Discussione sul supporto e sui reclami di mBitCasino

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Ultimo messaggio fatto 1 mese fa fa da JovanaV
mBit Casino
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    Hello Allen Embry,

    We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.

    Ciao Allen Embry ,

    Stiamo ancora aspettando le tue credenziali. Vi preghiamo di inviarci un messaggio privato per potervi aiutare.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Allen Embry,

    We need your credentials to reach out to Casino Rep.  Please send us via private message.

    Ciao Allen Embry ,

    Abbiamo bisogno delle tue credenziali per contattare il rappresentante del casinò. Inviacelo tramite messaggio privato .

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Allen Embry,

    We will be closing this complaint due to inactivity of submitter.

    Ciao Allen Embry ,

    Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello merrymfmcgriff81, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are not satisfied with our Loyalty Program and with your last play session. We are always working on improving the experience. We will take your feedback in consideration for future improvements.

     

    Best Regards

    Ciao merrymfmcgriff81, grazie per il tuo feedback. Siamo spiacenti di apprendere che non sei soddisfatto del nostro Programma Fedeltà e della tua ultima sessione di gioco. Lavoriamo sempre per migliorare l'esperienza. Terremo in considerazione il tuo feedback per futuri miglioramenti.

    Distinti saluti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Zellemamaflyazz,

    Thank you for your feedback. We would invite you to our Live Chat, we can definitely assist you from there.

    Best Regards

    Ciao Zellemamaflyazz,

    Grazie per il tuo feedback. Ti invitiamo alla nostra Live Chat, possiamo sicuramente assisterti da lì.

    Distinti saluti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello fellow slotters, I read a old post about why do casino forums advocate to play at Mbit and bitstarz when they clearly don't accept USA players and it kind of bothered me and hears why, about a year ago I had looked on this site along with 2 others to make sure Mbit took USA players and all said yes so I start playing and after awhile of losing a buddy asks me why I'm wasting money cuz I can't play thier (I thought they didn't update their terms of USA players hence why everyone was saying to play thier) so for the second time, but let me tell u I did contact support when I first played and the guy told me I could play for real money. (I swear I took a pic of it and the phone I did is gone so back to Nadia she is the second support I talked to and she sends me the part where it says USA not accepted and in almost had a stroke I told her why did the guy say I could play for real money I mean who's gonna pay to play for free and not even win a stuffed bear. Anyways she tells me that she doesn't see that I ever had a conversation with said guy and I say ok let me see if I can find the picture I took of our conversation and then the Convo ends and she emails me about the terms and how she's sorry I can't play thier anymore (I was gonna ask for the money I had been depositing back but didn't wanna be that guy) I saved the email she sent which shows our Convo but anyways I'm just writing this cuz after ri read that I saw they were refunding USA players and I'm all like where's my money hahaha I'm still sad tho I like that casino even tho I didn't win and can't play thier :( ki****** is my username Mbit if u wanna send me a bear as a consultation prize hahaha tha k you for anyone who took the time to read this, I just needed to get this off my chest oh and this was in 2022. Have. A great day everyone

    Ciao amici slotters, ho letto un vecchio post sul perché i forum dei casinò consigliano di giocare su Mbit e bitstarz quando chiaramente non accettano giocatori statunitensi e mi ha infastidito e ho sentito perché, circa un anno fa, avevo cercato su questo sito insieme ad altri 2 per essere sicuro che Mbit prendesse giocatori statunitensi e tutti hanno detto di sì, così ho iniziato a giocare e dopo aver perso un amico per un po' mi ha chiesto perché sto sprecando soldi perché non posso giocare con loro (pensavo che non avessero aggiornato il loro termini dei giocatori statunitensi, ecco perché tutti dicevano di giocare lì) quindi per la seconda volta, ma lascia che ti dica che ho contattato l'assistenza quando ho giocato per la prima volta e il ragazzo mi ha detto che potevo giocare con soldi veri. (Giuro di avergli fatto una foto e il telefono che ho fatto è andato, quindi torno da Nadia, lei è il secondo supporto con cui ho parlato e mi ha mandato la parte in cui dice USA non accettati e quasi ho avuto un ictus le ho spiegato perché il ragazzo ha detto che potevo giocare con soldi veri, intendo dire chi pagherà per giocare gratis e nemmeno vincere un orsetto di peluche. Comunque lei mi dice che non vede che ho mai avuto una conversazione con quel ragazzo e io dico ok fammi vedere se riesco a trovare la foto che ho scattato della nostra conversazione e poi il Convo finisce e lei mi invia un'e-mail riguardo ai termini e al fatto che le dispiace di non poter più giocare con loro (stavo per chiedere i soldi che avevo depositato indietro ma non volevo essere quel ragazzo) Ho salvato l'e-mail che ha inviato che mostra il nostro Convo ma comunque sto scrivendo questo solo perché dopo aver letto che ho visto che stavano rimborsando i giocatori statunitensi e mi sono chiesto dove sono i miei soldi ahahah io sono ancora triste anche se mi piace quel casinò anche se non ho vinto e non posso giocarci :( ki****** è il mio nome utente Mbit se vuoi mandarmi un orso come premio per la consulenza ahahah grazie per chiunque si sia preso il tempo di leggerlo, avevo solo bisogno di togliermi questo pensiero oh e questo era nel 2022. Have. Una bella giornata a tutti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Killian38,

