Hello Umeshd,
After through investigation we conclude that after several account closure requests from your side, which were granted, the account was requested to be also reopened by you.
I wish to highlight here that there were other issues reported to us by yourself (e.g. account was hacked, etc.) however, we could not conclude that was the case.
On the 22nd October 2017, as there was a pending transaction (withdrawal) on your account and due to this, we were unable to close your account pending the process of this active transaction.
Please also note that you were sent the self-exclusion form via email on the 20th October 2017, which was never completed or returned to us.
At Springbok, we do everything we can to please our customers and the case is without the self-exclusion form the customer can at anytime reopen their account.
If there is anything else we can assist you with at this time, please let us know.
Kind regards,
James
Ciao Umeshd,
Dopo un'indagine approfondita siamo giunti alla conclusione che dopo diverse richieste di chiusura del conto da parte tua, che sono state accolte, il conto è stato richiesto anche da te per essere riaperto.
Desidero sottolineare qui che ci sono stati altri problemi segnalati da te (ad esempio l'account è stato violato, ecc.), tuttavia non abbiamo potuto concludere che fosse così.
Il 22 ottobre 2017, poiché c'era una transazione in sospeso (prelievo) sul tuo conto e, a causa di ciò, non siamo stati in grado di chiudere il tuo conto in attesa del processo di questa transazione attiva.
Tieni inoltre presente che ti è stato inviato via email il modulo di autoesclusione in data 20 ottobre 2017, che non è mai stato compilato né restituito.
A Springbok, facciamo tutto il possibile per soddisfare i nostri clienti e senza il modulo di autoesclusione il cliente può riaprire il proprio account in qualsiasi momento.
Se c'è qualcos'altro con cui possiamo aiutarti in questo momento, faccelo sapere.
Cordiali saluti,
Giacomo