I personally use to play POC and many of the others until it came time to cash out and I got screwed over royally by them. A few years ago when I was admittedly new to online gaming I played at POC alot (too naive to know any differently back then)anyway long story short was a regular depositing player wasn't a free chip abuser (didnt know bout that back then!) anyway was playing slots this one time and to my suprise I got my winnings up to 30K yep you heard right could not believe my luck! Until it came time to withdrawer I wont bore you all with the bullsh*t involved but it took a long time to get my first withdrawal of 2.5K and that was after excuse after excuse from the casino and the manager emails ignored rude live chat reps was such a headache then after months of not being able to get onto the manager not having emails answered, excuse after excuse etc I never saw my winnings! It was a legitimate win that was never paid :'(
Hi Meg,
Thanks for your feedback.
I reviewed your account; unfortunately we no longer have access to chats from 2007, so I cannot check on your feedback about CS and managers being rude to you. I can see however, some details.
You had $30K in winnings. On February 12 you requested a withdrawal for $2,500, which was sent to your NETeller account on March 2nd, so it took about 14 business days.
You never requested another withdrawal. On February 23rd you logged into your account and lost the remaining $27K.
Now, I imagine the issue you were having was that they probably told you to request your withdrawal $2,500 at a time. Back then, the US law had just passed and, even though you're a not in the US, as everyone can probably imagine payments had just gotten very complicated, especially since most of our players are from the US. So I think (once more, I don't have access to chats so I can't be 100% sure) that what you are referring to when you mention excuses, is the fact that sending your $30K would have taken some time.
As I said, I don't have all the details, but as far as I can see there is no reason why your winnings would not have been paid to you.
I am really sorry if we didn't provide you with the best customer service back then, we would love to have a chance to redeem ourselves. I see you continued depositing for a few months after that; if you're willing to give us another chance, we would love to have you back.
Best regards,
Ingrid
Personalmente gioco a POC e a molti altri giochi finché non arriva il momento di incassare e mi fanno fregare davvero. Qualche anno fa, quando ero effettivamente nuovo ai giochi online, giocavo molto a POC (troppo ingenuo per capire diversamente a quei tempi) comunque per farla breve era che un giocatore che depositava regolarmente non abusava di chip gratuiti (allora non lo sapevo !) comunque stavo giocando alle slot questa volta e con mia sorpresa ho ottenuto le mie vincite fino a 30K, sì, hai sentito bene, non potevo credere alla mia fortuna! Fino al momento del prelievo non vi annoierò con le stronzate coinvolte, ma ci è voluto molto tempo per ottenere il mio primo prelievo di 2,5K e questo è stato dopo una scusa dopo l'altra dal casinò e le e-mail del manager hanno ignorato i rappresentanti maleducati della chat dal vivo è stato un tale mal di testa, quindi dopo mesi in cui non sono riuscito a contattare il manager senza ricevere risposta alle e-mail, scusa dopo scusa ecc., Non ho mai visto le mie vincite! È stata una vincita legittima che non è mai stata pagata :'(
Ciao Meg,
Grazie per il tuo feedback
Ho esaminato il tuo account; sfortunatamente non abbiamo più accesso alle chat dal 2007, quindi non posso controllare il tuo feedback sul fatto che CS e i manager siano stati scortesi con te. Vedo però alcuni dettagli.
Hai avuto $ 30.000 di vincite. Il 12 febbraio hai richiesto un prelievo di $ 2.500, che è stato inviato al tuo conto NETeller il 2 marzo, quindi ci sono voluti circa 14 giorni lavorativi.
Non hai mai richiesto un altro prelievo. Il 23 febbraio hai effettuato l'accesso al tuo account e hai perso i restanti $ 27.000.
Ora, immagino che il problema che stavi riscontrando fosse che probabilmente ti hanno detto di richiedere il prelievo di $ 2.500 alla volta. Allora, la legge statunitense era appena passata e, anche se non sei negli Stati Uniti, come tutti probabilmente possono immaginare, i pagamenti erano diventati molto complicati, soprattutto perché la maggior parte dei nostri giocatori proviene dagli Stati Uniti. Quindi penso (ancora una volta, non ho accesso alle chat quindi non posso esserne sicuro al 100%) che ciò a cui ti riferisci quando menzioni delle scuse, è il fatto che inviare i tuoi $ 30.000 avrebbe richiesto del tempo.
Come ho detto, non ho tutti i dettagli, ma per quanto posso vedere non c'è motivo per cui le tue vincite non ti sarebbero state pagate.
Mi dispiace davvero se non ti avessimo fornito il miglior servizio clienti allora, ci piacerebbe avere la possibilità di riscattarci. Vedo che hai continuato a depositare per alcuni mesi; se sei disposto a darci un'altra possibilità, ci piacerebbe riaverti.
Distinti saluti,
Ingrid