Hello Dsgleason54,
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Hello Dsgleason54,
Thank you for sending your casino username via private message. We've contacted the Casino to look into your case. Please keep an eye on this thread for any updates.
Ciao Dsgleason54 ,
Grazie per aver inviato il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato. Abbiamo contattato il Casinò per esaminare il tuo caso. Tieni d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.
Ultramonster has disabled my account and blocked me from messaging them when I requested to withdraw 500 out of 1,100$
Ultramonster ha disabilitato il mio account e mi ha impedito di inviare loro messaggi quando ho richiesto di prelevare 500 su 1.100 $
Hello Dsgleason54,
We've got the update regarding your case. The Casino Representative informed us that your account is closed by request and they are unable to reopen it. If you would like to inquire about anything else please let us know.
Ciao Dsgleason54 ,
Abbiamo l'aggiornamento relativo al tuo caso. Il rappresentante del casinò ci ha informato che il tuo conto è stato chiuso su richiesta e non sono in grado di riaprirlo. Se desideri chiedere informazioni su qualsiasi altra cosa, faccelo sapere.
Hello Dsgleason54,
The Casino Representative contacted us with a request to refer you to their live support. As they've worked internally on your case you'll have to contact them through a support agent. Please let us know if you resolved your issue with the casino after contacting and speaking with the live support agent.
Ciao Dsgleason54 ,
Il rappresentante del casinò ci ha contattato con la richiesta di indirizzarti al loro supporto dal vivo. Poiché hanno lavorato internamente al tuo caso, dovrai contattarli tramite un agente dell'assistenza. Facci sapere se hai risolto il problema con il casinò dopo aver contattato e parlato con l'agente dell'assistenza dal vivo.
I NEVER ONCE ASK FOR MY ACCOUNT TO BE CLOSED THATS THE THING THEY CANT PRODUCE ANYTHING or show any proof that I said that they are liars!!!
NON CHIEDO MAI UNA VOLTA CHE IL MIO ACCOUNT SIA CHIUSO QUESTA È LA COSA CHE NON POSSONO PRODURRE NULLA o mostrare alcuna prova che ho detto che sono bugiardi!!!
@Dsgleason54,
Did you contact the casino support team directly as advised by tough_nut?
@Dsgleason54,
Hai contattato direttamente il team di supporto del casinò come consigliato da hard_nut?
@Dsgleason54, do you have any updates, please?
@Dsgleason54, hai qualche aggiornamento, per favore?
We consider this case closed since we haven't heard back from the submitter of the complaint.
Consideriamo questo caso chiuso poiché non abbiamo ricevuto risposta da chi ha presentato il reclamo.
MarijaS wrote@Dsgleason54,
Did you contact the casino support team directly as advised by tough_nut?
Yes and they did nothing but give me the run around iv jumped through all there hoops and still keep me locked out
MarijaS ha scritto@Dsgleason54,
Hai contattato direttamente il team di supporto del casinò come consigliato da hard_nut?
Sì, e non hanno fatto altro che darmi la possibilità di correre in giro, ho saltato tutti i cerchi e mi tengono ancora chiuso fuori
MarijaS wroteWe consider this case closed since we haven't heard back from the submitter of the complaint.
Case closed iv been messagein tough nut this whole time I didn't know it didn't notify me when we comment on this thread so I had no idea u even said this
MarijaS ha scrittoConsideriamo questo caso chiuso poiché non abbiamo ricevuto risposta da chi ha presentato il reclamo.
Caso chiuso, ho ricevuto messaggi davvero duri per tutto questo tempo. Non sapevo che non mi avesse avvisato quando commentavamo questo thread, quindi non avevo idea che tu lo avessi detto
MarijaS wrote@Dsgleason54, do you have any updates, please?
No they will nothin for me I thought that's what u guys did obviously they are rippin me off why would they do anything for me ur gonna have to go a step ahead of the reps
MarijaS ha scritto@Dsgleason54, hai qualche aggiornamento, per favore?
