MYBCasino, BigSpinCasino, MyBookie, supporto del casinò Xbet e discussione dei reclami

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Ultimo messaggio fatto 1 anno fa fa da MYBCasino
MYBCasino
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi everybody,

    My name is Shawn and I'm the Casino representative for MYBCASINO. I'm really excited to start participating in this forum as I've heard this is a great place for players and casinos alike.

    I invite you to check out our brand and enjoy our vast array of bonuses and promotions. I'm sure you'll enjoy playing our well-known slot games as well as our live dealer tables. As an extra, we are friendly to cryptocurrency as a means to deposit and withdrawal.

    Any questions? Ask away!

    Shawn Lynch

    BigSpinCasino - brand added to LCB 27th January 2019

    Updated 1st July 2019 - MyBookie Casino added to the LCB lists

    Updated 30th Dec2019 - Xbet Casino added to the LCB lists

    Ciao a tutti,

    Mi chiamo Shawn e sono il rappresentante del casinò per MYBCASINO . Sono davvero entusiasta di iniziare a partecipare a questo forum perché ho sentito che questo è un ottimo posto sia per i giocatori che per i casinò.

    Ti invito a dare un'occhiata al nostro marchio e goderti la nostra vasta gamma di bonus e promozioni. Sono sicuro che ti divertirai giocando ai nostri famosi giochi di slot e ai nostri tavoli con croupier dal vivo. Inoltre, siamo favorevoli alla criptovaluta come mezzo per depositare e prelevare.

    Qualsiasi domanda? Chiedi via!

    Shawn Lynch

    BigSpinCasino - marchio aggiunto a LCB il 27 gennaio 2019

    Aggiornato il 1° luglio 2019 - MyBookie Casino è stato aggiunto agli elenchi LCB

    Aggiornato il 30 dicembre 2019 - Xbet Casino aggiunto agli elenchi LCB

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the forum thumbs_up

    Benvenuto nel forum thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome on board Shawn. Thanks for joining our forum. heart

    Benvenuto a bordo Shawn. Grazie per esserti unito al nostro forum. heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome smiley

    Benvenuto smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the best casino forum! Thanks for being available to assist our wonderful members.

    Benvenuto nel miglior forum di casinò! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri meravigliosi membri.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to LCB! smiley

    Benvenuti in LCB! smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you all for the warm welcome messages! i_love_lcb

    Grazie a tutti per i calorosi messaggi di benvenuto! i_love_lcb

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello I registered on this casino I received the $ 10 bonus. Now I have a withdrawal of 120 $ I sent all the documents, but I have not received any answer

    Ciao mi sono registrato su questo casinò ho ricevuto il bonus di 10$. Adesso ho un prelievo di 120$ Ho inviato tutti i documenti, ma non ho ricevuto nessuna risposta

  • Originale English Traduzione Italiano
    luivinge wrote:

    Hello I registered on this casino I received the $ 10 bonus. Now I have a withdrawal of 120 $ I sent all the documents, but I have not received any answer

    Could you please tell me when you sent the docs?

    Please note the following cashout time:  

    Pending time: 48 hours
    Bitcoin: 24 hours
    eCheck: 7-10 business days
    Wire Transfer: 5-10 business days 

    luivinge ha scritto:

    Ciao mi sono registrato su questo casinò ho ricevuto il bonus di 10$. Adesso ho un prelievo di 120$ Ho inviato tutti i documenti, ma non ho ricevuto nessuna risposta

    Potresti dirmi quando hai inviato i documenti?

    Si prega di notare il seguente orario di prelievo:

    Tempo di attesa: 48 ore
    Bitcoin: 24 ore
    eCheck: 7-10 giorni lavorativi
    Bonifico bancario: 5-10 giorni lavorativi

  • Originale English Traduzione Italiano

    I sent them yesterday and today

    Li ho inviati ieri e oggi

  • Originale English Traduzione Italiano
    luivinge wrote:

    I sent them yesterday and today

    It says pending time is 48 hours. So please wait one more day and if you don't get the answer please let us know and we'll notify the casino rep. 

    luivinge ha scritto:

    Li ho inviati ieri e oggi

    Dice che il tempo di attesa è di 48 ore. Quindi attendi ancora un giorno e se non ricevi la risposta faccelo sapere e avviseremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ok Thank you

    Ok grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    I am having trouble with this casino. I was playing live blackjack and made a $60 in total bet. Before the cards where dealt. I got booted from the casino and unable to log back in. I wasn't able to see the hand to make a decision to hit stand surrender or take insurance. A report was filed and I was told that because the hand was played out with or without me. There nothing they can do. This is not fair as I felt cheated because I should have been able to decide how to play my hand without being disconnected. I even posted screenshots to show my attempt to reconnect and was unable to do so for at least 15 mins. 

