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Discussione sul supporto e sui reclami del casinò BonusBlitz
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- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Oct 18, 23, 05:13:02 PM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Oct 18, 23, 05:16:24 PM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
I was NEVER given any replacement bonus!! I would like to have my winnings put back into my account.. it was 62 dollars!
Non mi è MAI stato concesso alcun bonus sostitutivo!! Vorrei che le mie vincite venissero riaccreditate sul mio conto... erano 62 dollari!
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Oct 18, 23, 05:17:56 PM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
Yep- they had an issue with a game. I had just played the game and since they had an issue they took my winnings away. Just removed them.
Sì, hanno avuto un problema con un gioco. Avevo appena giocato e poiché hanno avuto un problema mi hanno tolto la vincita. Li ho appena rimossi.
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Oct 18, 23, 05:20:19 PM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
I have an issue.
I want my winnings put back onto my account. It was 62 dollars you removed after I played a game that y'all had a technological issue with. Not my fault you had the problem. Why remove my winnings? Because I said something was wrong with wagering on the game?! But did you remove everyone else's winnings or just mine?Ho un problema.
Voglio che le mie vincite vengano riaccreditate sul mio conto. Hai rimosso 62 dollari dopo che ho giocato a un gioco con cui tutti voi avevate un problema tecnologico. Non è colpa mia se hai avuto il problema. Perché rimuovere le mie vincite? Perché ho detto che c'era qualcosa che non andava nello scommettere sul gioco?! Ma hai rimosso le vincite di tutti gli altri o solo le mie? -
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Oct 19, 23, 12:00:00 AM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
In regards to the " replacement bonus", I had already played the game and had winnings from the game.
did you remove everyone's winnings also or just mine? I'm not sure how you thought that was appropriate since I'd played the coupon already and had my winnings in my balance!Per quanto riguarda il "bonus sostitutivo", avevo già giocato e avevo vinto dal gioco.
hai rimosso anche le vincite di tutti o solo le mie? Non sono sicuro di come tu abbia pensato che fosse appropriato dato che avevo già giocato con il coupon e avevo le mie vincite nel mio saldo! -
- Risposta da
- Berks
- at Oct 19, 23, 03:00:16 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Ericadawn,
Thank you for sharing your credentials with us. We will notify Casino Rep in order to help you with this issue.
Keep you posted.
Ciao Ericadawn,
Grazie per aver condiviso con noi le tue credenziali. Informeremo il rappresentante del casinò per aiutarti con questo problema.
Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- at Oct 19, 23, 03:40:50 AM
- Casino Rep 24
- attività più recente 10 giorni fa
Hello ericadawn11-0,
We hope that you are well.
Please note that due to the game malfunction, the bonus on your account had to be canceled.
The Casino provided a replacement chip in value of $10.00 and furthermore, the same 77 free spins bonus was issued once again once the replacement game was added. These bonuses were offered by the Casino and accepted from your side.
Your free spin winnings can be reimbursed by the Casino, however, the reimbursed amount will then have to be lowered by $29.25 as that was the value of replacement bonuses. The wagering requirements will be, of course, set to the amount that was remaining at the moment the initial bonus was removed.
Please let us know your decision is through a private message.
Kind Regards,
BonusBlitz Management
Ciao ericadawn11-0,
Speriamo che tu stia bene.
Tieni presente che a causa del malfunzionamento del gioco, il bonus sul tuo account ha dovuto essere annullato.
Il Casinò ha fornito un chip sostitutivo del valore di $ 10,00 e inoltre, lo stesso bonus di 77 giri gratuiti è stato rilasciato ancora una volta una volta aggiunto il gioco sostitutivo. Questi bonus sono stati offerti dal Casinò e accettati da te.
Le tue vincite legate ai giri gratuiti possono essere rimborsate dal Casinò, tuttavia, l'importo rimborsato dovrà essere ridotto di $ 29,25 poiché quello era il valore dei bonus sostitutivi. I requisiti di scommessa saranno, ovviamente, fissati sull'importo rimanente nel momento in cui il bonus iniziale è stato rimosso.
Fateci sapere la vostra decisione tramite un messaggio privato.
Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Oct 21, 23, 02:16:32 AM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
Okay. So you are putting 32 dollars on my account with a playthrough of 123,000.00?
sure. Since you seem to think that's fair?!?!Va bene. Quindi metti 32 dollari sul mio conto con una giocata di 123.000,00?
Sicuro. Dal momento che sembri pensare che sia giusto?!?! -
- Risposta da
- Berks
- at Oct 21, 23, 07:28:13 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello ericadawn11-0,
As Casino Rep said clarified, the bonus has been replaced, and the rules of that bonus can not be changed. Our advice is to reach out to Live chat and express all your concerns. Really hope that you will be satisfied at the end.
Wish you luck!
Ciao ericadawn11-0,
Come ha chiarito il rappresentante del casinò, il bonus è stato sostituito e le regole di tale bonus non possono essere modificate. Il nostro consiglio è di contattare la chat dal vivo ed esprimere tutte le tue preoccupazioni. Spero davvero che alla fine sarai soddisfatto.