No, non faranno niente per me, ho pensato che questo è quello che avete fatto voi ragazzi, ovviamente mi stanno derubando, perché dovrebbero fare qualcosa per me, dovrete fare un passo avanti rispetto ai rappresentanti
Hello Dsgleason54,
I've received your messages and I was waiting for you to send the screenshots you wanted us to send to Casino Representative. Anyway, we'll contact them again now and inquire about the status of your case. Keep an eye on this thread for any updates.
Ciao Dsgleason54 ,
Ho ricevuto i tuoi messaggi e stavo aspettando che tu inviassi gli screenshot che volevi che inviassimo al rappresentante del casinò. Ad ogni modo, li contatteremo di nuovo adesso e chiederemo informazioni sullo stato del tuo caso. Tenete d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.
Hello Dsgleason54,
The Casino Representative got back to us with requirements that you need to fulfill in order to re-activate your account. Please check your PMs as I've sent all the details there due to privacy reasons.
Ciao Dsgleason54 ,
Il rappresentante del casinò ci ha risposto con i requisiti che devi soddisfare per riattivare il tuo account. Per favore controlla i tuoi PM perché ho inviato tutti i dettagli lì per motivi di privacy.
hi i need some help and understanding of a bonus i have with black lotus. i tried chatting with support and still didn't understand and they told me to call the toll free number in which was not the correct number for the casino i was referring about. i did however get the number from one of my emails and through lcb chat. when i called they said i have met playthrough but still need to play a little more, but i dont understand that.
so my bonus was from an email stating to contact support for a "congrats you did it" bonus. after contacting support i recieved a $40 cash bonus with a playthrough of $2400. surprisingly i have met playthrough requirements and this is what the bonus page now tells me:
You currently have an active Operator Bonus (Bonus applied by operator on 6/7/2023 5:04:03 AM).
The amount of the bonus was $40.00. Any winnings from this bonus up to a maximum of $40.00 will be redeemed to your cash balance once playthrough is met. Terms and conditions may apply to any withdrawal you request after completing this bonus.
The initial bonus amount of $40.00 is not redeemable for cash.
More Info
You have achieved $2,400.00 of $2,400.00 playthrough required.
100%
and it then gives me the option to cash out bonus. when i contacted their live support i just got more confused heres our conversation:
Zoey
We’re turning up the heat this summer with FAST WINS...It’s DOUBLE TICKETS Week at Lotus Players Club! Every $25 you deposit is TWO tickets closer to the one of THREE dream cars.
Zoey
Hi Melissa
MELISSA
hi i was wanting to know what happens after you met playthrough
MELISSA
i had an ecard congrats you did it bonus
MELISSA
but not sure what cashout limits are
Zoey
you can continue playing your bonus until its finished or forfeit the remaining bonus to be able to make a withdrawal
MELISSA
until its finished?
Zoey
Yes
MELISSA
like saying i play all the winnings??
MELISSA
lol id like to cash out some winnings
Zoey
the bonus that is still available
Zoey
How to view bonus wagering
Select Cashier, click on Bonus, Under the active bonus section you will see the bonus progress bar with the percentage achieved and required.
Just below the bonus progress bar, you will see the current bonuses that you have already claimed which will only become active once playthrough has been met or when you play down the active bonus.
MELISSA
so play down to how much that is
MELISSA
ive met 100 percent of playthrough it says
Zoey
but your bonus still has a remaining balance , you can either play it or forfeit it Melissa
Zoey
How to forfeit an active bonus – Chat
Select Cashier, click on bonus, view the active bonus then select forfeit.
MELISSA
thats kinda what i am confused on, the way i read it is that once playthrough was met it would deduct winning up to max allowed
MELISSA
and when i forfiet it it just takes away the extra im not allowed to have
MELISSA
it wont take it all right? what is the max cashout from the bonus?
Zoey
No , just the remaining amount $40
MELISSA
sorry im slightly new to all this and i dont wanna mess up cuz i dont know
MELISSA
ok so when i forfiet the bonus i get 40 left in my account
Zoey
your balance will be decreased with that amount that is not played
MELISSA
ok so i have 160 now if i forfeit the bonus it will leave me with 40 correct
Zoey
160 less 40 is 120
MELISSA
Any winnings from this bonus up to a maximum of $40.00 will be redeemed to your cash balance once playthrough is met.
