So I guess I have nothing else to do with this casino to proceed with the chargebacks, right?
Blacklist.
paitence is a must, we got a reponse from them which was not what we were hoping for. We havent given up just yet. We will keep you posted.
Recensione del casinò FCMoon Bonus di iscrizione: 100% fino a €/$400 Bonus di iscrizione - Canada: 100% fino a CA$ 500 Offerta in scadenza: per maggiori informazioni contattare l'assistenza...
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LEGGIIo ho. Sono un membro di ambit casino da oltre 15 anni. Qualcun altro se n'è accorto? Il programma VIP o fedeltà sta davvero, davvero andando a rotoli. Scusate il mio francese.
LEGGIPer favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
So I guess I have nothing else to do with this casino to proceed with the chargebacks, right?
Blacklist.
paitence is a must, we got a reponse from them which was not what we were hoping for. We havent given up just yet. We will keep you posted.
Quindi immagino di non avere nient'altro a che fare con questo casinò per procedere con gli storni di addebito, giusto?
Lista nera.
la pazienza è d'obbligo, abbiamo ottenuto una risposta da loro che non era quella che speravamo. Non ci siamo ancora arresi. Ti terremo aggiornato.
patience left 0.5% levels are critical...
pazienza, i livelli dello 0,5% sono fondamentali...
they did say they wont be updating their terms any time soon ( regrading the 10% rule ) , they think they are clear enough and nothing ambiguous about them. We disagree with this and told them that.
They did say they will consider refunding you but that was about 5-6 days ago , so another follow up was sent.
hanno detto che non aggiorneranno presto i loro termini (riclassificando la regola del 10%) , pensano che siano sufficientemente chiari e che non vi sia nulla di ambiguo in essi. Non siamo d'accordo con questo e glielo abbiamo detto.
Hanno detto che prenderanno in considerazione il rimborso, ma è successo circa 5-6 giorni fa, quindi è stato inviato un altro follow-up.
Unfortunately we havent heard from them yet. Sent one last follow up just now and will see if they get back to us in the next 24-48 hrs before we issue our official statement regarding this case.
Sfortunatamente non abbiamo ancora avuto loro notizie. Abbiamo inviato un ultimo follow-up proprio ora e vedremo se ci risponderanno nelle prossime 24-48 ore prima di rilasciare la nostra dichiarazione ufficiale relativa a questo caso.
Thanks!
Thieves shall not go unpunished.
Grazie!
I ladri non rimarranno impuniti.
update:
we were told your refund got rejected as your card has expired. they will reach you out to provide them with alternative banking account.
in addition, they said they will look into updating these terms, but that it "takes time".
So we will see how much time they need, hopefuly not long, but we will keep an eye
Lastly plz keep us posted once u get the refund
aggiornamento:
ci è stato detto che il tuo rimborso è stato rifiutato perché la tua carta è scaduta. ti contatteranno per fornire loro un conto bancario alternativo.
inoltre, hanno detto che esamineranno l'aggiornamento di questi termini, ma che "ci vuole tempo".
Quindi vedremo quanto tempo avranno bisogno, speriamo non molto, ma terremo d'occhio
Infine, tienici aggiornati una volta ottenuto il rimborso
I have received an email about the refund and the card being expired. I have forwarded them my banking details, which was on Friday if I remember correctly. No answer still.
Ho ricevuto un'e-mail relativa al rimborso e alla scadenza della carta. Ho inoltrato loro i miei dati bancari, che era venerdì se ricordo bene. Nessuna risposta ancora.
REFUND/ +195.00
20.09.2017 Euthenie Limited
Thanks LCB & Zuga.
RIMBORSO/ +195,00
20.09.2017 Euthenie limitata
Grazie LCB e Zuga.
Hello princejuju, As explained on the email we sent you on the september 18th, we validated your documents and your account is now verified. We just sent you another email today to confirm you the verification of your account. Thanks
Ciao principejuju, come spiegato nell'e-mail che ti abbiamo inviato il 18 settembre, abbiamo convalidato i tuoi documenti e il tuo account è ora verificato. Ti abbiamo appena inviato un'altra email oggi per confermarti la verifica del tuo account. Grazie
One of my moste favorite casinos super friendly on thing i really miss here is my favorite provider play n go hahah
Uno dei miei casinò preferiti, super amichevole, la cosa che mi manca davvero qui è il mio fornitore preferito, "play n go", ahah
@Magical Spin Casino
It has been more than a week when they asked me for my casino account id, but got no reply back!
Then later on I found out that my account has been locked.
I don't know what is happening because they do not inform me!
@Magical Spin Casinò
È passata più di una settimana da quando mi hanno chiesto l'ID del mio account del casinò, ma non ho ricevuto risposta!
Poi più tardi ho scoperto che il mio account è stato bloccato.
Non so cosa sta succedendo perché non mi informano!
@Magical Spin Casino
It has been more than a week when they asked me for my casino account id, but got no reply back!
Then later on I found out that my account has been locked.
I don't know what is happening because they do not inform me!
@Magical Spin Casinò
È passata più di una settimana da quando mi hanno chiesto l'ID del mio account del casinò, ma non ho ricevuto risposta!
Poi più tardi ho scoperto che il mio account è stato bloccato.
Non so cosa sta succedendo perché non mi informano!
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@Magical Spin Casino
It has been more than a week when they asked me for my casino account id, but got no reply back!
Then later on I found out that my account has been locked.
I don't know what is happening because they do not inform me!
Hello gtamps_04,
Sorry to hear that. Could you please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the casino to find out what happened.
@Magical Spin Casinò
È passata più di una settimana da quando mi hanno chiesto l'ID del mio account del casinò, ma non ho ricevuto risposta!
Poi più tardi ho scoperto che il mio account è stato bloccato.
Non so cosa sta succedendo perché non mi informano!
Ciao gtamps_04,
Mi dispiace sentirlo. Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e contatteremo il casinò per scoprire cosa è successo.