Ti auguro buona fortuna!
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Oct 22, 23, 07:26:51 PM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
they just said that they can put the winnings minus the amount won from another bonus back onto my account. I was just clarifying
hanno appena detto che possono rimettere sul mio conto le vincite meno l'importo vinto da un altro bonus. Stavo solo chiarendo
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Oct 23, 23, 02:25:08 PM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
Bonus Blitz Rep-
you told me to send a private message with my response regarding the remaining balance being added to my account.. that was 4 days ago and I'm not sure how to send you a private message. So yes add the difference of the two to my balance.
Rappresentazione Blitz bonus-
mi hai detto di inviare un messaggio privato con la mia risposta riguardante il saldo residuo aggiunto al mio account... è successo 4 giorni fa e non sono sicuro di come inviarti un messaggio privato. Quindi sì, aggiungi la differenza tra i due al mio saldo.
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 24, 23, 02:14:39 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello ericadawn11-0,
We will inform Casino Rep to add the difference on your account.
Thank you for your understanding.
Ciao ericadawn11-0,
Informeremo il rappresentante del casinò di aggiungere la differenza sul tuo conto.
Grazie per la vostra comprensione.
-
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- at Oct 24, 23, 03:14:08 AM
- Casino Rep 24
- attività più recente 10 giorni fa
Hello ericadawn11-0,
We trust that you are well.
The CS team was instructed to credit the bonus to your account. As we can see, you have successfully played your bonus.
We hope that the bonus was to your satisfaction.
Should you need any additional assistance, please do not hesitate to contact us.Kind Regards,
BonusBlitz Management
Ciao ericadawn11-0,
Confidiamo che tu stia bene.
Al team CS è stato chiesto di accreditare il bonus sul tuo account. Come possiamo vedere, hai giocato con successo il tuo bonus.
Ci auguriamo che il bonus sia stato di tuo gradimento.
Se hai bisogno di ulteriore assistenza, non esitare a contattarci.Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz
-
- Risposta da
- Stevenful
- at Oct 30, 23, 12:21:01 AM
- Newbie 2
- attività più recente 3 mesi fa
I played a no deposit free spin reward that was in my rewards played it out played out all the play through and played until winning balance of $50.09 went to withdrawal and could not because I had to verify. No problem uploaded all required documents and notified support. Few days go by no email or response asked live support about it. Live support said that I can deposit $10 with bitcoin and verification was not needed so I did exactly that. Notified support and they abruptly ended chat so I emailed support and they responded with a email that told me to do everything I did already. So I emailed management and I got a response to do the same so again and again. No response oh and my $10 never hit my account asked about it they said it would go in when my balance became below $1. So basically forfeit my winnings to be able to get my deposit that I made. Sounds a little scammy if you ask me. At that point I emailed there banking email which live support gave me. I guess because the got tired of me asking about verification and where my deposit is. Sacked them and sent in documents to that email in which I got a auto generated response stating the same thing that support and management has told me. Having exact same issue with brango must be affiliated.
*Copied and pasted from a compliment I made about brango because it is the exact same Scenario with them.
Ho giocato a un premio di giro gratuito senza deposito che era tra i miei premi, l'ho giocato per tutta la durata del gioco e ho giocato fino a quando il saldo vincente di $ 50,09 è andato al ritiro e non ho potuto perché dovevo verificare. Nessun problema ha caricato tutti i documenti richiesti e ha notificato il supporto. Passano pochi giorni senza e-mail o risposte al supporto dal vivo a riguardo. Il supporto live ha detto che posso depositare $ 10 con bitcoin e la verifica non era necessaria, quindi ho fatto esattamente questo. Ho informato il supporto e hanno interrotto bruscamente la chat, quindi ho inviato un'e-mail al supporto e mi hanno risposto con un'e-mail che mi diceva di fare tutto ciò che avevo già fatto. Quindi ho inviato un'e-mail alla direzione e ho ricevuto una risposta per fare lo stesso ancora e ancora. Nessuna risposta oh e i miei $ 10 non sono mai arrivati sul mio conto, mi hanno chiesto a riguardo, hanno detto che sarebbero entrati quando il mio saldo fosse sceso al di sotto di $ 1. Quindi in pratica rinuncia alle mie vincite per poter ottenere il deposito che ho effettuato. Sembra un po' truffaldino se me lo chiedi. A quel punto ho inviato un'e-mail all'e-mail bancaria che mi ha fornito il supporto live. Immagino perché mi sono stancato di chiedere informazioni sulla verifica e dove si trova il mio deposito. Li ho licenziati e ho inviato i documenti a quell'e-mail in cui ho ricevuto una risposta generata automaticamente che affermava la stessa cosa che mi hanno detto il supporto e la direzione. Avere esattamente lo stesso problema con Brango deve essere affiliato.
*Copiato e incollato da un complimento che ho fatto riguardo a Brango perché è esattamente lo stesso scenario con loro.
