificato questo con il nostro team di cassieri e ho confermato che si è trattato di una svista da parte nostra. Stiamo attualmente aggiornando tutti gli account. Questo sarà completato presto.
Distinti saluti
Stefano. -
- Risposta da
- Solar77
- at May 30, 16, 11:20:58 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
Hi, could I ask the withdrawal minimum for a bank wire at Alladdins Gold, I see in the banking it seems to be 300$ minimum, but a chat agent was adamant it is 350$ minimum,I have a transcript of the chat, and was concerned about his general attitude and helpfulness, asking if I sent in a utility bill to change my address yet, this is old news and dealt with already, and not my fault actually, he seemed to be stonewalling me for some reason, not your fault, I am just sharing my experience, and was suprized as chat is usually professional at all Club World in general, thank you.
Salve, potrei chiedere il minimo di prelievo per un bonifico bancario presso Alladdins Gold, vedo in banca che sembra essere un minimo di 300 $, ma un agente della chat è stato irremovibile che sia un minimo di 350 $, ho una trascrizione della chat e era preoccupato per il suo atteggiamento generale e la sua disponibilità, mi ha chiesto se avevo già inviato una bolletta per cambiare indirizzo, questa è una notizia vecchia e già trattata, e in realtà non è colpa mia, sembrava che mi stesse facendo ostruzionismo per qualche motivo, non tuo colpa, sto solo condividendo la mia esperienza e sono rimasto sorpreso perché la chat è solitamente professionale in tutti i Club World in generale, grazie.
-
- Risposta da
- stish
- at Jul 07, 16, 03:27:34 PM
- Sr. Member 291
- attività più recente 1 giorno fa
Any idea on how much longer it will be before the Credit / Debit Card option will be back for withdrawals at Club World?
Hai idea di quanto tempo passerà prima che l'opzione Carta di credito/debito ritorni per i prelievi su Club World?
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 08, 16, 03:41:25 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hello stish,
The withdrawal time for Credit/ debit card is 4 business days.
Best regards.Ciao Stish,
Il tempo di prelievo per la carta di credito/debito è di 4 giorni lavorativi.
Distinti saluti. -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Jul 08, 16, 06:28:37 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Stish,
Unfortunately we are still unable to give an exact date on when this option will be back. We are chasing up the processors almost daily for updates and as soon as there are any developments we will let you know.
For the time being we have reduced the minimum withdrawal amount on Courier Check and Bank Transfer from $350 to $200 to help out.
Anything under this amount and you should contact the cashier team who will help where they can.
Regards
Stephen.Ciao Stish,
Purtroppo non siamo ancora in grado di fornire una data esatta in cui questa opzione tornerà disponibile. Stiamo cercando aggiornamenti sui processori quasi quotidianamente e non appena ci saranno sviluppi ti faremo sapere.
Per il momento abbiamo ridotto l'importo minimo di prelievo sugli assegni tramite corriere e sui bonifici bancari da $ 350 a $ 200 per dare una mano.
Qualunque cosa al di sotto di questo importo dovresti contattare il team della cassa che ti aiuterà dove possibile.
Saluti
Stefano. -
- Risposta da
- dory99
- at Jul 20, 16, 07:18:21 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
Can someone explain how taking a free chip when not using a coupon or using a coupon on deposit costs the casino money when there is no winnings made from straight up deposits or using any free coupons?
I was advised on chat that taking coupons factors into the algorithm for awarding monthly bonuses despite no wins, or wins that are 25% less than the deposits made.
I am having a really difficult time understanding how coupons that result in $0.00 equals anything other than $0.00.
Thanks,
Dory
Qualcuno può spiegare come prendere un chip gratuito quando non si utilizza un coupon o utilizzare un coupon sul deposito costa denaro al casinò quando non ci sono vincite effettuate con depositi diretti o utilizzando coupon gratuiti?
In chat mi è stato comunicato che l'accettazione dei coupon influisce sull'algoritmo per l'assegnazione dei bonus mensili nonostante nessuna vincita o vincite inferiori del 25% rispetto ai depositi effettuati.
Ho davvero difficoltà a capire come i coupon che danno come risultato $ 0,00 equivalgano a qualcosa di diverso da $ 0,00.
Grazie,
Dory -
- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 20, 16, 03:31:21 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi dory99,
The casino rep has been notified and hope he'll get back to us soon with the answers to your questions. He's going to explain it to you the best.
Kind regards.Ciao Dory99,
Il rappresentante del casinò è stato informato e speriamo che ci ricontatterà presto con le risposte alle tue domande. Te lo spiegherà al meglio.