Hi marbul,
That information is out-dated as Magical Spin Casino removed all terms and conditions that we felt were not player friendly or could be considered predatory to our players.
We listened to our players and player forums, more specifically LCB for guidance in the changing of our terms and conditions to be favorable towards our players.
Levi Hogan
Communications Manger.
Ciao Marbul,
Queste informazioni sono obsolete poiché Magical Spin Casino ha rimosso tutti i termini e le condizioni che ritenevamo non fossero favorevoli ai giocatori o che potessero essere considerati predatori per i nostri giocatori.
Abbiamo ascoltato i nostri giocatori e i forum dei giocatori, più specificamente LCB per avere indicazioni sulla modifica dei nostri termini e condizioni per essere favorevoli nei confronti dei nostri giocatori.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni.
3/ 5
1.7/ 5
Hello Levi, so, your rule about betting more than 10% of ypur original deposit was eraised?
Ciao Levi, quindi la tua regola di scommettere più del 10% del tuo deposito originale è stata cancellata?
Hi gtamps_04,
I do apologize for the late response. This was due to the Igaming conference this last week.
However, I have fully reviewed your account and during the withdrawal process risk discovered your account to be linked to another account which you are fully aware of and have been informed. Having received bonuses also on both accounts.
This is in direct violation of one account per household which is a industry standard and not out of the ordinary.
"2. OPENING A PLAYER ACCOUNT
2.1 Magical Spin only allows one account per IP address (registration account IP address or log in IP address), home address (postal address), bank card, email address ... In case a player wishes to open an account while another account is already created within the same home, IP address... an authorization, by email (finance@magicalspin.com) must be issued prior to the opening of the second account. If a player wishes to use someone else's credit card to make a deposit, he must receive permission from the finance department before making the deposit and send an authorization from the cardholder of the credit card (authorization, If granted, will expire at the end of the day in question).
In the event that, following a verification (random or not), Magical Spin realizes that one of these rules has been violated, all accounts in question will be blocked without notice and any balance of the balance or any request for withdrawal In progress will be canceled, even if the account (s) have been verified beforehand, the verification of account being just an identity check. "
We can provide the proof to LCB upon request.
Levi Hogan
Communications Manager
Ciao gtamps_04,
Mi scuso per la risposta tardiva. Ciò è dovuto alla conferenza Igaming della scorsa settimana.
Tuttavia, ho esaminato attentamente il tuo account e durante il processo di prelievo rischio di scoprire che il tuo account è collegato a un altro account di cui sei pienamente a conoscenza e di cui sei stato informato. Avendo ricevuto bonus anche su entrambi i conti.
Ciò è in diretta violazione del principio di un conto per famiglia, che è uno standard del settore e non fuori dall’ordinario.
"2. APERTURA DI UN CONTO GIOCATORE
2.1 Magical Spin consente solo un conto per indirizzo IP (indirizzo IP dell'account di registrazione o indirizzo IP di accesso), indirizzo di casa (indirizzo postale), carta bancaria, indirizzo e-mail... Nel caso in cui un giocatore desideri aprire un conto mentre un altro conto è già creato all'interno della stessa casa, indirizzo IP... prima dell'apertura del secondo conto deve essere rilasciata un'autorizzazione, tramite email (finance@magicalspin.com). Se un giocatore desidera utilizzare la carta di credito di qualcun altro per effettuare un deposito, deve ricevere l'autorizzazione dal dipartimento finanziario prima di effettuare il deposito e inviare un'autorizzazione da parte del titolare della carta di credito (l'autorizzazione, se concessa, scadrà alla fine del il giorno in questione).
Nel caso in cui, a seguito di una verifica (casuale o meno), Magical Spin si accorga che una di queste regole è stata violata, tutti gli account in questione verranno bloccati senza preavviso e l'eventuale saldo del saldo o qualsiasi richiesta di prelievo in corso verrà annullato, anche se gli account sono stati verificati in anticipo, essendo la verifica dell'account solo un controllo di identità. "
Possiamo fornire la prova a LCB su richiesta.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
Hi marbul,
Yes, during a management change at Magical Spin Casino we consulted with our players and many experts in the field this included LCB. To help us come into compliance with the industry to date.
Based on this we removed "Erased" rules that we felt were not in the best interest of our players or the Casino. The players deposits were refunded.
Levi Hogan
Communication Manager
Ciao Marbul,
Sì, durante un cambio di gestione al Magical Spin Casino ci siamo consultati con i nostri giocatori e molti esperti del settore, incluso LCB. Per aiutarci a conformarsi con il settore fino ad oggi.
Sulla base di ciò abbiamo rimosso le regole "cancellate" che ritenevamo non fossero nel migliore interesse dei nostri giocatori o del Casinò. I depositi dei giocatori sono stati rimborsati.
Levi Hogan
Responsabile della comunicazione
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1.7/ 5
is my account unlocked
il mio account è sbloccato
Hi gtamps_04,
The account has been closed by risk management for having created more than one account within the same home, IP address.
This is an industry standard to safeguard against bonus abuse, fraud and problem gambling.
Levi Hogan
Communications Manager.
Ciao gtamps_04,
L'account è stato chiuso dalla gestione del rischio per aver creato più di un account all'interno dello stesso indirizzo IP domestico.
Si tratta di uno standard di settore per la tutela contro l'abuso dei bonus, le frodi e i problemi legati al gioco d'azzardo.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni.
gtamps, was it waht you did? same ip , 2 differents ids?
gtamps, è proprio quello che hai fatto? stesso IP, 2 ID diversi?
@marbul
That's what they are saying but I only have one magical spin casino.
It is so absurd that I would have more than one account.
Because nobody in my house plays online at all! Only my mother who is very old and my wife stay here.
They only said it because they do not want to pay the money I won.
@marbul
Questo è quello che dicono, ma ho solo un casinò con spin magici.
È così assurdo che avrei più di un account.
