I started playing at the Betsson casino not long ago, transitioning from other platforms, and until the moment of withdrawing funds, I often encountered minor glitches in the site's operation, but I tried to overlook them. However, when it came to withdrawing my winnings, ignoring the elephant in the room became completely impossible!
Having experience playing at other casinos, I know how important it is to responsibly approach the verification of your data – I did this in the case of playing at Betsson, successfully and fully verifying my personal information. However, as soon as it was time to claim my winnings, an unpleasant surprise awaited me from the casino administration: it turns out that successful verification at Betsson does not guarantee you receiving your own winnings! On the contrary, the dubious characters from the casino administration stated that in order to withdraw the money, I first need to undergo verification at CasinoEuro!
There is no doubt that this whole story was invented solely to keep the money on the casino balance for as long as possible or to prevent it from leaving altogether. After all, who knows what the next "mandatory step" for verifying my verification (!!!) these charlatans will take? I'm sure I'm not the only one who has encountered such a problem, so I urge you to share your gaming experience at this casino.
As for me, I'm not going to give up and throw in the towel, and ultimately the Betsson administration will either have to return my money or admit to fraud and deception of their players.
Ho iniziato a giocare al casinò Betsson non molto tempo fa, passando da altre piattaforme e fino al momento del prelievo dei fondi ho spesso riscontrato piccoli problemi nel funzionamento del sito, ma ho cercato di ignorarli. Tuttavia, quando si è trattato di ritirare le mie vincite, ignorare l’elefante nella stanza è diventato completamente impossibile!
Avendo esperienza di gioco in altri casinò, so quanto sia importante avvicinarsi in modo responsabile alla verifica dei propri dati: l'ho fatto nel caso di gioco su Betsson, verificando con successo e completamente le mie informazioni personali. Tuttavia, non appena è arrivato il momento di richiedere le mie vincite, mi aspettava una spiacevole sorpresa da parte dell'amministrazione del casinò: si scopre che la verifica riuscita su Betsson non garantisce che tu riceva le tue vincite! Al contrario, i personaggi dubbiosi dell'amministrazione del casinò hanno affermato che per prelevare i soldi devo prima sottopormi a una verifica su CasinoEuro!
Non c'è dubbio che tutta questa storia sia stata inventata esclusivamente per mantenere i soldi sul saldo del casinò il più a lungo possibile o per evitare che se ne vadano del tutto. Dopotutto, chissà quale sarà il prossimo "passo obbligatorio" per verificare la mia verifica (!!!) che faranno questi ciarlatani? Sono sicuro di non essere l'unico ad aver riscontrato un problema del genere, quindi ti esorto a condividere la tua esperienza di gioco in questo casinò.
Per quanto mi riguarda, non mi arrenderò e getterò la spugna, e alla fine l'amministrazione Betsson dovrà restituirmi i soldi o ammettere la frode e l'inganno dei propri giocatori.