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 30, 23, 05:44:43 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Stevenful,
Could you please provide us with your Casino Username via private message so we can reach out ti Casino Rep in order to check what is happening with your account?
Thank you in advance,
Ciao Stevenful ,
Potresti fornirci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo da poter contattare il rappresentante del casinò per verificare cosa sta succedendo al tuo account?
Grazie in anticipo,
-
- Risposta da
- Jameson206
- at Oct 31, 23, 06:13:28 AM
- Newbie 14
- attività più recente 11 mesi fa
They are cheap & dirty! Taxed me 4¢ to lower my deposit as to not reward me with the standard next day 20spin loyalty reward! Grimey!
Sono economici e sporchi! Mi hanno tassato 4 ¢ per abbassare il mio deposito in modo da non premiarmi con il premio fedeltà standard da 20 giri del giorno successivo! Sudicio!
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- Risposta da
- Berks
- at Oct 31, 23, 07:00:28 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Jameson206,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to check your account?
Thank you.
Ciao Jameson206 ,
Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per controllare il tuo account?
Grazie.
-
- Risposta da
- Anchi
- at Nov 03, 23, 01:12:58 PM
- Admin 13598
- attività più recente 8 years fa
Hello Jameson206,
Please send us your casino username via private message so we can get in touch with the casino rep.
Thank you
Ciao Jameson206,
Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò.
Grazie
-
- Risposta da
- Berks
- at Nov 13, 23, 07:26:20 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Jameson206,
We will be closing this complaint due to inactivity of submitter.
Ciao Jameson206,
Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.
-
- Risposta da
- Djshakka
- at Nov 13, 23, 10:42:51 PM
- Jr. Member 61
- attività più recente 9 years fa
I like bonus blitz. Except that they do not offer free spins and chips anywhere near as often as the others.
Mi piace il blitz bonus. Solo che non offrono giri gratuiti e fiches così spesso come gli altri.
-
- Risposta da
- Kfwindfw
- at Nov 27, 23, 12:57:33 PM
- Newbie 9
- attività più recente 3 giorni fa
Hey im already verified and have made multiple withdrawls and deposits(username - KFWINDFW) but this is a complaint of bonusblitz sending constant free spins to my email but flat out refusing to honor them
Saying "marketing mustve made a mistake" when the emails direct me by name and are sent daily
Chat support says has seen the emails and just say "sorry for the inconvience must be a mistake"
For being under the same owners as Extreme, brango and the such who honor the codes they send to players it seems as if bonusblitz is just spamming free codes to waste the customers time like they were owned by the VirtualCasino Group.
If marketing is "making mistakes" then the wasted time of every consumer who gambles and wasted there time trying to redeem these codes should be credited
Ehi, sono già verificato e ho effettuato più prelievi e depositi (nome utente - KFWINDFW) ma questo è un reclamo relativo al bonusblitz che invia giri gratuiti costanti alla mia email ma si rifiuta categoricamente di onorarli
Dire "il marketing deve aver commesso un errore" quando le e-mail mi indirizzano per nome e vengono inviate quotidianamente
L'assistenza via chat dice di aver visto le email e di dire semplicemente "scusa per l'inconveniente, deve essere un errore"
Essendo sotto gli stessi proprietari di Extreme, Brango e simili che onorano i codici che inviano ai giocatori, sembra che bonusblitz stia semplicemente inviando spam a codici gratuiti per far perdere tempo ai clienti come se fossero di proprietà del VirtualCasino Group.
Se il marketing "commette errori", allora dovrebbe essere riconosciuto il tempo sprecato da ogni consumatore che gioca d'azzardo e perde tempo cercando di riscattare questi codici
-
- Risposta da
- Berks
- at Nov 28, 23, 02:57:22 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
-
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- at Nov 28, 23, 07:36:05 AM
- Casino Rep 24
- attività più recente 10 giorni fa
Hello Kfwindfw,
We trust that you are well.
Thank you for reaching out regarding your grievance.
Please note that we have reviewed your account and as we can see, you had no trouble redeeming free promotions on your account given that your last 12 actions are free bonuses.
E-mail offers are sent to players and our Marketing Team makes sure that the requirements and the stated in those e-mails. Also, we would like to emphasize that not all promotional e-mails provide a free promotion. Some of our offers present opportunities that players might like to take advantage of.Nonetheless, rest assured that BonusBlitz will provide a number of offers that your account will be eligible for in the coming days.
Thank you for your understanding.
Kind Regards,
BonusBlitz Management
Ciao Kfwindfw,
Confidiamo che tu stia bene.
Grazie per averci contattato in merito al tuo reclamo.
Tieni presente che abbiamo esaminato il tuo account e, come possiamo vedere, non hai avuto problemi a riscattare le promozioni gratuite sul tuo account dato che le tue ultime 12 azioni sono bonus gratuiti.
