Good day Jean,
Thank you for reaching out to the support team.
I have reviewed your account, please find below the findings.
When you entered the brand you opted to take up the welcome bonus on offer from the casino. We have clear terms and conditions on the acceptance of the bonus.
https://www.bondibet.com/bonus-rules
3.4 clause of the rules clearly states that while playthrough is being done for the bonus there is a maximum bet size of €5.
You chose to bet higher than this, which is a clear breach of the bonus terms and as stated in the rules we reserve the right to decline the withdrawal.
We have not acted unfairly nor breached any conditions which we as a casino need to adhere too.
Should a player chose to breach the terms we have the right to enforce the the clearly indicated rules.
I am sorry that you feel as strongly as you do but the fact is you broke the rules and as a brand we enforced what we said we would do should you breach those terms.
The casino team have been chatting to you regarding this and we have a resolution for you.
Once again I would like to state for the record that the casino has not acted in an unfair or illegal manner. The terms and conditions which you agreed to was broken by you.
We would kindly request that the correct story is mentioned and that you refrain from slandering the casino as we have not done anything wrong.
I am sorry that your experience was unfortunately spoiled by this situation.
Regards
Bondibet affiliate support team
Buon giorno Jean,
Grazie per aver contattato il team di supporto.
Ho esaminato il tuo account, di seguito trovi i risultati.
Quando sei entrato nel marchio hai scelto di usufruire del bonus di benvenuto offerto dal casinò. Abbiamo termini e condizioni chiari sull'accettazione del bonus.
https://www.bondibet.com/bonus-rules
La clausola 3.4 delle regole afferma chiaramente che mentre viene effettuato il playthrough per il bonus, l'importo massimo della scommessa è di € 5.
Hai scelto di scommettere più in alto di questo, il che costituisce una chiara violazione dei termini del bonus e, come indicato nelle regole, ci riserviamo il diritto di rifiutare il prelievo.
Non abbiamo agito ingiustamente né violato alcuna condizione a cui anche noi come casinò dobbiamo aderire.
Se un giocatore sceglie di violare i termini, abbiamo il diritto di applicare le regole chiaramente indicate.
Mi dispiace che tu sia così forte, ma il fatto è che hai infranto le regole e come marchio abbiamo applicato ciò che avevamo detto che avremmo fatto se avessi violato tali termini.
Il team del casinò ti ha contattato in merito a questo problema e abbiamo una soluzione per te.
Ancora una volta vorrei dichiarare per la cronaca che il casinò non ha agito in modo sleale o illegale. I termini e le condizioni che hai accettato sono stati infranti da te.
Chiediamo gentilmente di menzionare la storia corretta e di astenersi dal diffamare il casinò poiché non abbiamo fatto nulla di sbagliato.
Mi dispiace che la tua esperienza sia stata purtroppo rovinata da questa situazione.
Saluti
Team di supporto per affiliati Bondibet