    Ho problemi con questo casinò. Stavo giocando a blackjack dal vivo e ho fatto una scommessa totale di $ 60. Prima che le carte venissero distribuite. Sono stato espulso dal casinò e non sono riuscito a riconnettermi. Non sono riuscito a vedere la mano per decidere se arrendermi o stipulare un'assicurazione. È stato presentato un rapporto e mi è stato detto questo perché la mano si era giocata con o senza di me. Non possono fare niente. Questo non è giusto perché mi sono sentito ingannato perché avrei dovuto essere in grado di decidere come giocare la mia mano senza essere disconnesso. Ho anche pubblicato degli screenshot per mostrare il mio tentativo di riconnettermi e non sono riuscito a farlo per almeno 15 minuti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bitspender,

    Thank you for you rmessage, we will proceed to check your inquiry and will get back to you with a resolution shortly. We have received your direct message and will follow up via inbox.

    Once again, thank you for your inquiry! 

    Regards,

    The MYBCasino Team

    Ciao Bitspender,

    Grazie per il messaggio, procederemo a verificare la tua richiesta e ti ricontatteremo a breve con una soluzione. Abbiamo ricevuto il tuo messaggio diretto e ti ricontatteremo tramite posta in arrivo.

    Ancora una volta, grazie per la tua richiesta!

    Saluti,

    Il team MYBCasino

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have been a player at mybcasino for about a year now. I have been playing there faithfully. Never had a problem until today. I have won and lost there plenty of times with no problems at all. I requested a cashout, as usual, yesterday and was told my withdrawal is on hold due to multiple Refer A Friend bonuses. I have not referred a friend in over 3 or so months. I have been depositing and playing with my own deposits. I had only 2 withdrawals this year and have lost in between times. I was paid from my deposit about 2 weeks ago and a week or so from there.  I may have referred a total of 5 or 6 friends since Oct of last year. Mainly from meeting them at brick and mortar casinos, sporting events and whatnot. They are asking to do have my friends to send in documents so they can verify them. I dunno most of these people and have not contacted them since I met them. I play here in good faith with my own account and expected to be paid as such. If they no longer want my business. They can say so, but to stoop to such a level to hold my winnings is unacceptable behavior. I haven't done anything wrong but followed their rules. I have accepted many offers that they have sent me via email or even my personal phone call. Please help me to get this mess straighten out. 

    Sono un giocatore di mybcasino ormai da circa un anno. Ho giocato lì fedelmente. Mai avuto un problema fino ad oggi. Ho vinto e perso molte volte senza alcun problema. Ho richiesto un prelievo, come al solito, ieri e mi è stato detto che il mio prelievo è sospeso a causa di numerosi bonus Presenta un amico. Non invito un amico da più di 3 mesi circa. Ho depositato e giocato con i miei depositi. Ho avuto solo 2 prelievi quest'anno e ho perso nel frattempo. Sono stato pagato dal mio deposito circa 2 settimane fa e circa una settimana da lì. Potrei aver invitato un totale di 5 o 6 amici dall'ottobre dello scorso anno. Principalmente incontrandoli nei casinò fisici, eventi sportivi e quant'altro. Stanno chiedendo di chiedere ai miei amici di inviare documenti in modo che possano verificarli. Non so la maggior parte di queste persone e non le ho contattate da quando le ho incontrate. Gioco qui in buona fede con il mio account e mi aspetto di essere pagato come tale. Se non vogliono più i miei affari. Possono dirlo, ma abbassarsi a tale livello per trattenere le mie vincite è un comportamento inaccettabile. Non ho fatto nulla di male ma ho seguito le loro regole. Ho accettato molte offerte che mi hanno inviato via email o anche tramite telefonata personale. Per favore aiutami a risolvere questo pasticcio.

  • Originale English Traduzione Italiano

    They are asking me to "verify the identity of your referrals that were sent to us in late 2018."??? CAN YOU BELIEVE THIS??? 

    Mi stanno chiedendo di "verificare l'identità dei tuoi referral che ci sono stati inviati alla fine del 2018."??? PUOI CREDERE A QUESTO???

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bitspender,

    Please private message me your casino username so that we can ask the Casino Rep to look into your account.