MELISSA
thats what the bonus page says
MELISSA
so im reading it as ill have 40 left when i cash out bonus. im so confused
Zoey
then you can continue playing the active bonus to redeem the amount as cash Melissa
MELISSA
i dont understand what that means
MELISSA
play it down to 40
Zoey
Please call in to our contact center so we can explain to you telephonically rather Melisssa
MELISSA
okay\
MELISSA
im so sorry
MELISSA
can you tell me the number
Zoey
No worries , i think its the texting that is making you confused on the line you will understand better
MELISSA
ok can you tell me the number to call
Zoey
USA Toll Free: 1800 253 5048
Zoey
Is there anything else I can assist you with today?
MELISSA
no thank you
Zoey
It's a great pleasure to see you gaming with us. Enjoy the rest of your day.
MELISSA
you too and thanks for trying to help me
so you see i am really confused i dont understand if ive met playthrough why i need to continue playing and phone support said i just need to play a little more however my max cash out from this bonus is 100. so if im to understand all this i need help. right now i have $141.20 on bonus side. i just dont wanna do it wrong!!!!! thanks
username is miskatlyn
email is miskatlyn@gmail.com
ciao, ho bisogno di aiuto e di comprensione di un bonus che ho con Black Lotus. ho provato a chattare con l'assistenza e ancora non ho capito e mi hanno detto di chiamare il numero verde che non era il numero corretto del casinò a cui mi riferivo. Tuttavia ho ricevuto il numero da una delle mie e-mail e tramite la chat lcb. quando ho chiamato mi hanno detto che ho incontrato il playthrough ma devo ancora giocare un po' di più, ma non lo capisco.
quindi il mio bonus proveniva da un'e-mail in cui si diceva di contattare l'assistenza per un bonus "congratulazioni per te". dopo aver contattato l'assistenza ho ricevuto un bonus in contanti di $ 40 con una giocata di $ 2400. sorprendentemente ho soddisfatto i requisiti di gioco e questo è ciò che ora mi dice la pagina bonus:
Al momento disponi di un Bonus Operatore attivo (Bonus applicato dall'operatore il 07/06/2023 05:04:03).
L'importo del bonus era di $ 40,00. Qualsiasi vincita derivante da questo bonus fino a un massimo di $ 40,00 verrà riscattata sul tuo saldo in contanti una volta completata la giocata. Termini e condizioni possono applicarsi a qualsiasi prelievo richiesto dopo aver completato questo bonus.
L'importo del bonus iniziale di $ 40,00 non è convertibile in contanti.
Ulteriori informazioni
Hai raggiunto $ 2.400,00 dei $ 2.400,00 di gioco richiesti.
100%
e poi mi dà la possibilità di incassare il bonus. quando ho contattato il loro supporto live sono diventato ancora più confuso, ecco la nostra conversazione:
Zoey
Alzeremo la temperatura quest'estate con FAST WINS... È la settimana dei BIGLIETTI DOPPI al Lotus Players Club! Ogni $ 25 che depositi sono DUE biglietti più vicini a una delle TRE auto da sogno.
Zoey
Ciao Melissa
MELISSA
ciao, volevo sapere cosa succede dopo che hai incontrato Playthrough
MELISSA
avevo una cartolina elettronica, congratulazioni, l'hai fatta bonus
MELISSA
ma non sono sicuro di quali siano i limiti di prelievo
Zoey
puoi continuare a giocare il tuo bonus fino al termine o rinunciare al bonus rimanente per poter effettuare un prelievo
MELISSA
finché non sarà finito?
Zoey
SÌ
MELISSA
come dire che gioco tutte le vincite??
MELISSA
lol vorrei incassare alcune vincite
Zoey
il bonus ancora disponibile
Zoey
Come visualizzare le scommesse bonus
Seleziona Cassa, clicca su Bonus, Sotto la sezione bonus attiva vedrai la barra di avanzamento del bonus con la percentuale raggiunta e richiesta.
