Dear LCB Forum,
First of all, we strongly disagree with the offensive language used. We have been called “crooks”, our services have been called “mockery” and our brand has been called “the king of stupidity” and “a casino of all embarrassment”.
Frustration is one thing, but assaults of this kind are completely another and they insult hard-working men and women on a professional and personal level. We like to think that we are one of the “good guys” in the industry and we politely ask the forum moderator for some protection from verbal abuse.
Having said the above, please read our Anti-Fraud Department’s comments on this case:
• Player was not an account holder of bank account **0928 at the moment deposits were made, which can be stated due to lack of player's name on the deleted screenshots.
• Also, it took them about 4 days to upload another screenshot, which is also suspicious.
• Winnings were gained though the play with the deposit made via the bank account **0928, which is considered as 3rd party's one.
• Therefore all the deposits made via bank account ***0928 have to be refunded and remaining funds confiscated.
• Account has to be closed due to violation of the rules: 10.1.12 Player acknowledges that they do not use the funds for third parties to replenish the Casino account. Usage of any joint bank accounts or joint credit/debit cards shared by two or more individuals are not allowed in the aim to replenish the Casino account.
Dear LCB Forum,
Based on the above, we would like to have this complaint closed in our favor.
Thank you,
The King Billy Team
Caro Forum LCB,
Innanzitutto siamo fortemente in disaccordo con il linguaggio offensivo utilizzato. Siamo stati chiamati “truffatori”, i nostri servizi sono stati chiamati “beffa” e il nostro marchio è stato chiamato “il re della stupidità” e “un casinò di ogni imbarazzo”.
La frustrazione è una cosa, ma aggressioni di questo tipo sono completamente un'altra e insultano uomini e donne che lavorano duro a livello professionale e personale. Ci piace pensare di essere uno dei “bravi ragazzi” del settore e chiediamo gentilmente al moderatore del forum una certa protezione dagli abusi verbali.
Detto quanto sopra, vi invitiamo a leggere i commenti del nostro dipartimento antifrode su questo caso:
• Il giocatore non era titolare di un conto bancario **0928 al momento in cui sono stati effettuati i depositi, cosa che può essere affermata a causa della mancanza del nome del giocatore negli screenshot cancellati.
• Inoltre, ci sono voluti circa 4 giorni per caricare un altro screenshot, anche questo è sospetto.
• Le vincite sono state ottenute giocando con il deposito effettuato tramite il conto bancario **0928, considerato di terze parti.
• Pertanto tutti i depositi effettuati tramite conto bancario ***0928 dovranno essere rimborsati e i fondi rimanenti confiscati.
• Il conto deve essere chiuso a causa di una violazione delle regole: 10.1.12 Il giocatore riconosce di non utilizzare i fondi per conto di terzi per ricostituire il conto del Casinò. Non è consentito l'utilizzo di conti bancari congiunti o di carte di credito/debito congiunte condivise da due o più individui allo scopo di ricostituire il conto del Casinò.
Caro Forum LCB,
Sulla base di quanto sopra, vorremmo che questo reclamo fosse chiuso a nostro favore.
Grazie,
La squadra di Re Billy