This is in response to Banjo bhn, and several others on this thread: Omg this casino did the same thing to me! I live in an apartment complex that provides Internet service that we pay for in our monthly rent. Hundreds of people live here, all sharing the same IP address. I deposited at Ritz slots 3 or 4 times, didn't win. So I get an email offer 50 free spins on some crappy game, $50 max cash out. Well what do you know, I finished the playthrough, and accumulated $50. Yay! Wait, not so fast. My withdrawal for $50 was denied, for the good old multiple accounts exscuse. I sort of tried to explain to them about living in a multi - unit apartment complex, and then I was like, you know what? This casino has weird games, is super glitchy, and now you don't want to give me my $50? A depositing player? Yikes. Please close my account., keep the $50, and please advise potential or current players that if they are playing on a shared Internet, they will not be paid. Oh and accused of having multiple accounts. Looking like this is going to be a big problem going forward for many players. LCB, I respectfully suggest since this casino is endorsed by you, you post a prominent advisory regarding this casino's habitually refusal to payout winnings repeatedly claiming multiple accounts. It's the right thing to do, given their behavior. By the way, I never had any multiple accounts. Not here, not at any casino. Because I'm not an idiot. I know this would void any potential withdrawals. Lol and I certainly wouldn't deposit money if I had multiple accounts, knowing that this is a number one way for casinos to deny payment. This casino is just .... Not good... To keep it polite. LCB ers.... You've been warned!
Questa è una risposta a Banjo bhn e a molti altri su questo thread: Oddio, questo casinò mi ha fatto la stessa cosa! Vivo in un complesso di appartamenti che fornisce un servizio Internet che paghiamo con l'affitto mensile. Centinaia di persone vivono qui, tutte con lo stesso indirizzo IP. Ho depositato alle slot Ritz 3 o 4 volte, senza vincere. Quindi ricevo un'e-mail che mi offre 50 giri gratuiti su un gioco schifoso, con un prelievo massimo di 50 dollari. Beh, indovinate un po', ho completato il playthrough e ho accumulato 50 dollari. Evviva! Aspetta, non così in fretta. Il mio prelievo di 50 dollari è stato negato, per la cara vecchia scusa dei conti multipli. Ho cercato di spiegare loro che vivo in un complesso di appartamenti con più unità, e poi ho pensato, sapete cosa? Questo casinò ha dei giochi strani, è pieno di bug, e ora non volete darmi i miei 50 dollari? Un giocatore che deposita? Cavolo. Per favore, chiudete il mio account, tenete i 50 $ e avvisate i giocatori potenziali o attuali che se giocano su una rete Internet condivisa, non verranno pagati. Oh, e accusati di avere più account. Sembra che questo sarà un grosso problema in futuro per molti giocatori. LCB, vi suggerisco rispettosamente, poiché questo casinò è da voi approvato, di pubblicare un avviso ben visibile riguardo al suo abituale rifiuto di pagare le vincite rivendicando ripetutamente più account. È la cosa giusta da fare, visto il loro comportamento. A proposito, non ho mai avuto più account. Né qui, né in nessun casinò. Perché non sono un idiota. So che questo annullerebbe qualsiasi potenziale prelievo. Lol e di certo non depositerei denaro se avessi più account, sapendo che questo è il modo principale per i casinò di negare i pagamenti. Questo casinò è semplicemente... Non va bene... Per essere educati. LCB... Siete stati avvisati!