Appena sotto la barra di avanzamento del bonus, vedrai i bonus attuali che hai già richiesto e che diventeranno attivi solo una volta raggiunto il playthrough o quando sfrutterai il bonus attivo.
MELISSA
quindi minimizza a quanto ammonta
MELISSA
ho soddisfatto il 100% del gioco, dice
Zoey
ma il tuo bonus ha ancora un saldo residuo, puoi giocarlo o perderlo Melissa
Zoey
Come rinunciare a un bonus attivo – Chat
Seleziona Cassiere, clicca su bonus, visualizza il bonus attivo quindi seleziona rinuncia.
MELISSA
questo è più o meno ciò su cui sono confuso, da come ho letto è che una volta raggiunto il playthrough, la vincita verrà dedotta fino al massimo consentito
MELISSA
e quando lo rinuncio mi toglie semplicemente l'extra che non mi è permesso avere
MELISSA
non ci vorrà, va bene? qual è l'importo massimo prelevabile dal bonus?
Zoey
No, solo l'importo rimanente 40 dollari
MELISSA
scusa, sono un po' nuovo a tutto questo e non voglio fare confusione perché non lo so
MELISSA
ok, quindi quando rinuncio al bonus mi restano 40 sul mio conto
Zoey
il tuo saldo verrà diminuito dell'importo non giocato
MELISSA
ok quindi ora ne ho 160, se perdo il bonus mi rimarranno 40 corretti
Zoey
160 meno 40 fa 120
MELISSA
Qualsiasi vincita derivante da questo bonus fino a un massimo di $ 40,00 verrà riscattata sul tuo saldo in contanti una volta completata la giocata.
MELISSA
questo è quello che dice la pagina bonus
MELISSA
quindi lo sto leggendo perché ne avrò 40 rimasti quando incasserò il bonus. sono così confuso
Zoey
poi potrai continuare a giocare con il bonus attivo per riscattare l'importo in contanti Melissa
MELISSA
non capisco cosa significhi
MELISSA
giocalo fino a 40
Zoey
Per favore chiama il nostro contact center così possiamo spiegarti telefonicamente invece di Melissa
MELISSA
Va bene\
MELISSA
Mi dispiace tanto
MELISSA
puoi dirmi il numero?
Zoey
Non preoccuparti, penso che siano gli SMS a confonderti sulla linea, capirai meglio
MELISSA
ok potete dirmi il numero da chiamare?
Zoey
Numero verde USA: 1800 253 5048
Zoey
C'è qualcos'altro con cui posso aiutarti oggi?
MELISSA
no grazie
Zoey
È un grande piacere vederti giocare con noi. Goditi il resto della giornata.
MELISSA
anche a te e grazie per aver provato ad aiutarmi
quindi vedi che sono davvero confuso non capisco se ho incontrato il playthrough perché dovrei continuare a giocare e l'assistenza telefonica ha detto che devo solo giocare un po' di più tuttavia il mio massimo incasso da questo bonus è 100. quindi se voglio capire tutto questo Ho bisogno di aiuto. in questo momento ho $ 141,20 sul lato bonus. è solo che non voglio sbagliare!!!!! Grazie
il nome utente è miskatlyn
l'e-mail è miskatlyn@gmail.com
Hello Miskatlyn,
What we can conclude from your explanation is that you claimed a bonus that has a max cashout of $100. When you finish wagering, the bonus amount is deducted, which in this case is $40, and you will be able to withdraw what is left on the balance, if it is not more than $100. Knowing this situation that you currently have $140 on your balance, our advice is to request a withdrawal, the bonus amount will be deducted immediately and you will be able to get your $100.
Hope this will help.
Ciao Miskatlyn ,
Ciò che possiamo concludere dalla tua spiegazione è che hai richiesto un bonus con un incasso massimo di $ 100. Quando finisci di scommettere, viene detratto l'importo del bonus, che in questo caso è di $ 40, e potrai ritirare ciò che rimane sul saldo, se non è superiore a $ 100. Sapendo questa situazione che attualmente hai $ 140 sul tuo saldo, il nostro consiglio è di richiedere un prelievo, l'importo del bonus verrà detratto immediatamente e potrai ottenere i tuoi $ 100.