    We have to inform you that we are guided exclusively by what is written in the T&C, and on our website the US is prohibited for both Casinos, so our review page is adapted to that information.

    Each player is responsible for reading the T&C, in which it is written that the US is forbidden, which means that it is not possible to pay out any winnings.

    We will close this complaint and mark it as Resolved. 

    Ciao Killian38 ,

    Dobbiamo informarti che siamo guidati esclusivamente da ciò che è scritto nei T&C, e sul nostro sito web gli Stati Uniti sono vietati per entrambi i casinò, quindi la nostra pagina di recensione è adattata a tali informazioni.

    Ogni giocatore è responsabile della lettura dei T&C, in cui è scritto che gli Stati Uniti sono vietati, il che significa che non è possibile pagare alcuna vincita.

    Chiuderemo questo reclamo e lo contrassegneremo come Risolto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Mbit fail !!!! I made a deposit in mid December and forgot to put a destination tag. They said my refund "may" take up to 60 days???????  
    Clearly well over 60 days later, and I have been given no updates after several requests for a timeline on my refund ! This is pathetic considering how much I regularly deposit. Lift you game mbit and do the right thing, at the very least, respond to my requests for information regarding my refund instead of responding with "we will update you when we have further information". "Up to 60 days" ...  ????? Your deadline has passed so it's time to act accordingly and refund my money, it will be deposited straight back to you anyway !!! 
    Pathetic !!!!!

    Mbit fallito!!!! Ho effettuato un deposito a metà dicembre e ho dimenticato di inserire un tag di destinazione. Hanno detto che il mio rimborso "potrebbe" richiedere fino a 60 giorni???????
    Chiaramente sono trascorsi più di 60 giorni e non mi è stato fornito alcun aggiornamento dopo diverse richieste di una tempistica sul mio rimborso! Questo è patetico considerando quanto deposito regolarmente. Alzati dal gioco e fai la cosa giusta, almeno rispondi alle mie richieste di informazioni riguardanti il mio rimborso invece di rispondere con "ti aggiorneremo quando avremo ulteriori informazioni". "Fino a 60 giorni"...????? Il tuo termine è scaduto, quindi è ora di agire di conseguenza e rimborsare i miei soldi, ti verranno comunque depositati direttamente !!!
    Patetico !!!!!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Justin Thripp,

    First of all, welcome to LCB! Glad to have you here. smiley

    Sorry to hear about your experience at the casino.

    Can you please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?

    Thanks!

    Ciao Justin Thripp ,

    Innanzitutto benvenuto in LCB! Felice di averti qui. smiley

    Mi dispiace per la tua esperienza al casinò.

    Puoi inviarci il nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni sul tuo caso?

    Grazie!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Justin Thripp,

    Can you please send us your casino username/id via private message?

    Ciao Justin Thripp ,

    Puoi inviarci il nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato ?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Justin Thripp,

    We will close this complaint due to the inactivity of the submitter.

    Ciao Justin Thripp ,

    Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    2:29

    Why can't I chat on mbit, I've been trying for days now after promptly being put on a 24 hour cool off by employee Nessa and there was no reason for such actions and now after being locked out of my account for the 24 hours I've started depositing money and losing unfortunately so when I go to request VIP spins I can't even connect to the chat line or get a response from my emails I'm sending , can someone please help

    2:29

    Perché non riesco a chattare su MBIT, ci sto provando da giorni ormai dopo essere stato prontamente messo in pausa 24 ore su 24 dalla dipendente Nessa e non c'era motivo per tali azioni e ora dopo essere stato bloccato fuori dal mio account per 24 ore ore ho iniziato a depositare denaro e a perdere purtroppo, quindi quando vado a richiedere giri VIP non riesco nemmeno a connettermi alla chat line o a ricevere una risposta dalle mie e-mail che sto inviando, qualcuno può aiutarmi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello nastynick81,

    First of all, welcome to LCB! Glad to have you here. smiley

    Can you please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?

    Thanks.