Perché a casa mia nessuno gioca online! Qui restano solo mia madre, che è molto anziana, e mia moglie.
L'hanno detto solo perché non vogliono pagare i soldi che ho vinto.
3/ 5
1.7/ 5
Hi marbul,
Yes, during a management change at Magical Spin Casino we consulted with our players and many experts in the field this included LCB. To help us come into compliance with the industry to date.
Based on this we removed "Erased" rules that we felt were not in the best interest of our players or the Casino. The players deposits were refunded.
Levi Hogan
Communication Manager
Hello, I was confiscated and punished for this rule.
I did not take advantage of bonuses. My fault was to wagge more than 10% than my first deposit that was 300 or 400 . And played roulette.
Gtamps, it is hard to fight against casino decitions when you state you have broken one or more T&C rules.
Online(and land) casinos have the edge over us but online ones have got a power to decide to pay or not.
Santiar
Ciao Marbul,
Sì, durante un cambio di gestione al Magical Spin Casino ci siamo consultati con i nostri giocatori e molti esperti del settore, incluso LCB. Per aiutarci a conformarsi con il settore fino ad oggi.
Sulla base di ciò abbiamo rimosso le regole "cancellate" che ritenevamo non fossero nel migliore interesse dei nostri giocatori o del Casinò. I depositi dei giocatori sono stati rimborsati.
Levi Hogan
Responsabile della comunicazione
Ciao, sono stato confiscato e punito per questa regola.
Non ho approfittato dei bonus. La mia colpa è stata quella di scommettere più del 10% rispetto al mio primo deposito che era di 300 o 400. E ha giocato alla roulette.
Comunque, è difficile lottare contro le decisioni del casinò quando dichiari di aver infranto una o più regole T&C.
I casinò online (e terrestri) hanno un vantaggio su di noi, ma quelli online hanno il potere di decidere se pagare o meno.
Santiar
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1.7/ 5
Hi gtamps_04,
Please know, we have forwarded to LCB the backend risk information which includes the linked account with IPs and tracking software verifications from our risk management department. All accounts in question have been closed.
This has been verified within the API and platform system and used by all casinos for verification to relevant regulatory bodies. Be assured this has nothing to do with our willingness to make payment. But everything to do with a direct violation of the terms and conditions as I stated prior.
I would like to use this opportunity to remind players that it is important to familiarize yourselves with the terms and conditions before registering an account, since opening additional accounts are clearly stated on the casino websites as a violation of the terms and conditions.
Levi Hogan
Communications Manager
Ciao gtamps_04,
Tieni presente che abbiamo inoltrato a LCB le informazioni sul rischio di backend che includono l'account collegato con IP e le verifiche del software di monitoraggio da parte del nostro dipartimento di gestione del rischio. Tutti i conti in questione sono stati chiusi.
Ciò è stato verificato all'interno dell'API e del sistema della piattaforma e utilizzato da tutti i casinò per la verifica presso gli organismi di regolamentazione competenti. Ti assicuriamo che questo non ha nulla a che fare con la nostra disponibilità a effettuare il pagamento. Ma tutto ha a che fare con una violazione diretta dei termini e delle condizioni, come ho affermato prima.
Vorrei sfruttare questa opportunità per ricordare ai giocatori che è importante familiarizzare con i termini e le condizioni prima di registrare un conto, poiché l'apertura di conti aggiuntivi è chiaramente indicata sui siti web dei casinò come una violazione dei termini e delle condizioni.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
Hi gtamps_04,
Please know, we have forwarded to LCB the backend risk information which includes the linked account with IPs and tracking software verifications from our risk management department. All accounts in question have been closed.
This has been verified within the API and platform system and used by all casinos for verification to relevant regulatory bodies. Be assured this has nothing to do with our willingness to make payment. But everything to do with a direct violation of the terms and conditions as I stated prior.
I would like to use this opportunity to remind players that it is important to familiarize yourselves with the terms and conditions before registering an account, since opening additional accounts are clearly stated on the casino websites as a violation of the terms and conditions.
Levi Hogan
Communications Manager
is it true what magical spin is saying? They forwarded you logging info that shows i have 2 accounts at their casino? this is totally false. I only have one account at magicalspin.com so i cannot believe what they are saying.
Ciao gtamps_04,
Tieni presente che abbiamo inoltrato a LCB le informazioni sul rischio di backend che includono l'account collegato con IP e le verifiche del software di monitoraggio da parte del nostro dipartimento di gestione del rischio. Tutti i conti in questione sono stati chiusi.
Ciò è stato verificato all'interno dell'API e del sistema della piattaforma e utilizzato da tutti i casinò per la verifica presso gli organismi di regolamentazione competenti. Ti assicuriamo che questo non ha nulla a che fare con la nostra disponibilità a effettuare il pagamento. Ma tutto ha a che fare con una violazione diretta dei termini e delle condizioni, come ho affermato prima.
Vorrei sfruttare questa opportunità per ricordare ai giocatori che è importante familiarizzare con i termini e le condizioni prima di registrare un conto, poiché l'apertura di conti aggiuntivi è chiaramente indicata sui siti web dei casinò come una violazione dei termini e delle condizioni.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
è vero quello che dice Magic Spin? Ti hanno inoltrato informazioni di registrazione che mostrano che ho 2 account nel loro casinò? questo è totalmente falso. Ho solo un account su magicspin.com quindi non posso credere a quello che dicono.
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1.7/ 5
Hi gtamps_04,
This is true and per my last post, either yourself or someone within your household has opened additional accounts from your residence with Magical Spin Casino.
We have forwarded your playing records and IP's to LCB and there is clear evidance of additional accounts.
I would again like to use this opportunity to remind players, that it is imparative that you familiarize yourselves with the terms and conditions before registering an account, since opening additional accounts are clearly stated on the casino websites as a violation of the terms and conditions.
Levi Hogan
Communications Manager
Ciao gtamps_04,
Questo è vero e secondo il mio ultimo post, tu o qualcuno nella tua famiglia ha aperto conti aggiuntivi dalla tua residenza con Magical Spin Casino.