Spero che questo possa essere d'aiuto.
ok, i guess im just focused to much on the part that says "Any winnings from this bonus up to a maximum of $40.00 will be redeemed to your cash balance once playthrough is met" because i have met play through but yet nothing has been redeemed to my cash balance. and when i called they said i had to keep playing just a little bit more and then it will let me know when i am done with my bonus requirments. but if i keep playing i might not have the 100 to be able to withdraw
ok, immagino di essermi concentrato troppo sulla parte che dice "Qualsiasi vincita derivante da questo bonus fino a un massimo di $ 40,00 verrà riscattata sul tuo saldo in contanti una volta raggiunto il playthrough" perché ho incontrato il playthrough ma ancora nulla è stato riscattato al mio saldo in contanti. e quando ho chiamato mi hanno detto che dovevo continuare a giocare ancora un po' e poi mi farà sapere quando avrò finito con i miei requisiti di bonus. ma se continuo a giocare potrei non avere i 100 per potermi ritirare
Hello Miskatlyn,
Please try to withdraw the money but be sure that you have enough to make a request. Hope that is now more clear for you and please let us know when you make it happen.
Thank you in advance.
Ciao Miskatlyn ,
Prova a ritirare il denaro ma assicurati di averne abbastanza per effettuare una richiesta. Spero che ora ti sia più chiaro e facci sapere quando lo realizzerai.
Grazie in anticipo.
they said i had to cash out/forfiet my bonus first, which i did. that then turned my 140 bonus cash into 40 cash, which is not enough for a withdraw in which i tried playing to get to withdraw amount and lost it all. my luck as always!!!
hanno detto che dovevo prima incassare/rinunciare al mio bonus, cosa che ho fatto. questo ha poi trasformato i miei 140 bonus in contanti in 40 contanti, il che non è sufficiente per un prelievo in cui ho provato a giocare per ottenere l'importo del prelievo e ho perso tutto. la mia fortuna come sempre!!!
Hello Miskatlyn,
Sorry to hear that this happened to you. Unfortunately when you loose your money, there is no way to get your money back, so with this being said we are not able to help you. Hope that you will have better luck in further entertainment.
Thank you for understanding.
Ciao Miskatlyn ,
Mi dispiace sapere che ti è successo questo. Sfortunatamente quando perdi i tuoi soldi, non c'è modo di recuperarli, quindi detto questo non siamo in grado di aiutarti. Spero che avrai più fortuna con ulteriori intrattenimenti.
Grazie per la comprensione.
Hello, I just have a question for the Rep, need to verify something that I was told by the customer service chat rep. Is it true that the maximum you can withdraw is double the sum total of all of your deposits (Ex: if I have deposited a total of $200 worth of Bitcoin then the maximum I can withdraw is $400)?
That's what I was told and I've never heard of anything like that at any other casino. What if you hit jackpot? Unless you've made a metric ton of deposits you wouldn't be able to withdraw it. If that is the case then it just makes everything feel... I don't know.... disingenuous
Salve, ho solo una domanda per il rappresentante, devo verificare qualcosa che mi è stato detto dal rappresentante della chat del servizio clienti. È vero che il massimo che puoi prelevare è il doppio della somma totale di tutti i tuoi depositi (Es: se ho depositato un totale di $ 200 in Bitcoin, il massimo che posso prelevare è $ 400)?
Questo è quello che mi è stato detto e non ho mai sentito nulla del genere in nessun altro casinò. E se vincessi il jackpot? A meno che tu non abbia effettuato una tonnellata di depositi, non sarai in grado di prelevarli. Se è così, allora tutto sembra... non lo so... falso
Hello EMacAttacks,
We will ping Casino Rep in order to clarify those concerns for you. Once we hear back we will let you know.
Keep you posted.
Ciao EMacAttacks ,
Invieremo un ping al rappresentante del casinò per chiarire queste preoccupazioni. Una volta che ci sentiremo, ti faremo sapere.
Tenervi aggiornati.
Hello EMacAttacks,
We haven't received any updates from Casino Rep. We have sent them a reminder email in hopes that we can get some proper information regarding this case.
