Casoo, Tsars, Wisho, Winnerz, Trickz Casino Supporto e thread di reclamo

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    Hello Jan Kristiansson,

    Sorry to hear that. 

    Please send us your casino username via private message so we can reach out to the casino representative and inquire more about this.

    Thank you.

    Ciao Jan Kristiansson ,

    Mi dispiace sentirlo.

    Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato , così potremo contattare il rappresentante del casinò e chiedere maggiori informazioni a riguardo.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Jan Kristiansson,

    We are still waiting for your account details, please private message me if you still need our assistance.

    Thank you.

    Ciao Jan Kristiansson ,

    Stiamo ancora aspettando i dettagli del tuo account, scrivimi un messaggio privato se hai ancora bisogno della nostra assistenza.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Did you get my casino login as I sent to your informed private message so you can reach out to the casino rep about this issue? Jan Kristiansson 

    Hai ricevuto il mio login del casinò come ti ho inviato tramite messaggio privato informato in modo che tu possa contattare il rappresentante del casinò per questo problema? Jan Kristiansson

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Jan Kristiansson,

    Thanks for sending your account details. We contacted the casino rep and inquired about this matter. Keep you posted on this thread.

    Caro Jan Kristiansson ,

    Grazie per aver inviato i dettagli del tuo account. Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e chiesto informazioni su questa questione. Tieniti aggiornato su questa discussione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Jan,

    Please note that Winnerz.com and Wisho.com do not specifically direct gaming services towards the Swedish market. There is no solicitation of Swedish nationals or any marketing activities targeted in Sweden. The acceptance of clients on a reverse solicitation basis does not constitute active operation within the Swedish market.

    It is also important to clarify that Winnerz.com and Wisho.com do not present themselves as Swedish casinos nor hold a Swedish license. All clients are provided with transparent information regarding our license, both in the website’s footer and through our Terms and Conditions (T&C). The T&C clearly outline all relevant legal details, including the following clause:

    “It is the Customer’s responsibility to ensure that operations comply with all laws in force in the jurisdiction in which you are using the Operator’s service. If you are in a country where remote gambling is prohibited, you may not use the services of the Operator.”

    Given that all relevant information regarding the casino’s licensing and legal obligations is provided from the outset, and based on the terms agreed upon at registration, there are no grounds to issue a refund.

    If there are any additional questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to our customer support team, who will be happy to assist.

    Best regards,

    Spinwise Team

    Ciao Jan,

    Si prega di notare che Winnerz.com e Wisho.com non indirizzano specificamente i servizi di gioco al mercato svedese. Non vi è alcuna sollecitazione di cittadini svedesi o alcuna attività di marketing mirata in Svezia. L'accettazione di clienti su base di sollecitazione inversa non costituisce un'operazione attiva all'interno del mercato svedese.

    È anche importante chiarire che Winnerz.com e Wisho.com non si presentano come casinò svedesi né possiedono una licenza svedese. A tutti i clienti vengono fornite informazioni trasparenti sulla nostra licenza, sia nel footer del sito web che tramite i nostri Termini e condizioni (T&C). I T&C delineano chiaramente tutti i dettagli legali rilevanti, inclusa la seguente clausola:

    "È responsabilità del Cliente garantire che le operazioni siano conformi a tutte le leggi in vigore nella giurisdizione in cui si utilizza il servizio dell'Operatore. Se ci si trova in un paese in cui il gioco d'azzardo a distanza è proibito, non è possibile utilizzare i servizi dell'Operatore."

    Poiché tutte le informazioni rilevanti riguardanti la licenza e gli obblighi legali del casinò vengono fornite fin dall'inizio e in base ai termini concordati al momento della registrazione, non vi è motivo di emettere un rimborso.

    Per ulteriori domande o dubbi, non esitate a contattare il nostro team di assistenza clienti, che sarà lieto di aiutarvi.

    Distinti saluti,

    Squadra Spinwise

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for the feedback.

    Firstly you are banned in Sweden since Juli 1 - 2024 due to you have broken the law already, and you are not allowed to have any players here at all after that. Such ban are by the way supported by CJEU and shall then be followed. It's furthermore even forbidden with transactions from and to forbidden casino. 

    What you then do instead is to continue to approach players like me with problems on a daily basis with offers to keep us playing at your casino, despite your ban. Everyone can see the sent picture on your ongoing processing on me after you were forbidden in Sweden.
    Then your strategy is to say that you not are approaching Swedish market/ players and claim your T&C.

