CWC | Mezzogiorno di fuoco | Casinò Rosso Fortunato | Discussione sul supporto e sui reclami di Aladdins Gold Casino

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Ultimo messaggio fatto 4 anni fa fa da MelissaN
CWC-Martyn
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    Not technically no, I work with the team behind LCB. However I can forward on comments, questions and complaints to the right people. The best and quickest way though, would be to contact the casino support direct... support@.......com.




    martin you are casino rep for highnoon casino?

    Tecnicamente no, lavoro con il team dietro LCB. Tuttavia posso inoltrare commenti, domande e reclami alle persone giuste. Il modo migliore e più veloce, però, sarebbe contattare direttamente il supporto del casinò... support@.......com.




    Martin, sei il rappresentante del casinò Highnoon?
  • Originale English Traduzione Italiano

    I need some help I still haven't received my money from Club World and then I got an email saying it's still in the process it's been over 10 days already I really regret depositing at this freakin casino!!!

    Ho bisogno di aiuto, non ho ancora ricevuto i miei soldi da Club World e poi ho ricevuto un'e-mail che dice che è ancora in fase di elaborazione, sono già passati più di 10 giorni. Mi pento davvero di aver depositato in questo maledetto casinò!!!

  • Originale English Traduzione Italiano

    What is your username please?

    Please also bear in mind that since the loss of eWallets such as QuickTender/UseMyWallet the withdrawal process is longer now. I assume you are receiving your cashouts by ACH which usually take up to 10 working days from the date your cashout was requested with our processors. That is typically within 24 hours of your cashout request being approved.



    I need some help I still haven't received my money from Club World and then I got an email saying it's still in the process it's been over 10 days already I really regret depositing at this freakin casino!!!

    Qual è il tuo nome utente, per favore?

    Tieni inoltre presente che, a seguito della perdita di eWallet come QuickTender/UseMyWallet, il processo di prelievo ora è più lungo. Presumo che tu riceva i tuoi prelievi tramite ACH, che di solito richiedono fino a 10 giorni lavorativi dalla data in cui il prelievo è stato richiesto ai nostri processori. Solitamente ciò avviene entro 24 ore dall'approvazione della richiesta di prelievo.



    Ho bisogno di aiuto, non ho ancora ricevuto i miei soldi da Club World e poi ho ricevuto un'e-mail che dice che è ancora in fase di elaborazione, sono già passati più di 10 giorni. Mi pento davvero di aver depositato in questo maledetto casinò!!!
  • Originale English Traduzione Italiano

    Martyn
    It's been 15 working days for me since the 26th of May. Does this mean that I'am not going to receive my winnings? judi99 is my user name for club world would really like to know!
    Judi McMullen

    Martyn
    Sono trascorsi 15 giorni lavorativi per me dal 26 maggio. Questo significa che non riceverò le mie vincite? judi99 è il mio nome utente per Club World, mi piacerebbe davvero saperlo!
    Judi McMullen

  • Originale English Traduzione Italiano

    No this does not mean you are not going to receive your money.

    I have since found out, following a meeting today that some ACH's have been delayed by the processors. We are aware today, of some ACH's that were sent around the same time as yours that arrived today.

    Due to this, and the inconvenience that this method is causing we have a new ACH processor on board which has already proved itself to deliver the funds within 5 working days. This new processor will be in full effect by next week so future cashouts will be a lot quicker.

    As I said, this is new information to me but we have taken measures to make this better for you and other players going forward.

    Pelase be patient, it will arrive!




    Martyn
    It's been 15 working days for me since the 26th of May. Does this mean that I'am not going to receive my winnings? judi99 is my user name for club world would really like to know!
    Judi McMullen

    No, questo non significa che non riceverai i tuoi soldi.

    Da allora ho scoperto, a seguito di una riunione di oggi, che alcuni ACH sono stati ritardati dai processori. Oggi siamo a conoscenza di alcuni ACH che sono stati inviati nello stesso periodo del tuo arrivato oggi.

    Per questo motivo e per l'inconveniente che questo metodo causa, abbiamo a bordo un nuovo processore ACH che ha già dimostrato di consegnare i fondi entro 5 giorni lavorativi. Questo nuovo processore sarà pienamente operativo entro la prossima settimana, quindi i futuri prelievi saranno molto più rapidi.

    Come ho detto, queste sono informazioni nuove per me, ma abbiamo adottato misure per migliorarle per te e per gli altri giocatori in futuro.

    Per favore abbi pazienza, arriverà!




    Martyn
    Sono trascorsi 15 giorni lavorativi per me dal 26 maggio. Questo significa che non riceverò le mie vincite? judi99 è il mio nome utente per Club World, mi piacerebbe davvero saperlo!
    Judi McMullen
  • Originale English Traduzione Italiano

    I know some of you was upset because you did not get your winning on time.  Sorry, this happened to you.  I have nothing to do in this, I do not work for the casino, but I have done many wire transfers or ACH withdrawals in the past, I know how you guys feel.  You will get your winning as on schedule if everything goes smoothly, if not it will take longer time for you receive your winning.  For example, the delay of processor, too many withdrawals at a time, the processor need time to process them, internatinonal banks don't work on weekend,......Please bear in mind that the 10 business or working days are just the estimated your winning arriving time, it might come a little bit early or 1-2 days after.  When your withdrawal get approved, it is when the casino will send out your winning, just be patient.  If you don't have the patience to wait, then do not choose these two withdrawl methods.  They have another method, check courier which is also available for US players.  I chose this withdrawal method at High Noon couple days ago, and I just received my check today at my door and the whole process took only 3 days.
    joy34, I understand you are upset, but you will be even more disappointed with other casinos if you are not satisfied with clubworld payout.  We all know that they pay out super fast, but due to recently quicktender and other wallets no longer available, they have to find other processors to meet the demand, maybe it takes longer to receive the money at the moment, but you know that at least they are trying to provide us better service.

    hope you all will receive your winning soon.

    TAAADAAA


    I need some help I still haven't received my money from Club World and then I got an email saying it's still in the process it's been over 10 days already I really regret depositing at this freakin casino!!!

    So che alcuni di voi erano arrabbiati perché non avete ottenuto la vincita in tempo. Mi dispiace, ti è successo questo. Non ho niente da fare in questo, non lavoro per il casinò, ma ho fatto molti bonifici o prelievi ACH in passato, so come vi sentite. Riceverai la tua vincita come previsto se tutto andrà liscio, in caso contrario ci vorrà più tempo per ricevere la tua vincita. Ad esempio, il ritardo del processore, troppi prelievi alla volta, il processore ha bisogno di tempo per elaborarli, le banche internazionali non lavorano nel fine settimana,...... Tieni presente che i 10 giorni lavorativi o lavorativi sono solo l'orario stimato di arrivo della tua vincita, potrebbe arrivare un po' prima o 1-2 giorni dopo. Quando il tuo prelievo viene approvato, è il momento in cui il casinò invierà la tua vincita, sii paziente. Se non hai la pazienza di aspettare, non scegliere questi due metodi di prelievo. Hanno un altro metodo, il corriere assegno, disponibile anche per i giocatori statunitensi. Ho scelto questo metodo di prelievo a mezzogiorno un paio di giorni fa e ho ricevuto l'assegno proprio oggi a casa mia e l'intero processo ha richiesto solo 3 giorni.
    joy34, capisco che sei arrabbiato, ma rimarrai ancora più deluso dagli altri casinò se non sarai soddisfatto del pagamento di clubworld. Sappiamo tutti che pagano molto velocemente, ma a causa del QuickTender di recente e di altri portafogli non più disponibili, devono trovare altri processori per soddisfare la domanda, forse ci vuole più tempo per ricevere i soldi al momento, ma lo sai a almeno stanno cercando di fornirci un servizio migliore.

    spero che riceverete presto la vostra vincita.

    TAAAADAAA


    Ho bisogno di aiuto, non ho ancora ricevuto i miei soldi da Club World e poi ho ricevuto un'e-mail che dice che è ancora in fase di elaborazione, sono già passati più di 10 giorni. Mi pento davvero di aver depositato in questo maledetto casinò!!!
  • Originale English Traduzione Italiano

    New information has come to light since and it seems the processor that we are using is processing maybe twice a month so we have found a new one that will be much improved from this point forward. I know this doesnt help those who have funds due, but please be patient and you will soon receive the funds.

    Here is to faster payouts!

    Da allora sono emerse nuove informazioni e sembra che il processore che stiamo utilizzando elabori forse due volte al mese, quindi ne abbiamo trovato uno nuovo che sarà molto migliorato da questo momento in poi. So che questo non aiuta coloro che hanno fondi dovuti, ma per favore sii paziente e presto riceverai i fondi.

    Ecco i pagamenti più veloci!

  • Originale English Traduzione Italiano

    I'm just wondering, if we live in the US, would you allow us to open acct with club SA?

    Mi chiedevo solo, se vivessimo negli Stati Uniti, ci permetteresti di aprire un contratto con il Club SA?

  • Originale English Traduzione Italiano

    I don't think you will be able to as it's aimed only at the SA market, the only currancy offered is Rand so you would probably lose out on the conversion to.

    You are best sticking to our USD casinos Club World, Lucky Red, Aladdins Gold, High Noon, Manhattan Slots and All Star Slots.



    I'm just wondering, if we live in the US, would you allow us to open acct with club SA?

    Non penso che sarai in grado di farlo poiché è rivolto solo al mercato SA, l'unica valuta offerta è il Rand, quindi probabilmente perderesti la conversione in.

    È meglio restare nei nostri casinò USD Club World, Lucky Red, Aladdins Gold, High Noon, Manhattan Slots e All Star Slots.



