Hi, WilliamH not trying to ruffle your feathers hear but I've had no problems with big spin casino. Made two withdrawals from there in February. Ya could the withdrawal time be in a more timely maner sure. 2 to 3 days is kindy long compared to other online casinos. By the way,if you heard or read bad things about them why would you deposit $$$ there anyway???
MYBCasino, BigSpinCasino, MyBookie, supporto del casinò Xbet e discussione dei reclami
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- Risposta da
- JayTee333
- at Mar 02, 21, 02:45:55 AM
- Newbie 11
- attività più recente 2 mesi fa
Originale Traduzione tradotto conCiao, WilliamH, non sto cercando di arruffarti le piume, ma non ho avuto problemi con Big Spin Casino. Ho effettuato due prelievi da lì a febbraio. Sicuramente il tempo di prelievo potrebbe essere più tempestivo. Da 2 a 3 giorni sono abbastanza lunghi rispetto ad altri casinò online. A proposito, se hai sentito o letto cose negative su di loro, perché dovresti depositare lì comunque $$$???
1.7/ 5
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Mar 02, 21, 03:41:19 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Jezabel66,
We got feedback from the casino rep regarding your case. Namely, they claim that you, according to the security team, already have an account with XB914073 disabled for - Gambling Problem – besides, you e-mailed to close the account claiming a gambling addiction, and the account is to remain close. Also, the casino refunded transactions on your account and refunded $417.50.
You created a new account with MyBookie casino on 12/12/2020 and you presented the same behavior according to the security team.
Resolution from (Security):
• Cross branding account.
• We will be refunded back all 6 deposits total of $530.
• $40 remaining balance will be void
• The account will remain closed
Ciao Jezabel66,
Abbiamo ricevuto feedback dal rappresentante del casinò riguardo al tuo caso. Vale a dire, affermano che, secondo il team di sicurezza, hai già un account con XB914073 disabilitato per - Problema di gioco d'azzardo - inoltre, hai inviato un'e-mail per chiudere l'account sostenendo una dipendenza dal gioco d'azzardo e l'account deve rimanere chiuso. Inoltre, il casinò ha rimborsato le transazioni sul tuo conto e ha rimborsato $ 417,50.
Hai creato un nuovo account con il casinò MyBookie il 12/12/2020 e hai presentato lo stesso comportamento secondo il team di sicurezza.
Risoluzione da (Sicurezza):
• Account di marchio incrociato.
• Verranno rimborsati tutti i 6 depositi per un totale di $530.
• Il saldo rimanente di $ 40 sarà annullato
• Il conto rimarrà chiuso
2.4/ 5
-
- Risposta da
- SabrinaM
- at May 13, 21, 05:58:51 PM
- Newbie 3
- attività più recente 3 anni fa
I signed up at mybcasino casino a few weeks ago. I made several a few deposits in which I lost. I managed on my last deposit to win $1250. I made a withdrawal and waited for the 48 hrs pending period. After that time I tried to log in to my account and found that it was locked. I contacted support on the phone and was told I needed to send in some documents. I sent in the documents and they were approved. I waited for a few hrs and then tried to log back into my account and it was still locked. I called again and was then transferred to someone. This guy comes on the phone and starts accusing me of knowing someone that charged back $2000 on their credit card and they weren't going to pay me unless they paid back the chargeback. I HONESTLY TO GOD DO NOT KNOW THIS PERSON THEY WERE REFERRING TO. I tried to explain this to him. He insisted that I knew that person and he even insisted that I was a man using a voice decoder to sound like a woman. I told him he could easily skype with me and see I am a woman and this has to be a mistake and I'm caught up in their dragnet. He didn't want to hear it and hung up on me. I have never felt so low in my life. This guy honestly has the wrong person. I do not owe them any money nor do I know the person he was referring to (I swear to God!!!). I used crypto on all my deposits. I don't know who to turn to for help resolving this issue. But they truly have me mixed up with the wrong person(s).
Mi sono iscritto al casinò mybcasino qualche settimana fa. Ho effettuato diversi depositi in cui ho perso. Con il mio ultimo deposito sono riuscito a vincere $1250. Ho effettuato un prelievo e ho aspettato il periodo di attesa di 48 ore. Successivamente ho provato ad accedere al mio account e ho scoperto che era bloccato. Ho contattato l'assistenza telefonicamente e mi è stato detto che dovevo inviare alcuni documenti. Ho inviato i documenti e sono stati approvati. Ho aspettato qualche ora e poi ho provato ad accedere nuovamente al mio account ed era ancora bloccato. Ho chiamato di nuovo e poi sono stato trasferito a qualcuno. Questo ragazzo viene al telefono e inizia ad accusarmi di conoscere qualcuno che ha addebitato $ 2000 sulla sua carta di credito e non mi avrebbe pagato a meno che non avesse rimborsato lo storno. Onestamente verso Dio non conosco questa persona a cui si riferivano. Ho provato a spiegargli questo. Insisteva che conoscessi quella persona e insisteva anche che ero un uomo che usava un decodificatore vocale per sembrare una donna. Gli ho detto che avrebbe potuto facilmente parlare con me su Skype e vedere che sono una donna e questo deve essere un errore e sono intrappolata nella loro rete. Non ha voluto sentirlo e mi ha riattaccato. Non mi sono mai sentito così giù in vita mia. Onestamente questo ragazzo ha la persona sbagliata. Non devo loro dei soldi né conosco la persona a cui si riferiva (lo giuro su Dio!!!). Ho usato criptovalute su tutti i miei depositi. Non so a chi rivolgermi per chiedere aiuto per risolvere questo problema. Ma mi hanno davvero confuso con la persona sbagliata.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 14, 21, 03:42:24 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi SabrinaM,
Please private message me your casino username so we can notify the casino rep?
