I've transfered representive answer to ser7217 and he has more important information for LCB, so lets continue the complaint:
"As I said before there is just an old excuse as 10 days ago.
Personally for me I wasn't getting any e-mail or news from them since 17 March. If they they Piastrix is not available, then WHY it is locating in casino deposit and withdrawal methods? For cheating customers? Do you really hold all of us for a fools?
And actually it doesn't matter where my withdrawal delivered Piastrix, Bitcoin or whatever
It does not matter , because the same problems with ALL the payments are happening with everyone and everywhere (as I said before I can add all complaints (a lot of complaints) from other forum for LCB admins anytime, all screenshots etc.) they are not paying any method
People who re-created their withdrawals to Bitcoin also waiting for a weeks, moreover, this is not even counting the timing people lost while they were waiting payment on otheir system.
You're just lying and blushing.
And again: Ego casino NOT paying
I want to emphasize the complaint is not about me , the complaint is about all people which are right now all waiting for their money for weeks, it is hundreds of us. Noone can get money.
At the moment of my deposit Piastrix wallet was available as a payment deposit and withdrawal method in the casino cashier, as it is now. The casino constantly makes promotional mailings, but never mentions the non-operability of the payment methods presented in the cashier.These actions are essentially fraudulent, since the client makes a deposit being sure that he will be able to make a withdrawal to the existing payment systems.
I want from casino to write with BIG LETTERS on their main page: "You CAN deposit, but we CAN'T withdraw"
Otherwise I am begging LCB and all forums add Ego casino to the blacklist. I want people to know that If they deposit any single dollar in Ego casino, they won't get it back iven if they are lucky to win. Casino is not informing players they have problems with withdrawal with phone, e-mail or any other options. The only information about it is on forum, many players just don't seat on forums. But which seat must know they shouldn't play here. And only you, dear LCB team, toghether with other forum, can make justice happens. This is where my powers are over
If you need all of the information about dozens other complaints which are open for weeks, iven with payment on Bitcoin, I give everything you needed, all screenshots, threads, you can write to other forums teams, etc. I give everythihng you needed. But they must be punished, and players must not suffer.
Begging to hear my voice, LCB. Thank you, Ser7217"
Ho trasferito la risposta del rappresentante a ser7217 e lui ha informazioni più importanti per LCB, quindi continuiamo il reclamo:
"Come ho detto prima c'è solo una vecchia scusa come quella di 10 giorni fa.
Personalmente per quanto mi riguarda non ricevo più nessuna e-mail o notizia da loro dal 17 marzo. Se Piastrix non è disponibile, PERCHÉ si trova nei metodi di deposito e prelievo del casinò? Per aver ingannato i clienti? Davvero ci consideri tutti degli sciocchi?
E in realtà non importa dove il mio ritiro abbia consegnato Piastrix, Bitcoin o altro
Non importa , perché gli stessi problemi con TUTTI i pagamenti si verificano con tutti e ovunque (come ho detto prima posso aggiungere tutti i reclami (molti reclami) da altri forum per gli amministratori di LCB in qualsiasi momento, tutti gli screenshot ecc.) sono non pagare alcun metodo
Anche le persone che hanno ricreato i loro prelievi su Bitcoin hanno aspettato settimane , inoltre, questo senza contare nemmeno il tempo perso dalle persone mentre aspettavano il pagamento su un altro sistema.
Stai solo mentendo e arrossendo.
E ancora: Ego casino NON paga
Voglio sottolineare che la denuncia non riguarda me , la denuncia riguarda tutte le persone che in questo momento stanno aspettando i loro soldi da settimane, siamo centinaia di noi. Nessuno può ottenere soldi.
Al momento del mio deposito, il portafoglio Piastrix era disponibile come metodo di deposito e prelievo nella cassa del casinò, come lo è ora. Il casinò invia costantemente invii promozionali, ma non menziona mai la non operatività dei metodi di pagamento presentati alla cassa. Queste azioni sono essenzialmente fraudolente, poiché il cliente effettua un deposito essendo sicuro di poter effettuare un prelievo sul pagamento esistente sistemi.
Voglio che il casinò scriva a LETTERE MAIUSCOLE sulla loro pagina principale: " PUOI depositare, ma noi NON POSSIAMO prelevare"
Altrimenti prego LCB e tutti i forum aggiungono Ego Casino alla lista nera. Voglio che le persone sappiano che se depositano un solo dollaro nel casinò Ego, non lo riavranno indietro, anche se sono fortunati a vincere. Il casinò non informa i giocatori che hanno problemi con il prelievo tramite telefono, e-mail o qualsiasi altra opzione. Le uniche informazioni a riguardo si trovano sul forum, molti giocatori semplicemente non siedono sui forum. Ma quale posto deve sapere che non dovrebbero giocare qui. E solo tu, caro team LCB, insieme ad altri forum, puoi far sì che venga fatta giustizia . Qui è dove i miei poteri finiscono
Se hai bisogno di tutte le informazioni su decine di altri reclami aperti da settimane, anche con pagamento in Bitcoin, ti do tutto ciò di cui hai bisogno, tutti gli screenshot, i thread, puoi scrivere ai team di altri forum, ecc. Ti do tutto ciò di cui hai bisogno. Ma devono essere puniti e i giocatori non devono soffrire .
Prego di sentire la mia voce, LCB. Grazie, Ser7217"