Cordiali saluti. -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Jul 22, 16, 04:35:33 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Dory,
Although it has not cost us on your account, it will cost us overall. Whilst you are losing another player is winning. Money in equals money out, regardless of whether it is a deposit or a bonus. This is why we cap bonuses at a certain level regardless of winning or losing.
I think 75% of deposits back in bonuses is more than fair and very competitive. We cannot as a business continue to give bonus after bonus until a player wins.
We cannot control winners and losers, however the bonuses are there to try to give unlucky players another chance to recoup losses.
Best Regards
StephenCiao Dory,
Anche se non ci è costato sul tuo conto, ci costerà nel complesso. Mentre stai perdendo, un altro giocatore sta vincendo. Il denaro in entrata equivale al denaro in uscita, indipendentemente dal fatto che si tratti di un deposito o di un bonus. Questo è il motivo per cui limitiamo i bonus a un certo livello indipendentemente dalla vincita o dalla perdita.
Penso che il 75% dei depositi restituiti sotto forma di bonus sia più che giusto e molto competitivo. Come azienda non possiamo continuare a dare bonus dopo bonus finché un giocatore non vince.
Non possiamo controllare vincitori e perdenti, tuttavia i bonus esistono per cercare di dare ai giocatori sfortunati un'altra possibilità di recuperare le perdite.
Distinti saluti
Stefano -
- Risposta da
- judasgoat
- at Dec 28, 16, 03:46:08 PM
- Sr. Newbie 49
- attività più recente 3 anni fa
Hi, they are refusing to pay my winnings and is being a long long time already
I sended all the documents they asked 5 times already, and worse, they are not replying it, i had to call their office to talk about it
and the guy was rude, he said he would not reply the email, or the guy responsible for the email, he didnt listen to what i said
he just said "send the documents clear" (100x)
Total garbage, this bonus is useless because we cannot get paid,
and this casino is a rip off
Ciao, si stanno rifiutando di pagare le mie vincite ed è già passato molto tempo
Ho inviato tutti i documenti che mi avevano chiesto già 5 volte e, peggio ancora, non mi hanno risposto, ho dovuto chiamare il loro ufficio per parlarne
e il ragazzo è stato scortese, ha detto che non avrebbe risposto all'e-mail, o il ragazzo responsabile dell'e-mail, non ha ascoltato quello che ho detto
ha appena detto "invia i documenti in chiaro" (100x)
Immondizia totale, questo bonus è inutile perché non possiamo essere pagati,
e questo casinò è una fregatura
-
- Risposta da
- judasgoat
- at Dec 28, 16, 04:05:29 PM
- Sr. Newbie 49
- attività più recente 3 anni fa
1st TRY
----------------------------------------------------------
Hello FelipeHope you’re well,
Thank you for sending in a copy of your verification documents.
Whilst processing these forms I noticed that there were a few details that [need to be amended/ are incomplete].
· Utility Bill – The document you sent has a different address to the one on your account. Do you have a document for the address on your account dated in the last 3 months showing your name, address and the date?
· Photo ID – Do you have an alternate form of ID such as passport or driv9ing license. Also it would need to be a sharper focus then the one you sent before.
If you can re-send the above documents back to me with the changes stated, I will make sure I verify your account as soon as possible. Documents can either be scanned at 300dpi or clearly photographed.
In the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch.
Kind Regards,
Peter
Cashier
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------im resending my ID scanned
and another bill i have with the correct adress
thanks
(TOTALLY CLEAR SCAN 3000 DPI)------------------------
Hello Felipe
Hope you’re well,
Thank you for sending in a copy of your documents they are currently being reviewed and we’ll be back in touch as quickly as possible.
If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind Regards,
Peter
Cashier
---------------------------------------------------
Hello FelipeHope you’re well,
Thanks you for sending in a copy of your documents. Can you please provide a clearer copy of the original utility bill you sent, the one where the details were slightly different to the one on the account.
Also we would require some alternative form of ID such as passport or driving license.
If you have any questions please don’t hesitate to get in touch,.
Kind Regards,
Peter
Cashier
----------------------------------------------------------------------
Me answering this absurd.you should call me on your office time because i dont understand what is the problem with my documents
because you simply dont tell.
so
give me a reason to send more documents
because i talked to the support and they said
my id is valid for it accordingly to TOS, and depending on what you going to say
i will make a nice review from this company.
.
Dont hesitate to get in touch as well
.----------------------------------------------------------------------
AFTER READING THEIR TOS THOUGH they can "request" as many ID as they want
SO i sended the two forms OF ID they requested and with this TERM
+ 2 more form of IDs
13. CWCUSD reserves the right to withhold any pay out or winning amount until the identity of the winning person is verified to our satisfaction. For this purpose, we further reserve the right, at our sole discretion, to require that the Player provides us with a notarized ID or any equivalent certified ID according to the applicable laws of your jurisdiction. Falsifying, manipulating, altering or failure to provide this documentation with in a reasonable time will lead to account closure and voiding of winnings.
