hello njanjam
At no point did Jennifer tell me I had a duplicate account, I have all the emails and conversations with her about this... she told me that the casino was not paying bonus winnings because they were prioritizing active customers... how does she know that I will be an active customer or not? I just opened a new account recently and She was not sincere in the answer she provided to the LCB
The strangest thing is that she seems to work alone at the casino... she is the person who always answers the chat, answers emails and verify documents...
read below the answer she sent me by email.. it's very different from what she told to LCB...
'''''Hey Claudio,
Unfortunately, we've had a bunch of people take advantage of our 25 FS NDB offer. It's meant to give players a chance to check out our casino, and get them started. There have been a bunch of players who have just used it, cashed out, and went inactive.
So, our management has decided to pause all the NDBs (they are not being issued anymore), and to evaluate outstanding ones on a case by case basis.
But, currently, we are unable to process any withdrawals associated with these NDBs, as we need to prioritize our active players.
My apologies, and if you are interested in making a deposit, please let me know, and I will make sure to get you a great promotion and other benefits.
Best,
Jennifers''''
Ciao njanjam
Jennifer non mi ha mai detto che avevo un account duplicato, ho tutte le email e le conversazioni con lei a riguardo... mi ha detto che il casinò non pagava le vincite bonus perché davano priorità ai clienti attivi... come fa a sapere se sarò un cliente attivo o meno? Ho appena aperto un nuovo account di recente e non è stata sincera nella risposta che ha fornito all'LCB
La cosa più strana è che sembra che lavori da sola al casinò... è la persona che risponde sempre alla chat, alle e-mail e verifica i documenti...
leggi sotto la risposta che mi ha inviato via email... è molto diversa da quella che ha detto a LCB...
'''''Ciao Claudio,
Sfortunatamente, abbiamo avuto un sacco di persone che hanno approfittato della nostra offerta NDB da 25 FS. È pensata per dare ai giocatori la possibilità di dare un'occhiata al nostro casinò e iniziare. Ci sono stati un sacco di giocatori che l'hanno semplicemente usata, hanno incassato e sono diventati inattivi.
Pertanto, la nostra direzione ha deciso di sospendere tutte le NDB (non vengono più emesse) e di valutare quelle in sospeso caso per caso.
Tuttavia, al momento non siamo in grado di elaborare alcun prelievo associato a questi NDB, poiché dobbiamo dare priorità ai nostri giocatori attivi.
Mi scuso e se sei interessato a effettuare un deposito, fammelo sapere e farò in modo di offrirti una fantastica promozione e altri vantaggi.
Migliore,
Le Jennifer''''