Abbiamo inoltrato i tuoi record di riproduzione e i tuoi IP a LCB e c'è chiara prova dell'esistenza di account aggiuntivi.
Vorrei sfruttare ancora una volta questa opportunità per ricordare ai giocatori che è istruttivo familiarizzare con i termini e le condizioni prima di registrare un account, poiché l'apertura di account aggiuntivi è chiaramente indicata sui siti web dei casinò come una violazione dei termini e delle condizioni.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
3/ 5
1.7/ 5
Hi gtamps, does anyone else play in magical spin at your home address?
Levi, how is the process to determine a duplicate account?
How would a player get an advantage doing so?
Do you detect it early or wait until a player request a payment ?
Ciao gtamps, qualcun altro gioca a Magic Spin al tuo indirizzo di casa?
Levi, come è il processo per determinare un account duplicato?
Come potrebbe un giocatore ottenere un vantaggio in questo modo?
Lo rilevi in anticipo o aspetti finché un giocatore non richiede un pagamento?
Hi santiar,
Advantages of creating new account? Bonuses being able to be claimed on mulitiple accounts for one.
I don't want to drag this out to much as I have already supplied the information to LCB and regulators.
I can not for obvious reasons discuss over a public forum the ways we are able to catch fraud, abuse and money laundering and it would not be in the casinos interest.
However, what I can say is we have many ways that we can see where a player is playing from. I don't want to say to much however, this account in particular as I stated previously has other accounts playing from matching IP addresses.
All accounts are verified during a withdrawal process due to ALM regulations and casino industry standards. We also do random checks on accounts.
2.1 Magical Spin only allows one account per IP address (registration account IP address or log in IP address), home address (postal address), bank card, email address ... In case a player wishes to open an account while another account is already created within the same home, IP address... an authorization, by email (finance@magicalspin.com) must be issued prior to the opening of the second account. If a player wishes to use someone else's credit card to make a deposit, he must receive permission from the finance department before making the deposit and send an authorization from the cardholder of the credit card (authorization, If granted, will expire at the end of the day in question).
In the event that, following a verification (random or not), Magical Spin realizes that one of these rules has been violated, all accounts in question will be blocked without notice and any balance of the balance or any request for withdrawal In progress will be canceled, even if the account (s) have been verified beforehand, the verification of account being just an identity check.
Ciao Santiar,
Vantaggi della creazione di un nuovo account? I bonus possono essere richiesti su più account per uno.
Non voglio trascinare la questione troppo in quanto ho già fornito le informazioni a LCB e alle autorità di regolamentazione.
Per ovvi motivi non posso discutere in un forum pubblico i modi in cui siamo in grado di individuare frodi, abusi e riciclaggio di denaro e ciò non sarebbe nell'interesse dei casinò.
Tuttavia, quello che posso dire è che abbiamo molti modi per vedere da dove sta giocando un giocatore. Non voglio dire molto, tuttavia, questo account in particolare, come ho affermato in precedenza, ha altri account che giocano da indirizzi IP corrispondenti.
Tutti i conti vengono verificati durante il processo di prelievo in base alle normative ALM e agli standard del settore dei casinò. Effettuiamo anche controlli casuali sui conti.
2.1 Magical Spin consente solo un conto per indirizzo IP (indirizzo IP dell'account di registrazione o indirizzo IP di accesso), indirizzo di casa (indirizzo postale), carta bancaria, indirizzo e-mail... Nel caso in cui un giocatore desideri aprire un conto mentre un altro conto è già creato all'interno della stessa casa, indirizzo IP... prima dell'apertura del secondo conto deve essere rilasciata un'autorizzazione, tramite email (finance@magicalspin.com). Se un giocatore desidera utilizzare la carta di credito di qualcun altro per effettuare un deposito, deve ricevere l'autorizzazione dal dipartimento finanziario prima di effettuare il deposito e inviare un'autorizzazione da parte del titolare della carta di credito (l'autorizzazione, se concessa, scadrà alla fine del il giorno in questione).
Nel caso in cui, a seguito di una verifica (casuale o meno), Magical Spin si accorga che una di queste regole è stata violata, tutti gli account in questione verranno bloccati senza preavviso e l'eventuale saldo del saldo o qualsiasi richiesta di prelievo in corso verrà annullato, anche se gli account sono stati verificati in anticipo, essendo la verifica dell'account solo un controllo di identità.
Levi, thanks for your answer.
It is the only purpose of using bonuses to open more than one account at the same ip?
We(regular players) would like to know which actions to avoid.
T&C are the rules, but, we are not attourneys, we are just players
Levi, grazie per la risposta.
L'unico scopo dell'utilizzo dei bonus è aprire più di un conto sullo stesso ip?
Noi (giocatori abituali) vorremmo sapere quali azioni evitare.
I termini e le condizioni sono le regole, ma non siamo avvocati, siamo solo giocatori
Hi santiar,
I do understand and as player myself I can understand your query. Our brand specifically changed our terms and conditions with a spotlight on making them understandable to the average player. Our main concern was to become more player friendly and to support fair play.
We find bonus abuse as the biggest contributor to duplicate accounts. However, we have problem gamblers that also do this to mask the problem after account closures or after being approached by risk management, trying to avoid the problem and to continue playing. There are many reasons including fraud groups, money laundering and outright fraud.
I would add that add that sometimes a husband and wife or maybe roomies wish to play from the same IP "Home" We can allow this with prior approval. But prior approval allows us to verify multiple users prior. Avoiding any legal complications.
I hope this helps.
Levi Hogan
Communications Manager.
Ciao Santiar,
Capisco e come giocatore stesso posso capire la tua domanda. Il nostro marchio ha specificamente modificato i nostri termini e condizioni con l'obiettivo di renderli comprensibili al giocatore medio. La nostra principale preoccupazione era quella di diventare più a misura di giocatore e di sostenere il fair play.