I didnt "failed" to provide any documents you requested, so provide my winnings accordingly
..........................................................................................AFTER NO MORE EXCUSES
I WAITED FOR THEIR OFFICE TIME AND THEY DIDNT REPLY THE EMAIL!!! SO I CALLED THEM
THEY REFUSED TO ANSWER THE EMAIL AND THEY SAYD TO SEND IT AGAIN!!! BECAUSE IT WASNT CLEAR!!!
and SO I DID, im still waiting for my payment
1° PROVO
-------------------------------------------------- --------
Ciao FilippoSpero che tu stia bene,
Grazie per aver inviato una copia dei tuoi documenti di verifica.
Durante l'elaborazione di questi moduli ho notato che c'erano alcuni dettagli che [devono essere modificati/sono incompleti].
· Bolletta – Il documento che hai inviato ha un indirizzo diverso da quello sul tuo account. Hai un documento per l'indirizzo sul tuo conto datato negli ultimi 3 mesi che mostra il tuo nome, indirizzo e la data?
· Documento d'identità con foto: disponi di un documento d'identità alternativo come passaporto o patente di guida. Inoltre dovrebbe essere una messa a fuoco più nitida di quella che hai inviato prima.
Se puoi inviarmi nuovamente i documenti di cui sopra con le modifiche indicate, mi assicurerò di verificare il tuo account il prima possibile. I documenti possono essere scansionati a 300 dpi o fotografati chiaramente.
Nel frattempo se avete bisogno di qualcosa non esitate a contattarci.
Cordiali saluti,
Peter
Cassiere
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------------------------sto reinviando il mio documento d'identità scansionato
e un'altra fattura che ho con l'indirizzo corretto
Grazie
(SCANSIONE TOTALMENTE CANCELLATA 3000 DPI)------------------------
Ciao Filippo
Spero che tu stia bene,
Grazie per aver inviato una copia dei tuoi documenti, attualmente sono in fase di revisione e ti ricontatteremo il più rapidamente possibile.
Se avete domande non esitate a contattarci.
Cordiali saluti,
Peter
Cassiere
-------------------------------------------------- -
Ciao FilippoSpero che tu stia bene,
Grazie per aver inviato una copia dei tuoi documenti. Potresti per favore fornire una copia più chiara della bolletta originale che hai inviato, quella in cui i dettagli erano leggermente diversi da quelli sul conto.
Inoltre avremmo bisogno di una forma alternativa di documento d'identità come passaporto o patente di guida.
Se avete domande non esitate a contattarci.
Cordiali saluti,
Peter
Cassiere
-------------------------------------------------- --------------------
Io rispondo a questo assurdo.dovresti chiamarmi durante l'orario di ufficio perché non capisco quale sia il problema con i miei documenti
perché semplicemente non lo dici.
COSÌ
dammi un motivo per inviare più documenti
perché ho parlato con l'assistenza e hanno detto
il mio documento d'identità è valido secondo i TOS e in base a ciò che dirai
Farò una bella recensione da questa azienda.
.
Non esitate a contattarci anche voi
.------------------------------------------------- ---------------------
DOPO AVER LETTO I LORO TOS, però, possono "richiedere" tutti i documenti d'identità che desiderano
COSÌ ho inviato i due moduli DI ID richiesti e con questo TERMINE
+ Altri 2 documenti di identità
13. CWCUSD si riserva il diritto di trattenere qualsiasi pagamento o importo di vincita fino a quando l'identità della persona vincente non sarà verificata in modo soddisfacente. A questo scopo, ci riserviamo inoltre il diritto, a nostra esclusiva discrezione, di richiedere che il Giocatore ci fornisca un documento d'identità autenticato o qualsiasi documento d'identità certificato equivalente secondo le leggi applicabili della tua giurisdizione. La falsificazione, la manipolazione, l'alterazione o la mancata fornitura di questa documentazione in un tempo ragionevole comporterà la chiusura del conto e l'annullamento delle vincite.
Non ho "fallito" nel fornire i documenti richiesti, quindi fornisci le mie vincite di conseguenza
.................................................... ....................................DOPO NON PIÙ SCUSE
HO ASPETTATO IL LORO TEMPO DI UFFICIO E NON HANNO RISPOSTO ALL'EMAIL!!! COSÌ LI HO CHIAMATI
SI SONO RIFIUTATI DI RISPONDERE ALL'EMAIL E HANNO DETTO DI INVIARLA ANCORA!!! PERCHÉ NON ERA CHIARO!!!
e COSÌ HO FATTO, sto ancora aspettando il mio pagamento -
- Risposta da
- MelissaN
- at Dec 28, 16, 06:16:58 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Judasgoat,
We're going to notify the casino and get the rep to respond here. Hope everything will be sorted out.