    Ciao Bitspender,

    Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò in modo che possiamo chiedere al rappresentante del casinò di esaminare il tuo account.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for sending your casino username. We've notified the Casino Rep of your case. Keep you posted. 

    Grazie per aver inviato il tuo nome utente del casinò. Abbiamo informato il rappresentante del casinò del tuo caso. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I was able to get everything straightening out on my own and was finally paid...

    Sono riuscito a sistemare tutto da solo e alla fine sono stato pagato...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bitspender,

    Thank you for informing us, glad to hear that you received your winnings. thumbs_up

    Ciao Bitspender,

    Grazie per averci informato, sono felice di sapere che hai ricevuto le tue vincite. thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Again, I am having trouble being paid from this outfit. After wrestling over and over with this casino. They restricted my withdrawal to only $500 a week from the $2000 a week. They are claiming I've won too much money with their bonus. Which is fine by me then bonus ban me. But don't cancel my withdrawal and make it a minimum. I was told by the head of security that I ok to use reload bonuses because that's what they are there for. But as soon as I win they want to restrict the payout of my account. I was even told they don't care if I told everyone the treatment they were giving me. I also told no casino wants a winner like me. This outfit here has been nothing but a headache and use any excuses to stop paying its winners. All I want is my balance paid out and I am done with this place. They are using rogue tactics because someone uses their weekly reload bonuses and wins. They only want recreational players to come and lose money...

    Ancora una volta, ho problemi a essere pagato da questo gruppo. Dopo aver lottato più e più volte con questo casinò. Hanno limitato il mio prelievo a soli $ 500 a settimana rispetto ai $ 2000 a settimana. Stanno sostenendo che ho vinto troppi soldi con il loro bonus. Il che per me va bene, quindi il bonus mi banna. Ma non annullare il mio prelievo e renderlo minimo. Il capo della sicurezza mi ha detto che posso usare i bonus di ricarica perché è a questo che servono. Ma non appena vinco vogliono limitare il pagamento del mio conto. Mi è stato anche detto che a loro non importava se raccontavo a tutti il trattamento che mi stavano dando. Ho anche detto che nessun casinò vuole un vincitore come me. Questo vestito qui non è stato altro che un mal di testa e usa qualsiasi scusa per smettere di pagare i suoi vincitori. Tutto quello che voglio è che il mio saldo venga pagato e ho finito con questo posto. Stanno usando tattiche canaglia perché qualcuno usa i loro bonus di ricarica settimanali e vince. Vogliono solo che i giocatori ricreativi vengano e perdano soldi...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bitspender,

    The Casino Rep has been notified of the issue you are having. Keep an eye on this thread for the updates. 

    Ciao Bitspender,

    Il rappresentante del casinò è stato informato del problema che stai riscontrando. Tenete d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    The mod here hasn't even logged on in over a month. They didn't even log in for my first complaint. 

    Il mod qui non si è nemmeno connesso da più di un mese. Non si sono nemmeno registrati al mio primo reclamo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    @Bitspender - We will try reaching out to them regarding your case. Let's see if there will be a response this time. 

    @Bitspender - Proveremo a contattarli in merito al tuo caso. Vediamo se questa volta ci sarà una risposta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi @Bitspender,

    After reading the message posted above it looks like the interpretation received by you does not picture the reasoning that brought us to this.
    Under no circumstance we are avoiding our responsibility of paying your winnings, our intention has never been to hurt our players.
    This account has been monitored for some time, and we must clarify that our bonuses are offered to encourage betting, not to be abused.The number of bonuses taken by this account clearly shows the aim of using high bonuses to then request maximum weekly payouts.It is an evident pattern.


    After considering the lack of warning, we will (instead of reducing the payout) have one withdrawal for $2,000.00.

    We want to have you playing for the long run but be aware, for future references, that your bonuses have been reduced to a maximum of 100%, for you to continue playing every day and use regular bonuses the withdrawal will be up to $2,000.00 as usual.

    Regards,

    The MYB Casino Team

    Ciao @Bitspender,

    Dopo aver letto il messaggio postato sopra sembra che l'interpretazione da te ricevuta non dipinga il ragionamento che ci ha portato a questo.
    In nessun caso eviteremo la nostra responsabilità di pagare le tue vincite, la nostra intenzione non è mai stata quella di danneggiare i nostri giocatori.
    Questo conto è monitorato da tempo e dobbiamo chiarire che i nostri bonus sono offerti per incentivare le scommesse e non per abusarne. Il numero di bonus prelevati da questo conto mostra chiaramente l'obiettivo di utilizzare bonus elevati per poi richiedere i massimi pagamenti settimanali. È uno schema evidente.