Riteniamo che l'abuso dei bonus sia il principale fattore che contribuisce alla duplicazione degli account. Tuttavia, ci sono giocatori problematici che lo fanno anche per mascherare il problema dopo la chiusura del conto o dopo essere stati contattati dalla gestione del rischio, cercando di evitare il problema e continuare a giocare. Ci sono molte ragioni tra cui gruppi fraudolenti, riciclaggio di denaro e frode vera e propria.
Vorrei aggiungere che a volte marito e moglie o forse coinquilini desiderano giocare dallo stesso IP "Casa". Possiamo consentirlo previa approvazione. Ma l'approvazione preventiva ci consente di verificare più utenti in anticipo. Evitando ogni complicazione legale.
Spero che aiuti.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni.
Levi, thanks for your answer.
It is the only purpose of using bonuses to open more than one account at the same ip?
We(regular players) would like to know which actions to avoid.
T&C are the rules, but, we are not attourneys, we are just players
It is not true. It is totally unbelievable. It is complete nonsense that my elderly mother would be playing at casinos online. I asked LEVI to post the username of these supposed other accounts. If someone else in my house opened an account, then surely I would know this person. It's completely ridiculous. He refuses. He has provided no evidence at all.
LEVI, I am asking the administration of lcb what evidence you have presented because I am sure you have none or falsified entries in your database.
Do not play at this casino. They are happy to receive your deposits but do not pay out any wins that are large.
LEVI and MAGICALSPIN.COM is not to be trusted.
Levi, grazie per la risposta.
L'unico scopo dell'utilizzo dei bonus è aprire più di un conto sullo stesso ip?
Noi (giocatori abituali) vorremmo sapere quali azioni evitare.
I termini e le condizioni sono le regole, ma non siamo avvocati, siamo solo giocatori
Non è vero. È assolutamente incredibile. È completamente assurdo che la mia anziana madre giochi ai casinò online. Ho chiesto a LEVI di pubblicare il nome utente di questi presunti altri account. Se qualcun altro a casa mia aprisse un conto, sicuramente conoscerei questa persona. È completamente ridicolo. Lui rifiuta. Non ha fornito alcuna prova.
LEVI, chiedo all'amministrazione della LCB quali prove hai presentato perché sono sicuro che non ne hai o hai falsificato le voci nel tuo database.
Non giocare in questo casinò. Sono felici di ricevere i tuoi depositi ma non pagano vincite di grandi dimensioni.
Non ci si può fidare di LEVI e MAGICALSPIN.COM.
Hi
As I wrote previously, "We find bonus abuse as the biggest contributor to duplicate accounts. However, we have problem gamblers that also do this to mask the problem after account closures or after being approached by risk management, trying to avoid the problem and to continue playing. There are many reasons including fraud groups, money laundering and outright fraud."
However, I will stat once more you were caught sharing the IP address's with another account they have been closed as was yours.
Regarding evidence, Please see below.
Your account
Linked account
Again, Magical Spin Casino is a reputable casino that deals with thousands of player transaction per day. Your payout has nothing to do with our willingness to pay but everything to do with a breech of terms and conditions.
Levi Hogan,
Communications Manager.
CIAO
Come ho scritto in precedenza, "Troviamo che l'abuso dei bonus sia il principale fattore che contribuisce alla duplicazione dei conti. Tuttavia, abbiamo giocatori problematici che lo fanno anche per mascherare il problema dopo la chiusura del conto o dopo essere stati contattati dalla gestione del rischio, cercando di evitare il problema e di continua a giocare. Ci sono molte ragioni tra cui gruppi fraudolenti, riciclaggio di denaro e frode vera e propria.
Tuttavia, dirò ancora una volta che sei stato sorpreso a condividere gli indirizzi IP con un altro account che è stato chiuso come il tuo.
Per quanto riguarda le prove, vedere di seguito.
Il tuo account
Conto collegato
Ancora una volta, Magical Spin Casino è un casinò rispettabile che gestisce migliaia di transazioni di giocatori al giorno. Il tuo pagamento non ha nulla a che fare con la nostra disponibilità a pagare, ma ha tutto a che fare con una violazione dei termini e delle condizioni.
Levi Hogan,
Responsabile delle comunicazioni.
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Hi
As I wrote previously, "We find bonus abuse as the biggest contributor to duplicate accounts. However, we have problem gamblers that also do this to mask the problem after account closures or after being approached by risk management, trying to avoid the problem and to continue playing. There are many reasons including fraud groups, money laundering and outright fraud."
However, I will stat once more you were caught sharing the IP address's with another account they have been closed as was yours.
Regarding evidence, Please see below.
Your account
Linked account
Again, Magical Spin Casino is a reputable casino that deals with thousands of player transaction per day. Your payout has nothing to do with our willingness to pay but everything to do with a breech of terms and conditions.
Levi Hogan,
Communications Manager.
Levi,
Thank you for this but clearly you have a problem in your database system. This username is not mine at all in any way and I am sure nobody at my home would be opening an account besides me. Unless somehow the neighbors used my internet without me knowing and decided to play at your casino. EXTREMELY UNLIKELY. What is the address of that other account?
So it must be a problem in your database.
Also, why is there a login from ISRAEL on my account right after I registered? Where is that coming from? Is that from you staff?
CIAO
Come ho scritto in precedenza, "Troviamo che l'abuso dei bonus sia il principale fattore che contribuisce alla duplicazione dei conti. Tuttavia, abbiamo giocatori problematici che lo fanno anche per mascherare il problema dopo la chiusura del conto o dopo essere stati contattati dalla gestione del rischio, cercando di evitare il problema e di continua a giocare. Ci sono molte ragioni tra cui gruppi fraudolenti, riciclaggio di denaro e frode vera e propria.
Tuttavia, dirò ancora una volta che sei stato sorpreso a condividere gli indirizzi IP con un altro account che è stato chiuso come il tuo.
Per quanto riguarda le prove, vedere di seguito.