Le offerte via e-mail vengono inviate ai giocatori e il nostro team di marketing si assicura che i requisiti e quanto indicato in tali e-mail. Inoltre ci teniamo a sottolineare che non tutte le e-mail promozionali prevedono una promozione gratuita. Alcune delle nostre offerte presentano opportunità di cui i giocatori potrebbero voler approfittare.Tuttavia, stai certo che BonusBlitz fornirà una serie di offerte a cui il tuo account avrà diritto nei prossimi giorni.
Grazie per la vostra comprensione.
Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz
-
- Risposta da
- Kfwindfw
- at Nov 28, 23, 03:33:48 PM
- Newbie 9
- attività più recente 3 giorni fa
thank you for responding but the 12 free spin are part of the 75 free spins that were given and those are the only ones honored
and in the emails it shows no requirements listed for teh codes 30fire and 50fire which are the one si was complaiing about
please do make sure the marketing department is including what is needed to redeem the codes so more players dont feel as if a top casino is just spamming the consumer with "lies" per se.
have a great day and keep spinnin.
.grazie per aver risposto ma i 12 giri gratuiti fanno parte dei 75 giri gratuiti assegnati e questi sono gli unici onorati
e nelle e-mail non vengono visualizzati i requisiti elencati per i codici 30fire e 50fire che sono quelli di cui si lamentava
per favore assicurati che il dipartimento marketing includa ciò che è necessario per riscattare i codici in modo che più giocatori non si sentano come se un casinò di alto livello stesse semplicemente inviando spam al consumatore con "bugie" di per sé.
buona giornata e continua a girare.
. -
- Risposta da
- Berks
- at Nov 29, 23, 07:45:34 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello crankenator,
We will reach out to Casino Rep in order to check if your account is eligible for the verification.
Keep you posted for any updates.
Ciao manovellatore ,
Contatteremo il rappresentante del casinò per verificare se il tuo account è idoneo alla verifica.
Vi tengo aggiornati per eventuali aggiornamenti.
-
- Risposta da
- Henkins25
- at Nov 29, 23, 11:44:33 AM
- Newbie 4
- attività più recente 11 mesi fa
IM WANTING TO BE VERIFIED SO I CAN DEPOSIT AND PLAY. I LOVE THE PLATFORMS OF BONUS BLITZ
So bonus blitz casino, I've been playing with them for awhile now. I finally was able to cash out from the free spins. Again I play at all casinos and the waiting time frame for verification just to withdraw $50.00 is RIDICULOUS! BC almost every time it takes way longer than a week which gets annoying. Ive had to just have stuff posted about a couple other casinos to get verified quicker. There is no reason why an email that they could easily review in less than 10 minutes should take over a week or how ever long they really please to take. I mean in all honesty I would like to make a deposit and play at the casino but I cant bc have to wait for the Verification! So I was wanting to get this message out to the Casino rep then selves. Maybe they can help me out. My user name is: C********, email is ********@outlook.com
VOGLIO ESSERE VERIFICATO COSÌ POSSO DEPOSITARE E GIOCARE. ADORO LE PIATTAFORME DI BONUS BLITZ
Quindi, casinò bonus blitz, gioco con loro ormai da un po'. Alla fine sono riuscito a incassare i giri gratuiti. Ancora una volta gioco in tutti i casinò e il tempo di attesa per la verifica solo per prelevare $ 50,00 è RIDICOLO! BC quasi ogni volta impiega molto più di una settimana, il che diventa fastidioso. Ho dovuto semplicemente pubblicare materiale su un paio di altri casinò per essere verificato più rapidamente. Non c'è motivo per cui un'e-mail che potrebbero facilmente rivedere in meno di 10 minuti dovrebbe richiedere più di una settimana o quanto tempo desiderano davvero impiegare. Voglio dire, in tutta onestà, vorrei effettuare un deposito e giocare al casinò, ma non posso aspettare la verifica! Quindi volevo trasmettere questo messaggio al rappresentante del casinò di allora. Forse possono aiutarmi. Il mio nome utente è: C********, l'e-mail è ********@outlook.com
3.5/ 5
1.6/ 5
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Nov 29, 23, 09:25:19 PM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
Bonus blitz, ive played at a lot of online casinos and you are by far the worst. There's been some shady ones too. Yet you beat them all!
now after I got an email from you for free spins, you denied my cashout!! For no reason other than system error... where was the error? Was it the hours I played completing the playthrough? Was it your own live chat support for adding the spins? Was it your marketing team for sending me the email? I see you denied my withdraw but if it were an actual error, it should have never been offered or even more so, it should have not been added to my account to play!! You can't just deny a withdraw when it's no fault of the player! This is bullshit!Bonus blitz, ho giocato in molti casinò online e tu sei di gran lunga il peggiore. Ce ne sono stati anche alcuni loschi. Eppure li hai battuti tutti!
ora, dopo aver ricevuto una tua email per giri gratuiti, mi hai rifiutato il prelievo!! Per nessun motivo diverso dall'errore di sistema... dov'era l'errore? Sono state le ore in cui ho giocato per completare il gioco? È stato il tuo supporto tramite chat dal vivo per aggiungere i giri? È stato il tuo team di marketing a inviarmi l'e-mail? Vedo che hai negato il mio prelievo, ma se fosse stato un vero errore non avrebbe mai dovuto essere offerto o, a maggior ragione, non avrebbe dovuto essere aggiunto al mio account per giocare!! Non puoi semplicemente negare un ritiro quando non è colpa del giocatore! Questa è una stronzata! -
- Risposta da
- Berks
- at Nov 30, 23, 03:32:19 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Henkins25,
Thank you for sharing your concerns with us. We will notify Casino Rep about this matter in order to speed up the process.