Keep you posted.
Thank you.
Ciao EMacAttacks ,
Non abbiamo ricevuto alcun aggiornamento dal rappresentante del casinò. Abbiamo inviato loro un'e-mail di promemoria nella speranza di poter ottenere informazioni adeguate su questo caso.
Tenervi aggiornati.
Grazie.
Hello EMacAttacks,
We are still without any response from their side regarding this matter. We will ping them again in hopes that we can get a proper clarification.
Keep you posted.
Thank you.
Ciao EMacAttacks ,
Non abbiamo ancora alcuna risposta da parte loro in merito a questo problema. Li effettueremo nuovamente un ping nella speranza di poter ottenere un chiarimento adeguato.
Tenervi aggiornati.
Grazie.
Hello EMacAttacks,
Casino Rep got back to us and said that she will update us once she hear back from a relevant department.
Keep you posted for any updates.
Ciao EMacAttacks ,
Il rappresentante del casinò ci ha contattato dicendoci che ci aggiornerà non appena avrà ricevuto risposta da un dipartimento competente.
Vi tengo aggiornati per eventuali aggiornamenti.
Hello EMacAttacks,
We've got a response from Casino Rep:
“To answer the player's question. When a player makes a deposit and doesn't claim a match bonus or claim a match that is under 100%, whatever they win from their own funds they are able to withdraw all the funds.
The restrictions come when the player claims a match bonus that is over 100% they are only able to withdraw $1000 as that is the maximum withdrawal rule. "
Hope this will help.
Thank you for your patience.
Ciao EMacAttacks ,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò:
“Per rispondere alla domanda del giocatore. Quando un giocatore effettua un deposito e non richiede un bonus di partita o non richiede una partita inferiore al 100%, qualunque cosa vinca dai propri fondi, può ritirare tutti i fondi.
Le restrizioni arrivano quando il giocatore richiede un bonus di partita superiore al 100% e può prelevare solo $ 1000 poiché questa è la regola di prelievo massima. "
Spero che questo possa essere d'aiuto.
Grazie per la vostra pazienza.
There was some weird activity in my account. Said withdrawal fixed by admin. I never received said withdrawal. Was told by customer support i would receive an email in regards to my complaint. No email a week later.
Si sono verificate delle attività strane nel mio account. Detto ritiro fissato dall'amministratore. Non ho mai ricevuto tale ritiro. L'assistenza clienti mi ha detto che avrei ricevuto un'e-mail in merito al mio reclamo. Nessuna email una settimana dopo.
Hi dinocow,
Sorry to hear you experienced the withdrawal issues and had no reply from the support team regarding your complaint.
Please advise your casino username HERE so that we could contact the casino representative and try to assist you.
Thank you.
Ciao dinosauro ,
Mi dispiace apprendere che hai riscontrato problemi di prelievo e non hai ricevuto risposta dal team di supporto in merito al tuo reclamo.
Per favore comunica il tuo nome utente del casinò QUI in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e provare ad assisterti.
Grazie.
We will close this complaint due to the inactivity of the submitter.
Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.
I made a withdrawal from Blackbear Lotus Casino on 5//17/2024. I received an email on 5/20/2024 saying that my withdrawl was approved and was being processed. Then, I received a deposit or wire transfer into my bank account for $960 on 5/21/2024. I have not received anything else since. On my account on Black Lotus, it says something about an administrative correction with $4371.00. I originally won $5371.00. Please, can someone help me???
my account login is: b********
Ho effettuato un prelievo dal Blackbear Lotus Casino il 17/5/2024. Ho ricevuto un'e-mail il 20/05/2024 in cui si informava che il mio ritiro era stato approvato ed era in fase di elaborazione. Successivamente, ho ricevuto un deposito o un bonifico bancario sul mio conto bancario per $ 960 il 21/05/2024. Da allora non ho più ricevuto nient'altro. Sul mio conto su Black Lotus si dice qualcosa su una correzione amministrativa con $ 4371,00. Inizialmente avevo vinto $ 5371,00. Per favore, qualcuno può aiutarmi???
il login del mio account è: b********
Hi barbiedoll2167,
Sorry to hear we you 've experienced issues with withdrawal at Lotius Asia Casino.