Ciao SabrinaM,
Per favore, mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò, così possiamo avvisare il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 14, 21, 08:23:48 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi SabrinaM,
We received your casino account info and notified the casino. Keep you posted.
Ciao SabrinaM,
Abbiamo ricevuto le informazioni sul tuo account del casinò e abbiamo informato il casinò. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- SabrinaM
- at May 15, 21, 10:20:08 AM
- Newbie 3
- attività più recente 3 anni fa
Thank you... From what I gather there seems to be a lot of complaints on the web about this company. Sigh :(
Grazie... Da quello che ho capito sembrano esserci molte lamentele sul web nei confronti di questa azienda. Sospiro :(
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 17, 21, 04:42:23 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi SabrinaM,
Thanks for the update. We are waiting for the casino to reply to this topic. We sent them a reminder.
Ciao SabrinaM,
Grazie per l'aggiornamento. Stiamo aspettando che il casinò risponda a questo argomento. Abbiamo inviato loro un promemoria.
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- Risposta da
- WebPartners
- at May 18, 21, 05:45:57 PM
- Casino Rep 24
- attività più recente 1 mese fa
Hi all,
Player has been contacted by our Security Team. We are unable to disclose any additional information to a third party about an individual's account due to privacy policy.
The player @SabrinaM in question will need to contact resolve with our Security Team. It's not a casino play issue.
Thanks,
The MYB Casino Team
Ciao a tutti,
Il giocatore è stato contattato dal nostro team di sicurezza. Non siamo in grado di divulgare ulteriori informazioni a terzi sull'account di un individuo a causa della politica sulla privacy.
Il giocatore @SabrinaM in questione dovrà contattare il nostro team di sicurezza per risolvere. Non è un problema di gioco del casinò.
Grazie,
Il team del casinò MYB
2.5/ 5
-
- Risposta da
- SabrinaM
- at May 20, 21, 01:35:03 PM
- Newbie 3
- attività più recente 3 anni fa
I spoke with the same guy whom wouldn't tell me his name. He insisted that someone name Anthony opened an account with their sister casino (Mybookie) and made $2000 in purchases and then charged it back. Anthony supposedly have the same address as I have. I DO NOT KNOW AN ANTHONY!!!! Anyways the person I spoke to on the phone arial viewed my address while I was on the phone and said you live in a nice gated rich community with a house on the hill. I asked him what those that have to do with anything? He gets i-rate and started screaming at me. Telling me that I know who Anthony is and if Anthony doesn't pay up in 48 hrs. They are going to take my winnings and apply it to his account. I tried to explain to him that I don't know an Anthony. He was like what are the odds of someone signing up to one of our casinos and using the same address and you don't know them. I was like it could have been a neighbor next door or down the street. But they certainly doesn't live here. He could easily check the games play or patterns and see that. I deposted in bitcoins Anthony used a credit card (As I was told).
So basically my winnings are being held hostage because of someone using my address to gamble with an did a charge back and now I have to pay for it. My account is verified. I dunno if this Anthony guy is. But I'm being treated like I'm the one who has done something wrong.
Ho parlato con lo stesso ragazzo che non voleva dirmi il suo nome. Ha insistito affinché qualcuno di nome Anthony aprisse un conto con il casinò gemello (Mybookie) e facesse acquisti per $ 2000 e poi li riaddebitasse. Anthony presumibilmente ha il mio stesso indirizzo. NON CONOSCO UN ANTHONY!!!! Ad ogni modo, la persona con cui ho parlato al telefono Arial ha visto il mio indirizzo mentre ero al telefono e ha detto che vivi in una bella comunità ricca e recintata con una casa sulla collina. Gli ho chiesto cosa c'entrano quelli? Ha ottenuto un buon tasso e ha iniziato a urlarmi contro. Dicendomi che so chi è Anthony e se Anthony non paga entro 48 ore. Prenderanno le mie vincite e le applicheranno al suo conto. Ho provato a spiegargli che non conosco nessun Anthony. Ti ha chiesto quali sono le probabilità che qualcuno si iscriva a uno dei nostri casinò e utilizzi lo stesso indirizzo e tu non li conosci. Ero come se potesse essere stato un vicino della porta accanto o in fondo alla strada. Ma certamente non vivono qui. Potrebbe facilmente controllare il gioco o gli schemi e vederlo. Ho depositato in bitcoin Anthony ha usato una carta di credito (come mi è stato detto).
Quindi fondamentalmente le mie vincite sono tenute in ostaggio a causa di qualcuno che ha usato il mio indirizzo per giocare d'azzardo e ha effettuato un addebito e ora devo pagare per questo. Il mio account è verificato. Non so se questo Anthony lo sia. Ma vengo trattato come se fossi io quello che ha fatto qualcosa di sbagliato.
-
- Risposta da
- Bitspender
- at May 21, 21, 10:14:43 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
SabrinaM wrote:
I spoke with the same guy whom wouldn't tell me his name. He insisted that someone name Anthony opened an account with their sister casino (Mybookie) and made $2000 in purchases and then charged it back. Anthony supposedly have the same address as I have. I DO NOT KNOW AN ANTHONY!!!! Anyways the person I spoke to on the phone arial viewed my address while I was on the phone and said you live in a nice gated rich community with a house on the hill. I asked him what those that have to do with anything? He gets i-rate and started screaming at me. Telling me that I know who Anthony is and if Anthony doesn't pay up in 48 hrs. They are going to take my winnings and apply it to his account. I tried to explain to him that I don't know an Anthony. He was like what are the odds of someone signing up to one of our casinos and using the same address and you don't know them. I was like it could have been a neighbor next door or down the street. But they certainly doesn't live here. He could easily check the games play or patterns and see that. I deposted in bitcoins Anthony used a credit card (As I was told).