Keep you posted for any updates.
Ciao Henkins25 ,
Grazie per aver condiviso con noi le tue preoccupazioni. Informeremo il rappresentante del casinò in merito a questa questione al fine di accelerare il processo.
Vi tengo aggiornati per eventuali aggiornamenti.
-
- Risposta da
- Berks
- at Nov 30, 23, 03:36:11 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello ericadawn11-0,
Could you please send us your Casino Username via PM so we can forward your concerns to Casino Rep?
Thank you.
Ciao ericadawn11-0 ,
Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite PM in modo da poter inoltrare le tue preoccupazioni al rappresentante del casinò?
Grazie.
-
- Risposta da
- ericadawn11-0
- at Nov 30, 23, 12:18:00 PM
- Full Member 236
- attività più recente 3 giorni fa
I had an email from Bonus Blitz and they told me to request the payout again. So I guess they are going to proceed with the withdraw request. Thank you for your help.
Ho ricevuto un'e-mail da Bonus Blitz e mi hanno detto di richiedere nuovamente il pagamento. Quindi immagino che procederanno con la richiesta di prelievo. Grazie per l'aiuto.
-
- Risposta da
- Berks
- at Dec 01, 23, 02:26:01 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
-
- Risposta da
- Starl Cooper
- at Dec 05, 23, 08:03:38 AM
- Newbie 1
- attività più recente 1 anno fa
I received free spins reward and have been enjoying playtime however I finally won $50 and turned in all documents and contacted customer support staff the staff told me to do what I had already done and disconnect chat session three different times this has been three days and I still don't know status of withdrawal, not even pending!!!???
Ho ricevuto un premio di giri gratuiti e mi sono divertito a giocare, tuttavia alla fine ho vinto $ 50, ho consegnato tutti i documenti e ho contattato lo staff dell'assistenza clienti, lo staff mi ha detto di fare quello che avevo già fatto e di disconnettere la sessione di chat tre volte diverse, sono passati tre giorni e io ancora non conosco lo stato del ritiro, nemmeno in sospeso!!!???
-
- Risposta da
- Berks
- at Dec 05, 23, 08:47:04 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 11 mesi fa
Hello Starl Cooper,
Could you please provide us with Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you?
Thank you in advance.
Ciao Starl Cooper ,
Potresti fornirci il nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per aiutarti?
Grazie in anticipo.
-
- Risposta da
- Complaints Moderator
- at Dec 06, 23, 08:28:02 AM
- Super Hero 1655
- attività più recente 2 mesi fa
Hello Starl Cooper,
Could you kindly send us your Casino Username via private message so that we may contact a Casino Representative to assist you?
Thank you in advance.
Ciao Starl Cooper ,
Potresti gentilmente inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare un rappresentante del casinò per assisterti?
Grazie in anticipo.
-
- Risposta da
- Anchi
- at Dec 12, 23, 07:34:37 PM
- Admin 13598
- attività più recente 8 years fa
Hello Starl Cooper,
We will be closing this complaint due to the inactivity of the submitter.
Ciao Starl Cooper,
Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.
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- Risposta da
- Jeffoh H
- at Dec 22, 23, 07:04:35 PM
- Newbie 2
- attività più recente 11 mesi fa
I have tried several times to contact bonus blitz support via email and chat. They never reply and the chat is just automated. I recently won from a no deposit bonus. My account is verified. When trying to withdrawal $50 it was declined. Now my balance is $0, I assume due to not making a deposit prior to attempting to withdrawal. I was not aware I needed to deposit. Can I make a deposit now then withdrawal the $50? Thanks.
Ho provato più volte a contattare il supporto bonus blitz via e-mail e chat. Non rispondono mai e la chat è semplicemente automatizzata. Recentemente ho vinto con un bonus senza deposito. Il mio account è verificato. Il tentativo di prelevare $ 50 è stato rifiutato. Ora il mio saldo è $ 0, presumo perché non ho effettuato un deposito prima di tentare il prelievo. Non sapevo di dover depositare. Posso effettuare un deposito adesso e poi ritirare i $50? Grazie.
-
- Risposta da
- Complaints Moderator
- at Dec 23, 23, 02:13:58 PM
- Super Hero 1655
- attività più recente 2 mesi fa
Hello Jeffoh H,
Frist of all, welcome to LCB, glad to have you here!