    Ciao nastynick81 ,

    Innanzitutto benvenuto in LCB! Felice di averti qui. smiley

    Puoi inviarci il nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni sul tuo caso?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello nastynick81,

    We will close this complaint due to the inactivity of the submitter.

    Ciao nastynick81 ,

    Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Can someone help me ?

    Qualcuno può aiutarmi?

  • Originale English Traduzione Italiano
    I am a valued customer at mbitcasino. I have not heard back from security regarding my winnings. They gave me two diff txs when I cashed out and now it shows not valid. Can someone help me understand?
    Sono un cliente stimato di mbitcasino. Non ho ricevuto risposta dalla sicurezza in merito alle mie vincite. Mi hanno dato due tx diff quando ho incassato e ora risulta non valido. Qualcuno può aiutarmi a capire?

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi, most recent issue..I had cashed out 3.5 that I had won. Confirmed wallet address via email. Then asked for the TX. Violet gives me either the wrong TX or someone elses TX because clear as day it shows 3.5 was successfully sent to different ltc address I never gave to begun with. However, I hadn't realized I confirmed a btc address via email before cash out. That would have been irrelevant, due to it being sent to a completely different wallet. They are saying it's my fault that I manually typed in the wrong wallet address and that they will contact provider to see if they can recover funds that had been successfully confirmed already to some ltc address. Then, a day later I look up that same TX she gave me and it says " not found" . But the day of, it had shown what I just explained. Which means, I never got my winnings. It was only 3.5. 

    Im alittle confused on how two different casino reps said two different things about this which was either it lost because I confirmed wrong wallet or that it will take days for recovery. Both are wrong and again, now I don't even see the TX. ID LIKE A CLEAR explaination on this, to settle. Im not happy about the way ive been excluded randomly off chats online because it only makes it harder to communicate regardless who is wrong. 

    Last thing, I've been at 48% progress to next planet since last year I should have been bumped to the following planet and hadn't even got that checked as well. Literally I play everyday, and enjoy the slightest perks they give me as a valued member here so my rank should have moved at least 1% towards the finish. 

    Ciao, numero più recente... avevo incassato 3,5 che avevo vinto. Indirizzo del portafoglio confermato tramite e-mail. Quindi ho chiesto la TX. Violet mi dà la TX sbagliata o quella di qualcun altro perché è chiaro come il giorno in cui mostra che 3.5 è stato inviato con successo a un indirizzo ltc diverso con cui non avevo mai dato inizio. Tuttavia, non mi ero reso conto di aver confermato un indirizzo BTC via e-mail prima di incassare. Sarebbe stato irrilevante, poiché sarebbe stato inviato a un portafoglio completamente diverso. Stanno dicendo che è colpa mia se ho digitato manualmente l'indirizzo sbagliato del portafoglio e che contatteranno il fornitore per vedere se riescono a recuperare i fondi che erano già stati confermati con successo su qualche indirizzo ltc. Poi, il giorno dopo, cerco lo stesso TX che mi ha dato e dice "non trovato". Ma il giorno stesso aveva mostrato ciò che avevo appena spiegato. Il che significa che non ho mai ricevuto le mie vincite. Erano solo le 3.5.

    Sono un po' confuso su come due diversi rappresentanti del casinò abbiano detto due cose diverse al riguardo, ovvero che è stato perso perché ho confermato il portafoglio sbagliato o che ci vorranno giorni per il recupero. Entrambi hanno torto e ancora una volta, ora non vedo nemmeno il TX. ID COME UNA CHIARA spiegazione su questo, per sistemarsi. Non sono contento del modo in cui sono stato escluso in modo casuale dalle chat online perché rende solo più difficile comunicare indipendentemente da chi ha torto.

    Ultima cosa, sono al 48% di progresso verso il pianeta successivo dall'anno scorso, avrei dovuto essere sbattuto sul pianeta successivo e non avevo nemmeno controllato anche quello. Gioco letteralmente tutti i giorni e mi godo i minimi vantaggi che mi danno come membro stimato qui, quindi il mio grado dovrebbe essersi spostato almeno dell'1% verso il traguardo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello lilnjen,

    Please provide us with your casino username via private message so we can reach out to the casino rep and try to assist you in resolving your issue. 

    Ciao lilnjen ,

    Forniscici il nome utente del tuo casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e provare ad aiutarti a risolvere il problema.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello lilnjen,

    Thank you for sharing your concerns and feedback, it helps us improve our product.

    We have investigated and indeed, the withdrawal was requested to a BTC address. The BTC address was confirmed via email. The email verification system is instated specially for such situations where you can check and be sure that the withdrawal address is personal, it is a correct address and it is in the same blockchain as the currency you are withdrawing. This, being a cross-chain transaction, is a transaction that we cannot recover because we do not have access to the recipient's address. Please remember that you are solely responsible for entering a correct address in the withdrawal field.