So basically my winnings are being held hostage because of someone using my address to gamble with an did a charge back and now I have to pay for it. My account is verified. I dunno if this Anthony guy is. But I'm being treated like I'm the one who has done something wrong.
Unfortunately, you played at a rogue casino. They have a very bad reputation and are known to lie to not pay legit wins. Just look at all the complaints here https://www.trustpilot.com/review/mybookie.ag . Sorry you got caught up in probably one of their many many lies and horror stories. Word is their database was hacked and they sent a bunch of payments to the wrong bitcoin addresses. So maybe your information got mixed up doing the hack. LCB should ask if they can see the information such as gameplay, ip address, etc. You shouldn't have to pay for the error of someone else.
SabrinaM ha scritto:Ho parlato con lo stesso ragazzo che non voleva dirmi il suo nome. Ha insistito affinché qualcuno di nome Anthony aprisse un conto con il casinò gemello (Mybookie) e facesse acquisti per $ 2000 e poi li riaddebitasse. Anthony presumibilmente ha il mio stesso indirizzo. NON CONOSCO UN ANTHONY!!!! Ad ogni modo, la persona con cui ho parlato al telefono Arial ha visto il mio indirizzo mentre ero al telefono e ha detto che vivi in una bella comunità ricca e recintata con una casa sulla collina. Gli ho chiesto cosa c'entrano quelli? Ha ottenuto un buon tasso e ha iniziato a urlarmi contro. Dicendomi che so chi è Anthony e se Anthony non paga entro 48 ore. Prenderanno le mie vincite e le applicheranno al suo conto. Ho provato a spiegargli che non conosco nessun Anthony. Ti ha chiesto quali sono le probabilità che qualcuno si iscriva a uno dei nostri casinò e utilizzi lo stesso indirizzo e tu non li conosci. Ero come se potesse essere stato un vicino della porta accanto o in fondo alla strada. Ma certamente non vivono qui. Potrebbe facilmente controllare il gioco o gli schemi e vederlo. Ho depositato in bitcoin Anthony ha usato una carta di credito (come mi è stato detto).
Quindi fondamentalmente le mie vincite sono tenute in ostaggio a causa di qualcuno che ha usato il mio indirizzo per giocare d'azzardo e ha effettuato un addebito e ora devo pagare per questo. Il mio account è verificato. Non so se questo Anthony lo sia. Ma vengo trattato come se fossi io quello che ha fatto qualcosa di sbagliato.
Sfortunatamente, hai giocato in un casinò disonesti. Hanno una pessima reputazione e sono noti per mentire per non pagare le vincite legittime. Basta guardare tutti i reclami qui https://www.trustpilot.com/review/mybookie.ag . Mi dispiace che tu sia rimasto coinvolto probabilmente in una delle loro tante bugie e storie dell'orrore. Si dice che il loro database sia stato violato e abbiano inviato un sacco di pagamenti agli indirizzi bitcoin sbagliati. Quindi forse le tue informazioni sono state confuse durante l'hacking. LCB dovrebbe chiedere se può vedere informazioni come gameplay, indirizzo IP, ecc. Non dovresti pagare per l'errore di qualcun altro.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 21, 21, 03:36:00 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
The casino rep already advised you that they can't disclose any info about the players' accounts to a third party therefore we can't ask for additional info about this case. If a player is not satisfied with the casino's decision they should contact the casino licensor and file a complaint there.
Il rappresentante del casinò ti ha già informato che non può divulgare alcuna informazione sui conti dei giocatori a terzi, pertanto non possiamo chiedere ulteriori informazioni su questo caso. Se un giocatore non è soddisfatto della decisione del casinò, deve contattare il concessore della licenza del casinò e presentare lì un reclamo.
-
- Risposta da
- rikerissson716
- at Dec 21, 21, 10:35:22 PM
- Newbie 11
- attività più recente 2 anni fa
Hello I have an account at xbet.ag. I deposited 100 usd, played without a bonus and won.
On September 20 I emailed my documents and got verified by email on September 30.
After that I tried to request a withdrawal but they asked for sms for withdrawals. But then the sms did not work so I emailed them on October 8 about it.
I did not get a reply from them for a long time until on October 27 saying :
"Thank you for contacting XBet Support Center. We’ve created ticket #1184753 to handle your request." and that is their only reply since.On October 18, I also asked live chat for withdrawal but they said to email payouts@mybookie.cr, so I did but I did not get reply.
Then on October 22, Live chat told me to email payments@xbet.ag but I did not get reply.
On October 26 live chat said they did not receive ant emails from me.
And told me to send the request by email again. I emailed but but I did not get reply.I don't know what to do anymore. Please help me.
Ciao, ho un account su xbet.ag. Ho depositato 100 usd, ho giocato senza bonus e ho vinto.
Il 20 settembre ho inviato i miei documenti via email e sono stato verificato via email il 30 settembre.
Successivamente ho provato a richiedere un prelievo ma mi hanno chiesto un sms per i prelievi. Ma poi l'sms non ha funzionato, quindi ho inviato loro un'e-mail l'8 ottobre a riguardo.
Non ho ricevuto risposta da loro per molto tempo fino al 27 ottobre dicendo:
"Grazie per aver contattato il Centro assistenza XBet. Abbiamo creato il ticket n. 1184753 per gestire la tua richiesta." e questa è la loro unica risposta da allora.Il 18 ottobre ho anche chiesto il prelievo alla chat dal vivo, ma mi hanno detto di inviare un'e-mail a payouts@mybookie.cr, quindi l'ho fatto ma non ho ricevuto risposta.
