Just wanted to update that I could not pinpoint which deposit I had an issue with, but I was able to email a copy of my deposits from my bank statement to the casino cashier and they were able to find the problem. They offered to credit my casino account or return it to my credit card.
All is well with Club World and I am so glad they could help me figure this out. Also, thank you Stephen, BMWSTACK, & Blueday for you replies.
CWC | Mezzogiorno di fuoco | Casinò Rosso Fortunato | Discussione sul supporto e sui reclami di Aladdins Gold Casino
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- CWC-Martyn
- Jr. Member 99
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- Risposta da
- stish
- at Jun 19, 14, 09:15:39 AM
- Sr. Member 291
- attività più recente 3 giorni fa
Originale Traduzione tradotto conVolevo solo aggiornare che non sono riuscito a individuare con quale deposito ho avuto un problema, ma sono riuscito a inviare via email una copia dei miei depositi dal mio estratto conto al cassiere del casinò e loro sono stati in grado di trovare il problema. Si sono offerti di accreditare il mio conto del casinò o di restituirlo sulla mia carta di credito.
Va tutto bene con Club World e sono così felice che possano aiutarmi a capirlo. Inoltre, grazie Stephen, BMWSTACK e Blueday per le vostre risposte. -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Jun 19, 14, 09:23:30 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Edit, I noticed the problem is now fixed, I am glad that we were able to help
Regards
StephenModifica, ho notato che il problema è stato risolto, sono felice che siamo stati in grado di aiutarti
Saluti
Stefano -
- Risposta da
- blueday
- at Jun 19, 14, 05:56:07 PM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Just wanted to update that I could not pinpoint which deposit I had an issue with, but I was able to email a copy of my deposits from my bank statement to the casino cashier and they were able to find the problem. They offered to credit my casino account or return it to my credit card.
All is well with Club World and I am so glad they could help me figure this out. Also, thank you Stephen, BMWSTACK, & Blueday for you replies.
Thanks for the update stish. Glad it was all resolved.
Volevo solo aggiornare che non sono riuscito a individuare con quale deposito ho avuto un problema, ma sono riuscito a inviare via email una copia dei miei depositi dal mio estratto conto al cassiere del casinò e loro sono stati in grado di trovare il problema. Si sono offerti di accreditare il mio conto del casinò o di restituirlo sulla mia carta di credito.
Va tutto bene con Club World e sono così felice che possano aiutarmi a capirlo. Inoltre, grazie Stephen, BMWSTACK e Blueday per le vostre risposte.
Grazie per l'aggiornamento. Sono contento che tutto sia stato risolto.
-
- Risposta da
- stish
- at Nov 06, 14, 09:24:31 AM
- Sr. Member 291
- attività più recente 3 giorni fa
For Club World account verification, do I need a copy of the back of my driver's license and the back of my credit card? Also, should I send the files one at a time so the email is not too large?
Per la verifica dell'account Club World, ho bisogno di una copia del retro della mia patente di guida e del retro della mia carta di credito? Inoltre, dovrei inviare i file uno alla volta in modo che l'e-mail non sia troppo grande?
-
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Nov 06, 14, 09:39:08 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Stish,
As a rule we do not need the back side of the drivers license, however we may request this, say for example the expiry date is located on the back.
With regards to the back of the card we do need this, however you may cover up the middle 8 digits on the front and the security code on the back. Please do not edit in photoshop or any similar programs, if you wish to cover information do it with a piece of paper/card.
I would recommend sending separately, if you are sending in high quality and the files are large, then sometimes the email can be blocked. It's better to be safe than sorry.
You should expect to receive a response from the cashier team within 24 hours, if you have any issues feel free to private message or post here.
Thanks
StephenCiao Stish,
Di norma non abbiamo bisogno del retro della patente di guida, tuttavia potremmo richiederlo, ad esempio la data di scadenza si trova sul retro.
Per quanto riguarda il retro della carta, ne abbiamo bisogno, tuttavia potresti nascondere le 8 cifre centrali sul davanti e il codice di sicurezza sul retro. Si prega di non modificare in Photoshop o programmi simili, se si desidera coprire le informazioni farlo con un pezzo di carta/cartolina.
Consiglierei l'invio separato, se invii in alta qualità e i file sono di grandi dimensioni, a volte l'e-mail può essere bloccata. È meglio prevenire che curare.
Dovresti aspettarti di ricevere una risposta dal team della cassa entro 24 ore, in caso di problemi non esitare a inviare un messaggio privato o pubblicare qui.
Grazie
Stefano -
- Risposta da
- stish
- at Nov 06, 14, 09:43:43 AM
- Sr. Member 291
- attività più recente 3 giorni fa
Stephen, thank you so much for your quick response!
Stefano, grazie mille per la tua rapida risposta!
-
- Risposta da
- buki99
- at Dec 06, 14, 09:31:19 AM
- Sr. Newbie 24
- attività più recente 11 mesi fa
i am having problem wit the payout in the high noon casino.
deposited via skrill, acc verified 3 days ago, support told that my withdrawal will be procesed in 24-48 hour.
but it is still pending.
why?
username: buki99Ho un problema con il pagamento nel casinò di mezzogiorno.
depositato tramite Skrill, acc verificato 3 giorni fa, il supporto ha detto che il mio prelievo verrà elaborato entro 24-48 ore.
ma è ancora in sospeso.
Perché?
nome utente: buki992.2/ 5
-
- Risposta da
- trpschick
- at Dec 06, 14, 10:23:52 AM
- Hero Member 795
- attività più recente 4 anni fa
Hello Stephen, I am having problems with a withdrawal that I am trying to make with the Club World Casino. I am a US player and because we do not have too many options for withdrawal, I find myself in a predicament. I withdrew a nice sum ($4100) from the casino, however, I do not have a US bank account and am not able to obtain one either because of a problem with a US bank in the past. I only use a netspend (prepaid card) for my deposits and they told me they cannot return money to a prepaid card. I tried to have the money wired to my netspend card but it was rejected and I had to wait all over again for them to process the withdrawal again, which I tried via cardforce anyway to see if it would work. So far nothing has hit the card account and I am afraid that it is about to be returned again.
I am pretty much out of options and would like to see if you can arrange a special withdrawal for me via WU or MoneyGram. I know that the casino does not normally do these types of withdrawals however, I have had other establishments do this for me in the past without an issue. It is inconvenient, I know, but I feel that this is the only way for now that I can see that I will be able to obtain my winnings.
The Club World Cashier (Natasha) has been so nice and has answered every single inquiry promptly and I am very pleased with the service. She suggested using a friend or family member's bank account to receive the withdrawal, however, there is no one I trust enough to even attempt something like that, besides, I am not going to tell anyone where that money was coming from and what it was for either.
I am hoping that you can contact and convince the casino to allow the WU or MoneyGram option for me. I look forward to your reply. Thanks!
username at Club World: tpickleCiao Stephen, sto riscontrando problemi con un prelievo che sto cercando di effettuare con Club World Casino. Sono un giocatore statunitense e poiché non abbiamo molte opzioni per il ritiro, mi trovo in una situazione difficile. Ho prelevato una bella somma ($4100) dal casinò, tuttavia, non ho un conto bancario statunitense e non sono nemmeno in grado di ottenerne uno a causa di un problema in passato con una banca statunitense. Utilizzo solo una netspend (carta prepagata) per i miei depositi e mi hanno detto che non possono restituire denaro su una carta prepagata. Ho provato a trasferire i soldi sulla mia carta netspend, ma è stata rifiutata e ho dovuto aspettare ancora una volta che elaborassero nuovamente il prelievo, cosa che ho comunque provato tramite cardforce per vedere se avrebbe funzionato. Finora non è arrivato nulla sul conto della carta e temo che stia per essere restituito di nuovo.
Ho praticamente esaurito le opzioni e vorrei vedere se puoi organizzare un prelievo speciale per me tramite WU o MoneyGram. So che normalmente il casinò non effettua questo tipo di prelievi, tuttavia in passato altri stabilimenti lo hanno fatto per me senza problemi. È scomodo, lo so, ma sento che questo è l'unico modo per ora in cui vedo che potrò ottenere le mie vincite.
La cassiera di Club World (Natasha) è stata molto gentile e ha risposto prontamente a ogni singola richiesta e sono molto soddisfatta del servizio. Ha suggerito di utilizzare il conto bancario di un amico o di un familiare per ricevere il prelievo, tuttavia, non c'è nessuno di cui mi fido abbastanza da tentare una cosa del genere, inoltre, non dirò a nessuno da dove provenivano quei soldi e di cosa si trattava Per entrambi.
Spero che tu possa contattare e convincere il casinò a consentire l'opzione WU o MoneyGram per me. Attendo con ansia la vostra risposta. Grazie!
nome utente su Club World: tpickle -
- Risposta da
- Bitspender
- at Dec 06, 14, 03:15:37 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Trpschick PM me I know a US bank that will allow you to open a checking account with a VISA debit card. Despite having a bad banking history...
Trpschick mandami un messaggio privato Conosco una banca statunitense che ti permetterà di aprire un conto corrente con una carta di debito VISA. Pur avendo una brutta storia bancaria...
-
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Dec 08, 14, 03:16:54 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
i am having problem wit the payout in the high noon casino.
deposited via skrill, acc verified 3 days ago, support told that my withdrawal will be procesed in 24-48 hour.
but it is still pending.
why?
username: buki99
Hi Buki99,
I have just confirmed with our cashier team that your withdrawal will go out today,
Congratulations on your win
Stephen.
Ho un problema con il pagamento nel casinò di mezzogiorno.
depositato tramite Skrill, acc verificato 3 giorni fa, il supporto ha detto che il mio prelievo verrà elaborato entro 24-48 ore.
ma è ancora in sospeso.
Perché?
nome utente: buki99
Ciao Buki99,
Ho appena confermato al nostro team di cassieri che il tuo prelievo verrà effettuato oggi,
Congratulazioni per la tua vittoria
Stefano.2.2/ 5
-
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Dec 08, 14, 03:18:07 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hello Stephen, I am having problems with a withdrawal that I am trying to make with the Club World Casino. I am a US player and because we do not have too many options for withdrawal, I find myself in a predicament. I withdrew a nice sum ($4100) from the casino, however, I do not have a US bank account and am not able to obtain one either because of a problem with a US bank in the past. I only use a netspend (prepaid card) for my deposits and they told me they cannot return money to a prepaid card. I tried to have the money wired to my netspend card but it was rejected and I had to wait all over again for them to process the withdrawal again, which I tried via cardforce anyway to see if it would work. So far nothing has hit the card account and I am afraid that it is about to be returned again.
I am pretty much out of options and would like to see if you can arrange a special withdrawal for me via WU or MoneyGram. I know that the casino does not normally do these types of withdrawals however, I have had other establishments do this for me in the past without an issue. It is inconvenient, I know, but I feel that this is the only way for now that I can see that I will be able to obtain my winnings.
