Holler,
I have a prob with YoYo casino.
They seemed like a cool joint, they have a nice name.
I have 1365€ (if I recall well) withdrawin, finally.
And then the issues started. I've sent about a dozen screenshots but they kept coming up with new ones and now we've reached an impasse where they asked for one I don't think is okay to ask for.
Like, screenshot of skrill page with my details, no prob.
Screenshot of a skrill transaction to their casino, no prob.
Screenshot of a second transaction to their casino, no prob.
Selfies, IDs, bills, no prob.
Screenshot of a card or bank deposit to my skrill, well, I made a deposit to my skrill and again, no prob.
One thing I refused was, a history of all my skrill transactions in the last 6 months. I said lol whats next, all my emails and txt messages, too? That's prolly illegal to even ask and is none of their business.
I've NEVER hard of such a thing being required.
Sure, they can show that their terms say they "have a right" to ask for that, but that's just crazy. No casino asks for such a thing. Like, you deposit and therefore they wanna see how else you spend your money.
Initially they started to ask "proof of deposit" by card to skrill to show that I fill my acc with my money. I said I didn't deposit lately but let me do it now.
So I did exactly that, I sent some cash from my card to my skrill and figured OK there you have it. They got what they asked for, a shot of a fresh deposit from my card to my skrill.
Then they changed the story or rather added (kept addin) more requests.
And the last one is just unheard of and I don't see what purpose it can legitimately have (not after I sent all imaginable shots previously). Really no casino (that I know of) behaves like that.
They then asked for two months full history "only", and nothing is allowed to be redacted. Idon't think that's OK, no casino has a right to see transactions that have nothing to do with them.
So any insight is welcome, this is the first of my complaints.
Urla,
Ho un problema con il casinò YoYo.
Sembravano un locale interessante, hanno un bel nome.
Ho 1365€ (se ricordo bene) da ritirare, finalmente.
E poi sono iniziati i problemi. Ho inviato circa una dozzina di screenshot ma continuavano a presentarne di nuovi e ora abbiamo raggiunto un vicolo cieco in cui ne hanno chiesto uno che non credo sia giusto chiedere.
Ad esempio, screenshot della pagina Skrill con i miei dettagli, nessun problema.
Screenshot di una transazione Skrill al loro casinò, nessun problema.
Screenshot di una seconda transazione al loro casinò, nessun problema.
Selfie, documenti d'identità, fatture, nessun problema.
Screenshot di una carta o di un deposito bancario sul mio Skrill, beh, ho effettuato un deposito sul mio Skrill e di nuovo, nessun problema.
Una cosa che ho rifiutato è stata la cronologia di tutte le mie transazioni Skrill negli ultimi 6 mesi. Ho detto lol cosa c'è dopo, anche tutte le mie e-mail e i messaggi txt? Probabilmente è illegale anche solo chiederlo e non sono affari loro.
Non ho MAI rifiutato che una cosa del genere fosse richiesta.
Certo, possono dimostrare che i loro termini dicono che "hanno il diritto" di chiederlo, ma è semplicemente pazzesco. Nessun casinò chiede una cosa del genere. Ad esempio, depositi e quindi vogliono vedere in che altro modo spendi i tuoi soldi.
Inizialmente hanno iniziato a chiedere "prova di deposito" tramite carta a Skrill per dimostrare che riempio il mio conto con i miei soldi. Ho detto che non ho depositato ultimamente, ma lasciamelo fare ora.
Quindi ho fatto esattamente questo, ho inviato dei contanti dalla mia carta al mio Skrill e ho pensato: OK, ecco qua. Hanno ottenuto quello che avevano chiesto, una copia di un nuovo deposito dalla mia carta al mio Skrill.
Poi hanno cambiato la storia o meglio hanno aggiunto (continuato ad aggiungere) altre richieste.
E quest'ultimo è semplicemente inaudito e non vedo quale scopo possa legittimamente avere (non dopo aver inviato in precedenza tutti gli scatti immaginabili). In realtà nessun casinò (che io conosca) si comporta in questo modo.
Hanno poi chiesto "solo" la storia completa per due mesi e non è consentito che nulla venga cancellato. Non penso che vada bene, nessun casinò ha il diritto di vedere le transazioni che non hanno nulla a che fare con loro.
Quindi qualsiasi intuizione è benvenuta, questa è la prima delle mie lamentele.