    It's the most un- honest thing to do to say one thing and then do opposite via your VIP department. That kind of management belongs to blacklisting if you ask me, and far away from the Rising star as you were awarded for at LCB 2023. I can't find words for your behavior to be frankly. 
    Kind regards/ Jan Kristiansson 

    Grazie per il feedback.

    Innanzitutto sei bandito in Svezia dal 1° luglio 2024 perché hai già infranto la legge, e da allora non ti è più consentito avere giocatori qui. Tale divieto è supportato dalla CGUE e deve essere rispettato. È inoltre vietato anche con transazioni da e verso casinò proibiti.

    Ciò che fai invece è continuare ad avvicinare giocatori come me con problemi su base giornaliera con offerte per continuare a giocare nel tuo casinò, nonostante il tuo divieto. Tutti possono vedere la foto inviata sul tuo processo in corso su di me dopo che sei stato bandito in Svezia.
    Quindi la tua strategia è quella di dire che non ti stai rivolgendo al mercato/agli operatori svedesi e di rivendicare i tuoi T&C.

    È la cosa più poco onesta da fare dire una cosa e poi fare il contrario tramite il tuo reparto VIP. Quel tipo di gestione appartiene alla lista nera, se me lo chiedi, e ben lontano dalla stella nascente per cui sei stato premiato al LCB 2023. Non riesco a trovare le parole per descrivere il tuo comportamento, francamente.
    Cordiali saluti/ Jan Kristiansson

  • Originale English Traduzione Italiano

    And just some few examples of your deliberately processing on me from your special VIP department during your ban. How in earth can you say that it's not to approach Sweden and Swedish players. Just unbelievable behavior and far away from a honest way to run a casino. 
    I suggest you correct your failure and make chargeback from Juli 1 - 2024, or I will do all I possible can to get you blacklisted on every forum possible. 
    Kind regards/ Jan Kri

    E solo alcuni esempi del tuo deliberato trattamento nei miei confronti dal tuo speciale reparto VIP durante il tuo ban. Come diavolo puoi dire che non è per avvicinare la Svezia e i giocatori svedesi. Semplicemente un comportamento incredibile e ben lontano da un modo onesto di gestire un casinò.
    Ti suggerisco di correggere il tuo errore e di effettuare un chargeback dal 1° luglio al 2024, altrimenti farò tutto il possibile per farti inserire nella blacklist di tutti i forum possibili.
    Cordiali saluti/Jan Kri

  • Originale English Traduzione Italiano

    Couldn't send more pics on it here but you have the previous sent samples anyway/ Jan K 

    Non potevo inviare altre foto qui, ma hai comunque i campioni inviati in precedenza/Jan K

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Jan,
    Thank you for sharing your concerns.

    We understand your frustration, and we take all feedback seriously. However, we would like to reaffirm our position and clarify a few important points regarding your case and the casino’s operations.

    Firstly, regarding the matter of the ban in Sweden, as we previously mentioned, Winnerz.com and Wisho.com do not target or solicit players from Sweden. Our approach does not involve engagement with the Swedish market.

    Additionally, we strictly adhere to the licensing requirements and legal obligations as stipulated in the jurisdictions we operate in. Our Terms and Conditions, which you agreed to upon registration, make it clear that it is the responsibility of the player to ensure compliance with their local laws.

    Concerning your claim of continued contact from our VIP department, please note that all communication sent is part of our general engagement strategy with our existing customers, not specifically Swedish customers. Emails sent in English do not constitute targeting, especially in cases where the player has voluntarily registered on the website and agreed to receive newsletters.

    We regret that you feel disappointed with the outcome, but we must stress that no breach of terms and conditions with regard to the Swedish market has occurred from our end.

    As a result, we are unable to process refunds for these transactions, as the agreed-upon terms were unfortunately violated.

    Once again, we appreciate your input and invite you to reach out to our customer support team if you have further concerns.

    Best regards,
    Spinwise Team

    Ciao Jan,
    Grazie per aver condiviso le tue preoccupazioni.

    Comprendiamo la tua frustrazione e prendiamo sul serio tutti i feedback. Tuttavia, vorremmo riaffermare la nostra posizione e chiarire alcuni punti importanti riguardanti il tuo caso e le operazioni del casinò.

    Innanzitutto, per quanto riguarda la questione del divieto in Svezia, come abbiamo detto in precedenza, Winnerz.com e Wisho.com non prendono di mira né sollecitano giocatori dalla Svezia. Il nostro approccio non prevede l'impegno con il mercato svedese.