The Club World Cashier (Natasha) has been so nice and has answered every single inquiry promptly and I am very pleased with the service. She suggested using a friend or family member's bank account to receive the withdrawal, however, there is no one I trust enough to even attempt something like that, besides, I am not going to tell anyone where that money was coming from and what it was for either.
I am hoping that you can contact and convince the casino to allow the WU or MoneyGram option for me. I look forward to your reply. Thanks!
username at Club World: tpickle
Hi tpickle,
I will send you a private message regarding this once I have spoken to our cashier team.
Speak soon
Stephen
Ciao Stephen, sto riscontrando problemi con un prelievo che sto cercando di effettuare con Club World Casino. Sono un giocatore statunitense e poiché non abbiamo molte opzioni per il ritiro, mi trovo in una situazione difficile. Ho prelevato una bella somma ($4100) dal casinò, tuttavia, non ho un conto bancario statunitense e non sono nemmeno in grado di ottenerne uno a causa di un problema in passato con una banca statunitense. Utilizzo solo una netspend (carta prepagata) per i miei depositi e mi hanno detto che non possono restituire denaro su una carta prepagata. Ho provato a trasferire i soldi sulla mia carta netspend, ma è stata rifiutata e ho dovuto aspettare ancora una volta che elaborassero nuovamente il prelievo, cosa che ho comunque provato tramite cardforce per vedere se avrebbe funzionato. Finora non è arrivato nulla sul conto della carta e temo che stia per essere restituito di nuovo.
Ho praticamente esaurito le opzioni e vorrei vedere se puoi organizzare un prelievo speciale per me tramite WU o MoneyGram. So che normalmente il casinò non effettua questo tipo di prelievi, tuttavia in passato altri stabilimenti lo hanno fatto per me senza problemi. È scomodo, lo so, ma sento che questo è l'unico modo per ora in cui vedo che potrò ottenere le mie vincite.
La cassiera di Club World (Natasha) è stata molto gentile e ha risposto prontamente a ogni singola richiesta e sono molto soddisfatta del servizio. Ha suggerito di utilizzare il conto bancario di un amico o di un familiare per ricevere il prelievo, tuttavia, non c'è nessuno di cui mi fido abbastanza da tentare una cosa del genere, inoltre, non dirò a nessuno da dove provenivano quei soldi e di cosa si trattava Per entrambi.
Spero che tu possa contattare e convincere il casinò a consentire l'opzione WU o MoneyGram per me. Attendo con ansia la vostra risposta. Grazie!
nome utente su Club World: tpickle
Ciao tpickle,
Ti invierò un messaggio privato in merito una volta che avrò parlato con il nostro team di cassieri.
Parla presto
Stefano -
- Risposta da
- trpschick
- at Dec 09, 14, 12:46:42 PM
- Hero Member 795
- attività più recente 4 anni fa
Thank you for your reply. Just checking back to see if you have heard anything. Thanks again!
tpickleGrazie per la risposta. Sto solo controllando per vedere se hai sentito qualcosa. Grazie ancora!
sottaceto -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Dec 10, 14, 09:19:17 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hey Tpickle,
Can you check your inbox I have sent over a message .
Speak soon
StephenCiao Tpickle,
Puoi controllare la tua casella di posta, ho inviato un messaggio .
Parla presto
Stefano -
- Risposta da
- buki99
- at Dec 11, 14, 12:17:52 PM
- Sr. Newbie 24
- attività più recente 11 mesi fa
thanks, got it allready.
grazie, ho già capito.
-
- Risposta da
- dory99
- at Dec 14, 14, 06:59:11 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
I am wondering what happened to the daily - monthly VIP bonuses with Club World, High Noon?
In the past when depositing 100.00+ in a day there would be an email the following day with a small cash bonus and a coupon for 75%. The same thing with monthly bonuses. This seemed to have stopped or the amount of the deposit required to receive this has increased.
I would be interested in learning how the policies has changed. There are minimal perks as it is now with this group, thanksMi chiedo cosa è successo ai bonus VIP giornalieri e mensili con Club World, High Noon?
In passato, quando si depositavano più di 100,00 in un giorno, il giorno successivo veniva inviata un'e-mail con un piccolo bonus in contanti e un coupon del 75%. La stessa cosa con i bonus mensili. Sembrava che questo si fosse fermato o che l'importo del deposito richiesto per riceverlo fosse aumentato.
Sarei interessato a sapere come sono cambiate le politiche. Ci sono vantaggi minimi come lo è ora con questo gruppo, grazie -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Dec 15, 14, 06:53:48 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Dory,
I would recommend emailing the guys over at Club World and High Noon, They would have a much better idea how the calculation is worked, this isn't really my department.
Promotions@clubworldcasinos.com
Promotions@highnooncasino.com
I can say there are many perks still, including, daily, weekly, and monthly offers...Also we have the cashback promotion we run with LCB, this is a player favorite.
Regards
StephenCiao Dory,
Consiglierei di inviare un'e-mail ai ragazzi di Club World e High Noon, avrebbero un'idea molto migliore di come funziona il calcolo, questo non è proprio il mio dipartimento.
Promotions@clubworldcasinos.com
Promotions@highnooncasino.com
Posso dire che ci sono ancora molti vantaggi, incluse offerte giornaliere, settimanali e mensili... Inoltre abbiamo la promozione cashback che gestiamo con LCB, questa è una delle preferite dai giocatori.
Saluti
Stefano -
- Risposta da
- dory99
- at Dec 18, 14, 06:38:36 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
Hi Stephen,
Thank you for the response to my last question. I do have another.
Can you advise why an ewallet transaction states instant when it really is not instant?
I have withdrawn from CW by bank wire and ecopayz. each time the process was quite smooth. The ecopayz was in my account in 2 hours. However with High Noon you do not receive an email automatically acknowledging the pending withdrawl and it seems to take that particular casino much longer to process or even look at the withdrawl.
I have just learned than it will be 48 hours before the ewallet request is looked at or up to 48 hours, how is that an instant withdrawl?
I love these venues but am wondering about this process.
Thanks,
dory99, chat is pasted below.
Chat InformationPlease wait for a site operator to respond.
Chat InformationYou are now chatting with 'Jon'
Jon: Hello, how are you today?
dorothy: Hi Jon, fine nd you
Jon: good thanks
Jon: it can take up to 2 working days for a withdrawal to be processed, all depends on how busy the cashier is
dorothy: Pardon? Please tell how ewallets are an instant witdrawl then?
Jon: once the withdrawal has been processed by the cashier they can be instant to your account
dorothy: Then the website should not state instant
Jon: well it is instant once its been processed
dorothy: When I deposit from Visa, that is instant.
Jon: yes it is
dorothy: The website should not promote instant when it takes up to 2 days before it gets looked at
Jon: the 2 working days for a withdrawal approval has always been the casinos timeframe
Jon: as i said its instant once processed
dorothy: Okay, well thank you for your help.
Jon: your wlcomeCiao Stefano,
Grazie per la risposta alla mia ultima domanda. Ne ho un altro.
Potete dirmi perché una transazione con portafoglio elettronico viene dichiarata istantanea quando in realtà non lo è?
Ho effettuato un prelievo da CW tramite bonifico bancario ed ecopayz. ogni volta il processo è stato abbastanza fluido. L'ecopayz è stato sul mio conto in 2 ore. Tuttavia, con High Noon non ricevi un'e-mail che riconosca automaticamente il ritiro in sospeso e sembra che quel particolare casinò impieghi molto più tempo per elaborare o anche solo esaminare il ritiro.
Ho appena appreso che passeranno 48 ore prima che la richiesta dell'ewallet venga esaminata o fino a 48 ore, come può essere un prelievo istantaneo?
Adoro questi luoghi, ma mi sto interrogando su questo processo.
Grazie,
dory99, la chat è incollata qui sotto.
Informazioni sulla chatAttendere la risposta di un operatore del sito.
Informazioni sulla chatOra stai chattando con 'Jon'
Jon: Ciao, come stai oggi?
Dorothy: Ciao Jon, tutto bene
Jon: bene, grazie
Jon: possono essere necessari fino a 2 giorni lavorativi affinché un prelievo venga elaborato, tutto dipende da quanto è occupato il cassiere
Dorothy: Scusa? Per favore, spiegami in che modo i portafogli elettronici sono un ritiro istantaneo, allora?
Jon: una volta che il prelievo è stato elaborato dal cassiere, può essere istantaneo sul tuo conto
Dorothy: Allora il sito non dovrebbe dichiarare "istantaneo".
Jon: beh, è istantaneo una volta elaborato
Dorothy: Quando deposito con Visa, è istantaneo.
Jon: sì, lo è
dorothy: Il sito web non dovrebbe promuovere l'istante quando ci vogliono fino a 2 giorni prima che venga visualizzato
Jon: i 2 giorni lavorativi per l'approvazione di un prelievo sono sempre stati il periodo di tempo dei casinò
Jon: come ho detto è istantaneo una volta elaborato
Dorothy: Okay, bene, grazie per il tuo aiuto.
Jon: benvenuto -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Dec 18, 14, 06:45:45 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Dory,
The description "instant" is referring to the time the withdrawal will take once processed. For example, Courier check will take 3-5 working days once processed, Ewallets are instantly available once we process.
All withdrawals are processed within 48 working hours, however we will always aim to get that done within 24.
The reason for the wait is that we do need to check all withdrawals are valid. This includes going to through the game log of every withdrawal to make sure the correct games were played.
As you can imagine this can be quite time consuming for the cashier team but we work our hardest to get this done ASAP.
All of our casinos share the same staff so one casino shouldn't take longer than another. However, withdrawals are processed on a first come first serve basis if there have been a lot of winners then sometimes the time may extend over the 24 hour period.
I hope this helps,
Stephen.Ciao Dory,
La descrizione "istantaneo" si riferisce al tempo necessario al ritiro una volta elaborato. Ad esempio, l'assegno tramite corriere richiederà 3-5 giorni lavorativi una volta elaborato, gli ewallet saranno immediatamente disponibili una volta elaborato.
Tutti i prelievi vengono elaborati entro 48 ore lavorative, tuttavia cercheremo sempre di farlo entro 24 ore.
Il motivo dell'attesa è che dobbiamo verificare che tutti i prelievi siano validi. Ciò include l'analisi del registro di gioco di ogni prelievo per assicurarsi che siano stati giocati i giochi corretti.
Come puoi immaginare, questo può richiedere molto tempo per il team dei cassieri, ma facciamo del nostro meglio per farlo il prima possibile.
Tutti i nostri casinò condividono lo stesso personale, quindi un casinò non dovrebbe impiegare più tempo di un altro. Tuttavia, i prelievi vengono elaborati in base all'ordine di arrivo, se ci sono stati molti vincitori, a volte il tempo può estendersi oltre il periodo di 24 ore.