We have just contacted the casino rep and sent your casino credentials. Keep you posted once we receive any feedback.
Ciao barbiedoll2167 ,
Siamo spiacenti di apprendere che hai riscontrato problemi con il prelievo su Lotius Asia Casino.
Abbiamo appena contattato il rappresentante del casinò e inviato le tue credenziali del casinò. Ti terremo aggiornato una volta ricevuto qualsiasi feedback.
Hi barbiedoll2167,
We have sent the reminder to the casino rep regarding your complaint. Will advise you once we receive any response.
Ciao barbiedoll2167 ,
Abbiamo inviato il promemoria al rappresentante del casinò in merito al tuo reclamo. Ti avviseremo una volta ricevuta una risposta.
Hi barbiedoll2167,
The rep has advised that she has sent off to the relevant team and hopefully, we will have an answer by the latest tomorrow.
Ciao barbiedoll2167 ,
Il rappresentante ha informato di aver inviato il messaggio al team competente e, si spera, avremo una risposta entro domani.
Hi barbiedoll2167,
Still nothing. Let's wait as they advised they would get back to us latest today. When they respond, we will update you here instantly.
Ciao barbiedoll2167 ,
Ancora niente. Aspettiamo perché ci hanno avvisato che ci avrebbero risposto al più tardi oggi. Quando rispondono, ti aggiorneremo qui immediatamente.
What's going on? Why are they not responding?
Cosa sta succedendo? Perché non rispondono?
Hi barbiedoll2167,
We have received the update form the casino rep, you may find below:
The player won from a match bonus, our finance team processed $1000 because of max cash out rules. I have made our VIP team aware of the player and they will also reach out to the player regarding their winnings.
Please confirm when you get your funds. Thank you.
Ciao barbiedoll2167 ,
Abbiamo ricevuto l'aggiornamento dal rappresentante del casinò, che potresti trovare di seguito:
Il giocatore ha vinto con un bonus sulla partita, il nostro team finanziario ha elaborato $ 1000 a causa delle regole di prelievo massimo. Ho informato il nostro team VIP del giocatore e lo contatteranno anche in merito alle sue vincite.
Per favore conferma quando ricevi i tuoi fondi. Grazie.
Hi barbiedoll2167,
Please confirm if you have received your funds. Thank you.
Ciao barbiedoll2167 ,
Conferma se hai ricevuto i fondi. Grazie.
Black lotus casino is very shady. Logged in after having being off for a while and seen this. I never once made a withdrawal. I have yet to even verify my account with id.
Il casinò Black Lotus è molto losco. Ho effettuato l'accesso dopo essere stato assente per un po' e ho visto questo. Non ho mai effettuato un prelievo. Devo ancora verificare il mio account con l'ID.
3.5/ 5
My email is ********
La mia email è ********
Hi dinocow,
Here is the feedback from the rep:
Regarding the complaint please find response from our CSC below:
Everything is clear from a risk and fraud standpoint. The player uploaded his drivers license on the 2nd of February 2024. His account is verified (awaiting deposit). Player was on chat on the 17th of June 2024, he was asking "what kind of withdrawal has the type admin?. On the 24th of June 2022 a withdrawal of $2500 was declined because the player won from a free bonus, but had not yet made a deposit. Player is questioning why he is seeing that in his statement.
Ciao dinosauro ,
Ecco il feedback del rappresentante:
Per quanto riguarda il reclamo, puoi trovare la risposta del nostro CSC di seguito:
Tutto è chiaro dal punto di vista del rischio e della frode. Il giocatore ha caricato la sua patente di guida il 2 febbraio 2024. Il suo account è verificato (in attesa di deposito). Il giocatore era in chat il 17 giugno 2024, chiedeva "che tipo di prelievo ha il tipo admin?". Il 24 giugno 2022 un prelievo di $ 2500 è stato rifiutato perché il giocatore ha vinto con un bonus gratuito, ma non aveva ancora ha effettuato un deposito. Il giocatore si chiede perché lo vede nella sua dichiarazione.
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