    Mi chiedevo solo, se vivessimo negli Stati Uniti, ci permetteresti di aprire un contratto con il Club SA?

    2.3/ 5

    2.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I think they should let you know that and if CWC knows they are being processed once or twice a month why at least don't they let you know when to expect it - I have been waiting since 6/7 when my withdrawal was aproved - thats 10 working days and 12 banking days,

    I have read posts and find that they were aware of the problem when they told me it would be 5 days - then 10 days - and now they don't know - they will "investigate" and let me know when they find something out - 2 weeks of emails and no definative answer - I am sure if it were reversed they would not let me play and continue to play while I said not to worry you will get your money I just don't know when.

    I see you posted this on the 17th in 2 hours that will be 5 days ago - if there is any "new information" they are not sharing it with those of us checking our accounts 3 times a day.

    Sooo frustrating!
    Marie464                                                                                                                                     

    Penso che dovrebbero fartelo sapere e se CWC sa che vengono elaborati una o due volte al mese perché almeno non ti fanno sapere quando aspettartelo - Sto aspettando dal 6/7 quando il mio ritiro è stato approvato - ovvero 10 giorni lavorativi e 12 giorni bancari,

    Ho letto i post e ho scoperto che erano a conoscenza del problema quando mi hanno detto che sarebbero passati 5 giorni - poi 10 giorni - e ora non lo sanno - "investigheranno" e mi faranno sapere quando scoprono qualcosa - 2 settimane di e-mail e nessuna risposta definitiva: sono sicuro che se fosse stato invertito non mi avrebbero lasciato giocare e avrebbero continuato a giocare mentre ho detto di non preoccuparti, riceverai i tuoi soldi, ma non so quando.

    Vedo che hai pubblicato questo post il 17 tra 2 ore, ovvero 5 giorni fa: se ci sono "nuove informazioni" non le condividono con quelli di noi che controllano i nostri account 3 volte al giorno.

    Così frustrante!
    Marie464

  • Originale English Traduzione Italiano

    it is a tricky situation this one as it is totally out of our hands. We have been informed by players that their funds have started to drop into their accounts now so others should see this too.

    We made a statement here...  xxx http://www.casinomeister.com/forums/payment-processing-issues/44225-club-world-casinos-payments-taking-considerably-longer-received-11.html#post432384

    You can see the players complaints, our statements and then later in the thread the players updating to say they have received the funds.

    I have no new information on this, it is unfortunately a case of wait and see on what date the funds will drop in.

    We have taken measures to combat this for future withdrawals however, and have in place now a new payment processor for ACH which has been tested and paid in 3 working days.

    Again, all I can say is sorry and please hang tight as these funds will come in. going forward though, it will be business as usual.

    Thank you.

    è una situazione complicata questa perché è totalmente fuori dal nostro controllo. Siamo stati informati dai giocatori che i loro fondi hanno iniziato ad arrivare sui loro conti ora, quindi anche gli altri dovrebbero vederlo.

    Abbiamo fatto una dichiarazione qui... xxx http://www.casinomeister.com/forums/payment-processing-issues/44225-club-world-casinos-payments-taking-considerably-longer-received-11.html#post432384

    Puoi vedere i reclami dei giocatori, le nostre dichiarazioni e poi più avanti nel thread i giocatori che si aggiornano per dire di aver ricevuto i fondi.

    Non ho nuove informazioni al riguardo, purtroppo si tratta di aspettare e vedere in quale data arriveranno i fondi.

    Tuttavia, abbiamo adottato misure per contrastare questo problema per prelievi futuri e ora disponiamo di un nuovo processore di pagamento per ACH che è stato testato e pagato in 3 giorni lavorativi.

    Ancora una volta, tutto quello che posso dire è che mi dispiace e per favore tenete duro perché questi fondi arriveranno. D'ora in poi, però, tutto andrà come al solito.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I also have been waiting since may 31st for my cashout at club world, only 19 working days. UNACCEPTABLE..... ask about it all they say is we are aware and working on it. Why can't they be told by the processor if it has been sent or not? seems pretty simple to me!!! This has become a nightmare.  They were well aware of the situation as in one conersation I had with support e mailed the cashier to e mail me to tell me quote
    "She should be okay just receiving an email from cashier that she should be receiving her cashout any day now."  that was on june 14th
    I was not amused with this at all!!

    Anch'io sto aspettando dal 31 maggio il mio prelievo su Club World, solo 19 giorni lavorativi. INACCETTABILE... chiedi informazioni, tutto quello che dicono è che ne siamo consapevoli e che ci stiamo lavorando. Perché il processore non può dire loro se è stato inviato o meno? mi sembra semplicissimo!!! Questo è diventato un incubo. Erano ben consapevoli della situazione poiché in una conversazione ho avuto con l'assistenza un'e-mail al cassiere per inviarmi un'e-mail per dirmi un preventivo
    "Dovrebbe essere a posto anche solo nel ricevere un'e-mail dal cassiere che le informa che dovrebbe ricevere il suo prelievo da un giorno all'altro." era il 14 giugno
    Questa cosa non mi ha divertito affatto!!

  • Originale English Traduzione Italiano

    my screenname at cwc is also queensx3 if u can get any more info it would be appreciated Martyn  ty  I must also admit that in the past I have had no problem with cashouts and have received them in a timely manner.

    anche il mio screenname su cwc è queensx3 se puoi avere ulteriori informazioni sarebbe apprezzato Martyn ty. Devo anche ammettere che in passato non ho avuto problemi con i prelievi e li ho ricevuti in modo tempestivo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hi marie,
    have u received your cashout yet? just wondering because I am on day twenty waiting....... ty

    ciao Maria,
    hai già ricevuto il tuo prelievo? mi chiedevo solo perché sto aspettando il ventesimo giorno....... ty

  • Originale English Traduzione Italiano

    This is being investigated for you Queens. Please accept our apologies while cashier figures out whats happened here.

    Regards,

    Stiamo indagando su questo per voi regine. Per favore accetta le nostre scuse mentre il cassiere scopre cosa è successo qui.

    Saluti,

  • Originale English Traduzione Italiano

    Martyn,  I know the CWC group includes All Star Slots.  I used Moneylinewallet as a deposit method.  Since I used them as a deposit method I had to use them as a withdraw method as well.  Moneylinewallet has had my withdraw since June 6th.  When I talk to support I get the run around and I do not get a reply from support through email either.  This is very disappointing and unsatisfactory.  I hope others are not experiencing the same problems as I am.  Hopefully your casino group may want to look at other options as MLW seems to not be concerned about your groups rep.  Have a great day.

    Martyn, so che il gruppo CWC include All Star Slots. Ho utilizzato Moneylinewallet come metodo di deposito. Dato che li ho usati come metodo di deposito, ho dovuto usarli anche come metodo di prelievo. Moneylinewallet ha ricevuto il mio prelievo dal 6 giugno. Quando parlo con l'assistenza mi diverto e non ricevo nemmeno risposta dall'assistenza tramite e-mail. Questo è molto deludente e insoddisfacente. Spero che altri non abbiano i miei stessi problemi. Spero che il tuo gruppo di casinò voglia prendere in considerazione altre opzioni poiché MLW sembra non essere preoccupato per il rappresentante del tuo gruppo. Vi auguro una buona giornata.

    2.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Eric, can you PM me your username please so that I can check this out. Usually MLW is a slow withdrawal process and you are normally made aware of this when cashing out.

    I'll ask cashier to look into it but MLW do state that it's a 30 day turnaround, which has obviously overran from what you are saying.


    Martyn,  I know the CWC group includes All Star Slots.  I used Moneylinewallet as a deposit method.  Since I used them as a deposit method I had to use them as a withdraw method as well.  Moneylinewallet has had my withdraw since June 6th.  When I talk to support I get the run around and I do not get a reply from support through email either.  This is very disappointing and unsatisfactory.  I hope others are not experiencing the same problems as I am.  Hopefully your casino group may want to look at other options as MLW seems to not be concerned about your groups rep.  Have a great day.

    Ciao Eric, puoi mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente, così posso verificarlo. Di solito il MLW è un processo di prelievo lento e normalmente ne sei informato quando incassi.

    Chiederò al cassiere di esaminarlo, ma MLW afferma che si tratta di un tempo di consegna di 30 giorni, che ovviamente è andato oltre quello che stai dicendo.


    Martyn, so che il gruppo CWC include All Star Slots. Ho utilizzato Moneylinewallet come metodo di deposito. Dato che li ho usati come metodo di deposito, ho dovuto usarli anche come metodo di prelievo. Moneylinewallet ha ricevuto il mio prelievo dal 6 giugno. Quando parlo con l'assistenza mi diverto e non ricevo nemmeno risposta dall'assistenza tramite e-mail. Questo è molto deludente e insoddisfacente. Spero che altri non abbiano i miei stessi problemi. Spero che il tuo gruppo di casinò voglia prendere in considerazione altre opzioni poiché MLW sembra non essere preoccupato per il rappresentante del tuo gruppo. Vi auguro una buona giornata.

    2.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Martyn,
    I am looking for some assistance with my withdraw request at High Noon.  I was assured on two occasions that my request would be processed.  The original request was on July 24th.  That was declined due to some faxback issues I originally submitted to All Star but that has been taken care of. 

    The second time I was told it was a minor oversight on the cashier and they apologized and said it would be processed the next day.  Since then, I have cancelled my withdraw request to add or subtract from my original request but on every occasion before I performed a change, I contacted support to make sure it would not change anything.  I hadn't touched my account since Friday and I wanted to add some additional winnings to my account so before I did it, I asked support and again they assured me it's safe for me to cancel and resubmit .  I was assured by support that doing so will not affect the process at all.  Support promised me on Saturday the withdraw would be processed Monday morning and added all players are allowed to make changes to withdraw requests without affecting the original request date.  They told me I could cancel and request as many times as I want and it should not affect the processing time as long as it wasn't being done the same time the cashier is starting her process.  I'm starting to think changing the request does affect the process time. 

