think a disabled vets $35 is just money to throw away
If you don't have the money to deposit then why are you depositing? Nobody forced you to make this $35 deposit. Not only that but it seems you deposit quite often because we have seen you deposit elsewhere, and you also reached max amount of deposits at this place.
Certainly don't want to see anyone taken advantage of but you really don't need to turn it into a drama.
You are a little harsh! You may not mean it to sound that way, but the tone is absolutely one of sheer arrogance. Yobaboy has a right to know where his money has gone and there is no reason why it shouldn't have been in his account or back on his card earlier than 4-5 days later , along with the fact that no one had any idea where it was, was even worse. How inept does that look?
They knew where it was, they held onto it as long as they could. Telling him they had no idea where it was is BS! They knew exactly where it was! It doesn't just "show up" back on your card, unless someone sends it there.
All these guys think that we are all a bunch of morons when it comes to deposits and withdrawals, especially withdrawals, and for a casino to try and twist the actuality of a situation into something it certainly is not, is the most ludacris and ridiculous thing I have ever heard.
What is the problem with just admitting to your mistakes and taking it from there instead of trying to wiggle and squirm your way out of something, when it is so obvious that the other party knows exactly what you are doing. No wonder people get so irate and upset with these guys. Their support and their other departments have no idea what is going on. When you ask for the person "in charge", they are either not in or can't be found. You cannot contact the finance department yourself when you have a problem to resolve when it involves "your money" because they "don't have a phone or a phone number"?
Hmmm, I really would hate to be in that building when it is burning to the ground and no one is able to call the fire department because they "don't have a phone or a phone number".
penso che 35 dollari per un veterinario disabile siano solo soldi da buttare via
Se non hai i soldi per depositare, perché stai depositando? Nessuno ti ha costretto a effettuare questo deposito di $ 35. Non solo, ma sembra che depositi abbastanza spesso perché ti abbiamo visto depositare altrove e hai anche raggiunto l'importo massimo di depositi in questo posto.
Certamente non voglio vedere qualcuno approfittato, ma non c'è davvero bisogno di trasformarlo in un dramma.
Sei un po' duro! Potresti non volerlo dire in questo modo, ma il tono è assolutamente di pura arroganza. Yobaboy ha il diritto di sapere dove sono finiti i suoi soldi e non c'è motivo per cui non avrebbero dovuto essere sul suo conto o sulla sua carta prima di 4-5 giorni dopo, oltre al fatto che nessuno aveva idea di dove era, era anche peggio. Quanto ti sembra inetto?
Sapevano dov'era, l'hanno trattenuto il più a lungo possibile. Dirgli che non avevano idea di dove fosse è una stronzata! Sapevano esattamente dov'era! Non si limita a "ricomparire" sulla tua carta, a meno che qualcuno non lo invii lì.
Tutti questi ragazzi pensano che siamo tutti un branco di idioti quando si tratta di depositi e prelievi, soprattutto di prelievi, e che un casinò cerchi di distorcere la realtà di una situazione in qualcosa che certamente non lo è, è la cosa più ludacris e ridicola Ne ho mai sentito parlare.
Qual è il problema semplicemente ammettendo i propri errori e riprendendoli da lì invece di cercare di dimenarsi e dimenarsi per uscire da qualcosa, quando è così ovvio che l'altra parte sa esattamente cosa stai facendo. Non c'è da stupirsi che le persone siano così arrabbiate e arrabbiate con questi ragazzi. Il loro supporto e gli altri dipartimenti non hanno idea di cosa stia succedendo. Quando chiedi della persona "responsabile", questa non è presente o non può essere trovata. Non puoi contattare tu stesso il dipartimento finanziario quando hai un problema da risolvere che coinvolge "i tuoi soldi" perché "non hanno un telefono o un numero di telefono"?
Hmmm, mi dispiacerebbe davvero trovarmi in quell'edificio mentre sta bruciando e nessuno può chiamare i vigili del fuoco perché "non hanno un telefono o un numero di telefono".