Yea, I still don't understand the math or how you are getting these numbers. All that I know is that I requested 2 separate withdrawals from two different deposits I made. On December 1st, 2024 both my withdrawal requests for $500 each ($1000) were approved. On December 29th, 2024 you paid me $398.45 in Bitcoin (not quite $500). Then today, January 16th, 2025 I received a second payment of $102.32 (again, hardly $500). You APPROVED both $500 requests on the first of December and then you're going to tell me a week or so before your second payment to me that there was a mistake and you're shorting me $400?! Why did you approve them in the first place?! How do you make an oversight like that?! And what the hell were you doing for those 23 business days from when I was first approved?!
I feel like you guys robbed me and purposely delayed my payments. I made several inquiries from Dec 1st through Christmas Eve stating how nice it would be if ya'll could pay me before Christmas so I could get my kids something special. I remember acknowledging that it could take 18 business days to get paid but that if you could expedite that I would really appreciate it. Instead you didn't make your first payment until after Christmas, way late and short $100.
You ignored many of my emails asking for simple updates or for the names of someone higher on the chain of command to speak with. You treated me with such contempt! I don't understand why. It's not like this was a lot of money.
And why would I ever game with you in the future? Through this entire ordeal no one has taken accountability and nobody reached out to me to try and smooth this over. No one thought to try and make this right. No offer of anything. I feel like you were taught customer service by sadists.
I mean why even have an approval process in the first place? I don't understand what you people were doing for nearly 30 business days where you couldn't pay me?! And it's so slimy to short change me right before you're about to pay me!
The thing is I liked your website! You have unique games that I don't see on other sites. Had you at least tried to take some responsibility or bothered to try and make it up to me I might have chalked it up as a one off or miscommunication. But this sort of lazy incompetence seems to be the status quo. Frankly I'm surprised you even came through with that last $102.32 payment.
I'm so angry and disappointed and dumbfounded by the contemptuous attitude you show your players who have won and also by the lack of empathy and urgency you displayed throughout this ordeal. How you are still in business is a mystery.
Sì, ancora non capisco la matematica o come fai a ottenere questi numeri. Tutto quello che so è che ho richiesto 2 prelievi separati da due depositi diversi che ho effettuato. Il 1° dicembre 2024 entrambe le mie richieste di prelievo da 500 $ ciascuna (1000 $) sono state approvate. Il 29 dicembre 2024 mi hai pagato 398,45 $ in Bitcoin (non proprio 500 $). Poi oggi, 16 gennaio 2025, ho ricevuto un secondo pagamento di 102,32 $ (di nuovo, appena 500 $). Hai APPROVATO entrambe le richieste da 500 $ il primo dicembre e poi mi dirai una settimana o giù di lì prima del tuo secondo pagamento che c'è stato un errore e mi stai dando 400 $ allo scoperto?! Perché le hai approvate in primo luogo?! Come fai a fare una svista del genere?! E cosa diavolo hai fatto per quei 23 giorni lavorativi da quando sono stato approvato per la prima volta?!
Mi sembra che mi abbiate derubato e abbiate ritardato di proposito i miei pagamenti. Ho fatto diverse richieste dal 1° dicembre alla vigilia di Natale dicendo quanto sarebbe stato bello se aveste potuto pagarmi prima di Natale così avrei potuto prendere qualcosa di speciale ai miei figli. Ricordo di aver riconosciuto che ci sarebbero voluti 18 giorni lavorativi per ricevere il pagamento, ma che se aveste potuto accelerare, ve ne sarei stato davvero grato. Invece non avete effettuato il vostro primo pagamento prima di Natale, molto in ritardo e con meno di 100 $.
Hai ignorato molte delle mie email in cui chiedevo semplici aggiornamenti o i nomi di qualcuno più in alto nella catena di comando con cui parlare. Mi hai trattato con tale disprezzo! Non capisco perché. Non è che fossero un sacco di soldi.
E perché mai dovrei giocare con te in futuro? Durante tutta questa dura prova nessuno si è assunto la responsabilità e nessuno mi ha contattato per cercare di appianare la situazione. Nessuno ha pensato di provare a sistemare la situazione. Nessuna offerta di nulla. Mi sembra che ti abbiano insegnato il servizio clienti dei sadici.
Voglio dire, perché avere un processo di approvazione in primo luogo? Non capisco cosa avete fatto per quasi 30 giorni lavorativi senza potermi pagare?! Ed è così viscido darmi il resto poco prima di pagarmi!
Il fatto è che mi è piaciuto il tuo sito web! Hai dei giochi unici che non vedo su altri siti. Se almeno avessi provato ad assumerti un po' di responsabilità o ti fossi preso la briga di provare a rimediare, avrei potuto considerarlo un caso isolato o un malinteso. Ma questo tipo di pigra incompetenza sembra essere lo status quo. Francamente sono sorpreso che tu sia riuscito a pagare quell'ultimo pagamento di $ 102,32.
Sono così arrabbiato, deluso e sbalordito dall'atteggiamento sprezzante che mostrate nei confronti dei vostri giocatori che hanno vinto e anche dalla mancanza di empatia e urgenza che avete dimostrato durante questa dura prova. Come riuscite ancora a essere in attività è un mistero.