    I would like to add that support has been very nice to me over the last few days concerning my requests but today is the first time I was unable to get in touch with a support person.  Can you help to push this along?  Since it didn't go through today, I made another change.  I don't think I'll be making anymore deposits to the CWC casinos untill my withdraw is processed.  I do almost all of my playing with your casinos so I would be devastated if I am proven wrong about the good reputation CWC has. 

    I would also like to add that I think it's best for me not to touch a request at all once I make it.  Regardless, can you clarify how it affects the request?  The HN website does state it will not affect the process time.

    Thanks

    I forgot, my username is destruct33

    Martyn,
    Sto cercando assistenza con la mia richiesta di prelievo a mezzogiorno. Mi è stato assicurato in due occasioni che la mia richiesta sarebbe stata elaborata. La richiesta originale era del 24 luglio. La richiesta è stata rifiutata a causa di alcuni problemi di faxback che avevo originariamente inviato ad All Star, ma che sono stati risolti.

    La seconda volta mi è stato detto che si trattava di una piccola svista da parte del cassiere e si sono scusati e hanno detto che sarebbe stato elaborato il giorno successivo. Da allora, ho annullato la mia richiesta di prelievo per aggiungere o sottrarre dalla mia richiesta originale, ma in ogni occasione, prima di apportare una modifica, ho contattato l'assistenza per assicurarmi che non cambiasse nulla. Non toccavo il mio account da venerdì e volevo aggiungere alcune vincite aggiuntive al mio account, quindi prima di farlo ho chiesto supporto e ancora una volta mi hanno assicurato che era sicuro per me annullare e inviare nuovamente la somma. Il supporto mi ha assicurato che ciò non influirà affatto sul processo. Il supporto mi ha promesso sabato che il ritiro sarebbe stato elaborato lunedì mattina e ha aggiunto che tutti i giocatori possono apportare modifiche alle richieste di ritiro senza influire sulla data della richiesta originale. Mi hanno detto che potevo annullare e richiedere tutte le volte che volevo e che ciò non avrebbe dovuto influire sui tempi di elaborazione purché non venisse eseguito nello stesso momento in cui il cassiere inizia il processo. Sto iniziando a pensare che la modifica della richiesta influisca sul tempo del processo.

    Vorrei aggiungere che il supporto è stato molto gentile con me negli ultimi giorni riguardo alle mie richieste, ma oggi è la prima volta che non riesco a contattare una persona di supporto. Puoi aiutarmi a portare avanti tutto questo? Dato che oggi non è andata a buon fine, ho apportato un'altra modifica. Non credo che effettuerò più depositi nei casinò CWC finché il mio prelievo non sarà elaborato. Gioco quasi sempre con i vostri casinò, quindi sarei devastato se mi sbagliassi riguardo alla buona reputazione di cui gode CWC.

    Vorrei anche aggiungere che penso sia meglio per me non toccare affatto una richiesta una volta fatta. In ogni caso, puoi chiarire come influisce sulla richiesta? Il sito Web di HN afferma che non influirà sul tempo del processo.

    Grazie

    Dimenticavo, il mio nome utente è destruct33

  • Originale English Traduzione Italiano

    u need to stick with it m8 and stop canceling withdraws, i know it is hard to stop yourself from reversing a withdraw but, be strong, why did u make the withdraw request in the first place if you knew you would cancel them hehe,

    be strong, i am sure you will get the new withdraw gl keep us posted

    LuckyRJ

    devi restare fedele a m8 e smettere di annullare i prelievi, so che è difficile impedirti di annullare un prelievo ma, sii forte, perché hai fatto la richiesta di prelievo se sapevi che li avresti annullati ehe,

    sii forte, sono sicuro che riceverai il nuovo ritiro gl tienici aggiornati

    Fortunato RJ

  • Originale English Traduzione Italiano

    I know LuckyRJ, I making changes to add winnings.  Eh....lesson learned for me, I need to leave it alone.  I don't blame HN completely, I'm just annoyed that support tells me it's ok but it seems like it does affect the process time.  I'll take alot of the blame since I should know better then to cancel and resubmit requests but I also expect what I'm told by support to be correct.  Today was the first time I couldn't get in touch with support.  I've been able to every time in the past regardless of the time of day.  Hopefully, this is just stupidity on my part. 

    Conosco LuckyRJ, sto apportando modifiche per aggiungere vincite. Eh... lezione appresa per me, devo lasciarlo stare. Non biasimo completamente HN, sono solo infastidito dal fatto che il supporto mi dica che è ok ma sembra che influisca sul tempo del processo. Mi prenderò gran parte della colpa poiché dovrei saperlo meglio quindi annullare e inviare nuovamente le richieste, ma mi aspetto anche che ciò che mi viene detto dall'assistenza sia corretto. Oggi è stata la prima volta che non sono riuscito a contattare l'assistenza. Sono stato in grado di farlo ogni volta in passato, indipendentemente dall'ora del giorno. Spero che questa sia solo stupidità da parte mia.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I've started depositing at Club World. 

    3 deposits today with zippo playthrough. 

    I wanted to stay and be loyal but they have no loyalty program and offer no free chips so I'm back on my search of a new casino to be loyal.

    Ho iniziato a depositare su Club World.

    3 depositi oggi con il gioco zippo.

    Volevo restare ed essere fedele, ma non hanno un programma fedeltà e non offrono fiches gratuite, quindi sono tornato alla ricerca di un nuovo casinò per essere fedele.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Destro33, thanks for getting in touch.

    It seems, without knowing the specifics here that the number of reversals that were made affected the day in which the withdrawal was processed, the processing time will be the same still, just the start day would change.

    I saw 9 cancelled withdrawals over 3 or 4 days, this will delay when a payment is processed, but not the time it takes for the withdrawal will be processed.

    I see it's pending now so you should be seeing it pretty soon, just be patient.

    Ciao Destro33, grazie per averci contattato.

    Sembra, senza conoscere i dettagli qui, che il numero di storni effettuati ha interessato il giorno in cui è stato elaborato il prelievo, il tempo di elaborazione sarà comunque lo stesso, cambierebbe solo il giorno di inizio.

    Ho visto 9 prelievi annullati in 3 o 4 giorni, questo ritarderà l' elaborazione di un pagamento, ma non il tempo necessario per l'elaborazione del prelievo.

    Vedo che è in sospeso ora, quindi dovresti vederlo molto presto, sii paziente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks and i'll be patient and see what happens.

    Grazie e avrò pazienza e vedrò cosa succede.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Martyn, I've always been able to come to LCB-Direct Casino Support Section and get any troubles/complaints/questions answered here better than anywhere else, so.....
    I ask you first, if you would please read this link about a withdrawel, issues I'm having w/Mypaylinq (from a withdrawel from Manhattan Slots)
      https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casino-banking/my-paylinq/?topicseen

    What I am wanting to know is there anyway to have this money put back into my Manhattan Slots account (if you know?)  and then could I make a deposit of my own money to equal the $350 min deposit to have this put into my checking account from Manhattan? Any advise you can offer would be much appreciated...I know it's not Manhattan's doing=)

    Ciao Martyn, sono sempre riuscito a venire alla sezione di supporto del casinò LCB-Direct e ricevere risposta a qualsiasi problema/reclamo/domanda qui meglio che altrove, quindi.....
    Ti chiedo innanzitutto, se vuoi leggere questo link su un ritiro, i problemi che sto riscontrando con Mypaylinq (da un prelievo da Manhattan Slots)
    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casino-banking/my-paylinq/?topicseen

    Quello che voglio sapere è comunque che questi soldi possano essere rimessi sul mio conto Manhattan Slots (se lo sai?) e poi potrei effettuare un deposito con i miei soldi per eguagliare il deposito minimo di $ 350 per inserirli nel mio assegno conto da Manhattan? Qualsiasi consiglio tu possa offrire sarebbe molto apprezzato... so che non è opera di Manhattan =)

    2.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi dixiesace, I am sorry that you are having a bad time of it we know MyPayLinQ can take an age to withdraw through, however they are great means for depositing for US players.

    Usually our support staff will recommend another method to get your funds out as we are aware that the delay can be big from withdrawing to receiving your cash.

    The only thing that I can suggest you do is to contact MPL and request to send the funds back. I am unsure if this is possible but it would be worth a try. As it's out of our hands now, we have no influence over this unfortunately.

    If you are successful, contact our CS team and we can sort out a way for you to receive your funds quicker.

    Regards,

    Ciao dixiesace, mi dispiace che tu stia passando un brutto momento, sappiamo che MyPayLinQ può impiegare un tempo per prelevare, tuttavia sono ottimi mezzi per depositare per i giocatori statunitensi.

    Di solito il nostro staff di supporto ti consiglierà un altro metodo per prelevare i tuoi fondi poiché siamo consapevoli che il ritardo può essere notevole dal prelievo alla ricezione del denaro.

    L'unica cosa che posso suggerirti di fare è contattare MPL e richiedere il rimborso dei fondi. Non sono sicuro che ciò sia possibile, ma varrebbe la pena provarlo. Dato che ora la cosa non è più nelle nostre possibilità, purtroppo non abbiamo alcuna influenza su questo.

    Se hai successo, contatta il nostro team CS e possiamo trovare un modo per farti ricevere i tuoi fondi più rapidamente.

