Hi,
on the 31/12/2016 I made a payout request for €2000,00 at Supernova casino.On 10/01/2017 I received €1000,00 via neteller and the remaining €1000,00 were credited back to my casino account (they told me due to my VIP level I can´t make more !!!!). So I made a new request for the remaining €1000,00 and got on the 30/01/2017 €150,00 and the remaining €850,00 were credited back to my casino account as well !!! So I made a new request for these €850,00 and after more than one week I asked Emma Edison from the finance departement when I will get fully paid.
Today I got following answers from Emma:
Dear Thomas,
Please be informed that your withdrawal request was cancelled, as
according to our Terms and Conditions if a player’s account remains
inactive (i.e. no bets placed etc) for a period of more than 30 days, we
are entitled to deny any pending withdrawal in place.
Best Regards,
Emma Edison
Finance Department
Supernova Casino
and after that mail:
Dear Thomas,
As per our previous email, your withdrawal request was cancelled, since
if a player’s account remains inactive (i.e. no bets placed etc) for a
period of more than 30 days, we are entitled to deny any pending
withdrawal in place.
Please also note that according to our Terms and Conditions,
documentation sent for account verification needs to be renewed
regularly. We would like to inform you that your account will be
temporarily suspended until all necessary up to date documentation is
received by us.
Thank you for your understanding and cooperation.
Best Regards,
Emma Edison
Finance Department
Supernova Casino
So in my eyes that Casino should be blacklisted at your forum - I think I will never get paid fully.
cheers
Thomas
schnuggi
schnuggi@aon.at
CIAO,
il 31/12/2016 ho effettuato una richiesta di pagamento per € 2000,00 al casinò Supernova. Il 10/01/2017 ho ricevuto € 1000,00 tramite neteller e i restanti € 1000,00 sono stati riaccreditati sul mio conto del casinò ( mi hanno detto che a causa del mio livello VIP non posso guadagnare di più!!!!). Quindi ho fatto una nuova richiesta per i restanti € 1000,00 e il 30/01/2017 ho ricevuto € 150,00 e anche i restanti € 850,00 sono stati riaccreditati sul mio conto del casinò !!! Quindi ho fatto una nuova richiesta per questi € 850,00 e dopo più di una settimana ho chiesto ad Emma Edison del dipartimento finanziario quando verrò pagato per intero.
Oggi ho ricevuto le seguenti risposte da Emma:
Caro Thomas,
Ti informiamo che la tua richiesta di prelievo è stata annullata, come
secondo i nostri Termini e Condizioni se il conto di un giocatore rimane
inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per un periodo superiore a 30 giorni, noi
hanno il diritto di negare qualsiasi ritiro pendente in atto.
Distinti saluti,
Emma Edison
Dipartimento finanziario
Casinò Supernova
e dopo quella mail:
Caro Thomas,
Come indicato nella nostra email precedente, la tua richiesta di prelievo è stata annullata da allora
se il conto di un giocatore rimane inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per a
periodo superiore a 30 giorni, abbiamo il diritto di negare eventuali pendenze
ritiro in atto.
Tieni inoltre presente che, in base ai nostri Termini e condizioni,
la documentazione inviata per la verifica dell'account deve essere rinnovata
regolarmente. Desideriamo informarti che il tuo account sarà
temporaneamente sospeso fino a quando non sarà disponibile tutta la documentazione aggiornata necessaria
ricevuto da noi.
Grazie per la comprensione e la collaborazione.
Distinti saluti,
Emma Edison
Dipartimento finanziario
Casinò Supernova
Quindi, ai miei occhi, quel casinò dovrebbe essere inserito nella lista nera del tuo forum: penso che non verrò mai pagato completamente.
saluti
Tommaso
schnuggi
schnuggi@aon.at