Spero che aiuti,
Stefano.3.8/ 5
-
- Risposta da
- dory99
- at Dec 18, 14, 07:09:37 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
Hi,
I really appreciate the explanation and apologize for my lack of knowledge on this.
As I said I do like to play at these venues but do get confused as to all the rules.
I was quite surprised at the withdrawl from CW being processed so quickly, I suppose this created expectations that all would be as seamless.
Thank you again.CIAO,
Apprezzo molto la spiegazione e mi scuso per la mia mancanza di conoscenza in merito.
Come ho detto, mi piace suonare in questi posti, ma mi sento confuso riguardo a tutte le regole.
Sono rimasto piuttosto sorpreso dal fatto che il ritiro da CW sia stato elaborato così rapidamente, suppongo che questo abbia creato aspettative che tutto sarebbe andato liscio.
Grazie ancora. -
- Risposta da
- drunab
- at Dec 31, 14, 03:42:54 AM
- Full Member 224
- attività più recente 3 anni fa
Hi Dory,
The description "instant" is referring to the time the withdrawal will take once processed. For example, Courier check will take 3-5 working days once processed, Ewallets are instantly available once we process.
All withdrawals are processed within 48 working hours, however we will always aim to get that done within 24.
The reason for the wait is that we do need to check all withdrawals are valid. This includes going to through the game log of every withdrawal to make sure the correct games were played.
As you can imagine this can be quite time consuming for the cashier team but we work our hardest to get this done ASAP.
All of our casinos share the same staff so one casino shouldn't take longer than another. However, withdrawals are processed on a first come first serve basis if there have been a lot of winners then sometimes the time may extend over the 24 hour period.
I hope this helps,
Stephen.
How long have all the casino's shared the same staff? Just wondering because I was already verified at LRC & CWC, when I requested a payout at HNC. 5 days after requesting the payout, I received an email requesting documents for verification from HNC. Do they also share info between the brands as well? Is your policy still the same, where we have to go through the verification process individually for each brand?
Thanks in advance for the clarification.
Ciao Dory,
La descrizione "istantaneo" si riferisce al tempo necessario al ritiro una volta elaborato. Ad esempio, l'assegno tramite corriere richiederà 3-5 giorni lavorativi una volta elaborato, gli ewallet saranno immediatamente disponibili una volta elaborato.
Tutti i prelievi vengono elaborati entro 48 ore lavorative, tuttavia cercheremo sempre di farlo entro 24 ore.
Il motivo dell'attesa è che dobbiamo verificare che tutti i prelievi siano validi. Ciò include l'analisi del registro di gioco di ogni prelievo per assicurarsi che siano stati giocati i giochi corretti.
Come puoi immaginare, questo può richiedere molto tempo per il team dei cassieri, ma facciamo del nostro meglio per farlo il prima possibile.
Tutti i nostri casinò condividono lo stesso personale, quindi un casinò non dovrebbe impiegare più tempo di un altro. Tuttavia, i prelievi vengono elaborati in base all'ordine di arrivo, se ci sono stati molti vincitori, a volte il tempo può estendersi oltre il periodo di 24 ore.
Spero che aiuti,
Stefano.
Da quanto tempo tutti i casinò condividono lo stesso personale? Me lo chiedevo solo perché ero già verificato presso LRC e CWC, quando ho richiesto un pagamento presso HNC. 5 giorni dopo aver richiesto il pagamento, ho ricevuto un'e-mail con la richiesta di documenti per la verifica da parte di HNC. Condividono anche le informazioni tra i marchi? La vostra politica è sempre la stessa, secondo cui dobbiamo seguire il processo di verifica individualmente per ciascun marchio?
Grazie in anticipo per il chiarimento.3.8/ 5
-
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Jan 06, 15, 03:16:03 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi dn76,
Once you are verified at one casino you should be verified at all.
Unless of course you have used a new credit card to deposit, or there is a change of address or difference in details.
If everything is the same just let the cashier team know your user name in other brands where you are verified and they can transfer the documents.
If you have changed address then you would need to provide proof of this, if there is a new credit card that has been used then you would need to provide proof of this etc.
Hopefully this clears things up.
Best Regards
StephenCiao dn76,
Una volta verificato in un casinò, dovresti essere verificato in tutti.
A meno che, ovviamente, tu non abbia utilizzato una nuova carta di credito per depositare, o che ci sia un cambio di indirizzo o una differenza nei dettagli.
Se tutto è uguale, lascia che il team della cassa conosca il tuo nome utente in altri marchi in cui sei verificato e potranno trasferire i documenti.
Se hai cambiato indirizzo, dovrai fornirne una prova, se è stata utilizzata una nuova carta di credito, dovrai fornirne una prova, ecc.
Speriamo che questo chiarisca le cose.
Distinti saluti
Stefano3.8/ 5
-
- Risposta da
- kkimelwell
- at Feb 11, 15, 01:14:27 AM
- Full Member 153
- attività più recente 6 anni fa
I am wondering what happened to the daily - monthly VIP bonuses with Club World, High Noon?
In the past when depositing 100.00+ in a day there would be an email the following day with a small cash bonus and a coupon for 75%. The same thing with monthly bonuses. This seemed to have stopped or the amount of the deposit required to receive this has increased.
I would be interested in learning how the policies has changed. There are minimal perks as it is now with this group, thanks
I have to agree with the above. I usually deposit wednesday thru Mondays when i play. And we are talking many many deposits. For example just this last week feb 4th, i deposited ALOT, was given 1 daily vip bonus from wednesdays playing for 75.00. deposited thursday friday and saturday into sunday. Nothing nothing nothing. Very disappointing since i dont do the bonuses with my deposits. Really never have. When i ask for one in chat i am told 2 at a time. Which i understand but if i havemade 10 in a row, the old Casino I could at least count on one bigger better VIP daily bonus. I have reached my maximum amount of 1500 for monthly using my CC (thats the casinos limits) , and when i ask and DONT qualify for bonus. lol add up the amount i have deposited from the last 30 days, compare that to the bonuses or VIP offers made to me.......... well doesnt even compare. We 4 and 5+ year customers dont matter any longer.
Anohter issue. NEVER EVER have a issue when using my prepaid card. i add the money it takes it off. But using my bank card,,,,, EVERY time there are multiple deposits, there are multiple withdraws from my bank on one deposit. I tested it by transferring 50 from savings to checking. Making 2 / 25.00 deposits, and doing this for about 10 deposits. The authorizer pre-authorizes it and removes the amount from my balance. No issues until 2 or 3 days later,,, there are more withdraws from my bank and I am told noooo its correct when i consult with your accountinig. No matter what i say or submit i am wrong. There is noooo way possible my bank allows me to overdraw 300.00 on POS and pre-auths amounts. Its not possible. Sure enough when i reached my limit i left my checking down low, checked today and 300.00 overdrawn. lol I am done.
I am actively looking and am sad that we have been down this road soooo many times. And you guys treat me like a new cusotmer and show no love or respect for the fact you are the ONLY casino i have played at regulary for 5 years straight. I have to raise a stink to even get noticed. Love playing there, but just cant do it anymore. Hate walking away. Its the principle of the matter.
No and not even wasting my breath and time fighting for the money that has been wrongly double withdrawn from my bank. You know it and if you dont, well nothing will and has never been done. OThers may not notice it due to they are not making the 10 15 deposits in 2 days, and that makes it harder to track. Not you personally, so dont take as personal attack. The overall way the casino is doing things and covering up alot of the crackjack mishappenings isnt right. Its just not right.
Just needed to express that. Rant over.
Mi chiedo cosa è successo ai bonus VIP giornalieri e mensili con Club World, High Noon?
In passato, quando si depositavano più di 100,00 in un giorno, il giorno successivo veniva inviata un'e-mail con un piccolo bonus in contanti e un coupon del 75%. La stessa cosa con i bonus mensili. Sembrava che questo si fosse fermato o che l'importo del deposito richiesto per riceverlo fosse aumentato.
Sarei interessato a sapere come sono cambiate le politiche. Ci sono vantaggi minimi come lo è ora con questo gruppo, grazie
Devo essere d'accordo con quanto sopra. Di solito deposito dal mercoledì al lunedì quando gioco. E stiamo parlando di moltissimi depositi. Ad esempio, proprio la scorsa settimana, il 4 febbraio, ho depositato MOLTO, mi è stato dato 1 bonus VIP giornaliero dai mercoledì giocando per 75,00. depositato giovedì venerdì e da sabato a domenica. Niente niente niente. Molto deludente poiché non utilizzo i bonus con i miei depositi. Davvero non l'ho mai fatto. Quando ne chiedo uno in chat mi viene detto 2 alla volta. Lo capisco, ma se ne avessi fatti 10 di fila, al vecchio casinò potrei almeno contare su un bonus giornaliero VIP più grande e migliore. Ho raggiunto il mio importo massimo di 1500 al mese utilizzando il mio CC (questi sono i limiti del casinò) e quando lo chiedo e NON mi qualifico per il bonus. lol somma l'importo che ho depositato negli ultimi 30 giorni, confrontalo con i bonus o le offerte VIP che mi sono state fatte... beh, non è nemmeno paragonabile. Noi clienti da 4 e 5+ anni non contiamo più.
Un altro problema. Non ho MAI MAI avuto problemi quando utilizzo la mia carta prepagata. aggiungo i soldi che lo tolgono. Ma usando la mia carta di credito, OGNI volta che ci sono più depositi, ci sono più prelievi dalla mia banca su un deposito. L'ho testato trasferendo 50 dal risparmio al controllo. Effettuare 2/25,00 depositi e farlo per circa 10 depositi. L'autorizzatore lo preautorizza e rimuove l'importo dal mio saldo. Nessun problema fino a 2 o 3 giorni dopo, ci sono più prelievi dalla mia banca e mi viene detto che nooooo è corretto quando consulto la tua contabilità. Non importa quello che dico o sottopongo, ho torto. Non c'è assolutamente alcuna possibilità che la mia banca mi permetta di effettuare uno scoperto di 300,00 su importi POS e pre-autorizzazioni. Non è possibile. Di sicuro, quando ho raggiunto il mio limite, ho lasciato il controllo basso, ho controllato oggi e ho scoperto 300,00. lol Ho finito.
Sto cercando attivamente e sono triste che abbiamo percorso questa strada così tante volte. E voi ragazzi mi trattate come un nuovo cliente e non mostrate amore o rispetto per il fatto che siete l'UNICO casinò in cui ho giocato regolarmente per 5 anni di fila. Devo sollevare un putiferio anche solo per farmi notare. Adoro suonare lì, ma non posso più farlo. Odio andarsene. È il principio della questione.