    Saluti,

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Martyn, thank you for your quick response and yes I have contacted MypaylinQ and they were professional, and told me I deposit  funds back into Manhattan, so I have done that, it was $330, the max I can deposit is $250 (using my paylinq) and can only deposit 1 time a day (using mypaylinq), so I will have to wait til morning to do another deposit to get all my funds out, then I have made a $25 deposit of my own money to Manhattan, SO...once I get all my money out of mypaylinQ back to Manhattan, I will then request an ACH because I will have the required $350 request to to do that...whew...what a lot of hoops to jump.....I am very greatful, it was on a freechip, BUT, regardless freechip or my own money...just beware folks, to please read full terms before you sign up or use services such as these, miaybe save one of ya'll from a headache..... wink 

    Ciao Martyn, grazie per la tua rapida risposta e sì, ho contattato MypaylinQ e sono stati professionali e mi hanno detto che depositavo fondi a Manhattan, quindi l'ho fatto, erano $ 330, il massimo che posso depositare è $ 250 (usando il mio paylinq) e posso depositare solo 1 volta al giorno (usando mypaylinq), quindi dovrò aspettare fino al mattino per fare un altro deposito per prelevare tutti i miei fondi, quindi avrò effettuato un deposito di $ 25 dei miei soldi a Manhattan, SO. ..una volta che avrò recuperato tutti i miei soldi da mypaylinQ a Manhattan, richiederò un ACH perché avrò la richiesta di $ 350 richiesta per farlo... wow... quanti ostacoli da saltare... ..Sono molto grato, era su un chip gratuito, MA, indipendentemente dal chip gratuito o dai miei soldi... fate attenzione gente, per favore leggete i termini completi prima di iscrivervi o utilizzare servizi come questi, forse salvate uno di voi verrà dal mal di testa..... wink

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Martyn,

    I'm a U.S. player and I'm having a hard time figuring out how to withdraw the money I've won from the free bonus money I was given as a new player. Any advice would be appreciated. I've pasted a copy of the email I sent to the cashier for a better explanation.

    Hello,

    I'm trying to cash out my bonuses with both Clubworldcasinos.com and Highnooncasino.com. The problem is that you have to have a minimum of $350 to use ACH or courier check. I have $250 bonus money in clubworld and $300 in Highnooncasino. MyPaylinq and the other wallet service that are available to US players seems to be a huge pain to get your money from (I won't go into great detail) and I've seen nothing but bad review's about them. I just don't feel comfortable using those services and I don't see why I should have to pay a service to get my money from your casino's....I didn't charge you to accept my credit card when I deposited money did I? I've withdrawn money from other gambling sites VIA ACH with no problem for under $350 and I don't understand why I cannot do it here? I'm willing to pay whatever fee it costs you to do so. Or can you combine the money from both casino's to equal $550 and ACH or send a check that way? I gotta tell you, the verification process itself was a huge pain to begin with and this is just adding to my frustration. The only reason I even tried out your casino's was because I seen a few good reviews about your customer service (which they are there and very friendly) but to me, designing a cashout system to make it almost impossible to claim your winnings from a bonus given to you, just seems a bit less than upfront to me. I've been holding off on writing my review of your casino's to see if everything turns out for the best...but I gotta tell you, my patience is wearing thin. Further more, even if I wanted to deposit more cash into your casino, I can't because I'm worried it will get mixed up with the bonus money I've won. I'm sure there is a way you can make an exception this one time to please a new (and possibly loyal) customer. PLEASE HELP!

    Thank you for your time.

    Ciao Martyn,

    Sono un giocatore statunitense e ho difficoltà a capire come prelevare i soldi che ho vinto dal bonus in denaro gratuito che mi è stato dato come nuovo giocatore. Tutto il consiglio sarebbe apprezzato. Ho incollato una copia dell'e-mail che ho inviato alla cassa per una migliore spiegazione.

    Ciao,

    Sto cercando di incassare i miei bonus sia con Clubworldcasinos.com che con Highnooncasino.com. Il problema è che devi avere un minimo di $ 350 per utilizzare ACH o l'assegno tramite corriere. Ho $ 250 di bonus in Clubworld e $ 300 in Highnooncasino. MyPaylinq e gli altri servizi di portafoglio disponibili per i giocatori statunitensi sembrano essere un'enorme seccatura da cui ottenere i tuoi soldi (non entrerò nei dettagli) e non ho visto altro che recensioni negative su di loro. Semplicemente non mi sento a mio agio nell'usare questi servizi e non vedo perché dovrei pagare un servizio per ricevere i miei soldi dal vostro casinò... Non vi ho fatto pagare per accettare la mia carta di credito quando ho depositato soldi l'ho fatto? Ho prelevato denaro da altri siti di gioco d'azzardo VIA ACH senza problemi per meno di $ 350 e non capisco perché non posso farlo qui? Sono disposto a pagare qualunque compenso ti costi per farlo. Oppure puoi combinare i soldi di entrambi i casinò per ottenere $ 550 e ACH o inviare un assegno in questo modo? Devo dirtelo, il processo di verifica in sé è stato molto complicato fin dall'inizio e questo non fa altro che aumentare la mia frustrazione. L'unico motivo per cui ho provato il vostro casinò è stato perché ho visto alcune recensioni positive sul vostro servizio clienti (che sono presenti e molto cordiali), ma per me, progettare un sistema di prelievo per rendere quasi impossibile richiedere le vostre vincite da un bonus dato a te, mi sembra solo un po' meno che sincero. Ho aspettato a scrivere la mia recensione del vostro casinò per vedere se tutto andava per il meglio... ma devo dirvelo, la mia pazienza si sta esaurendo. Inoltre, anche se volessi depositare più contanti nel tuo casinò, non potrei perché ho paura che si confondano con i soldi bonus che ho vinto. Sono sicuro che esiste un modo per fare un'eccezione questa volta per accontentare un nuovo (e possibilmente fedele) cliente. PER FAVORE AIUTO!

    Grazie per il tuo tempo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Martyn,

    I'm a U.S. player and I'm having a hard time figuring out how to withdraw the money I've won from the free bonus money I was given as a new player. Any advice would be appreciated. I've pasted a copy of the email I sent to the cashier for a better explanation.

    Hello,

    I'm trying to cash out my bonuses with both Clubworldcasinos.com and Highnooncasino.com. The problem is that you have to have a minimum of $350 to use ACH or courier check. I have $250 bonus money in clubworld and $300 in Highnooncasino. MyPaylinq and the other wallet service that are available to US players seems to be a huge pain to get your money from (I won't go into great detail) and I've seen nothing but bad review's about them. I just don't feel comfortable using those services and I don't see why I should have to pay a service to get my money from your casino's....I didn't charge you to accept my credit card when I deposited money did I? I've withdrawn money from other gambling sites VIA ACH with no problem for under $350 and I don't understand why I cannot do it here? I'm willing to pay whatever fee it costs you to do so. Or can you combine the money from both casino's to equal $550 and ACH or send a check that way? I gotta tell you, the verification process itself was a huge pain to begin with and this is just adding to my frustration. The only reason I even tried out your casino's was because I seen a few good reviews about your customer service (which they are there and very friendly) but to me, designing a cashout system to make it almost impossible to claim your winnings from a bonus given to you, just seems a bit less than upfront to me. I've been holding off on writing my review of your casino's to see if everything turns out for the best...but I gotta tell you, my patience is wearing thin. Further more, even if I wanted to deposit more cash into your casino, I can't because I'm worried it will get mixed up with the bonus money I've won. I'm sure there is a way you can make an exception this one time to please a new (and possibly loyal) customer. PLEASE HELP!

    Thank you for your time.

    Ciao Martyn,

    Sono un giocatore statunitense e ho difficoltà a capire come prelevare i soldi che ho vinto dal denaro bonus gratuito che mi è stato dato come nuovo giocatore. Tutto il consiglio sarebbe apprezzato. Ho incollato una copia dell'e-mail che ho inviato alla cassa per una migliore spiegazione.

    Ciao,

    Sto cercando di incassare i miei bonus sia con Clubworldcasinos.com che con Highnooncasino.com. Il problema è che devi avere un minimo di $ 350 per utilizzare ACH o l'assegno tramite corriere. Ho $ 250 di bonus in Clubworld e $ 300 in Highnooncasino. MyPaylinq e gli altri servizi di portafoglio disponibili per i giocatori statunitensi sembrano essere un'enorme seccatura da cui ottenere i tuoi soldi (non entrerò nei dettagli) e non ho visto altro che recensioni negative su di loro. Semplicemente non mi sento a mio agio nell'usare questi servizi e non vedo perché dovrei pagare un servizio per ricevere i miei soldi dal vostro casinò... Non vi ho fatto pagare per accettare la mia carta di credito quando ho depositato soldi l'ho fatto? Ho prelevato denaro da altri siti di gioco d'azzardo VIA ACH senza problemi per meno di $ 350 e non capisco perché non posso farlo qui? Sono disposto a pagare qualunque compenso ti costi per farlo. Oppure puoi combinare i soldi di entrambi i casinò per ottenere $ 550 e ACH o inviare un assegno in questo modo? Devo dirtelo, il processo di verifica in sé è stato molto complicato fin dall'inizio e questo non fa altro che aumentare la mia frustrazione. L'unico motivo per cui ho provato il vostro casinò è stato perché ho visto alcune recensioni positive sul vostro servizio clienti (che sono presenti e molto cordiali), ma per me, progettare un sistema di prelievo per rendere quasi impossibile richiedere le vostre vincite da un bonus dato a te, mi sembra solo un po' meno che sincero. Ho aspettato a scrivere la mia recensione del vostro casinò per vedere se tutto andava per il meglio... ma devo dirvelo, la mia pazienza si sta esaurendo. Inoltre, anche se volessi depositare più contanti nel tuo casinò, non potrei perché ho paura che si confondano con i soldi bonus che ho vinto. Sono sicuro che esiste un modo per fare un'eccezione questa volta per accontentare un nuovo (e possibilmente fedele) cliente. PER FAVORE AIUTO!

