Hi Melissa,
You helped me so much last time with Wildz Casino. After that, I get the withdraw and did not play there anymore. They gave me so much stress and because of the bad experience I choose to play at another Casino. I read on this site about 5 top casino's they recommend. And on nr 1 is Genesis Casino.
So I started playing there. I lost first. Later I won. I made a withdraw on Sunday. Withdraw pending time is 48 hours. We are now beyond 72 hours. Still pending. For the payout I did (2.000 euro) you don.t even need a verification (thats what I read on their site). Still I send the documents even they did not ask for it. Nothing. No answer. No withdraw. Like I am talking to a stone.
Yesterday I send them an email on 11:24. Did not even get a reply
Toay I chat with customer support. Busy busy sorry sorry (yeah yeah). Nothing.
Can you please help me? My username is >email removed by moderator MarijaS< (please delete my email so others cannot see like you did before) and my user ID 9690560
Ciao Melissa,
Mi hai aiutato tantissimo l'ultima volta con Wildz Casino. Dopodiché mi sono ritirato e non ho più giocato lì. Mi hanno dato così tanto stress e, a causa della brutta esperienza, ho scelto di giocare in un altro casinò. Ho letto su questo sito circa i 5 migliori casinò che raccomandano. E al numero 1 c'è Genesis Casino.
Così ho iniziato a suonare lì. Ho perso prima. Più tardi ho vinto. Domenica ho effettuato il prelievo. Il tempo di attesa del prelievo è di 48 ore. Siamo ormai oltre le 72 ore. Ancora in sospeso. Per il payout che ho fatto io (2.000 euro) non serve nemmeno la verifica (così ho letto sul loro sito). Comunque mando i documenti anche se non me lo hanno chiesto. Niente. Nessuna risposta. Nessun ritiro. Come se stessi parlando con una pietra.
Ieri ho inviato loro un'e-mail alle 11:24. Non ho nemmeno ricevuto risposta
Oggi chatto con l'assistenza clienti. Occupato occupato, scusa, scusa (sì sì). Niente.
Potete per favore aiutarmi? Il mio nome utente è >email rimossa dal moderatore MarijaS< (per favore cancella la mia email in modo che gli altri non possano vederla come facevi prima) e il mio ID utente 9690560