    Inoltre, rispettiamo rigorosamente i requisiti di licenza e gli obblighi legali come stipulato nelle giurisdizioni in cui operiamo. I nostri Termini e Condizioni, che hai accettato al momento della registrazione, chiariscono che è responsabilità del giocatore garantire la conformità alle leggi locali.

    Per quanto riguarda la tua richiesta di contatto continuo dal nostro reparto VIP, tieni presente che tutte le comunicazioni inviate fanno parte della nostra strategia di coinvolgimento generale con i nostri clienti esistenti, non specificamente con i clienti svedesi. Le e-mail inviate in inglese non costituiscono targeting, specialmente nei casi in cui il giocatore si è registrato volontariamente sul sito Web e ha accettato di ricevere newsletter.

    Ci dispiace che siate rimasti delusi dall'esito, ma dobbiamo sottolineare che non si è verificata alcuna violazione dei termini e delle condizioni per quanto riguarda il mercato svedese da parte nostra.

    Di conseguenza, non siamo in grado di elaborare rimborsi per queste transazioni, poiché purtroppo i termini concordati sono stati violati.

    Ancora una volta, apprezziamo il tuo contributo e ti invitiamo a contattare il nostro team di assistenza clienti per ulteriori dubbi.

    Distinti saluti,
    Squadra Spinwise

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Casino Rep.

    It´s infact embarassing that you trying to explain your cryslal clear breaches and it makes it even worse when you trying to defend it. 

    I will again point out the true facts that SGA has banned Hitz Gaming Casinos in Sweden July 1 with support of ch.18 section 23 after your active marketing here without valid license, and such specific ban is supported by CJEU. Also transactions is thereby forbidden from and to such forbidden companies.

    Your explanation of targeting and processing me despite your ban is scary, quote "communication sent is part of our general engagement strategy".

    I can send much more evidense of this processing against me if needed and it´s not any random offers as you have sent out on general basis. It´s mail and telephone calls pinpointed special to me as Jan Kristiansson and it´s from your VIP managers Maija and Harvey. They have during July/ August informed me over again that I have a special tailormade cash back for me only on 18% of the weekly losses I make, and they have given me far over euro 500 extra free money on top of that. Is that your so called general communication as you give everyone?. It´s nothing else than crystal clear pinpointed processing of me as Swedish player during the time you were banded. Not even the most corrupted casino dares to work in this false way, and then you on top of that trying to explain such criminal behavior.

    I suggest you to take your responsibility and settle before your casino score goes down the drain.

    Kind regards/ Jan Kristiansson     

     

    Gentile rappresentante del casinò,

    È davvero imbarazzante che tu stia cercando di spiegare le tue violazioni cristalline e la situazione diventa ancora peggiore quando cerchi di difenderti.

    Sottolineerò di nuovo i fatti veri che SGA ha bandito Hitz Gaming Casinos in Svezia il 1° luglio con il supporto del cap.18 sezione 23 dopo il tuo marketing attivo qui senza una licenza valida, e tale divieto specifico è supportato dalla CGUE. Inoltre, le transazioni sono pertanto vietate da e verso tali società vietate.

    La tua spiegazione del fatto che mi hai preso di mira e processato nonostante il tuo divieto è spaventosa, cito "la comunicazione inviata fa parte della nostra strategia di coinvolgimento generale".

    Posso inviare molte più prove di questa elaborazione contro di me se necessario e non si tratta di offerte casuali come hai inviato in generale. Sono e-mail e telefonate specificatamente individuate per me come Jan Kristiansson e provengono dai tuoi manager VIP Maija e Harvey. Durante luglio/agosto mi hanno informato di nuovo che ho uno speciale rimborso personalizzato per me solo sul 18% delle perdite settimanali che faccio, e mi hanno dato ben oltre 500 euro di denaro extra gratuito in più. È questa la tua cosiddetta comunicazione generale come dai a tutti?. Non è altro che un'elaborazione cristallina e precisa di me come giocatore svedese durante il periodo in cui sei stato bandito. Nemmeno il casinò più corrotto osa lavorare in questo modo falso, e poi tu per giunta cerchi di spiegare un comportamento così criminale.

    Ti consiglio di assumerti le tue responsabilità e di saldare i conti prima che il tuo punteggio al casinò vada a rotoli.