    Grazie per il tuo tempo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello All, I may of posted this in wrong forum, but because it was "tied" to my post to Martyn...I wanted to update and show my final outcome with my withdrawel from Manhattan:  AND, THANK YOU MANHATTAN FOR MAKING THIS ALL TURN OUT RIGHT, IT WAS SURE A PROCESS THOUGH.   

    cashier@manhattanslots.com to lillysmimi
    show details 7:40 AM (1 hour ago)

    If you deposit the $350 and request the withdrawal via ACH we will take care of the rest, the ACH fee's are $35 but you will not need to deposit any more funds.
    Regards
    Stephen
    Cashier


    Date: 8/12/2011 8:16:40 PM

    Hello - I logged into Manhattan Slots this evening to check my pending withdrawel to see that it has once again been denied. I had not received any notificiation/emails from Manhattan as to why it was declined, so I called Support, I was told it was declined because I had requested withdrawel to MyPaylinQ (only reason signed up to use them was because my winnings didn't meet the $350 requirements for ach) He said Manhattan payed for those service charges, and then I reversed it and requested thru an ACH and that it wasn't "fair" for Manhattan to pay for those ach fees as well. I told support staff I have NO problem paying the ach fees. MypaylinQ was only going to let me withdrawel 60 of my winnings and I don't agree with that, I feel for as long as this process has taken, for ALL the documentation and steps I have taken to get this approved, I should be able to get My winnings at one time. I put the money back to Manhattan and then deposit $25 of my own money to make the min $350 then request the ach withdrawel, that is what i did.....Please let me know how much the ach fees will be, and I will pay them...and YEP...once again I will have to make a deposit just to cover those fees, because if its taken out of my winnings, then ONCE again, I will fall below the min. ach withdrawel requirements.

    Ciao a tutti, potrei aver postato questo post nel forum sbagliato, ma poiché era "legato" al mio post per Martyn... volevo aggiornare e mostrare il mio risultato finale con il mio ritiro da Manhattan: E GRAZIE MANHATTAN PER AVER FATTO QUESTO TUTTO È ANDATO BENE, PERÒ È STATO SICURO UN PROCESSO.

    cashier@manhattanslots.com a lillysmimi
    mostra dettagli 7:40 (1 ora fa)

    Se depositi $ 350 e richiedi il prelievo tramite ACH, ci occuperemo del resto, la commissione ACH è di $ 35 ma non dovrai depositare altri fondi.
    Saluti
    Stefano
    Cassiere


    Data: 12/08/2011 20:16:40

    Salve, stasera ho effettuato l'accesso a Manhattan Slots per controllare il mio prelievo in sospeso e vedere se è stato nuovamente rifiutato. Non ho ricevuto alcuna notifica/e-mail da Manhattan sul motivo per cui è stato rifiutato, quindi ho chiamato l'assistenza, mi è stato detto che era stato rifiutato perché avevo richiesto il prelievo su MyPaylinQ (l'unico motivo per cui mi sono iscritto per utilizzarli era perché le mie vincite non erano state ricevute soddisfare i requisiti di $ 350 per ach) Ha detto che Manhattan ha pagato per quelle spese di servizio, quindi ho annullato la cosa e ho richiesto tramite un ACH e che non era "giusto" per Manhattan pagare anche quelle spese per ach. Ho detto al personale di supporto che NON ho problemi a pagare le tariffe. MypaylinQ mi avrebbe permesso di ritirare solo 60 delle mie vincite e non sono d'accordo, sento che per tutto il tempo impiegato da questo processo, per TUTTA la documentazione e i passaggi che ho intrapreso per ottenere l'approvazione, dovrei essere in grado per ottenere le mie vincite in una sola volta. Rimetto i soldi a Manhattan e poi deposito $ 25 dei miei soldi per ottenere un minimo di $ 350, quindi richiedo il prelievo di ogni, questo è quello che ho fatto..... Per favore, fatemi sapere a quanto ammonteranno le commissioni, e io li pagherò...e SÌ...ancora una volta dovrò effettuare un deposito solo per coprire quelle commissioni, perché se venisse detratto dalle mie vincite, ancora UNA VOLTA, scenderò al di sotto del limite minimo. tutti i requisiti di prelievo.

    2.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there, can I get your username please for both casinos?

    On the comment about charging us for accepting your credit card, this is unrelated, afterall we pay fee's for you using that credit card, we just dont cover the fee's involved in the cashout process.

    Wherever you use your credit card, that vendor is paying a fee on the transaction.

    Once I get your usernames i will follow this up and see what can be done.

    Regards,

    Martyn



    Hi Martyn,

    I'm a U.S. player and I'm having a hard time figuring out how to withdraw the money I've won from the free bonus money I was given as a new player. Any advice would be appreciated. I've pasted a copy of the email I sent to the cashier for a better explanation.

    Hello,

    I'm trying to cash out my bonuses with both Clubworldcasinos.com and Highnooncasino.com. The problem is that you have to have a minimum of $350 to use ACH or courier check. I have $250 bonus money in clubworld and $300 in Highnooncasino. MyPaylinq and the other wallet service that are available to US players seems to be a huge pain to get your money from (I won't go into great detail) and I've seen nothing but bad review's about them. I just don't feel comfortable using those services and I don't see why I should have to pay a service to get my money from your casino's....I didn't charge you to accept my credit card when I deposited money did I? I've withdrawn money from other gambling sites VIA ACH with no problem for under $350 and I don't understand why I cannot do it here? I'm willing to pay whatever fee it costs you to do so. Or can you combine the money from both casino's to equal $550 and ACH or send a check that way? I gotta tell you, the verification process itself was a huge pain to begin with and this is just adding to my frustration. The only reason I even tried out your casino's was because I seen a few good reviews about your customer service (which they are there and very friendly) but to me, designing a cashout system to make it almost impossible to claim your winnings from a bonus given to you, just seems a bit less than upfront to me. I've been holding off on writing my review of your casino's to see if everything turns out for the best...but I gotta tell you, my patience is wearing thin. Further more, even if I wanted to deposit more cash into your casino, I can't because I'm worried it will get mixed up with the bonus money I've won. I'm sure there is a way you can make an exception this one time to please a new (and possibly loyal) customer. PLEASE HELP!

    Thank you for your time.

    Salve, posso avere il vostro nome utente per entrambi i casinò, per favore?

    Per quanto riguarda il commento sull'addebito per l'accettazione della tua carta di credito, questo non è correlato, dopo tutto paghiamo la commissione per te utilizzando quella carta di credito, semplicemente non copriamo la commissione coinvolta nel processo di prelievo.

    Ovunque utilizzi la tua carta di credito, il venditore paga una commissione sulla transazione.

    Una volta che avrò i vostri nomi utente seguirò la cosa e vedrò cosa si può fare.

    Saluti,

    Martyn



    Ciao Martyn,

    Sono un giocatore statunitense e ho difficoltà a capire come prelevare i soldi che ho vinto dal bonus in denaro gratuito che mi è stato dato come nuovo giocatore. Tutto il consiglio sarebbe apprezzato. Ho incollato una copia dell'e-mail che ho inviato alla cassa per una migliore spiegazione.

    Ciao,

    Sto cercando di incassare i miei bonus sia con Clubworldcasinos.com che con Highnooncasino.com. Il problema è che devi avere un minimo di $ 350 per utilizzare ACH o l'assegno tramite corriere. Ho $ 250 di bonus in Clubworld e $ 300 in Highnooncasino. MyPaylinq e gli altri servizi di portafoglio disponibili per i giocatori statunitensi sembrano essere un'enorme seccatura da cui ottenere i tuoi soldi (non entrerò nei dettagli) e non ho visto altro che recensioni negative su di loro. Semplicemente non mi sento a mio agio nell'usare questi servizi e non vedo perché dovrei pagare un servizio per ricevere i miei soldi dal vostro casinò... Non vi ho fatto pagare per accettare la mia carta di credito quando ho depositato soldi l'ho fatto? Ho prelevato denaro da altri siti di gioco d'azzardo VIA ACH senza problemi per meno di $ 350 e non capisco perché non posso farlo qui? Sono disposto a pagare qualunque compenso ti costi per farlo. Oppure puoi combinare i soldi di entrambi i casinò per ottenere $ 550 e ACH o inviare un assegno in questo modo? Devo dirtelo, il processo di verifica in sé è stato molto complicato fin dall'inizio e questo non fa altro che aumentare la mia frustrazione. L'unico motivo per cui ho provato il vostro casinò è stato perché ho visto alcune recensioni positive sul vostro servizio clienti (che sono presenti e molto cordiali), ma per me, progettare un sistema di prelievo per rendere quasi impossibile richiedere le vostre vincite da un bonus dato a te, mi sembra solo un po' meno che sincero. Ho aspettato a scrivere la mia recensione del vostro casinò per vedere se tutto andava per il meglio... ma devo dirvelo, la mia pazienza si sta esaurendo. Inoltre, anche se volessi depositare più contanti nel tuo casinò, non potrei perché ho paura che si confondano con i soldi bonus che ho vinto. Sono sicuro che esiste un modo per fare un'eccezione questa volta per accontentare un nuovo (e possibilmente fedele) cliente. PER FAVORE AIUTO!

    Grazie per il tuo tempo.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you Martyn. My user name is Doeboy1023. I'm not trying to be nasty in anyway, just seems that they make it VERY easy to deposit money, but when it comes time to get it out, I get stopped at every turn. Thanks for your assistance, I'm certain that you'll do everything you can as I've seen you help others on here.