Poi, il 22 ottobre, la chat dal vivo mi ha detto di inviare un'e-mail a payment@xbet.ag ma non ho ricevuto risposta.
Il 26 ottobre la chat dal vivo ha affermato di non aver ricevuto e-mail da parte mia.
E mi ha detto di inviare nuovamente la richiesta via e-mail. Ho inviato un'e-mail ma non ho ricevuto risposta.Non so più cosa fare. Mi aiuti per favore.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Dec 22, 21, 03:23:16 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi rikerissson716,
Sorry to hear that. Thank you for bringing this to our attention. Please private message me your casino username and we'll notify the casino rep.
Ciao rikerissson716,
Mi dispiace sentirlo. Grazie per aver portato questo alla nostra attenzione. Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e avviseremo il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Dec 27, 21, 08:25:34 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi rikerissson716,
We received your account details and notified the casino rep. Keep you posted.
Ciao rikerissson716,
Abbiamo ricevuto i dettagli del tuo account e informato il rappresentante del casinò. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Dec 30, 21, 07:33:16 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi rikerissson716,
This is the info we got from the casino rep regarding your case:
The account is good to go for payouts and they are now starting on his request.
The payout information will be available in our system within 2 business days and we will be confirming his request as soon as possible.”
Should you have contact with this player Please ensure their WD request goes to this email address: payments@xbet.ag
There is no pending PO request. The player will need to confirm their Payout details. Part 2: I worry about if the players' email is inboxing on our side. If any delays please let us know.
Ciao rikerissson716,
Queste sono le informazioni che abbiamo ricevuto dal rappresentante del casinò riguardo al tuo caso:
Il conto è a posto per i pagamenti e ora stanno iniziando su sua richiesta.
Le informazioni sul pagamento saranno disponibili nel nostro sistema entro 2 giorni lavorativi e confermeremo la sua richiesta il prima possibile."
Se dovessi avere contatti con questo giocatore Assicurati che la richiesta di WD arrivi a questo indirizzo email: pagamenti@xbet.ag
Non c'è alcuna richiesta di ordine d'acquisto in sospeso. Il giocatore dovrà confermare i dettagli del pagamento. Parte 2: Mi preoccupo se le email dei giocatori arrivano nella nostra casella di posta. In caso di ritardi, fatecelo sapere.
-
- Risposta da
- rikerissson716
- at Jan 07, 22, 02:02:25 AM
- Newbie 11
- attività più recente 2 anni fa
Hello I emailed payments@xbet.ag last January 5th as per their instruction.
Ciao, ho inviato un'e-mail a Payments@xbet.ag lo scorso 5 gennaio secondo le loro istruzioni.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 10, 22, 06:43:36 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Have you received your winnings?
rikerissson716 ha scritto:Ciao, ho inviato un'e-mail a Payments@xbet.ag lo scorso 5 gennaio secondo le loro istruzioni.
Hai ricevuto le tue vincite?
-
- Risposta da
- rikerissson716
- at Jan 18, 22, 11:48:16 PM
- Newbie 11
- attività più recente 2 anni fa
I don't know. I have not heard back from them.
I checked my bitcoin account and I did not receive any payment from them.Non lo so. Non ho ricevuto risposta da loro.
Ho controllato il mio conto bitcoin e non ho ricevuto alcun pagamento da loro. -
- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 19, 22, 02:41:06 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for the update. We emailed the rep to see what's going on. Keep you posted.
Grazie per l'aggiornamento. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante per vedere cosa sta succedendo. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 19, 22, 05:03:00 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi rikerissson716,
We received the update from the casino rep:
It seems no WD entry has been submitted since sending in his ID. I’d advise he to log in to his XBet account and try to request a BTC WD. He can confirm the request via chat. All brands implemented a new PIN verification (Started Jan.2022). This PIN is only known by the customer. Meaning we/nor CS should be entering WD requests unless entered and verified by customer request and pin. This is just another layer to making sure requests are entered by the account holder and not if it was wrongfully accessed. If he has any issues with this request not being processed yes, part 2 would be to email payments@xbet.ag or contact via live chat.
Please do as the casino rep advises and there will be no issues.
Ciao rikerissson716,
Abbiamo ricevuto l'aggiornamento dal rappresentante del casinò:
Sembra che non sia stata inviata alcuna voce WD da quando ha inviato il suo documento d'identità. Gli consiglierei di accedere al suo account XBet e provare a richiedere un BTC WD. Può confermare la richiesta tramite chat. Tutti i marchi hanno implementato una nuova verifica PIN (iniziata a gennaio 2022). Questo PIN è conosciuto solo dal cliente. Ciò significa che noi/né CS dovremmo inserire richieste WD a meno che non siano inserite e verificate tramite richiesta e pin del cliente. Questo è solo un altro livello per garantire che le richieste vengano inserite dal titolare dell'account e non in caso di accesso errato. In caso di problemi con la mancata elaborazione di questa richiesta, sì, la parte 2 potrebbe inviare un'e-mail a Payments@xbet.ag o contattare tramite chat dal vivo.
Si prega di fare come consigliato dal rappresentante del casinò e non ci saranno problemi.
-
- Risposta da
- Greg Poulin
- at Jan 25, 22, 04:30:24 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 28 giorni fa
Are you still on this forum?
Sei ancora su questo forum?
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 25, 22, 05:12:57 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Greg Poulin wrote
Are you still on this forum?
Could you please tell me what are you referring to? Do you have a complaint?
Ha scritto Greg Poulin
Sei ancora su questo forum?
Potresti per favore dirmi a cosa ti riferisci? Hai un reclamo?