Il tuo account
Conto collegato
Ancora una volta, Magical Spin Casino è un casinò rispettabile che gestisce migliaia di transazioni di giocatori al giorno. Il tuo pagamento non ha nulla a che fare con la nostra disponibilità a pagare, ma ha tutto a che fare con una violazione dei termini e delle condizioni.
Levi Hogan,
Responsabile delle comunicazioni.
Levi,
Grazie per questo, ma chiaramente hai un problema nel tuo sistema di database. Questo nome utente non è affatto mio e sono sicuro che nessuno a casa mia aprirebbe un account oltre a me. A meno che in qualche modo i vicini non abbiano utilizzato Internet a mia insaputa e abbiano deciso di giocare al tuo casinò. ESTREMAMENTE IMPROBABILE. Qual è l'indirizzo di quell'altro conto?
Quindi deve essere un problema nel tuo database.
Inoltre, perché c'è un accesso da ISRAEL sul mio account subito dopo la registrazione? Da dove viene? Viene dal tuo staff?
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Hi,
Please understand risk management found duplicate accounts registered from your IP address "Home".
With that being said and the evidence already having been submitted and even presented to you. There is no further need to keep rehashing the same questions and statements repetitively. Please understand this is my last post regarding this topic.
The account has been closed due to the violation as well as the linked account.
Best regards,
Levi Hogan
Communications Manager
CIAO,
Ti preghiamo di comprendere che la gestione del rischio ha trovato account duplicati registrati dal tuo indirizzo IP "Home".
Detto questo e le prove sono già state presentate e persino presentate a voi. Non è più necessario continuare a ribattere ripetutamente le stesse domande e affermazioni. Ti prego di comprendere che questo è il mio ultimo post riguardante questo argomento.
L'account è stato chiuso a causa della violazione così come l'account collegato.
Distinti saluti,
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
I would hope that there was more accounts found with similair IP addresses than the one presented here, or that there was a very high similarity in the game selection/play between both accounts to fully show that the player had duplicate accounts. If the player has a dynamic IP, then there is a chance, albeit small, that he/she only actually has one account, and simply showing IPs with 1 linked account isn't sufficient imo to deny payout. I imagine a browser fingerprint and everything has been done as well which would be more conclusive to deny payout.
Magical Spin says they've revoked and modified T&Cs to be less predatory to players but only returned deposits to that player(believe it was a 50 deposit, and an 11,000 withdrawal). Max bet limit on a raw cash balance makes 0 sense to me, just seems like a term thrown in to catch players who win jackpots or go on a crazy win streak and high roll for a bit afterwards. I can respect the removal of these terms but you've effectively admitted you don't support these terms after invoking them on a player, and not retroactively paying that player their winnings.
Spero che siano stati trovati più account con indirizzi IP simili rispetto a quello presentato qui, o che ci fosse una somiglianza molto elevata nella selezione/gioco del gioco tra entrambi gli account per dimostrare pienamente che il giocatore aveva account duplicati. Se il giocatore ha un IP dinamico, allora c'è una possibilità, anche se piccola, che in realtà abbia solo un account e mostrare semplicemente gli IP con 1 account collegato non è sufficiente per negare il pagamento. Immagino un'impronta digitale del browser e anche tutto è stato fatto, il che sarebbe più conclusivo per negare il pagamento.
Magical Spin afferma di aver revocato e modificato i Termini e condizioni per essere meno predatori nei confronti dei giocatori, ma ha restituito solo i depositi a quel giocatore (credo che fosse un deposito di 50 e un prelievo di 11.000). Il limite massimo di scommessa su un saldo di cassa non ha senso per me, sembra semplicemente un termine utilizzato per catturare i giocatori che vincono jackpot o che ottengono una serie di vittorie pazzesche e un tiro alto per un po' dopo. Posso rispettare la rimozione di questi termini, ma hai effettivamente ammesso di non supportare questi termini dopo averli invocati su un giocatore e non aver pagato retroattivamente a quel giocatore le sue vincite.
Hi,
To make the answer short there was a management change and the terms were changed. We are happy to admit that.
However, to not rehash an old issue there was more involved to the issue. But yes the player was refunded his deposits.
I won't get into our security at the casino but I can say yes you're correct about similarities on the accounts.
Have a wonderful day
Levi Hogan
Communications Manager
CIAO,
Per farla breve c'è stato un cambio di gestione e sono stati modificati i termini. Siamo felici di ammetterlo.
Tuttavia, per non riproporre una vecchia questione, la questione era molto più complessa. Ma sì, al giocatore sono stati rimborsati i suoi depositi.
Non entrerò nella nostra sicurezza al casinò, ma posso dire di sì, hai ragione riguardo alle somiglianze tra i conti.
Buona giornata
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
Magical Spin Casino has proved that gtamps_04 made duplicate accounts from the same IP address, which is not allowed. Therefore we consider this case closed and there's nothing more we can do about this.
Magical Spin Casino ha dimostrato che gtamps_04 ha creato account duplicati dallo stesso indirizzo IP, il che non è consentito. Pertanto consideriamo il caso chiuso e non possiamo fare altro al riguardo.
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1.7/ 5
Magical Spin Casino has proved that gtamps_04 made duplicate accounts from the same IP address, which is not allowed. Therefore we consider this case closed and there's nothing more we can do about this.
They have not proved anything. They have provided their own database records, nothing from a third party. On the contrary, please take the time to read this because they have provided clear proof that they faked their records in order to not pay out.
I have investigated the matter and have found out that Levi and Magical Spin Casino have deliberately manufactured false records in their database (which is trivial to do).
How do I know?
I have found the logs of my public IP address for the entire year. I can prove that my IP was not the same during February 2018 when supposedly another player played from my internet connection! My IP has only been 197.249.53.2 during the past few months. I never had that IP before.
