Hi MikeP, I hope you finally get some answers.
Our philosophy at LCB is to list all casinos (good or bad), this provides players with a knowledge base of what is happening, it doesnt help players to remove brands and then the knowledge and history of player feedback is lost. Our members and visitors rely on us to provide information on whether a casino is reputable or not. Each casino is is monitored by our team, we look at player feedback, complaint frequency, bonus offerings, support response time, licensing etc. Reputable brands are given more exposure and not so good have the least.
Ciao MikeP, spero che finalmente riceverai delle risposte.
La nostra filosofia in LCB è quella di elencare tutti i casinò (buoni o cattivi), questo fornisce ai giocatori una base di conoscenza di ciò che sta accadendo, non aiuta i giocatori a rimuovere i marchi e quindi la conoscenza e la cronologia del feedback dei giocatori vengono perse. I nostri membri e visitatori si affidano a noi per fornire informazioni sull'affidabilità o meno di un casinò. Ogni casinò è monitorato dal nostro team, esaminiamo il feedback dei giocatori, la frequenza dei reclami, le offerte di bonus, i tempi di risposta del supporto, le licenze ecc. I marchi rispettabili ricevono maggiore visibilità e quelli meno buoni hanno meno.