cheetahwind wrote:I didn't realize the fight was with Curacao. If that's the case your case is probably not going to be resolved in your favor anyways.
Make reference to the Affpower rigged games. Sure they pulled the fake games, yet the players got no recourse in the whole matter. Especially in the department of refunds or even some sort of compensation for playing fraudulent games.
Curacao has basically become a shell body where they say they provide player protection. Yet it would seem as if as long as the casino pays it's dues. They turn a blind eye when it comes actually providing resolution for a player. Plus most of there casinos really aren't located in Curacao anyways. They only buy a mailing address there, mainly in there technology park. So they can get a license, they host there operations elsewhere.
Good luck, hopefully something comes around, even though I highly doubt it will.
Here is what happened later on - there has been an important chain of events.
BetFTV kept telling Gaming Curacao that they'd pay me up by this date or that date. That never materialized, and they kept putting Gaming-Curacao off.
So after that's been going on for a while, after a long process, their license is now SUSPENDED! The regulator has suspended the license of BetFTV because of this.
Their payment processors, software suppliers, and so on and so on get notified of that, as well.
BetFTV has still - falsely! - claimed they're licensed for a couple of days after that. They might still be doing that. So that's the road they (BetFTV), sadly, took.
I think it is very important to know that dishonest business practices end up with this - a situation where noone really ends up in the green.
An unlicensed no-paying casino, who'd ever play there!?
They could've done so much better.
What's also interesting is, it's been a year since all this. A long, long time.
And I now have a similar case, with Majestic slots. We're still in the mediation process on it (hopefully, at least).
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/majestic-slots-no-paying-a-bit-under-10-000
I sincerely hope it doesn't end up the same way this one did!
cheetahwind ha scritto: Non avevo capito che lo scontro era con Curacao. Se è così, probabilmente il tuo caso non verrà comunque risolto a tuo favore.
Fai riferimento ai giochi truccati di Affpower. Sicuramente hanno ritirato i giochi falsi, ma i giocatori non hanno avuto ricorso in tutta la questione. Soprattutto nel dipartimento dei rimborsi o anche di una sorta di risarcimento per aver giocato a giochi fraudolenti.
Curacao è praticamente diventato un organismo di copertura in cui dicono di fornire protezione ai giocatori. Eppure sembrerebbe che finché il casinò pagherà le sue quote. Chiudono un occhio quando si tratta effettivamente di fornire una soluzione a un giocatore. Inoltre, la maggior parte dei casinò non si trova comunque a Curacao. Comprano solo un indirizzo postale lì, principalmente nel parco tecnologico. Per poter ottenere una licenza, ospitano le operazioni altrove.
Buona fortuna, spero che succeda qualcosa, anche se ne dubito fortemente.
Ecco cosa è successo dopo: c'è stata un'importante catena di eventi.
BetFTV continuava a dire a Gaming Curacao che mi avrebbero pagato entro questa data o quella data. Ciò non si è mai materializzato e hanno continuato a rimandare Gaming-Curacao.
Quindi, dopo che è andata avanti per un po', dopo un lungo processo, la loro licenza è ora SOSPESA! Per questo motivo il regolatore ha sospeso la licenza di BetFTV.
Anche i loro processori di pagamento, i fornitori di software e così via ne vengono informati.
BetFTV ha ancora - falsamente! - hanno affermato di avere la licenza per un paio di giorni dopo. Potrebbero ancora farlo. Quindi questa è la strada che loro (BetFTV), purtroppo, hanno preso.
Penso che sia molto importante sapere che le pratiche commerciali disoneste finiscono con questo, una situazione in cui nessuno finisce davvero nel verde.
Un casinò senza licenza e gratuito, chi ci giocherebbe mai!?
Avrebbero potuto fare molto meglio.
La cosa interessante è che è passato un anno da tutto questo. Molto, molto tempo.
E ora ho un caso simile, con le slot Majestic. Siamo ancora in fase di mediazione (almeno si spera).
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/majestic-slots-no-paying-a-bit-under-10-000
Spero sinceramente che non finisca come questa!