There are 2 possibilities:
1) Another person in my country (maybe city) of Mozambique happened to have my current IP right before I did and somehow played at Magical Spin Casino. When the internet provider assigned new IPs (maybe due to a router reset), I was assigned the new IP and also played at Magical Spin Casino. Obviously the odds of this are tiny tiny tiny.
2) Levi and his friends at Magical Spin casino created a FAKE entry in the database showing an account from February that has the same IP as my CURRENT IP but is completely different from the OLD IP I had back in February.
FIrst I thought this could be a mix-up but now I am sure that Levi and Magical Spin have manufactured the database entry. There is no other explanation.
Magical Spin Casino ha dimostrato che gtamps_04 ha creato account duplicati dallo stesso indirizzo IP, il che non è consentito. Pertanto consideriamo il caso chiuso e non possiamo fare altro al riguardo.
Non hanno dimostrato nulla. Hanno fornito i propri record di database, niente da terze parti. Al contrario, ti preghiamo di prenderti il tempo di leggere questo perché hanno fornito prove evidenti di aver falsificato i loro dati per non pagare.
Ho indagato sulla questione e ho scoperto che Levi e Magical Spin Casino hanno deliberatamente creato registrazioni false nel loro database (il che è banale da fare).
Come lo so?
Ho trovato i log del mio indirizzo IP pubblico per l'intero anno. Posso dimostrare che il mio IP non era lo stesso nel febbraio 2018, quando presumibilmente un altro giocatore giocava dalla mia connessione Internet! Il mio IP è stato solo 197.249.53.2 negli ultimi mesi. Non ho mai avuto quell'IP prima.
Ci sono 2 possibilità:
1) Un'altra persona nel mio paese (forse città) in Mozambico ha avuto il mio attuale IP proprio prima di me e in qualche modo ha giocato a Magical Spin Casino. Quando il provider Internet ha assegnato nuovi IP (forse a causa di un ripristino del router), mi è stato assegnato il nuovo IP e ho anche giocato a Magical Spin Casino. Ovviamente le probabilità che ciò accada sono minuscole.
2) Levi e i suoi amici del casinò Magical Spin hanno creato una voce FALSA nel database che mostra un account di febbraio che ha lo stesso IP del mio IP ATTUALE ma è completamente diverso dal VECCHIO IP che avevo a febbraio.
Inizialmente ho pensato che potesse trattarsi di un malinteso, ma ora sono sicuro che Levi e Magical Spin abbiano prodotto la voce del database. Non c'è altra spiegazione.
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1.7/ 5
Hello Magicalspin,
I am jujuapril04 and I would like to know when my account ill be verified. I did some winnings and I would like to withdraw, I sent my documents yesterday.
Really thank you to all the team I really like your games, a lot of choice ! I had the chance to do great winnings and I am now really excited to have these winnings on my bank account !
Ciao Magicalspin,
Sono jujuapril04 e vorrei sapere quando verrà verificato il mio account. Ho fatto delle vincite e vorrei ritirare, ho inviato ieri i miei documenti.
Grazie davvero a tutto il team, mi piacciono molto i vostri giochi, tanta scelta! Ho avuto la possibilità di ottenere grandi vincite e ora sono davvero entusiasta di averle sul mio conto bancario!
Hi jujuapril04,
Within 2 business days.
Congratulations! on your winnings and kind words.
Levi Higan
Communications manager.
Ciao jujuapril04,
Entro 2 giorni lavorativi.
Congratulazioni! sulle tue vincite e sulle tue parole gentili.
Levi Higan
Responsabile delle comunicazioni.
Do you thin it is possible to speed up the withdraw ? I don't want to cancel it... Maybe you can just ask and let me know ?
Credi che sia possibile accelerare il prelievo? Non voglio annullarlo... Forse puoi semplicemente chiedere e farmi sapere?
Perfect my withdraw is paid ! Thank you levi I think it is up to you !
Perfetto, il mio prelievo è stato pagato! Grazie Levi, penso che dipenda da te!
Hi jujuapril04,
I apologize, I missed your last query. I am out of office untill Monday on a small holiday. I just wanted to take the time to say, that is wonderful and again congratulations on your win!
Have a wonderful weekend.
Levi Hogan
Communications manager
Ciao jujuapril04,
Mi scuso, mi ero persa la tua ultima domanda. Sarò fuori ufficio fino a lunedì per una piccola vacanza. Volevo solo prendermi il tempo per dire che è meraviglioso e ancora congratulazioni per la tua vittoria!
Buon fine settimana.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
Levi,
Are you going to acknowledge my proof that you falsified data to keep me from being paid?
Levi,
Riconoscerai la prova che hai falsificato i dati per impedirmi di essere pagato?
Actually he simply altered/created fake records in his database to put my IP on that user account which may or may not even be a real one.
See my post above that proves it beyond any doubt.
You seem like a good poster. I can send you my IP logs so that you can verify what I am saying.
In realtà ha semplicemente alterato/creato record falsi nel suo database per inserire il mio IP su quell'account utente che potrebbe essere reale o meno.
Vedi il mio post sopra che lo dimostra oltre ogni dubbio.
Sembri un buon poster. Posso inviarti i miei log IP in modo che tu possa verificare ciò che sto dicendo.
Hi jujuapril04,
I apologize, I missed your last query. I am out of office untill Monday on a small holiday. I just wanted to take the time to say, that is wonderful and again congratulations on your win!
Have a wonderful weekend.
Levi Hogan
Communications manager
Levi, did you read what I wrote above? Are you just ignoring this? Your team, maybe not you, but someone on your team manufactured false evidence on your database.
Ciao jujuapril04,
Mi scuso, mi ero persa la tua ultima domanda. Sarò fuori ufficio fino a lunedì per una piccola vacanza. Volevo solo prendermi il tempo per dire che è meraviglioso e ancora congratulazioni per la tua vittoria!
Buon fine settimana.
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
Levi, hai letto cosa ho scritto sopra? Lo stai semplicemente ignorando? Il tuo team, forse non tu, ma qualcuno del tuo team ha prodotto prove false nel tuo database.
