Hi javierchavez, sorry to hear about your experience was not as expected. As you seem to know us from the past, you'll know that we look after our players safety and security online, especially where your personal data is concerned, so maybe we're a little stricter than others on the documentation, but we're looking after you or the owner of that data.
The explanation of why this happened has been communicated with you but there are a number of inconsistencies with your account which do not match up to the information provided and the questions asked. We use a variety of security checks, which I obviously can't go into detail about but it's fair to say that from the documentation provided there are significant inconsistencies which lead to the casinos decision.
The original deposit amount has been refunded and the player account remains closed. If you wish to contest this further, please speak to the casino hosts direct.
Ciao Javierchavez, mi dispiace sapere che la tua esperienza non è stata quella prevista. Dato che sembra che tu ci conosca dal passato, saprai che ci prendiamo cura della sicurezza e della protezione dei nostri giocatori online, soprattutto per quanto riguarda i tuoi dati personali, quindi forse siamo un po' più severi di altri sulla documentazione, ma noi' ci stiamo prendendo cura di te o del proprietario di tali dati.
Ti è stata comunicata la spiegazione del motivo per cui ciò è accaduto, ma sono presenti una serie di incongruenze nel tuo account che non corrispondono alle informazioni fornite e alle domande poste. Utilizziamo una serie di controlli di sicurezza, sui quali ovviamente non posso entrare nei dettagli, ma è giusto dire che dalla documentazione fornita ci sono significative incongruenze che portano alla decisione dei casinò.
L'importo del deposito originale è stato rimborsato e il conto del giocatore rimane chiuso. Se desideri contestare ulteriormente questo, ti preghiamo di parlare direttamente con gli host del casinò.