Can you please send us your casino username/ID via private message so we can inquire about your situation with a casino representative?
Thanks.
Ciao Jeffoh H ,
Innanzitutto benvenuto in LCB, felice di averti qui!
Puoi inviarci il tuo nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo informarci sulla tua situazione con un rappresentante del casinò?
Grazie.
-
- Risposta da
- Jeffoh H
- at Dec 25, 23, 08:53:11 PM
- Newbie 2
- attività più recente 11 mesi fa
I finally was able to contact someone via chat and found out the issue. Thanks.
Finalmente sono riuscito a contattare qualcuno tramite chat e ho scoperto il problema. Grazie.
-
- Risposta da
- Complaints Moderator
- at Dec 26, 23, 02:51:37 AM
- Super Hero 1655
- attività più recente 2 mesi fa
-
- Risposta da
- dinidu
- at Jan 07, 24, 07:56:52 AM
- Full Member 107
- attività più recente 3 mesi fa
I have recently create an account bonusblitz casino using lcb coupon and completed wagering requirement. After that my country was showed as Canada. But I am from sri lanka. There was no option to select the country when I sign up. I have asked many times through casino support to change the country even before completing wagering requirement . All other details of my account matched to my identity. there were 268$ on my account and they said i can withdraw only $50 and now i cant even log in to my account. After deactivating my account they have sent an email saying that they do not accept clients from sri lanka. But when i claim the bonus, there wasn't my country in the list. Now they have added it in to the list.
Di recente ho creato un account casinò bonusblitz utilizzando il coupon lcb e ho completato i requisiti di scommessa. Successivamente il mio paese è stato indicato come il Canada. Ma vengo dallo Sri Lanka. Non c'era alcuna opzione per selezionare il paese al momento della registrazione. Ho chiesto molte volte al supporto del casinò di cambiare paese anche prima di completare i requisiti di scommessa. Tutti gli altri dettagli del mio account corrispondevano alla mia identità. c'erano 268 $ sul mio conto e hanno detto che posso prelevare solo $ 50 e ora non riesco nemmeno ad accedere al mio conto. Dopo aver disattivato il mio account, hanno inviato un'e-mail dicendo che non accettano clienti dallo Sri Lanka. Ma quando ho richiesto il bonus, non c'era il mio paese nell'elenco. Ora lo hanno aggiunto alla lista.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 09, 24, 04:52:55 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 3 mesi fa
Hi Dinidu,
Thanks for bringing this to our attention. The casino rep will be notified. Keep you posted.
Ciao Dinidu,
Grazie per averlo portato alla nostra attenzione. Il rappresentante del casinò verrà avvisato. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- at Jan 09, 24, 07:01:28 AM
- Casino Rep 24
- attività più recente 10 giorni fa
Hello Dinidu,
We hope you're well.
Please note that upon registration, your country is registered by the IP address you are signing up from. Given that your registered country is Canada and the documents you have provided is from Sri Lanka, your verification request was denied.
Although BonusBlitz allows VPN usage while playing, upon registration it is not allowed as that way you will bypass any automatic restrictions that are in place. As stated, if you have not used your VPN, you would have seen that players from Sri Lanka are unfortunately not able to register.
Following the data mismatch, we were unfortunately not able to allow you to continue using the Casino's services.Thank you for your understanding.
Kind Regards,
BonusBlitz Management
Ciao Dinidu,
Speriamo che tu stia bene.
Tieni presente che al momento della registrazione, il tuo Paese viene registrato tramite l'indirizzo IP da cui ti stai registrando. Dato che il tuo Paese registrato è il Canada e i documenti che hai fornito provengono dallo Sri Lanka, la tua richiesta di verifica è stata respinta.
Sebbene BonusBlitz consenta l'utilizzo della VPN durante il gioco, al momento della registrazione non è consentito in quanto in questo modo ignorerai qualsiasi restrizione automatica in atto. Come già detto, se non avessi utilizzato la tua VPN, avresti visto che purtroppo i giocatori dello Sri Lanka non possono registrarsi.
A causa della mancata corrispondenza dei dati, purtroppo non siamo stati in grado di consentirti di continuare a utilizzare i servizi del Casinò.Grazie per la vostra comprensione.
Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz
-
- Risposta da
- dinidu
- at Jan 09, 24, 07:12:38 AM
- Full Member 107
- attività più recente 3 mesi fa
BonusBlitz Manager wrote
Hello Dinidu,
We hope you're well.
Please note that upon registration, your country is registered by the IP address you are signing up from. Given that your registered country is Canada and the documents you have provided is from Sri Lanka, your verification request was denied.
Although BonusBlitz allows VPN usage while playing, upon registration it is not allowed as that way you will bypass any automatic restrictions that are in place. As stated, if you have not used your VPN, you would have seen that players from Sri Lanka are unfortunately not able to register.
Following the data mismatch, we were unfortunately not able to allow you to continue using the Casino's services.Thank you for your understanding.