    The transaction for the requested withdrawal can be viewed in the LTC blockchain, it is still there and it cannot be erased.

    Regarding the Loyalty Program progress, we have investigated and we can see that the progress is registered properly, last registered 2024-06-03 02:43:15 UTC.

    We can provide more details you can reach us via email or Live Chat.

    Best Regards,

    mBitcasino

    Ciao lilnjen ,

    Grazie per aver condiviso le tue preoccupazioni e il tuo feedback, ci aiuta a migliorare il nostro prodotto.

    Abbiamo indagato e in effetti il prelievo è stato richiesto a un indirizzo BTC. L'indirizzo BTC è stato confermato via e-mail. Il sistema di verifica e-mail è installato appositamente per tali situazioni in cui puoi verificare ed essere sicuro che l'indirizzo di prelievo sia personale, sia un indirizzo corretto e si trovi nella stessa blockchain della valuta che stai prelevando. Questa, essendo una transazione cross-chain, è una transazione che non possiamo recuperare perché non abbiamo accesso all'indirizzo del destinatario. Ricorda che sei l'unico responsabile dell'inserimento di un indirizzo corretto nel campo di recesso.

    La transazione per il prelievo richiesto può essere visualizzata nella blockchain di LTC, è ancora lì e non può essere cancellata.

    Per quanto riguarda i progressi del Programma fedeltà, abbiamo indagato e possiamo vedere che i progressi sono registrati correttamente, l'ultima registrazione è il 03/06/2024 02:43:15 UTC.

    Possiamo fornire maggiori dettagli, puoi contattarci via e-mail o Live Chat.

    Distinti saluti,

    mBitcasino

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    It makes no sense, how your stating that my it got sent to my btc address confirmed via email, when it had not. This was a LTC cashout and I happened to put a btc address... however the transaction ID is important and it shows that 3.5 which is was he exact amount had confirmed already with another LTC address. If I had put a BTC address in then that is not my address it had sent too. The address I put confirmed via email is irrelevant from the transaction ID because it hadn't been included. whether it denies or is invalid or even if it's cross chained you like said, it still did not attempt to send out to my BTC address that had been confirmed in email beforehand. The reason you can't recover funds was not because I put the wrong address it was because it had got sent successfully through the correct network to someone else's LTC addrsss since I won my winnings in LTC some how the system approved that wallet address in the transaction ID that happened to be someone else's. Of course you can't recover funds this way. There is no option like you said. But had it been sent to my BTC wallet address that was confirmed via email then it would have been recoverable for this reason. You can recover cross chain transactions NOT confirmed transactions and that confirmed transaction has not my address in it. It's been over a week and I'm still waiting to get the correct TX this time and no one has showed me it. 

    Non ha senso che tu affermi che il mio è stato inviato al mio indirizzo BTC confermato via e-mail, quando non lo era. Si trattava di un prelievo LTC e mi è capitato di inserire un indirizzo BTC... tuttavia l'ID della transazione è importante e mostra che 3,5, ovvero l'importo esatto, era già stato confermato con un altro indirizzo LTC. Se avessi inserito un indirizzo BTC, anche quello non sarebbe il mio indirizzo inviato. L'indirizzo confermato via email è irrilevante rispetto all'ID della transazione perché non è stato incluso. se nega o non è valido o anche se è incatenato come hai detto, non ha ancora tentato di inviare al mio indirizzo BTC che era stato precedentemente confermato via e-mail. Il motivo per cui non puoi recuperare i fondi non è perché ho inserito l'indirizzo sbagliato, ma perché è stato inviato con successo attraverso la rete corretta all'indirizzo LTC di qualcun altro da quando ho vinto le mie vincite in LTC in qualche modo il sistema ha approvato l'indirizzo del portafoglio in ID della transazione che sembrava appartenere a qualcun altro. Ovviamente non è possibile recuperare fondi in questo modo. Non esiste alcuna opzione come hai detto tu. Ma se fosse stato inviato all'indirizzo del mio portafoglio BTC confermato via e-mail, sarebbe stato recuperabile per questo motivo. Puoi recuperare transazioni a catena incrociata NON transazioni confermate e quella transazione confermata non contiene il mio indirizzo. È passata più di una settimana e questa volta sto ancora aspettando di ricevere la TX corretta e nessuno me l'ha mostrata.

  • Originale English Traduzione Italiano

    The withdrawal request was a LTC cashout but I put a BTC address that never generated a TX for it. Instead, i was given a TX with the same amount of 3.5 showing that it generated out to a different LTC address. This was not my address. 

    Going back to the beginning, I put mistakenly put a BTC address... so that cancelled out and wasn't even intiated because the system sent out the way it should have been only to a different wallet ADDRESS. I never put a LTC address because I thought I had been playing with BTC the whole time. 

