Hi,
Thank you. I did receive a call from the investigation team thay day. I waited a week and called back and no one was available again. I called back again and spoke to someone from the investigation team again. He also interviewed me.
I’ve been interviewed twice now and no one contacts me. I’ll called in this morning where I was told I would receive a call back within 4 hours - it’s a few a minutes shy of the four hour mark now.
I understand and appreciate the investigation and upholding the security and the integrity of the site; I am all for that. However, this issue has been open for almost two months and given the lack of communication I can’t help but wonder if this is a tactic to delay additional withdrawals. I had received a few withdrawals requested and I do believe I will receive my winnings. I know that I did nothing wrong and I did not violate the terms and conditions. It’s just frustrating that this process is at the 2 month mark and I have no clue what is going on and when I can have my account reactivated and withdrawal my winnings.
If there is anything you can do to speed this process up I would greatly appreciate it.
Thank you.
CIAO,
Grazie. Quel giorno ho ricevuto una chiamata dalla squadra investigativa. Ho aspettato una settimana e ho richiamato ma nessuno era più disponibile. Ho richiamato di nuovo e ho parlato di nuovo con qualcuno della squadra investigativa. Mi ha anche intervistato.
Sono stato intervistato due volte e nessuno mi contatta. Ho chiamato stamattina e mi è stato detto che avrei ricevuto una richiamata entro 4 ore: mancano pochi minuti alle quattro ore ormai.
Comprendo e apprezzo l'indagine e il mantenimento della sicurezza e dell'integrità del sito; Sono tutto per questo. Tuttavia, questo problema è aperto da quasi due mesi e, data la mancanza di comunicazione, non posso fare a meno di chiedermi se questa sia una tattica per ritardare ulteriori prelievi. Ho ricevuto alcune richieste di prelievo e credo che riceverò le mie vincite. So di non aver fatto nulla di male e di non aver violato i termini e le condizioni. È semplicemente frustrante che questo processo sia giunto al traguardo dei 2 mesi e non ho idea di cosa stia succedendo e quando potrò riattivare il mio account e ritirare le mie vincite.
Se c'è qualcosa che puoi fare per accelerare questo processo, lo apprezzerei molto.
Grazie.