No, e nemmeno sprecare fiato e tempo lottando per i soldi che sono stati ingiustamente ritirati due volte dalla mia banca. Lo sai e se non lo fai, beh niente lo farà e non è mai stato fatto. Altri potrebbero non notarlo perché non effettuano i depositi 10 15 in 2 giorni e ciò rende più difficile il monitoraggio. Non tu personalmente, quindi non prenderlo come attacco personale. Il modo in cui il casinò sta facendo le cose e nasconde molti degli incidenti del crackjack non è corretto. Non è giusto.
Avevo solo bisogno di esprimerlo. Scatenarsi.
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- Risposta da
- kkimelwell
- at Feb 11, 15, 01:21:39 AM
- Full Member 153
- attività più recente 6 anni fa
I would like to know if anyone else has ever found that more has been deducted from their bank account than they have actually deposited at the casino and if so, how was it resolved? I go through streaks where I will deposit often and it may not be deducted from my bank for a few days, so by the time I go to match up my deposits in my casino history with my bank account it is somewhat confusing especially since the debits don't always come out in the order I made the deposits and the dates don't always match up. In the last month I made 24 deposits according to my casino history, but I had 25 withdrawals from my bank account. Any advice would be appreciated.
Yes. The casino tells you cause not real-time blah blah. My bank shows the amount withdrew real time, every time. But there are always those ones that show up several days later, Always. This only happens if there are like 10 or more deposits made into the casino. You wont win. No matter what i have submitted, there is always an explanation. Only on my bank card, not my prepaid card. Thats what i am going to have to start sticking with. 5 years playing here. Been round and round with accting at least 4 times on it. Never got my money back on it either. lol My own fault for staying.
Vorrei sapere se qualcun altro ha mai scoperto che è stato detratto dal proprio conto bancario più di quanto ha effettivamente depositato al casinò e, in caso affermativo, come è stato risolto il problema? Vado attraverso serie di depositi in cui deposito spesso e potrebbe non essere detratto dalla mia banca per alcuni giorni, quindi quando vado a confrontare i miei depositi nella cronologia del casinò con il mio conto bancario c'è un po' di confusione, soprattutto a causa degli addebiti non sempre escono nell'ordine in cui ho effettuato i depositi e le date non sempre coincidono. Nell'ultimo mese ho effettuato 24 depositi secondo la cronologia del mio casinò, ma ho effettuato 25 prelievi dal mio conto bancario. Tutto il consiglio sarebbe apprezzato.
SÌ. Il casinò ti dice che non è in tempo reale, blah blah. La mia banca mostra l'importo prelevato in tempo reale, ogni volta. Ma ci sono sempre quelli che si presentano diversi giorni dopo, Sempre. Ciò accade solo se vengono effettuati 10 o più depositi nel casinò. Non vincerai. Non importa quello che ho presentato, c'è sempre una spiegazione. Solo sulla mia carta bancaria, non sulla mia carta prepagata. Questo è ciò con cui dovrò iniziare a restare fedele. 5 anni che gioco qui. Ci sono stato in tondo e in tondo almeno 4 volte. Neanche i miei soldi sono mai stati restituiti. lol È colpa mia se sono rimasto. -
- Risposta da
- kkimelwell
- at Feb 11, 15, 01:26:05 AM
- Full Member 153
- attività più recente 6 anni fa
BLUEDAY I WANT TO SAY THANK YOU FOR ALL YOU DO FOR US AT CLUB WORLD CASINO. WITH YOUR HELP AT HELPING WITH GETTING BONUSES AFTER MAKING ANY DEPOSITS. ANY RANTS OR RAVES ARE NOT DIRECTED AT YOU, SO PLEASE FORGIVE ME IF YOU SEE THE POSTS I MADE EARLIER. NONE DIRECTED AT YOU OR THE EMPLYEES OF CWC. YA'LL ARE GREAT.
THE ACCOUNTING AND CREDIT CARD AUTHORIZERS, AND THE MARKETING DEPT MAKING THE DECISIONS FOR US, WELL HAVE TO SAY I AM MORE THEN UPSET.
LEAVING IT AT THAT. JUST WANTED TO POINT THAT OUT. YOU ARE AWESOME BLUEDAY AND YOUR CONTACT AT CWC.BLUEDAY VOGLIO DIRTI GRAZIE PER TUTTO QUELLO CHE FAI PER NOI AL CLUB WORLD CASINO. CON IL TUO AIUTO PER AIUTARTI A OTTENERE I BONUS DOPO AVER EFFETTUATO QUALSIASI DEPOSITO. QUALSIASI INFLAZIONE O RAVE NON SONO DIRETTI A TE, PER FAVORE PERDONAMI SE VEDI I POST CHE HO FATTO IN PRECEDENZA. NESSUNO DIRETTO A VOI O AI DIPENDENTI DI CWC. SARETE FANTASTICO.
GLI AUTORIZZATORI DELLA CONTABILITÀ E DELLE CARTE DI CREDITO E L'UFFICIO MARKETING CHE PRENDE LE DECISIONI PER NOI, DEVO DIRE CHE SONO PIÙ CHE SCONTATO.
LASCIANDO COSÌ. VOLEVO SOLO FARLO NOTARE. SEI FANTASTICO BLUEDAY E IL TUO CONTATTO AL CWC. -
- Risposta da
- Bitspender
- at Feb 11, 15, 04:16:14 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
BLUEDAY YOU ARE AWESOME
BLUEDAY SEI FANTASTICO
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- Risposta da
- dory99
- at Feb 11, 15, 05:10:44 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
First I want to say and concur that Blueday is awesome, always helpful! Thanks.
I too am fed up with Club World. I do not think I have deposited to the same degree as some but thousands over the last few years with a couple in this group. Mostly High Noon and that is where I played the longest. There were perks for quite a while but in the last year or so,none. I have quit playing at all of them for the most part.
It is very disheartening to say the least.
The US dollar exchange right now kills us here in Canada as well. This is no fault of the casino but it does impact the amount of deposits, over $20.00 on a $100.00.
The last time I withdrew the process was slow at HIgh Noon and the confirmation emails even acknowledging the process were nil. I do not think that it should take 48 hours to review a withdrawl, especially when you are a long time player with no deposit or withdrawl issues at any time throughout the years.
I am sorry to not be playing with CW group as I enjoy the RTG games but loyalty has to work both ways I am afraid.
Cheers to all and thanks LCB for the forum.
Per prima cosa voglio dire e concordare che Blueday è fantastico, sempre utile! Grazie.
Anch'io sono stufo di Club World. Non credo di aver depositato nella stessa misura di alcuni, ma migliaia negli ultimi anni con una coppia di questo gruppo. Per lo più High Noon ed è lì che ho giocato più a lungo. Ci sono stati dei vantaggi per un bel po', ma nell'ultimo anno o giù di lì, nessuno. Ho smesso di giocarci per la maggior parte.
È molto scoraggiante per non dire altro.
Il cambio del dollaro americano in questo momento ci uccide anche qui in Canada. Ciò non è colpa del casinò ma influisce sull'importo dei depositi, oltre $ 20,00 su $ 100,00.
L'ultima volta che ho ritirato il processo è stato lento a mezzogiorno e le e-mail di conferma, anche se riconoscevano il processo, erano pari a zero. Non penso che dovrebbero essere necessarie 48 ore per esaminare un prelievo, soprattutto se sei un giocatore di lunga data senza problemi di deposito o prelievo in qualsiasi momento nel corso degli anni.
Mi dispiace non giocare con il gruppo CW perché mi piacciono i giochi RTG, ma temo che la lealtà debba funzionare in entrambi i sensi.
Saluti a tutti e grazie LCB per il forum.
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- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Feb 11, 15, 05:50:36 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hey Guys,
I am sorry to be reading so many posts regarding promotions,
It would be impossible, and unprofessional for me to go in to individual circumstances on a forum however I can assure you that if you email the host of your casino with your concerns I am sure they will be addressed.
We do try to switch promotions up regularly to keep it fresh. Personally I do believe in our loyalty system which includes good deposit bonuses, regular bonuses on losses, cash back, on losses and much more.
Daily and Monthly bonuses are given based on play, and there is an algorithm in place that determines the results. Just because you do not get one of these bonuses, does not mean that you are not valued, it probably means you picked up the bonuses somewhere along the line, whether it be from CS after an unlucky session or via another point of contact.
There can be instances when we can apply common sense to the results of an algorithm, this is why if you feel that you deserve a bonus on your play but did not receive one then you should contact your host for a full breakdown.
With regards to payments appearing in real time and instantly, this depends on many factors such as the processor your transaction goes through, your bank, and the deposit method used.
This will also happen with online shopping etc, Sometimes when I purchase online the money will disappear from my account, but the transaction with descriptor will not show for a few days.
We do not just have 1 processor, so transactions can be treated differently, and show differently on your statement. This can get confusing, so If you feel there is a deposit missing, or indeed you have been charged too much then get in touch.
We will find the transaction in question and either send it back to your card, or add it to your casino account.
Hopefully this post helps, but should you have any more questions then just get in touch, direct or on this thread.
Best Regards
StephenHey ragazzi,
Mi dispiace leggere così tanti post riguardanti le promozioni,
Sarebbe impossibile e poco professionale per me approfondire le circostanze individuali su un forum, tuttavia posso assicurarti che se invii un'e-mail all'host del tuo casinò con le tue preoccupazioni, sono sicuro che verranno affrontate.
Cerchiamo di cambiare regolarmente le promozioni per mantenerle aggiornate. Personalmente credo nel nostro sistema fedeltà che include buoni bonus sul deposito, bonus regolari sulle perdite, cash back, sulle perdite e molto altro.
I bonus giornalieri e mensili vengono assegnati in base al gioco ed esiste un algoritmo che determina i risultati. Solo perché non ricevi uno di questi bonus, non significa che non sei apprezzato, probabilmente significa che hai ottenuto i bonus da qualche parte lungo il percorso, sia da CS dopo una sessione sfortunata o tramite un altro punto di contatto.
Possono esserci casi in cui possiamo applicare il buon senso ai risultati di un algoritmo, ecco perché se ritieni di meritare un bonus sul tuo gioco ma non ne hai ricevuto uno, dovresti contattare il tuo host per un'analisi completa.
Per quanto riguarda i pagamenti che appaiono in tempo reale e istantanei, ciò dipende da molti fattori come il processore attraverso cui passa la transazione, la tua banca e il metodo di deposito utilizzato.
Ciò accadrà anche con gli acquisti online, ecc. A volte quando acquisto online il denaro scompare dal mio conto, ma la transazione con il descrittore non verrà visualizzata per alcuni giorni.
Non abbiamo solo 1 processore, quindi le transazioni possono essere trattate in modo diverso e mostrate in modo diverso sul tuo estratto conto. Questo può creare confusione, quindi se ritieni che manchi un deposito o che ti sia stato addebitato un importo eccessivo, contattaci.
Troveremo la transazione in questione e la rispediremo sulla tua carta o la aggiungeremo al tuo conto del casinò.