    Grazie Martyn. Il mio nome utente è Doeboy1023. Non sto cercando di essere cattivo in ogni caso, sembra solo che rendano MOLTO facile depositare denaro, ma quando arriva il momento di tirarlo fuori, vengo fermato ad ogni turno. Grazie per il tuo aiuto, sono certo che farai tutto il possibile perché ti ho visto aiutare gli altri qui.

  • Originale English Traduzione Italiano

    One more question Martyn. If I just withdraw the amounts of 300 and 250 to mypaylinq, can I just deposit them right back into clubworld and request an ACH or am I going to run into more problems?

    Un'altra domanda, Martyn. Se ritiro semplicemente gli importi di 300 e 250 su mypaylinq, posso semplicemente depositarli nuovamente su clubworld e richiedere un ACH o incorrerò in ulteriori problemi?

  • Originale English Traduzione Italiano

    this topic was temporarily lost. We managed to retrieve it , so its all good now.

    Sorry if this caused you any inconvenience .

    Zuga

    questo argomento è stato temporaneamente perso. Siamo riusciti a recuperarlo, quindi ora va tutto bene.

    Ci scusiamo se questo ti ha causato qualche inconveniente.

    Zuga

  • Originale English Traduzione Italiano

    I think this has been sorted since I lost the thread. If not, please let me know and I'll follow up.

    Cheers.

    Penso che questo sia stato risolto da quando ho perso il filo. In caso contrario, fatemelo sapere e vi ricontatterò.

    Saluti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi CWC-Martyn, Welcome aboard! Just 2 quick question's please about my account @ Aladdins Gold Casino U/N# ImGunnaWin....I have been a depositor (never cashed out!) since 27th May 2009 and went to L/H a few weeks ago when it was my Birthday to see if I could get any free Chips?? Was told not at this time?but offered another deposit bonus? Any chance of a free chip after all my deposits Martyn? I've been an honorable player without redeeming what I shouldnt and depositing cause I luv ur casinos! Im also a long time depositing member (Never cashed out!) @ Club World Casino U/N# NearlyBroke but didn't bother to ask for my Birthday after Aladdins answer? TYVM ;0

    Ciao CWC-Martyn, benvenuto a bordo! Solo 2 domande veloci per favore sul mio conto @ Aladdins Gold Casino U/N# ImGunnaWin....Sono stato un depositante (mai incassato!) dal 27 maggio 2009 e sono andato a L/H qualche settimana fa quando era il mio Compleanno per vedere se potevo ricevere delle fiches gratuite?? Non ti è stato detto in questo momento? ma ti è stato offerto un altro bonus sul deposito? C'è qualche possibilità di ricevere un chip gratis dopo tutti i miei depositi Martyn? Sono stato un giocatore onorevole senza riscattare ciò che non avrei dovuto e depositando perché adoro i vostri casinò! Sono anche un membro che deposita da molto tempo (mai incassato!) @ Club World Casino U/N# Quasi al verde ma non ti sei preso la briga di chiedere il mio compleanno dopo la risposta di Aladino? TYVM ;0

    1.6/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I wouldn't hold your breath, Tazzie.

    I made several deposits at Club World in a 2 week period, trying to find a new casino to be loyal since the English Harbour group closed.

    I asked if Club World ever offered a free chip to depositors and not only was I told NO but "It's your choice to play at our casino" which translates too... Take your business elsewhere, which I have.

    Non trattenerei il fiato, Tazzie.

    Ho effettuato diversi depositi su Club World in un periodo di 2 settimane, cercando di trovare un nuovo casinò a cui essere fedele da quando il gruppo English Harbour ha chiuso.

    Ho chiesto se Club World ha mai offerto un chip gratuito ai depositanti e non solo mi è stato detto NO ma "È una tua scelta giocare nel nostro casinò" che si traduce anche... Porta la tua attività altrove, cosa che ho fatto.

    2.7/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I recently asked the cashier at high noon if I qualified for any free chips at any of the casinos since I have accounts with just about all of them. Not sure how they figure things out but I got a free $20 chip at one of them and a few days prior got an email informing me of a free chip at another that was equal to the last deposit I made there.

    Recentemente ho chiesto al cassiere a mezzogiorno se mi qualificavo per qualche fiches gratuita in uno qualsiasi dei casinò poiché ho conti con quasi tutti loro. Non sono sicuro di come risolvano le cose, ma ho ricevuto un chip gratuito da $ 20 presso uno di loro e pochi giorni prima ho ricevuto un'e-mail che mi informava di un chip gratuito presso un altro che era uguale all'ultimo deposito che ho effettuato lì.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hi. i just downloaded aladins gold casino and entered lcasinobonuses.com for free $50 chip but keeps getting denied. is this the wrong code?

    CIAO. Ho appena scaricato Aladins Gold Casino e sono entrato in lcasinobonuses.com per ricevere un chip gratuito da $ 50, ma continua a ricevere un rifiuto. è questo il codice sbagliato?

  • Originale English Traduzione Italiano

    karla,did you try all capital letters?

    Karla, hai provato con tutte le maiuscole?

  • Originale English Traduzione Italiano

    yes i tried that too.

    sì, ho provato anche quello.

  • Originale English Traduzione Italiano

    they said even though i downloaded it through this site it hasnt shown up through this affiliate. grrr

    hanno detto che anche se l'ho scaricato tramite questo sito non è stato visualizzato tramite questo affiliato. grrr

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi karla,

    please private message me your user name, and also which link did you use to register.

    Zuga

    Ciao Karla,

    per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente e anche quale link hai usato per registrarti.

    Zuga

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just made 2 more deposits at Club World and lost it within 5 minutes.  Not looking for a big payout but a teeny bit of playtime would be nice. 
    Asked support (Roy) if I could have a free chip and he refused.  Not the nicest or most helpful support person I've spoken too. 

    Ho appena effettuato altri 2 depositi su Club World e li ho persi in 5 minuti. Non sto cercando una grossa vincita, ma un po' di tempo per giocare sarebbe carino.
    Ho chiesto al supporto (Roy) se potevo avere un chip gratuito e lui ha rifiutato. Non è la persona di supporto più gentile o disponibile con cui ho parlato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just made 2 more deposits at Club World and lost it within 5 minutes.  Not looking for a big payout but a teeny bit of playtime would be nice. 
    Asked support (Roy) if I could have a free chip and he refused.  Not the nicest or most helpful support person I've spoken too. 


    sorry to hear this, and i know how you feel, im like this on jackpot party and go wild, when i deposit and lose instantly, jackpot party is very stingy to say the least when it comes to bonuses and go wild is too, there deposit bonuses i find a joke lol, for example, deposit £20 and get 10% thats £2 and 10 or 15 free spins, so the only reason they have it soo low is so that if u r lucky u have to wager then, where as if u didnt take the tiny bonus u wouldnt need to wager, so i dont take the tiny bonuses at go wild for this reason, because they do it so they get your winnings from you tongue

    and im sorry you didnt win gabby, but gl for next time you deposit smiley

    LuckyRJ

    Ho appena effettuato altri 2 depositi su Club World e li ho persi in 5 minuti. Non sto cercando una grossa vincita, ma un po' di tempo per giocare sarebbe carino.
    Ho chiesto al supporto (Roy) se potevo avere un chip gratuito e lui ha rifiutato. Non è la persona di supporto più gentile o disponibile con cui ho parlato.


    mi dispiace sentire questo, e so come ti senti, sono così al Jackpot Party e impazzisco, quando deposito e perdo subito, il Jackpot Party è molto avaro per non dire altro quando si tratta di bonus e anche impazzisco, ecco bonus di deposito trovo uno scherzo lol, ad esempio, deposita £ 20 e ottieni il 10% cioè £ 2 e 10 o 15 giri gratuiti, quindi l'unico motivo per cui hanno un valore così basso è che se sei fortunato devi scommettere allora, dove come se non prendessi il piccolo bonus che non avresti bisogno di scommettere, quindi non prendo i piccoli bonus a Go Wild per questo motivo, perché lo fanno in modo da ottenere le tue vincite da te tongue

    e mi dispiace che tu non abbia vinto Gabby, ma ti auguro la prossima volta che depositi smiley

    Fortunato RJ

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just made 2 more deposits at Club World and lost it within 5 minutes.  Not looking for a big payout but a teeny bit of playtime would be nice. 
    Asked support (Roy) if I could have a free chip and he refused.  Not the nicest or most helpful support person I've spoken too. 


    IMHO, CWC group has the tighest slots of all RTG. They were like this back in 2005 under different ownership as well. I may deposit with them once a season. Its the same with this group. IMHO Grande Vegas is the fairest. But to each is own

    Ho appena effettuato altri 2 depositi su Club World e li ho persi in 5 minuti. Non sto cercando una grossa vincita, ma un po' di tempo per giocare sarebbe carino.
    Ho chiesto al supporto (Roy) se potevo avere un chip gratuito e lui ha rifiutato. Non è la persona di supporto più gentile o disponibile con cui ho parlato.


    IMHO, il gruppo CWC ha gli slot più ristretti di tutti gli RTG. Erano così anche nel 2005 sotto proprietà diverse. Posso depositare con loro una volta a stagione. È lo stesso con questo gruppo. IMHO Grande Vegas è la più bella. Ma a ciascuno è proprio

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    dear Martyn,

    on the left of this page is says: casino cashback offers. when you click tab, it shows different casinos with percent of cashback and how often. on this page both aladdins gold and lucky red casino are listed for 25% cashback monthly.  at lucky red, one rep said yes this bonus can be claimed at the end of the month and another rep said no.  WHICH ONE IS IT? If they are not  claimable, why are they listed on this page. this is not inreference to the exclusive $75 cashback.  other cashback other. my useranme for both is p0kahontis. please help.  now today i am being told a day before the week ends, i can't claim monthly cashback that is advertised on this web site. 