    You just said, how you can't recover funds from a confirmed transaction in someone else's wallet. That is correct. Someone else's wallet had somehow intercepted the transaction and got my winnings. 
     

    that's why I'm stating that I never got a TX I never got anything even mistakenly sent to me, or attempted to be sent because somehow it had sent 3.5 to a corrected address in the LTC network. 
     

    The crazy thing is, shortly after that I won again and cashed out to my LTC address and hadn't put a BTC address...and I got my funds for this. The same day. with no problem. Because I put THE correct address to generate. 
     

    so your telling me that because I put a btc Adrress in for approval that it was my fault that it got sent to a different address in the network it should have been ? 
     

    i never provided that LTC address. The furthest I got was a confirmation through email confirming that my btc address was the address it should be sent too. Anything further then the email was not cofirmed by me. 

    La richiesta di prelievo era un prelievo LTC ma ho inserito un indirizzo BTC che non ha mai generato una TX. Invece, mi è stata data una TX con la stessa quantità di 3,5 che mostrava che era stata generata a un indirizzo LTC diverso. Questo non era il mio indirizzo.

    Tornando all'inizio, ho inserito erroneamente un indirizzo BTC... in modo che sia stato cancellato e non sia stato nemmeno avviato perché il sistema ha inviato come avrebbe dovuto essere solo a un INDIRIZZO del portafoglio diverso. Non ho mai inserito un indirizzo LTC perché pensavo di aver giocato con BTC per tutto il tempo.

    Hai appena detto come non puoi recuperare fondi da una transazione confermata nel portafoglio di qualcun altro. È corretto. Il portafoglio di qualcun altro aveva in qualche modo intercettato la transazione e ottenuto le mie vincite.

    ecco perché affermo che non ho mai ricevuto un TX. Non ho mai ricevuto nulla, anche per errore, o ho tentato di inviarlo perché in qualche modo aveva inviato 3.5 a un indirizzo corretto nella rete LTC.

    La cosa folle è che, poco dopo, ho vinto di nuovo e ho incassato sul mio indirizzo LTC e non avevo inserito un indirizzo BTC... e ho ottenuto i miei fondi per questo. Lo stesso giorno. senza problemi. Perché ho inserito L'indirizzo corretto da generare.

    quindi mi stai dicendo che, poiché ho inserito un indirizzo BTC per l'approvazione, è stata colpa mia se è stato inviato a un indirizzo diverso nella rete, avrebbe dovuto essere?

    non ho mai fornito quell'indirizzo LTC. Il massimo che ho ottenuto è stata una conferma tramite e-mail che confermava che il mio indirizzo BTC era anche l'indirizzo a cui doveva essere inviato. Qualsiasi altra cosa oltre all'e-mail non è stata confermata da me.

  • Originale English Traduzione Italiano
    What does the system do when someone is playing a bonus and wants to cash out but can't til wager ? It declines the request for a cash out til wagered through. It detects that much. The system confirmed my wallet address via email and did not attempt or send my funds to it. It had been processed out the way it should have been only to a LTC address that I am not associated with nor did I manually type in a LTC address for this matter to begin with. And this is the error. 
    Cosa fa il sistema quando qualcuno sta giocando un bonus e vuole incassare ma non può scommettere? Rifiuta la richiesta di prelievo fino alla scommessa. Lo rileva. Il sistema ha confermato l'indirizzo del mio portafoglio tramite e-mail e non ha tentato di inviargli i miei fondi. Era stato elaborato come avrebbe dovuto essere solo per un indirizzo LTC a cui non sono associato, né ho digitato manualmente un indirizzo LTC per cominciare. E questo è l'errore.
  • Originale English Traduzione Italiano

    And going back to what you said about it being the correct network, is incorrect. I was playing with LTC, I'm used to playing with BTC so I was thinking that the cash out request was for BTC since majority of times I play with BTC. so yes i requested a LTC where my funds had been but I mistakenly put a BTC address so that is two different chains not the same like it should have been. It was NOT the correct network as you were saying. The reason why it confirmed was because the system sent my winnings of 3.5 to a valid LTC address that hadn't been the same one I confirmed in email, so that's why it had been sucessfully confirmed on the chain.  
     

    i never confirmed the correct address from beginning... it was a LTC request and i put a BTC address which declined that and got sent to a LITECOIN address successfully. But it's not my litecoin address. 
     

