Hello,
I made a $30 deposit on BitKingz. I spoke to Alan who tells me that the code INF50 was valid then I talked about reissuing the free spins as they were restricted due to my country. What I didn't notice was once I tried to make a deposit the live chat moves away and so I'd have to reconnect with them. I was reconnected with Helga. It felt so sinister of her that I'd make a mistake! Here is the transcript of the chat below:
Helga 05:38:34 am
I see you didn't provide the email for Alan. He checked the bonus and yes, it's valid, but you have duplicate accounts. Unfortunately, the system doesn't allow me to issue this bonus for that reason. It means that more than one account created/used with the same IP address, device, or browser. It's considered as a violation of our T&C. Unfortunately, we can't offer this bonus to you.
Visitor 05:39:26 am
This is the only account I've used. I don't have any other accounts that I know of
Helga 05:40:57 am
Sorry, but I clearly see duplicates in your account, the system detects them perfectly.
Visitor 05:41:32 am
If that is the case, I'll withdraw my deposit.
Helga 05:42:01 am
Sure, after you meet the standard depoit wager of x3 you can withdraw. :)
Visitor 05:45:20 am
Can you please tell me what email address the other account is associated with?
Helga 05:45:51 am
Unfortunately, we cannot per data protection policies.
Visitor 05:48:15 am
There will be nothing further! Have a great day!
Helga literally smiled after she said the 3x deposit wager knowing I'd probably lose it! Ultimately, if I had duplicate accounts then I should have been warned prior to my deposit, not be smirked upon! 3x wagering on my initial $30 deposit!?
Is there someone who could help me out?
Ciao,
Ho effettuato un deposito di $ 30 su BitKingz. Ho parlato con Alan che mi dice che il codice INF50 era valido poi ho parlato di riemettere i giri gratuiti perché erano limitati a causa del mio paese. Quello che non ho notato è che una volta provato a effettuare un deposito, la chat dal vivo si allontana e quindi dovrei riconnettermi con loro. Mi sono ricollegato con Helga. Sembrava così sinistro da parte sua che avrei commesso un errore! Ecco la trascrizione della chat qui sotto:
Helga 05:38:34
Vedo che non hai fornito l'e-mail di Alan. Ha controllato il bonus e sì, è valido, ma hai account duplicati. Sfortunatamente, per questo motivo il sistema non mi consente di emettere questo bonus. Significa che più di un account è stato creato/utilizzato con lo stesso indirizzo IP, dispositivo o browser. È considerato una violazione dei nostri T&C. Sfortunatamente non possiamo offrirti questo bonus.
Visitatore 05:39:26
Questo è l'unico account che ho usato. Non ho altri account che io conosca
Helga 05:40:57
Mi dispiace, ma vedo chiaramente dei duplicati nel tuo account, il sistema li rileva perfettamente.
Visitatore 05:41:32
Se è così, ritirerò il mio deposito.
Helga 05:42:01
Certo, dopo aver raggiunto la scommessa di deposito standard di x3 puoi ritirarti. :)
Visitatore 05:45:20
Potete dirmi a quale indirizzo email è associato l'altro account?
Helga 05:45:51
Sfortunatamente, non possiamo farlo secondo le politiche di protezione dei dati.
Visitatore 05:48:15
Non ci sarà altro! Vi auguro una buona giornata!
Helga ha letteralmente sorriso dopo aver detto la scommessa sul deposito 3x sapendo che probabilmente l'avrei persa! In definitiva, se avessi avuto conti duplicati, avrei dovuto essere avvisato prima del mio deposito, non essere deriso! 3 volte la scommessa sul mio deposito iniziale di $ 30!?
C'è qualcuno che potrebbe aiutarmi?