-
- Risposta da
- rikerissson716
- at Jan 26, 22, 12:22:34 AM
- Newbie 11
- attività più recente 2 anni fa
I tried to request a withdrawal with my PIN but there was an error : Your Payout Was Declined We were unable to complete your transaction bec
I asked live chat and I was told to clear my history and try again but it's still the same error. I also tried on different browsers but I still get the error
I also emailed customer service to do a manual withdrawal for me but they did not reply.
Ho provato a richiedere un prelievo con il mio PIN ma si è verificato un errore: Il tuo pagamento è stato rifiutato Non siamo riusciti a completare la transazione perché
Ho chiesto alla chat dal vivo e mi è stato detto di cancellare la cronologia e riprovare, ma è sempre lo stesso errore. Ho provato anche su browser diversi ma ricevo ancora l'errore
Ho anche inviato un'e-mail al servizio clienti per effettuare un prelievo manuale per me, ma non hanno risposto.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 27, 22, 06:49:47 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi rikerissson716,
The casino rep advised you should contact their Payments - payments@xbet.ag. Have you tried to contact them?
Ciao rikerissson716 ,
Il rappresentante del casinò ti ha consigliato di contattare l'ufficio pagamenti: Payments@xbet.ag. Hai provato a contattarli?
-
- Risposta da
- rikerissson716
- at Feb 01, 22, 10:25:22 PM
- Newbie 11
- attività più recente 2 anni fa
Thank you for the advise. I sent an email and asked for a manual withdrawal to payments@xbet.ag today.
Grazie per il consiglio. Oggi ho inviato un'e-mail e ho chiesto un prelievo manuale a pagamenti@xbet.ag.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Feb 02, 22, 04:16:55 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Great. Please keep us posted.
Grande. Per favore, tienici aggiornati.
-
- Risposta da
- rikerissson716
- at Feb 07, 22, 02:28:22 AM
- Newbie 11
- attività più recente 2 anni fa
MelissaN wrote
Great. Please keep us posted.
Hi they did not reply. I checked again today, still no reply.
MelissaN ha scritto
Grande. Per favore, tienici aggiornati.
Ciao, non hanno risposto. Ho ricontrollato oggi, ancora nessuna risposta.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Feb 07, 22, 04:08:50 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for the update. We'll send them a reminder to see what's going on.
Grazie per l'aggiornamento. Invieremo loro un promemoria per vedere cosa sta succedendo.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Feb 09, 22, 05:19:41 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi rikerissson716,
After sending an email yesterday we got this answer from the casino rep:
Email has been sent to the payouts team at Xbet to find out about his situation on their end.
We'll keep you posted.
Ciao rikerissson716 ,
Dopo aver inviato un'e-mail ieri, abbiamo ricevuto questa risposta dal rappresentante del casinò:
Un'e-mail è stata inviata al team dei pagamenti di Xbet per scoprire la sua situazione da parte loro.
Ti terremo aggiornato.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Feb 09, 22, 02:24:54 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi rikerissson716,
Here's the update from the casino rep. Please do as they advised and let us know if you managed to withdraw the funds.
The client has been contacted twice this month, last e-mail was sent yesterday, to inform her that her account is in good standing in order to request his payout.
Instructions have been e-mailed providing recommendations on how to request her payout online and in case she is experiencing issues when requesting the payout or applying the new feature (PIN number), she can contact us by phone and we will be so glad to assist her and explain her on how to use the Pin number to request the payout.
Ciao rikerissson716 ,
Ecco l'aggiornamento dal rappresentante del casinò. Per favore fai come ti hanno consigliato e facci sapere se sei riuscito a prelevare i fondi.
Il cliente è stato contattato due volte questo mese, l'ultima e-mail è stata inviata ieri, per informarla che il suo conto è in regola per poter richiedere il suo pagamento.
Le sono state inviate via e-mail le istruzioni che forniscono consigli su come richiedere il pagamento online e nel caso in cui riscontri problemi durante la richiesta del pagamento o l'applicazione della nuova funzionalità (numero PIN), può contattarci telefonicamente e saremo lieti di assisterla spiegarle come utilizzare il numero Pin per richiedere il pagamento.
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- Risposta da
- rikerissson716
- at Feb 18, 22, 02:17:57 AM
- Newbie 11
- attività più recente 2 anni fa
MelissaN wrote
Hi rikerissson716,
Here's the update from the casino rep. Please do as they advised and let us know if you managed to withdraw the funds.
The client has been contacted twice this month, last e-mail was sent yesterday, to inform her that her account is in good standing in order to request his payout.
Instructions have been e-mailed providing recommendations on how to request her payout online and in case she is experiencing issues when requesting the payout or applying the new feature (PIN number), she can contact us by phone and we will be so glad to assist her and explain her on how to use the Pin number to request the payout.
Hello I am trying to request withdrawal with the PIN and did all of that but it still did not work.
It has the same error message : Your Payout Was Declined We were unable to complete your transaction becauseMelissaN ha scritto
Ciao rikerissson716,
Ecco l'aggiornamento dal rappresentante del casinò. Per favore fai come ti hanno consigliato e facci sapere se sei riuscito a prelevare i fondi.
Il cliente è stato contattato due volte questo mese, l'ultima e-mail è stata inviata ieri, per informarla che il suo conto è in regola per poter richiedere il suo pagamento.
Le sono state inviate via e-mail le istruzioni che forniscono consigli su come richiedere il pagamento online e nel caso in cui riscontri problemi durante la richiesta del pagamento o l'applicazione della nuova funzionalità (numero PIN), può contattarci telefonicamente e saremo lieti di assisterla spiegarle come utilizzare il numero Pin per richiedere il pagamento.
Ciao, sto provando a richiedere il prelievo con il PIN e ho fatto tutto, ma ancora non ha funzionato.