Speriamo che questo post sia d'aiuto, ma se hai altre domande contattaci, direttamente o su questo thread.
Distinti saluti
Stefano -
- Risposta da
- dory99
- at Feb 11, 15, 05:28:34 PM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
Thank you for the reply.
Just one comment comes to mind in regard to the monthly and daily VIP bonuses;
I am sure how these are awarded is based on an algorithm as you say, being totally ignorant of that I use just simple math, how much I lose vs how much I have won. I can guarantee the casinos are wayyy ahead of me. . I downloaded High Noon(dory999) again in hope of being able to go over my account the month of December but forgot it is only available for 30 or 31 days. It was after the Christmas season and not even being offered anything after another year of playing along with no monthly VIP in January that I had really had enough.
In terms of perks and wanting to bring customers back, I am sure I could round up old emails from HIgh Noon saying how much they missed me and enticing me back with a $25.00 coupon after not playing for a month, nothing like that exists any more. So things have changed.
I also have contacted support and get told basically the same thing, that all things are factored into a monthly bonus but no specifics when it came to my account.
In any event, I enjoyed the games and appreciate that you do respond to posts.
Cheers.
Dory99
Grazie per la risposta.
Mi viene in mente solo un commento riguardo ai bonus VIP mensili e giornalieri;
Sono sicuro che il modo in cui vengono assegnati si basa su un algoritmo come dici tu, essendo totalmente ignorante di ciò utilizzo solo semplici calcoli, quanto perdo rispetto a quanto ho vinto. Posso garantire che i casinò sono molto più avanti di me. . Ho scaricato di nuovo High Noon (dory999) nella speranza di poter controllare il mio account nel mese di dicembre, ma ho dimenticato che è disponibile solo per 30 o 31 giorni. È stato dopo il periodo natalizio e senza nemmeno avermi offerto nulla dopo un altro anno di gioco senza VIP mensile a gennaio, che ne ho avuto davvero abbastanza.
In termini di vantaggi e voglia di riportare indietro i clienti, sono sicuro che potrei raccogliere vecchie email di HIgh Noon dicendo quanto gli sono mancato e tentandomi di tornare con un coupon da $ 25,00 dopo non aver giocato per un mese, non esiste più niente del genere . Quindi le cose sono cambiate.
Ho anche contattato l'assistenza e mi è stato detto sostanzialmente la stessa cosa, che tutte le cose vengono prese in considerazione nel bonus mensile ma non ci sono dettagli specifici per quanto riguarda il mio account.
In ogni caso, mi sono piaciuti i giochi e apprezzo che tu risponda ai post.
Saluti.
Dory99 -
- Risposta da
- Solar77
- at Feb 20, 15, 11:11:25 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
Hello, I have 300 dollar finally in my account, and because I used a debit card and am smart enough to not use credit cards, I am a sap who is being treated like my money is second rate,and am unable to withdraw it because once the dep.bonus was taken away after my withdrawal request,well of course it is now under 300! Which I find to be a pretty high unfair withdrawal minimum for a bank wire, I received a suggestion from the cashier to try using eco card,or pay my card, I do not have credit cards, just wire me my money please. I invite Club World to take a look at Slotocash banking page, so fair and really in the customers favour, with bank wires available for 100 $ withdrawal, and many other choices. I feel that I the casino does not value any players but high rollers, and are patiently waiting for me to play my winnings down to 0 as they suggest useless alternatives repeatedly for my withdrawal, my money certainly was taken no problem! Now I am not to be trusted to pay out to because I do not have a credit card, so frustrated, Can I deposit money to make it 300? Thank you,
Ciao, ho finalmente 300 dollari sul mio conto e poiché ho usato una carta di debito e sono abbastanza intelligente da non usare carte di credito, sono un idiota che viene trattato come se i miei soldi fossero di seconda scelta e non sono in grado di ritirarli perché una volta che il bonus di dep. è stato tolto dopo la mia richiesta di prelievo, beh ovviamente ora è sotto i 300! Che trovo sia un minimo di prelievo piuttosto alto e ingiusto per un bonifico bancario, ho ricevuto un suggerimento dal cassiere di provare a utilizzare la carta ecologica o a pagare con la mia carta, non ho carte di credito, trasferiscimi semplicemente i miei soldi per favore. Invito Club World a dare un'occhiata alla pagina bancaria di Slotocash, così onesta e davvero a favore dei clienti, con bonifici bancari disponibili per prelievi di 100 $ e molte altre scelte. Sento che il casinò non valorizza nessun giocatore tranne i grandi scommettitori, e sto pazientemente aspettando che io giochi le mie vincite fino a 0 poiché suggeriscono ripetutamente alternative inutili per il mio prelievo, i miei soldi sicuramente sono stati presi senza problemi! Ora non posso fidarmi di me per pagare perché non ho una carta di credito, quindi frustrato, posso depositare soldi per arrivare a 300? Grazie,
-
- Risposta da
- Solar77
- at Feb 20, 15, 12:13:52 PM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
its gone, you win, I lost it all in less than an hour, just trying to win 20 bucks so it would be 300 so I could withdraw, never again high roller Club world, thanks for taking my money for the last 2 years, good luck all.
non c'è più, hai vinto, ho perso tutto in meno di un'ora, stavo solo cercando di vincere 20 dollari, quindi sarebbero 300, così potrei ritirarmi, mai più high roller Club World, grazie per aver preso i miei soldi negli ultimi 2 anni, buona fortuna a tutti.
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- Risposta da
- BMWSTACK
- at Feb 20, 15, 05:22:56 PM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
Anohter issue. NEVER EVER have a issue when using my prepaid card. i add the money it takes it off. But using my bank card,,,,, EVERY time there are multiple deposits, there are multiple withdraws from my bank on one deposit. I tested it by transferring 50 from savings to checking. Making 2 / 25.00 deposits, and doing this for about 10 deposits. The authorizer pre-authorizes it and removes the amount from my balance. No issues until 2 or 3 days later,,, there are more withdraws from my bank and I am told noooo its correct when i consult with your accountinig. No matter what i say or submit i am wrong. There is noooo way possible my bank allows me to overdraw 300.00 on POS and pre-auths amounts. Its not possible. Sure enough when i reached my limit i left my checking down low, checked today and 300.00 overdrawn. lol I am done.
This isn't there fault. The transactions will deduct from your balance, but then sometimes 24hrs later it falls off and is back in your balance. It is technically already authorized but will not be taken from balance until a couple days later. The reason you got overdrawn is because you went and used the money that was already suppose to be accounted for. Its just like writing a check , although not out of your balance you should account for it.
You can very simply view all your transactions in the cashier history and match to the charges at the bank and they should always reconcile correctly.
Un altro problema. Non ho MAI MAI avuto problemi quando utilizzo la mia carta prepagata. aggiungo i soldi che lo tolgono. Ma usando la mia carta di credito, OGNI volta che ci sono più depositi, ci sono più prelievi dalla mia banca su un deposito. L'ho testato trasferendo 50 dal risparmio al controllo. Effettuare 2/25,00 depositi e farlo per circa 10 depositi. L'autorizzatore lo preautorizza e rimuove l'importo dal mio saldo. Nessun problema fino a 2 o 3 giorni dopo, ci sono più prelievi dalla mia banca e mi viene detto che nooooo è corretto quando consulto la tua contabilità. Non importa quello che dico o sottopongo, ho torto. Non c'è assolutamente alcuna possibilità che la mia banca mi permetta di effettuare uno scoperto di 300,00 su importi POS e pre-autorizzazioni. Non è possibile. Di sicuro, quando ho raggiunto il mio limite, ho lasciato il controllo basso, ho controllato oggi e ho scoperto 300,00. lol Ho finito.
Non c'è colpa. Le transazioni verranno detratte dal tuo saldo, ma a volte 24 ore dopo il saldo diminuisce e torna nel tuo saldo. Tecnicamente è già autorizzato ma non verrà prelevato dal saldo fino a un paio di giorni dopo. Il motivo per cui sei stato scoperto è perché hai utilizzato il denaro che si supponeva fosse già stato contabilizzato. È proprio come scrivere un assegno, anche se non dovresti tenerne conto dal tuo saldo.
Puoi visualizzare molto semplicemente tutte le tue transazioni nello storico del cassiere e abbinarle agli addebiti in banca e dovrebbero sempre riconciliarsi correttamente. -
- Risposta da
- Bitspender
- at Feb 21, 15, 06:07:39 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
its gone, you win, I lost it all in less than an hour, just trying to win 20 bucks so it would be 300 so I could withdraw, never again high roller Club world, thanks for taking my money for the last 2 years, good luck all.
That has happened to me so many times... I honestly don't know why non usa players even play RTG software...
non c'è più, hai vinto, ho perso tutto in meno di un'ora, stavo solo cercando di vincere 20 dollari, quindi sarebbero 300, così potrei ritirarmi, mai più high roller Club World, grazie per aver preso i miei soldi negli ultimi 2 anni, buona fortuna a tutti.
Mi è successo così tante volte... Onestamente non so perché i giocatori non statunitensi giochino anche con software RTG... -
- Risposta da
- Solar77
- at Feb 21, 15, 11:13:46 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
Hi, What is time time range for the cashback? how far back can I go to start counting my losses at your casino? And does it have to be 200$ in one single month? and at one casino,or is it cumulative at all your casinos? I was looking back at all my attempted withdrawals, about 90% of them declined due to bonus removal,which is taken off after a withdrawal attempt,my problem, I know.thus making it not enough to withdraw by 21 or so dollars! with your higher then average minimum withdrawal amounts for non-credit card customers,Slotocash charges 60$ on a bank wire,but their minimum is only 100,still a better banking offer then club world, the bonuses you offer,and your banking options,make it obvious you do not value your non high roller customers,and are coasting on the fact that you do pay out,and are semi trustworthy,but what does it matter if the minimum withdrawals are too high for average players,Good luck all
Salve, qual è l'intervallo di tempo per il cashback? quanto indietro posso andare indietro per iniziare a contare le mie perdite nel vostro casinò? E devono essere 200$ in un solo mese? e in un casinò, o è cumulativo in tutti i vostri casinò? Stavo ripensando a tutti i miei tentativi di prelievo, circa il 90% di essi è rifiutato a causa della rimozione del bonus, che viene tolto dopo un tentativo di prelievo, il mio problema, lo so, rendendo così non sufficiente prelevare circa 21 dollari! con importi minimi di prelievo più alti della media per i clienti senza carta di credito, Slotocash addebita 60 $ su un bonifico bancario, ma il loro minimo è solo 100, comunque un'offerta bancaria migliore di Club World, i bonus che offri e le tue opzioni bancarie, rendi ovvio che non apprezzi i tuoi clienti non high roller e ti stai basando sul fatto che paghi e sei semi affidabile, ma cosa importa se i prelievi minimi sono troppo alti per i giocatori medi, buona fortuna a tutti
3.8/ 5
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- Risposta da
- dory99
- at Feb 21, 15, 07:23:08 PM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
It is frustrating to see such high limits that will allow you to withdraw. I use a prepaid credit card for online gambling and it cannot be credited when a win occurs. I might suggest an ECOPAYZ account. I am in Canada and this has allowed me to withdraw under the $300.00. You can have ECOPAYZ wire the money to your bank. There is a fee but it costs much less than the $300.00 you put back in trying to win enough to cover the wire fee.