    I deposited 68.75, thinking i could claim 25% at aladdins gold. my username there is p0kahontis.

    i deposited 78 at lucky red thinking i could claim 25% there. same username. 

    Today i am being told it is being changed from monthly to weekly cashback starting today.  if that is the case, then, last week ended last night. so can i claim cash back for aladins gold casino for last week which i deposited $22.75.  AND i deposited $15 at lucky red.

    martyn please help

    michelle

    caro Martyn,

    a sinistra di questa pagina c'è scritto: offerte di cashback del casinò. quando fai clic sulla scheda, vengono visualizzati diversi casinò con la percentuale di cashback e la frequenza con cui. in questa pagina sia Aladdins Gold che Lucky Red Casino sono elencati per il 25% di cashback mensile. al Lucky Red, un rappresentante ha detto di sì, questo bonus può essere richiesto alla fine del mese e un altro rappresentante ha detto di no. QUAL É? Se non sono rivendicabili, perché sono elencati in questa pagina? questo non si riferisce all'esclusivo cashback di $ 75. altro cashback altro. il mio nome utente per entrambi è p0kahontis. per favore aiuto. ora oggi mi è stato detto un giorno prima della fine della settimana, non posso richiedere il rimborso mensile pubblicizzato su questo sito web.

    Ho depositato 68,75, pensando di poter richiedere il 25% su Aladdins Gold. il mio nome utente è p0kahontis.

    ne ho depositati 78 su Lucky Red pensando di poter rivendicare il 25% lì. stesso nome utente.

    Oggi mi è stato detto che il cashback verrà cambiato da mensile a settimanale a partire da oggi. se è così, allora la settimana scorsa si è conclusa ieri sera. quindi posso richiedere un rimborso per il casinò Aladins Gold per la scorsa settimana che ho depositato $ 22,75. E ho depositato $ 15 su Lucky Red.

    Martyn, per favore aiutami

    Michelle

    1.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    HI Michelle, I understand what you are saying here but as I understand it the cashback offers are run on selected periods of the month and is either detailed on the promotions page of the specific casino or emailed to players, or both.

    What you should always do is question the cashback offers you see online with the casino itself. Offers are run from time to time but they generally have an expiry date on them and sometimes the sites are not updated. As you may well know, we do not run this site nor do we edit it, so we cannot be responsible for what is said in terms of the cashback offers.

    I will need to look into who told you that the cashback offers were available so that I can check the chat transcripts and investigate further. Obviously you seem to have been told two different stories. However, I believe promotions have already been in touch with you via email in answer to your questions.

    Aladdin's has a cashback offer running now 29th September to the 2nd of October.

    Lucky Red has just finished, it ran between September 20th to the 22nd.

    The next cashback dates for the two casinos are:

    Lucky Red: 11th to the 13th October. 20% Cash Back.

    Aladdins Gold: 10th to the 12th October. 15% Cash Back.


    Regards,

    Ciao Michelle, capisco quello che stai dicendo qui, ma a quanto ho capito le offerte di cashback vengono eseguite in periodi selezionati del mese e sono dettagliate nella pagina delle promozioni del casinò specifico o inviate via email ai giocatori, o entrambi.

    Ciò che dovresti sempre fare è mettere in discussione le offerte di cashback che vedi online con il casinò stesso. Le offerte vengono pubblicate di tanto in tanto, ma generalmente hanno una data di scadenza e talvolta i siti non vengono aggiornati. Come forse saprai, non gestiamo questo sito né lo modifichiamo, quindi non possiamo essere responsabili di ciò che viene detto in termini di offerte di cashback.

    Dovrò verificare chi ti ha detto che le offerte di rimborso erano disponibili in modo da poter controllare le trascrizioni della chat e indagare ulteriormente. Ovviamente sembra che ti siano state raccontate due storie diverse. Tuttavia, credo che le promozioni ti abbiano già contattato via email in risposta alle tue domande.

    Aladdin's ha un'offerta di rimborso valida dal 29 settembre al 2 ottobre.

    Lucky Red è appena terminato, si è svolto dal 20 al 22 settembre.

    Le prossime date di cashback per i due casinò sono:

    Lucky Red: dall'11 al 13 ottobre. Rimborso del 20%.

    Aladdins Gold: dal 10 al 12 ottobre. Rimborso del 15%.


    Saluti,

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Martyn,

    First this is chat with aladdins about 25% advertised on this site. their own rep said i could claim monthly for aladdins but no lucky red.  See chat below:

    michelle: it is advertising that lucky red and aladdins gold give a 25% monthly cashback for deposits made that month
    Katrina: Hold on, let me check your account.
    michelle: ok
    michelle: i was wondering if this is true or not.
    Katrina: ok the cashback bonus is in your clubworld account and unfortunately you cannot have once in lucky red i am afraid
    michelle: thats not what i mean katrina
    michelle: this website is advertising 25% monthly cash back
    michelle: for deposits made for the month
    michelle: it is advertising 25% monthly cash back for lucky red and aladdins gold
    michelle: so basically, if i deposit 100 for the month, i can claim 25 monthly cashback
    Katrina: ok well our promotions team has put your cashback bonus into your club world account unfortunately they cannot add a cashback bonus onto your lucky red and yes that is what it means but you have to wait until the end of the month to claim this
    michelle: on the last da of the moth or the 1st of the next month
    michelle: really
    michelle: i never knew this
    michelle: when did it start
    michelle: so do i have to email promotions dept. the last day of the month
    Katrina: which casino is this for pleasE?
    michelle: both aladdins gold and lucky red
    Katrina: ok we do not offer this on lucky red at the moment
    michelle: the website: lcb.org is advertising this just so you know
    michelle: ty for your help katrina as always
    Katrina: ok and on aladdins gold this offer ends on 2nd october
    michelle: ok
    michelle: i guess i can't claim august deposits huh
    michelle: lol
    Katrina: unfortunately not sorry
    michelle: lol
    michelle: its ok
    michelle: ty for your help
    info: Your chat transcript will be sent to p0kahontis@yahoo.com at the end of your chat.

    This was there response.  Now you and i both know that if this was the weeklly one that they speak of, the dates are always lissted AND those cashback for 25% have been on this site for almost two months.  Below is their response:

    We have contacted LatestCasinoBonuses and they will be taking the incorrect information off their website and replace it with the correct information as they mis understood the promotion format. The promotions they were advertising were the standard Cash Back promotions we run between certain dates i.e claim 20% on Net Losses between the 20th and 22nd Spetember.

    Regards

    Dawson
    Aladdins Gold Casino

    My final word.  It's like if you go in a store and they put the wrong price on an item, they have to honor the wrong price and sell item to you.

    Also,

    not only is latest casino bonuses wrong, but so is your own rep.  if you read below the rep said yes.  And because the rep said yes about the monthly cashback it should be honored.  It's not like the website itself made a mistake.  Todays customers service is:  forget what other rep said, do what i am saying.  There is no honor or followthru in what a companies customer service rep tells a client. FINALLY, that cash back has been up for two months and we both know that one thing you guys do is specifiy the date guidelines for the other type of cashbacks. 

    Caro Martyn,

    Innanzitutto questa è la chat con Aladino pubblicizzata per circa il 25% su questo sito. il loro rappresentante ha detto che potevo richiedere mensilmente Aladino ma niente rosso fortunato. Vedi la chat qui sotto:

    michelle: è la pubblicità che Lucky Red e Aladdins Gold danno un rimborso mensile del 25% per i depositi effettuati quel mese
    Katrina: Aspetta, fammi controllare il tuo account.
    Michele: ok
    Michelle: mi chiedevo se fosse vero o no.
    Katrina: ok, il bonus cashback è nel tuo account Clubworld e sfortunatamente non puoi avere una volta in Lucky Red, temo
    Michelle: non è questo che intendo Katrina
    Michelle: questo sito web pubblicizza un rimborso mensile del 25%.
    michelle: per i depositi effettuati per il mese
    Michelle: sta pubblicizzando un rimborso mensile del 25% per Lucky Red e Aladdins Gold
    michelle: quindi in pratica, se deposito 100 al mese, posso richiedere un rimborso di 25 mensili
    Katrina: ok, beh, il nostro team delle promozioni ha messo il tuo bonus di rimborso sul tuo account Club World, purtroppo non possono aggiungere un bonus di rimborso sul tuo rosso fortunato e sì, questo è ciò che significa, ma devi aspettare fino alla fine del mese per richiederlo
    michelle: l'ultimo giorno del mese o il primo del mese successivo
    Michelle: davvero
    Michelle: non l'ho mai saputo
    Michelle: quando è iniziato tutto?
    Michelle: allora devo mandare un'e-mail al reparto promozioni? l'ultimo giorno del mese
    Katrina: quale casinò è questo, per favore?
    Michelle: sia Aladdins Gold che Lucky Red
    Katrina: ok, al momento non lo offriamo su Lucky Red
    michelle: il sito web: lcb.org lo pubblicizza solo perché tu lo sappia
    michelle: chiedi il tuo aiuto Katrina come sempre
    Katrina: ok e su Aladdins Gold questa offerta termina il 2 ottobre
    Michele: ok
    Michelle: immagino di non poter richiedere i depositi di agosto, eh
    Michelle: lol
    Katrina: purtroppo non mi dispiace
    Michelle: lol
    Michelle: va bene
    Michelle: ti prego per il tuo aiuto
    informazioni: la trascrizione della chat verrà inviata a p0kahontis@yahoo.com alla fine della chat.

