Hello Martha Prada,
They don't want to cooperate. We just got a reply from the casino support team. Namely, they can't share any info about players' accounts with a 3rd party.
"We appreciate your concern. However, please understand that we do not disclose any information about our players' accounts except to themselves. Kindly suggest the involved players to contact us using their registered email accounts. We thank you for your cooperation."
Unfortunately, there is nothing we can do to help you.
We consider this case unresolved.
Ciao Marta Prada,
Non vogliono collaborare. Abbiamo appena ricevuto una risposta dal team di supporto del casinò. Vale a dire, non possono condividere alcuna informazione sugli account dei giocatori con terze parti.
"Apprezziamo la tua preoccupazione. Tuttavia, ti preghiamo di comprendere che non divulghiamo alcuna informazione sugli account dei nostri giocatori tranne che a loro stessi. Suggerisci gentilmente ai giocatori coinvolti di contattarci utilizzando i loro account e-mail registrati. Ti ringraziamo per la collaborazione."
Sfortunatamente, non possiamo fare nulla per aiutarti.
Consideriamo questo caso irrisolto.