VegasRioCasino wrote
Hi Hiltopperjm,
I hope you're doing well! We noticed that your address proof has expired, and our KYC team has already been in touch with you about this. To ensure a smooth verification process, kindly submit your updated KYC information at your earliest convenience. We're here to assist you every step of the way.
Thank you for your patience and cooperation!
"Expired KYC" is a new delay/scam tactic I see. Why don't you guys pay players eligible for withdrawal instead of making up every excuse not to?
You know, customer service and treating a player nicely like other casinos do goes a long way into recruiting new players to your casino.
What do you think players like me and the others in this thread will say to people thinking of joining an online casino?
You need to make things right and honor your withdrawals. Then recruit new players.
VegasRioCasino ha scritto Ciao Hiltopperjm,
Spero che tu stia bene! Abbiamo notato che la prova del tuo indirizzo è scaduta e il nostro team KYC ti ha già contattato a riguardo. Per garantire un processo di verifica agevole, invia le informazioni KYC aggiornate il prima possibile. Siamo qui per assisterti in ogni fase del percorso.
Grazie per la vostra pazienza e cooperazione!
"KYC scaduto" è una nuova tattica di ritardo/truffa che vedo. Perché non pagate i giocatori idonei al ritiro invece di inventare tutte le scuse per non farlo?
Sai, il servizio clienti e il trattamento gentile dei giocatori come fanno gli altri casinò contribuiscono notevolmente a reclutare nuovi giocatori nel tuo casinò.
Cosa pensi che i giocatori come me e gli altri in questo thread diranno alle persone che pensano di unirsi a un casinò online?
Devi sistemare le cose e onorare i tuoi prelievi. Quindi recluta nuovi giocatori.