Here is the live chat transcript between LCB member reetah and Playamo support agent (members last name has been removed for privacy reasons). Rude and unprofessional.
Support Agent 2
12:42 am
Hello. How may I help you?
Lorita xxxxx
12:43 am
Hey can I please claim a no deposit bonus please? I've been playing with this casin8 for a while and am yet to receive any free no deposit bonus as an incentive for my loyalty
12:44 am
And the fact I've made more than 17 deposits of no less than $30 over the last 2 days should be considered ...
Support Agent 2
12:45 am
Sorry, we can't offer you a Bonus at the moment your no special than anyone else Lorita please understand that. (Edit 22 May 2018 - false text added by member)
Lorita xxxxxx
12:45 am
Pardon?
Why's that?
Support Agent 2
12:45 am
We don't have any offers at the moment well not for you anyway lol too bad for you again (Edit 22 May 2018 - false text added by member)
Lorita xxxxxxx
12:45 am
I've never received one from you guys before
Um I was told something different yesterday.
12:46 am
Check the previous transcript from yesterday where the representative explained something completely different to what your saying!
Support Agent 2
12:46 am
Sorry, no deposit free pins are available for players who wan't lucky from all time so you should suck it up and stop being annoying (Edit 22 May 2018 - false text added by member)
Lorita xxxxxxx
12:46 am
Wow really? That's unnecessarily rude. So the representative yesterday lied to me?
12:47 am
She said only those that lose more than win get free no deposit bonuses
Support Agent 2
12:47 am
It's right then and you clearly know more than me miss know it all
Lorita xxxxxxx
12:47 am
Who can I contact to escalate this matter ?
Support Agent 2
12:47 am
support@playamo.com
Lorita xxxxxxx
12:48 am
You've been quite blunt and not the slightest bit supportive
Support Agent 2
12:48 am
Thank You! :) Do you think I care about your opinion (Edit 22 May 2018 - false text added by member)
Lorita xxxxxxx
12:48 am
Are you serious?
Support Agent 2 has closed the chat.
Ecco la trascrizione della chat dal vivo tra il membro LCB reetah e l'agente dell'assistenza Playamo (il cognome dei membri è stato rimosso per motivi di privacy). Scortese e poco professionale.
Agente di supporto 2
00:42
Ciao. Come posso aiutarti?
Loritaxxxxx
00:43
Ehi, posso richiedere un bonus senza deposito, per favore? Gioco con questo casinò8 da un po' e non ho ancora ricevuto alcun bonus gratuito senza deposito come incentivo per la mia fedeltà
00:44
E va considerato il fatto che ho effettuato più di 17 depositi per non meno di 30$ negli ultimi 2 giorni...
Agente di supporto 2
00:45
Siamo spiacenti, non possiamo offrirti un bonus al momento, non sei speciale rispetto a chiunque altro, Lorita, per favore capiscilo. (Modifica 22 maggio 2018 - testo falso aggiunto dal membro)
Loritaxxxxxx
00:45
Scusi?
Perché?
Agente di supporto 2
00:45
Non abbiamo offerte al momento, beh non per te in ogni caso, lol peccato per te di nuovo (Modifica 22 maggio 2018 - testo falso aggiunto dal membro)
Lorita xxxxxxx
00:45
Non ne ho mai ricevuto uno da voi prima d'ora
Ehm, ieri mi è stato detto qualcosa di diverso.
00:46
Controlla la trascrizione precedente di ieri in cui il rappresentante ha spiegato qualcosa di completamente diverso da quello che dici!
Agente di supporto 2
00:46
Siamo spiacenti, non sono disponibili pin gratuiti con deposito per i giocatori che non vogliono essere fortunati da sempre, quindi dovresti lasciarti andare e smettere di essere fastidioso (Modifica 22 maggio 2018 - testo falso aggiunto dal membro)
Lorita xxxxxxx
00:46
Wow davvero? È inutilmente scortese. Quindi il rappresentante ieri mi ha mentito?
00:47
Ha detto che solo quelli che perdono più che vincono ricevono bonus gratuiti senza deposito
Agente di supporto 2
00:47
È giusto allora e tu chiaramente sai più di me, signorina, so tutto
Lorita xxxxxxx
00:47
Chi posso contattare per intensificare la questione?
Agente di supporto 2
00:47
support@playamo.com
Lorita xxxxxxx
00:48
Sei stato piuttosto schietto e per niente di supporto
Agente di supporto 2
00:48
Grazie! :) Pensi che mi interessi la tua opinione (Modifica del 22 maggio 2018 - testo falso aggiunto dal membro)
Lorita xxxxxxx
00:48
Sei serio?
L'agente dell'assistenza 2 ha chiuso la chat.