Presenta lo stesso messaggio di errore: Il tuo pagamento è stato rifiutato Non siamo stati in grado di completare la transazione perché -
- Risposta da
- MelissaN
- at Feb 18, 22, 03:22:35 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for the update. Have you chatted with the casino support again?
Grazie per l'aggiornamento. Hai chattato di nuovo con il supporto del casinò?
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- Risposta da
- MelissaN
- at Mar 10, 22, 03:53:48 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi rikerissson716,
We got a confirmation from the casino rep that your payout was processed on 23rd February via BTC. We consider this case resolved.
Ciao rikerissson716 ,
Abbiamo ricevuto conferma dal rappresentante del casinò che il tuo pagamento è stato elaborato il 23 febbraio tramite BTC. Consideriamo questo caso risolto.
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- Risposta da
- Greg Poulin
- at Apr 02, 22, 11:57:17 AM
- Sr. Newbie 20
- attività più recente 28 giorni fa
Anyone that plays these two casinos and hasnt for awhile like I havent is in for a major let down. Like anyone else who plays/played these sits knows, they had great bonuses with less than insulting rollover requirements (still insulting, but werent as bad) and they didnt swap the games in their bonus selection with ineligable jackpot and table games so you were only left with 6-7 games that gave you 100% credit towards the rollover out of the 50 they gave you to play. Now, heres the real disappointing janky move they pulled on us. They removed 80% of the deposit bonuses and increased the rollovers from 30x to 40x. They left the good selection of games, but they removed the buy bonus feature on the slot games, but only when you're playing in BONUS MODE!! Seriously?!!!!! As if these damn casinos dont already have the games geared towards the house edge, they go and make a requirement thats almost impossible that much harder. If theyre going to give you a bonus for referrals and even deposits, there shouldnt be this small option of games to choose from, there should be a 5x or less rollover no matter what the bonus and only get to use it one time per week if its a deposit bonus, and if its a referral bonus, there shouldnt be any requirements! With they way they clean everyones clocks on a daily basis, they should be giving us cold hard cash for referrals because if they play reguarly, thyere going to get I'd say 85-90% of everything that referral plays based on the programming of these algorithmns these online casinos have set up for them when they order these online games from the vendors of them. I write code for a MAJOR software company and when they tell you they dont/cant do anything with how these games function, theyre lying to you. But dont take it out on the operator or CS agent lol. Im sure theyre just relaying what they're being told, but I can assure you theres no way they are locked out of the games and/or if they're all being ran from a bid server from the game companies, each casino can very well pay for gaming that will play tight or loose. I know I know.. Me knowing all of this and I still play lol. Yes I do, but I feel them out and stick to the same slots and table games on each site. If they arent hitting, I quit and come back the next day and try again. Bouncing all over the place will just give ya empty pockets. I know its supposed to be just fun and recreational, but whats so fun about playing games and or being rewarded with rewards you're never going to see because they only want to make it fair for them and give you this BIG and TEMPTING 3000% bonus thaty you have to turn into $300,000 before you can withdrawal it and if you get lucky enough to hit a decent paying slot that has a 100% credit towards the rollover lol. These two were two of my favorites for awhile, but after this change, they might as well just delete my profile on their sites. Theyve followed shady path of most online casinos out there.
Chiunque giochi a questi due casinò e non lo faccia da un po', come non lo faccio io, avrà una grande delusione. Come sa chiunque altro abbia giocato a questi posti, avevano ottimi bonus con requisiti di rollover meno che offensivi (ancora offensivi, ma non erano così male) e non scambiavano i giochi nella loro selezione di bonus con jackpot non ammissibili e giochi da tavolo, quindi eri solo rimasti con 6-7 giochi che ti hanno dato il 100% di credito per il rollover sui 50 che ti hanno dato da giocare. Ora, ecco la vera mossa deludente che ci hanno fatto. Hanno rimosso l'80% dei bonus di deposito e aumentato i rollover da 30x a 40x. Hanno lasciato la buona selezione di giochi, ma hanno rimosso la funzione di acquisto bonus sui giochi di slot, ma solo quando giochi in MODALITÀ BONUS!! Sul serio?!!!!! Come se questi maledetti casinò non avessero già giochi orientati al vantaggio del banco, vanno a rendere ancora più difficile un requisito quasi impossibile. Se ti daranno un bonus per i referral e anche per i depositi, non dovrebbe esserci questa piccola opzione di giochi tra cui scegliere, dovrebbe esserci un rollover 5x o meno, indipendentemente dal bonus e poterlo utilizzare solo una volta alla settimana se è un bonus di deposito e, se è un bonus di riferimento, non dovrebbero esserci requisiti! Con il loro modo in cui puliscono gli orologi di tutti quotidianamente, dovrebbero darci denaro sonante per i referral perché se giocano regolarmente, otterrai, direi, l'85-90% di tutto ciò che il referral gioca in base alla programmazione di questi algoritmi che questi casinò online hanno impostato per loro quando ordinano questi giochi online dai loro fornitori. Scrivo codice per una IMPORTANTE società di software e quando ti dicono che non / non possono fare nulla con il funzionamento di questi giochi, ti stanno mentendo. Ma non prendertela con l'operatore o l'agente CS lol. Sono sicuro che stiano solo riferendo quello che gli viene detto, ma posso assicurarti che non è possibile che vengano esclusi dai giochi e/o se vengono tutti gestiti da un server di offerta delle società di gioco, ogni casinò può molto pagheremo bene per i giochi che giocheranno in modo serrato o sciolto. Lo so, lo so... Io so tutto questo e gioco ancora a lol. Sì, lo faccio, ma li tengo a mente e mi attengo alle stesse slot e giochi da tavolo su ogni sito. Se non colpiscono, smetto e torno il giorno dopo e riprovo. Rimbalzare dappertutto ti farà solo svuotare le tasche. So che dovrebbe essere solo divertente e ricreativo, ma cosa c'è di così divertente nel giocare e/o essere ricompensati con ricompense che non vedrai mai perché vogliono solo renderlo giusto per loro e darti questo GRANDE e ALLETTANTE 3000% bonus che devi trasformare in $ 300.000 prima di poterlo ritirare e se sei abbastanza fortunato da trovare una slot a pagamento decente che ha un credito del 100% verso il rollover lol. Questi due sono stati tra i miei preferiti per un po', ma dopo questo cambiamento potrebbero anche cancellare il mio profilo sui loro siti. Hanno seguito il percorso losco della maggior parte dei casinò online là fuori.