I think we have all done the same thing at one time or another, I know I have.
It is frustrating and have been in your shoes.
Cheers and good luck going forward.È frustrante vedere limiti così alti che ti permetteranno di ritirarti. Utilizzo una carta di credito prepagata per il gioco d'azzardo online e non può essere accreditata quando si verifica una vincita. Potrei suggerire un conto ECOPAYZ. Sono in Canada e questo mi ha permesso di prelevare sotto i $ 300,00. Puoi chiedere a ECOPAYZ di trasferire i soldi alla tua banca. C'è una commissione, ma costa molto meno dei $ 300,00 investiti nel tentativo di vincere abbastanza da coprire la commissione del bonifico.
Penso che tutti abbiamo fatto la stessa cosa prima o poi, lo so.
È frustrante e sono stato nei tuoi panni.
Saluti e buona fortuna per il futuro. -
- Risposta da
- blueday
- at Feb 22, 15, 09:25:23 AM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Hi, What is time time range for the cashback? how far back can I go to start counting my losses at your casino? And does it have to be 200$ in one single month? and at one casino,or is it cumulative at all your casinos? I was looking back at all my attempted withdrawals, about 90% of them declined due to bonus removal,which is taken off after a withdrawal attempt,my problem, I know.thus making it not enough to withdraw by 21 or so dollars! with your higher then average minimum withdrawal amounts for non-credit card customers,Slotocash charges 60$ on a bank wire,but their minimum is only 100,still a better banking offer then club world, the bonuses you offer,and your banking options,make it obvious you do not value your non high roller customers,and are coasting on the fact that you do pay out,and are semi trustworthy,but what does it matter if the minimum withdrawals are too high for average players,Good luck all
If you have never claimed a cashback (in the promotion under Exclusive Bonuses), then they will go back 30 days from the date of your request. It is one single casino and not cumulative over all the casinos.
If you have had a cashback before, they will go back to the last cashback and calculate it that way. Basically your first cashback is 30 days back and after that there is no time limit.
I should mention though that it has to be a minimum of $200 in total losses (deposits) over the last 30 days to get your first cashback.
Hope this helps but if you have any further questions, just post here.
Salve, qual è l'intervallo di tempo per il cashback? quanto indietro posso andare indietro per iniziare a contare le mie perdite nel vostro casinò? E devono essere 200$ in un solo mese? e in un casinò, o è cumulativo in tutti i vostri casinò? Stavo ripensando a tutti i miei tentativi di prelievo, circa il 90% di essi è rifiutato a causa della rimozione del bonus, che viene tolto dopo un tentativo di prelievo, il mio problema, lo so, rendendo così non sufficiente prelevare circa 21 dollari! con importi minimi di prelievo più alti della media per i clienti senza carta di credito, Slotocash addebita 60 $ su un bonifico bancario, ma il loro minimo è solo 100, comunque un'offerta bancaria migliore di Club World, i bonus che offri e le tue opzioni bancarie, rendi ovvio che non apprezzi i tuoi clienti non high roller e ti stai basando sul fatto che paghi e sei semi affidabile, ma cosa importa se i prelievi minimi sono troppo alti per i giocatori medi, buona fortuna a tutti
Se non hai mai richiesto un cashback (nella promozione sotto Bonus Esclusivi), questi risaliranno a 30 giorni dalla data della tua richiesta. Si tratta di un unico casinò e non cumulativo tra tutti i casinò.
Se hai già ricevuto un cashback, torneranno all'ultimo cashback e lo calcoleranno in questo modo. Fondamentalmente il tuo primo cashback è di 30 giorni, dopodiché non ci sono limiti di tempo.
Dovrei menzionare, tuttavia, che deve esserci un minimo di $ 200 in perdite totali (depositi) negli ultimi 30 giorni per ottenere il tuo primo rimborso in contanti.
Spero che questo ti sia d'aiuto, ma se hai ulteriori domande, pubblica qui.3.8/ 5
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- Risposta da
- Solar77
- at Feb 22, 15, 10:22:28 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
Thanks for your great helpful responses,I have never felt so dumb,as 2 days ago losing 279$ in less than 2 hours at Lucky Red trying to win 20 bucks!this is a casino I have deposited regularly at for a few years,and when I asked on my birthday this year for any type of bonus,they "reviewed" my account and said,um no bonus for you, Slotland sent a bonus,and I have not deposited in years thanks, happy smart gambling all.
Grazie per le tue risposte molto utili, non mi sono mai sentito così stupido, dato che 2 giorni fa ho perso 279 $ in meno di 2 ore su Lucky Red cercando di vincere 20 dollari! Questo è un casinò in cui deposito regolarmente da alcuni anni e quando ho chiesto qualsiasi tipo di bonus il giorno del mio compleanno quest'anno, hanno "rivisto" il mio account e hanno detto, ehm, nessun bonus per te, Slotland ha inviato un bonus e non deposito da anni grazie, buon gioco d'azzardo intelligente a tutti.
4.2/ 5
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- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Feb 23, 15, 03:49:34 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hello, I have 300 dollar finally in my account, and because I used a debit card and am smart enough to not use credit cards, I am a sap who is being treated like my money is second rate,and am unable to withdraw it because once the dep.bonus was taken away after my withdrawal request,well of course it is now under 300! Which I find to be a pretty high unfair withdrawal minimum for a bank wire, I received a suggestion from the cashier to try using eco card,or pay my card, I do not have credit cards, just wire me my money please. I invite Club World to take a look at Slotocash banking page, so fair and really in the customers favour, with bank wires available for 100 $ withdrawal, and many other choices. I feel that I the casino does not value any players but high rollers, and are patiently waiting for me to play my winnings down to 0 as they suggest useless alternatives repeatedly for my withdrawal, my money certainly was taken no problem! Now I am not to be trusted to pay out to because I do not have a credit card, so frustrated, Can I deposit money to make it 300? Thank you,
Hi Solar77
With regards to the high withdrawal minimum on wire transfer, this is because it is not economically viable to send a Bank Transfer for $100 when the fee's we incur are so high. Although we charge $40 for US bank transfer, as a company we pay more, we only pass a % of the fee to the player whilst taking some ourselves.
If you are a regular player you should know that you can contact us at any time and we will do everything we can to help, sometimes it can take a day or so for a response, especially on the weekend. Unfortunately by this time you had spent the money.
Without your username I cannot look further in to this, I would need to see where you are located etc before I can give a proper answer on withdrawal methods available to you.
However I can tell you If you have a regular bank debit card you can withdraw via card and the minimum is $50.
If it is a Pre-Paid card from Walmart or Paypal then you cannot use this. You can also use Credit Cards.
We would love to be able to send to Pre-Paid Cards however there have been instances where the player did not receive their funds and we had to send twice, and because of this we had to stop.
Also if you are ever a few bucks short there is always the option to deposit another $20 and then withdraw the minimum, instead of trying to win the amount.
Please mail me your user name and I will look thoroughly in to this.
Regards
Stephen
Ciao, ho finalmente 300 dollari sul mio conto e poiché ho usato una carta di debito e sono abbastanza intelligente da non usare carte di credito, sono un idiota che viene trattato come se i miei soldi fossero di seconda scelta e non sono in grado di ritirarli perché una volta che il bonus di dep. è stato tolto dopo la mia richiesta di prelievo, beh ovviamente ora è sotto i 300! Che trovo sia un minimo di prelievo ingiusto piuttosto elevato per un bonifico bancario, ho ricevuto un suggerimento dal cassiere di provare a utilizzare la carta ecologica o a pagare con la mia carta, non ho carte di credito, trasferiscimi semplicemente i miei soldi per favore. Invito Club World a dare un'occhiata alla pagina bancaria di Slotocash, così onesta e davvero a favore dei clienti, con bonifici bancari disponibili per prelievi di 100 $ e molte altre scelte. Sento che il casinò non valorizza nessun giocatore tranne i grandi scommettitori, e sto pazientemente aspettando che io giochi le mie vincite fino a 0 poiché suggeriscono ripetutamente alternative inutili per il mio prelievo, i miei soldi sicuramente sono stati presi senza problemi! Ora non posso fidarmi di me per pagare perché non ho una carta di credito, quindi frustrato, posso depositare soldi per arrivare a 300? Grazie,
Ciao Solar77
Per quanto riguarda l'elevato minimo di prelievo sui bonifici bancari, ciò è dovuto al fatto che non è economicamente fattibile inviare un bonifico bancario per $ 100 quando le commissioni sostenute sono così elevate. Sebbene addebitiamo $ 40 per il bonifico bancario negli Stati Uniti, come azienda paghiamo di più, trasferiamo solo una percentuale della commissione al giocatore mentre ne prendiamo una parte noi stessi.
Se sei un giocatore abituale sappi che puoi contattarci in qualsiasi momento e faremo tutto il possibile per aiutarti, a volte può volerci circa un giorno per una risposta, soprattutto nel fine settimana. Sfortunatamente a questo punto avevi speso i soldi.
Senza il tuo nome utente non posso approfondire questo aspetto, avrei bisogno di vedere dove ti trovi, ecc. prima di poter dare una risposta adeguata sui metodi di prelievo a tua disposizione.
Tuttavia posso dirti che se hai una normale carta di debito bancario puoi prelevare tramite carta e il minimo è $ 50.
Se si tratta di una carta prepagata di Walmart o Paypal, non puoi utilizzarla. Puoi anche utilizzare le carte di credito.
Ci piacerebbe poter inviare carte prepagate, tuttavia ci sono stati casi in cui il giocatore non ha ricevuto i propri fondi e abbiamo dovuto inviare due volte, e per questo motivo abbiamo dovuto fermarci.
Inoltre, se ti mancano pochi dollari, c'è sempre la possibilità di depositare altri $ 20 e poi prelevare l'importo minimo, invece di provare a vincere l'importo.
Per favore mandami il tuo nome utente e lo esaminerò attentamente.
Saluti
Stefano
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- Risposta da
- Solar77
- at Feb 23, 15, 11:23:29 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
No,I used a bank debit Visa card and you rejected it as a withdrawal method, but took money from it ok.
No, ho usato una carta di debito Visa e tu l'hai rifiutata come metodo di prelievo, ma hai prelevato i soldi ok.
