Hi MAHEATHERLAND Clemmer,
Thank you for sharing your experience with LCB. We are really sorry to hear that you’re facing this kind of issue.
We forward all the information to the casino representative and ask them about your withdrawal options. Please note that some casinos may require a verification deposit before processing withdrawals, which is not unusual. But we’ll do our best to help move things forward and will update you as soon as we receive any feedback from the casino.
In the meantime, if you get any updates, feel free to share them with us.
Ciao MAHEATHERLAND Clemmer ,
Grazie per aver condiviso la tua esperienza con LCB. Ci dispiace davvero che tu stia riscontrando questo tipo di problema.
Inoltriamo tutte le informazioni al rappresentante del casinò e chiediamo informazioni sulle tue opzioni di prelievo. Tieni presente che alcuni casinò potrebbero richiedere un deposito di verifica prima di elaborare i prelievi, il che non è insolito. Faremo del nostro meglio per aiutarti a procedere e ti aggiorneremo non appena riceveremo feedback dal casinò.
Nel frattempo, se ricevete aggiornamenti, non esitate a condividerli con noi.