Hi LCB'ers. In relation to this (Maxfill) complaint and to update you all here.
We have today gone through some of our evidence in relation to this complaint, with members of the LCB complaints team and have confirmed that there will be no change in the decision made by the casino.
Unfortunately, to maintain the security of our fraud checks, we can't share the evidence pubically. However, it was agreed by the LCB team that the decision was justified in this case, and in other related cases that we've identified.
We welcome players to our casino brands and enjoy seeing them win and paying out those wins. However, if you're dishonest or try to play the system and get caught out, you do risk having any win balances removed as a result.
Thanks LCB team for your understanding in this case, and we're glad that we were given the opportunity to discuss this case with you and agree on the result. Keep up the good work.
Ciao LCB'ers. In relazione a questo reclamo (Maxfill) e per aggiornarvi tutti qui.
Oggi abbiamo esaminato alcune delle prove a nostra disposizione in relazione a questo reclamo con i membri del team reclami dell'LCB e abbiamo confermato che non ci saranno cambiamenti nella decisione presa dal casinò.
Purtroppo, per mantenere la sicurezza dei nostri controlli antifrode, non possiamo condividere pubblicamente le prove. Tuttavia, il team LCB ha concordato che la decisione era giustificata in questo caso e in altri casi correlati che abbiamo identificato.
Diamo il benvenuto ai giocatori nei nostri marchi di casinò e ci piace vederli vincere e pagare quelle vincite. Tuttavia, se sei disonesto o provi a giocare con il sistema e vieni scoperto, rischi di vederti rimuovere tutti i saldi delle vincite.
Grazie al team LCB per la comprensione in questo caso, e siamo lieti di aver avuto l'opportunità di discutere di questo caso con voi e di concordare sul risultato. Continuate così.