    Dopo aver considerato la mancanza di preavviso, (invece di ridurre il pagamento) effettueremo un prelievo di $ 2.000,00.

    Vogliamo farti giocare a lungo termine ma tieni presente, per riferimenti futuri, che i tuoi bonus sono stati ridotti a un massimo del 100%, affinché tu possa continuare a giocare ogni giorno e utilizzare i bonus regolari, il prelievo sarà fino a $ 2.000,00 come solito.

    Saluti,

    Il team del casinò MYB

  • Originale English Traduzione Italiano

    You guys sound crazy... I only take the Weekly Reload bonus. Why offer them If you don't want players to use them? You forget the fact the I gave back $2200 in your sports betting area the same doggone week. Just admit you all only want people to lose. This is why there are many complaints against this company and a C- sportsbook ratings. If you didn't want me to take bonuses that fine. But for you to go and restrict my withdrawal to only $500 is rogue behavior. 

    Ragazzi, sembrate dei pazzi... Prendo solo il bonus di ricarica settimanale. Perché offrirli se non vuoi che i giocatori li usino? Dimentichi il fatto che ho restituito $ 2200 nella tua area scommesse sportive nella stessa settimana da sballo. Ammettete solo che tutti voi volete solo che le persone perdano. Questo è il motivo per cui ci sono molte lamentele contro questa società e le valutazioni C- delle scommesse sportive. Se non volevi che prendessi dei bonus, benissimo. Ma per te limitare il mio prelievo a soli $ 500 è un comportamento canaglia.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Listen to what your terms says and yet you guys are trying to punish me for doing what "YOUR" terms says

    This offer is available for players who have previously made an initial deposit.
    The bonus only applies for real money deposits made on Tuesdays from 00:01:00 AM until 23:59:59 PM.
    Players can redeem the bonus multiple times per Tuesday.

    Fellow members of LCB have I done anything wrong based on the terms I posted??? 

    Ascoltate cosa dicono i vostri termini e tuttavia voi ragazzi state cercando di punirmi per aver fatto ciò che dicono i "VOSTRI" termini

    Questa offerta è disponibile per i giocatori che hanno precedentemente effettuato un deposito iniziale.
    Il bonus si applica solo ai depositi con denaro reale effettuati il martedì dalle 00:01:00 alle 23:59:59.
    I giocatori possono riscattare il bonus più volte ogni martedì.

    Amici membri di LCB ho fatto qualcosa di sbagliato in base ai termini che ho pubblicato???

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bitspender,

    We've asked the Casino Representative to provide additional evidence / information on your case. Keep you posted. 

    Ciao Bitspender,

    Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di fornire ulteriori prove/informazioni sul tuo caso. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    They are mad at the fact that my win/loss are greater. I deposit and take the bonuses that give me the max playing time. Yet they want to punish me for it. Not only that I just got off the phone with their casino person named Lou he is restricting my cashout to only $1000 a week even if I deposited and played with my own funds without a bonus. I'm being punished because I take the highest bonuses that they give to all depositing players each week and win. This is bias and they clearly don't want any winners. Even if I win with my own funds... 

    Sono arrabbiati per il fatto che le mie vincite/perdite siano maggiori. Deposito e prendo i bonus che mi danno il massimo tempo di gioco. Eppure vogliono punirmi per questo. Non solo ho appena parlato al telefono con il loro addetto al casinò di nome Lou, ma sta limitando il mio prelievo a soli $ 1000 a settimana anche se ho depositato e giocato con i miei fondi senza bonus. Vengo punito perché prendo i bonus più alti che danno a tutti i giocatori che depositano ogni settimana e vinco. Questo è un pregiudizio e chiaramente non vogliono nessun vincitore. Anche se vinco con i miei fondi...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi @Bitspender,

    ALso from our Terms and C's:

    "The casino may, at their sole discretion, limit the eligibility of customers to participate in this promotion, for any reason whatsoever without notice to the end users. MYBCasino’s decision will be considered final in the event of a dispute.
    The casino reserves the right to modify, alter, discontinue or terminate this promotion at any time for any reason whatsoever without notice to the end users, using reasonable efforts to provide such notice in advance."

    We are never mad when our players win. We are just cautious when their behavior and the action present and raise flags, we try to prevent as best as possible when a player tries to take advantage of our benefits.

