Dear Moderators,
I've been dealing with a very slow payout of significant winnings from Slotswin Casino. Let me briefly provide the important details of this case.
Way back on March 26th I cashed out the amount of $33,351. I quickly passed the verification process and started to patiently wait for my payouts. Keep in mind, this casino claims to offer a maximum of $5K in withdrawals per week. After about 1 month of non-payment, I reached out to customer support and received this response:
Hi Marc
It’s Taylor here from the support team.
Marc, upon review of your account I do see that your withdrawal should be processed out with the next batch of payments which should be soon. Please note you will be notified once your withdrawal has been processed out to you.
Best of luck.
Should you require assistance be sure to contact us as we are available 24/7.
Kindest regards,
Taylor
After that email, it would not be until June 17th that I would receive my first payment, for the amount of $3351. Since then, I've received nothing further. Given the track record here, I have every reason to believe they intend to drag this out for a long time.
At this point, I could really use some assistance in moving this case along. I'm happy to furnish my username if you are willing to take this up. Thanks for reading.
Cari moderatori,
Ho avuto a che fare con un pagamento molto lento di vincite significative da Slotswin Casino. Vorrei fornire brevemente i dettagli importanti di questo caso.
Il 26 marzo ho incassato l'importo di $ 33.351. Ho superato rapidamente il processo di verifica e ho iniziato ad attendere pazientemente i miei pagamenti. Tieni presente che questo casinò afferma di offrire un massimo di $ 5.000 in prelievi a settimana. Dopo circa 1 mese di mancato pagamento, ho contattato l'assistenza clienti e ho ricevuto questa risposta:
Ciao Marc
Sono Taylor, qui, del team di supporto.
Marc, dopo aver esaminato il tuo account vedo che il tuo prelievo dovrebbe essere elaborato con il prossimo lotto di pagamenti che dovrebbe avvenire a breve. Tieni presente che riceverai una notifica una volta che il tuo prelievo sarà stato elaborato.
Buona fortuna.
Se hai bisogno di assistenza assicurati di contattarci poiché siamo disponibili 24 ore su 24, 7 giorni su 7.
Cordiali saluti,
Taylor
Dopo quell'e-mail, non avrei ricevuto il mio primo pagamento fino al 17 giugno, per un importo di $ 3351. Da allora non ho ricevuto più nulla. Considerati i precedenti, ho tutte le ragioni per credere che intendano trascinare la questione per molto tempo.
A questo punto, mi farebbe davvero comodo un po' di aiuto per portare avanti questo caso. Sono felice di fornire il mio nome utente se sei disposto a accettarlo. Grazie per aver letto.