They missed the third payment. Their casino client isn't working for me and they won't do anything about it. I email in and they say "try again" after waiting 72 hours for that. Or "contact us for help" And their help is like this: "tough, it's working as designed if it's late its your fault, and there is nothing we will do so deal with it."
I can only hope and or assume I'll get it tomorrow. But I just want my money and it's gonna be a fight for every cent I see. As long as the money shows tomorrow I think I'm ok. Just updating you that they messed it up YET AGAIN. So sad how far this casino has fallen.
Hanno saltato il terzo pagamento. Il loro client del casinò non funziona per me e non vogliono fare nulla al riguardo. Mando un'email e mi dicono "riprova" dopo aver aspettato 72 ore. Oppure "contattaci per assistenza". E il loro aiuto è più o meno questo: "Peccato, funziona come previsto, se è in ritardo è colpa tua e non c'è niente che faremo, quindi arrangiati".
Posso solo sperare e/o supporre di riceverlo domani. Ma voglio solo i miei soldi e sarà una lotta per ogni centesimo che vedrò. Finché i soldi arriveranno domani, penso di stare bene. Vi aggiorno, hanno combinato un altro guaio. È triste vedere quanto sia precipitato questo casinò.