Hi yes they finally replied but not the outcome what I was hoping.......................
Hello,
Please note that we received the notification from our payment provider, on April 16th, when we attempted to contact you. Between April 16th and April 28th you were called several times, but as mentioned before, the phone number 613******** was disconnected.
Below you have the email that was sent to you on April 16th:
"Hello,
We are writing on behalf of the Security department of Tangiers Casino, regarding your account um69er.
We received a notification from our payment provider, informing us that you have contacted them inquiring in regards to the destination of one or more of the transactions in your account.
Please bear in mind we use a variety of billing descriptors which will appear on your bank statement in order to ensure our customers' privacy. We understand this may have caused a confusion in regards to certain transactions, however we would like to provide information and assistance regarding these charges. Please send us a bank statement with these charges highlighted in order for us to confirm whether or not they pertain to your account on our website.
Furthermore, sometimes it takes up to 48 Hours for the transactions to reflect on your bank statement, so they might appear with 1-2 days delayed.
You can also keep track of all transactions you have made, by accessing Reports section within your account.
Thank you kindly for your understanding in this matter.
Should you have any further questions or requests, please do not hesitate to contact us."
In the communique with our payment provider, you specifically mentioned you did not recognized a transaction and wanted a refund, we have no choice, as we did not receive any feedback from you on the matter for almost 2 weeks, but to issue a refund. The subsequent winnings made from this deposit were voided, as a consequence.
We wish you the best of luck in future endeavors.
Regards.
Ciao sì, alla fine hanno risposto ma non il risultato che speravo...............
Ciao,
Tieni presente che abbiamo ricevuto la notifica dal nostro fornitore di servizi di pagamento il 16 aprile, quando abbiamo tentato di contattarti. Tra il 16 e il 28 aprile sei stato chiamato più volte ma, come già detto, il numero telefonico 613******** era staccato.
Di seguito trovi l'e-mail che ti è stata inviata il 16 aprile:
"Ciao,
Ti scriviamo per conto del dipartimento di sicurezza del Casinò di Tangeri, in merito al tuo account um69er.
Abbiamo ricevuto una notifica dal nostro fornitore di servizi di pagamento, informandoci che li hai contattati chiedendo informazioni sulla destinazione di una o più transazioni nel tuo conto.
Tieni presente che utilizziamo una varietà di descrittori di fatturazione che appariranno sul tuo estratto conto per garantire la privacy dei nostri clienti. Comprendiamo che ciò potrebbe aver causato confusione riguardo a determinate transazioni, tuttavia vorremmo fornire informazioni e assistenza in merito a tali addebiti. Ti preghiamo di inviarci un estratto conto bancario con queste spese evidenziate per consentirci di confermare se si riferiscono o meno al tuo account sul nostro sito web.
Inoltre, a volte sono necessarie fino a 48 ore affinché le transazioni si riflettano sul tuo estratto conto, quindi potrebbero apparire con 1-2 giorni di ritardo.
Puoi anche tenere traccia di tutte le transazioni effettuate, accedendo alla sezione Rapporti all'interno del tuo account.
Grazie per la vostra comprensione in questa materia.
Se avete ulteriori domande o richieste non esitate a contattarci."
Nella comunicazione con il nostro fornitore di servizi di pagamento, hai menzionato espressamente che non avevi riconosciuto una transazione e che volevi un rimborso, non abbiamo altra scelta, poiché non abbiamo ricevuto alcun feedback da te sull'argomento per quasi 2 settimane, se non quella di emettere un rimborso. Di conseguenza, le vincite successive realizzate con questo deposito sono state annullate.
Ti auguriamo buona fortuna per i tuoi impegni futuri.
Saluti.