     

    E tornare a quello che hai detto riguardo alla rete corretta, non è corretto. Stavo giocando con LTC, sono abituato a giocare con BTC quindi pensavo che la richiesta di prelievo fosse per BTC poiché la maggior parte delle volte gioco con BTC. quindi sì, ho richiesto un LTC dove erano stati i miei fondi, ma ho erroneamente inserito un indirizzo BTC, quindi due catene diverse non sono uguali come avrebbero dovuto essere. NON era la rete corretta come stavi dicendo. Il motivo per cui è stato confermato è perché il sistema ha inviato le mie vincite di 3,5 a un indirizzo LTC valido che non era lo stesso che avevo confermato via e-mail, ecco perché è stato confermato con successo sulla catena.

    Non ho mai confermato l'indirizzo corretto dall'inizio... era una richiesta LTC e ho inserito un indirizzo BTC che l'ha rifiutato e è stato inviato con successo a un indirizzo LITECOIN. Ma non è il mio indirizzo Litecoin.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Please see attachments 
    Si prega di consultare gli allegati
  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello lilnjen,

    We'll contact the casino representative and refer to your latest posts. 

    Ciao lilnjen ,

    Contatteremo il rappresentante del casinò e faremo riferimento ai tuoi ultimi post.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello lilnjen,

    The funds were sent to the address that you have entered in the withdrawal field:

    32LUMa9EQrxbubtv8dAQWxas3ww8cBBRia

    Please view below the address in the Blockchain, the funds are still there.

    https://live.blockcypher.com/ltc/address/32LUMa9EQrxbubtv8dAQWxas3ww8cBBRia/

    Please remember that you have read and agreed to our terms and conditions that say that you are solely responsible for entering the correct address in the withdrawal field. 

    The email address confirmation is a second step implemented for you to be sure that you are asking for a withdrawal to the desired address and not some random/wrong address.

    You have manually inserted the following address 32LUMa9EQrxbubtv8dAQWxas3ww8cBBRia and confirmed it via email. 

    The withdrawals that are not being confirmed via email, are not processed.

    Since you have confirmed the withdrawal to the upper-mentioned address, to us it meant that this must be the desired destination for your funds.

    The address that you are mentioning it was sent to and not to the one that you have requested is the equivalent to the one requested. Please check the screenshot or you can access the converter to legacy LTC format link below:

    You can check it here https://litecoin-project.github.io/p2sh-convert/  enter the address M8YcfTZCMyp2i7ApEW9kLbqGNeXaWt2LF6

    Please understand that the withdrawal was sent to the address that you requested, as you can see in the screenshots. Address that was confirmed by you via the email that you had automatically received. Only you can confirm an address and only manually, any unconfirmed cashout addresses lead to the decline of the withdrawal.

    The transaction id is here:

    https://live.blockcypher.com/ltc/tx/4d25b242a29dc24d9b2e1fb22aff47109b72c0a3806fbdcc79c28448d86282a0/

    Thank you for your patience and understanding.

    Ciao lilnjen ,

    I fondi sono stati inviati all'indirizzo che hai inserito nel campo di prelievo:

    32LUMa9EQrxbubtv8dAQWxas3ww8cBBRia

    Si prega di visualizzare di seguito l'indirizzo nella Blockchain, i fondi sono ancora lì.

    https://live.blockcypher.com/ltc/address/32LUMa9EQrxbubtv8dAQWxas3ww8cBBRia/

    Ricorda che hai letto e accettato i nostri termini e condizioni che affermano che sei l'unico responsabile dell'inserimento dell'indirizzo corretto nel campo di prelievo.

    La conferma dell'indirizzo e-mail è un secondo passo implementato per essere sicuro di richiedere un prelievo all'indirizzo desiderato e non a un indirizzo casuale/sbagliato.

    Hai inserito manualmente il seguente indirizzo 32LUMa9EQrxbubtv8dAQWxas3ww8cBBRia e confermato via email.

    I prelievi che non vengono confermati via e-mail non vengono elaborati.

    Poiché hai confermato il prelievo all'indirizzo sopra indicato, per noi significa che questa deve essere la destinazione desiderata per i tuoi fondi.

    L'indirizzo a cui dici che è stato inviato e non quello che hai richiesto è equivalente a quello richiesto. Controlla lo screenshot oppure puoi accedere al convertitore nel formato LTC legacy link di seguito:

    Puoi verificarlo qui https://litecoin-project.github.io/p2sh-convert/ inserisci l'indirizzo M8YcfTZCMyp2i7ApEW9kLbqGNeXaWt2LF6

    Ti preghiamo di comprendere che il ritiro è stato inviato all'indirizzo che hai richiesto, come puoi vedere negli screenshot. Indirizzo che è stato confermato da te tramite l'e-mail che hai ricevuto automaticamente. Solo tu puoi confermare un indirizzo e solo manualmente, eventuali indirizzi di prelievo non confermati portano al rifiuto del prelievo.

