It appears that you don't over see sunrise slots, but truly i would greatly appreciate assistance.
On November 2nd I was the first place winner of a tournament that was awarded $10,000 except upon withdrawal sunriseslots removed the funds from my account. I contacted them on November 3rd and their response was that you can't have multiple buyins for a tournament except they offer 999 buyins for a tournament, mind you I only made 1 additional buyins and paid $50.00.
Also I should add that in lieu of them taking $10,000 they credited my account with $71 ($50 of that was made to purchase a buyin) the remaining $21 was used on playing slots which i lost to the game, so why they would give me money doesn't make sense.
In my opinion if they don't allow you to make multiple buyins that's false advertising and/or fraud.
I would greatly appreciate your time and assistance with looking into them taking $10,000 from me.
Also they offer a link on their website of https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1196, which i attempted to complete except the form will not submit. I then go to https://www.centraldisputesystem.com/form and low and behold SUNRISESLOTS.COM is NOT an option for submission.
I have screen shots showing proof if needed.
Thank you.
Sembra che tu non abbia il controllo degli slot Sunrise, ma apprezzerei davvero molto il tuo aiuto.
Il 2 novembre sono stato il vincitore del primo posto di un torneo che ha ricevuto 10.000 $, ma al momento del prelievo sunriseslots ha rimosso i fondi dal mio account. Li ho contattati il 3 novembre e la loro risposta è stata che non puoi avere più buy-in per un torneo, a meno che non offrano 999 buy-in per un torneo, tieni presente che ho fatto solo 1 buy-in aggiuntivo e ho pagato 50,00 $.
Inoltre dovrei aggiungere che invece di prendere 10.000 $, mi hanno accreditato 71 $ sul mio conto (50 $ dei quali sono stati utilizzati per acquistare un buy-in); i restanti 21 $ sono stati utilizzati per giocare alle slot, che ho perso, quindi non ha senso che mi diano dei soldi.
Secondo me, se non ti permettono di effettuare acquisti multipli, si tratta di pubblicità ingannevole e/o frode.
Apprezzerei molto il tuo tempo e la tua assistenza per scoprire se mi hanno sottratto 10.000 dollari.
Offrono anche un link sul loro sito web https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1196, che ho provato a compilare, ma il modulo non è stato inviato. Poi sono andato su https://www.centraldisputesystem.com/form e guarda caso SUNRISESLOTS.COM NON è un'opzione per l'invio.
Se necessario, ho degli screenshot che ne dimostrano la prova.
Grazie.