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Magical Spin Casino has proved that gtamps_04 made duplicate accounts from the same IP address, which is not allowed. Therefore we consider this case closed and there's nothing more we can do about this.
Sydney, Please read my post above!
I am providing clear proof that they have falsified a record on their internal database to keep them from paying out my win.
They have only their own INTERNAL database as evidence and I have records from a THIRD PARTY of a large company that has my IP.
This is extremely important. I do not believe there has ever been such a clear case of fraud by a casino.
Magical Spin Casino ha dimostrato che gtamps_04 ha creato account duplicati dallo stesso indirizzo IP, il che non è consentito. Pertanto consideriamo il caso chiuso e non possiamo fare altro al riguardo.
Sydney, per favore leggi il mio post sopra!
Sto fornendo una prova evidente che hanno falsificato un record nel loro database interno per impedire loro di pagare la mia vincita.
Hanno solo il proprio database INTERNO come prova e ho record di TERZE PARTI di una grande azienda che ha il mio IP.
Questo è estremamente importante. Non credo che si sia mai verificato un caso così evidente di frode da parte di un casinò.
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1.7/ 5
Hello gtamps_04,
The casino has proved that you had duplicate accounts. They've posted the evidence here and there's nothing more we can do about this case. If you think you're right and you're not happy with this decision, you can file a complaint at Curaçao eGaming.
Ciao gtamps_04,
Il casinò ha dimostrato che avevi account duplicati. Hanno pubblicato le prove qui e non possiamo fare altro per questo caso. Se ritieni di avere ragione e non sei soddisfatto di questa decisione, puoi presentare un reclamo a Curaçao eGaming.
Hello gtamps_04,
The casino has proved that you had duplicate accounts. They've posted the evidence here and there's nothing more we can do about this case. If you think you're right and you're not happy with this decision, you can file a complaint at Curaçao eGaming.
Sydney,
The casino showed a record from THEIR OWN database of an account with my current IP address. The entry is from February 2018 before I opened an account. I have records from A THIRD PARTY LARGE COMPANY showing that my IP was different at that time hence it simply cannot be my IP. The only reasonable conclusion is that they created a fake entry in their database which would be fraud or someone there made a mistake and edited the IP of a different record.
Clearly, no other account was opened from my house/computer!
Levi has failed to address anything I have said
Ciao gtamps_04,
Il casinò ha dimostrato che avevi account duplicati. Hanno pubblicato le prove qui e non possiamo fare altro per questo caso. Se ritieni di avere ragione e non sei soddisfatto di questa decisione, puoi presentare un reclamo a Curaçao eGaming.
Sydney,
Il casinò ha mostrato un record dal PROPRIO database di un account con il mio attuale indirizzo IP. La voce è di febbraio 2018 prima che aprissi un conto. Ho documenti di UNA GRANDE AZIENDA DI TERZE PARTI che mostrano che il mio IP era diverso in quel momento, quindi semplicemente non può essere il mio IP. L'unica conclusione ragionevole è che hanno creato una voce falsa nel loro database che sarebbe una frode o che qualcuno ha commesso un errore e ha modificato l'IP di un record diverso.
Chiaramente nessun altro conto è stato aperto da casa mia/dal mio computer!
Levi non è riuscito a rispondere a nulla di ciò che ho detto
Hi gtamps_04,
Out of courtesy, I am replying.
As the communications manager for Magical Spin Casino, I am here to insure the fair treatment of our players and to assist LCB'S forums whenever required. However, you’re spamming the forums and slinging insults due to being disgruntled will not further your cause.
Our software is provided by and monitored by a third party and our casino staff do not have access to these API’s this is for security reasons for both the casino, platform, game providers and our players.
There were duplicate accounts from the same household. Confirmed by risk management. This was well documented and provided for as requested by LCB. Therefore, the case has been closed and nothing more will be done concerning this.
Casino management’s decision is Final
If you still feel unsatisfied with the results, you’re are always welcome to take this up with our licence provider.
Regards,
Levi Hogan
Communications Manager
Ciao gtamps_04,
Per cortesia, rispondo.
In qualità di responsabile delle comunicazioni per Magical Spin Casino, sono qui per assicurare il trattamento equo dei nostri giocatori e per assistere i forum di LCB quando richiesto. Tuttavia, stai inviando spam ai forum e lanciando insulti perché sei scontento non favorirà la tua causa.
Il nostro software è fornito e monitorato da terze parti e il personale del nostro casinò non ha accesso a queste API, per motivi di sicurezza sia del casinò, della piattaforma, dei fornitori di giochi che dei nostri giocatori.
C'erano conti duplicati della stessa famiglia. Confermato dalla gestione del rischio. Ciò è stato ben documentato e previsto come richiesto da LCB. Pertanto il caso è stato chiuso e non verrà fatto più nulla al riguardo.
La decisione della direzione del casinò è definitiva
Se ti senti ancora insoddisfatto dei risultati, puoi sempre rivolgerti al nostro fornitore di licenze.
Saluti,
Levi Hogan
Responsabile delle comunicazioni
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@gtamps_04 as you were told there is nothing else we can do to assist you. We can only go by the evidence provided by casino and they were kind enough to provide it here.
Since you are not satisfied with the resolution and given that LCB is NOT a regulatory body, you are advised to contact their licensor HERE
You can submit complaint directly the link provided, but as mentioned there is nothing we can do to further assist you as the evidence speaks against you.
@gtamps_04 come ti è stato detto non c'è nient'altro che possiamo fare per aiutarti. Possiamo solo basarci sulle prove fornite dal casinò e sono stati così gentili da fornirle qui.
Poiché non sei soddisfatto della risoluzione e dato che LCB NON è un organismo di regolamentazione, ti consigliamo di contattare il loro concessore di licenza QUI
Puoi inviare un reclamo direttamente al link fornito, ma come accennato non possiamo fare nulla per assisterti ulteriormente poiché le prove parlano contro di te.
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