    Best regards,

    The MYBCasino Team

    Ciao @Bitspender,

    ANCHE dai nostri Termini e C:

    "Il casinò può, a sua esclusiva discrezione, limitare l'idoneità dei clienti a partecipare a questa promozione, per qualsiasi motivo, senza preavviso agli utenti finali. La decisione di MYBCasino sarà considerata definitiva in caso di controversia.
    Il casinò si riserva il diritto di modificare, alterare, interrompere o terminare questa promozione in qualsiasi momento e per qualsiasi motivo senza preavviso agli utenti finali, facendo ogni ragionevole sforzo per fornire tale avviso in anticipo."

    Non ci arrabbiamo mai quando i nostri giocatori vincono. Siamo solo cauti quando il loro comportamento e l'azione presentano e alzano bandiere, cerchiamo di prevenire nel miglior modo possibile quando un giocatore cerca di approfittare dei nostri vantaggi.

    Distinti saluti,

    Il team MYBCasino

  • Originale English Traduzione Italiano

    What action? This is what I was told, "I only make deposits to take the Tuesday reload bonuses and when I make wager I cashout" What is illegal about that? In fact, I have lost a number of deposits without the reload bonus. I have lost thousands upon thousands at your sportsbook. Like I said you guys only want losers. So you play games with winners who were able to take a bonus and win. Tell me I'm lying and I will post a number of complaints from players saying you all have a habit of doing this, including other rogue behavior stuff. 

    Quale azione? Questo è quello che mi è stato detto: "Effettuo depositi solo per ricevere i bonus di ricarica del martedì e quando scommetto incassi". Cosa c'è di illegale in questo? In effetti, ho perso diversi depositi senza il bonus di ricarica. Ho perso migliaia e migliaia alle tue scommesse sportive. Come ho detto, voi ragazzi volete solo perdenti. Quindi giochi con vincitori che hanno potuto prendere un bonus e vincere. Dimmi che sto mentendo e pubblicherò una serie di lamentele da parte dei giocatori dicendo che tutti voi avete l'abitudine di farlo, comprese altre cose relative al comportamento canaglia.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bitspender,

    We've sent an email to the Casino Representative to reply in this thread. 

    Ciao Bitspender,

    Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò per rispondere in questo thread.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Best buddies till you start winning.

    Migliori amici finché non inizi a vincere.

  • Originale English Traduzione Italiano
    kerch123 wrote:

    Best buddies till you start winning.


    Exactly!!! There are so many complaints against these guys for pulling all types of stunts. No wonder they have a C- ratings and warning signs. 

    kerch123 ha scritto:

    Migliori amici finché non inizi a vincere.


    Esattamente!!! Ci sono così tante lamentele contro questi ragazzi per aver eseguito tutti i tipi di acrobazie. Non c'è da stupirsi che abbiano una classificazione C e segnali di pericolo.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Sydney wrote:

    Hello Bitspender,

    We've sent an email to the Casino Representative to reply in this thread. 

    I have been paid in full now by this casino. They are so mean spirited that instead of just paying out my balance and stopping bonuses. They restrict me to $1000 a week withdrawals and drug it out hopefully I would lose my balance in the process. I have read where this company has restricted people's wagering to just $1 max sports betting and they have over $30,000 in a wager to complete. Do a bitcoin withdrawal and every single time they are stealing from your funds. There are many complaints about this happening. People have to call in and complain just to get the difference added back to their accounts.

    Here is a recent video from a multimillionaire warning everyone to stay away from this group. He cites his personal experience and complaints from other victims. https://www.thelines.com/barstool-vs-mybookie-and-offshore-sportsbooks/ . Alittle research also shows the owner were brought up on charges related to online gambling 

    Sydney ha scritto:

    Ciao Bitspender,

    Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò per rispondere in questo thread.

    Adesso sono stato pagato per intero da questo casinò. Sono così meschini che invece di limitarsi a pagare il mio saldo e interrompere i bonus. Mi limitano a prelievi di $ 1000 a settimana e lo drogano, sperando di perdere il mio equilibrio nel processo. Ho letto dove questa società ha limitato le scommesse delle persone a solo $ 1 di scommesse sportive massime e hanno più di $ 30.000 in una scommessa da completare. Esegui un prelievo di bitcoin e ogni volta rubano dai tuoi fondi. Ci sono molte lamentele riguardo a questo avvenimento. Le persone devono chiamare e lamentarsi solo per riavere la differenza sui loro conti.