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- Risposta da
- Solar77
- at Feb 23, 15, 11:53:15 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
When I tried my withdrawal at first I tried Pay my Card, it was rejected, then I did the bank wire, which was rejected also, the advice I received on my withdrawals from customer support was to try Pay my Card! or to use a "different "credit card! Noone ever said hey why don't you just put 20 bucks in you sap! my userename is Solar7, thanks
Quando ho provato a prelevare all'inizio ho provato con Pay my Card, ma è stato rifiutato, poi ho fatto il bonifico bancario, anch'esso rifiutato, il consiglio che ho ricevuto sui miei prelievi dall'assistenza clienti è stato di provare con Pay my Card! oppure utilizzare una carta di credito "diversa"! Nessuno ha mai detto ehi, perché non metti 20 dollari nella tua linfa! il mio nome utente è Solar7, grazie
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- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Feb 24, 15, 03:28:38 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Solar,
I have checked and I can see that your bank card is not compatible with PayMyCard. We tried to send a payment on the 6th Feb however it failed and you were alerted.
Topping up $20 is something we rarely do but it is an example of something we can do with discretion, if a player has exhausted all other avenues. The last thing we want to do is withhold winnings.
It is unfortunate that on this occasion that the money was spent within an hour or so of the first post here, otherwise I think we would of been looking at a different outcome.
In future I urge you to get in touch with me and I will make sure to do everything I can. I may be a little slower to respond over the weekend but I will get back to you.
Regards
StephenCiao Solare,
Ho controllato e vedo che la tua carta bancaria non è compatibile con PayMyCard. Abbiamo provato a inviare un pagamento il 6 febbraio, ma l'operazione non è riuscita e sei stato avvisato.
Ricaricare $20 è qualcosa che facciamo raramente, ma è un esempio di qualcosa che possiamo fare con discrezione, se un giocatore ha esaurito tutte le altre strade. L'ultima cosa che vogliamo fare è trattenere le vincite.
È un peccato che in questa occasione i soldi siano stati spesi entro un'ora circa dal primo post qui, altrimenti penso che avremmo visto un risultato diverso.
In futuro vi esorto a mettervi in contatto con me e mi assicurerò di fare tutto il possibile. Potrei essere un po' più lento a rispondere durante il fine settimana, ma ti ricontatterò.
Saluti
Stefano -
- Risposta da
- Solar77
- at Feb 24, 15, 06:28:57 PM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
Hi, I certainly would not expect a casino to top up my account 20,perhaps you misread my post.I was just saying it was not helpful for the same old suggestions from disinterested support emails, telling me to try a different credit card, I only have one,and its the one I deposited with,a perfectly good Visa debit card, thank you. I appreciate the responses,and am still upset at the withdrawal support, not your fault, I will stick with microgaming now, that still somehow has Instadebit,thanks
Ciao, di certo non mi aspetterei che un casinò ricarichi il mio conto di 20, forse hai letto male il mio post. Stavo solo dicendo che non era d'aiuto gli stessi vecchi suggerimenti provenienti da email di supporto disinteressate, che mi dicevano di provare una carta di credito diversa, io Ne ho solo una, ed è quella con cui ho depositato, una carta di debito Visa perfettamente funzionante, grazie. Apprezzo le risposte e sono ancora arrabbiato per il supporto per il prelievo, non è colpa tua, ora rimarrò con microgaming, che in qualche modo ha ancora Instadebit, grazie
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- Risposta da
- Cat50
- at Feb 25, 15, 04:38:03 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 11 giorni fa
Hi, I certainly would not expect a casino to top up my account 20,perhaps you misread my post.I was just saying it was not helpful for the same old suggestions from disinterested support emails, telling me to try a different credit card, I only have one,and its the one I deposited with,a perfectly good Visa debit card, thank you. I appreciate the responses,and am still upset at the withdrawal support, not your fault, I will stick with microgaming now, that still somehow has Instadebit,thanks
If i could play else where, i would too (just saying).
Ciao, di certo non mi aspetterei che un casinò ricarichi il mio conto di 20, forse hai letto male il mio post. Stavo solo dicendo che non era d'aiuto gli stessi vecchi suggerimenti provenienti da email di supporto disinteressate, che mi dicevano di provare una carta di credito diversa, io Ne ho solo una, ed è quella con cui ho depositato, una carta di debito Visa perfettamente funzionante, grazie. Apprezzo le risposte e sono ancora arrabbiato per il supporto per il prelievo, non è colpa tua, ora rimarrò con microgaming, che in qualche modo ha ancora Instadebit, grazie
Se potessi suonare altrove, lo farei anch'io (solo per dire). -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Feb 25, 15, 04:58:34 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi, I certainly would not expect a casino to top up my account 20,perhaps you misread my post.I was just saying it was not helpful for the same old suggestions from disinterested support emails, telling me to try a different credit card, I only have one,and its the one I deposited with,a perfectly good Visa debit card, thank you. I appreciate the responses,and am still upset at the withdrawal support, not your fault, I will stick with microgaming now, that still somehow has Instadebit,thanks
Just to clarify,
I meant that we would allow you to deposit the additional $20, only if you had tried to use all other available methods without success. As stated above we don't want you to have money stuck in the casino and we will always find a resolution.
I am sorry that your experience this time was not great and I do hope you will return to Club World soon.
Best Regards as always,
Stephen
Ciao, di certo non mi aspetterei che un casinò ricarichi il mio conto di 20, forse hai letto male il mio post. Stavo solo dicendo che non era d'aiuto gli stessi vecchi suggerimenti provenienti da email di supporto disinteressate, che mi dicevano di provare una carta di credito diversa, io Ne ho solo una, ed è quella con cui ho depositato, una carta di debito Visa perfettamente funzionante, grazie. Apprezzo le risposte e sono ancora arrabbiato per il supporto per il prelievo, non è colpa tua, ora rimarrò con microgaming, che in qualche modo ha ancora Instadebit, grazie
Giusto per chiarire,
Intendevo che ti avremmo consentito di depositare i $20 aggiuntivi solo se avessi provato a utilizzare tutti gli altri metodi disponibili senza successo. Come detto sopra, non vogliamo che tu abbia soldi bloccati nel casinò e troveremo sempre una soluzione.
Mi dispiace che la tua esperienza questa volta non sia stata eccezionale e spero che tornerai presto a Club World.
I migliori saluti come sempre,
Stefano -
- Risposta da
- dory99
- at Feb 25, 15, 07:55:24 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
I cannot help but wonder if any of these experiences are relayed back to the casino group itself?
Having more than 30 years in sales and customer service I would like to think a customer service support for my company would do whatever they can to help a client through a process like this in order to retain that customer business in the future. If a question or process is outside of the boundaries for that particular rep should the issue not be escalated to someone that has the ability to assist further. If a chat rep cannot answer a question or suggest all options that may exist to help the client it needs to move up the chain. I have had the experience of chat advising that I should use another type of card. Quite honestly it p****es me off. I use a prepaid card due to a bad experience and will not change that. It is frustrating when the casino has no issue letting me deposit thousands over a year to play at their venue but appear to make no effort to help but tell me to use another card.
It would be more helpful to have a rep say, I can make the following suggestions for withdrawl based on the country you reside in and what is available to you. If Solar was advised ECOPAYZ could be used in Canada he at least could have registered an account had it functional within 24 hours and withdrew his money. While I know we are all adults and make the decisions we do of our own free will it seems it would be more beneficial to retain the client than to lose them.
Just my 2 cents....
Non posso fare a meno di chiedermi se qualcuna di queste esperienze viene trasmessa al gruppo di casinò stesso?
Avendo più di 30 anni nel settore delle vendite e del servizio clienti, mi piacerebbe pensare che un supporto del servizio clienti per la mia azienda farebbe tutto il possibile per aiutare un cliente attraverso un processo come questo al fine di fidelizzare l'attività del cliente in futuro. Se una domanda o un processo è al di fuori dei limiti di quel particolare rappresentante, il problema non dovrebbe essere inoltrato a qualcuno che abbia la capacità di fornire ulteriore assistenza. Se un rappresentante della chat non può rispondere a una domanda o suggerire tutte le opzioni che potrebbero esistere per aiutare il cliente di cui ha bisogno per risalire la catena. Ho avuto l'esperienza di chat consigliandomi di utilizzare un altro tipo di carta. Onestamente mi fa incazzare. Utilizzo una carta prepagata a causa di una brutta esperienza e non la cambierò. È frustrante quando il casinò non ha problemi a permettermi di depositare migliaia di dollari in un anno per giocare nella loro sede, ma sembra che non faccia alcuno sforzo per aiutarmi se non dirmi di usare un'altra carta.
Sarebbe più utile che un rappresentante dicesse che posso darti i seguenti suggerimenti per il ritiro in base al Paese in cui risiedi e a ciò che è a tua disposizione. Se Solar fosse stato informato che ECOPAYZ poteva essere utilizzato in Canada, almeno avrebbe potuto registrare un conto se fosse funzionante entro 24 ore e ritirare i suoi soldi. Anche se so che siamo tutti adulti e prendiamo le decisioni di nostra spontanea volontà, sembra che sarebbe più vantaggioso fidelizzare il cliente piuttosto che perderlo.
Solo i miei 2 centesimi.... -
- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Feb 25, 15, 08:41:32 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Dory,
In this instance the customer requested a withdrawal via bank transfer, unfortunately after the bonus removal there was not enough left over to withdraw via bank transfer.
The withdrawal was then cancelled and an email was sent to the player to explain why the withdrawal was not processed, and to let the player know that they could use other methods (PayMyCard/EcoPayz).
Shortly after this the player posted here for the first time frustrated, within an hour of her first post the money was spent back. Had the player held on for a response, instead of spending the funds then we would of found another resolution.
I can totally understand the frustration but to bash Club World in my opinion is wrong. We are all for holding our hands up when mistakes are made, mistakes happen.
In my opinion there was no lack of support or communication. As stated by the player they have has played with us for years, and must understand the bonus removal rule.
I have stated in this thread that there is a reason we cannot send to some cards and pre-paid cards, there are banks that do not cooperate we have had instances of confiscated or held funds. Should we just ignore that? or should we be careful where we send your winnings? And ensure you actually get the money in a timely manner.
Things are not always black and white in this industry, especially when it comes to payment methods. You should know that if you have gambled for as long as you guys have. We do our best to work with what we have and 95% of withdrawals to players within 3 working days. To say we don't care is totally incorrect.
Although I sympathize with the player here we cannot take blame because funds were spent before we had chance to help.
Regards
StephenCiao Dory,
In questo caso il cliente ha richiesto un prelievo tramite bonifico bancario, purtroppo dopo la rimozione del bonus non era rimasto abbastanza denaro per prelevare tramite bonifico bancario.
Il prelievo è stato quindi annullato ed è stata inviata un'e-mail al giocatore per spiegare il motivo per cui il prelievo non è stato elaborato e per far sapere al giocatore che poteva utilizzare altri metodi (PayMyCard/EcoPayz).