    Questa è stata la risposta. Ora sappiamo entrambi che se questo fosse il settimanale di cui parlano, le date sono sempre elencate E quei cashback per il 25% sono su questo sito da quasi due mesi. Di seguito è riportata la loro risposta:

    Abbiamo contattato LatestCasinoBonuses e rimuoveranno le informazioni errate dal loro sito Web e le sostituiranno con le informazioni corrette poiché non hanno compreso il formato della promozione. Le promozioni che pubblicizzavano erano le promozioni standard di cash back che organizziamo tra determinate date, ad esempio richiediamo il 20% sulle perdite nette tra il 20 e il 22 settembre.

    Saluti

    Dawson
    Casinò Aladino Gold

    La mia ultima parola. È come se entri in un negozio e mettono il prezzo sbagliato su un articolo, devono onorare il prezzo sbagliato e venderti l'oggetto.

    Anche,

    non solo gli ultimi bonus del casinò sono sbagliati, ma lo è anche la tua reputazione. se leggi sotto il rappresentante ha detto di sì. E poiché il rappresentante ha detto sì al rimborso mensile, dovrebbe essere onorato. Non è che il sito stesso abbia commesso un errore. Il servizio clienti di oggi è: dimentica ciò che ha detto l'altro rappresentante, fai quello che sto dicendo. Non c'è onore o seguito in ciò che un rappresentante del servizio clienti dell'azienda dice a un cliente. FINALMENTE, il rimborso in contanti è attivo da due mesi e sappiamo entrambi che una cosa che fate è specificare le linee guida sulla data per l'altro tipo di rimborso.

    1.6/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Martyn,

    First this is chat with aladdins about 25% advertised on this site. their own rep said i could claim monthly for aladdins but no lucky red.  See chat below:

    michelle: it is advertising that lucky red and aladdins gold give a 25% monthly cashback for deposits made that month
    Katrina: Hold on, let me check your account.
    michelle: ok
    michelle: i was wondering if this is true or not.
    Katrina: ok the cashback bonus is in your clubworld account and unfortunately you cannot have once in lucky red i am afraid
    michelle: thats not what i mean katrina
    michelle: this website is advertising 25% monthly cash back
    michelle: for deposits made for the month
    michelle: it is advertising 25% monthly cash back for lucky red and aladdins gold
    michelle: so basically, if i deposit 100 for the month, i can claim 25 monthly cashback
    Katrina: ok well our promotions team has put your cashback bonus into your club world account unfortunately they cannot add a cashback bonus onto your lucky red and yes that is what it means but you have to wait until the end of the month to claim this
    michelle: on the last da of the moth or the 1st of the next month
    michelle: really
    michelle: i never knew this
    michelle: when did it start
    michelle: so do i have to email promotions dept. the last day of the month
    Katrina: which casino is this for pleasE?
    michelle: both aladdins gold and lucky red
    Katrina: ok we do not offer this on lucky red at the moment
    michelle: the website: lcb.org is advertising this just so you know
    michelle: ty for your help katrina as always
    Katrina: ok and on aladdins gold this offer ends on 2nd october
    michelle: ok
    michelle: i guess i can't claim august deposits huh
    michelle: lol
    Katrina: unfortunately not sorry
    michelle: lol
    michelle: its ok
    michelle: ty for your help
    info: Your chat transcript will be sent to p0kahontis@yahoo.com at the end of your chat.

    This was there response.  Now you and i both know that if this was the weeklly one that they speak of, the dates are always lissted AND those cashback for 25% have been on this site for almost two months.  Below is their response:

    We have contacted LatestCasinoBonuses and they will be taking the incorrect information off their website and replace it with the correct information as they mis understood the promotion format. The promotions they were advertising were the standard Cash Back promotions we run between certain dates i.e claim 20% on Net Losses between the 20th and 22nd Spetember.

    Regards

    Dawson
    Aladdins Gold Casino

    My final word.  It's like if you go in a store and they put the wrong price on an item, they have to honor the wrong price and sell item to you.

    Also,

    not only is latest casino bonuses wrong, but so is your own rep.  if you read below the rep said yes.  And because the rep said yes about the monthly cashback it should be honored.  It's not like the website itself made a mistake.  Todays customers service is:  forget what other rep said, do what i am saying.  There is no honor or followthru in what a companies customer service rep tells a client. FINALLY, that cash back has been up for two months and we both know that one thing you guys do is specifiy the date guidelines for the other type of cashbacks. 

    Caro Martyn,

    Innanzitutto questa è la chat con Aladino pubblicizzata per circa il 25% su questo sito. il loro rappresentante ha detto che potevo richiedere mensilmente Aladino ma niente rosso fortunato. Vedi la chat qui sotto:

    michelle: è la pubblicità che Lucky Red e Aladdins Gold danno un rimborso mensile del 25% per i depositi effettuati quel mese
    Katrina: Aspetta, fammi controllare il tuo account.
    Michele: ok
    Michelle: mi chiedevo se fosse vero o no.
    Katrina: ok, il bonus cashback è nel tuo account Clubworld e sfortunatamente non puoi avere una volta in Lucky Red, temo
    Michelle: non è questo che intendo Katrina
    Michelle: questo sito web pubblicizza un rimborso mensile del 25%.
    michelle: per i depositi effettuati per il mese
    Michelle: sta pubblicizzando un rimborso mensile del 25% per Lucky Red e Aladdins Gold
    michelle: quindi in pratica, se deposito 100 al mese, posso richiedere un rimborso di 25 mensili
    Katrina: ok, beh, il nostro team delle promozioni ha messo il tuo bonus di rimborso sul tuo account Club World, purtroppo non possono aggiungere un bonus di rimborso sul tuo rosso fortunato e sì, questo è ciò che significa, ma devi aspettare fino alla fine del mese per richiederlo
    michelle: l'ultimo giorno del mese o il primo del mese successivo
    Michelle: davvero
    Michelle: non l'ho mai saputo
    Michelle: quando è iniziato tutto?
    Michelle: allora devo mandare un'e-mail al reparto promozioni? l'ultimo giorno del mese
    Katrina: quale casinò è questo, per favore?
    Michelle: sia Aladdins Gold che Lucky Red
    Katrina: ok, al momento non lo offriamo su Lucky Red
    michelle: il sito web: lcb.org lo pubblicizza solo perché tu lo sappia
    michelle: chiedi il tuo aiuto Katrina come sempre
    Katrina: ok e su Aladdins Gold questa offerta termina il 2 ottobre
    Michele: ok
    Michelle: immagino di non poter richiedere i depositi di agosto, eh
    Michelle: lol
    Katrina: purtroppo non mi dispiace
    Michelle: lol
    Michelle: va bene
    Michelle: ti prego per il tuo aiuto
    informazioni: la trascrizione della chat verrà inviata a p0kahontis@yahoo.com alla fine della chat.

    Questa è stata la risposta. Ora sappiamo entrambi che se questo fosse il settimanale di cui parlano, le date sono sempre elencate E quei cashback per il 25% sono su questo sito da quasi due mesi. Di seguito è riportata la loro risposta:

    Abbiamo contattato LatestCasinoBonuses e rimuoveranno le informazioni errate dal loro sito Web e le sostituiranno con le informazioni corrette poiché non hanno compreso il formato della promozione. Le promozioni che pubblicizzavano erano le promozioni standard di cash back che organizziamo tra determinate date, ad esempio richiediamo il 20% sulle perdite nette tra il 20 e il 22 settembre.

    Saluti

    Dawson
    Casinò Aladino Gold

    La mia ultima parola. È come se entri in un negozio e mettono il prezzo sbagliato su un articolo, devono onorare il prezzo sbagliato e venderti l'oggetto.

    Anche,

    non solo gli ultimi bonus del casinò sono sbagliati, ma lo è anche la tua reputazione. se leggi sotto il rappresentante ha detto di sì. E poiché il rappresentante ha detto sì al rimborso mensile, dovrebbe essere onorato. Non è che il sito stesso abbia commesso un errore. Il servizio clienti di oggi è: dimentica ciò che ha detto l'altro rappresentante, fai quello che sto dicendo. Non c'è onore o seguito in ciò che un rappresentante del servizio clienti dell'azienda dice a un cliente. FINALMENTE, il rimborso in contanti è attivo da due mesi e sappiamo entrambi che una cosa che fate è specificare le linee guida sulla data per l'altro tipo di rimborso.

    1.6/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    My final word.  It's like if you go in a store and they put the wrong price on an item, they have to honor the wrong price and sell item to you.


    I'm sorry to say it's nothing like this. It's more like you go into one store and they tell you that that other store is selling that item at $XXX. So you go to that other store to buy that item at $XXX, but it turns out to be $XXXX.

    Who is in the wrong?

    You may have been misinformed, however that is a training issue that will be addressed. I have provided you with the dates on both the cash backs for September for said casinos and the future cashbacks for October.

    Should you have any further needs, please direct your questions at our CS team or promotions team.

    Regards,

    Martyn

    La mia ultima parola. È come se entri in un negozio e mettono il prezzo sbagliato su un articolo, devono onorare il prezzo sbagliato e venderti l'oggetto.


    Mi dispiace dire che non è niente del genere. È più come se entrassi in un negozio e ti dicessero che l'altro negozio vende l'articolo a $ XXX. Quindi vai in quell'altro negozio per acquistare quell'articolo a $ XXX, ma risulta essere $ XXXX.

    Chi ha torto?

    Potresti essere stato male informato, tuttavia questo è un problema di formazione che verrà affrontato. Ti ho fornito le date sia dei cashback di settembre per detti casinò sia dei futuri cashback di ottobre.

    In caso di ulteriori esigenze, rivolgi le tue domande al nostro team CS o al team promozioni.

    Saluti,

    Martyn

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