    Ecco un video recente di un multimilionario che avverte tutti di stare lontani da questo gruppo. Cita la sua esperienza personale e le denunce di altre vittime. https://www.thelines.com/barstool-vs-mybookie-and-offshore-sportsbooks/ . Una piccola ricerca mostra anche che il proprietario è stato accusato di accuse legate al gioco d'azzardo online

  • Originale English Traduzione Italiano

    I signed up at Big Spin Casino and made a deposit and received their welcome bonus. I was able to complete wager and had a $1000 profit in my account. I then submitted my docs and were approved. My withdrawal was denied because they said I had multiple accounts. I explained to them that I only had 1 account. They said my phone number matched 2 other accounts at their casino. I then expained to them that the number is from a free VOIP number that 100,000s of people uses as I don't like giving out my personal number. Due to receiving spam marketing and what not. But because my phone # matched other players at that casino they was denying my winnings. Even though the lady admitted that I only had 1 account with matching name and documents. I then received the following "Most promotions can only be used once per player, e-mail address, household address or IP address unless stated otherwise. BigSpinCasino.com reserves the right to enforce or implement further limits to accounts that have violated this rule, including shared computers like in university campuses, public libraries and workplace, etc."

    There is nothing about phone #s in their terms. I have no affiliation with no other account with that casino. My address and IP or email does not match anything they have. Only because I used a public VOIP phone number to avoid spam calling or texting did the deny my winnings

    Mi sono registrato su Big Spin Casino, ho effettuato un deposito e ho ricevuto il loro bonus di benvenuto. Sono riuscito a completare la scommessa e ho ottenuto un profitto di $ 1000 sul mio conto. Ho quindi inviato i miei documenti e sono stato approvato. Il mio prelievo è stato negato perché hanno detto che avevo più account. Ho spiegato loro che avevo solo 1 account. Hanno detto che il mio numero di telefono corrispondeva ad altri 2 conti nel loro casinò. Ho quindi spiegato loro che il numero proviene da un numero VOIP gratuito utilizzato da centinaia di migliaia di persone poiché non mi piace dare il mio numero personale. A causa della ricezione di spam marketing e cosa no. Ma poiché il mio numero di telefono corrispondeva ad altri giocatori di quel casinò, mi negavano le vincite. Anche se la signora ha ammesso che avevo solo 1 account con nome e documenti corrispondenti. Ho quindi ricevuto quanto segue: "La maggior parte delle promozioni può essere utilizzata solo una volta per giocatore, indirizzo e-mail, indirizzo familiare o indirizzo IP se non diversamente specificato. BigSpinCasino.com si riserva il diritto di imporre o implementare ulteriori limiti agli account che hanno violato questa regola, compresi i computer condivisi come nei campus universitari, nelle biblioteche pubbliche e sul posto di lavoro, ecc."

    Non c'è nulla sui numeri di telefono nei loro termini. Non ho alcuna affiliazione con nessun altro account con quel casinò. Il mio indirizzo, IP o e-mail non corrisponde a nulla di loro. Solo perché ho utilizzato un numero di telefono VOIP pubblico per evitare chiamate o messaggi di spam le mie vincite sono state negate

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MikeP,

    Please send me your casino username in PM inbox and we will ask the Casino Rep to look into your case.

    Ciao MikeP,

    Per favore, inviami il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e chiederemo al rappresentante del casinò di esaminare il tuo caso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    @MikeP - Your account details have been sent to the casino. Please keep an eye on this thread for the updates. 

    @MikeP - I dettagli del tuo account sono stati inviati al casinò. Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I can tell you right now that these people are arrogant and act with rogue behavior. Sorry, you are going thru this with them. I had to find out the hard way and stopped depositing there. They will find any lame excuse not to pay you. They are part of the mybookie sportsbook and there are tons of complaints about being lied to by their staff. Odds are they will use the VOIP phone # as an excuse to not pay you. As they try to find any petty reason to void winnings. If you don't get paid. Just move on and warn others to avoid this casino. 

    Posso dirti subito che queste persone sono arroganti e agiscono con comportamenti canaglia. Mi dispiace, stai affrontando tutto questo con loro. Ho dovuto scoprirlo nel modo più duro e ho smesso di depositare lì. Troveranno qualsiasi scusa per non pagarti. Fanno parte del sito di scommesse sportive mybookie e ci sono tantissime lamentele riguardo alle bugie da parte del loro staff. È probabile che utilizzeranno il numero di telefono VOIP come scusa per non pagarti. Mentre cercano di trovare qualche meschina ragione per annullare le vincite. Se non vieni pagato. Vai avanti e avvisa gli altri di evitare questo casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks, but the rep doesn't seem too active here. I will give it a few more days. I did find out this company is located in Costa Rica. I will be filing a complaint against them with the government there if they don't pay my winnings.

