Hello LCB
On August 7, I suddenly receive an email from Betplays that, due to new procedures, they have reopened my account, which I chose to close back in November 2022 due to gambling addiction.
Unfortunately, I can't control my addiction, so on August 8 I log into the site again and lose 80 dollars. I contact them immediately after and tell them what has happened. The chat operator admits that there has been an error and tells me that my account is now closed. I of course ask for a refund of the money that I has lost, but it cannot be done. And now their live-chat simply ignorre me, when I try to ask them quistions. Its simply such an unprofessionel behavior!
I find it very problematic that a site can open a closed account belonging to a gambling addict, and then subsequently run away from responsibility.
I therefore believe that I am entitled to recover the lost funds, but betplays deny to do so.
I can sent chatlog and mails if needed, but since they contain private informations, I prefere to sent them privately.
Thank you.
Ciao LCB
Il 7 agosto ricevo improvvisamente un'e-mail da Betplays che, a causa di nuove procedure, hanno riaperto il mio conto, che avevo scelto di chiudere nel novembre 2022 a causa della dipendenza dal gioco.
Sfortunatamente non riesco a controllare la mia dipendenza, quindi l'8 agosto accedo nuovamente al sito e perdo 80 dollari. Li contatto subito dopo e racconto loro cosa è successo. L'operatore della chat ammette che si è verificato un errore e mi dice che il mio account è ormai chiuso. Naturalmente chiedo il rimborso dei soldi che ho perso, ma non è possibile. E ora la loro chat dal vivo semplicemente mi ignora, quando provo a fare loro delle domande. È semplicemente un comportamento così poco professionale!
Trovo molto problematico che un sito possa aprire un conto chiuso appartenente a un dipendente dal gioco d'azzardo e poi scappare dalle responsabilità.
Ritengo quindi di avere diritto a recuperare i fondi perduti, ma betplay nega di farlo.
Posso inviare chatlog ed e-mail se necessario, ma poiché contengono informazioni private, preferisco inviarle in privato.
Grazie.