Poco dopo la giocatrice ha postato qui per la prima volta frustrata, entro un'ora dal suo primo post i soldi sono stati spesi. Se il giocatore avesse aspettato una risposta, invece di spendere i fondi, avremmo trovato un'altra soluzione.
Posso comprendere appieno la frustrazione, ma a mio parere attaccare Club World è sbagliato. Siamo tutti favorevoli a tenere le mani alzate quando si commettono errori, gli errori accadono.
Secondo me non è mancato il supporto o la comunicazione. Come affermato dal giocatore, gioca con noi da anni e deve comprendere la regola di rimozione del bonus.
Ho affermato in questo thread che esiste un motivo per cui non possiamo inviare ad alcune carte e carte prepagate, ci sono banche che non collaborano e abbiamo avuto casi di fondi confiscati o trattenuti. Dovremmo semplicemente ignorarlo? o dovremmo stare attenti a dove inviamo le tue vincite? E assicurati di ricevere effettivamente i soldi in modo tempestivo.
Le cose non sono sempre in bianco e nero in questo settore, soprattutto quando si tratta di metodi di pagamento. Dovreste saperlo se avete giocato d'azzardo per tutto il tempo che avete fatto voi. Facciamo del nostro meglio per lavorare con ciò che abbiamo e il 95% dei prelievi spetta ai giocatori entro 3 giorni lavorativi. Dire che non ci interessa è totalmente sbagliato.
Anche se simpatizzo con il giocatore qui, non possiamo assumerci la colpa perché i fondi sono stati spesi prima che avessimo la possibilità di aiutare.
Saluti
Stefano -
- Risposta da
- dory99
- at Feb 25, 15, 09:32:29 AM
- Full Member 222
- attività più recente 2 anni fa
I apologize if it appears my intentions were to bash Club World, it is not the case. I obviously missed the portion of the thread that stated the player had been advised of the other withdrawl options available to them, my apologies for missing that.
I can speak to being told by chat to use another card rather than being advised of the withdrawl methods that may be available for my country, I have had this experience with your group. That being said I did take the time to educate myself on the methods that were available for my country.
You are quick to respond on this forum that is for sure and I applaud that.
Again though I am wondering if what is posted here by members in terms of minimum for withdrawls, lack of perks, etc does get acknowledged by the Club World group.
I have stated before that I really enjoyed the RTG games and the fact there is no issue when withdrawing that sets your company apart from many others.
Thanks as always for your feedback and clarification,Mi scuso se sembra che le mie intenzioni fossero quelle di colpire Club World, ma non è così. Ovviamente mi sono perso la parte del thread in cui si affermava che il giocatore era stato informato delle altre opzioni di prelievo a sua disposizione, mi scuso per averlo mancato.
Posso parlare se mi viene detto in chat di utilizzare un'altra carta invece di essere informato sui metodi di prelievo che potrebbero essere disponibili per il mio paese. Ho avuto questa esperienza con il vostro gruppo. Detto questo, mi sono preso il tempo per informarmi sui metodi disponibili per il mio paese.
Sei pronto a rispondere su questo forum, questo è certo e lo applaudo.
Ancora una volta, però, mi chiedo se ciò che viene pubblicato qui dai membri in termini di minimo per prelievi, mancanza di vantaggi, ecc. venga riconosciuto dal gruppo Club World.
Ho già affermato in precedenza che mi sono piaciuti molto i giochi RTG e il fatto che non vi siano problemi in caso di ritiro, ciò distingue la vostra azienda da molte altre.
Grazie come sempre per il tuo feedback e i tuoi chiarimenti, -
- Risposta da
- Solar77
- at Feb 25, 15, 10:53:33 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 7 anni fa
I am the customer you have placed firmly the blame on apparently,why should the time period I posted here come into play? Why should I have to post here at all? it is very much a free speech forum for finding our way safely through the dangerous world of online gaming,not a PR forum for sites,sorry but you have my address, that is where you send the funds I won,I once received a cheque sent to me, within 4 days of winning the amount,for 50$, it was pretty cute,all the way from Roxy Palace, so, it can be done,I know I am pissing you off now,but, freedom of speech is awesome,peace all.
A quanto pare sono il cliente a cui hai attribuito fermamente la colpa, perché dovrebbe entrare in gioco il periodo di tempo che ho pubblicato qui? Perchè dovrei postare qui? è soprattutto un forum di libertà di parola per orientarsi in sicurezza nel pericoloso mondo dei giochi online, non un forum di pubbliche relazioni per siti, mi spiace ma hai il mio indirizzo, è lì che invii i fondi che ho vinto, una volta ho ricevuto un assegno mi è stato inviato, entro 4 giorni dalla vincita dell'importo, per 50$, era davvero carino, direttamente dal Roxy Palace, quindi si può fare, so che ti sto facendo incazzare adesso, ma la libertà di parola è fantastico, pace a tutti.
2.6/ 5
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- Risposta da
- CWC-Stephen
- at Feb 25, 15, 11:12:15 AM
- Casino Rep 41
- attività più recente 8 anni fa
Hi Solar,
You are not p*ssing me off, and I apologize if my post came across that way. It was not intended.
We encourage players to post their experiences good and bad. I am a member of several forums such as LCB and I scour them daily looking for reviews good and bad in a bid to find our weaknesses and see if there is anything we can do to improve. This is a good part of my job.
I have not placed the blame, I have said it is an unfortunate situation, where we did not get to your complaint before the money was spent.
This is not PR it is simply stating facts, you were emailed when your withdrawal was denied and you were given a reason for it. The cashier member also gave you the options on withdrawals.
All I was saying was that within 1 hour posting here the money was gone. Had I had a chance to look at it I would of done my best to find a resolution.
Our withdrawal options have not changed for a long time now and you have been a member with us for a long time with multiple withdrawals made. You do know that we always pay.
If you are upset with the withdrawal methods on offer then I can raise this with the correct people, we can look in to alternative options but it is not as easy as just sending a check, or wiring an amount with ultra low costs. There are many barriers placed in the way, which I cannot go in to too much detail over.
Once again I am truly sorry that things played out how they did, We never enjoy seeing a player upset , but I do stand by the fact that the casino did what they could.
Regards
StephenCiao Solare,
Non mi stai facendo incazzare e mi scuso se il mio post è arrivato in quel modo. Non era previsto.
Incoraggiamo i giocatori a pubblicare le loro esperienze positive e negative. Sono membro di diversi forum come LCB e li scruto quotidianamente alla ricerca di recensioni positive e negative nel tentativo di trovare i nostri punti deboli e vedere se c'è qualcosa che possiamo fare per migliorare. Questa è una buona parte del mio lavoro.
Non ho dato la colpa, ho detto che è una situazione spiacevole, dove non siamo arrivati al tuo reclamo prima che i soldi fossero spesi.
Questa non è PR, è semplicemente un'affermazione dei fatti, ti è stata inviata un'e-mail quando il tuo prelievo è stato negato e ti è stata fornita una motivazione. Il membro del cassiere ti ha anche dato le opzioni sui prelievi.
Tutto quello che stavo dicendo è che entro 1 ora dalla pubblicazione qui i soldi erano spariti. Se avessi avuto la possibilità di guardarlo, avrei fatto del mio meglio per trovare una soluzione.
Le nostre opzioni di prelievo non sono cambiate da molto tempo e tu sei un nostro membro da molto tempo con più prelievi effettuati. Lo sai che paghiamo sempre?
Se sei arrabbiato con i metodi di prelievo offerti, posso sollevare la questione con le persone giuste, possiamo esaminare opzioni alternative ma non è così facile come inviare semplicemente un assegno o trasferire un importo a costi ultra bassi. Ci sono molte barriere poste sulla strada, sulle quali non posso entrare troppo nel dettaglio.
Ancora una volta sono davvero dispiaciuto che le cose siano andate come sono andate. Non ci piace mai vedere un giocatore arrabbiato, ma sostengo il fatto che il casinò ha fatto quello che poteva.
Saluti
Stefano -
- Risposta da
- BMWSTACK
- at Feb 25, 15, 12:21:45 PM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
Thanks for your great helpful responses,I have never felt so dumb,as 2 days ago losing 279$ in less than 2 hours at Lucky Red trying to win 20 bucks!this is a casino I have deposited regularly at for a few years,and when I asked on my birthday this year for any type of bonus,they "reviewed" my account and said,um no bonus for you, Slotland sent a bonus,and I have not deposited in years thanks, happy smart gambling all.
Obviously all are your posts are aimed at bashing clubworld. Seems like a simple case of being a sore loser, not getting a bonus, and whining about withdrawal limits. To top it all off you think Slotocash charging $60 on a $100 withdrawal is a good deal.
You most recent post shows that you are intentionally trying to "piss off" Stephen. That is a definition of a Troll. You have 12 posts here with 8 of them bashing Clubworld.
Stephen is probably one of the best reps on here responding quickly and trying to help. You doing nothing but trying to be difficult. Your actions are not in the spirit of what the forum is intended for, I would hope the mods deal with your tantrum accordingly.
Grazie per le tue risposte molto utili, non mi sono mai sentito così stupido, dato che 2 giorni fa ho perso 279 $ in meno di 2 ore su Lucky Red cercando di vincere 20 dollari! Questo è un casinò in cui deposito regolarmente da alcuni anni e quando ho chiesto qualsiasi tipo di bonus il giorno del mio compleanno quest'anno, hanno "rivisto" il mio account e hanno detto, ehm, nessun bonus per te, Slotland ha inviato un bonus e non deposito da anni grazie, buon gioco d'azzardo intelligente a tutti.
Ovviamente tutti i tuoi post mirano a colpire il clubworld. Sembra un semplice caso in cui sei un perdente, non ottieni un bonus e ti lamenti dei limiti di prelievo. Per finire, pensi che Slotocash addebitare $ 60 su un prelievo di $ 100 sia un buon affare.
Il tuo post più recente mostra che stai intenzionalmente cercando di "far incazzare" Stephen. Questa è la definizione di Troll. Hai 12 post qui, 8 dei quali criticano Clubworld.
Stephen è probabilmente uno dei migliori rappresentanti qui che risponde rapidamente e cerca di aiutare. Non fai altro che cercare di essere difficile. Le tue azioni non sono nello spirito a cui è destinato il forum, spero che i mod gestiscano i tuoi capricci di conseguenza.4.2/ 5
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- Risposta da
- rferry5
- at Feb 25, 15, 12:46:00 PM
- Sr. Member 326
- attività più recente 5 anni fa
I agree Stephen is fair and awesome not only here at LCB but inside the casino he takes care of us, I am tired of reading about it and I am sure others are too!!!!!!
Sono d'accordo che Stephen è giusto e fantastico non solo qui a LCB ma all'interno del casinò si prende cura di noi, sono stanco di leggerne e sono sicuro che lo sono anche gli altri!!!!!!
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