Thank you for the reply, here.
When following standard self-exclusion, especially when the request is made A. Due to Compulsive Gambling and B. specifically across all areas of the network (and supposedly granted), in terms of responsible gaming, it would follow any "site" under the company and license.
Simply stated: When I requested the permanent exclusion, it was specifically stated to be on ALL sites, network, etc. that were affiliated with Casino Extreme. I received a reply that my request had been granted. Based on that alone (which I have I writing), when attempting to register for Brango, my email address should have been flagged. This is standard practice in online casinos. However, I WAS able to register. I then requested a withdrawal. At that point, I again should have been flagged and the withdrawal should have been canceled and all deposits refunded. Again, standard procedure.
None of this happened.
Instead, because of a Facebook ad for Brango coming across my news feed, I slipped and clicked the link and was able to register and play.
If the standard procedures for self exclusion across a network had been followed, we wouldn't be in this situation.
As you stated, "Also even though we are Sister Casinos, the entire operations are run separately.", yet, you are a manager for both, and the license verification link on both sites takes me to a license where Anden Holdings, Ltd. is listed as the owner (and it also states that the US is a restricted country, but that's a whole other conversation....).
I would like, at the very least, a response in some way to my communication to try to come up with a reasonable solution and, as I stated in my email (that was not responded to), Implementation of a standard database for people who have self excluded to be used across your entire gaming network (anything owned by Anden Holdings, Ltd.).
Although there are "Responsible Gaming" options listed on both sites (under the same license, mind you), all of these actions seem somewhat predatory in nature.
All of that being said- to those who are able to gamble responsibly, the Anden Holdings casinos are pretty nice, with quick customer service and the instant payouts are legit.
I'm just trying to help others like me....
Grazie per la risposta, qui.
Se si segue l'autoesclusione standard, soprattutto quando la richiesta viene avanzata A. A causa del gioco compulsivo e B. in particolare in tutte le aree della rete (e presumibilmente concessa), in termini di gioco responsabile, seguirebbe qualsiasi "sito" sotto il azienda e licenza.
Detto in parole povere: quando ho richiesto l'esclusione permanente, è stato specificatamente indicato che si trovava su TUTTI i siti, reti, ecc. affiliati a Casino Extreme. Ho ricevuto risposta che la mia richiesta era stata accolta. Basandosi solo su questo (che sto scrivendo), quando tento di registrarmi a Brango, il mio indirizzo email avrebbe dovuto essere contrassegnato. Questa è una pratica standard nei casinò online. Tuttavia, sono riuscito a registrarmi. Ho quindi richiesto un prelievo. A quel punto avrei dovuto essere nuovamente segnalato e il prelievo avrebbe dovuto essere annullato e tutti i depositi rimborsati. Ancora una volta, procedura standard.
Non è successo niente di tutto questo.
Invece, a causa di un annuncio di Facebook per Brango che è apparso nel mio feed di notizie, sono scivolato e ho cliccato sul collegamento e ho potuto registrarmi e giocare.
Se fossero state seguite le procedure standard per l'autoesclusione all'interno di una rete, non ci troveremmo in questa situazione.
Come hai affermato, "Inoltre, anche se siamo casinò gemelli, tutte le operazioni vengono eseguite separatamente", tuttavia, sei un manager per entrambi e il collegamento di verifica della licenza su entrambi i siti mi porta a una licenza in cui Anden Holdings, Ltd. è elencato come proprietario (e afferma anche che gli Stati Uniti sono un paese soggetto a restrizioni, ma questa è tutta un'altra conversazione....).
Vorrei, per lo meno, una risposta in qualche modo alla mia comunicazione per cercare di trovare una soluzione ragionevole e, come ho affermato nella mia email (a cui non è stata data risposta), l'implementazione di un database standard per le persone che si sono autoesclusi per essere utilizzati nell'intera rete di gioco (qualsiasi cosa di proprietà di Anden Holdings, Ltd.).
Sebbene ci siano opzioni di "gioco responsabile" elencate su entrambi i siti (sotto la stessa licenza, intendiamoci), tutte queste azioni sembrano di natura in qualche modo predatoria.
Detto questo, per coloro che sono in grado di giocare in modo responsabile, i casinò di Anden Holdings sono piuttosto carini, con un servizio clienti rapido e pagamenti immediati sono legittimi.
Sto solo cercando di aiutare gli altri come me....