    Grazie, ma il rappresentante non sembra molto attivo qui. Gli darò ancora qualche giorno. Ho scoperto che questa azienda si trova in Costa Rica. Presenterò una denuncia contro di loro al governo locale se non pagheranno le mie vincite.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Bitspender wrote:

    I can tell you right now that these people are arrogant and act with rogue behavior. Sorry, you are going thru this with them. I had to find out the hard way and stopped depositing there. They will find any lame excuse not to pay you. They are part of the mybookie sportsbook and there are tons of complaints about being lied to by their staff. Odds are they will use the VOIP phone # as an excuse to not pay you. As they try to find any petty reason to void winnings. If you don't get paid. Just move on and warn others to avoid this casino. 

    Yes, the lady i spoke with on the phone had a rude attitude. Even when I tried to explain the situation she was just very rude.

    Bitspender ha scritto:

    Posso dirti subito che queste persone sono arroganti e agiscono con comportamenti canaglia. Mi dispiace, stai affrontando tutto questo con loro. Ho dovuto scoprirlo nel modo più duro e ho smesso di depositare lì. Troveranno qualsiasi scusa per non pagarti. Fanno parte del sito di scommesse sportive mybookie e ci sono tantissime lamentele riguardo alle bugie da parte del loro staff. È probabile che utilizzeranno il numero di telefono VOIP come scusa per non pagarti. Mentre cercano di trovare qualche meschina ragione per annullare le vincite. Se non vieni pagato. Vai avanti e avvisa gli altri di evitare questo casinò.

    Sì, la signora con cui ho parlato al telefono aveva un atteggiamento scortese. Anche quando ho provato a spiegare la situazione è stata molto scortese.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MikeP, 

    We've sent an email reminder to the casino. Let see if there will be a response this time.  

    Ciao MikeP,

    Abbiamo inviato un promemoria via email al casinò. Vediamo se questa volta ci sarà una risposta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MikeP,

    We've been informed by the casino that they are looking into your case. Keep you posted. 

    Ciao MikeP,

    Siamo stati informati dal casinò che stanno esaminando il tuo caso. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Any updates? I have filed a complaint with the gaming commissioner under their license.

    We have received your message and will get back to you as soon as possible.

    Kind regards,
    Curaçao Gaming Control Board

    I will be filing a police report with the Authority in Costa Rica next week

    Nessun aggiornamento? Ho presentato un reclamo al commissario per il gioco d'azzardo sotto la loro licenza.

    Abbiamo ricevuto il tuo messaggio e ti ricontatteremo il prima possibile.

    Cordiali saluti,
    Comitato di controllo del gioco di Curaçao

    La prossima settimana presenterò una denuncia alla polizia presso l'Autorità in Costa Rica

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MikeP,

    They are still looking into your case. We've sent another email reminder.
    Keep you posted. 

    Ciao MikeP,

    Stanno ancora esaminando il tuo caso. Abbiamo inviato un'altra email di promemoria.
    Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MikeP wrote:

    Any updates? I have filed a complaint with the gaming commissioner under their license.

    We have received your message and will get back to you as soon as possible.

    Kind regards,
    Curaçao Gaming Control Board

    I will be filing a police report with the Authority in Costa Rica next week

    I don't blame you. They will do anything to try and get out of paying its players. These are complaints filed against this group just in the past few weeks. If things don't work out for you. I would call the authorities in Costa Rica and a few local news outlets too. They shouldn't get away with not paying winnings. If they accept a bet then they should pay a bet. 

    6 days ago 
     
    They sold me on free play but require I…
    They sold me on free play but require I bet 20X my original bet and now my money is stuck forever there unless I can bet an ungodly amount of money over the next few years. This was NEVER disclosed to me.

    Jul 18, 2019 
     
    This is absolutely the worst gambling website ever created! They canceled my winning parlay and tried to refund my money instead of paying me! Then they refused to let me deposit money into my account with my debit card because I used it to deposit money on another account that didn't have anything to do with me. I even sent them all my verifying documents for no reason! Sent them pictures of my ID, debit card info, just to be told I can't use my debit card. This company is a fraud! They are scamming! This has by far been the worst experience I've ever had on a gambling website.

    Jul 7, 2019 
     
    Hard problems having payouts
    Hard problems having payout, seems like you have to call every 2 days for verification, & $1,300 is missing out my account and now that’s being “investigated” it’s legit but takes you on A LOT of run arounds

    Jun 12, 2019 
     
    Very dishonest/manipulative
    Very dishonest/manipulative, stay away. I bet once in a blue moon, and I will never recommend this site or use again.