Ciao Judasgoat,
Informeremo il casinò e chiederemo al rappresentante di rispondere qui. Spero che tutto sarà risolto.
-
- Risposta da
- Marcelo Silva
- at Jan 02, 17, 09:22:47 AM
- Newbie 4
- attività più recente 7 anni fa
I won 400+ USD with the initial bonus without deposit of the casino Manhatan slots ... for I forgot to put the number of my house and even after I made the request to change the address (to add the number) the casino dediciu Take my winnings ... I found this a sucanagem ... and I wanted someone to give me a solution ...
Ho vinto 400+ USD con il bonus iniziale senza deposito del casinò Manhatan Slots... perché ho dimenticato di inserire il numero di casa mia e anche dopo aver fatto la richiesta di cambiare indirizzo (per aggiungere il numero) il casinò dediciu Take la mia vincita... ho trovato questo sucanagem... e volevo che qualcuno mi desse una soluzione...
-
- Risposta da
- judasgoat
- at Jan 02, 17, 11:33:23 PM
- Sr. Newbie 49
- attività più recente 3 anni fa
4 days have passed and nothing yet, if they dont pay until wednesday you can consider them a total scam since they dont even bother replying here
Sono passati 4 giorni e ancora niente, se non pagano fino a mercoledì puoi considerarli una truffa totale visto che non si prendono nemmeno la briga di rispondere qui
-
- Risposta da
- judasgoat
- at Jan 03, 17, 01:44:13 PM
- Sr. Newbie 49
- attività più recente 3 anni fa
hi i received my payment of $200, and it was said on the LCB it should be $250, im not totally happy about it, and should be better a good explanation for this difference, $50 steal ? or wrong advertisment, thanks
salve, ho ricevuto il mio pagamento di $ 200, e sulla LCB era detto che dovrebbe essere $ 250, non ne sono del tutto soddisfatto e dovrebbe essere una buona spiegazione migliore per questa differenza, rubare $ 50? o pubblicità sbagliata, grazie
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 07, 17, 12:31:39 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Marcelo Silva,
We've heard back from the casino. They explained that their cashier team decided to void the winnings on the grounds of incomplete contact information. This is a term in all their casinos and is adhered to so all players are treated equally.
Players Representation and Warranties T&C
20. Before claiming any bonus or promotion, please ensure all contact details on your account are correct (Name, Address, Email Address, Telephone Number). This information must be correct before claiming any bonus or promotion for winnings to be valid.
Furthermore, all players do have to agree to the terms before signing up so this is their final decision.
Ciao Marcelo Silva,
Abbiamo ricevuto risposta dal casinò. Hanno spiegato che il loro team di cassieri ha deciso di annullare le vincite sulla base di informazioni di contatto incomplete. Questo è un termine presente in tutti i loro casinò e viene rispettato in modo che tutti i giocatori siano trattati allo stesso modo.
Rappresentanza e garanzie dei giocatori T&C
20. Prima di richiedere qualsiasi bonus o promozione, assicurati che tutti i dettagli di contatto sul tuo account siano corretti (nome, indirizzo, indirizzo e-mail, numero di telefono). Queste informazioni devono essere corrette prima di richiedere qualsiasi bonus o promozione affinché le vincite siano valide.
Inoltre, tutti i giocatori devono accettare i termini prima di iscriversi, quindi questa è la loro decisione finale.
-
- Risposta da
- judasgoat
- at Jan 08, 17, 07:41:58 AM
- Sr. Newbie 49
- attività più recente 3 anni fa
The casino said a general rule, because i received my payment, too bad from them they didnt even bother looking my case right?
It shows their interested on solving issues
What a complete joke
Il casinò ha detto una regola generale, perché ho ricevuto il mio pagamento, peccato che non si siano nemmeno preoccupati di esaminare il mio caso, giusto?
Mostra il loro interesse a risolvere i problemi
Che scherzo completo
-
- Risposta da
- Marcelo Silva
- at Jan 09, 17, 02:58:15 PM
- Newbie 4
- attività più recente 7 anni fa
All my information was completely correct ... there was not an error but I forgot my home number ... just this ... I ask you to reconsider the decision because it is much more difficult to win with a bonus without deposit and When you win, they do not want to pay you, it's complicated ... I'm waiting for justice to be done ...
Tutte le mie informazioni erano completamente corrette... non c'è stato un errore ma ho dimenticato il numero di casa... solo questo... vi chiedo di riconsiderare la decisione perché è molto più difficile vincere con un bonus senza deposito e Quando vinci, non ti vogliono pagare, è complicato... aspetto che sia fatta giustizia...
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