2.9/ 5
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- Risposta da
- KingNemo
- at Apr 04, 22, 03:48:18 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello Greg Poulin,
Sorry to hear that. Thank you for bringing this to our attention. Please private message me your casino usernames and we'll notify the casino rep.
Ciao Greg Poulin,
Mi dispiace sentirlo. Grazie per aver portato questo alla nostra attenzione. Per favore mandami un messaggio privato con i tuoi nomi utente del casinò e avviseremo il rappresentante del casinò.
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- Risposta da
- jasrob22
- at Apr 22, 22, 12:56:54 PM
- Newbie 12
- attività più recente 2 anni fa
I have been a member of Mybookie.ag for 4 years. I have made numerous deposits and have cashed out a number of times. Something changed about 3 months ago. The last 3 cashouts I have made have been a run around. They have thrown in a phantom bonus rollover that didn't show up until I tried my cashouts. They ended up taking the rollover out of my cashouts and I am still waiting on my last one. I don't lnow what changed, but their customer service and reliability of this casino has turned to shit. I will no longer send money to these idiots. Does anyone know a trustworthy new casino?
Sono membro di Mybookie.ag da 4 anni. Ho effettuato numerosi depositi e ho incassato diverse volte. Qualcosa è cambiato circa 3 mesi fa. Gli ultimi 3 prelievi che ho effettuato sono stati un gioco da ragazzi. Hanno inserito un bonus rollover fantasma che non è stato visualizzato finché non ho provato a prelevare. Alla fine hanno prelevato il rollover dai miei prelievi e sto ancora aspettando l'ultimo. Non so cosa sia cambiato, ma il loro servizio clienti e l'affidabilità di questo casinò sono diventati una merda. Non invierò più soldi a questi idioti. Qualcuno conosce un nuovo casinò affidabile?
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- Risposta da
- KingNemo
- at Apr 22, 22, 04:28:25 PM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello jasrob22,
Thanks for sharing your recent experiences with MyBookie Casino. Please be advised that they have a slightly below average rating of 2.5/5. If you'd like to try some new USA friendly casinos feel free to visit the following LINK. Scroll down and select the best rated online casinos, don't forget to read the reviews too. Hope you find a new casino to fall in love with. Good luck!
Ciao jasrob22 ,
Grazie per aver condiviso le tue recenti esperienze con MyBookie Casino . Tieni presente che hanno una valutazione leggermente inferiore alla media di 2,5/5. Se desideri provare alcuni nuovi casinò americani, non esitare a visitare il seguente LINK . Scorri verso il basso e seleziona i casinò online con le migliori valutazioni, non dimenticare di leggere anche le recensioni. Spero che troverai un nuovo casinò di cui innamorarti. Buona fortuna!
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- Risposta da
- jasrob22
- at Jul 01, 22, 06:39:59 AM
- Newbie 12
- attività più recente 2 anni fa
Mybookie.ag has denied my cash out 3 straight times. I have been a member there for 4 years and have deposited over $50,000. They were honest and paid me many times in the past, but the last 3 attempts to cash out they made up some lie about playthrough I needed to accomplish. They playthrough doesn't show up on my account until after I request my money. I have had numerous contact with support and every time it's a different story. I even told them to put a nite in my account about this problem. DO NOT GAMBLE AT THIS SITE!!! THEY ARE DISHONEST THIEVES!!!! THEY NEED TO BE BLACKLISTED!!!!
Mybookie.ag ha negato il mio prelievo per 3 volte consecutive. Sono membro da 4 anni e ho depositato oltre $ 50.000. Sono stati onesti e mi hanno pagato molte volte in passato, ma negli ultimi 3 tentativi di incassare hanno inventato qualche bugia sul playthrough che dovevo realizzare. Il gioco non viene visualizzato sul mio account finché non richiedo i miei soldi. Ho avuto numerosi contatti con l'assistenza e ogni volta è una storia diversa. Ho anche detto loro di mettere una notte sul mio conto per questo problema. NON GIOCARE SU QUESTO SITO!!! SONO LADRI DISONESTI!!!! DEVONO ESSERE NELLA LISTA NERA!!!!
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- Risposta da
- KingNemo
- at Jul 01, 22, 08:42:48 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello jasrob22,
Could you please private message inbox your MyBookie Casino username so that we can contact escalate your complaint with Casino Rep. Thanks!
Ciao jasrob22 ,
Potresti per favore inviare un messaggio privato al tuo nome utente del casinò MyBookie in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per inoltrare il tuo reclamo. Grazie!
2.4/ 5
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- Risposta da
- KingNemo
- at Jul 01, 22, 08:54:15 AM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hello jasrob22,
We received your casino username and have contacted Casino Representative. Keep posted on this forum thread for a response.
Ciao jasrob22 ,
Abbiamo ricevuto il tuo nome utente del casinò e abbiamo contattato il rappresentante del casinò. Tieniti aggiornato su questo thread del forum per una risposta.
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- Risposta da
- WebPartners
- at Jul 01, 22, 11:21:10 AM
- Casino Rep 24
- attività più recente 1 mese fa
Hi Jasrob,
We have your details and complaint.