    MikeP ha scritto:

    Nessun aggiornamento? Ho presentato un reclamo al commissario per il gioco d'azzardo sotto la loro licenza.

    Abbiamo ricevuto il tuo messaggio e ti ricontatteremo il prima possibile.

    Cordiali saluti,
    Comitato di controllo del gioco di Curaçao

    La prossima settimana presenterò una denuncia alla polizia presso l'Autorità in Costa Rica

    Non ti biasimo. Faranno di tutto per cercare di non pagare i suoi giocatori. Si tratta delle denunce presentate contro questo gruppo proprio nelle ultime settimane. Se le cose non funzionano per te. Chiamerei le autorità della Costa Rica e anche alcuni organi di stampa locali. Non dovrebbero farla franca senza pagare le vincite. Se accettano una scommessa, dovrebbero pagare una scommessa.

    6 giorni fa
     
    Mi hanno venduto con il gioco gratuito ma richiedono che...
    Mi hanno venduto con il gioco gratuito, ma richiedono che io scommetta 20 volte la mia scommessa originale e ora i miei soldi sono bloccati lì per sempre a meno che non riesca a scommettere una somma di denaro empia nei prossimi anni. Questo non mi è MAI stato rivelato.

    18 luglio 2019

    Questo è assolutamente il peggior sito di gioco d'azzardo mai creato! Hanno annullato il mio parlay vincente e hanno cercato di rimborsarmi i soldi invece di pagarmi! Poi si sono rifiutati di lasciarmi depositare denaro sul mio conto con la mia carta di debito perché l'ho usata per depositare denaro su un altro conto che non aveva nulla a che fare con me. Ho persino inviato loro tutti i miei documenti di verifica senza motivo! Ho inviato loro le foto della mia carta d'identità e i dati della mia carta di debito, solo per sapere che non posso usare la mia carta di debito. Questa azienda è una frode! Stanno truffando! Questa è stata di gran lunga la peggiore esperienza che abbia mai avuto su un sito di gioco d'azzardo.

    7 luglio 2019

    Problemi difficili con i pagamenti
    Grossi problemi con il pagamento, sembra che tu debba chiamare ogni 2 giorni per la verifica, e $ 1.300 mi stanno perdendo il conto e ora che viene "indagato" è legittimo ma ti porta a MOLTI giri in giro

    12 giugno 2019

    Molto disonesto/manipolatore
    Molto disonesto/manipolatore, state lontani. Scommetto una volta ogni luna blu e non consiglierò mai questo sito né lo userò mai più.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MikeP,

    We are waiting for an update as they are still reviewing your case. We'll keep you posted. 

    Ciao MikeP,

    Stiamo aspettando un aggiornamento poiché stanno ancora esaminando il tuo caso. Ti terremo aggiornato.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Tania wrote:

    Hi MikeP,

    We are waiting for an update as they are still reviewing your case. We'll keep you posted. 


    Sounds like they are trying to fake evidence. It doesn't take that long. From what I've researched this company has a bad reputation for poor performance. 

    Tania ha scritto:

    Ciao MikeP,

    Stiamo aspettando un aggiornamento poiché stanno ancora esaminando il tuo caso. Ti terremo aggiornato.


    Sembra che stiano cercando di falsificare le prove. Non ci vuole così tanto tempo. Da quello che ho studiato, questa azienda ha una cattiva reputazione per le scarse prestazioni.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Tania wrote:

    Hi MikeP,

    We are waiting for an update as they are still reviewing your case. We'll keep you posted. 

    Let me guess, they are still reviewing my case. Can't you see that this group is roguish and full of crap? Even their license # is fake

    Tania ha scritto:

    Ciao MikeP,

    Stiamo aspettando un aggiornamento poiché stanno ancora esaminando il tuo caso. Ti terremo aggiornato.

    Fammi indovinare, stanno ancora esaminando il mio caso. Non vedi che questo gruppo è disonesto e pieno di stronzate? Anche la loro licenza n. è falsa

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi MikeP, 

    As you already know, we reached out to the casino on your behalf and asked them to reply here in the thread. Please have in mind that posting same type of comments multiple times will not speed up the process. 
    Thank you for your understanding and cooperation. 

    Ciao MikeP,

    Come già sai, abbiamo contattato il casinò per tuo conto e abbiamo chiesto loro di rispondere qui nel thread. Tieni presente che pubblicare più volte lo stesso tipo di commenti non accelererà il processo.
    Grazie per la comprensione e la collaborazione.

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