Kind Regards,
BonusBlitz Management
Thank you for your reply. But when I chat with live support they sent me links to change the country. But that link didnt work for me. I have been sending you emails and asking help for almost 10 days but all I heard was i can change it in account settings ir by sending an email to finance team. Even support team ask me to complete wagering requirement to get my country changed. Even about the VPN use upon registration, there is no point at all. And about country restriction, there wasnt my country at the list even on LCB or your website, when i sign up. After this issue, you have added my country to the list. Like I have cheated on your website. The only issue was that i have forgotten to turn off vpn. Even on the same day i got the bonus i have asked you to change my country. If you need I can post all sent emails here as proofs.
BonusBlitz Manager ha scritto
Ciao Dinidu,
Speriamo che tu stia bene.
Tieni presente che al momento della registrazione, il tuo Paese viene registrato tramite l'indirizzo IP da cui ti stai registrando. Dato che il tuo Paese registrato è il Canada e i documenti che hai fornito provengono dallo Sri Lanka, la tua richiesta di verifica è stata respinta.
Sebbene BonusBlitz consenta l'utilizzo della VPN durante il gioco, al momento della registrazione non è consentito in quanto in questo modo ignorerai qualsiasi restrizione automatica in atto. Come già detto, se non avessi utilizzato la tua VPN, avresti visto che purtroppo i giocatori dello Sri Lanka non possono registrarsi.
A causa della mancata corrispondenza dei dati, purtroppo non siamo stati in grado di consentirti di continuare a utilizzare i servizi del Casinò.Grazie per la vostra comprensione.
Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz
Grazie per la risposta. Ma quando chatto con l'assistenza dal vivo mi hanno inviato collegamenti per cambiare paese. Ma quel collegamento non ha funzionato per me. Sono quasi 10 giorni che ti invio e-mail e chiedo aiuto, ma tutto quello che ho sentito è che posso modificarlo nelle impostazioni dell'account inviando un'e-mail al team finanziario. Anche il team di supporto mi chiede di completare i requisiti di scommessa per cambiare il mio paese. Anche l’utilizzo della VPN al momento della registrazione non ha alcun senso. E per quanto riguarda le restrizioni nazionali, non c'era il mio paese nell'elenco nemmeno su LCB o sul tuo sito web, quando mi sono iscritto. Dopo questo problema, hai aggiunto il mio paese all'elenco. Come se avessi tradito il tuo sito web. L'unico problema è che ho dimenticato di disattivare la VPN. Anche lo stesso giorno in cui ho ricevuto il bonus ti ho chiesto di cambiare paese. Se necessario, posso pubblicare qui tutte le e-mail inviate come prove.
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- Risposta da
- dinidu
- at Jan 09, 24, 07:27:46 AM
- Full Member 107
- attività più recente 3 mesi fa
"
Hi Dinidu,
Hope that you are well and safe.
We're sorry you got the wrong impression, of course we can't stop you from writing to whoever you want, but it is obvious that you have seriously violated the rules of the casino by providing false information to take advantage of promotions that are not available to you.
https://bonusblitz.com/terms-and-conditionsSee what you have done here.first of all the promotion was avaliable to sri lanka. Sri Lanka was not in the Restricted counries list in both lcb and ur websites. When i report this issue through live chat and via email, You already knew that i was using a VPN. Even right after I provided my verification documents. few hours after i sign up I saw the country is canada and I have sent many chats, emails regarding this issue. But in this email, it is clear that you have knowingly accused me of violating policies. Everything is clear about your casino from above response from you after closing my account.
"
Ciao Dinidu,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Ci dispiace che tu abbia avuto un'impressione sbagliata, ovviamente non possiamo impedirti di scrivere a chi vuoi, ma è evidente che hai violato gravemente le regole del casinò fornendo false informazioni per usufruire di promozioni non non disponibile per te.
https://bonusblitz.com/terms-and-conditionsGuarda cosa hai fatto qui. Prima di tutto la promozione era disponibile per lo Sri Lanka. Lo Sri Lanka non era nell'elenco dei paesi soggetti a restrizioni sia nei siti web lcb che in quelli ur. Quando ho segnalato questo problema tramite chat dal vivo e via e-mail, sapevi già che stavo utilizzando una VPN. Anche subito dopo aver fornito i miei documenti di verifica. poche ore dopo essermi iscritto ho visto che il paese è il Canada e ho inviato molte chat ed e-mail riguardanti questo problema. Ma in questa email è chiaro che mi hai consapevolmente accusato di violare le politiche. Tutto è chiaro sul tuo casinò dalla risposta di cui sopra dopo aver chiuso il mio account.
-
- Risposta da
- BonusBlitz Manager
- at Jan 09, 24, 09:28:14 AM
- Casino Rep 24
- attività più recente 10 giorni fa
Hello dinidu,
We would like to turn your attention to the General Terms & Conditions, to which you agreed upon joining. The term 7.1.a.c. states that no-deposit welcome bonuses are available only to players coming from the United States, Canada, Italy, New Zealand, Norway, and Sweden.
https://bonusblitz.com/terms-and-conditionsWe must also state that should you have registered your account to Sri Lanka, you would not be able to claim a no-deposit bonus.