We are reviewing the communication threads on your account.
We'll follow up direct with you by email.
Thank you,MYB Rep
Ciao Jasrob,
Abbiamo i tuoi dati e il tuo reclamo.
Stiamo esaminando i thread di comunicazione sul tuo account.
Ti ricontatteremo direttamente via e-mail.
Grazie,Rappresentante MYB
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- Risposta da
- joeyskater16
- at Jul 04, 22, 10:37:28 AM
- Jr. Member 51
- attività più recente 1 giorno fa
good luck with thease casino i have had nothing but bad experiences esp with customer service being so dang rude and the are so brubrt to just end the chat and any given time .... i would suggest never ever playing on any of the table games unless it live good luck everone
buona fortuna con questo casinò, non ho avuto altro che brutte esperienze, specialmente con il servizio clienti che è così maleducato e sono così brusco da terminare la chat e in qualsiasi momento... suggerirei di non giocare mai a nessuno dei giochi da tavolo a meno che non viva buona fortuna a tutti
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- Risposta da
- joeyskater16
- at Jul 04, 22, 11:18:10 AM
- Jr. Member 51
- attività più recente 1 giorno fa
yes i completly agree and back you 100% on this
sì, sono completamente d'accordo e ti sostengo al 100% su questo
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- Risposta da
- joeyskater16
- at Jul 04, 22, 10:31:37 PM
- Jr. Member 51
- attività più recente 1 giorno fa
PLEASE BECAREFUL DO NOT TRUST THIS CASINO IM TELLING YOU THIS IS SO RIGGED ESP THERE TOURMENTS ESP WHO GET BLACK JUST BACK TO BACK TO BACK TO BACK THEN EVERY HAD IS 20 20 20 20 COME THERE NOTHIN RAMDOM OR FAIR ABOUT THIS
PER FAVORE, ATTENZIONE, NON FIDARTI DI QUESTO CASINÒ, TI DICO CHE È COSÌ TRUCCATO ESP CI SONO TOUR ESP CHE DIVENTANO NERI SOLO BACK TO BACK TO BACK TO BACK POI OGNI AVEVA È 20 20 20 20 VIENI QUI NIENTE RAMDOM O GIUSTO SU QUESTO
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- Risposta da
- Bixy
- at Jul 06, 22, 03:32:40 AM
- Moderator 4664
- attività più recente 14 years fa
Hi joeyskater16,
Can you please advise which casino you're referring to? This is the direct casino support thread for MYBCasino, BigSpinCasino, MyBookie, Xbet casino.
If you would like us to help you, please provide us with more details on what was wrong with the tournaments and table games?
Ciao joeyskater16 ,
Potresti per favore indicarmi a quale casinò ti riferisci? Questo è il thread di supporto diretto del casinò per MYBCasino, BigSpinCasino, MyBookie, Xbet casino.
Se desideri che ti aiutiamo, forniscici maggiori dettagli su cosa c'era che non andava nei tornei e nei giochi da tavolo?
2.5/ 5
2.4/ 5
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- Risposta da
- KingNemo
- at Jul 12, 22, 04:55:44 PM
- Mighty Member 3342
- attività più recente 1 anno fa
Hi jasrob22,
Has MyBookie Casino emailed you directly? Please advise us..
Hi joeyskater16,
Could you please specify which online casino you are having issues with? Maybe we can reach out and resolve some of your issues as we have an established connection with the Casino Representative of these respective brands.
Ciao jasrob22 ,
MyBookie Casino ti ha inviato direttamente un'e-mail? Per favore avvisateci..
Ciao joeyskater16 ,
Potresti specificare con quale casinò online riscontri problemi? Forse possiamo contattarti e risolvere alcuni dei tuoi problemi poiché abbiamo un legame stabilito con i rappresentanti dei casinò di questi rispettivi marchi.
2.4/ 5
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- Risposta da
- WebPartners
- at Oct 03, 22, 05:58:46 PM
- Casino Rep 24
- attività più recente 1 mese fa
Hi Joey,
I sent you a DM here.
We are open to listening to your complaint.
You can contact us directly via email or DM.
You can also contact any CS rep directly via live chat or email
or contact form:
https://www.mybcasino.ag/contact-us/
No one wants to leave you hanging Joey.
Let us know what we can do you for.
Please remember to use/share your account number when contacting CS.
Cheers,
MannyCiao Joey,
Ti ho mandato un DM qui.
Siamo aperti ad ascoltare il tuo reclamo.
Puoi contattarci direttamente tramite email o DM.
Puoi anche contattare qualsiasi rappresentante CS direttamente tramite chat dal vivo o e-mail
o modulo di contatto:
https://www.mybcasino.ag/contattaci/
Nessuno vuole lasciarti in sospeso, Joey.
Facci sapere cosa possiamo fare per te.
Ricordati di utilizzare/condividere il tuo numero di conto quando contatti CS.
Saluti,
Manny -
- Risposta da
- WebPartners
- at Oct 03, 22, 06:07:09 PM
- Casino Rep 24
- attività più recente 1 mese fa
Please DM us with your account number and situation you had.
Seems odd to have many years of positive experiences and then recently it's turned on you.
Should be the same consistent service experience.
I recommend calling direct, when the chat or email correspondence hasn't resolved your issue.Per favore mandaci un DM con il tuo numero di conto e la situazione che hai avuto.
Sembra strano avere molti anni di esperienze positive e poi recentemente la cosa si è rivoltata contro di te.
Dovrebbe essere la stessa esperienza di servizio coerente.
Ti consiglio di chiamare direttamente quando la chat o la corrispondenza via email non hanno risolto il tuo problema.
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