    L'ID della transazione è qui:

    https://live.blockcypher.com/ltc/tx/4d25b242a29dc24d9b2e1fb22aff47109b72c0a3806fbdcc79c28448d86282a0/

    Grazie per la pazienza e la comprensione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello

    where do I begin?

    When I did a little research on mbit I saw positive which I thought and felt as everyone in the company was ,Don't the company have professional leaders,managers,mentors,and counselors correct?

    But some of the employees or shall I say one that I had a bad experience with that I have the transcript from the chat also pictures and a video I was going to see how the MBit community felt about the way I was treated I was going to post everything on discord ,Telegram also Facebook and instagram and one more thing that I will discuss with who ever has time to contact a customer at your establishment "1st I want to say I am a veteran of the military I also worked in the casino for over twenty years and I'm a teacher I know there's no need for this to be said but I want everyone to know that I don't want anyone to be treated as I was today.As a liar,also with lack of respect and pretty much wasn't listened to which in this career of choice that this female employee made should be frown apond we were always told us casino employees that we leave are problems at the door I believe this  employee fell short of her job description with some being said I would love to talk to someone professional and that knows a tidbit more than this employee when ever someone could contact me I will greatly appreciate it.

    Thank you everyone.

    I'm sorry I do have a quick question if anyone could answer how long does it take for a formal complaint to be resolved?

    Thank you again for your help 

    Ciao

    da dove inizio?

    Quando ho fatto una piccola ricerca su mbit ho visto cose positive che ho pensato e sentito come tutti in azienda. L'azienda non ha leader, manager, mentori e consulenti professionisti, giusto?

    Ma alcuni dipendenti o dovrei dire uno con cui ho avuto una brutta esperienza, di cui ho la trascrizione della chat, anche foto e un video. Volevo vedere cosa pensava la comunità MBit del modo in cui sono stato trattato. Avrei pubblicato tutto su Discord, Telegram, Facebook e Instagram e un'altra cosa di cui parlerò con chiunque abbia tempo di contattare un cliente presso la vostra struttura. "Innanzitutto voglio dire che sono un veterano dell'esercito, ho anche lavorato nel casinò per oltre vent'anni e sono un insegnante. So che non c'è bisogno di dirlo, ma voglio che tutti sappiano che non voglio che nessuno venga trattato come sono stato trattato io oggi. Come bugiardo, anche con mancanza di rispetto e praticamente non sono stato ascoltato, il che in questa carriera scelta da questa dipendente dovrebbe essere disapprovato. Ci è sempre stato detto a noi dipendenti del casinò che lasciamo i nostri problemi fuori dalla porta. Credo che questa dipendente non sia all'altezza della sua descrizione del lavoro, con alcune cose dette. Mi piacerebbe parlare con qualcuno di professionale e che ne sappia un po' più di questa dipendente, quando mai qualcuno potrebbe contattarmi, gliene sarei molto grato.

    Grazie a tutti.

    Mi dispiace, ho una domanda veloce. Se qualcuno potesse rispondere, quanto tempo ci vuole per risolvere un reclamo formale?

    Grazie ancora per il tuo aiuto

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Ana Perez,

    First of all, welcome to LCB!

    Regarding your question about how long it takes for a complaint to be resolved, that can depend on the complexity of the complaint and the responsiveness of the casino rep. Do you have a specific issue with mBit Casino that you would like assistance with?

    Thank you.

    Ciao Ana Perez ,

    Innanzitutto, benvenuti su LCB!

    Per quanto riguarda la tua domanda su quanto tempo ci vuole per risolvere un reclamo, questo può dipendere dalla complessità del reclamo e dalla reattività del rappresentante del casinò. Hai un problema specifico con mBit Casino per cui vorresti assistenza?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Jovan's,

    Thank  you for your responses and yes I would love some answer and for this to be resolved and to not ever happen to someone else in the future there a lot going on with this.

    would you be the person that I speak to?

    thank you so kindly 

    Ana 

     

     

    Also  one more question if you could help me is this the correct email that I have to  send a video to?

     

    Di Giovanna,

    Grazie per le vostre risposte. Sì, mi piacerebbe ricevere qualche risposta e che questo problema si risolvesse e non accadesse mai più a nessun altro in futuro. Ci sono molte cose in ballo.

    vorresti essere la persona con cui parlo?

    Grazie mille, molto gentile

    Anna

    Un'altra domanda: se potessi aiutarmi, questa è la mail corretta a cui devo inviare un video?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Ana Perez,

    If you would like us to assist you, please send us your casino username along with more information about your case via private message, so that we can contact the casino rep and try to assist you further.

    Thank you.