    Cordiali saluti/ Jan Kristiansson

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Jan Kristiansson,

    Since we have a detailed explanation from the casino clarifying the case, we will now close this complaint.

    Thank you for understanding.

    Caro Jan Kristiansson ,

    Poiché disponiamo di una spiegazione dettagliata da parte del casinò che chiarisce il caso, chiuderemo questo reclamo.

    Grazie per la comprensione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Will you close the case, and do you really buy the crap the have written?

    So you don't care that a casino whom are blacklisted in a country according to the law which is supported by CJEU continues to active targeting the market and players there? Is such casino to trust and recommend to players as a rising start in your book?
    I am speechless frankly. I believed LCB to be a trustful and honest forum for players. Winnerz belongs on black list with that behavior. To say one thing and then do the total opposite to squeeze out money must be the most dirty way to run a casino, and am I sure that all players agree on that. It's really unbelievable! 

    Kind regards/ Jan Kristiansson 

    Vuoi chiudere il caso? E credi davvero alle stronzate che hanno scritto?

    Quindi non ti interessa che un casinò inserito nella lista nera di un paese secondo la legge sostenuta dalla CGUE continui a prendere di mira attivamente il mercato e i giocatori lì? È un casinò del genere degno di fiducia e da consigliare ai giocatori come un inizio in ascesa, secondo te?
    Francamente sono senza parole. Credevo che LCB fosse un forum affidabile e onesto per i giocatori. Winnerz è nella lista nera con quel comportamento. Dire una cosa e poi fare l'esatto opposto per spremere soldi deve essere il modo più sporco di gestire un casinò, e sono sicuro che tutti i giocatori siano d'accordo su questo? È davvero incredibile!

    Cordiali saluti/ Jan Kristiansson

  • Originale English Traduzione Italiano

    And if LCB take casinos part only, then I will continue on all forums possible out there until I find an trustful forum whom judge it in a correct way and will blacklist Winnerz if they don't settle theirs breach. I have made casino become blacklisted before and I will not give up until I have got justice and blacklisting Winnerz for all other players sake.

    kind regards/ Jan Kristiansson 

    E se LCB prenderà parte solo ai casinò, allora continuerò su tutti i forum possibili là fuori finché non troverò un forum affidabile che giudichi la cosa in modo corretto e metterà Winnerz nella blacklist se non risolveranno la loro violazione. Ho fatto entrare i casinò nella blacklist prima e non mi arrenderò finché non avrò ottenuto giustizia e messo Winnerz nella blacklist per il bene di tutti gli altri giocatori.

    cordiali saluti/Jan Kristiansson

  • Originale English Traduzione Italiano

    It's frankly corrupted and strongly misleading to all players if LBC keeps Winnerz casino as "Rising Star" now when you know how they run theirs casino. Jan Kristiansson 

    È francamente corrotto e fortemente fuorviante per tutti i giocatori se LBC mantiene il casinò Winnerz come "Rising Star" ora che sai come gestiscono il loro casinò. Jan Kristiansson

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Jan Kristiansson,

    We are not a regulatory body and we are doing our best to assist our members with all issues reported. We also advise players to do their own due diligence before playing at any casino, and of course, the ultimate decision on where to play is up to every player to make. 

    Thank you for your understanding.

    Caro Jan Kristiansson ,

    Non siamo un ente di regolamentazione e stiamo facendo del nostro meglio per assistere i nostri membri con tutti i problemi segnalati. Consigliamo inoltre ai giocatori di fare la propria due diligence prima di giocare in qualsiasi casinò e, naturalmente, la decisione finale su dove giocare spetta a ogni giocatore.

    Grazie per la comprensione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Yes for sure but you can put some pressure on casinon whom behaves in a lousy an untrustworthy way. A casino whom lying and saying that they don't break rules despite they in fact are blacklisted/ forbidden and anyway process people like me in Sweden via theirs VIP department should for sure not be your "Rising Star". Fallen star should be more accurate way to describe them towards your players.

    kind regards/ Jan Kristiansson 

    Sì, certo, ma puoi fare pressione su un casinò che si comporta in modo pessimo e inaffidabile. Un casinò che mente e dice di non infrangere le regole nonostante sia in realtà inserito nella lista nera/vietato e comunque processa persone come me in Svezia tramite il suo reparto VIP non dovrebbe di certo essere la tua "stella nascente". Stella caduta dovrebbe essere un modo più accurato per descriverlo ai tuoi giocatori.

    cordiali saluti/Jan Kristiansson

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