Following the data mismatch, for which you have been informed by our Banking Department, your winnings were unfortunately voided.
Please let us know if additional information is needed.
Kind Regards,
BonusBlitz Management
Ciao Dinidu,
Desideriamo rivolgere la tua attenzione ai Termini e condizioni generali, ai quali hai accettato di aderire. Il termine 7.1.ac afferma che i bonus di benvenuto senza deposito sono disponibili solo per i giocatori provenienti da Stati Uniti, Canada, Italia, Nuova Zelanda, Norvegia e Svezia.
https://bonusblitz.com/terms-and-conditionsDobbiamo anche precisare che se avessi registrato il tuo account in Sri Lanka, non potresti richiedere un bonus senza deposito.
A seguito della mancata corrispondenza dei dati, di cui sei stato informato dal nostro Dipartimento bancario, le tue vincite sono state purtroppo annullate.
Fateci sapere se sono necessarie ulteriori informazioni.
Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz
-
- Risposta da
- dinidu
- at Jan 09, 24, 02:28:43 PM
- Full Member 107
- attività più recente 3 mesi fa
BonusBlitz Manager wrote
Hello dinidu,
We would like to turn your attention to the General Terms & Conditions, to which you agreed upon joining. The term 7.1.a.c. states that no-deposit welcome bonuses are available only to players coming from the United States, Canada, Italy, New Zealand, Norway, and Sweden.
https://bonusblitz.com/terms-and-conditionsWe must also state that should you have registered your account to Sri Lanka, you would not be able to claim a no-deposit bonus.
Following the data mismatch, for which you have been informed by our Banking Department, your winnings were unfortunately voided.
Please let us know if additional information is needed.
Kind Regards,
BonusBlitz Management
I see that the new policies also updated. I dont need my winnings and I just wanted to report what happened, to my casino fourm. Because i have been here for more than 6 years. Anyways Thank you for your replies
BonusBlitz Manager ha scritto
Ciao Dinidu,
Desideriamo rivolgere la tua attenzione ai Termini e condizioni generali, ai quali hai accettato di aderire. Il termine 7.1.ac afferma che i bonus di benvenuto senza deposito sono disponibili solo per i giocatori provenienti da Stati Uniti, Canada, Italia, Nuova Zelanda, Norvegia e Svezia.
https://bonusblitz.com/terms-and-conditionsDobbiamo anche precisare che se avessi registrato il tuo account in Sri Lanka, non potresti richiedere un bonus senza deposito.
A seguito della mancata corrispondenza dei dati, di cui sei stato informato dal nostro Dipartimento bancario, le tue vincite sono state purtroppo annullate.
Fateci sapere se sono necessarie ulteriori informazioni.
Cordiali saluti,
Gestione BonusBlitz
Vedo che anche le nuove policy sono state aggiornate. Non ho bisogno delle mie vincite e volevo solo segnalare l'accaduto al mio team del casinò. Perché sono qui da più di 6 anni. Comunque grazie per le vostre risposte
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 09, 24, 03:34:40 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 3 mesi fa
Unfortunately, you were not eligible for the free bonus therefore you couldn't play. We'll mark this case as Resolved.
Sfortunatamente, non avevi diritto al bonus gratuito, quindi non hai potuto giocare. Contrassegneremo questo caso come Risolto.
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- Risposta da
- Slotqueen82
- at Jan 21, 24, 01:13:20 AM
- Sr. Newbie 33
- attività più recente 3 giorni fa
User Mis****
I've been a loyal patron of BLITZ for quite some time and this week I've deposited a total of $132 and change I decided to reach out to the reps only to get disregarded like a step child tells me they don't offer cashback. 2cd I haven't received my weekly spins nothing if this is how I'll be treated I will definitely go where I'm much more appreciated this has me LIVID....
Utente Mis****
Sono un fedele sostenitore di BLITZ da un bel po' di tempo e questa settimana ho depositato un totale di $ 132 e resto ho deciso di contattare i rappresentanti solo per essere ignorato come se un figliastro mi avesse detto che non offrono cashback . 2cd non ho ricevuto i miei giri settimanali niente se sarò trattato così andrò sicuramente dove sono molto più apprezzato questo mi rende LIVID....
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- Risposta da
- Complaints Moderator
- at Jan 22, 24, 09:32:55 AM
- Super Hero 1655
- attività più recente 2 mesi fa
Hello Slotqueen82,
Thanks for sharing your casino credentials with us!
We will reach out to casino representative to inquire about your case.
Keep you posted.
Ciao Slotqueen82 ,
Grazie per aver condiviso con noi le tue credenziali del casinò!
Contatteremo il rappresentante del casinò per chiedere informazioni sul tuo caso.
Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- Complaints Moderator
- at Jan 25, 24, 04:35:50 AM
- Super Hero 1655
- attività più recente 2 mesi fa
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