    Cara Ana Perez ,

    Se desideri che ti assistiamo, inviaci tramite messaggio privato il tuo nome utente del casinò e maggiori informazioni sul tuo caso, così potremo contattare il rappresentante del casinò e provare ad aiutarti ulteriormente.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Ana Perez,

    Thank you for providing us with your account details. We've sent an email to the casino representative. Please keep an eye on this thread for updates.

    Cara Ana Perez ,

    Grazie per averci fornito i dettagli del tuo account. Abbiamo inviato un'email al rappresentante del casinò. Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Ana Perez,

    We sent a reminder to the casino rep since we haven't heard back thus far. Keep you updated on this thread.

    Cara Ana Perez ,

    Abbiamo inviato un promemoria al rappresentante del casinò, dato che non abbiamo ancora ricevuto risposta. Tieniti aggiornato su questo thread.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Ana Perez,

     

    Thank you for providing the account details. We were able to identify the account and see that your last conversation with us was September 26. The subject of the discussion was regarding a bet winning not being added to your account.


    Our colleague investigated and explained to you that there was no issues and that the winning was correctly added to your account.
    "Your balance was 0.00000565BTC - 0.00000400BTC of the bet you made = 0.00000165BTC balance, then you made a deposit of 0.00056605BTC = 0.0005677BTC.

     

    We are sorry to hear that you find our responses not suitable or respectful. We strive to improve ourselves, and we will consider your feedback.
    Please let us know, how we can further assist you. Thank you for your patience and understanding.

    Ciao Ana Perez ,

    Grazie per averci fornito i dettagli dell'account. Siamo stati in grado di identificare l'account e di vedere che la tua ultima conversazione con noi è stata il 26 settembre. L'oggetto della discussione riguardava una scommessa vincente che non è stata aggiunta al tuo account.


    Il nostro collega ha esaminato la situazione e ti ha spiegato che non ci sono stati problemi e che la vincita è stata correttamente aggiunta al tuo account.
    "Il tuo saldo era 0,00000565BTC - 0,00000400BTC della scommessa che hai effettuato = saldo 0,00000165BTC, quindi hai effettuato un deposito di 0,00056605BTC = 0,0005677BTC.

    Ci dispiace sentire che ritieni le nostre risposte non adatte o rispettose. Ci impegniamo a migliorare noi stessi e prenderemo in considerazione il tuo feedback.
    Fateci sapere come possiamo aiutarvi ulteriormente. Grazie per la pazienza e la comprensione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have emailed the files since there were unable to open on this site land a video showing different I want to say thank you for helping me with this issue LCB thank you for taking time to help me with this issue i know the person I private messaged with was unable to open the files I will try an other way to have others see the file which I wasn't trying to do but it seems like mbit is not understanding what I am trying to have resolve here

    Thank you Lcb

    Ana 

    Ho inviato i file via e-mail poiché non sono stati in grado di aprirli su questo sito e un video mostra diversi Voglio ringraziarti per avermi aiutato con questo problema LCB grazie per aver dedicato del tempo ad aiutarmi con questo problema So che la persona con cui ho inviato un messaggio privato non è riuscita ad aprire i file Proverò un altro modo per far vedere il file ad altri, cosa che non stavo cercando di fare, ma sembra che mbit non capisca cosa sto cercando di risolvere qui

    Grazie Lcb

    Anna

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Ana Perez,

    As stated in the response from the casino rep, the winning was correctly added to your account. What other issue are you experiencing with the casino? Please explain so we can reach out to the rep again and try to assist you further.

    Thank you.

    Ciao Ana Perez ,

    Come affermato nella risposta del rappresentante del casinò, la vincita è stata correttamente aggiunta al tuo account. Quale altro problema stai riscontrando con il casinò? Spiegacelo in modo che possiamo contattare di nuovo il rappresentante e provare ad assisterti ulteriormente.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    The issue was not the deposit it was the winnings I have explain and showed that...

    At this point I don't need further help because it seems like the rep doesn't understand she put up there my deposit where are my winnings and also they deleted all my history but I knew they would that's why I have it to show 

    Thank you

    i know this is not your fault 

    thank you kindly 

    Ana 

    Il problema non era il deposito, erano le vincite. Ho spiegato e dimostrato che...

    A questo punto non ho bisogno di ulteriore aiuto perché sembra che il rappresentante non capisca, ha messo lì il mio deposito dove sono le mie vincite e inoltre hanno cancellato tutta la mia cronologia, ma sapevo che l'avrebbero fatto, ecco perché devo mostrarla.

    Grazie

    so che non è colpa tua

    Grazie mille

    Anna

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Ana Perez,

    Thank you for letting us know. We will then mark this case as RESOLVED. If you need any assistance, we're here.

    Cara Ana Perez ,

    Grazie per avercelo fatto sapere. Contrassegneremo questo caso come RISOLTO. Se hai bisogno di assistenza, siamo qui.

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